با سلام. آقای صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش، لطفا به حال مدارس روستایی فکری بکنید. دانشآموزان این مدارس، از پایهی تحصیلی خود چند سال عقب هستند که به دلیل عدم وجود امکانات مناسب در این مدارس است. آموزگاران هم به همین دلایل و عدم رافاهیات لازم، بخصوص در حوزهی حمل و نقل، تمایلی برای تدریس در این مناطق ندارند. لطفا فکری بکنید.
با سلام. آقای صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش، لطفا به حال مدارس روستایی فکری بکنید. دانشآموزان این مدارس، از پایهی تحصیلی خود چند سال عقب هستند که به دلیل عدم وجود امکانات مناسب در این مدارس است. آموزگاران هم به همین دلایل و عدم رافاهیات لازم، بخصوص در حوزهی حمل و نقل، تمایلی برای تدریس در این مناطق ندارند. لطفا فکری بکنید.
ساعت کاری معلمان از سایر حرف بسیار کمتر است و تعطیلی به خاطر سرما و .... بیشتر است و تابستان هایشان تعطیل است سختی کار هم به نسبت بسیاری از حرف کمتر است
اگر افزایشی حقوقی برای معلمان در نظر گرفته شود باید برای تمام حرف متناسب با سختی شان در نظر گرفته شود شغل معلمی در کل حرفه سختی نیست
دانشجو معلمان به هنگام تحصیل حقوق دریافت می کنند در حالی که سایر رشته ها اینطور نیس و این موضوع به همراه امکان تحصیل و اشتغال همراه با دریافت حقوق تنها برای دانشجو های معلم منصفانه نیست چون برای سایر دانشجو ها این امکان وجود ندارد
در مورد گزینش که فرمودند واقعا موافقم برخی هستند که واقعا بویی از دین و ایمان و حتی منطق در این مورد نبردن و زندگیشون سرشاز از تاریکی هست و در طول عمرشون شاید یه رکعت نماز هم نخوانده باشند اما میبیند وارد دانشگاه فرهنگیان شدن.
این افراد واقعا ضربه بسیار بزرگی به جامعه میزنن و ذهن بچه های مردم رو نابود میکنند. یه فکری هم برای این افراد بردارید.
در ضمن یک معلم زمانی که در سال های اول زحمت میکشد بهترین تدریس رو به همراه بهترین بازخورد داشته باشه وقتی پایان ماه حقوقشو میبینه بالواقع کمرش میشکنه. این معلمان وقتی میبینن با این کار نمیتونن حتی نیازهای اولیشون رو تهیه کنن با روی آوردن به شغل دوم و یا با نداشتن روحیه کافی عملکردشون ضعیف میشه.
به نظر من معلمان واقعا جهاد میکنند.
این شغل کارمندی نیست شغل جهادی ست
با عرض سلام
درمورد حقوق معلمان همانطور که واقفید واقعا این میزان حقوق کم هست به طوری که اگر یه معلم تمام عمر بشینه حتی یه خونه و ماشین هم نمیتونه برای خودش تهیه کنه
تمام توجه دولت متمرکز شده بر روی معلمان مبنی بر اینکه حقوق معلمان را کم کنند و برای این کار رتبه بندی رو ایجاد کردند
الان در بین معلمان دیده میشه کسانی که از بهره علمی کمی برخوردار هستند اما به خاطر مدارکی که دارند رتبه آنها خیلی بالاست درصورتی که معلمی که واقعا باسواده رتبه اون پایین تره
به علاوه دانشجومعلمانی که میان سر کار در سال های اول فقط ۷ تومان حقوق میگیرن درصورتی که در ذهن مردم حقوق معلمان کمتر از ۱۰ تومان نیست و این تصور عذاب آور است.
من معاون مدرسه خدایی با۴۰۰تا دانش آموز و پدرو مادرشون هر روز سرو کله میزنم و خیلی فشار روانی رومونه با شلوغ کردن بچه ها و انتظارات پدررا وو مادرا خیلیا تو خونه خودشون از پس بچشون بر نمیان
میخوام بگم معلمی از خیلی کارا سختتر نباشه آسونتر نیست ،باید در حقوق به معلم به اندازه ادارات دیگه حقوق بدن
سلام
واقعا شرم اور که بگید به معلمان کمتر حقوق بدید ولی به فلان شغل بیشتر
واقعا از نظر شما عدالت تو کم کردن حقوق معلم اجرا میشه خیلی متاسفم
به نظرمن همه مشاغل باید از معلم دفاع کنن زیراتو هر کارا باشی فرزندت زیر دست معلم عمل میاد اگه معلم تامین مالی نداشته باشه ضررش به کل جامعه میخوره چه بخواهد چه نخواهد
وبدانید معلم مجبور است به شغل دوم روی بیاره وذهنش را به شغل دوم متمرکز کند
با یک نگاه اجمالی به این کامنت ها و دیگر کامنت ها در روزهای گذشته در خصوص وام کارمندان بانک به این نتیجه رسیدم تمام ملت نسبت به یکدیگر عقده دارند و این وظیفه دولت است با همسان سازی حقوق و مزایایی کلیه حقوق بگیران در کشور قدری این موضوع را حل کند ، حالا خوبه هنوز کسی حقوق و مزایایی کارکنان شرکت نفت را خبر ندارد آنوقت اگر اطلاع داشته باشند چه شود.
علت کاهش کیفیت تدریس معلمان در بلندمدت به خاطر مشکل معیشتی است که اکثرا ناچارند شغل دوم داشته باشند و آنطور که باید به آموزش و تدریسشان نرسند و نتوانند تمام تمرکز خود را روی یادگیری دانشآموزان بگذراند. امروز هم با وجود رتبهبندی و... باز هم سطح حقوق معلمان در حدی نیست که بتوان به عنوان یک شغل به تنهایی به آن تکیه کرد و یک معلم بدون شغل دوم نمیتواند در این جامعه دوام بیاورد. البته خیلی از مشاغل به همین شکل هستند و همین باعث کاهش کیفیت کارشان میشود.
اکثر پیام ها خوندم اگر همین فامیل در نظر بگیریم زمانی که یکمعلم فوق دیپلم ابتدایی تربیت معلم داشت بعد بعد ها ،،خیلی سالها بعد خیلی ها با دیپلم وارد بانک شدند الان همه آنها چندین ملکو املاک و باغ و چندین خودرو دارند درصورتی که بعد معلمان ،کارمند بانک شدند حالا کاری به درآمد بقیه ندارم ولی خدایی هرکه بناله ،کارکنان رسمی بازنشسته و شاغل شرکت نفت و بانکها نباید بنالند زندگی هاشون اینو میگه مهم نیست کسی چی اینجا مینویسه مهم چیزی هست که مردم در جامعه حس میکنند
تازه کمی سختی کار در محیط شرکت نفت هست که تو بانک نبست کازمندان بانک زیر کولر حسابی خوردند و رفتند زیر کولر تابستان بخاری زمستان طوری از سختی کار میگن انگار تو دمای پنجاه درجه در مرزها نگهبانی میدن یا دمای زیر صفر درجه تو مرزها مرزبانی میکنند یک شب برید اتفاقات بیمارستان حال کازکنان اورزانس ببینید بعد باتکی های محترم از سختی کار بگید
صبح میرید سر کار ساعت دو هم خونه هستید. استراحت ،،همه کارهاتون هم تو بانک میندازید سر ارباب رجو اگر مشتری بیسواد باشه
سلام چرا رتبه بندی در مورد نیروهای ستادی که ۱۲ ماه سال همیشه سر کار هستند و در اوضاع معیشتی خیلی مشکل دارند اجرا نمیشه ، این بی انصافی و غیر عادلانه است.
