نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چهارکیلومتر آسفالت سالم تو جاده های کشور نداریم همه چاله و چوله و شکسته، یکنفر نیست این وزیر راه و شرمساری را استیضاح بکنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شما دیگه راه چه کسی و پیش میگیری
اصلاح طلب ها همیشه راه یکی و پیش میگیرند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ایشون صادقانه جواب بدن که بین منافع کشور و مردم ومنافع جناح اصلاح طلبی کدام را عمل میکنند هرچند که جواب واضح است ودر عمل تا به حال ا جناح اصلاح طلبان دیده شده واگر تعارض منافع بود که هست چه میکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
امیدی ندارم چون ایشان اختیاری نخواهند داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آیا شما همان دولت روحانی هستید؟ در اطرفیان شما کسی جز هیئت دولت روحانی مشاهده نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
نوکر
۰۸:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان از خداوند بزرگ درخواست می کنیم که شما برنده میدان بشید. تنها کسی که دست تبهکاران را رو می کند شما هستید.
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۰۹:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چی تو آقای پزشکیان دیدید که میخاید رای بدید با ندونم کاریاتون با جو گیر شدناتون الکی رای ندید ۸ سال مردم بدبخت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جدی میفرمایید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۰۹:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
یک سوال اگر واقعا این طور شود ؛ چرا در مجلسی که چندین دوره ایشان حضور داشته اند تا به حال که نزدیک به 50 سال است جمهور ملت چیزی را از ایشان و هم تیپ های ایشان در هیچ کجا ندیده اند یا گزارش نشده است؟ اصلا چرا وضعیت مدیران میانی وبالایی و تجار و پیمان کاران و کشاورزان کل خوب و معیشت عالی بواسطه قوانینی که ایشان و امثال ایشان در مجلس تولید کرده اند خوب است و حالا بقیه و معیشتشان خراب ؟ آیا 70 درصد جمهور ملت ایران که شامل خانواده کارمند و کارگر و کسبه و کشاورزان خرد حالشان خوب است و قوانین مجلس برای آنها مفید بوده و از این قوانین ملت راضی بوده اند ؟فقط یک قانون که پرداخت ها باید براساس مر قانون افزایش حقوق و دستمزد براساس نرخ تورم بانک مرکزی و یا مرکز آمار در این 50 سال اخیر برای جمهور ملت ایران باشد ، انجام گرفته و مجلس پیگری کرده و بازرسی داشته که چرا قوه مجریه این قانون را انجام نداده و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
امیدواریم که رای بیاورد..توی این چندین سال این تنها کسی است که می تواند از قبلی‌ها ورقیبانش خیلی بهتر باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
عه نکنه شما علم غیب داری که میگی این آقا میتونه از قبلیا بهتر باشه
با انتخاب نادرست مردم گرفتار نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مرسی !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۰۹:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
یک سوال اگر خیلی بهتر است چرا در مجلس ی که آخرین آن هم به انقلابی معروف شده است، قدمی برای 70 درصد جمهور ملت ایران شامل کارمند و کارگر ساده و کسبه و کشاورز خرد برداشته نشده و حداقل معیشت داده نشده است ؛ یا پرداخت ها بر اساس مر قانون افزایش حقوق و دستمزد بر اساس نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی و مرکز امار داده نشده است و وضعیت این جمعیت دراین 50 سال اخیر به درجه فلاکت رسیده است؛ این عدالت در تهیه قانون و بازرسی از انجام آن در مجلس است ؟ آیا وضعیت خوب معیشتی مدیران میانی و بالایی و پیمانکاران و تجار عزیز و کشاورزان کل یا همان کشت وصنعت ها را نمی شود اینطور بیان کرد که در این 50 سال مجلس قوانینی را ایجاد کرده که به نفع آنها صادر شده است که ایشان در چندین دوره مجلس در آنجا حضور و داشته و شرکت داشته اند؛ و این قوانین که به پیوست عدالت الصاق نبوده تهیه و ... کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
این نامزد بدون برنامه اقتصادی هست!!!!! و با رای آوردنش شک نکنید مملکت یه 4سالی در رکود میره....چرا که این نامزد همانند حسن کلیدساز دنبال کدخدا میره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط خیلی رفتارش کردارش حرف زدنش شبیه روحانی خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
گاله رو ببند
Russian Federation
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سلام.این نوع صحبت شما نشون میده 18 سالتونه چون 85 درصد از 45 سال از عمر انقلاب را همفکرای آقای پزشکیان رییس جمهور و مسول بودند.ایشون کلا برنامه نداره و هدفش اینه بیام ببشینیم دوره هم ببینیم چکار کنیم و سابقش هم اینه برا فرزندانش هم پدر بوده هم همادر و هم برادر شهیده .رییس جمهور مملکت باید برنامه ی اجرایی داشته باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
کاربر ۱۱:۰۲ همون کارنامه ۳ ساله دولت قبلی برای تمام عمر میتونم بگم دهنتون ببندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
نداشتن جواب هست که اینجوری غرهنگ خانوادگیتون را مثل همیشه رو میکنید.نتیجه ی تفکر اصلاحات همین میشه که بی بند وباری - فحاشی - بی اصل و نسب شدن و غیره
به قول احمدی نژاد اون ممه را لولو برد.فعلا تا 10 سال انقلابیون هستند و بعدش هم ان شاالله پرچم به دست امام زمان میدن.درضمن این بافرهنگی ما با اصل و نسب هاست که در برابر یاوه گویی شما با متانت رفتار میکنیم وگرنه هم قدرتشا داریم لهتون کنیم هم ظرفیتشا اما الگوی ما امامان ما هستند که در عین قدرت با متانت رفتار میکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
نمی‌دونم چه اتفاقی باید بیفته تا بعضی عزیزان متوجه بشن .
بعد از شهید رجایی 43سال ما رئیس جمهور یا نخست وزیر داشتیم
3 شهید رئیسی8روحانی8احمدی نژاد8خاتمی8رفسنجانی8موسوی
اگر حتی احمدی نژاد را هم اصول گرا حساب کنیم که حتی خودش هم این را قبول ندارد
32سال حکومت دست امثال دکتر پزشکیان بوده . اگر از وضع کنونی اقتصاد راضی هستید پس ادامه دهید.اگر مشکل داریم که داریم.باعث و بانی آن همین اصلاح طلبها هستند که هر بار با حرفهایی مثل طرف میخواهد وسط پیاده رو دیوار بکشد. آزادی خانمها،شما زبان دنیا بلد نیستید، سواد ندارید و.... از مردم رای گرفته و به بدبخت کردن مردم ادامه میدهند.
کسانی که قدیمی‌ترند میدانند همین اصلاح طلبهای امروزی افراطیون قبلی بودند و حال مدعی آزادیند
بنده دانشجوی ارشد ستاره دار زمان رفسنجانی که تمام زندگیم به خاطر یک حرف ساده عوض شد.موسوی برای ادارات رنگ قهوه ای،مشکی،سورمه ای و طوسی رارنگ اسلامی ابلاغ کرد.همین روحانی اگر امثال روشنفکرانی مثل شهید چمران نبود ارتشی‌ها را بدبخت میکرد.حالا همه رنگ عوض کرده و خود را مدعی آزادی و دیگران را تندرو و خشن میدانند.شما را به خدا بدون توجه تاریخ گذشته انتخاب نکنید.از رئیسی شهید آقای روحانی دیو درست کرده بود اما دیدیم هر ایرادی که داشت .اما مهربانترین،مردمیترین،پرتلاش ترین،بی منت ترین،ایران دوست ترین و دستپاک ترین رئیس جمهورها بود.
۱۲