نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۰۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
برید یه چندتا جنگنده جدید و خوب بخرید تا (دور از جون) موقع جنگ نتونن لانچرهای موشکمون رو خراب کنن‌.
حالا باز دوباره یه عده متعصب مثل کامنت ناشناس ۱۳:۵۷ میگن تو منافقی !!!
یکم فکر کنید ببینید دارم چی میگم !!!
Turkey
9
۲۰:۴۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
داداش بیدار شو ,ازکجا بخرن؟
عراق؟
سوریه؟
ونزوئلا؟
یا کشورهای دیگه ای که تو نقشه زیر پونیز میمونن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
خب منافق بدبخت فرودگاه بمباران شود کار جنگنده ها تمام است
الان هم دیگه دوره پهپاد های جنگی است
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۰:۵۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
جناب مارشال جنرال ممکنه بفرمایند چجوریه که اگه لانچر داشته باشیم بده اونارو می زنند باید برند طیاره بخرند؟ یعنی هواپیما که بخرین موشک بهش بخوره چیزیش نمیشه؟ مگه آتاریه که کد تقلب بزنی تیر بخوری چیزیت نشه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۵۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
تو هم برو کتاب دانشگاه فرماندهی و جنگ ارتش دانلود کن بخون
تا بفهمی در آسمان چند صد مورد هست که قدرت هوایی تعریف میشه
بعدش در مورد دکترین نظامی ایران و آمریکا تحقیق کن
Iran (Islamic Republic of)
حاج صمد
۲۲:۳۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
منافق هم نباشی یه خود تحقیر غرب پرست بیش نیستی ! دیگه دوران جنگده با سرنشین گذشت تمام شد ایران الان پیشرفته ترین پهپاد ها بر پایه ی هوش مصنوعی رو بومی سازی کرده و در زیر زمین شهر های پهپادی و موشکی ساخته و بیش از نود درصد این تجهیزات به دلیل مسائل امنیتی هنوز رونمایی نشده و در هیچ رزمایشی به صورت علنی مورد آزمایش قرار نگرفته است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
دمتون گرم حالا که این همه با حال قدرتمند هستید ، اینترنت را هم درست کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
قوربونت بشم ارتش جان همیشه مقدر وپایدار وباافتخارباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
در جنگ واقعی 1001 عامل موثره
اگر بر اساس این رتبه بندی ها بود ایران 3 روز هم در برابر عراق دوام نمیاورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
درمقابل عراق... نه
درمقابل جهان!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
تازه آنها چه میدونن که ما چی داریم بنابراین آمارشون کشکه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اگر ترکیه و مصر قویتر هستند پس چرا در سوریه این دوکشور به علاوه دهها کشور عربی و اروپایی و امریکا و اسراییل و.... بر ایران پیروز نشدند؟؟//
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۱۶:۰۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
این آماره ارتشه ما سپاه هم داریم بسیج هم داریم نیروهای نیابتی در لبنان عراق و یمن و ... داریم و قدرت موشکی و اینها اصلا حساب نمیشه تو این آمار ها
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۵۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
غلط کرده ایران اولین و قدرتمندترینه بعد از ما ترکیه بعد بقیه امتحان کنید حتما متوجه خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
عمل
تئوری
اختلاف فاحش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
علت تحلیل این ارتش ها و ایران را ضعیف نشان دادن اینه که جاده ابریشم قراره از چین بیاد واز ایران بگذره و وارد عراق بشه و بعد از سوریه بگذره تا به دریای سیاه برسه و برود اروپا و بقیه کشورها بهش وصل بشن ولی ترکیه می خواهد با گذشتن این جاده از کشورهای آسیای میانه و از دریای خزر و آذربایجان و ارمنستان به ترکیه وصل کنه و بعد برود اروپا و منبع درآمدی داشته باشد و این تحلیلگران می خواهند ترکیه رو یک کشور قدرتمند و مقتدر اعلام کنند و ایران را ضعیف ولی اگه به تعنه یکی از دولت مردان که به اردوغان با کنایه گفت شما سوار هواپیما می خواستید از ترکیه به یکی از کشورهای عربی فرار کنید این جمهوری اسلامی بود که گفت برگرد و ما در کنار تو هستیم و بهت می گوییم چکار کن و کودتاچیان را شکست دادی...
Iran (Islamic Republic of)
کورد کلهر
۱۵:۴۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
نیروهای نظامی ایران یه قدرتی دارن که هیچ نیروی نظامی کشور دیگری نداره و اون ایمان و غیرت پارسی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
حالا خوبه معنی پارس صدای سگه اینجوری توهم میزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
صدای سگ پاس هست که از پاسبانی به معنای نگهبانی گرفته شده. بهتره یه کم مطالعه داشته باشی.
قدرت ایران هم نتیجه غیرت و ایمان تمام اقوام هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
15.50ایرانی نیستی نه خیلی مشخصه دفعه بعد اینقدر تابلو کامنت نذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
آخه بی تربیت بیسواد که نمیدونی معنی کلمات چی هست! چرا به زبان پارسی توهین میکنی؟؟ کلمه پارس از هزاران سال پیش بوده، نژاد پرستیش میکنی....
بعد محض اطلاع افراد بیسواد جو گیر مثل شما ،عرض کنم اعراب در جنگهای زیادی که در گذشته از ایران شکست خوردن ،برای در آوردن حرص ایرانیان کلمه پارس رو روی سگ گذاشتن وگر نه امثال باید واق واق کنن ...
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۷:۱۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
هیچ وجه مشترکی با اصطلاح مضحک پارسی که تو میگی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۷:۱۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
پارس صدای سگ نیست احمق مزدور و وطن فروش غربگدا
وقتی اینقدر احمقی و نادان که معنی کلمات را نمیفهمی دهن نجست را باز نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
صدای سگ پاس هست نه پارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اقای ناشناس بی سواد! پارس صدای سگه!از کی تا حالا سگ میگه پارس!
تا اونجایی که ما مییدونیم سگ صدای عو عو واق واق هاپ هاپ داره این مضخرفات هم نتیجه اون کانالهای فاسد تلگرامی و اینستا گرامیه که شما توش میچرخید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
در جواب ۵۰؛۱۵ ...
نکنه خودت بجای پارسی صحبت کردن همش پارس میکنی که فکر کردی پارسی یعنی پارس..خدا شفاف بده برو قرصتو بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
عزیزم برای بیسواد هایی مثل شما معنی سگ میدهد لطفاً کمی مطالعه کنید تا بفهمید تمدن و غیرت آریایی چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اینستا و .... که فیلتره .چطوری میرین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ناشناسی کہ گفتی پارس صدای سگ
الان میشہ بگی بہ چہ زبانی داری تکلم میکنی و نگارشت بہ چہ زبانیہ ؟؟
از چہ قومی ھستی ؟؟
تو چہ سرزمینی ھستی ؟؟
جواب ھمش میشہ پارسی
پارسی : ( فارسی )
ھزاران سالہ کہ بہ سرزمین پارسی معروفہ
یعنی یک تمدن کھن کہ ریشہ ھزاران سالہ دارہ
خودتو زیر سوال نبر عاقبت خوبی ندارہ
وقتی حرف میزنی مواظب باش کہ بہ ی تمدن و ملتی کہ شریفن و غیرت دارن و باج بہ بی ریشہ ھا نمیدن توھین نکنی
فکر کن بعد حرف بزن کہ حرفت مثل کشیدہ برنگردہ تو صورت خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
این گزارش ها فقط توانمندی ارتش رو در نظر گرفتن، سپاه رو فراموش کردن وگرنه ایران قدرت اول منطقه و جزو ده قدرت برتر دنیا هست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ما قدرتمان را در سوریه با ریشه کن کردن داعش نشان دادیم.طوری که کف همه دنیا برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اون چیزی که داعش رو تو سوریه زمین گیر کرد نیروی هوایی بود نه زمینی که اونم ارتش سوریه و ترکیه و آمریکا انجام دادن نه ایران ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
دوست عزیز نکنه امریکا به سوریه کمک کرد؟
خوبه خود امریکا داعش رو به کشور سوریه اورد
نمیدونی ما چندین هزار شهید مدافع حرم داریم
نمک نشناس نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
15:53تو یه خودکم بین بیش نیستی...وقتی در معرکه جرات نمیکنی باشی پس از معرکه حرف نزن... اینو به حساب نادانی میزاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
چرت و پرت گفتن که مالیات نداره، آمریکا و ترکیه که خودشون حامی داعش بودند، ارتش سوریه هم که ارتش قوی و منسجم نبود. خود سوریه به نقش ایران اعتراف داره، از قدیم گفتن شاه میبخشه وزیر نمی بخشه!
Iran (Islamic Republic of)
Oy
۱۷:۰۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
۱۵:۵۳یه سوال اگر مرز های ترکیه بسته بود داعشی ها از کجا می‌تونستم به سوریه برن؟بهتره رفتار بشار اسد با اردوغان را ببینی که چندین بار درخواست ملاقات داد و بشار جوابی نداد چون بهتره از هر کسی می‌دونه اردوغان داعشی ها را به سوریه منتقل میکرد در ضمن ما سردار بزرگمون را در سوریه داشتیم نمیکنه اون هم به داعش کمک میکرد ؟بهتره حرفهای نیرو های سوریه را بشنوی که میگفتند هلیکوپتر آمریکا وسط درگیری با داعش برای داعشی ها سلاح و مهمات می‌فرستاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
خطاب به ناشناس: واقعا فکر میکنی آمریکا و ترکیه علیه داعش عملیات کردند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
کاربر 15:53 ملعون
آمریکا خودش به داعش تسلیحات میداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
آقای ۱۵:۵۳ نیروی هوایی در جنگ هایی کاربرد دارد که دشمن در یک پهنه گسترده سنگرگیری کند مثل جنگ ایران و عراق
در جنگ های شهری و چریکی که سنگر دشمن خانه ها و خیابان ها و افراد غیر نظامی سپر او هستند نیروی هوایی چندان کاربرد ندارد.
اینجا پیاده نظام حرف اول را می زند.
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۸:۲۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
سلام
خود روسیه و ترکیه و جهان نسبت به نقش اول ایران در جبهه مقاومت و دفاع از حرم اعتراف داره
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۸:۳۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
عجب !!!نکه داعش یه کشور بود و ما درگیر یک جنگ منظم بودیم !!! واسه همونم نیروی هوایی نقش اصلی رو در نابودیشون داشت!!! اولین عامل پیروزی نفوذ اطلاعاتی به ساختار داخلی داعش بود که مشخصه کار کی بود.دومین عامل جنگ زمینی شهری بود که اونهم خودت میگی ایران بود.به خدا اگه اصلا بدونی اونجا چه اتفاقی افتاده .شهر حلب چطوری آزاد شد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
در جواب ۵۳؛۱۵ ..
آخه اسکل ترکیه و آمریکا خودشون ۷تریلیون دلار هزینه کردن داعش رو آوردن سوریه واسه تصرف سوریه و پایگاه زدن صهیونیستی و داعش بر علیه مسلمانان، بعد میاد اونارو از بین میبره؟ شجاعت و ایمان فرزندان زهرا به رهبری سردار دلها اگه نبود الان داعش اونجا حکومت تشکیل داده بود همانطور که اینکارو کرده بود اما به دست سردار دلها معدوم شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
میشه بگی ایران دقیقا تو سوریه چکار کرد؟ هرچی نیرو فرستادن که کشته شدن ! آمریکا و روسیه و ترکیه بودن که داعش رو نابود کردن. مطمئن باش آمریکا دنبال تصرف سوریه و هیچ یکاز کشورهای محور مقاومت نیست امریکا فقط دنبال اینه منطقه جنگ باشه یه روز برای ساختن داعش 7 تریلیون دلار هزینه میکنه یه روز برای نابودیش یه روز دیگه هم برای دوباره برگردوندن داعش و داعشی ها
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۳۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
به عمل کار براید به سخندانی نیست در عمل ارتش ایران همپای ابرقدرتهاست این فسقلها را در حد ارتش ایران نمی‌بینیم و نیستند
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۵:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ارتش ایران در موشکهای بالستیک و قاره پیما و هایپرسونیک و نیروی هوایی و پرنده سازی چندان بروز نیست
ارتش ما در پدافند و پهپاد بسیار سرتر و برتر از این جوجوهاست و جزو قدرتهای جهانی تست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
افرین‌برغیور‌مردان‌ایران
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۵:۱۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
رتبه مهم نیست در عمل مهمه

روسیه الان دوم هست ولی تو اوکراین مونده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۲۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
روسیه در حال دفاع از مناطق تصرف شده است. روسیه بدون دخالت نیروی زمینی میتولند هر پایتختی را با سلاح های غیر اتمی به عصر حجر برگرداند
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۰:۵۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
بازم خوبه مثل ارباب شما دمبشان را نگذاشتن رو کولشان فرار کنن به خاطر چارتا دمپایی پوش طالب
Germany
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
این ها ملاک قدرت هست ولی از هم مهم‌تر یاری گیری سیاسی و نظامی در صحنهء جهانیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اره این حرف تو تو جنگ ایران عراق واضح بود کل دنیا در برابر ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ارتش ما یک ارتش مستقل ، خودکفا ، بصیر ، شجاع ، دلاور، متعهد ، ولایت مدار و مردمی در دفاع از ایران عزیزمان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
و کم توقع و گمنام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
خاورمیانه نگیم، بگیم غرب آسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
مصر شمال آفریقاست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۵۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
احسنت من که خیلی وقته دیگه خاور میانه نمیگم و تبلیغ هم میکنم که بگن غرب آسیا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
رتبه بندی سایت بدون در نظر گرفتن قدرت نظامی سپاه پارسدارن انقلاب اسلامی انجام گرفته . همین باعث میشه نتایج آن خنده دار بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا
۱۵:۳۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
احسنت این رتبه ارتش ایرانه اگر سپاه هم به این توانایی ها اضافه بشه قطعا تو خاورمیانه از همه سر تر هستیم زنده باد ارتش، درود به شرف دلاور مردان سپاه همیشه سرفراز ایران عزیزمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
رتبه چی میگه. با خدا باشیم و صبور از جمع ارتشهای دنیا هم شکست نخواهیم خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
خخخ اسراییل که خیلی کوچیکه و کشور بحساب نمیاد عربستان هم منبع نفته و یه مشت شکم گنده داره که گاو شیرده هستند. خوبه رژیم اسقاطی و گاو شیرده بعد از ما هستند. یعنی از گاو شیرده یه پله بالاتریم عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
البته تو شرایط واقعی جنگ خیلی قضیه فرق داره الان ارتش دوم دنیا تو اوکراین مثل خر تو گل گیر کرده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
سلام
روسیه در حال جنگ با 30 کشور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
دقیقا درسته...اتفاقا صدام هم به موشک هاش خییییییلی مینازید....وقتی جنگ اول خلیج فارس شروع شد از این قدرتش برای کوتاه کردن زمان جنگ استفاده کرد شروع کرد موشکباران عربستان و اسراییل....بعد اون جنگ چنان تحریمش کردن که غذا برای خوردن نداشتند...موشک خوبه به شرطی که برای تامین غذا و آب و دارو برات مشکل ساز نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اینکه یه کشور یدونه فشنگ به اوکراین داده باشه اسمش نمیشه مشارکت تو جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۵:۲۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اگر تو گل گیرکردن یعنی روسیهزده کل زیرساختهای اوکراین رو صاف کرده یا چنان بلایی سر تجهیزات نظامیش اورده که مجبورند هی سلاح برای اکران بفرستند. یا چندتا استان اومراین رو روسیه گرفته باشما موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
مستر ایمانوف : شاید بخشی از زیرساخت ها رو به قول شماصاف کرده باشه و با حمله به مناطق مسکونی و غیره بخواد قدرت نمایی کنه ولی به هیچ کدوم از اهدافش که باعث شروع جنگ شد نرسیده
Iran (Islamic Republic of)
جواب به 15:14
۱۷:۴۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
یک دانه فشنگ؟
اصلاً اخبار رو میخونی
ده ها هزار موشک و صدها پدافند و هزاران نفربر و ده ها هزار موشک ضد کشتی و ضد تانک و.. مگر 4 تا فشنگه؟
آخه شما منافق های بدبخت چرا خودتون رو فریب می‌دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
درود...بنظرم ارتش ایران باید جنگنده هوایی چند تا بخره تا قدرت اول بشه....هواپیماهای جنگنده قوی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
خخ ما می سازیم نه برای خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
درود ارتش ایرانم...ان شا الله جایگاه اول رو کسب کنند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
درود ارتش ایرانم...ان شا الله جایگاه اول رو کسب کنند....
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایران
۱۴:۱۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
این رنکینگ رو از وبسایت اصلیش بررسی کردم از آنجا که رتبه بندی ها با واقعیت های میدانی مطابقیت ندارد.در مورد ایران خیلی قابل استناد نیست چون سپاخ قدرمند ایران را در شاخص ها و محاسباتش در نظر نگرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
تازه تو خاورمیانه سوم ... عجب اقتداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
فقط ارتش را گفتند نه کل نیروهای نظامی!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
قدرت نظامی ایران که صفر تا صد رو خودش ساخت کجا ترکیه که موشک از روسیه و هواپیما جنگنده رو از آمریکا التماس میکند کجا قدرت نظامی ایران در خاورمیانه جلوتر از ترکیه هست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
این رتبه‌بندی احتمالا بدون در نظر گرفتن سپاه و بسیج هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
سپاه و بسیج فقط تعداد رو ممکنه اضافه کنه قدرت فرقی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
خب لیست بر اساس تعداد هستش دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
مهم همین است ایمان ما به خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
سوم بودن هم افتخار داره مگه .اول که نیستیم عثمانی ها اول هستن اونا باید افتخار کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
رتبه بندی سایت بدون در نظر گرفتن سپاه پارسدارن انقلاب اسلامی انجام گرفته . همین باعث میشه نتایج آن خنده دار بشه
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۷:۱۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
تورکها اول هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اینکہ فلان کشور از نظر بوجہ و ادوات نظامی و تعداد سرباز در چہ وضع و رتبہ ای ھست بماند
این مھمہ کہ اون سرباز و فرماندہ ای کہ در جنگ واقعی و رو در رو قرار میگیرن چطور عمل میکنن شجاعت و جسارت و ریسک پذیری در جنگ رو دارہ یا نہ
ایران و مردان و زنان ایرانی از نظر شجاعت و شرافت و غیرت ثابت شدہ ھستند اون زمانی کہ ادوات نظامی ایران اینقدر کم بود یا اصل نبود پیروز میدان نبرد بودند
در حال حاضر ایران از نظر ادوات و دانش جنگی اینقدر جلو ھست کہ فعلا لازم نیست کہ در انظار عمومی قرار بدہ در زمان و مکان مناسب و جنگ رو در رو خواھند دید کہ ایران چہ قدرت و نیروی انسانی و نظامی دارہ و چطور دشمنان رو شگفتزدہ خواھد کرد
( البتہ بعضی ھا ھنوز شک دارند فعلا در این شک بمانند تا بہ وقتش )
ایران کشوری ھست کہ کمترین بوجہ رو برای امور نظامی دارہ ولی از نظر دانش نظامی پیش رو ھست حالا چرا ؟؟؟؟۔
بخاطر دانش بومی و خود اتکایی و نیروی جھادی کہ بدون چشم داشتی کار میکنند
عزیزانی کہ ماہ ھا دور از خانوادہ برای ساخت و تجھیز این ادوات نظامی مشغول بہ کار ھستن و باعث امنیت ملت ایران ھستند ( البتہ درک این موضوع برای کسانی کہ غرص و مرضی دارند سختہ )
و اینکہ ایران ھیچ وقت دشمن رو دست کم نگرفتہ و نمیگیرد و بخاطر ھمین ھست کہ پیشرفتھا حاصل شدہ
کسانی ھم کہ رو خط خودتحقیری ھستن بھتر ی فکری بہ حال روح و روان خودشون بکنن این مرض درمان نشہ مجبور میشید بہ دشمن کولی بدید یا مزدوریشو بکنید
و ھمینطور کسانی کہ فکر میکنن دشمنی نیست
این افراد بھتر ی نگاھی بہ پیشینہ این دشمنان و رفتارشون بکنند بعد حرف بزنن اون زمان کہ شماھا خوابید اونھا برای حتی تا سالھا بعد شما ھم نقشہ میکشن این رو سعی کنید بفھمید و اینقدر چرت و پرت نگید
و بدونیددشمن عاشق افراد نادان و جاھل یک جامعہ ھست و از جاھلین سوءاستفادہ میکنہ برای اھداف خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
یک نادانی اومده هی با استدلال آوردن به F14 به ایران گفته ضعیف
آخه مرد حسابی این که دریای موشک و پهپاد و کروز و شهر های زیر زمینی هستش ضعیفه؟
یک نگاهی به اوکراین ویران بنداز که چطور پهپاد 10 سال پیش ما در حال درخشش هستش
تمام سامانه های موشکی غرب در برابر پهپاد شاهد 136 کم آوردند و تمام صنایع و تاسیسات آن ها با خاک یکسان شد

به کوری چشم منافقان به زودی جنگنده نسل پنجم سوخو 35 هم به ناوگان ایران اضافه خواهد شد

عاقبت ترامپ هم همانند کوروش و نمرود و فرعون و یزید و خسرو پرویز و.... خواهد بود
Germany
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
چی گفتی ؟ اسم کوروش و میاری دهنت و آب بکش شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
من همون نادانی هستم که داری خطابش میکنی.
اول از اینکه سوخو ۳۵ نسل ۴ است نه نسل ۵.
دوم اینکه من فقط نیروی هوایی رو گفتم. شما یک نمونه از هواپیمای ایران نام ببر که کمتر از ۵۰ سال سن داشته یاشه.
سوم اینکه شاهد ۱۳۶ مال ده سال پیش نیست و اخیرا رونمایی شده
چهارم اینکه بیجا میکنی به هموطنت گفتی منافق. تفکر متعصبانه جلوی چشمات رو گرفته و انتقاد دیگران رو به پای نفاقشون میگذاری. برو یکم مطالعه کن با این حرفات خودتو مسخره میکنی.

Yjc منتشر کن ببینم حرف حساب ایشون چیه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
با اول حرفات موافق تا اونجا که اسم کوروش رو اوردی موافقم بقیه اش چرت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ایران تا سلاح نظامی از ساختش و ازمایش اون حداقل بین ۱۰ تا ۱۵ سال نگذشتہ باشہ رو نمایی نمیکنہ و حتی در رزمایشھا این موضوع رو رعایت میکنہ
این یک استراتژیک نظامی ھست کہ کشورھا برای خودشون حفظ میکنند
البتہ باید این در نظر بگیر کہ ایران از اطلاعات قوی برخوردارہ و مطمئن باشید خیلی جلوتر از اونھا دارہ کار میکنہ و اشرافی کہ از طریق این اطلاعات دربارہ امور نظامی و ادوات نظامی اونھا دارہ ھزاران قدم جلوترہ از نظر نظامی و ادوات نظامی کہ اونھا در اختیار دارن
این یعنی اینکہ خیلی از نظر دانش نظامی پیشرو و سورا بر این دانش در حال پیشرفتہ
این دشمنان خوب میدونن کہ تا بہ حال نتونستن غلطی بکنن
ھر باردست جمعی نقشہ ای کشیدن ایران با یکی از سلاح ھای نظامی کہ از ساختش حداقل ۱۰ سال گذشتہ نشوندتشون سر جاش
و ھمیشہ این گفتہ کہ سلاح ھا دفاعی ھستن تا اوانجایی کہ تھدید نشیم ولی اگر شروع کنن این ایران کہ تمام کنندست
شما عزیزان ھم سر این موضوع با ھم بحث نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم مگه کوروش چه کرده که هم رده داعشیا قرارش دادی متاسفم واست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
شک نکنید صنعت هوایی ایران شگفتیهای فراوانی برای رونمایی همچون پهپادی و موشکی داره که رو نشده پس بی جهت هم نه خود‌کم بین باشیم و نه خود بزرگ بین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
تو یا عقب مونده ی یا بیمار یاکلا از مرحله پرتی ...یا فقط اسم کوروش رو شنیدی.....کورش ۲۵۰۰سال پیش همه خاور میانه رو فتح کرده بود خبر داری اصلا ....قرصاتو خوردی.....‌برو خودتو ب ی روانشناسنشون بده شاید علاجی بهت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
وای بحالت که به تاریخ کشور توهین میکنی البته ایرانی نیستی یه ایرانی مسلمون نه به خدا پیغمبر توهین میکنه نه به اجدادش و برای همه احترام قائله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۲۱ دی ۱۴۰۱
ای وطن فروش خودت از آنهای چرا اسم کوروش زدی بیسواد دل ملت را به درد آورد نمک نشاس خدا نشاس کوروش شناسنامه ایران هست بلد نیستی چرا نظر میده بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
بررسی کنید از نظر ارزش پول و اقتصاد در جایگاه چندم منطقه هستیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
غرب آسیا صحیح است اصلاح کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
من در دوران تحصیل همیشه رتبه اول تا سوم کلاس بودم ولی حالا بیکاره هستم ولی رتبه دهم کلاس الان پزشک متخصص است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
مدرسه چه ربطی به قدرت نظامی داره؟
وقتی درس نخوندی نمی‌فهمی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
عرضه شرطه ،وخوشبختانه ما نشان دادیم که چشم شیر راکورکردیم درعین الاسد
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۴:۲۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
چون درسارو حفظ میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
چون اون بیشتر از تو تلاش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
شجاعت و همت هم می‌خواسته که حتما نداشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
آفرین ،زمان جنگ همه چی مشخص میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۰ دی ۱۴۰۱
چون در زمان کنکور نشون داده ودرس خوند وروی نمره معلم هاحساب باز نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
دادا برو بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
چرا ترکیه باید از ما بالاتر باشه !!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
چون هواپیما های نظامی جدید دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
چقدر بد سوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
در واقعیت قدرت اول ارتش دنیا افغانستان است چون هم شوروی را شکست داد هم آمریکا؟ هر دو ابرقدرت را ذلیل خوار بیرون انداخت؟ البته به فرماندهی و کمک سردار بزرگ ایران سردار دلها جان فدا افتخار ایرانی ایرانی و هر انسان آزاده
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۴:۲۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
جالب بود. این سایت ها قدرت چریکی رو حساب نمیکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
شکست داد یا آمریکا منافع رو کسب کرد رو رفت؟به قیمت بیست سال شکنجه ملت افغانستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
چه سود تورم و گرانی و فساد هم که کمر مردم را خورد کرده بگویید.ارزش پول ملی که امروزه در جهان یکی از بی ارزشترین پولهای جهان است هم ببینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
خب دلار گران است
گفتم
خب چی بهت رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
بعضی ها زورشون میاد واقعیت رو ببینند. تو ارزش پول ملی اولیم از آخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
البته این شرکت معیار و رتبه بندیشان بر تعداد ادوات نظامی و نوع و مدلشان و بر اساس تعداد سربازان و ....و کلا فیزیکی سلاح ها و نفرات اندازه گیری میشه.... ولی؟؟؟؟؟؟؟ ایران اسلامی در جنگ ۸ سال دفاع مقدس در عین ناباوری جهان با ارتشی از هم پاشیده و سپاه پاسداران تازه متولد شده که هنوز یه چارت اداری و سازمانی نداشت و با حضور تعداد کمی جوانان معتقد و بسیار بسیار از لحاظ سلاح و آموزشهای نظامی پایین پایین.......ولی؟؟؟؟؟؟؟ همین ارتش از هم پاشیده و سپاه تازه متولد شده و لشکری از مردم عادی در قالب بسیج مردمی ۸ سال حماسه هایی آفریدند و به مدد الهی و اعتقادات راسخ و واقعی و شجاعتی بینظیر که از عشق و اعتقاد به خدای یگانه و عشق و دوستی با اهل بیت(ع) و فرمانبری و در خط ولایت بودنشان در صحنه کاملا نابرابر نظامی و مقابل دهها ارتش جهان پیشرفته لحظات و ثانیه هایی از حماسه ها خلق کردند که در حال و آینده شنیدن روایاتشان قلب هر انسانی را بلرزه درمیارد ... اگر در اون زمان این شرکت قرار بود با محاسبات زمینی و تعداد سلاح و.... رتبه بندی کند ارتش ایران در آخرین رتبه جهانی هم جای نداشت و همانطور که صدام و اربابانش عقیده داشتند ارتش تا دندان مسلح عراق با پشتیبانی دنیای استکبار باید حداکثر ظرف چند روز ناهار رو در تهران بخورند.... اما قدرت و امداد الهی به فرزندان پاک و شجاع و ولایی .... به دنیا حقانیت این انقلاب و ریشه الهی داشتن اون را نشان داد.. و الان هم پس از گذشت بیش از چهار دهه با تمام فتنه ها و طرحههای شیطانی دشمن با کمک منافقین داخل و خارج همان ارتش و سپاه و بسیج با مدد الهی و فرزندان همان پدران و مادران پاک و ولایی دوران دفاع مقدس از لحاظ ادوات نظامی که تک تک آنها با فکر و دستهای همان قهرمانان ساخته شده و تا بحال .... اگر چاشنی عشق بندگی بخدا و غیرت و شهامت و عشق به اهل بیت(ع) و ولایی بودن رو به سپاه اسلام اضافه کنیم مقام اول که هیچ باید اقرار کنند تا سالها ارتش و سپاهی با قدرت سپاه ایران نبوده و تا ظهور حضرت ولی عصر(عجج) نخواهد آمد....... این اصل و واقعیت را حتی فرماندهان همان کشورها قبول دارند داشتن انباری عظیم از سلاح و ا دوات نظامی نتیجه جنگ را تعیین نمی کند بلکه شجاعت و غیرت و در مرام و مسلک مسلمانان عشق به بندگی خداوند و عشق به دفاع از حریم اهل بیت (ع) و نوکری ایشان و ماندن در خط مستقیم و حقیقت ولایت است که نتبجه هر جنگی را مشخص کرده و میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اول انقلاب شهید چمران ها داشتیم و که تا الان نمئنش در جهان زاده هم نشده .
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۸:۱۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
سلام ماشاءالله ماشاءالله ماشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
در همه چیز نفر سوم از اخر هستیم بجز موشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ترکیه صدره چرااا مگه چی داره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۲۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ترکیه خیلی تجهیزات خوبی داره که اونقدر حرفه ای و با حساب و کتاب طراحی شدن که تقریبا اکثرشون کلی مشتری خارجی پاشون نشسته در هر زمینه ای تنوع کافی دارن که خیلی خوبه

البته اینکه طراحی محصولاتشون زیبا هست خیلی بهشون کمک کرده و باعث شده حس قدرت به تجهیزاتشون داشت ولی این رو هم باید در نظر گرفت که اونها تحریم نیستن و میتونن تکنولوژی و قطعات مختلف از هر جای دنیا بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ترکیه صدره چرااا مگه چی داره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ناتو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۰ دی ۱۴۰۱
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ابر قدرت های جهان سربازی اجباری رو برداشتن
اگر شما هم ابر قدرت هستید این بردگی فلاکت رو حذف کنید

1 - نیازی به اسراف و تباهی 2 سال عمر جوانان نیست
2 - با این سربازی اجباری عزت نفس و شرافت جوانان بر باد می‌رود
3 - جوان مردم دشمنی با کشور پیدا می‌کند
4 - ببخشید ولی اینکه نوکری یک عده رو داشته باشی و از صبح تا شب دور یک محوطه بدوی و غذایی بیارن جلوت که حتی به حیوانات هم نمی‌دهند و..... پیشرفت هستش؟
5 - بخاطر همین فلاکت جوان مردم از تحصیل و ازدواج و گرفتن وام و بسیاری سند ها و.... محروم می‌شود آیا این درست است؟
6- از صدر اسلام تا الان آیا ما چیزی به اسم سربازی اجباری داشتیم؟ نه یک قانونی بود که رضا پالان آورد بسیار هم منفور هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
من خودم سرباز سیستان بودم، خیلی هم خوبه، غذامون هم دقیق مثل فرمانده ها بود، هیچ فرقی نداشت، سرباز بود ازدواج کرده بود و بچه هم داشت حقوق هم میدن، بهونه های مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
من سرباز تو کرمان خدمت کردم سال ۷۸ کل ۱۸ماه حقوقم شده بود ۳۲هزار تومن تازه جز سابقه بیمه هم حساب نمیشه میگن باید پول ۱۸ماه رو بروز بریزی تا بشه جز سابقه بیمه خدایی اگه این ظلم نیست اسمش چی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
بعضیاتون هم دم در کلانتری گوشیا رو چک میکنید و مموری رو برمیدارین اینم از خوبیاش (:)
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۱:۰۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
جناب جنرال، تعدادکشورا مهم نیست. چون مثلا آمریکا کلا با دو کشور همسایس که نه می تونن مثل مکزیک و نه مثل کانادا، علاقه دارند باهاش بجنگند. یه دسته ازینام مثل مالدیو و گوام جزیرن. کلا ارتش ندارن چون یه جورایی مستعمرن. خیلیام چون نه نفت دارن نه معادن ارزشمند بود و نبود ارتش مجهز براشون مهم نیست. اگه اشتباه نکنم غنا یا شایدم یه جای دیگ فرمانده نیروی هواییش زیر سرهنگ بود. در حالیکه ایران هم بزرگه و هم خاکش مورد طمع دیگران
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۲:۴۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
همش دروغه ، ارتش ایران فقط یه نون میده به سرباز واسه شام و ناهار و صبحانه ، هر موقع دوتا نون شد تازه میرین رده ۱۴۷ دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
شما هم معیارت درحد شکم پس اصلا همون نقدت در حد نون و پنیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ماله اینه که میخوان سرباز رو آبدیده کنند و با شرایط جنگ آشنا کنند. وگرنه اینطور نیست که شما فکر کنی تو کشورهای دیگه چلو کباب میدن به سربازاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۰ دی ۱۴۰۱
اگه یک بار فیلم های که در مورد آموزش سرباز های خارجی و شرایط اونها رو بخونید اون موقع می دونین چقدر گل و بلبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
تا وقتی سلاح هسته ای نداشته باشی، قدرت اول هم باشی بی فایده است.
همانطور که سفیر اوکراین نسبت به برنامه هسته ای کشورایی مثال کره و ایران در خواست کرد آنرا ادامه بدهند تا به سرنوشت اوکراین دچار نشوند !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
پس چرا سربازی اجباری حذف نمی‌شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
از نظر اقتصاد،ثبات پول ملی، بهداشت، هوای تمیز، هواپیما، تورم، رانت و دزدی و فساد و پارتی بازی و ...... چندم هستیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
خبر نظامی نه اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ورزشگاه بصره عراق رو با ورزشگاه خرمشهر ما مقایسه کنید.عراقی که داعش داشت می‌گرفت حالا ورزشگاه هاشون ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
شما فقط یه ورزشگاهشو را دیدید سینما و پارک و... .که تو ایران هست اونجام هست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ارتش سایبری یهود به این صفحه حمله ور شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ارتش سایبری دجال که تو باشی هم هست
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۲:۳۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
در رده بندی های جهانی قدرت اتمی کشور ها حساب نشده اولاً

دوم اینکه : بمب اتم می‌تواند ضعف و حتی بدبختی برای آن کشور باشد
مثال : رژیم صهیونیستی که اندازه یک شهر ایران هم نیست با ساخت صدها بمب اتم خودش رو تبدیل کرده به بشکه باروت
فقط کافیه یک عدد کبریت (موشک نقطه زن) روی این انبار باروت فرود بیاد
The end israel

سوم : تکنولوژی و فناوری نظامی ایران این قدر پیشرفته است که حتی روسیه قدرت نظامی برتر جهان از ما تسلیحات می‌خرد

چهارم : ایران این قدر موشک و پهپاد ساخته که کمبود نیروی هوایی جبران شده و حتی در عمل هم بسیار عالی بود و تمام تاسیسات و کارخانه ها و نیروگاه های اوکراين رو نابود و ویران ساخت.

پنجم : قرار نیست همه داشته های خودمون رو جار بزنیم و سر و صدا درست کنیم که بدون شک سلاح های هسته ای و قوی تری هم داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
نه بابا تحلیل گر نظامی !!
شرط میبندم مدرکت تو استراتژی نظامی زورکی دیپلم باشه!
حالا راستشو بگو: خودت تنهایی گفتی یا از جایی کمک گرفتی نابغه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
صالح درست میگه بمب اتمی که میگه نمونه اونی بود که زیر زمین شهر بم آزمایشش کردن خودتون که دیدید چقدر کشته داد آزمایش موفیت آمیزی بود اگه با کشوری چندسال وارد جنگ میشدیم ایقدر کشته نمیدادیم و بدونید این یه چشمش بود حالا حساب دستتون بیاد بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اقتدار نیروهای مسلح کشور افتخار ملت ایرانه در چنین اوضاعی باید قدرت نظامی داشت تا امنیت وبعد آن پیشرفت و شکوفایی حاصل بشه امنیت شوخی بردار نیست پس باید قوی بود البته نه برای تجاوز فقط برای دفاع از وطن و مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
این چه ارقام مسخره ای است
پاکستان حدود 200 بمب اتم داره
و اگر تمام تجهیزات ایران رو باهم جمع هم بزنیم به اندازه یک بمب اتم پاکستان هم نیست
مگر اینکه سلاح اتمی داشته باشیم وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
مطمئن باشید قدرتی داریم که از این رده بندی بالاتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
۱۳/۲۰...یکی ازاین قدرتو بگو ماداریم گوش میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۰ دی ۱۴۰۱
بهتره بری از همین سایت های خارجی بخوونی اونها از قدرت ما بیشتر خبر دارند وگرنه تا بحال کشور ما یه سوریه دیگه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
روسیه که بخش قابل توجهی از تجهیزاتش رو توی جنگ از دست داده نباید دوم باشه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
آمریکا هم بخش قابل توجهی از تسلیحاتش رو در افغانستان و اوکراين و عراق و.... از دست داده پس نباید اول باشه
Iran (Islamic Republic of)
با افتخار ایرانی ام
۱۲:۲۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
در این رده بندی تازه سپاه رو حساب نکردن چون غرب سپاه رو شبه نظامی می دونه
ما از نظر نیرو و توان نظامی اولیم
معلوم شد در جنگ با داعش که کل غرب و اسرائیل پشتش بودن با چند گردان در هم پیچوندیمشون تازه این ده درصد توان نظامی ما هم نبود
پس بترسن آلبانی نشینان اسرائیلی ها و تمام دشمنان میهن عزیزمان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
البته سپاه شبه نظامی نیست بسیج یک نیروی شبه نظامی محسوب میشه ولی در مجموع فرمایش شما و اینکه قدرت اول هستیم درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
بسیج و سپاه تحریم شده متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
معلم تاریخ
۱۲:۱۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ترکیه و مصر شاید تسلیحاتشون بیشتر باشه اما قدرت نظامی فقط سلاح نیست داشتن ارتش شجاع و استقلال نظامی رو هم اگر در نظر بگیرن ایران عزیز قدرتمندترین در منطقه است اینو همه می دونن به روی خودشون نمیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
کشورهای مثله سوئد وکانادا وهلند کارشون فقط علم و تکنولوژی وارامش ملتشونو ورفاه مردمشون چ کار ب نمیدونم بمب موشک دارن ..چ با افتخارم نوشتین از اونا جلوتریم....بفرماین چقد از اونا از نظر تکنولوزی و علم و رفاه عقبیم اینو جرا نمیگین
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۲۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
مهندس قبل از نظر دادن یه تحقیقی بکن،سوئد سازنده جنگنده های برند SAAB هستش درباره بقیه کشورها هم تحقیق کنی به نتیجه مشابه میرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
پیرو فرمایش شما، سوئد، دانمارک و فنلاند بزرگترین ابرقدرت‌های جهان در زمینه رمزنگاری و امنیت داده هستند. به طوری که فناوری ساخت پوشش‌های رادار-گریز پیشرفته‌ترین هواپیماهای آمریکایی و اروپایی انحصارا در اختیار آنهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
به سایتهای آماری خارج نگاهی بیانداز و ببین از لحاظ علمی کجا بودیم تلان کجاییم . تو سنت قد نمیده . ما به بدبختی دوتا پل داشتیم به بدبختی جاده داشتیم به بدبختی بیمارستان و درمانگاه و پزشک داشتیم پزشکامون هندی بودند . پزشک زن به ندرت پیدا میشد . آفتابه هم نمیتونستیم بسازیم . الان هرچند که در خودروسازی و لوازم خانگی و صنعتی خیلی ضعیفیم اما در مقایسه با گذشته کولاک کردیم . تو بچه ای برو از بابات بپرس . البته اگر متطقی باشه و از روی لجاجت چیزی نگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
رفاه رو خوب اومدی . از کی تا حالا حاشیه نشینی تو چادر در سرما شده رفاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
کانادا پولاش را از فروش سلاح و تجهیزات نظامی به صهیونیستها به دست میاره بیست میلیون دلار فقط تو سال 2020
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
۱۳/۲۰این خودرو سازی رو خوب اومدی ....تسلا رو بیچاره کردیم بخاطر تولید تیبا ۲.....طرف ی چیزی نوشته اکثرا اتیش گرفتین ..‌..
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۱:۱۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
چیش شد تغییر فاز دادین. تا دیروز که آلمان و ژاپن رو مثال میزدین. در ضمن اینارو به آمریکا جونت بگو که زرتو زرت بمب و موشک می‌سازد جوری که بودجه نظامیش چند برابر کل بودجه ماست. بهتر نیست جناب کدخدا بتمرگد سرجایش جای اینکه هر روز پاچه این و اونو بگیره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
یک دانه به و یک کیلو پیاز شده 48 هزار تومان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
برای ارسال این کامنت چند هزار تومان گرفتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
کیلو ۱۵ تومان چند تن میخواهی آدرس بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
کی گفته پیاز 48 تومنه؟ من دیشب سیب زمینی پیاز بلال سیب زرد توت فرنگی گوجه حدودا سه پلاستیک شد و خیلی ام سنگین شد خریدم ۱۲۰ فک کنم چون من قیمت نمیپرسم جنس خوب میخرم
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۱:۱۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
نمی دونستم پول ما در برابر پول آلبانی اینقدر بی ارزش شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۰ دی ۱۴۰۱
یک هفته نخر اون هم میاد پایین از کشاورز مفت میخرند هرچی دلال سود می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
مصر ۴۰ برابر اسراییله.۱۲ برابر اسراییل جمعیت داره.تا حالا ۴ بار با اسرائیل جنگیده.اونم به کمک ۴ کشور دیگه.در هر جنگ هم ۱۰ بر صفر شکست خورده چجور دومه و از اسراییل بالاتره؟
جزیره سینا رو با التماس و قرارداد از اسراییل گرفت اونم به شرطی که هیچ نیروی نظامی در حد تیپ در سینا نداشته باشه مانور در اونجا انجام نده و قبل از هر عملیات نظامی باید با اسرائیل هماهنگ کنه
چجور این‌ارتش مزخرف میتونه دوم باشه و از اسراییل جلوتر باشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
سایتش چرته دادا. من تا حالا به هیچ کدوم از آمارهاش اهمیت نداده ام. یک موضوع بحث تکنولوژیه مثلا کشور ایران رو با f14 و f4 و f5 عهد بوقش مقایسه کرده با بروزترین جنگنده های کشورهای دیگه !!! اصلا با عقل جور در نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
پسر مشهدی
۱۳:۲۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اسراییل به طور مستقل بر مصر پیروز نشد اگه امریکا ازش حمایت نمیکرد نمیتونست به پیروزی برسه. این رده بندی فارغ از اتحاد کشورها و فقط بر مبنای قدرت درونی اون کشور اعلام میشه. برای این رده بندی فقط جمعیت و تعداد ابزارآلات جنگی معیار نبوده و 60 فاکتور برای تعیین پتانسیل قدرت نظامی در نظر گرفتن. مثلاً موقعیت جغرافیایی هم آیتم تعیین کننده است. برای مصر در اختیار داشتن آبراه سوئز یک امتیاز بزرگ محسوب شده (در صورت وقوع جنگ میتونه از این امتیاز استفاده کنه) یا در اختیاد داشتن معادن طبیعی به خصوص انرژی تعیین کننده است یا در اختیار داشتن زمین کشاورزی به خصوص برای تامین مواد غذایی جمعیت بدون نیاز به خارج و ... برای اطلاعات بیشتر میتونید به وبسایت globalfirepower.com یه سری بزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
یاشاسین تورکیه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۵۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ترکیه گرگیه در پوست بره برای ما به نظر من ترکیه بزرگترین دشمن ماست
که البته الان بره هم نیست تبدیل به قوچ شده
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۱:۵۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
هیچکدوم از مقایسه ارتش در دنیا درست نیست(نمی‌خوام بگم قدرت ضعیف منطقه هستیم)
همه ترس من درصورت حمله به اسراییل از خود اسرائیل نبود بلکه از حمایت پاکستان از اسرائیل بود

در حالی که بدلیل اختلافات درون پاکستان ممکن ارتش اصلا درست عمل نکنه یا وارد جنگ نشه
معادلات سیاسی بیشترین تاثیرین در جنگ دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
این سایت‌های آمریکایی و غربی هر از چند گاهی چنین آمار و ارقام دروغ و فیک رو منتشر میکنن
بزرگنمایی قدرت ایران به دروغ دوتا خوبی براشون داره
اول به مردم ایران‌میگن که حکومت همه پول رو صرف تجهیزات میکنه
دوم باعث چاپیدن جیب اعراب خلیج فارس میشن

هر کی دوروز. فقط دوروز سربازی کرده باشه میفهمه این آمار و ارقام فقط برای قانع کردن بچه زیر ۵ سال و پیرمرد پیرزن بالای ۹۰ سال خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
حرفدحق زدی داداش. منم برام سواله آخه چجوری f4 با رادارهای apq 120 سال ۱۹۶۰ یا f 14 سال ۶۰ سال پیش رو برابر قرار داده با جنگنده هایی مثل F22, F35 ،یوروفایتر یا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
بدبخت عربستان از یمن هم شکست خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
عجب یعنی اقتصاد آمریکا این قدر ضعیف شده که بدبخت نیازمند فروش 4 تا موشک انداز هستش؟
به قیمت بزرگ نمایی از دشمنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ابنا رو به بچه 5 ساله بگی خنده اش می گیره چه رسد به پیرمرد بالای 90 سال؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
بزودی جنگنده های نسل پنجم سوخو 35 جزو ناوگان ایران خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
جنگنده نسل ۵ سوخو ۳۵ ؟؟؟؟؟؟ واقعا خنده داره. سوادتون از مباحث نظامی زورکی به دیپلم میرسه اونوقت میاید اینجا با این حرفای متعصبانه تون فقط خودتون رو خراب میکنید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
سوخو 35 از f35 هم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ازنظر اقتصاد در خاورمیانه رتبه چند...اقتصادمهمه نه ابزار جنگ وخونریزی مادیگه خسته شدیم ازجنگ وکشت وکشتار....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
مگه شما توجنگ بودی چند سال سابقه رزمندگی داری؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اقتصاد قوی با چند موشک خاکستر خواهد شد. پیشنیاز هر پیشرفتی امنیت و پیش نیاز امنیت ، تکنولوژی و توان نظامیست. مگر در ایران در 20 سال اخیر جنگ و خون ریزی جدی ای بوده که شما می گویید خسته شدیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
رده بندی بی ارزش.
این رده بندی از آنجا که توانایی نظامی ایران را با دیگر کشورها بدون احتساب بیش از نیمی از توان ایران یعنی توان نظامی سپاه محاسبه کرده از همین رو بی ارزش و فاقد اعتبار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۹ دی ۱۴۰۱
بله درست میفرمایید این سایت خیلی از تجهیزات رو مد نظر نگرفته. یکیش سلاح هسته ای است که اگه قرار بود در نظر بگیره چه بسا رتبه کره شمالی، پاکستان یا اسراییل خیلی بالاتر از این حرفا بود !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اینکه ارتش و سپاه ما مقتدر هستند شکی توش نیست ولی باید مواظب باشیم یه سری تعاریف و تحسینا هدفمند ارائه می شند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اون چیزی که ارتش و نیروهای مسلح ما رو متمایز میکنه ایمان به خدا و شجاعت هست و گرنه تو جنگ هشت‌ساله با امکاناتی که ما داشتیم عراق باید صدبار می‌گرفت ایرانو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
به گفته کارشناسان، جانبازان و یا حتی درجه داران در زمان جنگ، هواپیما های f14 , هلیکوپتر کبرا، بویینگ و ... (که همشون آمریکایی بودند و در زمان پهلوی تهیه شده بودند) نقش بسزایی در پیروزی های ایران داشت. یکم مطالعه بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
به ناشناس ۱۲:۳۸
خب همون آمریکایی که داری میگی خودش و کل دنیا با عراق بودن و تجهیزات میدادن،مطمئنا بیشتر از اینایی که به به ایران داده
پس چرا کل دنیا از ایران شکست خورد
به داشتن داشتن نیست به توانستنه
یه کم مطالعه بفرماییدخوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
به ناشناس ۱۳:۳۸
اشتباه میفرمایید جنگنده های عراقی اون زمان همه میگ و سوخو و تپولوف بودند که از شوروی تهیه شده بودند.
یکم بیشتر که چه عرض کنم برید خیلی مطالعه کنید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۹ دی ۱۴۰۱
به ناشناس۱۴:۴

آقا اینو که همه میدونن ولی شما اینو نمیخوای بفهمی که کل دنیا با ایران در حال جنگ بود و با تمام امکاناتشون که حتی حمله شیمیایی هم کردن ولی چون خدا با ما بود( نه هواپیما و... که از آمریکا خریدیم) و ما حق بودیم پیروز شدیم
البته شما بازم نمیخوای که بفهمی فقط زوم کردی به چندتا هواپیمای آمریکایی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۳۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
۱۴:۵۸
یعنی یارو یه کتاب تو عمرش نخونده باز صحبت فهمیدن و نفهمیدن میکنه ایران زمانی که عراق حمله کرد قوی ترین جنگنده هوایی دنیا و کلی هلیکوپتر کبرا داشت و خلبان های کار کشته ارتش که زیر دسته آمریکایی ها تعلیم دیده اند که همونا باعث شدند جنگ را شکست نخوریم وگرنه بحث ایمانه جنگ چلدران
البته که ما اگه تجهیزات کم داشتیم بخاطر عقب ماندگی بعضی امثال شما اول انقلاب بود که تجهیزات خارجی را قبول نمی کردند و پس می فرستادند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۱۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
خطاب به ناشناس ۱۴۵۸
جنگ ایران و عراق فقط به قصد نابودی و کاهش توان نظامی دو کشور ایجاد شد و به خواست کشورهای ابرقدرت قرار نبود هیچکدوم پیروز بشن حتی اسرائیل هم در زمان جنگ به ایران کمک نظامی کرد تا مغلوب عراق نشه . التماس تفکر بدون تعصب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
پس چرا در مقابل حملات اسرائیل به مواضع ایران در سوریه ساکته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
ارتش اول معیشت آخر
چ فایده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
چطور میشه کشوری که صد ها بمب هسته ای داره ، تو رتبه بندی بعد از ما قرار میگیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۱:۲۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
باشه دمتون گرم ولی به داد معیشت برسید اصلا شما قدرت اول دنیا
Iran (Islamic Republic of)
شهاب الدین شفایی
۲۲:۳۱ ۲۶ تير ۱۴۰۲
درباره رده بنده نظامیه چه ربطی به معیشت داره ؟؟؟

مثل اینکه تو رده بندی پزشکی بگن آقا شما بهترین دکترای جهان رو دارید،به نیروی هوایی برسید ....
واقعا حرفتون بی ربط بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۹ دی ۱۴۰۱
فعلا دارند هندونه زیر بغل ما میذارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۹ دی ۱۴۰۱
چرا باید دروغ بگن اخه
وقتی امریکا از ما میترسه دیگه حرفی میمونه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اتفاقا ما رو ضعیف تر از چیزی که هستیم در نظر گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اگر ما رو ضعیف میدونستند
الان ایران مثل سوریه بهش حمله میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
خوبه ایران خودشو تو سوریه نشون داد درواقع داعش همون امریکا بود که مقابلش ایستاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۹ دی ۱۴۰۱
تو ارتشی که من خدمت کردم ؛ یه کوله پشتی سالم نداشت ، ماشیناش همه تقریبا خراب بود یه ژه۳ داشت با سربازان گشنه ؛ اسمشم بود لشکر تکاور ذلفقار ۵۸ ؛به ارتشی ها برسید ؛
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۰۰ ۱۹ دی ۱۴۰۱
من مرکز آموزش تکاوری ۰۶ آموزش دیدم دوره تخصصی تکاور تجهیزات روز دنیا در یگان ما استفاده میشد
همه پادگان ها هم تجهیزات نو دارند که در اسلحه خونه نگه داشته میشه ولی برای اینکه از بین نره به سرباز داده نمیشه
به وقت جنگ تجهیزات درست به سربازان داده میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۹ دی ۱۴۰۱
مطمینی ارتش ایران بودی .این تعاریفی که تو کردی مال یک جای دیگه بود چون من هم همون جا بودم
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۱:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
خنگ خدا، انتظار داشتی به سرباز صفر تفنگ گاتلینگ بدن؟ که دوروز بعد اوراق تحویل بدی؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۲۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
حجت ۲۱۱۹ ، خنگ تویی که فکر میکنی نگهداری اسلحه مهمات آکبند بدون آموزش بکارگیری‌ش ارزشمنده .
التماس تفکر بدون تعصب
۱۲