معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت:به منظور گسترش فضاهای فرهنگی- ورزشی حفظ هویت ملی و ارتقای ورزشهای باستانی در بین جوانان اولین خانه کشتی در شمال تهران احداث و در سال جاری در مرحله بهره برداری قرار گرفت.


محسن جلالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: شمیرانات در گذشته کشتی گیران بزرگی را به جامعه ورزشی معرفی کرد؛  اما طی 30 سال گذشته با کمبود فضاهای ورزشی مواجه بوده و از لحاظ زیر ساختهای فرهنگی ورزشی یکی از مناطق محروم شهر تهران محسوب می شود بر همین اساس مدیریت شهری منطقه بر آن شد تا سالن کشتی منصور برزگر را در محله ولنجک احداث کند.
وی بیان کرد: با اتمام این مجموعه علاقه مندان به این رشته ورزشی می توانند با کاهش سفرهای درون شهری و هزینه ها، در منطقه یک به خانه کشتی و امکانات آن دسترسی داشته باشد.
جلالی تصریح کرد: ساخت مجموعه ورزشی ولنجک در سال 87 در 5 طبقه کلنگ خودرو طبق برنامه ریزی های انجام شده، بخشی از آن به خانه کشتی منصور برزگر اختصاص یافت.
وی گفت: مجموعه بانوان ولنجک به مساحت 3هزار و 600 متر مربع و خانه کشتی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع امکانات آن شامل ساختمان اداری، سالن ورزشی، بدن سازی است که در حال حاضر ساخت این مجموعه به پایان رسیده و آماده بهره برداری است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار