هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع در تاریخ ۲۶ و ۲۷ بهمن با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی در دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری انجمن مهندسی صنایع ایران برگزار می شود.

به گزارش سرويس علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتي امیر کبیر؛ دکتر مجید امین نیری، دبیر کنفرانس در بیان اهداف برگزاری آن اظهار داشت:هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع با هدف نشر، اشاعه و تبادل آخرین یافته ها و دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با مهندسی صنایع، مهندسی سیستم، مدیریت و زمینه های مرتبط با آن به منظور استفاده حداکثر از تجربیات صاحب نظران ایرانی و خارجی بخش های دانشگاهی و مدیران موفق سازمان ها برگزار می‌گردد.
وی افزود: همزمان با برگزاری این کنفرانس، کارگاه های آموزشی متعددی برای استفاده شرکت کنندگان در کنفرانس برگزار خواهد شد و برگزاری نشست های علمی - تخصصی و نمایشگاه جانبی با حضور صاحب نظران و متخصصین از شرکت ها، سازمان ها و صنایع ذیربط از دیگر برنامه های کنفرانس هشتم خواهد بود.
دکترامين نیری با اشاره به اینکه حرکت به سوی برنامه ریزی سیستمی و تصمیم گیری علمی از موضوعات اصلی مورد بحث در این کنفرانس است ،گفت: برنامه های کنفرانس شامل سخنرانی های علمی در پنج محور اصلی لجیستیک و مدیریت زنجیره تأمین، مدلسازی بهینه سازی وشبیه سازی سیستم ها، تحقیق در عملیات و مباحث مدیریت در مهندسی است .
وی ادامه داد: کارگاههائی که تدارک دیده شده ، شامل بهینه سازی تصمیم گیری در نگهداری و تعمیرات، فرایند مدیریت کسب و کار، ارگونومی، پیش بینی و بهبود کیفیت، مدیریت دانش، داده کاوی، تحلیل فرصت های سرمایه گذاری و کارگاه های تخصصی خودرو است.
دبیر هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع با بیان اینکه این کنفرانس یک رویداد علمی تخصصی وهندسی صنایع کشور است و به همین جهت مجمع عادی سالانه انجمن مهندسی صنایع نیز در زمان برگزاری کنفرانس انجام می شود؛اذعان داشت: از کلیه اساتید، محققین، مدرسین، متخصصین، دانشجویان و علاقمندان مهندسی صنایع، مهندسی سیستم و مدیریت دعوت می گردد با ارایه مقالات و حضور خود در کنفرانس هشتم مهندسی صنایع بر غنای علمی - پژوهشی آن بیافزایند وتمامی مقالات نهایی پذیرفته شده کنفرانس، در مجموعه مقالات کنفرانس در قالب سی دی ارائه خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین مقالات برتر ارائه شده به منظور چاپ به مجله بین المللی تحقیق در عملیات یا مجله علمي و پژوهشي دانشگاه صنعتی امیرکبیر معرفی خواهند گردید.
دبیر هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع با اشاره به اینکه پانل های تخصصی در صنایع مختلف از جمله خودرو، غذائی و نساجی با حضور صاحبنظران دانشگاهی و صنعت برگزار می شود؛خاطرنشان ساخت: حمایت کنندگان علمی این کنفرانس عبارتند از دانشگاه های صنعتی شریف، علم و صنعت ایران، خواجه نصیرالدین طوسی، شاهد، تهران، صنعتی اصفهان، بوعلی سینای همدان، آزاد اسلامی واحد تهران و سایرحمایت کنندگان شامل شرکت ایران خودرو ؛شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی؛ کنفدراسیون صنعت ایران و شبکه خانه های صنعت و معدن ایران هستند.
گفتنی است : علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس سایت کنفرانس به نشانی http://iiec2012.aut.ac.ir مراجعه نمایند./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار