نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶۶
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۱۵:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
لعنت بر صهیونیسم بین الملل و شبکه بهائیت وبی بی سی که اینطوری رو ذهن مردم کار میکنن باشبکه هاشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بشمار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حد و حدود حجاب باید تعریف شود و برخورد با بد حجاب بیشتر یک امر قانونی هست تا شخصی. به نظرم تذکر شخصی دادن به بدحجاب ها کار اشتباهی هست و ممکن است عواقب داشته باشد مثل راهنمایی و رانندگی و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
امر به معروف ن نهی از منکر دستور خداست ،نظر شما ملاک نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هرکس که در خانواده و جامعه اسلامی و چند کلاس دروس دینی خوانده باشد حد و حدود می داند و بر اساس همین دانسته ها موازین را رعایت نمی کند و در غیر این صورت چرا خانم درس ناخوانده و روستائیان و اکثر مردم حد و حدود را می دانند ؟ نه خیر خواهشا توجیه تراشی نفرمایید
نماز را برای آن که کم رنگ و بی محتوا کنند می گویند امری شخصی است و امر به معروف را می گویند که قانونی است نه شخصی ؟! و مگر مامور قانون دائما در هر مکان حضور دارد تا این گفته اعمال شود ؟ یا باید مانند دوربین های راه نما و رانندگی در هر کوی و برزنی دور بین کار گذاشته شود و سر ماه جریمه بد حجابی ارازل و اوباش به در خانه هایشان فرستاده شود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هر مغازه و اداره ای که به این بدحجاب ها خدمات دهد بابد جریمه شود.باور کنید این مغازها و پاساژها صد هزار تومن جریمه شوند دیگه این آدم ها را راه نمی دهند توی مغازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مردم رو با قانون حجابتون انداختین به جون هم، سر همه گرم شه به سیاست کار نداشته باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بد بخت منافق صفت از همکارانتان در آلبانی چه خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کی انداخته به جون هم؟؟؟؟؟
حالا خوبه اون خانم بدحجاب افتاده به جون یکی دیگه.....
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا مهدوی پناه
۱۶:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
قانون اساسی ما بارای مردم پایگذاری شده وباید به آن احترام گذاشت،وکسی که قانون را رعایت نکند ، وقتی دیگران به او تذکر میدهند حق ندارد هتاکی وبه اوحمله کند، چرا که اوست که قانون را نقض کرده وحق مردم است که به کار ایشان اعتراض کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
پس با این حساب اگه یه نفر شما رو بزنه یعنی شما با اون نفر افتادین به جون هم !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حجاب قانون خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
قانون حجاب قانون خدا و قرآن است که در ایران اسلامی جاری است و بی خانواده ها می خواهند که این قوانین را به هر روش و گفته خلاف منطق کنار گذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به هیچ کسی ربطی نداره کی چی می پوشه ، هر کسی جوابگوی اعمال خودش در اون دنیا است ، 100 درصد مقصر خانواده شهید هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هر کشوری قانون داره که باید رعایت بشه توهم زیاد جوگیر نشو وهیجان زده نشو خوب شد توقاضی نشدی یکم مغزت اندازه نخودت را بکار بنداز
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
جواب ترو باید پلیس آمریکا بده اگه زنی یا مردی از اون سیاه که بالاتر نیستی تو ایران امثالی مثل تو زبون درازن
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۵:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
راست میگی .شهید وخانواده اش مقصرند.اگر شهدا نمیرفتند درمقابل دشمن سینه سپر نمیکردند واز جون خودشون مایه نمیگذاشتن دشمن میومد تو وناموست رو میبرد وامروز نمیتوانستی برای خانواده شهدا زبون درازی کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آلبانی چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۶:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مشخصا در دورهمی هاتون که هر جور دوست دارید الان دارین میپوشین و دست میدین و آزادین

مسئله جامعه و نسل آینده اش است که مطمئنا برا بچه هاتون آزاد کردین ولی حقی برای تصمیم گیری در مورد بقیه مردم و بچه هاشون ندارید و باید از یک چارچوب خاص پیروی کنید و مراعات کنید

Please
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
معلوم میشود تو قانون را نمیشناسی پس حتما زندگی توی تویله عادت داری وقتی قانونی تعریف کردن باید همان شود تا جامعه دچار هرج و مرج نشود حالا توی حجاب هم داره دزدی و اختلاس میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مخالفم با بدحجابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بله اگر شهدا خون پاکشون رو نمیدادند امثال شما
دست به دست تو گروهای داعشی در حال خدمات
....بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
منافق شاخ و دم نداره یکی مثل تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
پوششِ افراد در جامعه به تک تک افراد جامعه مربوط است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
رعایت قانون الزامی و باید به قانون کشور احترام گذاشت.
جنگل که نیست که به کسی ربطی نداشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کاربر خیبر شکن، به تو و امثال تو فقط همینو یاد دادن و مغزتونو شستشو دادن، بجز این حرف، چیز دیگه ای یاد ندادن، تا یه چیزی میشه همینو بلدید بگید، دشمن به کشور ما حمله هم نکنه، توسط عناصر داخلی مردم کشته مینش و اسمش رو میذارن خطای انسانی، جواب اینو چی میدی
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۷:۰۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
موقعی که این آسیبهای این بی حیایی در جامعه،به خودت و اطرافیانت رسید و زندگیهاتون از هم پاشید،اون موقع
دیگه این رو نمیگی
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۵:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دوستان سلام
ببخشید که می خوام رک بگم. حیوان ها هم در قلمرو خودشون قانون دارند، تو تمام کشورها روی مسئله حجاب خانم ها غیرت هست، اگر می بینید که مثلا در اروپا خانم ها حجاب ندارند، ولی بقدری ساده در آراستگی ظاهری و در نوع پوشش و نوع کلام شان هست که اون در واقع خودش یه نوعی حجابه. تازه اونها پیامبرشون اونطوری دستور داده، دین ما گفته حجاب به چه صورت باشه (کاملا شفاف) این قیافه هایی که تازه گی ها داریم می بینیم یه نوع ساده اندیشی و اعتماد به شبکه های منحرف اجتماعی است، شک نکنید. اونهایی که به خودشون ارزش قائل هستند پوشیده و با حیا در جامعه ظاهر می شوند (مانند جواهرات با ارزش که در دید عموم قرار نمی گیرند). موجوداتی هم که خودشون رو رنگ می کنند تا مثلا شکل اون ور آبی ها شوند، خانم نیستند .....
خودم تو جامعه اروپا دیدم که دخترها و خانم هایی که اهل زندگی خانوادگی هستند، پوشیده و ساده در محافل عمومی می آیند و اون کسانی که آرایش غلیظ می کنند ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اونها پیامبرشون این جور دستور داده؟.... در همه ادیان سطحی از حجاب به طور روشن تعریف شده ولی پیروان رعایت نمی کنند. برای اطلاعات بیشتر مقاله «حجاب در قرآن و عهدین» را دانلود و مطالعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
پیامبرشون دستور داده به بی حجابی؟؟؟؟ حالت خوبه؟ یعنی مثلا حضرت مسیح گفته زنان برهنه باشن در دین من؟ یه کم مطالعه کن یه کم قران بخون حضرت مریم که مادر حضرت مسیح هست حجاب کامل داشته کلا همه ادیان توصیه اکید به حجاب دارن اما متاسفانه کسی رعایت نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به همتون حمله میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
متاسفانه حمله کردن ،جزء خلق و خوی حیوانات وحشی ست.