خود دولتی ها همه اعتراف میکنند
کمترین حقوق بدون رتبه بندی و.حتی با رتبه بندی مربوط به وزارت آموزش پرورش هست به دلیل عدم دریافت کامل فوق العاده ویژه
بعد اونها که فوق العاده ویژه را در سایر جاها میگیرند میان میگن حقوق آنها از معلم کمتر هست ،،در حالی که رتبه بندی شامل همه معلمان نمیشود
در ضمن رسمی با رسمی مقایسه میشود اگر در جاهای دیگر شرکتی یا پیمانی هستی با رسمی آنجا خودت مقایسه کن،نه با رسمی آموزش پرورش
میخواستن دیگه بیشتر از این مورد نقد واقع نشید.ههههه
شما از هرجا که بگیری حق طرف مردم هست.با این استخدامتون. من فقط معلمی رو قبول دارم که کل دوره تحصیلیش رو در دانشگاه فرهنگیان گذرونده نه بقیشون... دیگه خودتون که خبر دارید.
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
با سه ماه کار مفید درسال همیشه معترض هستن تازه برای ملت شاخ و شونه هم میکشن
هر وزیری میخواد خودش رو در بین این قشر گسترده از جامعه مطرح کنه و پله ی ترقی خودش بشه دم از حقوق پایین معلمین میزنه و با این روش که حامی معلم و خانواده های انان است خودش رو برای نمایندگی مجلس و نامزدی ریاست جمهوری و سمت های بالاتر زمینه سازی میکنه
من نمیدونم این حقوق معلمین تا کجا میخواد هر سال زیاد و زیادتر بشه ؟ اخه واقعا از معلمی راحت تر شغلی هم هست ؟ ۴ ماه هم که در سال والمعطل اون ۸ ماه هم نصفش تعطیلی و و بین تعطیلی و تا ظهر و غیبت و وووو
بله در ایران اصلا عدالت مفهومی نداره معلمان سیری ناپذیر چی از جون بیت المال می خواند ؟؟؟؟!!!!
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
شما همعرضه داشتین می اومدین معلم می شدین
ن
۲۳:۱۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
معلم بودن عرضه نمی خواد پارتی می خواد و گزینش که می دونیم چطوریه !
hdf
۰۸:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
مطمئن باشید از حقوق کارمندان بانک ملی بیشتره
کارمندان صف و ستاد بانک ملی بندرت حقوق دریافتیشون به 15ملیون تومن میرسه
بابت گرفتن وام هم مثل مردم عادی برخورد میشه چه در درصد چه در تضمین وام .
سیاست بانک ملی در رابطه با کارمندانش مشتری محورهستش تفاوتی نداره .
با سلام در رابطه با مدرک تحصیلی کارکنان بازنشسته هم رسیدگی شود برخی از قشر بازنشسته درموقع شاغلی تحصیل و مدرک کارشناسی دریافت ودرسیستم سازمان درج لطفا ترتیبی بعمل که از امتیاز ورتبه برخوردار شوند.
دانشگاه فرهنگیان اتفاقا از همه جا پارتی بازی توش بیشتره. خواهر بیچاره من رو با رتبه ۳۸۰۰ برنداشتند. رتبه ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ رو برداشتند. از یه دختر ۱۸ ساله پرسیدند اگر یه آجر بدیم دستت باهاش چی کار می کنی؟ توقع دارید این بچه چی بگه گفت خانه میسازم. بگه چی ؟؟؟؟ بعدا پرسیدیم گفتند باید میگفتی آجرها رو دانه دانه روی هم میذاشتم برای فقرا خانه می ساختم. آخه چرا باید یه بچه ۱۸ ساله این حجم پاچه خوار و چرب زبان باشه. ما به این بچه چرب زبانی و دروغ یاد ندادیم. آدم سراغ دارم با پارتی و آشنا بازی قبول شده در حالی که تو عمرش یه رکعت نماز نخوانده، اما اونجا جانماز آب کشیده. من خودم از این چیزا کم رنج نمیکشم، اما از صمیم قلب آرزو دارم هر قطره اشکی که این بچه ریخته بشه آتیش و زندگیشان رو بسوزانه و خانه خوابشون کنه.
ن
۲۳:۱۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
دانشگاه فرهنگیان رتبه های داغون ناپلئونی بر میداره وفقططط گزینش براشون مهمه
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
آقای وزیر بد نیست عملکرد ایشان را در زمان کرونا رصد کنید بغیر از افراد با وجدان که تعداد قلیلی هستن بقیه وجدان کاری ندارند برای بچه من ساعت 1 نصف شب تو سامانه شاد تدریس می فرستادن !!!!!؟؟؟؟
تر و خشک را با هم نسوزانید معلم هست که با جان و دل کار می کند درس کنکور هم نمی دهند که درآمدی در این خصوص داشه باشد . شما که اینچنین قضاوت می کنید یک روز یکساعت بروید فقط در محیط مدرسه قرار بگیرید سر کلاس درس هم نرودید بلاخص محیط ابتدایی تا بفهمید معلمان چه فشارهای عصبی روی آنهاست و چه بسیار دچار سرطان و نارسایی حنجره شده اند ! معلم هم نیستم جهت اطلاع . به یاد سخنان صدر اعظم آلمان مرکل افتادم زمانی که جامعه پزشکان المان نسبت به حقوق معلمان به ایشان اعتراض کردن و او در پاسخ گفت من نمی توانم حقوق شما ر بیشتر از کسانی بکنم که شما را مقام پزشکی رسانیده اند .
هم اندازه کارمندا کار می کنن 5 ماه خونه بیکار تشریف ندارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟والله ما رو هم سه ماه تابستان تعطیل کنید با حقوق معلم ها راضی هستیم .با تمام احترامی که برای معلم و شغل معلمی قائل هستم باید بگم با این وضعیت کار کردن و عدم دلسوزی هاشون ،زیاده خواهی دارند
باسلام خدمت تمام عزیزان فرهنگی وغیر فرهنگی، به عنوان یه معلم باز نشسته، خواستم عرض کنم. کار معلمی واقعا کار سخت وطاقت فرسایی است. دوم اینکه اگر دقت کنید اکثر کشور های پیشرفته دنیا از آموزش وپرورش درستی برخوردارند، در این کشورها حقوق معلم از یک قاضی بالاتر است وبالاترین حقوق به معلمین پرداخت میشود، واما یک نکته اساسی، سخت ترین گزینشها هم نسبت به معلمان انجام میشه، این طور نیست که بدون سنجش صلاحیت های علمی وعملی وروانی هر ننه قمری وارد کار آموزش وپرورش بشه ، از نهضت یا... وارد آموزش وپرورش کنند. آینده کشور ما در دست این دانش آموزان است وآینده این دانش آموزان در دست ما معلمان، من خودم در این سی واندی سال معلمی به عینه میدیدم که برخی از همکاران ما واقعا ضررشون بیشتر از سودشون بود. به خاطر اینکه. یا از مجرای دانشگاه فرهنگیان وارد نشده بودند یا اگر از دانشگاه وارد شده بودند موقع پذیرش دقت کافی. صورت نگرفته بود. وآخرین سخنم این که باید همان ابتدای استخدام اعلام بشه شما برای پنج سال استخدام می شوید اگر عملکرد شما تایید شد پنج سال دیگه تمدید میشه. که معلم خود راناچار به دانش افزایی، بهبود عملکردو...بداند. آنوقت آموزش وپرورشی درست واقعی خواهیم داشت. دست معلمان زحمت کش وطنم را می بوسم.
عمار
۰۹:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
پاسخ ۴۳
واقعا شیر مادران حلالت کسانی که از معلمان ناراضی هستند بحث همین است اگر وزیر به توصیه های جنابعالی عمل کند ، آنوقت است که اگر هم وزن معلم در ماه طلا هم بدهند ارزشش را دارد.
علی
۰۶:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام نظر تمام معلمین محترم وقابل درک هست ولی بدانید باز از سازمان اموزش فنی حرفه ای بهتر هست لا اقل وزیر محترم از شما حمایت میکند ولی ما کارکنان سازمان فنی حرفه ای هیچ کس را نداریم لا اقل از روی دلسوزی وانسانیت به داد ما برسد ومشکلات معیشتی ما فکری کند همه سران مملکت ونمایندگان میدانند ولی در سازمان کم کاری میکنند
آیا معلمان به اندازه 1/3 کارمندان کارمیکنند؟ ضمن اینکه بعضی از آنها انسانهای بداخلاقی هستند و در دانش آموزان رفتار سوء دارد، معلمان زمان گذشته کم توقع و انسانهای باشرفی بودند ، هرچند الان هم معلمان باشرف کم نداریم ، اما متاسفانه نسبت به گذشته کم رنگ شده است
تو حالا اگه واقعاا خودت رو وزیر میدونی بیا برو شرط سنی دانشگاه فرهنگیان رو افزایش بده تا محرومان هم که عین خودت هستن بتونن معلم بشن و وارد این دانشگاه بشن
از کی تا حالا کسی که سن اش از ۲۴ و۲۶. سال رفته بالا میگن محروم هههه . مردم تو ۲۶ سالگی بچه دار میشن.
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام اقای وزیری...بنده کارمند بانک هستم. حاضرم تمام حقوق و مزایای منو به ساعت کارکرده خودم انجامش بدهند. واز آن طرف هم ساعت کرد معلم را هم به ساعت تقسیم کنند بعد ببینند حقوق کدام قشر کم ویا زیاد است؟....البته معلمی شغل نیست..بلکه مثل رسالتی است؟ که انبیاء داشتند....حقوق همه کارگران و کارمندان کم است فقط مختص برای یک قشر نیست...حقوق ریالی ولی خرج کرد دلاری....قابل توجه مسئولین محترم.....
سلام.خواهش میکنیم این رتبه بندی تبعیض آمیز را حذف کنید و بجایش یکسان سازی حقوق و پرداخت حقوق بر اساس سنوات بیمه تامین اجتماعی و مدرک تحصیلی و خدمت مقدس سربازی باشد،به معلمین عین کارمندان اداره برق حقوق دهید تا تبعیض از بین برود.
زحمتی که برخی از معلمان دلسوز در کلاس درس می کشند هم از لحاظ آموزش و هم پرورش قابل ستایش هست آموزش و پرورش نتنها از لحاظ مادی بلکه از لحاظ ارزشی و جایگاهی باید قدردان این قشر زحمتکش باشد هیچ قانونی در مدرسه و اموزش و پرورش به نفع معلم نیست
پس چرا بخاطر حق وحقوقشون از درس وتعلیم وتربیت دانش آموزان میزنن
کارمند ساده
۰۰:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
این را باید از 1, از برنامه و بودجه ی آموزش و پرورش و 2, اداری و 3, مالی و 4, معاونت اداری و مالی آموزش و پرورش پرسید که چرا به قانون خدمات کشوری در مورد حقوق و مزایا عمل نکرده اند و اگر پاسخ قانع کننده ای نداشتند به کمیته تخلفات و سپس به دیوان عدالت ارجاع داد.....
دشمنان با نفوذ خود بدنبال از بین بردن هویت و فرهنگ و روح نقلابی نسلهای ما هستند اگر معیشت معلم به خطر بیفتد شک نکنید که فرهنگ و عقاید غربی و ...جای فرهنگ ایرانی را خواهد گرفت
جناب من خود دبیر بودم کار شما بسیار آسان و در حد تفریح است قبول نداری
من حاضرم با شما حتی با حقوق قبل از رتبه بندی تان جا بجا کنم
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
در جواب اون دسته از افراد که میگن معلمان در استراحت و ... عرض کنم که شما یا راست میگین و یا دروغ و ....
اگر حق با توست پس معلومه خیییلی از عقل سلیمی برخوردار نیستین و روی حرف شما هم نمیشه حساب کرد چون اگر شما از روی حق و حقیقت این حرف رو میزنین پس چرا خودتون معلم نشدین ؟؟؟؟ پس معلومه آدم مجهول الحال هستین..و اگر دروغ و عناد حرف زدین که نیاز به بحث نیست...اون دسته از افراد که گیر دادن به سه ماه و ...تعطیلی معلم اگه یک هفته بشینن و روزی چهار ساعت با بچه خود مباحثه درسی کنند و آنرا در ۳۵ الی ۴۰ ضرب کنند درک میکنند که معلم سر کلاس چقدر بخاطر وجود بچه های بی تربیت و بی فرهنگ بعضی خانواده ها روح و روان واسش نمیمونه.. ثالثا..معلم ۳۰سال درس خونده و زحمت کشیده و اللن هم دولت کمترین لطف رو داره به معلم میکنه...انسان ها و کشورهای صاحب علم مثل ژاپن و ..... در جای جای دنیا هستن که بیشترین حقوق رو به معلم میدن
اتفاقا خیلی معلم بودند مثل شما ولی چون حق التدریس بودند آزمون استخدامی شرکت کردند و قبول شدند رفتم
ولی تو عرضه استخدام از طریق آزمون استخدامی را نداشتی با پارتی حق تدریس شده و خوش شانس بودی که رسمی شدی از شانس و اقبال بلند بود که رسمی شدی نه سوادت که اگر داشتی مثل ما آزمون استخدامی شرکت می کردی و قبول نی شدی و هر روز ترس و لرز رسمی نشدن نداشتی
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
بدتر از وضع کادر درمان که نیست با ان همه زحمت شبانه روزی
اجحافی که در حق معلم میشه کمال بی انصافی و ناعدالتی.. در کشورهای صاحب علم وقتی بنگرید خواهید دید که معیشت معلمینشان در رده های بالای حقوقیست چون عقیده دارند اگر ذهن و روان معلم در آرامش باشه مطمئنا بدنبال نخبه پروری و احیای علم میباشد متاسفانه در ایران هیچ ارزشی برای شان و منزلت معلم قائل نیستند و فقط در حد حرف که معلمی شغل انبیاست اما در مقام معیشت که میرسه میبینید که برای خودشان بهترین معیشت را راه اندازی کرده اند و انگار معلم را ابزاری برای دنبال کردن و رسیدن به اهداف مادی خودشان قرار داده اند.
لطفا از کلمات اسون تر استفاده کن من اینا رو در ملمسه یاد نگرفتم.
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
البته این اجحاف در حق خیلی ها که معلم نیستند هم اعمال میشه که خدا رو خوش نمیاد مسئولین به هوش باشند.
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
این حرف شما شامل حال اون کشورهایی میشود که معلم در سطح دکترا و با سواد عالی و تمام وقتش را صرف آموزش برای نسل اون جامعه میکنه نه کشور ما با معلمانی که سطح سوادشون کم هست که فقط به فکر افزایش حقوق اون هم با این تعداد تعطیلات در طول سال که آمورزش دانش آموزان به عهده پدر و مادرهاست
امیر
۲۲:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
حقوق معلما باید از همه کارمندان بیشتر باشد.حداقل دو یا سه برابر؛ کارمندان از صبح تا شب بیکار هستن و همیشه هم که خدا را شکر سیستم ها قطعه!اگه خیلی ناراحت هستین و عرضه داشتین شما هم معلم می شدین.
اتفاقا برعکس این وضع زننده ای که امروز در دانشگاه ها شاهدش هستیم به خاطر وقاحت و زیر کار در رفتن آموزش و پرورش هست.
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
با موتور و سه شیفت سر کار می رفتم. دو بار افتادم و یک بار ماشین به من زد. از بس برای امور مدرسه فکر کردم سکته ی مغزی کردم و ۱۶ روز در کما بودم. کار معلمان خیلی سخت است. کلاسداری و تدریس و امتحان و تصحیح برگه. پس از مداوا و رفع کسالتم می ترسم سر کلاس بروم و فشار خونم دوباره بالا برود. معلم در برابر جنگ اعصاب دانش آموزان با او تقریبا بدون دفاع هست.اگر تعطیلات نباشد فکر کنم برای همکاران خطر مرگ وجود داشته باشد.
این به خاطر اینه که نصف بیشتر کسانی که استخدام میشوند از دانشگاه فرهنگیان نیستند.
ن
۰۰:۰۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
دانشگاه فرهنگیان اصلا با سواد تحویل نمیده همگی رتبه های ناپلئونی هستن
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
شاگرد اول معماریم بابا شرکت نفتی بود الان تو خونه بیکارم. واسه بقیه مقاله مینویسم. بابام بازنشسته شد گفتن خداحافظ. ولی شما فرهنگیا چیه. امتیاز دانشگاه واسه بچه هاتون. بازنشسته هم که میشین یکی از بچه هاتونو میبرن سرکار. تو آزموناتونم که همش تخلف و پارتی بازی. چیه این همه ننه من غریبم بازیتون
یه جوری میگن تو کروناااا ثابت شد انگار تو غیر دوران کرونا معلم شب و روز با بچه ها بود. حرمت معلمای خوب و زحمتکش سر جای خود. ولی به عنوان دانش اموز سابق و ولی امروز یاداوری کنم که اگثر معلمان در جامعه ما همونایی ان که تو کلاس تیتر میگن باقیشو میگن تو کلاس خصوصی میگم . و اینکه بار آموزشو عملا انداختین رو دوش پدر مادرا. سختی دوره کرونا هم بخاطر تعطیلی اموزشگاه ها و تعطیلی کلاسای خصوصی بود نه مدارس شما. در ضمن یه سریم بزن به مدارس خصوصی ببین شهریه یه سال چقدر ؟ حالا از مهدکودک بگیر تا دبیرستان. والا چی به بچه هامون یاد میدین که اینقدر پول میگیرین؟؟؟؟ دیگه چرا اینقدر اعتراض دارین. کارمند بدبخت تا ساعت ۴ سرکار . از کف تا سقف اتاقشم پر پروندست. بیشتر کارمندای ماهم اسمن کارمند در اصل کارگرن. نمونش خانواده خودم. دستای بابام پر از پینه ست. بابا انصاف داشته باشین. معلما خیلی بی وجدان شدین . خیلی. جناب وزیر نا لایق از الان منتطر خبر برکناریتم
سلام من یک کارمند بانک هستم که در نظر بعضی ها شاید حقوقم بالاتر از معلم است و وام های آنچنانی از نظر دیگران می گیریم (البته اینگونه نیست) بعد از ۳۰ سال خدمت دارای یک آپارتمان ۱۴۰ متری در زنبیل آباد قم هستم و یک خودروی ساندرو ولی برادرم دبیر آموزش و پرورش هست و چون فرصت کافی هم دارد با برگزاری کلاسهای خصوصی (ساعتی ۵۰۰ هزار تومان) الان در همان منطقه زنبیل آباد قم یک ویلایی ۴۰۰ متری دارد و یک آپارتمان ۹۰ متری در تجریش تهران و یک ویلا در تنکابن هر موقع هم با هم هستیم بد و بیراه به آموزش و پرورش که حقوقمان کم است ، در عالم برادری نمیشه بهش بگم خوب اوقات فراغت شما ب ای شغل دوم مهیا است پس من کارمند بانک که اصلا فرصت برای دست و پا کردن شغل دوم ندارم چی.
شاید شغل دوم بنگاه داری داره یا خانمش هم شغلی داره که دارند بهتر داره یا ارث خانمش بوده اگر از شغل معلمی کسب کرده بود قطعا بدون رودروایسی میگفتی تو عالم برادری هم رودروایسی نمی کردی
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
تو داری چرت میگی دقیقا مانند این وزیر دروغگو خانواده بنده بجز من یا کارمند بانک ملی هستند یا کشاورزی و با سپه و فقط من با جناقم بانکی نیستیم من کارمند پست و بت جناقم معلم
فرهنگیان حکمشان دو برابر ماست و آنها وام خودرو ،مسکن و زمین واگذاری دارند که ما نه وام خودرو ،نه مسکن و نه زمین واگذاری ندارین ؟؟؟؟!!!
کارمندان بانک هم حکمشان یک و نیم برابر بنده و شاید بیشتر و دریافتیشان دو تا سر برابر بنده ، و وام ضروری دو سال یک بتر ،وام مسکن و خودرو هم دارند آنهم حدود میلیاردی
عدالت در جامعه نوسط شماها مافیا درغگو و سیری ناپذیر ضربه فتی شده و نابود شده
و دیوان عدالت نیز تماشگری ساکت و منفعل می باشد دلیل و چرایی اینکار را من متوجه نمی شم ؟؟؟؟!!!
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
کاش وزیر کمی هم درباره بازنشستگان فرهنگی حرف میزد که آینه شاغلین هستند و زیر خط فقر زندگی می کنند با حقوق نه میلیون با مدرک لیسانس و نوه. و عروس و داماد، و کرایه خونه، این حقوق به کجا می رسه. در مورد شاغلین فرهنگی هم شعار بس است عمل کنید خیلی ها که همون حداقل رتبه بندی هم بهشون اضافه نشده و هنوز جواب اعتراض به رتبه بندی نیومده
در مورد این شغل وزارت یا ریاست دانشگاه یا مدیریت مدرسه یا ریاست رسانه ملی در بیشتر موارد چون شغل مقصود شخصی ندارد و نفع اجتماعی هست ،بهترین روش ریاست علاوه بر رعایت موارد مکتوب در بخشنامه مسؤلیت،مسؤلان باید به نظرات توجه داشته باشند تا از وضعیت واقعی حوزه کاریشان مطلع شوند . نظرسنجی نشان دهنده این است که وضعیت اقتصادی رفاهی آموزش و پرورش نسبتا تا حدودی بحرانی هست.
باشه تو راست میگی.
پس یه کاری بکنن بیان از هر وزرات خانه حکم و فیش دریافتی یکی از کارمندانش که از نظر سابقه خدمتی یکی هستن را بذارن بعد مشخص میشه.
البته شش ماه تعطیلی در طول سال هم فدای سرشون
والا همین معلمینی که میفرمایید پدر ما رو در آوردن با بیسوادیشون .الان هم یک درصدشون هم صلاحیت معلمی ندارن و بچه های ما هم تو محرومیت از نظر علمی دارن تحصیل میکنن .بچه تو مدرسه هیچی یاد نمیگیره میاد خونه یک بار دیگه خودم درس میدم به بچه تازه میفهمه و وقتی از روش تدریس معلمش میگه تازه میفهمیم طرف اصلا سواد تدریس نداره .خجالت داره به خدا
کارمند بانک دولتی
فوق لیسانس از دانشگاه دولتی معتبر
ازمون دادم برا استخدام
شش سال سابقه
تو منطقه محروم هم سرکارم
متوسط کار مفید نه تا ده ساعت
دریافتی هشت و سیصد
بگی قسطی چیزی هم کم میشه اصلا
تو این کشور مگه قانون نیس که وزیر مملکت میاد نشر اکاذیب میکنه؟؟؟؟
آقای وزیر لطفا فیش حقوقی خودتو منتشر کن تا مشخص بشه چقدر حقوق داری؟
یه نگاهی هم به سایر کارمندان دولت بنداز تا بدونی که معلم ها هیچ کمی ندارن هیچ، بلکه خیلی هم اوضاشون عالی هست
هر کی ادعا میکنه معلمان در رفاه و حقوقشون فلان و بهمان،الان که فرصت هست و دولت اجازه داده از ادارات دیگه بیان به آ.پ فرصت رو غنیمت شمرید و بیایید..خیلی دوست دارم ببینم اونایی که خارج از گود نشستن و حرفهای سخیف و بی پایه و اساس میزنند مثل اونی که گفته بود با اجرای رتبه بندی حقوق معلمها 4میلیون بیشتر از یک مهندس ارشد است!!!!!!!!!!! فقط و فقط بیان یک روز در 3 تایم 90 دقیقه کلاس 35 تا 40 نفری رو ساکت کنند،درس پیشکش!!!!!!!!!!!!!!! بخدا شعور و عقل و تفکر هم سرمایه گران قدریست که معلوم بعضیا ازش بی بهره اند.اینقدر تهی بودن و مغرض بودن خود رو فریاد نزنید.
ولا بنده سال 90 درخواست انتقالی دادم و آموزش و پرورش موافقت کرد و شناس بد من شرکت ملی پست مخالفت کرد آن زمان مهندس برق قدرت بودم
زمان فانی ارشد الکترونیک دانشجو بودم باز مراجعه کردم این دفعه که پست موافقت می کرد فانی وزیر وقت فقط تحصیلکردگان تربیت معلم برای معلمی قبول داشت پارسال هم خواستم درخواست بدم من رییس اداره کردند اجازه نداند بیام
حالا اگه راهی پیدا بشه حاضرم با حکم قبل از رتبه بندی دور ترین روستاها هم برم
در صورتیکه سال نود که آموزش و پرورش موافقت کرده بودند و ابلاغ تدریس هنرستان بهم داده بودند شانس بد من پست موافقت نکرد
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
حاضرم بیام
هم سوادش دارم هم مدارک مختلف ولی دولتی دستگاه انتقال را فقط و فقط منوط به تقاضای کارمند و اعلام نیاز مقصد کند
بله آموزش و پرورش موافقت می کنه ولی دستگاه خودم نه متاسفانه
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
لطفا حقوق معلمان حق التدریس را هر چه زودتر پرداخت کنید از بهمن ماه تا خرداد حقوق پرداخت نشده واقعا کسی تو وزارت آموزش و پرورش هستش که پیگیر این معوقات باشه
کسی از بیت المال سهم بیش از حق خودش را مطالبه کردند در صورت موفقیت حرام خوار بود و آن دنیا باید جوابگوی کسانی باشد که سهمیه آنها توسط مافیا زیاده خواه خورده شده
کرونا: معلم ها در خونه ، آلودگی هوا: معلم ها در خونه، برف میاد: معلم ها در خونه، سه ماه تابستون: معلم ها در خونه ، بعد منه کارمند همین تابستون از ۶ صبح باید کارت بزنم تااااااااا هر وقت رییسم بزاره برگردم خونه، با ماهی ۱۲ میلیون، معلم ها اصلا کار می کنن؟ والله کارمند ساده از معلم کم تر می گیره
بگذار از افزایش حقوق چند برابری معلمان بگذر بعد این رو مطرح کن. انگار تنها وظیفه اموزش و پرورش افزایش حقوق این قشره.... البته راست می گه حقوق معلمان به اندازه حقوق کارمندان نیست بلکه خیلی بیشتره بعنوان مثال حقوق کارمندان ثبت اسناد و املاک فعلی کشور از حقوق بازنشستگان 10 سال قبل اموزش و پرورش کمتره و زندگی شون بسختی می گذره. بجای بحث افزایش حقوق معلمان بفکر افزایش بهبود سیستم اموزشی باشید تا جامعه رشد کنه.....
سلام آقای وزیر حمایت کامل از وزیر است .نگران نباشید و با خیال آسوده مبلغ حقوق کارمندان و بازنشستگان آموزش و پرورش را تا ۵۰ ام آسان زیاد نمائید. و برای مدارس بهترین تغذیه را انتخاب نمائید. آقای وزیر شما میتوانید در آینده رئیس جمهور نیز باشید .اکنون موقع نمایش تواناییهای فوق المپیادی شما است . آقای وزیر جمعیت آموزش و پرورش زیاد است .اگر حمایت فوق المپیادی از آموزش و پرورش داشته باشید شانس ریاست جمهوری شما بیشتر میشود. یک کار فوق المپیادی و ویژه در اختیار شما است . توجه آموزش و پرورش به تصمیمات فوق المپیادی شما است .
برخی می گویند معلمان تعطیلی دارند درصورتیکه کار معلم با هیچ کاری حتی کارمندی قابل مقایسه نیست دوسال اول کارم ۶۰۰ کیلومتر دور از خانه مشغول به کار شدم هیچ امکانات رفاهی دراختیار معلم قرار نمی دادند باید باهزینه شخصی خودم به محل کار می رفتم وقتی به مقصد می رسیدم مثل انسانی قاب گرفته درخاک بودم وسیله ای که برای رفتن پیدا می شد وانت تویوتا پراز بشکه نفت بود ومن روی این بشکه های نفت می نشستم ووانت باسرعت بالا حرکت می کرد تا درماسه بادی گرفتار نشود هرلحظه ممکن بود از بالای وانت به پایین پرت شوم این مسیر حدود ۱۴۰ کیلومتر بود آنجا که می رسیدم باید با انواع بیماری ها دست و پنجه نرم می کردم با مراکز درمانی فاصله زیادی داشتم که به دلیل نبود جاده امکان رساندن بیمار به مراکز درمانی بسیار کم بود هرکسی ادعا می کندشغل معلمی راحت است وساعات بیکاری بالا دارد یکبار با من بیاید به چنین مناطقی برویم بعد خواهد دید نظرش عوض می شود
درود
وقت بخیر
با احترام به همه نظرات چه موافقین و مخالفین.
ما به مرور زمان دو موضوع را از دست داده ایم: اول اخلاق و دوم آموزش.
جز محدود گروه هایی که می توانند این دو ارزش از دست رفته را تا حد زیادی ایجاد و رشد دهند، معلمان هستند.
سیستم سازمانی در ایران تا حد زیادی مشخص است، هر فردی وارد شود فرآیند اجرایی و کاری او تا حدی دستخوش تغییر می شود. معلمان هم از سیستم آموزش و پرورش ضربه ها خورده اند که در حال اصلاح هست. مثلا همین خبر و سخنان وزیر؛ ایشان در یک خبر از چند موضوع سخن کفته اند، از ماد تا کرخه، از روستا تا وزارتخانه، مسئله که مشخص است، راهکار برون رفت از این وضعیت و اقدامات اجرایی خود را بفرمایید. در بقیه مصاحبه ها هم دستاورد خود را بفرمایید و یا روند رشد موضوع. چیزی جدیدی ارائه دهید، معلمان از حال خودشان آگاه هستند.
معلمی که عدالت محور و مطالبه گر عدالت نباشد مفت نمی ارزد آنهم به این بیسوادی مطلق اکثر فرهنگیان
وقتی می خواهید برای خود جایگاه ایجاد کنید می فرمایید معلمی شغل انبیاست ؟؟؟؟؟!!!!
درصورتیکه بالاترین تعلیم انبیا عدالت و برقراری و اجرای آن است
همانگونه که قرآن کریم در بسیار از آیات از عدالت و قسط و عدل و میزان سخن به میان آمده است .
حال کدام یک از معلمان حتی معلمان این جمع از عدالت بین تمامی کارمندان دولت حرف زدند و از زیادی خواهی و سیری ناپذیری امتناع کردند ؟؟؟؟!!!!
به یقین هیچکدام
از وزیر گرفته تا پایین ترین فرهنگی
پس لطفا نفرمایید معلمی شغل انبیاست هدف شما و هدف انبیا با هم اختلاف 180درجه دارند
شنما خود خواهی محضید !!!!
و انبیا عدالت محض
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
میگم یه سوال داشتم. وقتی دبیر و معلم مدارس حجاب درستی ندارند. چطور چند سال دیگه از این بچه ها که زیر دست اینا بودن انتظار دارید حجابشون رعایت کنند.
واقعا همینطوره . متاسفانه بعضی از معلمان بسیار بی قید و بند هستند و با پوشش بسیار زشت و زننده در اجتماع ظاهر میشوند و دانش آموزی که از این قشر الگو میگیرد چه خواهد شد !!!!!!!!!!
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
تازه همین بی حجابی های که می فرمایید معلم دینی هستند و 5برابر حقوق من مهندس می خواند حقوق بگیرند ؟؟؟؟!!!!
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
با عرض سلام به وزیر محترم
اقای وزیر فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی را برای معلمان هم اجرا کنید همه کارمندان دارند
من کارمندآموزش فنی وحرفه ای هستم ماهم خواستار فوق العاده ویژه 50%ی خودمان هستیم
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
کارمندای تامین اجتماعی ندارن، میتونید تحقیق کنید
علی
۰۶:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام ما کارکنان سازمان اموزش فنی وحرفه ای هم از این بی عدالتی در دریافت حقوق به چه کسی پناه ببریم که این سازمان مادر ندارد
جواد
۱۸:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
معلمی شغلی هست که مثل بقیه شغل ها سختی خودش رادارد،ولی تا زمانی که برای معلم ،مثل بقیه شغل ها راندمان کاری و پاسخگوی عملکرد نباشد ،اینگونه اعتراضات همیشه بوده ،یک معلم دربرابر کار خودش به هیچکس پاسخگو نیست ،زمان کاری کم ،فرصت های خالی بسیار ،اما خروجی کارپرورش جامعه معترض وقس علهذا ...
وقتی مثل قدیم در رو دو شیفت اومدید سر کار این چیزا قبول هست. الان هفته دوازده ساعت میریرد سر کلاس حقوق دکتر و مهندس هم میخوابد؟
ناشناس
۰۴:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
مگر راندمان کارمندای دیگه چقدره؟ یک ساعت در روز! خخخخخ
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
قابل توجه اونا که نظرادن گفتن تربیت و تدریس به 30یا40دانش آموز سخته و غیره... متاسفانه فرزند بنده در مدرسه هیچی یاد ندادن و ما مجبوریم با کمک همسرم تمام درسها را باهاش مرور و تمرین کنیم چون معلم فقط سرفصل الکی میده و میگذره.
بله جناب وزیر درست می فرمایید ولی از اون ادارات نام ببرید...کدوم ادارات؟ کدوم وزارت خونه ها؟ درست می فرمایید حقوق کارمند آموزش و پرورش مثلاً یه سرایدار مدرسه به اندازه حقوق یه فرماندار و بخشدار نیست بلکه بیشتره...ای کاش وزیر کشور هم مثل شما از نیروهاش دفاع میکرد...در ضمن اگه باور ندارین می تونین تحقیق کنین...علی رغم همه مسائل کوچیک فرهنگیان عزیز هستم
نگران نباشید .با برگزاری کلاسهای جبرانی هرمدرسه ۳۰۰ نفری جدود یک میلیاردودویست میلیون کارمی کنن
بدبخت خانوادهای ایرانی که بایدکمبود حقوق معلم یا مدرسه رو از جیب پرداخت کنن.
چرا دولت وآموزش وپرورش نباید اعتبار کافی به مدارس بدهند که مدارس به زور وبی حرمتی از خانوادها پول اخاذی کنن.
این آموزش رایگان نیست بوجه کشور پس چگونه خرج می شود.
طرح رتبه بندی برای این به وجود اومد که آموزش و پرورش در همه جا چه شهرستان ها چه .... چندین سال هست که از هر جا که میتونه معلم میگیره. اکثرا هم کسایی هستند که سهمیه یا سهمیه معلمی دارند. اخه رشته ..... ؟؟؟؟ اونم دانشگاه درجه پنج؟
مهدی
۱۷:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
درسته حقوق بالایی ندارند ولی کلاس خصوصی میگذارن چندبرابر درآمد دارن، آموزش و پرورش بیاد تو تموم سال ازینها کاربکشه و مثلا تو تابستون برای بچه ها کلاس بگذاره تا بیان سر کلاس اونموقع مزایای ادارات دیگرو هم به اونها بده
دوست عزیز ضرب المثلی داریم که میگه هر قدر پول بدی همونقدر آش می خوری. در 40 سال گذشته چقدر به آموزش و پرورش بها داده شده که شما توقع دارید جامعه پیشرفت کنه؟
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
فکر کنم مردم عزیز یادشون رفته اون دو سال کرونا چه عذابی کشیدن که تو خونه به صورت مجازی کار میشدوحتی نمیتونستن یه مشق ساده هم به بچه هاشون بگن وتوخونه روزی نیم ساعت هم نمی تونست با بچه ش کار کنه ودعامیکردیم که مدارس یه روز زودتر بازشه.اصلا سروکله زدن یه معلم با 30تا دانش آموزدرکلاس درس متفاوته با یه کارمندی که شاید در طول روز20تا ارباب رجوع هم نداشته باشه.یک روز سروکله زدن با 30تا دانش آموز کلاس اول برابربایه هفته کاریه.جهت اطلاع دوستان که فقط تعطیلاتو میبینن.واقعاحقوقشون نسبت به تورم امروزی خیلی کمه.درضمن من خودم معلم نیستم ولی از سختی کارشون اطلاع کامل دارم چون بچه هام ابتدایی درس میخونن
اگر افزایشی حقوقی برای معلمان در نظر گرفته شود باید برای تمام حرف متناسب با سختی شان در نظر گرفته شود شغل معلمی در کل حرفه سختی نیست
دانشجو معلمان به هنگام تحصیل حقوق دریافت می کنند در حالی که سایر رشته ها اینطور نیس و این موضوع به همراه امکان تحصیل و اشتغال همراه با دریافت حقوق تنها برای دانشجو های معلم منصفانه نیست چون برای سایر دانشجو ها این امکان وجود ندارد
تابستان هایشان هم تعطیل است تدریس به دانش آموزان در مقایسه با حرف پزشکی بسیار ساده تر است
تابستان هایشان هم تعطیل است تدریس به دانش آموزان در مقایسه با حرف پزشکی بسیار ساده تر است
این افراد واقعا ضربه بسیار بزرگی به جامعه میزنن و ذهن بچه های مردم رو نابود میکنند. یه فکری هم برای این افراد بردارید.
به نظر من معلمان واقعا جهاد میکنند.
این شغل کارمندی نیست شغل جهادی ست
درمورد حقوق معلمان همانطور که واقفید واقعا این میزان حقوق کم هست به طوری که اگر یه معلم تمام عمر بشینه حتی یه خونه و ماشین هم نمیتونه برای خودش تهیه کنه
تمام توجه دولت متمرکز شده بر روی معلمان مبنی بر اینکه حقوق معلمان را کم کنند و برای این کار رتبه بندی رو ایجاد کردند
الان در بین معلمان دیده میشه کسانی که از بهره علمی کمی برخوردار هستند اما به خاطر مدارکی که دارند رتبه آنها خیلی بالاست درصورتی که معلمی که واقعا باسواده رتبه اون پایین تره
به علاوه دانشجومعلمانی که میان سر کار در سال های اول فقط ۷ تومان حقوق میگیرن درصورتی که در ذهن مردم حقوق معلمان کمتر از ۱۰ تومان نیست و این تصور عذاب آور است.
میخوام بگم معلمی از خیلی کارا سختتر نباشه آسونتر نیست ،باید در حقوق به معلم به اندازه ادارات دیگه حقوق بدن
واقعا شرم اور که بگید به معلمان کمتر حقوق بدید ولی به فلان شغل بیشتر
واقعا از نظر شما عدالت تو کم کردن حقوق معلم اجرا میشه خیلی متاسفم
به نظرمن همه مشاغل باید از معلم دفاع کنن زیراتو هر کارا باشی فرزندت زیر دست معلم عمل میاد اگه معلم تامین مالی نداشته باشه ضررش به کل جامعه میخوره چه بخواهد چه نخواهد
وبدانید معلم مجبور است به شغل دوم روی بیاره وذهنش را به شغل دوم متمرکز کند
تازه کمی سختی کار در محیط شرکت نفت هست که تو بانک نبست کازمندان بانک زیر کولر حسابی خوردند و رفتند زیر کولر تابستان بخاری زمستان طوری از سختی کار میگن انگار تو دمای پنجاه درجه در مرزها نگهبانی میدن یا دمای زیر صفر درجه تو مرزها مرزبانی میکنند یک شب برید اتفاقات بیمارستان حال کازکنان اورزانس ببینید بعد باتکی های محترم از سختی کار بگید
صبح میرید سر کار ساعت دو هم خونه هستید. استراحت ،،همه کارهاتون هم تو بانک میندازید سر ارباب رجو اگر مشتری بیسواد باشه
جمع کنید ....
کمترین حقوق بدون رتبه بندی و.حتی با رتبه بندی مربوط به وزارت آموزش پرورش هست به دلیل عدم دریافت کامل فوق العاده ویژه
بعد اونها که فوق العاده ویژه را در سایر جاها میگیرند میان میگن حقوق آنها از معلم کمتر هست ،،در حالی که رتبه بندی شامل همه معلمان نمیشود
در ضمن رسمی با رسمی مقایسه میشود اگر در جاهای دیگر شرکتی یا پیمانی هستی با رسمی آنجا خودت مقایسه کن،نه با رسمی آموزش پرورش
حسابی از فرهنگیان ترسیده اید
شما از هرجا که بگیری حق طرف مردم هست.با این استخدامتون. من فقط معلمی رو قبول دارم که کل دوره تحصیلیش رو در دانشگاه فرهنگیان گذرونده نه بقیشون... دیگه خودتون که خبر دارید.
من نمیدونم این حقوق معلمین تا کجا میخواد هر سال زیاد و زیادتر بشه ؟ اخه واقعا از معلمی راحت تر شغلی هم هست ؟ ۴ ماه هم که در سال والمعطل اون ۸ ماه هم نصفش تعطیلی و و بین تعطیلی و تا ظهر و غیبت و وووو
کارمندان صف و ستاد بانک ملی بندرت حقوق دریافتیشون به 15ملیون تومن میرسه
بابت گرفتن وام هم مثل مردم عادی برخورد میشه چه در درصد چه در تضمین وام .
سیاست بانک ملی در رابطه با کارمندانش مشتری محورهستش تفاوتی نداره .
واقعا شیر مادران حلالت کسانی که از معلمان ناراضی هستند بحث همین است اگر وزیر به توصیه های جنابعالی عمل کند ، آنوقت است که اگر هم وزن معلم در ماه طلا هم بدهند ارزشش را دارد.
معلمان همیشه تعطیل تقریبا حکمشان دو برابر کارمندان همتراز و هم سطح خود شرکت ملی پست است
یاعلی
معوقه رتبه بندی ۱۴۰۰
افزایش فوق العاده ویژه
اجرای ماده ۱۰
در کل عدالت را رعایت کنند
من حاضرم با شما حتی با حقوق قبل از رتبه بندی تان جا بجا کنم
اگر حق با توست پس معلومه خیییلی از عقل سلیمی برخوردار نیستین و روی حرف شما هم نمیشه حساب کرد چون اگر شما از روی حق و حقیقت این حرف رو میزنین پس چرا خودتون معلم نشدین ؟؟؟؟ پس معلومه آدم مجهول الحال هستین..و اگر دروغ و عناد حرف زدین که نیاز به بحث نیست...اون دسته از افراد که گیر دادن به سه ماه و ...تعطیلی معلم اگه یک هفته بشینن و روزی چهار ساعت با بچه خود مباحثه درسی کنند و آنرا در ۳۵ الی ۴۰ ضرب کنند درک میکنند که معلم سر کلاس چقدر بخاطر وجود بچه های بی تربیت و بی فرهنگ بعضی خانواده ها روح و روان واسش نمیمونه.. ثالثا..معلم ۳۰سال درس خونده و زحمت کشیده و اللن هم دولت کمترین لطف رو داره به معلم میکنه...انسان ها و کشورهای صاحب علم مثل ژاپن و ..... در جای جای دنیا هستن که بیشترین حقوق رو به معلم میدن
ولی تو عرضه استخدام از طریق آزمون استخدامی را نداشتی با پارتی حق تدریس شده و خوش شانس بودی که رسمی شدی از شانس و اقبال بلند بود که رسمی شدی نه سوادت که اگر داشتی مثل ما آزمون استخدامی شرکت می کردی و قبول نی شدی و هر روز ترس و لرز رسمی نشدن نداشتی
فرهنگیان حکمشان دو برابر ماست و آنها وام خودرو ،مسکن و زمین واگذاری دارند که ما نه وام خودرو ،نه مسکن و نه زمین واگذاری ندارین ؟؟؟؟!!!
کارمندان بانک هم حکمشان یک و نیم برابر بنده و شاید بیشتر و دریافتیشان دو تا سر برابر بنده ، و وام ضروری دو سال یک بتر ،وام مسکن و خودرو هم دارند آنهم حدود میلیاردی
عدالت در جامعه نوسط شماها مافیا درغگو و سیری ناپذیر ضربه فتی شده و نابود شده
و دیوان عدالت نیز تماشگری ساکت و منفعل می باشد دلیل و چرایی اینکار را من متوجه نمی شم ؟؟؟؟!!!
پس یه کاری بکنن بیان از هر وزرات خانه حکم و فیش دریافتی یکی از کارمندانش که از نظر سابقه خدمتی یکی هستن را بذارن بعد مشخص میشه.
البته شش ماه تعطیلی در طول سال هم فدای سرشون
فوق لیسانس از دانشگاه دولتی معتبر
ازمون دادم برا استخدام
شش سال سابقه
تو منطقه محروم هم سرکارم
متوسط کار مفید نه تا ده ساعت
دریافتی هشت و سیصد
بگی قسطی چیزی هم کم میشه اصلا
تو این کشور مگه قانون نیس که وزیر مملکت میاد نشر اکاذیب میکنه؟؟؟؟
یه نگاهی هم به سایر کارمندان دولت بنداز تا بدونی که معلم ها هیچ کمی ندارن هیچ، بلکه خیلی هم اوضاشون عالی هست
زمان فانی ارشد الکترونیک دانشجو بودم باز مراجعه کردم این دفعه که پست موافقت می کرد فانی وزیر وقت فقط تحصیلکردگان تربیت معلم برای معلمی قبول داشت پارسال هم خواستم درخواست بدم من رییس اداره کردند اجازه نداند بیام
حالا اگه راهی پیدا بشه حاضرم با حکم قبل از رتبه بندی دور ترین روستاها هم برم
در صورتیکه سال نود که آموزش و پرورش موافقت کرده بودند و ابلاغ تدریس هنرستان بهم داده بودند شانس بد من پست موافقت نکرد
هم سوادش دارم هم مدارک مختلف ولی دولتی دستگاه انتقال را فقط و فقط منوط به تقاضای کارمند و اعلام نیاز مقصد کند
بله آموزش و پرورش موافقت می کنه ولی دستگاه خودم نه متاسفانه
یا درود بر شرف عدالتخواه
بله این فرد زیاده خواه است
کسی از بیت المال سهم بیش از حق خودش را مطالبه کردند در صورت موفقیت حرام خوار بود و آن دنیا باید جوابگوی کسانی باشد که سهمیه آنها توسط مافیا زیاده خواه خورده شده
الا خانمهای که بجه کوجک دارندو سابقه دارها
بنده اکنون رئیس اداره هستم ولی معلمی را در دورترین روستا قبول می کنم و با شما جابجا می کنم
وقت بخیر
با احترام به همه نظرات چه موافقین و مخالفین.
ما به مرور زمان دو موضوع را از دست داده ایم: اول اخلاق و دوم آموزش.
جز محدود گروه هایی که می توانند این دو ارزش از دست رفته را تا حد زیادی ایجاد و رشد دهند، معلمان هستند.
سیستم سازمانی در ایران تا حد زیادی مشخص است، هر فردی وارد شود فرآیند اجرایی و کاری او تا حدی دستخوش تغییر می شود. معلمان هم از سیستم آموزش و پرورش ضربه ها خورده اند که در حال اصلاح هست. مثلا همین خبر و سخنان وزیر؛ ایشان در یک خبر از چند موضوع سخن کفته اند، از ماد تا کرخه، از روستا تا وزارتخانه، مسئله که مشخص است، راهکار برون رفت از این وضعیت و اقدامات اجرایی خود را بفرمایید. در بقیه مصاحبه ها هم دستاورد خود را بفرمایید و یا روند رشد موضوع. چیزی جدیدی ارائه دهید، معلمان از حال خودشان آگاه هستند.
وقتی می خواهید برای خود جایگاه ایجاد کنید می فرمایید معلمی شغل انبیاست ؟؟؟؟؟!!!!
درصورتیکه بالاترین تعلیم انبیا عدالت و برقراری و اجرای آن است
همانگونه که قرآن کریم در بسیار از آیات از عدالت و قسط و عدل و میزان سخن به میان آمده است .
حال کدام یک از معلمان حتی معلمان این جمع از عدالت بین تمامی کارمندان دولت حرف زدند و از زیادی خواهی و سیری ناپذیری امتناع کردند ؟؟؟؟!!!!
به یقین هیچکدام
از وزیر گرفته تا پایین ترین فرهنگی
پس لطفا نفرمایید معلمی شغل انبیاست هدف شما و هدف انبیا با هم اختلاف 180درجه دارند
شنما خود خواهی محضید !!!!
و انبیا عدالت محض
اقای وزیر فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی را برای معلمان هم اجرا کنید همه کارمندان دارند
بدبخت خانوادهای ایرانی که بایدکمبود حقوق معلم یا مدرسه رو از جیب پرداخت کنن.
چرا دولت وآموزش وپرورش نباید اعتبار کافی به مدارس بدهند که مدارس به زور وبی حرمتی از خانوادها پول اخاذی کنن.
این آموزش رایگان نیست بوجه کشور پس چگونه خرج می شود.