به همت گروه کلام پژوهشکده دین‌ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دومین نشست تخصصی نقش علم کلام در علوم اجتماعی با محوریت حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا پنجشنبه شب در تالار معرفت پژوهشگاه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت‌الاسلام دکتر قاسم ترخان مدیر گروه کلام پژوهشگاه و دبیر علمی این نشست گفت: دومین نشست تخصصی نقش علم کلام در علوم اجتماعی با محوریت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر پارسانیا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد حوزه و دانشگاه و صاحب‌نظران در این زمینه کلامی برگزار می‌شود.
وی گفت: نخستین نشست این موضوع اسفندماه سال گذشته با عنوان نقش علم کلام در تحول علوم انسانی برگزار شده بود که از محضر صاحب‌نظرانی از جمله استاد عبدالحسین خسروپناه و دکتر هادی صادقی بهره برده شده بود.
لازم به ذکر است این نشست پنجشنبه شب از ساعت 19 الی 21 با حضور صاحبنظران در حوزه کلام و فلسفه و تنی چند از علما، دانشجویان و دانش‌پژوهان، در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس قم، بلوار 15 خرداد(شاه سید علی)، خیابان شهید میثمی برگزار می‌شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.