شما سعی کنید همانند انسان ها،قانون مدار باشید ،
رعایت حجاب قانون ایران است.
آدم باشید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا مهدوی پناه
۱۶:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مگه جنگله و خدایی نکرده شما ح...........؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بکشید مارا مازنده تر میشویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نمیخواد بگی سالتو بپوش،اگه مردی لرو بگو دزدی و اختلاس نکنید،بببنم میکننت تو گونی یا نه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هر چیزی سر جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هر دو لازم است و این دو ناهنجاری هستند که هر کدام در جای خود باید مقابله شود
مردم تا حد شما . . . نیستند که با یک گفته کودکانه فریب شما ها را خورند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اونهایی که میگن پوشش اختیاریه و دل و جیگرشونو میریزن بیرون و میگن مردها باید نگاه نکنن همین عقیده رو نسبت به اموال و پولاشون هم داشتن به گدایی میافتادن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
زن مال و اموال کسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا مهدوی پناه
۱۶:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
احسنت، توضیح قشنگی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
افرین واقعاکه راست میگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام. کسایی که نوشتن چکار به حجاب مردم دارید و در غرب کسی تو کار کسی دخالت نمی کنه اول بفرمایند در کدوم کشور غربی شما آزادید نقض قانون کنید و اساسا اگه قانون هم نباشه کجا اجازه دارید نقض فرهنگ کنید؟ اگه یه آشغال کوچیک رو زمین بندازید راحت می گذرند؟ در همون بحث لباس در موارد مختلف قوانین جدی دارند. دوم اینکه مگه حتما باید مثل اونا باشیم؟ ما جور دیگه ای هستیم و قوانین و فرهنگ خودمون رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آیا این هم قانونه که در خیابان هرکسی به هرکسی دلش خواست تذکر بده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کاربر 18:00 بله امر به معروف و نهی از منکر، قانونی مستقل دارد که به تصویب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی رسیده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
وقتی در اجتماع می‌آیند باید قانون رو رعایت کنند اوجا دیگه بدن خودمه و پوشش خودمه معنایی نداره .
نباید بین انسان و حیوان یه فرقی باشه؟؟ بشر داره روز به روز به رهنه تر میشه و خودشو شبیه حیوان میکنه .
با این کار ها قلب امام زمان که در میان ماست پاره پاره میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
قانونی که اکثریت جامعه, حتی کسایی که به حجاب اعتقاد دارن, با اون مخالفن و مقبولیت اجتماعی نداره رو هرگز نمیشه اجرا کرد. اجرای هر قانونی نیاز به همراهی مردم داره چون اکثریت مردم مخالف هستن این قانون هرگز موفق نمیشه و همینه که هر سال وضعیت حجاب بدتر از سال قبل میشه اینو مسئولین ما کی میخوان درک کنن الله‌اعلم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
وقتی غیرت بعضی مرداازبین رفته همینه
Iran (Islamic Republic of)
سارینا
۱۶:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
شما که غیرت داری چی کار کردی بگو تا آقایون بدونن مغزتون رو یکم روغن کاری کنید تا راه بیفته
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۱۵:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
واقعا از وقتی این خبر رو خوندم اعصابم ریخته بهم و ناراحت شدم
امیدوارم سازوکار مناسب و درستی برای رفع این مشکل شکل بگیره و با این ها که به یه دختر بچه هم رحم نکردن برخورد درخوری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آیا اگر در قضیه هایی مثل زمین اسکیت بلوار چمران قاطعانه برخورد شده بود، بازهم چنین حوادثی رخ میداد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
میگی باید چیکار کنن لابد یه مشت بچه رو اعدام کنن
قاطعانه!!!!!
دلالا خون مردم رو تو شیشه کردن کسی جیکش در نمیاد واسه چند تا بچه همه درخواست برخورد قاطعانه دارن
تا زمانی که مردم ما برای دیدن اعدام یک نفر صف میکشن این مملکت درست بشو نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به خدا همینو بگو شیراز شورشو دراورده من شیرازیم رغبت نمیکنم برم بیرون اخه بی حجاباشونم اکثرا موادزده و این مدلین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بی احترامی به خانواده شهید ربطی به مشکلات اقتصادی نداره لطفاً شهلا رو به ممد مربوط نکنید ، این از بی فرهنگی و لنگیدن ایمان ماست
Iran (Islamic Republic of)
نادیا
۱۴:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ای نادان اسلام حکم واجبی داره به نام امر به معروف و نهی از منکر که واجب و وظیفه همگانی است و جز فروغ دین هست و یکی از اصول قانون اساسی هم هست پس همه وظیفه دارند به هم تذکر دهند و به خوبی دعوت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ببریدش همونجا اینقدر بزنیدشون تا رام بشوند ، ملت وحشی ایران را فقطاینطوری میشه رام کرد.
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۵:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ناموس خودتون هم بود همین حرف رو میگفتید ؟؟؟ فکر کن بعد حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۵:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یکی به نعل میزنی یکی به میخ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بزرگترین میراث پدر برای فرزند ادب است؛ اما به نظر شما از ارث محروم هستید...
چطور به خودت اجازه می دهی ملت ایران را وحشی خطاب کنی ؟!!!
حرفی که ترامپ احمق زده تکرار می کنی... کمی فکر کن و بعد حرف بزن، به دکتر روانپزک هم مراجعه کن چون به نظر خوی وحشی گری در شما بیشتر است...
هر جامعه ای قانون دارد و مجازات هر جرمی مشخص است... حتی در قتل و امر قصاص هم خداوند متعال می فرمایند که البته عفو بهتر است و عفو کنند را بشارت به خیر و نیکی می دهند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چند سال دیگه بیشتر نمیتونی تو کشور باشی تو و امثال تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اولا وحشی و بی ادب خودتی که به هموطنات توهین میکنی و رفتار یکی دو نفر را به کل مردم ایران نسبت میدی ثانیا اگر اون دو تا خانم بی فرهنگ هستند که در میان مردم نوع تربیتی که یا اون پرورش پیدا کردند رو به نمایش میذارن دلیل بر این نمیشه که تو هم همون رفتار را باشدت بیشتر برای سربراه کردنشونتوصیه کنی.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
وای از بی غیرتی مردا که.........
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۴:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
شما که غیرت دارید چی کار کردید کجارو گرفتی با این افکارتون به هیچ جا نمیرسید که هیچ اوضاع روهم بدتر میکنید به کسی هم ربطی نداره کی پوشش و حجابش چطوریه
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۵:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چه خوبه که اگر مردهای خانواده خودتون بی غیرت هستن،اون رو به همه مردهای جامعه تعمیم ندید.
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۵:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا .پوشش وحجاب به همه ربط داره.جامعه جامعه اسلامیه ونمیشه فضای جامع رو آلوده کرد واینجا سانفرانسیسکو نیست ومتاسفانه جامع ما از وجود لامذهبی مثل شما رنج میبرد.
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۱۵:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
.جامعه جامعه اسلامیست نه طویله خران که خرتو خر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
لااقل پیش خدا سربلنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چقدر دلم شکست....خداحفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حاکمیت موقعی میتواند از مردم درخواست کند که بدلایل شرعی به حجاب اجباری تن در دهند که دیگر منکرات موجود در جامعه مثل اختلاس و چپاول بیت المال را ریشه کن کرده و خاطیان آن را در هر لباسی به شدیدترین وضع محازات کند . نه آقایون را چهار تا 5 سال بفرسند هتل اوین و بعد بیان بیرون و با پول های غارت شده مردم خوش بگذرونن
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۱۵:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هرمساله از کانال خودش باید حل بشه واین دلیل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
همین رافت مثلا اسلامی گند زده به همه چیز. چرا برخورد جدی نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یه نهی از منکر // چرا بانکها 27 درصد نزول میگیرن // کی جوابگوست ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا شماها هرروز از صبح تا شب دنبال بانکهایی هستین که سود ( نزول ) بیشتر میدن تا پولتان را اونجا پس انداز کنید؟؟؟ البته هر فردی از این کشور بخصوص در ده سال گذشته در هر شعلی که هست اگر فقط ( کمی ) دقت کند میبیند که چه پولهای کثیف و ناپاکی را سر سفره خانواده خود می برد!!!!! ولی حیف که سالهاست ( سرها زیر برف ) البته به بهانه های مختلف ......که فقط خودتان را گول می زنید نه ( خدا ) را
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۰۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
بازهم مغلطه تکراری ، مگر انجام یک خلاف مجوزمی شود که من هم خلاف دیگری کنم؟ بله بانک هم بایددرست شود وکسانی که مسیول اند تذکرلازم رامی دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یه امر به معرف // چرا به بیکاری جوانها که مانع مهمی در سر راه ازدواجشان است کسی جوابگو نیست // فقط دنبال خصوصی سازی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
چرا اون دسته از جوانان به خدا ایمان ندارن؟ در ضمن سیاه نمایی نکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به اشدمجازات برسند خانمهای هتاک...کسایی که میخان بی حجاب باشن هم توخونه بشینن باقانون رو رعایت کنن.چن روز پیش شیراز بودم یه دختری تقریبا۱۵ساله تاپ باشلوارتنگ بدون روسری .مامانشم دنبالش بود بابا یه کم غیرت یه کم شعور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حجاب را از همان کودکی باید آموخت و دوست داشت در سن 15 سالگی کار از کار گذشته است بخصوص که پشتیبانی مادر را هم به دنبال دارد و البته که مادر ها بسیار مقصر در این امر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به اشدمجازات برسند خانمهای هتاک...کسایی که میخان بی حجاب باشن هم توخونه بشینن باقانون رو رعایت کنن.چن روز پیش شیراز بودم یه دختری تقریبا۱۵ساله تاپ باشلوارتنگ بدون روسری .مامانشم دنبالش بود بابا یه کم غیرت یه کم شعور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
این رو هم بنویسد افراد به چه حقی به دیگران تذکر میدن؟!!!! اصلا چکاره هستن که بخوان تذکر بدن؟!!!! تا وقتی افراد خودسرانه به خودشان اجازه میدن در کار دیگران دخالت کنن بدتر از این ها رو در جامعه شاهد خواهیم بود و احترام ها از بین خواهد رفت و مردم جامعه به جان هم خواهند افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اینجا ایران است و طبق دینی که انتخاب کردیم، نسبت به امر به معروف و نهی از منکر سفارش شدیم. شما بفرما اونا که با وضع حجاب بد بیرون می‌گردن با چه حقی بین مردم می‌گردن مگر قانون اساسی حجاب رو تعریف نکرده؟! شما سکوت کنی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۴:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
جنابعالی خیلی بیجا میکنی که اظهار نطر میکنس وقتی اطلاعی از قانون نداری .اینها خواستار قانون مداری بودند حجاب یک قانون است اگر در این کشور داری زندگی میکنی باید تابع قانون باشی .ترویج بیحجابی و فحشا در کشور یک اسیب اجتماعیست و خانواده ها رو دجار تزلزل و بلوغ جنسی زود سرش در نوجوانان میشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
پشگل مغز، امر به معروف و نهی از منکر واجب شرعیه و مثل نماز واجبه. این که عده ای انجام نمیدن دلیل بر واجب نبودنش نیست. همین تفکرات احمقانه شماس که داره مارو به عصر حجر بر میگردونه
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۵:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مسائل شخصی آره ولی پوشش در جامعه مساله شخصی نیست به همه مربوطه در ضمن شما چطور راضی میشی چشم هر غریبه ای رو اندام خانواده ات بیفته
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۶:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بکن تو مغز پوکت. قانون اساسی. به حق قانون اساسی همین مملکت. قانون اساسی. به انگلیسی بگم؟ constitutional law. اینم امریکاییش. شیر فهم شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
همه افراد جامعه نسبت به یکدیگر حق و تکلیف دارند. همه موظفند پوشش مناسب داشته باشند و از طرفی همه حق دارند به کسی که پوشش مناسب ندارد، تذکر دهند. پوشش مناسب هم یعنی پوشش دینی چون جامعه ایران جامعه اسلامی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بنا به حقی که خدا در امر به معروف و نهی از منکر گذاشته و بنا به این که بنی آدم اعضای یگدیگرند و بنا به این که چو بینی که نا بینا و چاه است اگر خاموش نشینی گناه است
شما راست می گویید چون قانون و دین بی یاور ماند گرگصفتان بسیار شوند و جامعه گرگ همدیگر خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
در کندوی زنبور هم اگر هر عضوی از قوانین سرپیچی کند بشدت مجازات و حتی کشته می شود.. ما از زنبور هم کمتر هستیم ؟ اگر پلیس آمریکا را داشتیم به امثال شما می فهماندند که قانون چیست و چگونه باید رعایت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اول اینکه در آیه حجاب فقط سخن از پوشش است، و هیچ ذکری از چادر مشکی نیست،
دوم در ادامه آیه حجاب به مردان امر می‌شود که نگاه خود را فرو گیرند، یا به اصطلاح قدیمی ترها «چشماتو درویش کن»
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۵:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کدوم آیه؟
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۱۵:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تفسیر به رای نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
برای زنان هم هست ایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اولا کسی نگفته است که پوشش یا حجاب به معنی چادر مشکی است مغلطه نفرمائید و در ثانی حد پوشش هم معلوم گشته است و به معنی شلوار تنگ و مانتو جلو باز و روسری به مانند زبان ماری نیست که نه تنها موها را نمی پوشاند بلکه کل پس گردن و و جلوی سینه هویدا است و حتی خود وسیله ای برای تجمل بیشتر موها می باشد
دوم مردانی که جمع خانم های آنچنانی باشند چگونه می توانند که نگاه خود را درویش کنند؟ این مردان یا باید از اولیاء الهی باشند و یا مردانگی خود از دست داده باشند و یا از ازل مرد نبوده باشند ، والبته که همه این چنین نیستند پس شما چنان باش و اگر دیگران تعرضی به ناموستان داشتند همین را بگویید و بس
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۱۴:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به شماها چه که حجاب طرف چطوریه به هیچکسم مربوط نیست که طرف چطوری داره زندگی میکنه کسیم نمیتونه به زور و اجبار حجاب یاد بنده خدا بده طرف دوست داره پوشش و تیپش اونجوری باشه به من و شماچه کم فظولی کنید برید زندگی مردم اروپایی رو ببینید تحقیق کنید کسی با کسی کارنداره فرهنگشون رو نگاه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۵:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اونا که تا خرخره تو لجن گیر کرده اند شما چی رو میخای به ماتذکر بدی؟ما مسلمانیم وپیرو قرآن واهلبیت وزنان ما پیرو حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه.یادت باشه نه بچه طرفی نه با آدم بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۱۵:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تو اروپا که فساد بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۱۵:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خیبر شکن ؛ باعثش همین امثال شماها هستید که روز به روز به زمان قاجار برمیگردیم با این افکارتون بنازم به اروپاییا که کسی به کسی کاری نداره اینجاهم به کسی مربوط نیست کی چجوری زندگی میکنه و حجابش چطوریه من خودم یه جوون دهه هفتادیم و راه منطق و خودم و پیش گرفتم به حرفا و داستانای امثال شماهم اعتقاد ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام این حرف یعنی چه اینجا ایران است نه اروپا وقتی ما مسلمان هستیم ودین اسلام را قبول کردیم پس به ما ربط داره طرف بره خونش هرچه قدر میخاد بی حجاب باشد نه تو جامعه اگه بری مطالعه کنی می بینی بیشتر زنان اروپایی به دین اسلام رو می آوردند وحجاب خودشان را رعایت می‌کند برعکس بعضی از زنان ایرانی که حجاب خودشان را بر می دارند وفکر می‌کند کار خوبی می‌کند ما یک امام زمان داریم که با دیدن این صحنه ها دلش به درد می آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اولا مسئله حجاب جزو قانون اساسی ما است دوم اینکه بی عفتی و بی حجابی بلای خانمان سوز است خانم و آقایی که با لباس نامناسب در جامعه حاضر می شوی اگر نا آگاهی با گذاشتن فقط یک ساعت وقت در دادگاه های خانواده می توانی ببینی که بی حجابی امثال شما چه بر سر زندگی دیگران می آورد من کارمند هر روز این موارد را در زندگی دیگران می بینم و آرزو میکنم کاش مردم خودخواه نباشند و فقط با رعایت پوشش مناسب کاری کنند که جامعه از لحاظ فرهنگی قدری بهتر شود و طلاق کمتر وآوارگی کودکان میان پدر و مادر کمتر شود آخر تا کی خودخواهی؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
فقط یهودیها از کلمه خیبر شکن بدشون میاد.شماچطور؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
گفتی بنده خدا!!! چطور روت میشه صحبت از بنده خدا کنی در حالی که بنده هوای نفست هستی نه در بند و بندۀ خدا!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
توی کشورهای اروپایی و غربی فساد زیاده ولی از نظر خودشون فساد نیست، آزادیه، حقوق بشره!... مثلا در فرانسه از بس موارد زنای با محارم زیاد شده که دولت اخیرا ازدواج با محارم را قانونی کرده... این یعنی اوج سقوط و نتیجشو در نسل های بعدی خواهند دید... بی حجابی قابل دفاع نیست... حجاب حتی صرف نظر از عقدیه دینی، چیز مضری نیست به طور کلی پوشیدن بدن چه برای مرد و چه برای زن از هر نظر برای سلامتی جسمی و روحی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
قانون
۱۴:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حجاب یک قانون است . هر کس به قانون عمل نکند باید مجازات شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تحصیل رایگان نا دیپلم // ایجاد کار و مسکن برای جامعه هم قانونه
حجاب را با صدای بلند میگی قانونه و بقیه موارد را صدایی ازت در نمیاد // خیلی چیزای دیگه هم قانونه چرا اجرا نمیکنن // چه کسی را برا اجرا نکردن مجازات کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هر جامعه انسانی دارای عرف و قوانینی هست که به خصوص در انزار عمومی رعایت آن جدا از اعتقادات که جای خود دارد به منظور ایجاد ارامش و امنیت روانی برای همه اقشار ضرورت دارد ما یک کشور اسلامی با تمدن کهن ایرانی هستیم کجای این تمدن ما برهنگی داشتیم که الان عده ای دنبال ترویج آن هستند مطمئن اکثریت جامعه جدا از سیاست مخالف آن هستند منتهی مواردی که الان در سطح خیابان مشهود است مطمئن برنامه ریزی شده و از خارج دستور گرفته میشود و تلاش در ایجاد ناهنجاری هست و مسئولان مربوطه بایستی به وظایف خویش عمل نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
از شهید مایه نگذارید
Iran (Islamic Republic of)
سلطان
۱۴:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بنام خدا
با سلام
شما بفرما از چه مایه بگذارند؟ این همه شهید داده نشده که هرکس به نام آزادی هر کاری دلش بخواهد بکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
باید از شهدا بذاریم چون آنها بر ما حق دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
وصیت نامه شهدا پر است از توصیه بانوان به حجاب. پس کاملا مرتبط با شهداست.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۵:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ما مدیون شهدا وخانواهاشون هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ما یه اتاق فکر قوی برای مغضل بد حجابی نیاز داریم که چیکار کنیم این معظل بر طرف بشه یکی از اینها به نظر بنده جلوگیری از تولیدی های رواج دهنده لباسهای هنجار شکن دومی که مهمتر از همه است جلوگیری از رواج و ابتذال و ولنگاری توی سلبریتی هادو بازیگران سوم استخدامهای مبتنی بر رعایت حجاب یعنی این نشه طرف استخدام بسه دو ماه دیگه چادرشو بر داره
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا مهدوی پناه
۱۷:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آفرین، موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
با ضاربین با اشد مجازات برخورد شود. هر کشوری قانونای خودشو داره ، آمریکا ، اروپا همه قانونای خودشونو دارند چه دوست داشته باشیم چه دوست نداشته باشیم.ایران هم قانونای خودشو داره. بااااااید رعایت کنیم. باااااید
Iran (Islamic Republic of)
آزیتا
۱۶:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خواهر و مادر خودتون هم همین حرفو میزدید اوناهم خانواده دارن درضمن به کسی هم مربوط نیست کی حجاب داره یا نداره هرکی دلش بخاد هرجوری میتونه بگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خیلی جالبه. دکمه لایک و دیس لایک و غیر فعال کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دقیقا چن روزه
Iran (Islamic Republic of)
Tm
۱۸:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آره
غیره فعاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اگه همون اول بچه مذهبی ها می زدن تو دهن این کثافت ها الان اینقدر گستاخ نبودند
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۴:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
شما چی میگید هرکی هرجور دوست داشته باشه زندگی میکنه و پوشش هم هرجوری باشه کسی حق نداره حرفی بزنه با این افکارتون به کجامیخاید برسید یکم روشن فکر باشید عقلتونو کاربندازید ببینید کشورهای اروپایی مردنشون چطور زندگی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
سلطان
۱۴:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آقا میلاد شما روشنفکری بس است ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
منفی میدم ولی ثبت نمیشه... به ضررشونه آخه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اقا میلاد مگه جنگله که هر کی هر جور دوست داشته باشه زندگی کنه
ادمایی مثل تو زیاد شدن که جامعه به گند کشیده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کاربر میلاد. چون منافع تو در بی بندوباری هست طرفداری میکنی، آیا برای ناموس خودت هم همین نظر رو داری؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
میلاد اروپا هم با این ادعاشون برای خودشون قانون دارن، طوریکه وقتی میان ایران به قانون ما احترام میذارن ،اونوقت ما...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آقا بدحجابی فرهنگ نمیاره ولی حیوانیت میاره آقا میلاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آقا میلاد اول فکر کن بعد حر ف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آقا میلاد بی بندوبار نشانه روشنفکری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
منم با به بی حجابی مخالفم ولی تودهنی زدن به مردم کار بچه مذهبی نیست باید قانون جمع کنه این مسئله رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اینا متاسفانه از سلبریتی ها خط میگیرن و الگوشون اونا هستند کسانی که با پوست روباه شال گردن و بدون حجاب عکس میگذارن تو اینستا گرام اون و یه قرون مالیات نمیدن و ترویج کننده بدحجابی هستند از اینا باید شروع بشه که مغز خامهایی اگوشون اینا هستند که ۴۰ الی ۵۰ میلیون پول قبضشون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
همین خوشا شیراز پاتوق چاپلوسی سلبریتی هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
پس بگو اگه بی حجابی فرهنگ و لاکچری بودنه پس ادب و اخلاق چی اینا جزو بروز بودن نیست !!!!!!! فقط وحشی گری و سگ بازی رو یاد گرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به کسی ربطی نداره. حجاب یک امر شخصی. دست بزار رو کلاهت که باد نبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بله حجاب امر شخصیه ولی نباید به خاطرش کسی رو بزنی اونم یه همسر شهید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام حجاب زمانی یک امر شخصی هست که تو منزل خودت باشی وقتی تو جامعه باشی باید تابع قانون باشی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اگه موضوعی باشه که فقط به خود شخص مربوط بشه و کسی یا اطرافیان یا... صدمه ای نبینن درسته ولی با بی حجابی به نظرتون چند نفر وسوسه میشن و به گناه می افتن؟؟!
پس نمیشه گفت حجاب شخصیه !
اگه اینطوریه پس لباس هم شخصیه و شما اگه با خانوادت جایی رفتی و دیدی فردی لباس نپوشیده(زن ومرد هم نداره) اونوقت بگو به خودش مربوطه!
یعنی اگه همسر یا خواهر و مادر و.. دیدن آقایی لباس نپوشیده ویا برادر و پدر و... دیدن جایی خانمی بدون لباس هست هم باید بگی به خودش مربوطه!
اما واقعا اگه جای بری و یه آقایی حتی لباس بد پوشیده باشه و با خانوادت باشی تحمل میکنی ؟؟!
انصافت کجاست؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
امر به معروف و نهی از منکر واجبه
هر کاری که فقط به خود شخص و در حریم خصوصی خودش باشه به بقیه ربطی نداره اونم به شرطی که برای دیگران آزار و اذیتی نداشته باشه
حالا بد حجاب فحاش و .... در ملع عام میاد هر کاری میکنه تو مملکت اسلامی آرام و مرحله به مرحله خودشو لخت میکنه و بعدش با وقاحت تمام میگه به کسی ربطی نداره
این کارا رو بقیه تاثیری نداره باعث هزاران رفتار ناشایست نمیشه
برای افرادی که میخان به گناه آلوده نشوند زندگی بسیار سخت شده
انقلاب و جنگ و شهید و .... دیگر برای این بود که مسلمانی زندگی کنیم نه اینکه یه عده چپاول کنند و یه عده لخت بشوند و شرف و آبروی ایران و ایرانی را ببرند
با هر کس در حد گناهی که کرده باید برخورد قاطع بشود تا درسی باشد برای عبرت گیرندگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کمی فکر کن و بعد حرف بزن، حجاب امری شخصی نیست؛ وقتی در اجتماع حضور پیدا می کنی دیگر امری اجتماعی است... هنوز تفکیکش برای خیلی ها سخت است، چون نمی خواهند بپذیرند سخت است و خودشان را به آن راه زده اند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اگه امر شخصیه توخونه خودت هست نه توخیابان که مال همه ماست
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۱۴:۲۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
فقط یک نادان همچین جوابی میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
من هفته قبل شیراز بودم وضعیت بازار فروش لباس زنانه بسیار افتضاح بود ....
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۳:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اون دوتا ضاربو مجازات کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خدا کنه یکروز بالاخره دراین مملکت به مسئله حجاب (چه زن چه مرد) اصولی،عقلانی،اعتقادی,انسانی،منطقی،اجتماعی و.. نگاه شود. کاری به موارد استثنا نداریم که اجبارباعث تغییر رفتارشده، مسلماً افراددریک دوره خاص اززندگی (کودکی) درخانه ومدرسه وجامعه، باورهای عمیق وحک شده درضمیر ناخودآگاه پیدامیکنند ووقتیکه به بلوغ میرسند واین روند ادامه پیدا میکنه دیگه چنین رفتارهای ملکه ذهنشان میشود وطبیعی است دربرابر تغییر رفتار اجباری وتحمیلی ( حالا شما بگو ارشادی!) مقاومت میکنند وادامه واصرار این روند با توسل به مسائل دینی! امنیتی! تربیتی! و... به صلاح مردم والبته کشور نیست. متاسفانه خیلی ها این نوع باورها درپوشش شخصی افراد را ازدیدگاه خیلی منفی وزشت ( چه بسا سیاسی ) وخلاصه ناهنجاری! مقایسه میکنند وباآزادی پوشش مخالف هستند! نباید بچه گانه ومتعصبانه فکر کرد مسئله بی حیایی وبی عفتی و... خیلی خیلی خیلی با مسئله آزادی درپوشش فرق میکنه وفهم این قضیه فقط با کنار زدن حجابهای تعصب وترس وعادتو... اماکن پذیرهست
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام کاراشتباه ولی بایدعلت راهم جستجوکردچرااین عکس العمل صورت گرفته آیاکم کاری دکترین اخلاق نیست؟؟؟؟...۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آیا جواب یک تذکر لثانی آرام این وحشی بازیها هست آیا این بی حجابها و واکنشهای آن حساب شده و با برنامه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
این طیف از آدما مدعی اخلاق و فرهنگ و آزادی و آزادگی هستن ولی تا کسی حرفی خلاف عقیدشون میزنه مثل وحشیها می افتن به جونشون.بعد انتظار دارن مملکتو بسپارن به اونا و همفکراشون تا به قول خودشون آبادش کنن.اینا قدرت داشته باشن قراره چه بلایی سر ملت بیارن.خوب طرف داره تذکر میده براتون مهم نیست تهش اینکه راهتون بکشین برین چرا مثل وحشیها به جونشون می افتین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یه نفر نرفته جداشون کنه ؟؟؟
متاسفم برا مردم شیراز،
کم مونده ... بیان توی خیابون بعضیا دیگه شورش رو درآوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
درست صحبت کن.برای خودت متاسف باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
الان طوری شده که مردان بی غیرت در این جور حوادث، از فرد بی حجاب و بی عفت دفاع می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کسی نرفته چون همه از شماهای خشکه مذهبی متنفرند... برید گم شید. منفی میدیم ولی ثبت نمیشه
باشگاه مزدوران جوان فکر کردی با این جلوگیری از منفی دادن به صحبت های مخالف و جلوگیری از مثبت دادن به صحبت های مخالف به جایی میرسید. نفسها و زورهای آخرتونه دارید میزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اگه مردم از مذهبی ها متنفرن پس تشییع جنازه آیت الله ناصری چی بود؟ ماجرای سرود سلام فرمانده چی بود؟ قضیه عزاداریها جی بود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اینکه بی حیاها و بدحجاب ها پر رو شده اند امری کاملا طبیعی است. وقتی چند سلبریتی دوزاری هرکاری دلشان میخواهد با حیا و عفت جامعه انجام می دهند و هیچ کس و هیچ مسیولی بهشون چیزی نمیگه و وقتی جناب آقای ضرغامی به جشن تولد دختر یازده ساله بیحجاب میره و بهش کادو تولد میده و دست به موهاش می کشه انتظار دارین افراد عادی جامعه مقید به عفت و حجاب باشند؟ برخورد گشت ارشادی باید از بالا و با این سلبریتی ها و بالاخص با شخص ضرغامی باشد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۱۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اشد مجازات برای زن های فاسده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا این داستان انقدر داره پیچیده میشه؟
الان جامعه عصبیه و این اخبار گشت ارشاد و خیلی فیلم های دیگه پیچیده و یه قشری از جامعه که کم هم نیستن خب ناراحتن و کافیه شما حتی بگی شالتو بپوش اونوقت این اتفاقا میفته ..
