نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
احسنت لطفا بارانندگان خانم وکل اونایی که تو خیابون کشف حجاب میکنن برخوردی جدی شود من به عنوان یک خانم تاکید میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بدبختی اینه که اینهایی که کشف حجاب می کنند چهره هاشون هم خیلی زشته...بدبختی داریم ها...
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۶:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
به خاطر خدمات ندادن گناهکار هست ولی پوشش نه
لا اکراه فی الدین باید هرکسی با هر دین و سلیقه تو این کشور آزاد باشه
اسلام اجباری همه از اون متنفر میکنه تا تشویق
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۷:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
طبق نظر شما اگه کسی قتلی انجام بده اگه خودش نخواد نباید مجازات بشه چون قصاص حکم اسلامه و "لا اکرا فی الدین"
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۷:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
پذيرش دين اجباري نيست يعني مي خواهي در هر مكتبي كه دلت مي خواهد باشي كسي نمي تواند به اجبار شخصي را مجبور به پذيرش مكتب بكند ولي جحاب در جامعه اسلامي يك قانون است كه هركس در آن جامعه اسلامي زندگي مي كند بايد رعايت كند چه مسلمان باشد يا كافر مثل رعايت هر قانون ديگر در جوامع ديگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
قانون هر کشور لازم الاجراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
آره شما هم معتقد به این مطالب هستی که میگه دلش باید پاک باشه ظاهر که مهم نیست . عیسی به دین خود و موسی به دین خود و ... با همینا نسخه امر بمعروف و نهی از منکر رو تو این کشور پیچیدین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
با سلام این شبهه قدیمی چطور هنوز کاربرد داره... این لااراه فی الدین یعنی در انتخاب بین دین ها اجباری نیست ولی خب وقتی یه دینی رو قبول میکنی منطقا باید همه اش را بپذیری... سلف سرویس که نیست مهریه اش آره حجابش نه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
متأسفانه شما بیسوادها مسائل را برعکس متوجه میشوید . داروخانه یک مکان عمومیه که متعلق به همه مردم است و حریم خصوصی محسوب نمیشود و باید طبق قانون به افراد جامعه خدمات بده . این خانم بی حجاب نه حق دارد که به بیمار دارو ندهد و نه حق دارد کشف حجاب کند . هم طبق قانون کشور و از همه مهمتر طبق قانون و خواست خداوند . حفظ حجاب طبق دستور اکید خداوند در انظار عموم و مقابل دیدگان نامحرمان واجب است و حتی مردان هم باید رعایت حجاب کنند ولی از زنان مهمتر و سختگیرانه تر است که دلیل خودش را دارد و قبل از هر چیز به نفع خود زن است. بنابراین از خودتون فتوا ندهید و نظرات صد من یک غاز را بگذارید در کوزه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بین مشتری با صاحب کار فرق هست ایشان چون صاحب کار است باید قوانین کشور رو رعایت کنه نمی تونه همچین حرفی بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اجباری یست ولی قانون حجاب در کشور داریم و باید اجرا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۸:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
کاملا موافقم . هیچ جای کتاب قرآن و هیچ جای دین اسلام اجبار درباره پذیرفته دین وجود ندارد . اجبار کردن که حالا ابن وضع پیش اومده . رها کنید . برین اصل و اصول مملکت داری رو یاد بگیرین .
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۹:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
عزیز.در قبول کردن اسلام اجباری نیست اما وقتی دین رو قبول کردی و گفتی من مسلمان یا مسیحی هستم دیگه باید به قوانینش احترام بگذاری عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی مسلمان
۱۹:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
قبل از پذیرش دین، لا اکراه فی الدین هست ولی بعد از پذیرش دین ، مسئله جور دیگر هست و مسلمان ملزم به رعایت مسائل اجتماعی هست، مسئله حجاب مسئله اجتماعی هست.
مسئله حجاب مانند قانون رانندگی هست که اگر خلاف جهت قانونی رانندگی بشه ، باعث ایجاد خسارت به دو طرف حادثه میشه
این خانم موظف و مکلف به رعایت قوانین عمومی و اجتماعی هست، حتی اگر از اقلیتهای مذهبی باشه، ناگفته نماند در هیچ دین رسمس الهی بی حجابی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ازهمه قرآن لااکراه فی الدینش روفقط یادگرفتیدجالبه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
من به عنوان یه خانم میدونم امثال شما آقایون که دنبال برهنگی خانم ها هستید چی میخواید و دنبال چی هستید کاش شما دست از سر ما خانم ها بردارید . ما وکیل و وصی نمیخوایم . ناموس خودتون رو چطور میفرستید تو خیابون ؟ از کی تا حالا گرگ ها دلسوز گوسفند ها شدن ؟ سرتون به کار خودتون باشه . خیلی شرم آوره یه نفر دنبال بی حیا کردن ناموس دیگران باشه
Iran (Islamic Republic of)
اس
۲۰:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
درسته تو دین اجباری نیست ولی هر کشوری باید ونبایدهایی داره که باید رعایت کرد و عرف کشور ما داشتن حجابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
یه چیزی از این آیه فهمیدین ولی درک درست نکردین همون خدایی که گفته درپذیرفتن دین اجبار نیست وقتیکه پذیرفتی موظف به رعایت احکامش هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اولا سرچ کن ترجمه و تفسیر این آیه رابفهم ثانیا حجاب قانون مملکته حتی برای اون خارجی که دین نداره رعایت قانون الزامیه
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۲۱:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
رعایت حجاب در جامعه وظیفه اجتماعی است نه انتخاب شخصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
آیه قرآن معنی این نیست که تفسیر میکنید یکم خوب تحقیق کنید چقدر معنای مختلف زیاد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
فقط همون قسمت آیه که به نفع شما هست میگی،خب بقیه آیه هم را می نوشتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام چرا فقط یک آیه دین را قشنگ بلدین؟! عمل به اکراه در دین لازمه ولی حجاب نه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
لطفا آیه را کامل بخوان تا متوجه شوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
جناب رضا ، که وابستگی و بی هویتی تان به حدی رسیده که حتی از حروف بیگانه استفاده می کنید ، شما از دین اسلام همین یک آیه راشنیده اید ؟ و همین را هم مانند خوارج تفسیر و معنی می کنید؟ !
اگر در این حد فهم دین دارید ، باید دلایل این کج فهمی را بخشی دروجود خود دنبال کنید و بخشی در خانواده و مدرسه و . . . ، اما شما به عنوان یک شهر وند باید قوانین جامعه خود را بدانید و رعایت کنید و ادعای تجاهل از قانون مانع از مجازات مجرم نخواهد بود ، در هر حال این کشور هم برای خود قانون و نظامی دارد که باید برای حفاظت از جامعه علاوه بر دیانت ، بر اساس عقل و نفع و اخلاقیات و شعور جمعی رعایت گردد ، زیرا هیچ جامعه ای بدون قانون و حاکمیت نه شکل خواهد گرفت و نه تداوم خواهد داشت و این عین انارشیسم و هرج مرج خواهد بود ، همانگونه که جوامع به ظاهر آزاد غرب به خاطر قانون و رعایت آن مشهور می باشند و مگر کسی جرات دارد براساس این که ماشین خودم است پس باید آزاد باشم تا هر کاری بکنم ؟ آیا مرگ سالانه بیش از 1500 نفر امثال جرج فلوید را نمی شنوید ، این آغا هم فقط تذکر داده است نه اینکه زانو برگردن طرف گذاشته باشد یا شوکر بر قلبش نهاده ویا بدون محاکمه شلیک کند ویا به زندان افکنده باشد تا در زندان هر آنچه باید ببیند و بشود ، در هر حال قانون یعنی محدودیت و بی قانونی یعنی آزادی حیوانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
اینجا آرمان شهر خواهد بود اگر قانون الهی رعایت شود
اینجا تمدن بشری است نه جایی که به اسم آزادی هر ولانگاری و تخریب و آشوب و داعش مسلکی توجیه پذیر د
آیا شما در منزل خود هم هر بد اخلاقی را تحت عنوان آزادی تحمل می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
چرت نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
حرف مفت نزن ، یک خط قرآن نخوندی وگرنه این آیه چندین دنباله دیگه قبل خودش و بعد خودش داره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
لطفا عبارت بعد از لا اکراه فی الدین را هم بخوان که می فرماید قد تبین الرشد من الغی ( به این معنا که اصلا شکی نیست که راه راست و راه کج آشکار است و نیاز به اکراه و اجبار نیست و فطرت پاک راه راست را انتخاب می کند)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
عزیزم لا اکراه فی الدین تو مسایل اجتماعی نیست شما تو عقیده ی شخصی خودت آزاد باش ولی باید قوانین اجتماعی رو رعایت کنی
نمیشه چراغ قرمز ها رو رد کنی و بگی محدودیت نباید باشه
همین شماها دم از قانون و نظم تو کشورهای دیگه میزنین ولی قوانین اولیه توی جامعه رو رعایت نمیکنید
.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
سلام آیه رو اشتباهی بهت فهموندن از خودت تفسیر نکن معنیش اینه که در انتخاب کردن دین اجباری نیست ولی رعایت قوانین کشور اسلامی برای همه ساکنینش الزامی است و به دینشون ربطی نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
قشنگ دارن جاسوس پروری میکنین...ب شما چ ک کسی چجوری پوشش داره مگه شما رو تو قبر اونا میدارن...لا اکراه فی الدین چیشد پس.‌..
