نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
ایران هم باید مانند کشورهای اروپایی غنی‌سازی ۹۰ درصدی را شروع و آغاز کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا در‌های دیپلماسی هسته‌ای با ایران را باز گذاشته است باز هم به ایران اهانت و خیانت کند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
تازه ، هر بار هم تحریم می‌کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
گشنه خوابیدی . شرمنده زن و بچه نشدی ! بعضی مواقع نرمش از واجبات. زندگی نام امام حسن ع را بخوان . خطاب به مسئولین همه چیز دون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا با خروج از برجام قطعنامه را نقض کرده است
که برجام یک توافق بین المللی و متعلق به همه جامعه بین الملل است و آمریکا با خروج از آن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده است.
برجام توافقی است که به همه جامعه بین المللی تعلق دارد. این توافق نه تنها به تایید شورای امنیت رسیده، بلکه به یک قطعنامه این شورا الحاق شده است. قطعنامه ۲۲۳۱ برنامه جامع اقدام مشترک یا توافق هسته ای را یکی از ضمیمه های خود کرده است.
بدین شکل توافق هسته ای به همه جامعه بین المللی تعلق دارد و نوعی تعهد برای همه جامعه بین المللی برای حمایت از آن و تسهیل اجرای آن با حسن نیت و در فضایی سازنده به بار می آورد.
یعنی آمریکا به عنوان یک عضو دائم شورای امنیت قطعنامه این شورا را نقض می کند. و ترامپ تصمیم گرفت به همان شورای امنیت برود و ایران را به دلیل پایبندی به قطعنامه شورای امنیت محکوم کند. این خیلی عجیب است.
۱۲۳