بیاید دوباره جامعه رو به ارامش برگردنیم و تا اروم شدن وضع مملکتمون و ثبات کشورمون و بهتر شدن شرایط معیشتی مردممون که عصبانی هستن از این کار دست برداریم فعلا و ببه گوشه هتی دیگه دین بپردازیم، هر چند میخواد خوب باشه ، خوب یا بدشو من کاری ندارم،خدا قاضی هست! بنده خودم هم چادری هستم ولی واقعا من و خونوادم اصلا رو این موضوع حساس نیستیم که فلانی از کنارمون رد شد حجابش چطور بود! اونم ادمه و باید باهاش نشست حرف زد تا بشناسیم روحیاتشو خب دلیلی داره که چرا من با حجاب راحتم و اون بدون حجاب و طبیعیه! نه اینکه هر کیو دیدیم بگیم خانمم حجابتو رعایت کن بدون مقدمه و شناخت اون فرد ؛ الان جامعه عصبی هست بخاطر هزاران مشکل تو کشور، بعد ما مردم هم چسبیدم فقط به موضوع حجاب ، حجاب شخصیت هر فرد هست که باهاش رشد کرده نمیشه شخصیتشو تو یک دقیقه عوض کرد که، باید اون فرد رو شناخت که اینجوری منجر به آشفتگی بیشتر تو جامعه با این اخبار و دلخوری بیشتر نشیم
قرار نیست همه اونجوری که ما میخوایم و دین میگه باشن دین خیلی چیزا گفته یکیش حجاب هست! قبول دارم قانون ایران همینه ولی بخدا شرایط رو برای ماها که چادری و با حجاب هستیم هم تو جامعه دارید سخت میکنید، هر چیزی نیاز به زمینه سازی داره نه فوری بگیم حجاب داشته باش چیزی که اون فرد قبولش نداره شاید؛ چرا نمیخوایم قبول کنیم؟ خب منم با حجابم چون تو خونواده مذهبی بزرگ شدم ، دوستم حجاب نداره چون تو یه خونواده دیگه بزرگ شده که عقایدش با ما فرق داره و هر کسی قابل احترامه
ادم نمیدونه دیگه تو این کشور دلش برای کی بسوزه؟ برای کدوم طرف؟ ‌حق با کیه؟
بخدا با این اخبار بیشتر از قبل دلم میگیره و دلم برای هر دو طرف غصه دار میشه
نمیدونید این کارها بدون مقدمه چطور باعث ازار دیدن روح مردم جامعه میشه!
الان برای کدومشون گریه کنم واقعا؟
بخدا برای من هم راحت نیست هر کسی روحیاتش فرق داره، بیرون میرم بهم فحش هم بدن خدایی نکرده یا بد نگاه کنن و تیکه بندازن نمیتونم جوابشونو بدم چون دقیقا از همین روز میترسم بی تفاوتی ها!
خدا ارامشو به کشور برگردونه
یه بچه ۱۲ سال درس میخونه تا اماده بشه برای دانشگاه ،فوری نمیرن بذارنش از ۷ سالگی دانشگاه، برای هر چیزی مقدمه چینی لازمه که با یک دقیقه و چند دقیقه و چند ساعت و چند روز فراهم نمیشه، جامعه مذهبی تنها وظیفش نشون دادن زیبایی های اسلام و دینه نه بدتر دور شدن!شاید نفس کار خوب باشه اما نوع انجام دادنش کاملا اشتباهه! من قبول ندارم این نوع امر به معردف که اسیب به خودتون هم وارد بشه حتی! بخدا دقیقا از همین روز میترسیدم که یروز این اتفاقات بیفته و همه تماشگر باشن و این بی تفاوتی وحشتناکه نذارید مردم نسبت به هم با هر پوششی بی تفاوت بشن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
بهترین حرفی که در مورد حجاب شنیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا دخالت میکنی به شما چه طرف شال پوشیده یا نه مگر وکیل مردم هستی. خداوند انسان رو آزاد آفریده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نویسنده این کامنت بدون شک جنس مذکره اون هم چه جنسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است ....و حفظ حجاب هم شرعی است هم قانون .فرض کنید یک نفر قوانین رانندگی را رعایت نکنه و بگه انسان آزاد آفریده شده یا در محل دید همه زباله بریزه یا ادرار کنه بگه آزادم پس مشکلی نیست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
پس این همه خون دادیم چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آزاد یعنی لخت بیای تو خیابون؟ هر چیزی حدی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
این اونور آبی جیره خوار منافق آلبانی نشینه که تا کلمه ای ننویسه پول بهش نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آگه آزاد آفریده پس با حیوان فرقی نداره اون انسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا منفی ها رو بستی باشگاه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آزاد آفریده شده نه اینکه هر غلطی خواست بکنه پس اینهمه پیامبر واسه چی اومدن
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۱۵:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اون آزادی که تومیگی آزادی طویله ای هستش.ازادی انسان باحفظ کرامت انسانی وحفظ ارزشهای دینی فرق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مگه حیوان هستی توخیابان هرجودلت خواست بگردی خونه خودت آزاد باش ازخونه که آمدی بیرون باید تابع قوانین باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
ألا كُلُّكُم راعٍ و كُلُّكُم مَسؤولٌ عَن رَعِيَّتِه

بدانيد كه همه شما مسئوليد و همه شما نسبت به زير دستان خود بازخواست مى شويد.
خدا انسان را آزاد و دارای اراده و اختیار آفریده است اما با دادن عقل و وجدان و فرستادن پیامبران راه سعادت و قانون انسانیت را نشان داده است یعنی که او را رها و ول در دشت پر علوفه نکرده است.اراده و وجدان و رسالت مخصوص انسان ها می باشد نه بیشه زار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
آیا شما به کسی که به ناموس و قانون و کشور شما تجاوز کند با همین روال که انسان آزاد است برخورد می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۱۴:۱۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
آگر آزاد آفریده پس بزارید دیگران هم از شما آزادانه استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
طرف تیپ بد و جنسی میزنه و نگاه چندین و چند نفر رو به گناه میندازه و روان بعضی از مردم رو بازی میده و اشاعه فحشا میکنه و میگه دلت پاک باشه، جواب هم دادنی میگه دلم میخواد !!!!!!!!!!!! عجب .....
یا ناآگاهه یا میدونه داره چیکار میکنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نمیخوام از این کار دفاع کنم ولی عاقبت دخالت همینه، به من و شما هیچ ربطی نداره و بهتره سرتونو از زندگی مردم بکشید بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
باشه تو خوبی تو جلو بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دخالت نیست. قانونه، باید اجرا کنی. همونطوری که اگه بهت تجاوز شد، انتظار داری قانون ازت دفاع کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
پس اگه روزی دیدی همسرت یا برادرت یا هرکسی از آشناهای نزدیکت خطائی کرد و به سمت فساد رفت و منشاء اون هم همین بی حجابیها و و... بودن اونوقت بگو به ما ربط نداره نه اینکه فقط برای بقیه بگی !
واقعا به نظرت بی حجابی اونم بعضیها به حدی که اصلا نمیشه گفت بی حجاب و اصلا حجابش کجا بود، تاثیری تو فساد و به کج رفتن جوانان وحتی متاهلین نداره؟؟!
تا سرت نیومده بایدم اینطوری بگی و بله درسته باید سرت تو زندگی خودت باشه ولی نه تو همه موارد که به همه مربوط میشه نه به فقط خود شخص !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اگه تو چار دیواری اختیاری بود به هیچ کس مربوط نیست!ولی وقتی میاد تو اجتماع پوشش رو بین همه به اشتراک میزاره ، این حق رو همه دارند که لایک کنند یا دیسلایک! عین شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام. اونی که ناخن کاشته از سیاره مریخ این ایده رو نگرفته ، از اجتماع یاد گرفته ، دیده مثلاً همه دارند ناخن میکارند اونم رفته ناخن کاشته که عقب نمونه ، پس همه داریم روی هم تاثیر میزاریم.چیز به این سادگیو نمیفهمند بعد میگن چرا پیشرفت نمیکنیم! خدایا به هممون عقل کامل و سلیم عنایت بفرما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
وقتی که بغل مامانت بودی داشتی شیر میخوردی داشتن برا سالم ماندنت میجنگیدن دادش کجای کاری حق دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یک سوال: در منزل آن خانم های بی حجاب تذکر داده اند تذکر یا در خیابان و وسط اجتماع که حقشان است... آن خانم ها با بی حجابی مترکب گناه و جرم اجتماعی شده اند، باز می گویی سرک نکشید در زندگی مردم...
اگر در منزلشان بود، حق با شما بود، ولی وقتی در اجتماع هستند دیگر مسئله شخصی نیست و اجتماعی است و باید به قوانین اجتماع احترام بگذارند و حیا و عفت و حجاب خود را رعایت کنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
پس اول خودت سرت را توی توبره خودت کن و بخور تا توانی به بازوی خویش نه به عقل خویش
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۱۴:۱۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اگر ان شا الله برای شما اتفاق افتاد و کتک خوردی چشم ماهم دخالت نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۳:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
لعنت بر بی حجاب فاسق....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
و لعنت بر بی حجاب خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به نظر من دستگیری دو تا خواهر و زندانی کردنشون جایز نیست و پسندیده نیست درسته ان دوتا خواهر هم اشتباه کردند ولی ما نباید جواب اشتباه را با اشتباه بدیم یادمون نره همه دختران ایران زمین هستند اشتی دادن هم امر پسندیده ای هست همش نباید نفرت و دشمنی ایجاد کنیم امیدوارم اشتی کنند و رسانها هم اینقدر کشش ندهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اینا یادشون رفته سردار عزیز گفته بود اون بی حجابم دختر منه ی ایرانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اینجا سردارهست نمیگیرد سردار گفته حجابتو رعایت کن بنفعت نیست
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۶:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دوست عزیز اگر فقط یک دعوای شخصی بود حرف شما درست بود .ولی اینگونه هنجارشکنیها جهت دار هست وبا برنامه ریزی قبلیه وباید توسط مسئولین کنترل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
این روح و جامعه و قانون و دیانت است که ضربه خورده است و الا خانواده شهید که شکایتی ندارند و طرف بی حجاب است که سر بی عفتی خود دعوا دارند ، پس این مجازات و جریمه عمومی دارد و دعوای فرهنگ ها است نه اشخاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اینکه از اهالی پاساژ ایراد میگیرن که چرا ورود نکردن برای من سوال هست که آقایون نظاره گر چه واکنشی میتونستن نشون بدن؟بهر حال دوتا شخص هتاک خانم نامحرم بودن و واقعا چکار میشد کرد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آقایان یکسری شون بی غیرت شدن و از بی حجابها دفاع می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
از یه بدحجاب و بی حیا چه توقعی میشه داشت به جز بی فرهنگی اگه میشه با پدرشون مصاحبه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خودت میگی بدحجاب بدحجاب حیا ندارم مردشم غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نیروی انتظامی در بازار بصورت دو به دو بازرسی و تردد نمی کنند والا غلط بکنه مرد و زن هنجار شکنی بکنه از بی پولی دولت در جذب نیرو های انتظامی چه خواهر و چه برادر همینه باید بالا سر مردم ناظم باشه والا همینه که میبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
رو پیشونی همسر و دختر شهید، نوشته بودن خانواده شهید یا اعلامیه دستشون بوده که طرف بشناسدشون. چرا ربط میدین به خانواده شهید یا اینکه یتیم بوده. یا به حضرت رقیه نسبتش میدین. اون لحظه یک فرد عادی بوده که به شخص دیگه تذکر می داده و درگیری شده. حرفای اون دو نفر هم پخش کنید که لحن تذکر به چه شکل بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
غیر از یک عده فرنگی شده خود باخته ، روی پیشانی این کشور به مانند بسیجیان دفاع مقدس نوشته شده هیهات من الذله ، یا شهید مظلوم ، یا حسین، و . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
برای شروع و نشان دادن اینکه وضعیت اقتصادی مورد تایید قشر مذهبی نیست چند راهپیمایی خودجوش بعد از نمازجمعه و توسط تبلیغات اسلامی باعث می شود مردم احساس نزدیکی با هم بکنند و از این طریق تالیف قلوب بشود..
با زدن و بستن و بردن و تحکم نمی شود همانطور که رسول الله صلی الله علی آله و سلم نکردند تا مردم ایمان بیاورند یا کاری رو انجام بدهند.

یک پویش بزنید با عنوان من با اختلاس مخالفم... من با فحشا مخالفم... و از این چیزها اما در کنار هم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کاش دزدها را به این سرعت میگرفتند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
که میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
فریضه ؟ آقا دست بردارید از به جون هم انداختن مردم .خجالت بکشید .مردم باید یاد بگیرن دماغشون رو از زندگی هم بکشند بیرون . والا اگر یک روزی به زن وبچه من کسی بخواد امر و نهی کنه مطمعنا طوری میخوره که تسویه حساب بمونه برا اون دنیا . به کس چه ربطی داره موی ناموس من بیرونه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کاری به زن و بچت ندارم ، ولی آدمای بی غیرت کارشون با امر و نهی درست نمیشه! اونا دیگه امیدی برای درمانشون نیست ، ولی شما تو هر جایی بری ، آمریکا بری ، اروپا بری ، قوانین خاص خودشو داره! باااااید رعایت کنید. وگرنه با قانون طرف هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس ۱۲:۵۲
تو اسم خودتو مسلمان میزاری پس امر به معروف و نهی از منکر چی مشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به نظرم بی غیرتی خودت رو داد نزن...
گردن کلفتی هم نکن...
تو اگر راست می گی مراقب ناموست باش تا در اجتماع به حقوق دیگران احترام بگذارید...
