چرا جوان را بخاطر بى حجابى ميزنيد توذهنش اثر منفى نسبت به اسلام ميزاره،چرا به دروغ به جوان ميگوييد چون بى حجابى ميبريمت يك مرده بشورى،چرا به جوان مى گوييد ١٥٠ميليون جريمه بى حجابى بايد بدهى،ميشه براى افزايش قيمت اجناس هم براى مسئولين جريمه بگذاريد،ميشه براى. رئيس جمهورى كه قيمت بنزين رو بالا برد و ادعا كرد من خبر نداشتم هم جريمه بگذاريد،ميشه براى اون حوزه اى كه قاضى منصورى ازش فارغ التحصيل شد هم جريمه بگذاريد،ميشه براى آخوندى كه تو مسائل غير دينى خودش رو صاحب دانش ميدونه هم جريمه اعمال كنيد،ميشه براى وزارت خارجه اى كه توش جاسوس انگليس بوده و به كشورش خيانت كرده هم جريمه در نظر بگيريد،ميشه براى كسانى كه گفتند آموزش و پرورش تا ديپلم رايگانه هم جريمه در نظر بگيريد،ميشه براى كسانى كه مدرسه غير انتفاعى رو تو اين كشور راه انداختند جريمه تعيين كنيد
با حجاب اجبارى دو گروه درست شده ١-با حجاب ها ٢-بى حجاب ها كه اين به نفع جامعه نيست كه باعث تفرقه شده و كسانى هستند كه از اين تفرقه به نفع خودشون سود مي برند و حواس مردم به اين موضوع ميره و اختلاس ها و تورمى را كه ساختند فراموش ميشه،دوره رضاخان هرچه سعى كرد كشف حجاب اجبارى كند نتوانست ،پس زور و چماق بى اثره،حجاب برخواسته از دل ماست و اين ٥٠سال عمر را خودمان انتخاب كرديم و نه حكومت به اصطلاح اسلامى و دروغين،پس جوان امروز خودش بايد تصميم بگيرد نه قوه قضائيه
چراتو عراق و سوريه حجاب اجبارى نيست ولى انسان هاى خداشناس و خداترس زياد است؟دليل اول مربوط به اختلاس هاى مسئولين مملكتى كه همه جاى مهر بر پيشانى دارند و بچه هايشان در آمريكا و انگليس و كانادا مشغول به تحصيل هستند و حجاب و قوانين اسلامى را زير پا گذاشتند .دليل دوم اجبار يك موضوع هميشه نتيجه اى جز لجبازى نميدهد.براى اسلامى شدن يك جامعه يك گروه روانشناس و عالم به دين بايد پاى كار بيايند و زور در كار نباشد و تبليغات دينى زياد شود،هر انسان عاقل و بالغى خودش مسئول اعمالش هست،انسان ضعيف النفس مسائل دينى را دوست ندارد و به من و حكومت ربطى ندارد
انسان تو زندگیش یا خوشبخت میشه یا بدبخت
۱.راه خوشبختی: به لحاظ مادیات به پایین دستت بنگری، به لحاظ معنویات به بالا دستت بنگری
۲.راه بدبختی: به لحاظ مادیات به بالا دستت بنگری، به لحاظ معنویات به پایین دستت بنگری
مثال۱: ی خونه اجاره ای دارم باز خداروشکر فلانی همینم نداره
یا فلانی دویست نفر غذا داده، من ی پرس غذا اضافه دارم چرا بریزم دور میدم ی نفر تو خیابون
مثال۲: این همه اختلاس هست چرا من ندزدم؟؟
به من گیر نده زنم چرا سرلخته, برو به اون فساد مالی گیر بده .... حالا شما بگید مردم ما کدوم مسیر رو حرکت میکنن؟؟؟؟
ی کتابی هست اسمش نهج البلاغه ، کتاب خوبیه ، کتابیه که ابتدا ، الان و آینده رو هم میبینیم
اما ما بهش رجوع نمیکنیم
قرآنی از صبح که ما بیدار میشیم دنبال چه چیزایی هستیم و به چه چیزایی رجوع میکنیم؟؟؟؟؟؟؟
تمام دخترهایی که میبینید الان بی حجاب هستن، زمانی که حجاب داشتن شاید ی غفلتی کرده باشن و یا ی بنده خدایی در ارتباط شدن.
اما از آنجایی که شناخت کافی روی عفو و مهربانی خدا ندارن فکر میکنن که دیگه از محضر خدا ترد شدن.....
بعد اون دختر هم به خودش میگه:
من که حرمتم شکسته شد،
وقتی با فلان شخص در ارتباط بودم اون چه که نباید گفته میشد ، گفته شد.
اون چه نباید انجام میشد ، انجام شد.
در محضر خدا هم هیچ جایگاهی ندارم ، پس از حالا ببعد هر کاری که دلم بخواد میکنم.
خوب در مجموع همه این اتفاقات مقصر اصلی کسانی هستند که اطلاعات کافی به مردم در این رابطه انتقال نمیدن
00:28بیخودجونده آماری در کار نیست اکثر ترورها ودزدیهاوتصادفات مربوط به مردهاست که چادر ندارند پس مغلطه نکن کسی هم نگفته حجاب فقط چادره و چادر بپوش،ادعای عقل وسواد هم نکن خدا پیغمبری که سفارش به پوشش کامل کرده از توعاقلتر و عالم تره.
(وای جی سی نظرات رادرج کن)
کاری به این ندارم که موضوع حجاب اجباری، اختیاری، تکلیف دینی، شرع دینی و یا قانونه یا اصلا هرچی
نکته قابل تامل اینه که مدعيان مذهب اسلام که کاملترین دین در بین ادیان هست از کل منابع دستورات الهی شرع فرع آن حجاب رو بلدند آن هم با زور بگیر ببند دستگیری مجازات!!
دین اسلام خلاصه شده در حجاب زنان!؟!؟
یا مقابله با حرام خواری، تبعیض، فساد، رشوه، گناه، دروغ، سوءاستفاده از پست مقام، زنا کاری، بگیر برو تا آخر هم جزو این دین است!؟
مگه میشه با اينهمه دستورات در اسلام فقط به یک مسئله پرداخت و باقی مسائل کشک!؟
مسئولی که دم از اسلام میزنی و رعایت موازین شرع اسلامی حقوق عیدی پاداش آخر سال تو دو ماه جلو جلو به حسابت واریز میشه اما بعد گذشت 10_12 روز از سال جدید هنوز بعضی از مددجویان بهزیستی واریز نشده این است عدالت اسلام!!؟؟
ب سمتی پیش رفتیم دستور خدارو که مصلحتمون هست وداخل قرآن اومده با تورم و گرونی مقایسه می کنیم و میگیم چون گرونی هست روسری و شال سر نمی کنم...مابه این سمت پیش نرفتیم مارو به این سمت و طرز فکر بردن
تو رو خدا فوری کمک کنید.خدایا از دست مسئولان کشور به کجا پناه ببریم.دارید دین و شیعه امام علی ع را بین مردم و مغازه دار خراب می کنید.
تعزیزات و اماکن رفتن چند رستوران و مغازه کافی شاپ را بخاطر اینکه دختران بی روسری اونجا غذا یا آبمیوه خوردن پلمپ کردن!!!!!!
واقعا این کار تعزیرات و اماکن یادآور ضرب المثل:
گنه کرد در بلخ آهنگری/به شوشتر زدند گردن مسگری.
آخه رستوران و کافی شاپ مگه مسئول حجاب و امر به معروف است؟بنده خدا شغلش طوری است که دختران و پسران جوان و مسافر و افراد مرفه بیشتری اونجا جمع میشوند و نمود ظاهری بیشتری دارد.
بعنوان یک فرد مذهبی با زبان روزه میگویم فوری قوه قضاییه و دادستان کل کشور و وزارت کشور و نیروی انتظامی جلوی این برخورد غیر قانونی با رستوران ها و کافی شاپ ها را بگیرد.اون بنده خداها چرا باید جریمه شوند؟چرا رزق روزی اونها را قطع می کنید اونم تو این وضعیت اقتصادی و با این اجاره مغازه ها؟اون بی حجاب یا شل حجاب تو خیابون هم هستن.تو مغازه های دیگه و تو پارک ها هم میروند.فقط چون مدت زمان توقف در رستوران و کافی شاپ بیشتر است و افراد تجمع بیشتری دارند و تو چشم مردم می آید باید پلمپ شوند؟!
چون رشته حقوق خوانده ام و فرد مذهبی و مقید هستم و با چشمان خودم پلمپ مغازه ها را دیده ام میگویم این کار هم خلاف شرع است هم خلاف قانون اساسی و هم خلاف قوانین مدنی و کیفری و اتحادیه های صنفی.
اگر بی حجابی جرم است چه ربطی به مغازه دار یا رستوران دار و فروشنده دارد؟شما برو جلوی وارد کننده های این لباس ها را بگیرید.
اون مغازه دار شاید جرات نکند به فردی تذکر دهد.بیشترشون هم افراد جوان و کم سن هستند و یا فرد زیاد مذهبی هم نباشد و از امر به معروف سر در نیاورد.رزق و روزی اش هم همین کار است.چرا مغازه و رستوران پلمپ می کنید.بازخورد بدی دارد و یادآور ضرب المثل گنه کرد در بلخ آهنگری/به شوشتر زدند گردن مسگری است.
لطفا خبرگزاری محترم فوری این موضوع را به مسئولان تذکر دهد.حتی من مذهبی هم نمیتوانم پلمپ یک مغازه را بخاطر بی حجابی مشتریان اون مغازه قبول کنم.وای بحال مردم عادی.آخه مغازه دار و رستوران دار اگر خودش مشروب یا وسایل خلاف شرع بیاورد پلمپ درست است.اما یک فروشنده آبمیوه یا بستنی یا چلوکباب چه کار به این دارد که مشتری اش حجاب دارد یا شل حجاب است.اون چکاره است این وسط.بفهمید.بخدا دارید با دین ایمان چند جوان مغازه دار بیگناه بازی میکنید.
بی خود اسمون ریسمان بہ ھم نبافید
وقتی از امکانات این مملکت میخوان استفادہ کنن پس باید بہ قانونش ھم احترام بزارن
تمام امکانات جامعہ مثل بانک مغازہ بوتیک کافی شاپ و ھر اماکن دیگہ ای در این مملکت کہ بابتش مالیات پرداخت میشہ جز بیت المال ھست پس اگر میخوان استفادہ کنن باید اول قوانین کشور رو رعایت کنن تا بتونن استفادہ کنن
نمیشہ ھمہ امکانات یک مملکت رو قبول داشتہ باشی استفادہ کنی بعد بگی قانونش رو نہ قبول ندارم پس تمکین نمیکنن
کجای دنیا اینطوریہ ؟؟؟؟
اگر ھست مثال بزنید ما ھم بدونیم
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
با سطل ماست و اسید و چاقو بیفتید به جان بی روسری ها
همونجوری که دیدن بی روسری ها در خیابون شماهارو ناراحت میکنه.دیدن آدمهای ریشو و عبوس هم ماهارو ناراحت میکنه.
افراد مؤمن و حزب الهی و مدافعان ححاب , مثل شماها و اربابانتان , وحشی و بیشعور نیستند . این روشی که از دهان کثیفت بیرون میآید , فقط مخصوص ارازل و اوباش و و اونهائیست که از اونور دنیا به شماها , دستور میدادند که حزب الهی ها و بسیجیها و مذهبی ها و... را با چاقو بکشید و بسوزانیدو آمبولانس آتش بزنید و... و سایر وحشیگریهای دیگر که فقط از حیوانات وحشی بر میآید . حجاب زنان دستور خداوند متعال است و اول به سود خود زنان , هم در دنیا و هم در آخرت . برای کشف حجاب هم در قانون الهی و اسلامی مجازاتهای لازم پیش بینی شده که باید اجرا شود ( حبس و تعزیر و جزای نقدی ) و نیازی به چاقو و اسید و سایر اقدامات وحشیگری به سبک زندگی نحس شماها و حامیانتان نیست .
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
همانطور که یاد قیامت، مرگ شما رو به حالت مرگ عذاب میدهد! و هرکاری میکنید،که لحظه ی به مرگ و اخرت فکر نکنید! تصور میکنید،خدا نقطه ضعف شما رو نگفته؟! مال شما خیلی وحشتناک تر است.تازه شما هیچ کس رو ندارید! حتا دور اطرافیاتون هم با شما نیستن! (مگر با زور و اجبار! اتو)...
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
داریم آرام کار پازل شبکه های معاند رو بدست خودمان کامل میکنیم (بعد سالها تلاش و تخریب اشخاص) و بجان هم بیفتیم .... بدون آنکه بخواهیم حقوق اکثریت احترام بگذاریم
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
باید قاطعانه حضور داشت و جولی بی حجابی را گرفت منتهی درخواست من اینکه فرهنگ سازی بشه
د آخه مسلمونا وضعیت اقتصاد داغون رو دریابید با این جریانات مردم به جون هم نندازید گرونی رو دریابید انقدر گرونیه که من اصلا از عید چیزی نفهمیدم چیکار به حجاب دارید شما به مسائل اقتصادی فقر بیکاری گروتی رسیدگی کنید جوونا دارن از دست میرن
بی حجابی زن را در رقابتی فرسایشی نسبت بہ ھم نوعانش سوق میدہ کہ باعث میشہ اعتماد بہ نفسش رو از دست بدہ ۔۔ فروپاشی خانوادہ ، افسردگی و از ھمہ بدتر مورد سواستفادہ قرار بگیرہ
ای کاش زنھا بفھمن باارزش ھستن و ریشہ یک خانوادہ ھستن و وقتی ریشہ زدہ بشہ کل خانوادہ و بعد جامعہ از بین خواھد رفت
و اینھا خواستہ و یا ناخواستہ دارن در زمین دشمن بازی میکنن
و دشمن خوب فھمیدہ کہ کجا رو باید بزنہ
کار فرهنگی نیازمند توان و علم و درک صحیح دینی و برخورداری از اصول روانشناسی و انسان شناسی و جمعه شناسی هست ....متاسفانه دستگاه های مسئول در این زمینه به شدت کم کاری کردن و بلکه بعضی در جهت عکس حرکت کردن ! و وضعیت فرهنگی امروز ، نشون دهنده ی این موضوعه .
متاسفانه جلوه ی سقوط فرهنگی برای این جامعه واقعا تاسف برانگیز شده
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مضرات حجاب
۱)کند کردن حرکت در خانمها و پایین آوردن تحرک عملیاتی در زنان کارمند و مامور
۲)بالا بردن احتمال تصادفات به علت رنگ چادر و پوشش و عکس العمل کند
۳)بالابردن سرقت و حملات تروریستی و رخنه عملیاتی با چادر و پوشش
۴)بالا بردن هزینه های زندگی با خرید لباس و پوشش بیشتر
۵)بالا بردن دمای بدن و احتمال گرمازدگی در تابستون و افزایش مصرف آب
حرف مفت زدن که کاری نداره , یک جو از عقلت کم کن و هر چی چرت و مرت میخای بگو . این مطالب فقط از یک سبک عقل انتظار میره .
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
در جواب :۱۱
چرا پلیس آمار شفاف از سرقت با چادر نمیده؟
چرا اطلاعات آمار حملات تروریستی با چادر رو نمیده؟
چرا پلیس آمار تصادف بخاطر چادر رو نمیده؟
شما راحت میتونی با چادر دزدی کنی.اسلحه قائم کنی.کمربند انتحاری ببندی.
شب با چادر از خیابون رد شی و تصادف کنی
شماها یه عده بیسواد و کم عقلید که نمیخواین واقعیت رو قبول کنید
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اگر همه موضوعات زندگی خود را اینطور تفسیر و تحلیل کنی , معجزه است که الآن میتوانی بنویسی و بخوانی و ببینی . جای تو در دارالمجانین است .
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
ببند اون دھنت رو
این اراجیف چیہ بھم میبافی
میخوای قانون بزارن کلا عریان بیان بیرون کہ شما شاد بشی
حضرت زھرا (س) ، حضرت زینب( س) ، حضرت معصومہ(س) و خیلی از بانوان در طول تاریخ کہ دارای مدارج بالای علمی و معرفتی و عبادی بودن ھمہ گی حجاب اونم از نوع کاملش داشتن
بعد تو این چرندیات میگی
ناشناس
۰۲:۵۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
چی زدی ؟ بده بزنیم
ناشناس
۰۴:۱۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اینا رو جدی نوشتی؟؟؟ یا داری شوخی میکنی؟؟
این چه چرت و پرتیه که میگی؟؟؟
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
والبته افزایش احتمال کچلی!
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
چرت و پرت نگو بالا بردن دمای بدن نکه تو زمستان با حجاب میشن افزایش مصرف آب چه صیغه ای هست مگه شتر هست
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
الان ۹۹ درصد سارقان مغازه ها با چادر اینکارو انجام میدن
بیشتر عملیات تروریستی با چادر و مخفی کردن اسلحه زیر چادر انجام میشه
بیشترین تصادفات در شب بخاطر چادری بودن و پوشیدن پیرهن سیاه عابر پیاده صورت میگیره
ماموران زن پلیس با چادر و مانتو چیکار میتونن بکنن؟توان دوییدن و تعقیب و گریز رو دارن؟
چرا خودتونو به کوری و نفهمی زدین؟
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
لخت و برهنه بودن با تفاسیر جنابعالی بسیار بهتر است ، نه هزینه بیمورد برای لباس ، نه امکان انجام امور تروریستی و همراه داشتن بمب و هزینه مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین D کلا بشریت از اول اشتباه کرد که برای خود پوشش تهیه کرد .
دانشمند با این مخ که شما دارید فقط مواظب باش ندزدنت .
نه ولی خوب بود کلی خندیدیم.
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
از مضرات عقل و شعور و درک و فهمم میگفتی بفهمیم اونارو دیگه چرا گذاشتین کنار
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
دیگران را کم عقل خطاب کردن، نشانه چیست.؟
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
مضرات برهنگی! فاضلابی که وقتی راه میرود ، نگاه معصومانه رو تبدیل به تبهکاران اینده میکن! دنیایی که مثل امروز جنگ ها راه می افتن! برای در نهایت، لذت جنسی بهتره! و داشتن زنان زیبا رو تر برای خود ودر کنار خود! ...
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
سطح نفهمی رو ارتقا دادی
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
بی حجاب رو باید آتش زد
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
فواید حجاب زنان : 1_ دوری از آتش جهنم و جلب رضای خداوند متعال 2_پوشش عیوب جسمانی زنان . تبصره : سلبریتی های زن که کشف حجاب کرده اند , بسیار زشت تر از تصاویر با حجابشون هستند که همه را ازشون متنفر شده اند .3_جلوگیری از تباهی و نابودی اساس خانواده ها در جامعه و انحطاط آحاد اجتماع و بویژه جوانان 4_ حفظ شأن و منزلت زن در جامعه و جلوگیری از افزایش آمار تعدی و تعرض به زنان . در صورت کشف حجاب زنان , بیشترین خسارت و تعرض متوجه همان زنان بی حجاب خواهد شد .
به نظر من هر چیزی اجباری باشه تهش پنهان کاریه یعنی همون مسئله در جامعه جود داره اما با یه شکل دیگه که ضربه وخسارتش بیشتر از حالت واضح و عیانه. افراد بیشتری درگیرش میشن. اینو تجربه ثابت کرده. حجاب اجباری دیگه جواب نمیده. اگه میداد نتیجه اش این نبود بعد از چهل سال. پس نتیجه میگیریم جواب نمیده. در کشورهای دیگه همجواب نداد. بالاترین آمار فساد پنهانی و روابط ناصحیح رو در ایران داریم. واین بر کسی پوشیده نیست. همه ما از اطرافیانمون میشنویم. جهان به هر سمتی بره ما چه بخواهیم چه نخواهیم داخل این اقیانوس قرار داریم. دیر یا زود ما هم با اقیانوس هم سو میشیم. مقاومت در برابر این مسئله فایده ایی در دراز مدت نداره. چون من مهمونی های خانوادگی رومیبینم سالهاست که هیچ حجابی در اونا وجود نداره. عروسیا هم به همین ترتیب. خانواده ها هر شب پای ماهواره میشینن تا دیر وقت و دیگه برای برگشت و اصلاح خیلی دیر شده. کار از کار گذشته. لطفا به مسائل منطقی نگاه کنید.
اولا اگر برای آمارت مستند موثقی داری , ارائه کن , وگرنه بیخود زر نزن . ثانیا اگر بعد از چهل سال موضوع حجاب جواب نداده , بخاطر اینه که درست اجرا نشده و متولیان امر , کوتاهی و قصور داشته اند , نه اینکه حجاب مشکلی داشته !!!!!!
ناشناس
۰۴:۵۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
و تو فقط خودت و دور و وری هات رو نگاه میکنی.....
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حواسمان باشد
اگر اقناع سازی و نوعی از ملاطفت در برخوردها نباشد ،
ریشه حجاب کلا زده خواهد شد..
و گزک حقوق بشری
به دست دشمنان همیشگی این ملت داده خواهد شد...
لطفا ،
اصول روانشناختی قضیه ، و حفظ کرامت انسانی و روشنگری و آگاه سازی این قشر کوچک فریب خورده لحاظ شود
نشانه جهالت مدرن،دروغ نگو.....
یعنی کسی برا اعتراض راضی میشه زنش برهنه بشه یهو!!!!!
پدر راضی میشه دخترش.... اونم یهو!!!
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اعتراضات یه عده شکم سیر به قانون کشور و تخریب امنیت اجتماعی و آسیب به جامعه!!!!
مردی که غیرت داشته باشه نمیپذیره ناموسش تو دید هر کس و ناکسی باشه ، زنیم که اهل منطق باشه و ارزش خودش رو بدونه چیه تن به همچین چیزی نمیده حتیییی اگه معترض باشه
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
مثل شیطون که به نشانه اعتراض به خدا، بر ادم سجده نکرد! یعنی در حقیقت قبح گناه رو شکست!. به قول امامان معصوم، از برتری تو نسبت به دشمنت! همین بس ، که برای مبارزه با تو! دست به گناه بزند!
اعتراض به صداوسیما کنید
۱۸:۴۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
صدا و سیما صبح تا شب زنان مانکن را برای تبلیغ استفاده می کند نتیجه اش بی حجابی در جامعه میشود.وقتی از صبح تا شب یک زن خودش را در صدا و سیما نمایش میدهد بقیه زنان در خیابانها و پارکها خودشان را نمایش می دهند.
جمع کنید بساط برخورد با زنان در خیابان تحت عنوان گشت ارشاد.این همه ضربه زنید به حجاب در این 20 سال کم نیست؟
اگر راست میگویید از صداوسیما شروع کنید که زیر نظر سران کشور است.هر وقت قید پولهای میلیاردی تبلیغات با نمایش زنان مانکن در صدا و سیما جمع شد وضع حجاب در خیابانها خودکار خوب میشود.مسئولانی که از زن برای کارهای تجاری تبلیغاتی در رسانه ملی استفاده میکنند میخواهند مروج حجاب جامعه باشند؟
واقعا چقدر ساده لوح هستید.
آخر بیانیه
ضمن اعلام حمایت از آمران به معروف!!
یعنی چی؟ یعنی مردم به جون هم بيافتند!!؟؟ میشه بند تصویب شده قانونی شو هم اعلام کنید کدوم بند قانون به اعلام حمایت از آمران است!!؟
سوال بعدی اگر طرف گفت بتوچه و بخاطر ایجاد مزاحمت برای مردم ملت ریختن سرمان سر از کلانتری در آوردیم حداقل بند قانونی شو بدونیم از خودمان دفاع کنیم یا اگر در حین درگیری به لقاح الله پیوستیم آیا شهید به حساب خواهیم آمد؟؟؟
اینطور سخن گفتن بیانیه دادن بیشتر شبیه دو قطبی کردن جامعه است کاری که به گفته خودتان کار دشمنان بوده که می خواستن مردم جامعه رو به دو قطبی کنند الان که خودتان بیشتر دارید تلاش می کنید مردم به جون همديگه ول کنید!!
باید این هرزه های بی حجاب و مردان بی غیرتشون رو حسابی ادب کنن .با اون عنقلاب جنسی مسخرشون و شعار تهوع آور زن زدگیآزادی میخواستن به همین لجنی که شدن برسن الکیبهونه سفرهمردمو میاوردن .بدبختای پیرو فروید فقط دنبال عقده های جنسی و دیده شدن هستن
بایستی کمیته انقلاب اسلامی احیا شود و تحت عنوان پلیس مبارزه با بی حجابی و بی بند وباری , با بکارگیری افراد مجرب و آموزش دیده , به مقابله جدی با این پدیده کثیف و خانمان برانداز پرداخت و در موازات آن , اقدامات فرهنگی مؤثر و بازدارنده در مدارس و دانشگاهها و مساجد و ادارات و ..... صورت گیرد . اگر مظاهر فساد و بی بند وباری و کشف حجاب از سطح اجتماع برچیده نشود , اقدامات و برنامه های فرهنگی هم نتیجه ای نخواهد داشت .
مردم ارزش ها را میشناسن در همه حوزه ها مملکت از مدیریتهای جزیره ایی بارها لطمه خورده اغتشاش مقدمه برنامه و ایجاد ناامنی اقتصادی و نارضایتی با ضربه به اقتصاد خانوار نمونه آن....
بهشت و جهنم به خودت مربوط است ولی در جامعه اسلامی باید مقید قانون کشور باشید .
عادل
۰۰:۲۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
بهشت و جهنم تو مهم نیست. قانون الهی باید رعایت بشه حتی به زور.
اینطوری جلوی جهنمی شدن دیگران توسط عده ای بی دین گرفته خواهد شد.
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
ھر کشوری کہ بری قانون اساسی رو رعایت نکنی باھات برخورد میکنن
اینجا ھم بی غیر از حکم شرعی قانون اساسی دارہ کہ حجاب قانوشہ
نہ بہ جھنم رفتن تو کسی کار دارہ نہ بھشت رفتنت
تو باعث و فتنہ بہ جنھم رفت خیلیھا میشی
خودتو جمع کن با این افکار مزخرف عقب موندت
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
با این فرمون وتفکر بقیه رو هم جهنمی میکنی
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
قانون احترام به حقوق دیگران همه جای دنیا هست ولی به ما که میرسن میگن اجبار ... اینو و اونور یه سر بزن!!
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
برا اون دنیا هر جهنمی خواستی میتونی بری ، این دنیا ولی چون آدمی(؟؟؟) باید به قانون کشوری که ساکنشی احترام بذاری ،
حالا هر کجا هست باشه حتی مهد آزادی بیان
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اولین این کہ حکم واجب قرآن و سایر کتب آسمانی ھم بہ حجاب تاکید داشتن
دوم قانون اساسی ھر کشوری محترم و باید اجرا بشہ
ھر کس با ھر عقیدہ و دین و شرعی در ھر کشوری کہ زندگی میکنہ کار میکنہ از ھمہ منابع اون کشور چہ کم چہ زیاد بھرہ میبرہ باید بہ قانون اون کشور ھم احترام بزارہ
نمیشہ در کشوری زندگی کرد و بہ میل خود در جامعہ رفتار کرد و قانون زیر پا گذاشت
موضوع حجاب از موضوع اقتصادی جداست
اینکہ برخی این دو موضوع رو بہ ھم ربط میدن افراد سادہ لوحی ھستن کہ حرف معاندین تکرار میکنن
این ولنگاری ھیچ ربطی بہ اقتصاد ندارہ
اون کسانی کہ حجاب زنان ایرانی رو ھدف قرار دادن دارن تمدن ھزاران سالہ ایران مورد ھدف قرار میدن
زنان ایرانی در ھمہ دورہ ھای تاریخی ھم حجاب داشتن و ھم در امور خانوادہ و جامعہ فعال بودن و اثر گذار
وقتی زن رو ھدف قرار دادن یعنی ریشہ یک جامعہ رو دارن میزنن
ای کاش برخی از زنان جامعہ ما این موضوع رو متوجہ بشن و بدونن کہ چقدر ارزش دارن و برای ارزشھاشون مبارزہ کنن
نہ اینکہ خودشون ھم با دشمن آگاھانہ و یا ندانستہ ھمراھی کنن
حجاب وجود زن رو کہ مثل یک گل ھست رو در خودش محفوظ و با طراوت نگہ میدارہ وقتی بی حجاب بشن پژمردگی رو برای خودشان بہ ارمغان میارین چون در رقابتی فرسایشی قرار میگیرن کہ ثمری جز افسردگی و بی ارزشی براشون ندارہ
قانون اساسی خیلی موارد دیگری هم دارد که هیچوقت اجرا نشده
چرا از آنها نمیگی؟
عمار
۱۴:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اینها که بدحجاب بیرون می آیند اکثرشان از نون خورهای بخش دولتی هستند که حقوق های زیاد می گیرند و خوشی زیاد زده زیر دلشان و به لگد زدن به دین و آیین و تاریخ خود اقدام می کنند ، حقوق بگیران دولتی مانند کارمندان مجموعه شرکت نفت ، وزارت نیرو ، صنایع فولادی و ... که حقوق های خارج از عرف دریافت می کنند ، والا اگر مانند من بازنشسته ماهی 10 تومن می گرفتند ، پولی برای لباس و کفش های جورواجور گرفتن و آرایشگاه رفتن هفتگی نداشتند، مقصر اصلی دولت است با پرداخت های حقوق ناعادلانه.
توی این ارزشهای دینی امربه معروف و نهی از منکر گرانفروشی - اختلاس - رانت - مال مردم خوری و بالا کشیدن بیت المال - جلوگیری از فقیرشدن مردم - احتکار - بیسوادی مسئولین و دهها مشکل دیگر نیامده که فقط گیر دادین به حجاب . یعنی مشکل مملکت فقط شده پوشش زنان . متاسفم از این وضعیت بد زندگی که برایمان درست کردید.
واقعییت این است که خودتان عامل اصلی این وضعیت هستید . کلاهبرداران و اختلاس گران و متخلفان و... از خود مردم هستند . مدیران متخلف هم از خود مردم هستند . وقتی خودمان بهم رحم نمیکنیم , نتیجه میشود همین وضعییتی که می بینید . تا مردم اصلاح نشوند و دین مداری را پیشه نکنند و از دستورات اسلام ناب محمدی و قرآن کریم , پیروی نکنند , وضع همینه و بدتر هم میشه . حالا که کشف حجاب هم شده غوز بالا غوز و اگر درمان و مهار نشه , عقوبتها و عذاب الهی را بدنبال خواهد داشت که خشک و تر با هم میسوزه , مثل زلزله ترکیه و .... .
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هر مسله در جای خودش باید رسیدگی شود ، نمیشود به بهانه اینکه یک نفر در خیابان تخلف می کند مابقی راننده گان دیگر کل قانون راهنمایی را زیر پا گذارند.
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تو رو خدا وضعیت اقتصادی مردم رو به گوش این مسولین گوش سنگین برسونید
قرار بود امسال ۱۴۰۲ سال مهار تورم باشه بدتر تورم شدت گرفت
قیمت دلار و سکه طلا که اوج گرفتن
گرونی هم که بیداد میکنه
تو سیر نگه داشتن شکم موندیم و خرج دکتر و دارو رو هم به کنار
خانواده ای که سرپرستش کارگره و حقوق کارگری داره چطور میتونه زندگی کنه
شما وضعیت اقتصادی و معیشتی رو درست کنید
قیمتا را برگردونین پایین
دلخوشی به خانواده ها بدین من خودم قول میدم ده تا چادر سرم کنم
چرا اصل رو ول کردین و به فرع چسبیدین
فقط تو رو خدا قسم ، تورم رو بیارین پایین
قیمت دلار رو بیارین پایین این دلار برای کسایی که بیماری خاص دارند و احتیاج دارند به دارو خیلی ضروریه
سکه هم که دیگه ۳۴ میلیون ، ۳۵ میلیون و ... هروز بالاتر از دیروز
بعد چهار لاخ مو شده اصل ؟
مشکل اقتصادی و معیشتی رو حل کنید خود مردم رو میارن به دین و اعتقاداتشون
این مشکل ها را حل کنید تا دست آورد هاتون رو ببینیم و بچشیم به اوامرتونم گوش میدیم
متن رو دوباره کپی پیست زدی
خوبه دوستان جوابت رو فرستادند
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
یا کم اطلاعی یا اینکه پول میگری که بیای اینجا آدرس اشتباه بدی. هر چیزی سر جای خودشه. اگه اقتصاد خانواده اصله و باقی مسائل فرع پس اون کسی که میره تن فروشی میکنه یا بچه رو میفرسته سر چارراه کاسبی کنه یا نمیزاره بره مدرسه هم با منطق شما کار درستی میکنه. یه کم خجالت بکشید.
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
از مهمترین عوامل مشکلات اقتصادی اخیر همین اغتشاشگران هستند که باعث افزایش نرخ دلار در بازار شدند .
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
فقر کمرشکن وگرانی اصلا مهم نیست
من
۱۹:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بحث را عوض نکنید ...حجاب دستور خداست و حاکمیت با توان بالا از دستور خدا باید دفاع کند ..
..اگر مردم قریه ایمان و تقوا داشته باشند خداوند برکات آسمان و زمین را نازل میکند.
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
فقر و گرانی در جای خود بسیار مهم است , اما امنیت از هر چیزی در جامعه مهمتره . اگر امنیت نباشه هیچکس , چه فقیر و چه غنی نمیتواند از زندگی لذت ببره . کشف حجاب در بین زنان هم نوعی ناامنی در جامعه بدنبال خواهد داشت . چراکه باعث تباهی خانواده ها میشود و آرامش روانی را از جامعه میگیرد .
ولادیمیر پوتین
۱۴:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خبرنگار پرسید حاضری جنگ هسته ای راه بندازی
و به غرب حمله اتمی داشته باشی؟
من به عنوان یک شهروند روسیه از شما میپرسم ما دنیایی که در آن روسیه وجود نداشته باشد میخواهیم چیکار
حفظ حجاب و عفاف در زنان و حتی مردان , حکم و قانون خداست و ایران هم یک کشور اسلامیست که قوانین آن بر اساس اصول اسلامی و الهی وضع میشود , لذا قرار نیست تصمیم اجرای قانون حجاب به قشر یا افرادی واگذار شود . بلکه همگان باید تسلیم قانون باشند .
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
دیه 100 شتر قانون خداست، دست دزد قطع کردن قانون خداست، آزاد بودن انسان هم قانون خداست حق انتخاب داره
مسئولین ذیربط باید با پدیده منحوس و کثیف کشف حجاب زنان , برخورد قانونی داشته باشند . فراجا باید از انفعال در این رابطه خارج شود . مردم شریف و مؤمن ایران اسلامی حامی شما هستند . از اغتشاشات هم نترسید . این جمع فاسد و فاسق محدود هیچ غلطی نمیتوانند بکنند . اربابان آمریکایی و لروپایی و صهیونیستی اینها نتونستن غلطی بکنن , چه رسد به این سوسولهای بی عرضه . در جنگ هم حلوا تقسیم نمیکنن . بهر حال خسارت داره ولی پیروزی با جبهه حق بوده و خواهد بود .
اگر حجاب اختیاری شود مطمئن باشید فاسقان کافر قدرت خواهند گرفت
دو دهه بعدش بی حجابی اجباری خواهد بود همانند فرانسه و انگلیس و یونان و روم و آمریکا و......
حجاب دستور خداست. هرکسی هم سرپیچی داشته باشه به ضرر خودشه
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
عده اندکی از مردم بی حجاب هستن ولی تقریبا لخت و عور سینه ها و ناف بیرون گذاشتن و واقعا شرم آوره، با برهنگی و بی حجابی مشکلات اقتصادی حل نمیشه بلکه مشکلی به مشکلات اظافه میشه، از جمله افزایش خیانت، افزایش تجاوز، ترویج بی فرهنگی غرب، گمراه کردن و آزار رسوندن به افرادی که توان ازدواج ندارن، ترویج فساد تو جامعه.
نتیجه حجاب اجباری.سربازی اجباری.مهریه اجباری.بهشت اجباری میشه همین جامعه فشل و داغونی که میبینید.
هیشکی از هیچی راضی نیست.
هرجارو نگاه میکنی به اندازه یه کتاب ۴۰۰ صفحه ای ایراد داره
بردگی اجباری (سربازی) رو رضا پالانی آورد. بی حجابی رو هم بچه رضا پالانی آورد به ایران
شما حاضری خواهر و مادر خودت بی حجاب باشه؟ بی غیرت
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اینطوریکه تو میگی , باید از کشورهای دیگه بیارن تا امورات مملکت را انجام بدهند و از مرزها مراقبت کنند . اونموقع میشین یک ملت بی هویت . برو خجالت بکش تنبل بی عرضه .....
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
این تفکرات متوهمانه توست . که فکر میکنی همه مثل خودتن . معلومه یک فرد بی عرضه و تنبلی . چشماتو درست بازکن و ببین ; کسانی که تلاش میکنن و زحمت میکشن , هم زندگی دارن و هم آبرو . اینطور نیست که همه جا فشل باشه . اونیکه فشله شخص خودته . مشکلات اقتصادی هم در همه جای دنیا وجود داره و حتی بیشتر از ایران , ولی کار دشمن اینه که مشکلات کشور ما را بیش از حد نشون بده و بزرگنمایی کنه و افراد تنبل و بی عرضه ای مثل تو را نا امید کنه که کرده . بخودت بیا و بلند شو و با تلاش و زحمت , آینده خودت را بساز .
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
والله برای ما و اطرافیان مون اجباری نبوده....
شما کجا زندگی میکنید؟!
مهریه اجباری دیگه چیه؟؟؟؟حق زن هم نمیخواهید بدید؟؟؟اینطوری ادعای آزادی زن رو دارید؟؟؟
من فکر میکنم تعریف ها از آزادی خیلی قاطی شده.....
شما بیشتر قصد دارید جلوی اسلام بایستید
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
یکی جلو شبکه نسیم رو بگیره.اون تصاویر غیراخلاقی چی بود پخش کردن تو برنامه چهار شگفت انگیز
صدا و سیما بیشتر از 60 کانال داره (30 تا استانی) و (30 تا هم سراسری)
روزانه هر کانال 24 ساعت برنامه داره یعنی روزانه بیشتر از 12000 ساعت برنامه یعنی میلیون ها ثانیه پخش در روز
حالا یک سوتی 10 ثانیه ای واقعاً انتقاد داره؟
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شبکه نسیم عذرخواهی کرد
هرچند درسته باید نظارت بیشتری داشته باشند تا ان شاء الله دیگه از این اشتباهات پیش نیاد
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هردختری با حجاب اجباری مخالفه باید با مهریه و نفقه و بیمه درمانی رایگان پدر تا آخر عمر و تعلق گرفتن حقوق بازنشستگی پدر متوفی برای دختر تا آخر عمرش مخالف باشه
اسلام گفته ۲۵ سانت روسری سرت کن ولی مهریه و نفقه و اجرت المثل و شیربها و حقوق پدرمادر متوفی رو هم بگیر
اگه معترضین باید به هردو معترض باشید و لغوش کنید
با ترویج بی حجابی و بی بندو باری می خواهند غیرت مرد ایرانی را بگیرند ، همانگونه که اگر دزدی وارد خانه مرد بی غیرت شود و نسبت به ناموس خود هیچ واکنشی ندارد ، اگر اجنبی وارد مملکت شود می خواهند جوانان غیرت ایستادگی و مقابله نداشته باشند.
بی حجابی =بی غیرت مرد آن خانم
این بی حجابی آزادی نیست بلکه تمایلات نفسانی و شهوانی یک عده ای فاسد هستش
بندگی خدا عار نیست افتخار است
مرجان
۱۲:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
برو ازین کشور بیرون هر کاری دوس داری کن..اینجا ایرانه خون هزاران هزار شهید ریخته شده که امروز مستقل و آزادی
سرباز
۱۲:۴۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
پس حیوانات آزادترین موجود هستند ، چون هیچ پوششی ندارند، مردان باغیرت ایران این آزادی را نمی خواهند.
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هر چه زودتر جلوی بی حیائی رجاله های هرزه ای که کشف حجاب میکنند را بگیرید . اینها عوامل دشمن و پیروان شیطان هستند و باعث تباهی خانواده های ایرانی میشوند .
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شما از جانب خودتون حرف بزن.....
به ما دختران ایران کاری نداشته باش
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
من نمیدونم وقتی با یه معذرت خواهی ساده میشه دشمن رو خلع سلاح کرد اینا چرا اینقدر هزینه جونی و مالی به بار میارن ؟
هرکسی که تسلیم دستور خداوند باشد به نفع خودشه
سرپیچی هم عاقبت ندارد شما که دیگه از فرعون که بالاتر نیستی اون هم یک بنده حقیر و بدبختی بیش نبود
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
دوست عزیز قانون در همه جا وجود دارد،حتی خداوند ک خالق هستی هستن قانونگذار بوده و هستن پس باید سرکشی کرد؟خیر فقط باید پذیرفت،دنیااینجوره حالا وقتی مردیم اومدن دنیا دیگ قضیه اش فرق داره
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اجباری در کار نیست . نمیتوانند با فرمان خداوند متعال و قانون اسلامی , کنار بیایند , هری...... بروید به هر کجا جاتونه و براتون فرش قرمز پهن میکنن و ......
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اما گاهی عدم اجبار به کاری باعث بروز خسارات به مراتب بیشتری میشه. مسأله عرفه. کسی که هنجار شکنی میکنه پایه های فرهنگی جامعه رو نابود میکنه. افرادی که هنجارشکنی میکنن باید باشون برخورد بشه که مثل کرم نیافتند به جون این درخت و از داخل خردش کنن.
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
جواب سرکشی هم , شلاقه و زندانه و نابودی
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
هرکی مایل بی حجاب بگرده بجای جلب طرف و درگیری خودشرو به امر به معروف معرفی کنه و برگ تردد بگیره ولی اول مالیات سنگین بی اخترامی به اکثریت جامعه رو نیز پرداخت کنه!
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خداروشکر که در دولت ما دلار نشد ۵ هزار تومن
هه دلار شد ۶۰_ ۷۰ هزار تومن
گشت اجبار هم براتون گذاشتیم
چوب زورم بالا سرتون هست
بشینید تا صبح دولتتون بدمد
به جای حجاب اجباری شما تورم مملکت رو کنترل کن
شما چرا به فکر گرونی و وضعیت اسفناک این اقتصادی مُرده نیستید ؟
قیمت طلا و اجناس رو میدونید که میگید الویتتون حجاب اجباریه ؟ هه
زنان ایران این تعداد قلیلی که هر روز در پاساژ های خاص و خیابانهای خاص هستند نیستند ، نمونه کوچکش را در 22 بهمن مشاهده کرده اند عموم .
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مارو با خودت جمع نبند،حجاب در جامعه باید ضرورت داشته باشه...شما کشورهای عربان خارجی رو ببینید چ فضاحتی رسیدن ک دنبال نجات هستن.درضمن شما تو مهمونیاتون جای خصوصیتون هرجور ک میخواین باشید اما تو جامعه باید با قانون بود
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تو غلط میکنی از طرف زنان ایرانی حرف مفت میزنی . شما هرزه های خدا ستیزی هستید که لیاقت ایرانی بودن را ندارید . جای شما مثل اربابتون مصی کثافت نژاد , تو بغل مکرون و فاحشه خونهای اروپاست
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
درود بر شرفت که زیر بار زور نمیری .
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
والله توی تهران خیلی از بانوان هرجور که دلشون میخواد لباس میپوشن.....
اگر اجبار بود که اینطوری نمیشد....
کسی نیست که که جمعشون کنه....
در ضمن از جانب همه ی بانوان صحبت نکنید....
شما که دیگه پوشش چندانی ندارید ،پس دنبال چی هستید؟؟؟؟؟
ما زنان با خیال و عفت ایرانی، خواستاریم این وضعیت هرچه سریعتر درست بشه....
وضعیت پوشش بانوان مناسب نیست
این دیگه آزادی نیست...ولنگاری ست....
مینا
۱۱:۳۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تو رو خدا وضعیت اقتصادی مردم رو به گوش این مسولین گوش سنگین برسونید
قرار بود امسال ۱۴۰۲ سال مهار تورم باشه بدتر تورم شدت گرفت
قیمت دلار و سکه طلا که اوج گرفتن
گرونی هم که بیداد میکنه
تو سیر نگه داشتن شکم موندیم و خرج دکتر و دارو رو هم به کنار
خانواده ای که سرپرستش کارگره و حقوق کارگری داره چطور میتونه زندگی کنه
شما وضعیت اقتصادی و معیشتی رو درست کنید
قیمتا را برگردونین پایین
دلخوشی به خانواده ها بدین من خودم قول میدم ده تا چادر سرم کنم
چرا اصل رو ول کردین و به فرع چسبیدین
فقط تو رو خدا قسم ، تورم رو بیارین پایین
قیمت دلار رو بیارین پایین این دلار برای کسایی که بیماری خاص دارند و احتیاج دارند به دارو خیلی ضروریه
سکه هم که دیگه ۳۴ میلیون ، ۳۵ میلیون و ... هروز بالاتر از دیروز
بعد چهار لاخ مو شده اصل ؟
مشکل اقتصادی و معیشتی رو حل کنید خود مردم رو میارن به دین و اعتقاداتشون
این مشکل ها را حل کنید تا دست آورد هاتون رو ببینیم و بچشیم به اوامرتونم گوش میدیم
هنوز سال شروع نشده که این چرت و پرت ها رو نوشتی که
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام.وقتی طرف میره،خرج سگ و گربه کوچه و محله میکنه! وقتی میره یه مشت ات اشغال میخره! میخواید فقر نیاد؟! پول هست، ولی وقتی اعتقادات نباش! قشنگ خرج عیاشی خودش میکنه! شما فقط ببیند، چقدر بچه های که صبح تا شب نشستن با اینترنت! با ارزش، بازی اونلاین پر از فحاشی رکیک انجام میدن!زمان قدیم،یک تیکه نون کنار خیابون میدیدن،میرفتن کنارش میذاشتن، چون حریم و حرمت رو درک میکردن،پول رو بی هوده هزینه نمی کردن! خدا هم در قران گفت،اسراف کنید، دودش در چشم خودتون خواهد رفت! زمان قدیم گناه میدن! خودشون و خانواده اش رو ازش دور میکردن! وقتی پرده دری کنی! نباید انتظار رحمت داشته باشی! پول بیشتر، مساوی است، با خرج گناه بیشتر!
سرباز
۱۲:۲۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هموطن عزیز اگر شرارت و فتنه مزدوران اجنبی در اغتشاشات سال قبل نبود اوضاع امسال به نحو خوبی سروسامان می گرفت ، همانگونه که مستحضر هستید قیمت ارز و طلا از اغتشاشات به این سو افزایش پیدا کرد ، خدا لعنت کند مزدوران اجنبی در کشور را.
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
این جمله،شیطانیه...اصلا همه این بلاها ازین جمله ک اینو دریابید اونو ول کنید شروع شد،میشه بخشی از قانونو گرفت بخشیشو ول کرد؟خودت تو خونوادت میشه دخترت یا هر عضوی از خانوادت سیرش کنی از لحاظ تقضیه اما بی لباس بفرستیش بیرون،؟میشه آیا؟
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خیلی کوتاه فکر و نادان هستی . بیچاره بحث حجاب و حیا و عفت زن و حتی مرد , با شکم و مسائل اقتصادی جداست . حتی فقیر ترین مردم بوده و هستند که حیا و عفت را رعایت میکنند . حاضرند از گرسنگی بمیرند اما دست به بی حیایی و بی حجابی نزنند . اتفاقا اکثریت بی حجابها و بی حیا های زن و مرد از طبقه مرفهین بی درد هستند .
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
کی میخواید بفهمید تو همه چیز اجبار نتیجه عکس میده !
ماهم همین رو میگیم!چرا تویه امریکا اجازه داده نمیشه، بر علیه رهبران فراماسون ها! سرمایه دارها! حرف زده بشه! چرا نمیزارن مردم،بفهم این ابر میلیاردها تاریخ! چطور ثروتمند شدن! چرا نمیزارن مردم جهان بفهمن کرونا از کجا اومده! و چطور پخش شده! چرا امریکا و غرب مرزهاشون رو باز نمیزارن! تا هرکسی دلش خواست بره تویه کشورشون! چرا مغاز داره در مغازه هاشون رو قفل میزن! چرا در خونه ها در دارن!
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
قانونه دوست عزیز در همه جای دنیا هست،،در امریکاجونتون هم هست قانون حالا شاید اون رو بی بندوباری قانون نزاره اما رو چیز دیگ میزاره..ولی اینجا ایرانه از اول و هزاران سال قبل تر هم حجاب و عفاف بوده
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اگه اینطوره کی مجبورت کرده درب خونه خودت رو قفل بزنی ؟
اگر با بی حیایی و بی حجابی مقابله نشود مثل بیماری و آفت کل جامعه را خواهد گرفت
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
چرا یهودیان و منافقین حجاب اجباری دارن؟
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خونه ها نباید در داشته باشه! پول ها باید کف خیابون ریخته بشه! ازدواج و مهریه و ... نباید بشه! رابطه فرزند و والدین نباید باشه! پلیس و نیرو ها ارتش نباید باشه! کلا نباید نفس کشیده بشه! ضربان قلب نباید به زو به تپه! هیچ چیز اجباری بدرد مفت نمی خوره! (تا قبر ارزونه برو تویه قبر ، وگرنه باقی رو هم مثل خودت دیونه میکنی!)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
ایران اینطوریه،میخوای بگی ایران هم مفت نمی ارزه!؟ خب پس از ایران برو
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
صدای اعتراض و عصبانیت مردم و جوانان فقط با برداشتن حجاب شنیده میشه !
خودتو خسته نکن. یه نفر بیشتر نیستی با اینهمه نظرات ضد حجاب کار به جایی نمی بری. ضمنا با بی حجابی مقابله خواهد شد و هیچ کاری هم نمی تونید بکنید.
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بله با غذا دادن به سگ و گربه ها ولگرد! با خرج پول در زمینه عیاشی و خوش گذرونی! برای کارهای نکرده! میلیارد میلیارد به جیب زدن! همیشه حق به جانب حرف زدن!
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب واحب شرعی و لازم و ملزم یک جامعه موفق است.چ بخواین یا نخواین دستور خداست،حالا با خدا مشکل داری تو؟
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بیشتر از این بین مردم تفرقه و دو دستگی و اختلاف درست نکنید !
گناه ماهیتش اتشه! اونیی که گناه میکنه و اونیکی با سکوتش گناه رو تایید میکن! هردو یکی هستن! اگر تونست هم نسل ها گناه کارت رو که تا کنون زنده موندن و تمدنشون مونده رو نشون بدی! حتما تونستی نقض در عالم هستی کشف کنی! اما مجازات خدا هرگز نه دیر و نه زود اتفاق می افته! بلکه دقیقا بعد از اتمام فرصت همه رو میشوره و از ریشه نابود خواهد کرد، سنت همیشگی و پایداره.
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هیچ غلطی نمی تونید بکنید . به حول و قوه الهی و با نیت اجرای شعائر الله , با قدرت و قوت با بی حجابی برخورد می کنیم .
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بیاین به میدون , ببینیم چه غلطی میخاین انجام بدین !!!! مگه دفعات قبل چکاری تونستین انجام بدین !!!! ما آماده جهاد و مشتاق شهادتیم . چه دشمن خارجی باشه و چه شما دشمنان خدا و خائنین داخلی . یا حسین .
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خوبی؟؟؟؟
تهدید میکنی؟
حالا اون موقع که آتش اعتراض ها داغ بود چه اتفاقی افتاد؟
جز اینکه روی دشمن سیاهتر شد؟!؟!
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اینگونه تهدیدات و اقدامات فقط موجب شعله ور تر شدن آتش خشم و نفرت و اعتراض مردم میشه !
اتفاقا اینطور نیست اگر امروز ازین موضع کوتاه بیایم از اینک بترسیم فردا هر موضوعی ک دشمن بخوادبدست یه سری ارازلو اوباش دادوبیدادمیکنه اون موقعهم پس باید. ترسید و سکوت کرد وبگیم هرچی اینامیگن تا جنگ نشه!! مگ میشه؟؟
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اینگونه اقدامات و ادبیات فقط منجر به گسترش بی حجابی و افزایش خشم و نفرت و عصبانیت مردم میشه
خیر....
تجربه ثابت کرده نه تنها بیشتر نمیشه بلکه همون عده رو به غلط کردن میندازه
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
کلام آخر من پیرو پیام قبلیم خطاب به دختران و بانوان و حتی مردان ایرانی باور کنید من به عنوان دختری که الان نزدیک بیست سال هست در شرکتهای خصوصی و مراکز دولتی کار کردم و حتی زمانی معلم دبیرستان بودم تاکید میکنم باور کنید که بی حجابی به جز آسیب زدن به شما و خانواده هیچ دستاورد دیگری نداره.. باور کنید که باز هم و همیشه این حجاب و حیا و عفت هست که شما خوشبخت میکنه و از آسیبها محافظت میکنه.. حجاب محدودیت داره بله درسته شما باید در هوای گرم تابستان پوشش داشته باشید ولی یک محدودیتی است که برای شما توانمندی و عزت نفس به ارمغان میاره باور کنید حتی مردهایی که از بی حجابی دفاع میکنند به وقت تصمیم گیری برای ازدواج و حتی کارهای شغلی به محجبه ها اعتماد می کنند
من دیدم و واقعا درک کردم در جامعه این موضوع .. دختران ایرانی شما باارزش هستید شما باید الگوی دختران دنیا باشید نه اینکه خودتان را شبیه دختران آسیب دیده غربی کنید.. چرا زیبایی خودتان را رایگان در معرض دید مردان میگذارید؟؟؟؟
حتی اگر کل جامعه فاسق و کافر باشد. یک مومن در آن جامعه باشد حق با آن بنده تسلیم خداست
داستان حضرت لوط علیه السلام پند و عبرت خوبی است
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هزارتا جا نظرگذاشتی خسته نشدی..؟
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
از طرف مردم صحبت نکن . تو و امثال تو یک مشت رجاله هرزه هستید. مردم شریف ایران اسلامی پیرو دستورات خداوند متعال هستند . خوشتون نمیاد هری
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
فقط طرفداران منافقین و مصی پولینژاد الان خیلی عصبانی هستند
وگرنه مردم اصیل ایران،در حال گذراندن تعطیلات نوروز میباشند
امید
۱۱:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
آیا اسلام فقط به حجاب رسیدگی میکند و یا به همه امورات زندگی و کشور داری ؟
وقتی مسئولین ما در همه کارها خدا و سنت پیامبر رو فراموش کردند و فساد و بیکاری و گرانی و رانت کل کشور رو گرفته : حجاب خود بخود ارزش خود را از دست میدهد و کنار گذاشته میشود.
دوست گرامی منطق شما به درد خودتون میخوره
یعنی چون از 4 نفر حالا یه اشتباهی سر زده شما به 5 هزار نفر تهمت زدی؟
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تکلیف ما رو مشخص کنید، برخره با نگاه ارمانی به دنیا نگاه کنیم! یا نگاه ارمانی نداشته باشیم! در هر دو صورت امریکا و غرب، که وضعشون خوبه! تریلیون ها دلار ثروت از افریقا در 200 و 300 اخیر دزدن و بردن کشور خودشون! همین الانشم با چاپ پول بی پشتبانه و نیروهای کار مجانی (اجباری!) دارن دنیا پر از زرق و برق خودشون رو میسازن! ضمن اینکه فیلم پورن، قاچاق انسان و بسیار فساد وحشتناک دیگر رو هم انجام میدن. مشخص کنید، ارمانی نگاه کنیم، یا غیر ارمانی! ...
شما چرا گیر دادید به بی حجابی؟ چرا فکر میکنید بی حجابی پیشرفت هستش؟
پس 4 پایان خیلی متمدن هستند که لباس ندارند!!!
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اگر بردارن،که مثل تو نابود میشن! مگه فکر کردی خدا با کسی شوخی داره! ذره گناه کرده باشی، پوست سر شخص رو میکنن! وای به حال کسی که چنین گناهانی انجام میده..! و بدتر از ان توجیه کنندها ان، که باعث نشر بیشتر ان میشون (دوتا گناه انجام میدن،توجیه کننده ها)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شما دست از سر نجابت و حیای زنان ایران بردارید......
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بیش از 70 درصد بانوان مخالف حجاب اجباری هستند . حتی بانوان محجبه.
و در ضمن اکثر مردم بر این باورند که بزرگمایی در این ضمینه بعلت سرپوش گذاشتن بر مشکلات اقتصادی و ناتوانی حکومت در مهار تورم و گرانی هست.
انسان های صالح و مومن و با تقوا رو الگو قرار نمیدهید هرچند بسيار کم و اندک باشند
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
منبع آمار ، شیطون از استودیو من و تو
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اتفاقا عده قلیل ۱۰درصدی عاشق کشف حجاب هستن شما چشمت میلیونها زائر کرفتن پیش امام رضا ندیدی اما چون برامون زشته چندتا بی حجاب میبینیم فک میکنیم ک زیادن درصورتی ک بیشتر شل حجابها هم از بی حجابی بیزارن وگرنه درمیوردن...پس الکی عدد نده
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
۷۰ درصد بانوان مخالف حجاب اجباری هستن.بله درست گفتین
ولی چرا ۱۰۰ درصد بانوان موافق مهریه هستن؟
فقط با حجاب اسلامی مخالفن؟با مهریه اسلامی مخالف نیستن؟
علیرضا قربانزاده
۱۳:۲۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
دوست عزیزی که هی مهریه رو چماق میکنی میزنی تو سر مردم ، حاظرم قسم بخورم کمتر از ۱۰٪ طلاق ها با گرفتن مهریه ختم میشه و نه بیشتر
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
این درصد بندی شما از کجاست؟؟؟؟؟
از کجا به این آمار دقیق دسترسی دارید؟!مگر اینکه پای حرفهای مصی نشسته باشی.....
لطفاً مستند حرف بزنید،آدرس جایی که آمار گرفتی رو بزار
حجت
۱۹:۰۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
وقتی دستور خداست، چه یک درصد یا صد درصد مخالف حجاب، مهم نیستش
حجاب برای ما نیست به نفع خودت هم هست
هم باعث نجات از آتش جهنم هستش هم مزاحمت ها کمتر خواهد شد
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مجبور ب انجامش میدی،چون قانونه
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تو یک نفری که داری از طرف همه کامنت حرف مفت میذاری . برو خجالت بکش بی حیاء . چه بخواهید یا نخواهید قانون اسلامی بر ایران اسلامی حاکمه و باید اجرا بشه . هر وقت تونستید این نظام را در ایران ساقط کنید اونموقع هر غلطی خواستید انجام بدید . البته این خیال هم یک خیال واهی و باطله که شاید در خوابهای خر گوشی ببینید چون باید دهها میلیون ایرانی مسلمان شیعه علوی عاشورایی امام حسینی را سر ببرید تا به اهداف شیطانی خودتون برسید , اگر تونستید ........
مرگ بر بی حجابی و کسانی که کشف حجاب میکنند . اینها دشمنان خدا و پیروان شیطان هستند و جایی در ایران اسلامی ندارند . با شدت باهشون برخورد کنید . همانطور که قبلا نتوانستند غلطی بکنند , هیچوقت دیگر هم نمیتوانند غلطی بکنند . ما عاشورائیان آماده هر گونه مجاهدت بر علیه این فاسدان و خانمان براندازان کثیف هستیم . یا علی مدد
تو یک نفری که پشت سر هم کامنت تکراری میگذاری . برو بنیر و به جهنم برو . اکثریت ملت شریف ایران اسلامی تابع شعائرالله و فرمان خداوند متعال و قرآن کریم و پیرو محمد و آل محمد هستند , نه مثل تو و امثال تو که تابع شیطان ملعون هستید .
خیلی جالب! ترسو ترین انسان ها روی زمین، انسان گناهکاره! چون میدون خودش برای اون دنیاش چی فرستاده! برای همین،بشدت ترس مرگ داره! و منافع دنیاش کم بشه! بدجوری میسوزه! ... لذا امریکا به اون قدرت نتونست، گناهکاران چطور می تونن؟!
سلام خدمت مسئولین محترم نمیدونم این پیام های ما به گوش آنها میرسه یا نه انشاالله که برسه.. این بی حجابی امروز در جامعه یک دفعه بوجود نیومده چند سال هست که بی حجابی رواج داره فقط امسال بیشتر دیده شد. و اگر نه حداقل از سالهای نود و نود و یک که بنده برای استخدام به شرکتهای خصوصی میرفتم یا به مسافرتهای شمال و بیرون شهر که میرفتیم فراوان کشف حجاب بود. ما در زمینه کارهای فرهنگی و تولید محتوای با کیفیت و در کل جنگ رسانه ای سالهاست که باخته ایم. وقتی نهادهای فرهنگی ما در خواب زمستانی به سر میبرند... وقتی مردم ما به جای گلدان در تراس یا پشت بام دیش ماهواره نصب می کنند ... وقتی برخی افراد به ظاهر مسلمان رفتار دوگانه و ضدنقیض در مسائل اخلاقی دارند.. وقتی در تمام شبکه های رسمی صداوسیما فیلم ها و فرهنگ زندگی کره ای و غربی تبلیغ می شود.. وقتی فوتبالیست و سلبریتی بی اخلاق را ارزش میدهیم حالا چنین وضعیت فرهنگی و مذهبی تعجب برانگیز نیست.
با اینحال که بازم تو آمریکا و دیگر کشور ها آزادی هست اما باز هم شاهد تجاوز به زنان هستیم و این نیست که بگیم چشم و دلشون سیر شده آمار خودشون میگه در هر ۵ دقیقه به یه زن و دختر تجاوز میشه یعنی .........
به گواهی تجربیات سایر جوامع و کشورها و تاریخ , تنها نتیجه اشاعه و گسترش بی حجابی و بی بند و باری در جامعه , افزایش بیش از پیش فساد و تباهی اخلاقی در بین آحاد و بویژه نسل جوان آن جامعه است و نابودی خانواده ها را بدنبال خواهد داشت و بیشترین خسارت متوجه همان بی حجابهاست .
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
با ولنگاری در مورد پوشش خانمها باید منتظر افزایش طلاق و کاهش ازدواج و صدها بدبختی دیگر بود اگر مسئولان کاری نکنند مردم، خودشان ورود میکنند.
الآن هم آزادی هست . حتی بیشتر از جاهای دیگر . اما آزادی بی بند وباری و بی حجابی و کثافت کاری ; خیر . براتون متأسفیم , ایران اسلامی را با اروپا و آمریکای مهد فساد و فحشا , اشتباه گرفتی ... ههه
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خطاب به خانمهای بد حجاب: آیا دوست دارید یک خانم بد پوشش تر از خودت دل و قلب همسر شما را برباید؟ مطمئن هستی چشم و ذهنش در گیر نیست ؟
قطعا بدتر از اونی خواهد شد که مادر و پدرش بوده(هرچند استثناعاتی هم هست، و همیشه بوده، که انسان صالح هم بزرگ شدن، در کل تاریخ بشریت)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
عدهای دم از کوروش و داریوش میزنند ولی حداقل به آداب و رسوم هخامنشیان در پوشش و حجاب مقید نیستند ، از هزاران سال قبل چادر حجاب برتر است و ربطی به اسلام و جمهوری اسلامی نداره .
۱.راه خوشبختی: به لحاظ مادیات به پایین دستت بنگری، به لحاظ معنویات به بالا دستت بنگری
۲.راه بدبختی: به لحاظ مادیات به بالا دستت بنگری، به لحاظ معنویات به پایین دستت بنگری
مثال۱: ی خونه اجاره ای دارم باز خداروشکر فلانی همینم نداره
یا فلانی دویست نفر غذا داده، من ی پرس غذا اضافه دارم چرا بریزم دور میدم ی نفر تو خیابون
مثال۲: این همه اختلاس هست چرا من ندزدم؟؟
به من گیر نده زنم چرا سرلخته, برو به اون فساد مالی گیر بده .... حالا شما بگید مردم ما کدوم مسیر رو حرکت میکنن؟؟؟؟
ی کتابی هست اسمش نهج البلاغه ، کتاب خوبیه ، کتابیه که ابتدا ، الان و آینده رو هم میبینیم
اما ما بهش رجوع نمیکنیم
قرآنی از صبح که ما بیدار میشیم دنبال چه چیزایی هستیم و به چه چیزایی رجوع میکنیم؟؟؟؟؟؟؟
تمام دخترهایی که میبینید الان بی حجاب هستن، زمانی که حجاب داشتن شاید ی غفلتی کرده باشن و یا ی بنده خدایی در ارتباط شدن.
اما از آنجایی که شناخت کافی روی عفو و مهربانی خدا ندارن فکر میکنن که دیگه از محضر خدا ترد شدن.....
بعد اون دختر هم به خودش میگه:
من که حرمتم شکسته شد،
وقتی با فلان شخص در ارتباط بودم اون چه که نباید گفته میشد ، گفته شد.
اون چه نباید انجام میشد ، انجام شد.
در محضر خدا هم هیچ جایگاهی ندارم ، پس از حالا ببعد هر کاری که دلم بخواد میکنم.
خوب در مجموع همه این اتفاقات مقصر اصلی کسانی هستند که اطلاعات کافی به مردم در این رابطه انتقال نمیدن
(وای جی سی نظرات رادرج کن)
نکته قابل تامل اینه که مدعيان مذهب اسلام که کاملترین دین در بین ادیان هست از کل منابع دستورات الهی شرع فرع آن حجاب رو بلدند آن هم با زور بگیر ببند دستگیری مجازات!!
دین اسلام خلاصه شده در حجاب زنان!؟!؟
یا مقابله با حرام خواری، تبعیض، فساد، رشوه، گناه، دروغ، سوءاستفاده از پست مقام، زنا کاری، بگیر برو تا آخر هم جزو این دین است!؟
مگه میشه با اينهمه دستورات در اسلام فقط به یک مسئله پرداخت و باقی مسائل کشک!؟
مسئولی که دم از اسلام میزنی و رعایت موازین شرع اسلامی حقوق عیدی پاداش آخر سال تو دو ماه جلو جلو به حسابت واریز میشه اما بعد گذشت 10_12 روز از سال جدید هنوز بعضی از مددجویان بهزیستی واریز نشده این است عدالت اسلام!!؟؟
یک زمانی به اجبار چادر از سر زنان کشیدند جواب نداد
حالا به اجبار چادر سر زنان میگذارند، اینهم جواب نمیده
تعزیزات و اماکن رفتن چند رستوران و مغازه کافی شاپ را بخاطر اینکه دختران بی روسری اونجا غذا یا آبمیوه خوردن پلمپ کردن!!!!!!
واقعا این کار تعزیرات و اماکن یادآور ضرب المثل:
گنه کرد در بلخ آهنگری/به شوشتر زدند گردن مسگری.
آخه رستوران و کافی شاپ مگه مسئول حجاب و امر به معروف است؟بنده خدا شغلش طوری است که دختران و پسران جوان و مسافر و افراد مرفه بیشتری اونجا جمع میشوند و نمود ظاهری بیشتری دارد.
بعنوان یک فرد مذهبی با زبان روزه میگویم فوری قوه قضاییه و دادستان کل کشور و وزارت کشور و نیروی انتظامی جلوی این برخورد غیر قانونی با رستوران ها و کافی شاپ ها را بگیرد.اون بنده خداها چرا باید جریمه شوند؟چرا رزق روزی اونها را قطع می کنید اونم تو این وضعیت اقتصادی و با این اجاره مغازه ها؟اون بی حجاب یا شل حجاب تو خیابون هم هستن.تو مغازه های دیگه و تو پارک ها هم میروند.فقط چون مدت زمان توقف در رستوران و کافی شاپ بیشتر است و افراد تجمع بیشتری دارند و تو چشم مردم می آید باید پلمپ شوند؟!
چون رشته حقوق خوانده ام و فرد مذهبی و مقید هستم و با چشمان خودم پلمپ مغازه ها را دیده ام میگویم این کار هم خلاف شرع است هم خلاف قانون اساسی و هم خلاف قوانین مدنی و کیفری و اتحادیه های صنفی.
اگر بی حجابی جرم است چه ربطی به مغازه دار یا رستوران دار و فروشنده دارد؟شما برو جلوی وارد کننده های این لباس ها را بگیرید.
اون مغازه دار شاید جرات نکند به فردی تذکر دهد.بیشترشون هم افراد جوان و کم سن هستند و یا فرد زیاد مذهبی هم نباشد و از امر به معروف سر در نیاورد.رزق و روزی اش هم همین کار است.چرا مغازه و رستوران پلمپ می کنید.بازخورد بدی دارد و یادآور ضرب المثل گنه کرد در بلخ آهنگری/به شوشتر زدند گردن مسگری است.
لطفا خبرگزاری محترم فوری این موضوع را به مسئولان تذکر دهد.حتی من مذهبی هم نمیتوانم پلمپ یک مغازه را بخاطر بی حجابی مشتریان اون مغازه قبول کنم.وای بحال مردم عادی.آخه مغازه دار و رستوران دار اگر خودش مشروب یا وسایل خلاف شرع بیاورد پلمپ درست است.اما یک فروشنده آبمیوه یا بستنی یا چلوکباب چه کار به این دارد که مشتری اش حجاب دارد یا شل حجاب است.اون چکاره است این وسط.بفهمید.بخدا دارید با دین ایمان چند جوان مغازه دار بیگناه بازی میکنید.
وقتی از امکانات این مملکت میخوان استفادہ کنن پس باید بہ قانونش ھم احترام بزارن
تمام امکانات جامعہ مثل بانک مغازہ بوتیک کافی شاپ و ھر اماکن دیگہ ای در این مملکت کہ بابتش مالیات پرداخت میشہ جز بیت المال ھست پس اگر میخوان استفادہ کنن باید اول قوانین کشور رو رعایت کنن تا بتونن استفادہ کنن
نمیشہ ھمہ امکانات یک مملکت رو قبول داشتہ باشی استفادہ کنی بعد بگی قانونش رو نہ قبول ندارم پس تمکین نمیکنن
کجای دنیا اینطوریہ ؟؟؟؟
اگر ھست مثال بزنید ما ھم بدونیم
همونجوری که دیدن بی روسری ها در خیابون شماهارو ناراحت میکنه.دیدن آدمهای ریشو و عبوس هم ماهارو ناراحت میکنه.
ای کاش زنھا بفھمن باارزش ھستن و ریشہ یک خانوادہ ھستن و وقتی ریشہ زدہ بشہ کل خانوادہ و بعد جامعہ از بین خواھد رفت
و اینھا خواستہ و یا ناخواستہ دارن در زمین دشمن بازی میکنن
و دشمن خوب فھمیدہ کہ کجا رو باید بزنہ
برهنگی یعنی عدم پوشش
آیا متوجه میشوید؟
۱)کند کردن حرکت در خانمها و پایین آوردن تحرک عملیاتی در زنان کارمند و مامور
۲)بالا بردن احتمال تصادفات به علت رنگ چادر و پوشش و عکس العمل کند
۳)بالابردن سرقت و حملات تروریستی و رخنه عملیاتی با چادر و پوشش
۴)بالا بردن هزینه های زندگی با خرید لباس و پوشش بیشتر
۵)بالا بردن دمای بدن و احتمال گرمازدگی در تابستون و افزایش مصرف آب
چرا پلیس آمار شفاف از سرقت با چادر نمیده؟
چرا اطلاعات آمار حملات تروریستی با چادر رو نمیده؟
چرا پلیس آمار تصادف بخاطر چادر رو نمیده؟
شما راحت میتونی با چادر دزدی کنی.اسلحه قائم کنی.کمربند انتحاری ببندی.
شب با چادر از خیابون رد شی و تصادف کنی
شماها یه عده بیسواد و کم عقلید که نمیخواین واقعیت رو قبول کنید
این اراجیف چیہ بھم میبافی
میخوای قانون بزارن کلا عریان بیان بیرون کہ شما شاد بشی
حضرت زھرا (س) ، حضرت زینب( س) ، حضرت معصومہ(س) و خیلی از بانوان در طول تاریخ کہ دارای مدارج بالای علمی و معرفتی و عبادی بودن ھمہ گی حجاب اونم از نوع کاملش داشتن
بعد تو این چرندیات میگی
این چه چرت و پرتیه که میگی؟؟؟
بیشتر عملیات تروریستی با چادر و مخفی کردن اسلحه زیر چادر انجام میشه
بیشترین تصادفات در شب بخاطر چادری بودن و پوشیدن پیرهن سیاه عابر پیاده صورت میگیره
ماموران زن پلیس با چادر و مانتو چیکار میتونن بکنن؟توان دوییدن و تعقیب و گریز رو دارن؟
چرا خودتونو به کوری و نفهمی زدین؟
دانشمند با این مخ که شما دارید فقط مواظب باش ندزدنت .
نه ولی خوب بود کلی خندیدیم.
اگر اقناع سازی و نوعی از ملاطفت در برخوردها نباشد ،
ریشه حجاب کلا زده خواهد شد..
و گزک حقوق بشری
به دست دشمنان همیشگی این ملت داده خواهد شد...
لطفا ،
اصول روانشناختی قضیه ، و حفظ کرامت انسانی و روشنگری و آگاه سازی این قشر کوچک فریب خورده لحاظ شود
جانم فدای رهبر
یاحق
یعنی کسی برا اعتراض راضی میشه زنش برهنه بشه یهو!!!!!
پدر راضی میشه دخترش.... اونم یهو!!!
مردی که غیرت داشته باشه نمیپذیره ناموسش تو دید هر کس و ناکسی باشه ، زنیم که اهل منطق باشه و ارزش خودش رو بدونه چیه تن به همچین چیزی نمیده حتیییی اگه معترض باشه
جمع کنید بساط برخورد با زنان در خیابان تحت عنوان گشت ارشاد.این همه ضربه زنید به حجاب در این 20 سال کم نیست؟
اگر راست میگویید از صداوسیما شروع کنید که زیر نظر سران کشور است.هر وقت قید پولهای میلیاردی تبلیغات با نمایش زنان مانکن در صدا و سیما جمع شد وضع حجاب در خیابانها خودکار خوب میشود.مسئولانی که از زن برای کارهای تجاری تبلیغاتی در رسانه ملی استفاده میکنند میخواهند مروج حجاب جامعه باشند؟
واقعا چقدر ساده لوح هستید.
ضمن اعلام حمایت از آمران به معروف!!
یعنی چی؟ یعنی مردم به جون هم بيافتند!!؟؟ میشه بند تصویب شده قانونی شو هم اعلام کنید کدوم بند قانون به اعلام حمایت از آمران است!!؟
سوال بعدی اگر طرف گفت بتوچه و بخاطر ایجاد مزاحمت برای مردم ملت ریختن سرمان سر از کلانتری در آوردیم حداقل بند قانونی شو بدونیم از خودمان دفاع کنیم یا اگر در حین درگیری به لقاح الله پیوستیم آیا شهید به حساب خواهیم آمد؟؟؟
اینطور سخن گفتن بیانیه دادن بیشتر شبیه دو قطبی کردن جامعه است کاری که به گفته خودتان کار دشمنان بوده که می خواستن مردم جامعه رو به دو قطبی کنند الان که خودتان بیشتر دارید تلاش می کنید مردم به جون همديگه ول کنید!!
تو خود غرب ھم این شکلی بیرون نمیان کہ اینا خودسون میندازن بیرون
اینطوری جلوی جهنمی شدن دیگران توسط عده ای بی دین گرفته خواهد شد.
اینجا ھم بی غیر از حکم شرعی قانون اساسی دارہ کہ حجاب قانوشہ
نہ بہ جھنم رفتن تو کسی کار دارہ نہ بھشت رفتنت
تو باعث و فتنہ بہ جنھم رفت خیلیھا میشی
خودتو جمع کن با این افکار مزخرف عقب موندت
حالا هر کجا هست باشه حتی مهد آزادی بیان
دوم قانون اساسی ھر کشوری محترم و باید اجرا بشہ
ھر کس با ھر عقیدہ و دین و شرعی در ھر کشوری کہ زندگی میکنہ کار میکنہ از ھمہ منابع اون کشور چہ کم چہ زیاد بھرہ میبرہ باید بہ قانون اون کشور ھم احترام بزارہ
نمیشہ در کشوری زندگی کرد و بہ میل خود در جامعہ رفتار کرد و قانون زیر پا گذاشت
موضوع حجاب از موضوع اقتصادی جداست
اینکہ برخی این دو موضوع رو بہ ھم ربط میدن افراد سادہ لوحی ھستن کہ حرف معاندین تکرار میکنن
این ولنگاری ھیچ ربطی بہ اقتصاد ندارہ
اون کسانی کہ حجاب زنان ایرانی رو ھدف قرار دادن دارن تمدن ھزاران سالہ ایران مورد ھدف قرار میدن
زنان ایرانی در ھمہ دورہ ھای تاریخی ھم حجاب داشتن و ھم در امور خانوادہ و جامعہ فعال بودن و اثر گذار
وقتی زن رو ھدف قرار دادن یعنی ریشہ یک جامعہ رو دارن میزنن
ای کاش برخی از زنان جامعہ ما این موضوع رو متوجہ بشن و بدونن کہ چقدر ارزش دارن و برای ارزشھاشون مبارزہ کنن
نہ اینکہ خودشون ھم با دشمن آگاھانہ و یا ندانستہ ھمراھی کنن
حجاب وجود زن رو کہ مثل یک گل ھست رو در خودش محفوظ و با طراوت نگہ میدارہ وقتی بی حجاب بشن پژمردگی رو برای خودشان بہ ارمغان میارین چون در رقابتی فرسایشی قرار میگیرن کہ ثمری جز افسردگی و بی ارزشی براشون ندارہ
چرا از آنها نمیگی؟
قرار بود امسال ۱۴۰۲ سال مهار تورم باشه بدتر تورم شدت گرفت
قیمت دلار و سکه طلا که اوج گرفتن
گرونی هم که بیداد میکنه
تو سیر نگه داشتن شکم موندیم و خرج دکتر و دارو رو هم به کنار
خانواده ای که سرپرستش کارگره و حقوق کارگری داره چطور میتونه زندگی کنه
شما وضعیت اقتصادی و معیشتی رو درست کنید
قیمتا را برگردونین پایین
دلخوشی به خانواده ها بدین من خودم قول میدم ده تا چادر سرم کنم
چرا اصل رو ول کردین و به فرع چسبیدین
فقط تو رو خدا قسم ، تورم رو بیارین پایین
قیمت دلار رو بیارین پایین این دلار برای کسایی که بیماری خاص دارند و احتیاج دارند به دارو خیلی ضروریه
سکه هم که دیگه ۳۴ میلیون ، ۳۵ میلیون و ... هروز بالاتر از دیروز
بعد چهار لاخ مو شده اصل ؟
مشکل اقتصادی و معیشتی رو حل کنید خود مردم رو میارن به دین و اعتقاداتشون
این مشکل ها را حل کنید تا دست آورد هاتون رو ببینیم و بچشیم به اوامرتونم گوش میدیم
خوبه دوستان جوابت رو فرستادند
..اگر مردم قریه ایمان و تقوا داشته باشند خداوند برکات آسمان و زمین را نازل میکند.
و به غرب حمله اتمی داشته باشی؟
من به عنوان یک شهروند روسیه از شما میپرسم ما دنیایی که در آن روسیه وجود نداشته باشد میخواهیم چیکار
یا رومی روم یا زنگی زنگ
یا هیچ کدوم یا هردو
اگر بی حجابی نماد پیشرفت است پس 4 پایان که لباس ندارند مهد تمدن هستند
دو دهه بعدش بی حجابی اجباری خواهد بود همانند فرانسه و انگلیس و یونان و روم و آمریکا و......
هیشکی از هیچی راضی نیست.
هرجارو نگاه میکنی به اندازه یه کتاب ۴۰۰ صفحه ای ایراد داره
شما حاضری خواهر و مادر خودت بی حجاب باشه؟ بی غیرت
شما کجا زندگی میکنید؟!
مهریه اجباری دیگه چیه؟؟؟؟حق زن هم نمیخواهید بدید؟؟؟اینطوری ادعای آزادی زن رو دارید؟؟؟
من فکر میکنم تعریف ها از آزادی خیلی قاطی شده.....
شما بیشتر قصد دارید جلوی اسلام بایستید
روزانه هر کانال 24 ساعت برنامه داره یعنی روزانه بیشتر از 12000 ساعت برنامه یعنی میلیون ها ثانیه پخش در روز
حالا یک سوتی 10 ثانیه ای واقعاً انتقاد داره؟
هرچند درسته باید نظارت بیشتری داشته باشند تا ان شاء الله دیگه از این اشتباهات پیش نیاد
اسلام گفته ۲۵ سانت روسری سرت کن ولی مهریه و نفقه و اجرت المثل و شیربها و حقوق پدرمادر متوفی رو هم بگیر
اگه معترضین باید به هردو معترض باشید و لغوش کنید
مرگ بر صهیونیزم
بی حجابی =بی غیرت مرد آن خانم
بندگی خدا عار نیست افتخار است
به ما دختران ایران کاری نداشته باش
سرپیچی هم عاقبت ندارد شما که دیگه از فرعون که بالاتر نیستی اون هم یک بنده حقیر و بدبختی بیش نبود
هه دلار شد ۶۰_ ۷۰ هزار تومن
گشت اجبار هم براتون گذاشتیم
چوب زورم بالا سرتون هست
بشینید تا صبح دولتتون بدمد
شما چرا به فکر گرونی و وضعیت اسفناک این اقتصادی مُرده نیستید ؟
قیمت طلا و اجناس رو میدونید که میگید الویتتون حجاب اجباریه ؟ هه
اگر اجبار بود که اینطوری نمیشد....
کسی نیست که که جمعشون کنه....
در ضمن از جانب همه ی بانوان صحبت نکنید....
شما که دیگه پوشش چندانی ندارید ،پس دنبال چی هستید؟؟؟؟؟
ما زنان با خیال و عفت ایرانی، خواستاریم این وضعیت هرچه سریعتر درست بشه....
وضعیت پوشش بانوان مناسب نیست
این دیگه آزادی نیست...ولنگاری ست....
قرار بود امسال ۱۴۰۲ سال مهار تورم باشه بدتر تورم شدت گرفت
قیمت دلار و سکه طلا که اوج گرفتن
گرونی هم که بیداد میکنه
تو سیر نگه داشتن شکم موندیم و خرج دکتر و دارو رو هم به کنار
خانواده ای که سرپرستش کارگره و حقوق کارگری داره چطور میتونه زندگی کنه
شما وضعیت اقتصادی و معیشتی رو درست کنید
قیمتا را برگردونین پایین
دلخوشی به خانواده ها بدین من خودم قول میدم ده تا چادر سرم کنم
چرا اصل رو ول کردین و به فرع چسبیدین
فقط تو رو خدا قسم ، تورم رو بیارین پایین
قیمت دلار رو بیارین پایین این دلار برای کسایی که بیماری خاص دارند و احتیاج دارند به دارو خیلی ضروریه
سکه هم که دیگه ۳۴ میلیون ، ۳۵ میلیون و ... هروز بالاتر از دیروز
بعد چهار لاخ مو شده اصل ؟
مشکل اقتصادی و معیشتی رو حل کنید خود مردم رو میارن به دین و اعتقاداتشون
این مشکل ها را حل کنید تا دست آورد هاتون رو ببینیم و بچشیم به اوامرتونم گوش میدیم
دشمن داره اذیت میکنه
تهدید میکنی؟
حالا اون موقع که آتش اعتراض ها داغ بود چه اتفاقی افتاد؟
جز اینکه روی دشمن سیاهتر شد؟!؟!
تجربه ثابت کرده نه تنها بیشتر نمیشه بلکه همون عده رو به غلط کردن میندازه
من دیدم و واقعا درک کردم در جامعه این موضوع .. دختران ایرانی شما باارزش هستید شما باید الگوی دختران دنیا باشید نه اینکه خودتان را شبیه دختران آسیب دیده غربی کنید.. چرا زیبایی خودتان را رایگان در معرض دید مردان میگذارید؟؟؟؟
جیگرشون کبابه
داستان حضرت لوط علیه السلام پند و عبرت خوبی است
وگرنه مردم اصیل ایران،در حال گذراندن تعطیلات نوروز میباشند
وقتی مسئولین ما در همه کارها خدا و سنت پیامبر رو فراموش کردند و فساد و بیکاری و گرانی و رانت کل کشور رو گرفته : حجاب خود بخود ارزش خود را از دست میدهد و کنار گذاشته میشود.
یعنی چون از 4 نفر حالا یه اشتباهی سر زده شما به 5 هزار نفر تهمت زدی؟
پس 4 پایان خیلی متمدن هستند که لباس ندارند!!!
و در ضمن اکثر مردم بر این باورند که بزرگمایی در این ضمینه بعلت سرپوش گذاشتن بر مشکلات اقتصادی و ناتوانی حکومت در مهار تورم و گرانی هست.
انسان های صالح و مومن و با تقوا رو الگو قرار نمیدهید هرچند بسيار کم و اندک باشند
ولی چرا ۱۰۰ درصد بانوان موافق مهریه هستن؟
فقط با حجاب اسلامی مخالفن؟با مهریه اسلامی مخالف نیستن؟
از کجا به این آمار دقیق دسترسی دارید؟!مگر اینکه پای حرفهای مصی نشسته باشی.....
لطفاً مستند حرف بزنید،آدرس جایی که آمار گرفتی رو بزار
هم باعث نجات از آتش جهنم هستش هم مزاحمت ها کمتر خواهد شد
حرف نزنی نخواهند گفت که لال هستی!
هیچ کشوری نمیتونه با آزادی بیان زنده بماند یعنی آزادی هر حرف و هر دشنامی و توهین به هر شخصی