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
حجاب بايد رعايت بشه قانون. قانون است ربطى به قبر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
نقض حرف خودت نکن خوبه ماهم بگیم به شماچه؟درکاری که تخصص نداری هم دخالت نکن لااکراه فی الدین آنچه که تو فهمیدی نیست معناومفهوم دیگری دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بی حجابی در جامعه دیر یا زود باعث بوجود آمدن مشکلات خانوادگی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
شما تفسیر لا اکراه فی الدین رو می‌دونی چیه ؟ دین یعنی اسلام مسیحیت یهودیت و ... وقتی دین رو با اختیار و نه با اجبار پذیرفتی دیگه باید دستوراتشو اجرا کنی اینجا دیگه ربطی به لا اکراه فی الدین نداره . مثل اینکه با اختیارت یه جا استخدام شدی ، دوست داشتی استخدام نمی شدی ولی حالا که شدی باید قوانین اداره رو بپذیری. پس هی با تکرار آیه لا اکراه فی الدین و تفسیرهای آبکی ، بهانه نتراشین .
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۸:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
الان من بیام تورو بکشم .به مردم چه من تورو کشتم چه ربطی به اونا داره من فقط تورو کشتم این می شه جواب منطق امثال شما .حجاب تو این کشور قانونه همونجور که قتل یه ادم حکم قانونی داره و باید رعایت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
همین یه تیکه رو بلدی فقط ؟ ادامه داره ها
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۰:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
گیر دادین ب این یک کلمه که بعدشو هم نمیفهمین مه چی گفته،ایه31سوره نور کامل راجع ب حجاب امر کرده خدا اونجا رو چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۰:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خودت چرا سرت تو کار ناموس مردمه ؟ خودت چرا دنبال برهنه کردن ناموس مردم هستی ؟ در ضمن خیابون مال همه هست . ما خانم ها نخوایم یه عده با بی حجابی و ولنگاری جلوی شوهر و برادر و پدر خانواده های دیگه طاهر بشن باید چیکار کنیم ؟ لاابالی گریتون رو ببرید تو خونه هاتون . تو خیابون زن و بچه مردم هستن . خیابون جای کار و فعالیت اجتماعی هست نه جای خودنمایی و ولنگاری برای مردهای دیگران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ما همه در قبر هم مسئولیم... اگه اون طرف اختلاس نمی کرد... چه بسا خیلی از جوان هاز ما دزد نمی شدن‌.. موادفروش نمی شدن... حجاب هم همینه اگه من خانم حجاب نداشته باشم حوان ما هرزه نمیشه...
Iran (Islamic Republic of)
ابوحیّان
۲۳:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
حجاب مصونیت است قبل اينکه محدوديت باشه یعنی هر که رعایتش کند خودشو از فتنه‌ ها و چنگال روباه و گرگ صفتان نجات داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
هرکس قبر خود را خواهد داشت اما جامعه قبر نیست ، و انسان زنده اولا نسبت به جامعه و هم نوعان خود مسئول است و در ثانی انسان زنده دارای احساس و هیجانات می باشد بخصوص در سن جوانی که ممکن است منشائ مشکلات اجتماعی و اخلاقی بسیاری شود و البته احساس مسئولیت و رعایت اخلاقیات در شان انسان با شعور و مؤمن است نه آنان که دخترکان بی تجربه کشور خود را فریب می دهند و به اروپاییان و اعراب تحویل می دهند و در این راه حتی خواهر خود را هم فریب میدهند .
خواهر شما در قبر من نخواهد بود اما می تواند من را به جهنم و دخترم را به بی راهه بکشاند ، بالاخره انسان موجودی اجتماعی است و تاثیر پذیر ، همچنانکه شما از رسانه های دشمنان در پوست میش ، تاثیر گرفته اید و حتی حاضر به کشتن برادران خود می شوید ، این داستان هابیل و قابیل و داستان یوسف و زلیخا و داستان هملت است که در سراسر تاریخ و در جای چای جهان مصداق دارد ، آیا تجربه شخصی ندارید و اگر ندارید این رسوایی را به قیمت ناموس خود می طلبید؟ پس خود را به جهالت نزنیم امروزه شیطان از امواج رسانه ها می بارد و بر روح و روان اثر می گذارد مگر این که معصوم باشید که بد.ن شک نیستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
در قبول کلیت دین اجباری نیست اما نمی توان دین را جزئ جزئ کرد و برخی را قبول کرد و برخی را نفی کرد و یا بنا به زمان و مکان و منافع شخصی اجزائ را سوا کرد و به خواست شیطانی خود تفسیر و تعبیر کرد ، فهم دین تخصص هم لازم دارد همچنانکه دارو سازی تخصص لازم دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
جاسوس اکبری بود که انگلستان پرورش داد و می دهد ، جاسوس زاغری و دایی و کریمی و بنیادی و اسماعیلیون و ده ها مورد دیگری هستند که حوادث مهر و آبان را به دستور عرعرستان و اسقاطیل و عمو سام ایجاد کردند ، لطفا در آینه نگاهی به خود هم بینداز
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
خوبه یه لااکراه فی دین یاد گرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
اگ خدای نا کرده خانمت ، ناموست بد بگرده و با این استدلال که شما را تو قبر من نمی گذارند قانع می شوی؟
Iran (Islamic Republic of)
F.m
۰۱:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
اصلا مفهوم لا اکراه ...... را نمیدانید ... چیزی شنیده اید و قسمتی از آن را تکرار میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
هر جا ميخواين قانون خوبه
موقع مهريه قانون خوبه؟بقيه جاها قانون بده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
این لا اکراه فی الدین تو اصل پذیرش دینه و ربطی به مسایل جزئی درون دین نداره مثل این میمونه که شما تو فوتبال از دستت استفاده کنی و بگی لا کراه...... بهتره بری یه ورزش دیگه(دین دیگه) رو مثل والیبال انتخاب کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ای کاش همه این بی حجابا از مملکت حمع بشن ،واقعا دلم به درد میاد این وضع جامعه رو میبینم،افسوس از این همه خون جوون که با بی حجابی هتک حرمت شد افسوووووسسسس
Iran (Islamic Republic of)
بهادری
۱۸:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
وضع اقتصادی و اختلاس رو میبینی دل دردت خوب میشه نه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
بدبختی از تورم گرانی دزی واختلاس بگو باچندتا تا ر مو چیزی خراب نمبشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ما نباید فیلم را ملاک قرار بدهیم اگر من که میخواهم امربه معروف کنم مودبانه ومجترمانه وبا مکارم اخلاق وبا فرهنگ اسلامی باشد قطعا اثرگذار هست ولی اگر برای قدرت نمایی وخط نشان کشیدن باشد قطعا مثل همین خانم دکتر وامثلا بانوان دیگر میشود دلیل نمیشود هرکسی بتواند درمقام امربه معروف بربیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بعضی ها اصولاً با قوانین عناد دارند حالا با شعار جدید بهانه برای بی بند و باری پیدا کردند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
مگه تو اونجا بودی که داری قضاوت میکنی تنها ملاک اولا مردمی هستند که اونجا بودند و درخواست پلمپ دادند و ثانیا همون فیلمه .
-
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
متاسفانه سیتی سنتر اصفهان واقع در سپاهان شهر اصفهان وضع حجاب افتضاح است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
تو سیتی سنتر مشتری ها همه نوع قشری هستن باحجاب بی حجاب کم حجاب ولی کارکنان فروش حجاب دارن
Turkey
ن
۲۳:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چیکار داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
با کشف حجاب کردن تا الان کدوم یکی از مشکلات کشور حل شده بهتر نیست برید سراغ حل مشکلات اساسی کشور ، محیط زیست و بی فرهنگی و بی نظمی و بی آبی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
هرچیزی جای خودش....الان همه برهنه بشن مگه اقتصاددرست میشه؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
شیرین این رفتا هم بی نظمی بی فرهنگی و….. است
Iran (Islamic Republic of)
خخخ
۱۶:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ای بابا عجب آدمهایی پیدا میشن.کشف حجاب توکشوراسلامی خلاف قانونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
والا
Turkey
...
۲۳:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بله
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
احسنت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اینجا کشور اسلامی هس که قوانین اسلام توش رعایت میشه پس جای بی حجابا نیس
Canada
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بله باید در کشور اسلامی در کنار قانون حجاب، قوانین دیگر هم رعایت بشه و جلوی دزدی، کلاهبرداری، ربا، کم فروشی، اختلاس و.... هم گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بنده خدا منم این حرف رو قبول دارم اما ای بنده خدا ببین سالهاست که بی‌حجابی تو ایران بیداد میکنه به طرز وحشتناکی بی‌حجابی و بی بندوباری زیاد شده بنابراین حرف شما فقط در حد حرف و داستان می ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
فقط ایران اسلامیه؟
ترکیه،مصر،عراق،عربستان،امارات،قطر،مالزی،پاکستان و مراکش و تونس که حجاب ازاده اسلامی نیستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
باید مغازش پلمپ می شد .بی احترامی به مردم بود حجاب قانونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اخونده اولش بد برحورد کرده وقتی گوشی خودش را اماده برای فیلمبرداری کرده فقط میگفت من 10تا انسولین میخواهم من بچه امل هستم اخونده قبل این درگیری برخوردی بدی با خانم دکتر کرده وخانم دکتر اولش عکس العمل بدی نشان نداد بعدش وقتی برخورد تند اخونده را دید خانم دکتر هم جوابش را داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
سر وضع خانم دکتر کاملا در فیلم مشخص بود نیازی به تجزیه و تحلیل ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
تمام فلیم گرفته شده ازاول تا آخر باید پخش شود تا تمام و کمال مورد نقد مؤدبانه و رعایت احترام د ر درج جملات بیان شده توسط مردم قضاوت گردد .
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
آخی....یعنی شما اونجا بودی؟؟؟
میشه بگی الان چجوری تحلیل کردی و به این نتیجه مهم دست پیدا کردی؟؟؟شما مخالفین نظام و اسلام از هر چیزی به نفع خودتون داستان درست میکنید...جمع کنید این بازی کثیفتون رو...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مگه فیلم برای اثبات جرم مدرک به حساب میاد ؟
من اگه از کسی که شاکی هستم فیلم بگیرم تو دادگاه قابل استفاده؟
فقط حق داشته امر به معروف کنه حق نداشته با بستن داروخانه مردم منطقه رو برای تامین دارو با مشکل روبرو کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
خدا دروغگویان را لعنت و رسوا کند چون من اهل آملم ، برخورد قبل همین بود که خانم را به رعایت حجاب توصیه کرد ولا غیر ، کدام برخورد تند جناب ، تنها برخورد تند از جانب از جانب خانم بود همچنانکه فیلم هم واضح نشان می دهد و اصلا قابل دفاع و توجیه نیست حتی اگر خانم شما باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۵:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
الان نظردهندگان خوشحال شدند 10نفربیکارشدند وای برشما که فقط خودتون را می‌بینید اون داشت خدمات میداد کسی که باعث شده الان کلا بسته بشه وبه هیچ کس خدمات ندهد و10نفر بیکارشوند با اون چکارمیکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
با حفظ حجاب هم میشه خدمات داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اینهابیکارشدند رومی بینی شهدائی که سردادندتاحجاب بماندپس چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
داروخانه زیاده
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۷:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چه بسیارند داروساز سهمیه ای. نگران نباش
Iran (Islamic Republic of)
محمد فرهان
۱۷:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خب عزیز من وقتی میاد قانون شنی میکنه بی احترامی میکنه بهش شیرینی هم بدن آخه برادر من...
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم ک کوپن نداشت
۱۹:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
داروساز زیاده میرن جای دیگه کار میکنن؛این خانم اگر با هزینه بیت المال و دانشگاه دولتی درس خونده ما راضی نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
خدمت باید صادقانه و بی غش باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
جناب 16:36 متاسفانه متصدیان خانم بی حجاب در اماکنی عمومی چون دارو خانه ها رو به افزایش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چرا توهین به جانباز میکنی.اگر پدر این خانم جانباز ۷۰ درصد هست.چرا درک درستی از ایثار پدرش نداره پدرش رفت که چادر و حجاب از سر ناموس وطن نیفته.یا اینکار فقط ابروی عزیزانی رو زیر سوال برد این دکتر که بی چشم داست برای حفظ کیان مملکت رفتند.جانبازهایی داریم که سالها گوشه اسایشگاهها و خانه ها مظلومانه دارند رنج میکشند .نمونه ان ۲برادر خودم هستند که یکی از آنها شیمیایی هست.تورو خدا با ابروی جانباز بازی نکنید.تورو قرلن نکتید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ایول باید در همچین داروخانه ای رو گل گرفت، اینجا ایرانه و کشور اسلامی کسی با اسلام مشکل و دشمنی داره تشریفات ببره جای دیگه.
Finland
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
وظیفه انسانی هست که خدمات به هر شخصی داده شود حالا بنده خدا جای پدر شما هست و تذکری هم داده شما چیزی نگویید و خدمات بدهید ...در اروپا به همه قشری خدمات داده میشود و بحث باحجاب بودن و نبودن نیس..‌‌‌به هر حال وظیفه شخصی هر انسانی هست حتی اگر حیوانی نیاز به چیزی داشت و کمک خواست بدون در نظر گرفتن هیچ چیزی خدمات داده شود..بحث انسانیت و بحث حقوق بشر خیلی مهم تر از دین و باحجابی و بی حجابی هست...قطعا خدمات باید داده شود ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
به لطف الهی روز به روز تعداد متحجرین کم و کمتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
بیسواد
۱۹:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بی حجاب متحجر هست
Finland
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
انسانیت مهم است قطعا خدمات باید داده شود ...و اون آقا جای پدر شما هست حالا تذکری هم داده ...در اروپا کسی هم باید به باحجاب ها خدمات داده نشود قطعا اینطور نیست و همه برای اعتقادات و دین یکدیگر ارزش قائل هستند و همه خدمات به هر شخصی چه با حجاب و چه بی حجاب داده میشود ...و این انسانیت و حقوق بشر است همین و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بله، تو اروپا هم به بی حجاب ها و هم به با حجاب ها خدمات میدن اما اونجا کسی هم نمیگه چرا تو با حجابی یا بی حجابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
در اروپا هم با حجابها را تحت فشار قرار می‌دهند و از هر امکاناتی بهرمند نمی‌کنند
Finland
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
حالا اون بنده خدا جای پدر شما هست تذکری هم داده ولی قطعا باید خدمات داده میشد چون وظیفه انسانی است خدمات باید به هر کسی تعلق بگیرد ...تو اروپا با وجودی که مثلاً بی حجاب هستن ولی برای مسلمانان و حجاب داره ها قطعا بی احترامی نمیشه و خدمات داده میشه ..به هر حال انسانیت و حقوق بشر خیلی مهم تر از دین واعتقاداتی هست که ما برای خودمون درست کردیم ...وناراحت شدم قطعا خدمات باید داده شود بر حسب انسانیت کاری نداشته باشیم چه شخصی است و چه دین و اعتقاداتی داره خدمات به هر بشری باید داده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
یعنی پدرت جانبازه و شما کشف حجاب کرده ای؟؟!! واویلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
عزیزم نگران نباش خیلی ها هستند خودشون جانبازان یا پدرشون جانبازه ولی از یک ملت دزدی میکنن آب از آب تکون نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
دست قوه قضایی درد نکنه ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
به چه اختیاری اجازه فیلم برداری داشته اونم فیلم بدون حجاب از هم وطنم کسی که فیلم برداری میکنه قطعا دلسوز مردم نیست و نیت شومی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اگه فیلم نمیگرفتن بعد این خانم حاشا نمیکرد که فقط تذکر نداد و فلان کرد و....؟!
بعد نمیگفت تذکر که داد چیزی نگفتم و خدمات داروئی داروخانه ای هم بهش دادم و سرنگ و...؟!
همین الان مطمعن باش با وجود فیلم کلی حاشا کنه که فیلم از اولش نیست و اول فلان شد و... بعد که فیلم شروع شد با این لحن آرام صحبت کرد!
پس فیلم همچین چیز عجیبی نبوده خصوصا برای مدرک !
درمورد اینکه فیلم بی حجاب خانم را گرفته و ...
خب عزیز دل برادر این خانم تو داروخانه که روزی هزاران نفر میرن میان حجاب نداره ویعنی تو ملع عام این شکلیه حالا با این فیلم حجابش فلانه ؟؟!
این مورد وقتی صدق میکنه که مثلا روسری از سر کسی بیفته بعد فیلم بگیرن نه برای کسانی که چه محل کارش چه خیابون حجابی نداره !
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۴:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
هموطن شناس دقت کنی خود روحانی داره فیلم میگیره...چون به تذکر بجای این روحانی توجه نکرده و بهش اعلام شده بهتون خدمات نمیدیم؟؟مگه اون دکتر قسم نخورده همیشه و تحت هر شرایط به مریض خدمت کنند؟؟؟
بعد ندادن خدمات برای مریض حالا به هر دلیل کار غیر اخلاقی در حق هم وطنت نیست؟؟؟
الان نگران گرفتن فیلم بدون حجاب این خانم دکتر بی اخلاق هستید؟؟؟ایشون خودشون در ملا عام بی حجاب هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
تازه کارمندشم دستشو میگیره دقت کنید تو فبلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
هم وطنت خودش کشف حجاب کرده و ابروی پدر ایثارگرشم برد با ندونم کاری.اگر به عدالت بود این کاردانی هم قبول نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اینجا جای عمومیه خصوصی نیست که کشف حجاب بکنه
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۹:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
به چه اجازه ای فیلمبرداری کرده! اون همه از روحانیون فیلم برداشتن گذاشتن تو اینترنت اجازه گرفتن! حالا به بی‌حجابی رسید باید اجازه بگیرن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
شما چه نیت خالص و مخلصانه ای دارید ! اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
خخخ طرف جلو انظار عموم کشف حجاب کرده با بی حیایی تمام، براش مهم نیست شما نگران عکس وفیلمشی خالی بند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اگه مفت و مجانی به این مرحله از کار و شغل نمی‌رسید از این جفتک پرانیها نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
dfghf
۱۲:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اگه حکم الهی اجرا میشد چی میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اینها فقط در حال دشمنی با ملت ایران و ضربه زدن به منافع ملت هستند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ای ول هورررااا، توی اصفهان،خانه سبز در خ همدانیان...لطفاً به اونجا هم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
این خانم دکتر با سهمیه پدرش مدرک گرفته...با سهمیه ای که خودش ادعا میکنه پدرش تو جنگ بوده...جنگی که برای دفاع از اسلام و همین حجاب بوده...حالا با بی حرمتی میخواد فخر فروشی کنه؟؟؟ قوه قضاییه باید برای همیشه ایشون ممنوع کار در زمینه مدرکشون بشه و تمام داروهای داروخانه به صورت رایگان بین نیازمندان تقسیم بشه تا درس عبرتی باشه برای هنجار شکنان
Iran (Islamic Republic of)
قریشی بوکانی
۱۲:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
شعور داشتن، اخلاق داشتن، سالم بودن، هرزه نبودن، ... ربطی به مدرک دکترا نداره ، خیلیها هستند دیپلم هم ندارند ولی بخاطر شرافت و حیا حجاب رو رعایت می کنند . امیدوارم این خانم دکتر نامحترم رو به سزای رفتارش برسونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
همه به هر چیزی توجه کردند به غیر از اینکه خانم دکتر از یک بیمار خدمات را قطع کردند ، در همه حال موظف بود به درخواست یک بیمار ، بدون در نظر گرفتن موقعیت اجتماعی و یا شخصیتش ، جواب میدادند بعد اعتراض میکردند. شما پزشک هستید و حق ندارید جمله اینکه من نمیخواهم پول شما در اینجا هزینه بشود ،به زبان بیاورید .

هر چند مراجعه کننده نحوه برخوردش غلط هم بوده باشد .از نظر اخلاق حرفه ای ، داروخانه مردود شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
این درد ما قابل درمان نیست انگار ،همه کسایی که بیشتر خوردن وبردن وسهمیه گرفتن بیشتر لگد میندازن،بله خانم دکتر یقین دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
متاسفانه بعضا اینهایی که ادعا میکنند فرزندان جانباز و یا رزمنده هستند خیلی از قوانین کشور یا حتی قوانین دین اسلام را مثل حجاب زیر پا میگذارند ظاهرا سابقه سالها رزمندگی داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اون مرد ها که توی داروخانه کار میکنن هم بدشون نیوده که دکتره اینجوریه اگنه بهش تذکر میدادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چرا این خانم با صدای بلند میگه پدرم جانباز 70% هست و اگه نبود شما فلان بودید؟؟!
اگه صحت داشته باشه کاش یه ذره غیرت پدرت دروجود تو بود!!
اصلا مگه پدرت که به قول خودت جانبازه برای ناموسش و همین حجاب شما جبهه نرفت؟؟!
چرا بااین حرفهاش قشر جانباز و ایثارگر رو از چشم میندازه ؟؟!
لطفا برخورد شدید صورت بگیره که حرمت لااقل ایثارگران حفظ شود!
Iran (Islamic Republic of)
نادیا
۱۱:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
با سهمیه پدر جانبازش دارو ساز شده مطمئن باشین دروغ نمیگه. چون به ناحق به این شغل و تحصیلات رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خجالت بکش از پدرت واخ واخ دختر جانباز باید اینگونه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چقدر وقیح شدن بعضیا..
آمر ب معروف نمیگه حجاب اسلامی داشته باش‌‌
میگه پوشش داشته باش .پوششی ک توی همه کشورها هست و باید همه اجرا کنن.. ان شاءالله قوه قضاییه توی این موارد جدی اقدام کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
چقدر این زن بی ادب و گستاخ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
این که نمی شه به خاطر انتقاد دارو ندید .اصلا انسولین می خواهد .هر روز چقدر حرف می شنوم .مادر بزرگم به خاطر گیتار زدن من را لعنت می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
احسنت به برخورد مودبانه و همراه با سعه صدر روحانی عزیز که علیرغم بددهنی و فریاد زدن خانم دکتر!! درخواستش را همچنان با صدای آرام و در کمال ادب مطرح می‌کند. کافی بود ذره ای صدایش بلندتر میشد، الان موج هجمه های داخلی و خارجی به سویش روانه میشد. خدا خیرش بدهد که به وظیفه دینی خود عمل کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
وقتی خودش داره فیلمی میگیره که پخشش کنه فوش نمیده قطعش می‌کنه بعدفوش میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
اینها مثل موریانه جامعه را از درون می خورند و پوک می کنند و از بین می برند. باید قاطعانه جلویشان گرفته شود و اقدام بازدارنده در موردشان انجام گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر بی حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
این شعار درست نیست بعنوان یک بچه مذهبی و مسلمون میگم، بی حجاب و بد حجاب رو باید با رفتار درست صحیح اصلاح کرد نه با تندی و چاشنی خشونت، هر چند که اونا اهل بی ادبی و گستاخی باشن تا جایی که ممکن باشه باید با ملایمت و مهربانی و دلسوزانه امر به معروف کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۰۲:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
شخصی در ملأ عام کشف حجاب کرده و با امر به معروف درگیر شده و حکم پلمپ او اجرا شده
مرگ بر ترویج دهندگان بی حجابی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر نادان
۱۲