جنجال هاي اخير در رقابت هاي ليگ برتر تكواندو باشگاه هاي كشور منجر به محروميت برخي مربيان و سرپرستان تيم ها و اعتراض آنها نسبت به اين جرائم شد، يكي از اين تيم هاي معترض تيم شهرداري بندرعباس است كه نسبتا به راي فدراسيون تكواندو شكايت دارد.

كوهيار دادگر، سرپرست تيم تكواندو شهرداري بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در مورد راي داوران در هفته اول و دوم دور برگشت مسابقات ليگ برتر اعتراض كرديم اما ابلاغ محروميت من و مربي تيم 18 دي اعلام شد باشگاه شهرداري بندرعباس هم سه روز بعد 21 دي اعتراض خود را نسبت به اين راي و محروميت اعلام كرد اما مورد موافقت قرار نگرفت.

وي گفت: با اينكه ظرف 72 ساعت طبق قانون اعتراض خود را نسبت به محروميت ها را به فدراسيون تكواندو اعلام كرديم اما آنها اين اعتراض را نپذيرفتند و گفتند كه نامه اعتراض را دير ارسال كرده اند در صورتيكه اينطور نبود.

دادگر تصريح كرد: در مورد اين محروميت ها و نيز بازي با تيم گاز فجر جم كه در آن داوران مرتكب اشتباه شدند و 2 امتياز مسلم تيم در اين اشتباهات از بين رفت رسما اعتراض خود را مجددا اعلام كرده و به پولادگر رئيس فدراسيون تكواندو نيز شكايت كرده ايم قرار نيست تاوان اشتباهات ديگران را تيم شهرداري بندرعباس بپردازد.

وي افزود: در بازي هادي متعان از تيم گاز فجر جم و كاوه رضايي از شهرداري بندرعباس در هفته نخست دور برگشت در حاليكه داور وسط مسابقه اخطار ششم را به حريف داده بود ساير عوامل بازي آن را به رسميت نشناختند و دليل آن مشخص نيست همين اشتباه باعث باخت بازيكن ما شد و تا به حال هم جوابي در مورد اين شكايت داده نشده است.

دادگر گفت: فدراسيون بايد جواب اعتراض ما را به صورت رسمي اعلام كند كه در صورت پاسخ منفي آنها اين شكايت را از طريق مراجع قانوني بالاتر پيگيري خواهيم كرد.

*محروميت ما وجهه قانوني ندارد

سرپرست تيم شهرداري بندرعباس اظهار داشت: فايده تشكيل جلسات هم انديشي متعدد درخصوص برگزاري مسابقات ليگ برتر را نمي دانم در حاليكه تنها ايراد وارد بر رقابت ها عدم هماهنگي بين داوران است.

وي افزود: محروميت من و مربي تيم نبايد در هفته سوم و چهارم دور برگشت مسابقات ليگ برتر در هفتم بهمن اجرا شود زيرا باشگاه شهرداري بندرعباس نسبت به اين آرا معترض شده و اين حكم وجهه قانوني ندارد.

براي رسيدگي به شكايت باشگاه شهرداري بايد شوراي استيناف اداري شود.

*حكم فدراسيون يك طرفه است

دادگر گفت: باشگاه شهرداري بندرعباس از حق خود دفاع ميكند مسئولان فدراسيون بدون هيچ گونه سوالي از مسئولان تيم تكواندو و شهرداري محروميت ما را اعلام كرده اند و حكم سك طرفه دادند در حاليكه باشگاه شهرداري معترض بود.

*برخي ها وظايف خود را نمي دانند

وي تصريح كرد: نمي توانيم از 2 امتياز خود كه به اشتباه از تيم شهرداري گرفته شده بگذريم اين امتيازات را براي رسيدن به عنوان قهرماني لازم داريم افرادي كه وظايف خود را نمي دانند مرتكب اشتباهات فردي شده اند كه به ضرر تيم ما شده است./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.