مربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینكه پنج باخت از مجموع شش باخت ذوب آهن باخت های خانگی بود، ابراز امیدواری كرد كه برد تیم ملوان مهر پایانی بر باختهای خانگی ذوب آهن باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران، حسن حاج رسولیها' به تشریح دلایل برد تیمش در برابر فولاد خوزستان پرداخت.

 وی با بیان اینكه دو نكته باعث پیروزی تیم ما شد، اظهارداشت: در ابتدا مراقب بودیم كه اشتباه نكنیم و دیگر اینكه فرامین تاكتیكی كادر فنی از سوی بازیكنان به طور كامل اجرا شد.   

وی با بیان اینكه در این مسابقه تیم فولاد اسیر تاكتیكهای ذوب آهن شد، گفت: ما راه نفوذ دفاع چپ و راست آنها را بسته و از یك سوم میانی میدان شروع به دفاع و از كناره های زمین به خوبی استفاده كردیم.

 وی با بیان اینكه گل 'ایگور كاسترو' یك گل 'مینیاتوری' بود، خاطرنشان كرد: این گل روی پاس بسیار خوب 'اسماعیل فرهادی' به ثمر رسید كه بسیار فنی، ظریف و زیبا بود و شاید بیشتر مهاجمان نتوانند مانند آنرا به ثمر برسانند.  

 حاج رسولیها در ارتباط با نحوه بازی تیم ذوب آهن گفت: بازیكنان ما در این دیدار به معنای واقعی سنگ تمام گذاشتند و بسیار پرتلاش و دونده ظاهر شدند و همین نكته باعث شد كه تیم فولاد نتواند از موقعیتهایش به خوبی استفاده كند.   

پیشكسوت فوتبال ذوب آهن پیرامون بازی با ملوان انزلی هم گفت: تیم ملوان در نیم فصل دوم آغاز بسیار خوبی داشت و باوجود كادر فنی بومی و بازیكنان یكدست، حساسیت آنها را برای برد درهمه دیدارهای پیش رو بالابرده است.  

 وی همچنین به طرفداران این تیم اطمینان خاطر داد كه مجموعه تیم ذوب آهن نهایت سعی خود را خواهند كرد تا نوار بردهای این تیم گسسته نشود و باردیگر بتواند به جایگاه اصلی خود بازگردد.   

خاطر نشان می شود:تیم ذوب آهن اصفهان عصر پنجشنبه 29 دیماه در بیست و یكمین هفته از رقابتهای لیگ برتر یازدهم در ورزشگاه تختی اهواز موفق شد تیم فولاد خوزستان را یك بر صفر شكست دهد.   

همچنین بازی ملوان انزلی و ذوب آهن عصر جمعه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.