پیر و جوان این مملکت جون دادن که کسی به دین و ناموس این ممکلت نگاه چپ نکند، سرت و بالا بگیر که از بی حجابی یا بدحجابی ناموست دفاع می کنی خوش غیرت...
اجتماع قانون داره، نه ناموست حق بی حجابی داره و نه تو حق گردن کشی و گردن کلفتی برای آمران امر به معروف و نهی از منکر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اولا تو بی خود می کنی دستت بشکند . دوما نادان امر به معروف و نهی از منکر را امام معصوم حسین سفارش کردند . دوما بیرون حریم عمومی است و به نباید حقوق دیگران را ضایع کرد پس داخل خونت حریم خصوصی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
ألا كُلُّكُم راعٍ و كُلُّكُم مَسؤولٌ عَن رَعِيَّتِه بدانيد كه همه شما مسئوليد و همه شما نسبت به زير دستان خود بازخواست مى شويد.
باز خواست آن دنیایش بماند برای خدا ولی در همین دنیا هم کشور ها قانون دارند و و انسان ها عقل دارند و البته غریزه هم دارند که اگر خانم شما عریان از خانه بیرون آمد اگر هم به خاطر بادیگلردش چیزی نگفتند مطمئنا جلوی چشم هایشان را نمی توان گرفت و که یا بادیگارد را لعن و نفرین می کنند و یا خانمت را خوراک رابطه ذهنی خود در قفا می کنند. فکر نکن خیلی قل چماق تشریف داری ، این مردم خیلی گنده تر از تو یعنی پهلوی ها را که موسس بیحجابی بودند دور ریختند مواظب باش رو میخ نری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
موضوع اینه با حجابا فکر میکنن فقط خودشون خوب هستن و همه باید مثل خودشون باشن باید سرش به کار خودش باشه هر کس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خیلی جالب است، حرفهایی که سرت به کارت خودت باشه و امثال این به نظر دیکته شده از جریان های مخالف است که متأسفانه زمزمه زبان عده ای که رعایت نمی کنند شده است...
اگر در جامعه ای امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود، آن جامعه نابود خواهد شد...
حیا وعفت و حجاب مردان و زنان امری شخصی نیست، وقتی در اجتماع حضور داریم دیگر امری اجتماعی است و باید متناسب با قوانین جامعه رفتار کنیم...
همان طور که یک مرد حق ندارد بدون لباس مناسب در جامعه حاضر شود، یک خانم هم حق ندارد بدون پوش مناسب و شرعی و قانونی وارد جامعه شود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هر زن در سامانه های دولتی یک مرد سرپرست دارد. اگر آن مرد را جریمه نقدی کنند، خودش زنش را جمع می کند.
نیاز به تذکر و دعوا و مرافعه نیست(مثل جرایم رانندگی).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دمت گرم اینو خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام نیز قبل از تذکر به زنان، به مردان تذکر داده اند که در مسئله حیا و عفت و حجاب زنانشان غیرت داشته باشند و حدود آن را رعایت کنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
متاسفانه این اوضاع بلبشو از آنجاست که این گونه خانم ها نه خدا را بنده هستند و نه مردان خانه را مرد می دانند ، رب و ارباب آنان غرب و شوهران دیگران را حق و آزادی خود می بینند ! چرا که انسان آزاد آفریده شده است !!! پس خدا ، قانون و مهمسران حق سلب آزادی ندارند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
مشکل این است که این گونه زنها از خدا می خواهند مردانشان تحت فشار و جریمه شوند خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
فلسفه ی حجاب و پوشش امر خداوند متعال و موجب امنیت روحی - روانی اجتماع و خانواده هاست. در زمانه ای که دشمن به انحاء مختلف، خصوصاً نفوذ در افراد سست عنصر و مفسد، سعی در نابودسازی امنیت و آرامش جوامع شیعی دارد، بر همگان فرض و واجب است قیام در راه شعائر اسلامی داشته باشیم. مرحبا به آمران به معروف و ناهیان از منکری که در مکتب امام حسین‌ (ع) تعلیم یافته اند و در مقابل مفاسد اخلاقی خاموش نمی‌نشیند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
افرین به (فقط خدا ) کامنت کاملی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کاش خانواده شهیدرضایت ندهندتا هتاکان به اشدمجازات برسند...اگر یکبار درست ومحکم برخوردکنن کسی جرات نمیکنه به ارزشهای ماتوهین کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اگراین خانواده هم رضایت دهد که می دهد ، اما قانون نباید از حق خود بگذرد چه در این صورت بی حجابان بی خانواده جری تر شده و از فردا چون گرگ هار مانع نماز و روزه هم می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
همه باید تذکر لسانی داشته باشیم به فرموده رهبری تا بساط تمامی منکرها از جمله بد حجابی برچیده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بنظر من کسایی که امربه معروف و نهی از منکر می کنن هم باید دست بزن داشته باشن این بدحجابهای ام الفساد رو باید همه بزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اگر قوه قضاییه برخورد شدید بکند دیگر تکرار نمیشود تمام این هنجار شکنی ها وجولان ارازل واوباش وخفت گیریها بدلیل وجود برخورد واحکام خفیف قضات است وتا قانون وقضات درست نشوند فایده ای ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به جای واژه بیگانه« تذکر لسانی» بگوییم «هشدار زبانی»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ملت ما رو تفکراتی مثل شما نابود کرده بجای معنا به واژه گیر میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
زبان دین زبان بیگانه نیست...
اول فکر و بعد حرف...
کنار دریا نشسته ای اما جوی آب را نگاه می کنی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مث روز روشنه که هیچ برخوردی با این اهانت کنندگان گستاخ که حتی تحمل یک تذکر کوچک رو ندارند نخواهد شد کما اینکه در گذشته هم نشده و اینگونه با وقاحت امانتهای شهدا رو مورد هتک حرمت قرار میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۲:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
واقعا شرم بر اون اهالی پاساژ که بجای اینکه از امربه معروف کننده حمایت کنن، بیشرفیشونو نشون دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اینا نتیجه همون دو تار مو هست که یه عده احمق کج فهم میگفتن بابا حالا دو تار مو بیرون باشه چه میشه. لعنت بر مردان بی غیرت و زنان بی حیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خب تقصیرش بود چیکار داشتن با خانم گناهش ب گردن خودش بود بزور ک نمیشه کسیو وادار کرد با حجاب باشه یکی دوس داره با چادر باشه یکی بدون چادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مگه مسئله چادر بوده از چادر نپوشیدن هم گذشته . بی حجاب بوده تو که به گناه اعتقاد داری ما در اسلام امر به معروف و نهی از منکر نداریم این کار واجبه واجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
تقصیر از تربیت خانوادگی شما است که هنوز نه خدا را می شناسی و نه قانون مملکت را و نه عفت و ناموس را
شاید یکی دوست داره آدم بکشه ، به زور که نمی شه هیتلر را وادار به صلح کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اون‌زنیک‌های‌هار‌بی‌حجاب‌که‌خوی‌حیوانی‌ووحشی صفتی‌هم‌دارندیک‌مشت‌پاپتی‌عقده‌ای‌هستندکه‌صدالبته‌دارای‌شوهران‌وپدران‌وبرادران‌بی‌عاروبی‌غیرتی‌هستند‌که‌تازه‌ازبه‌نمایش‌گذاشتن ناموس‌خودشان‌لذت‌هم‌می‌برند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اگر از غصه بمیریم جا دارد .خانواده محترم شهید و دختر گرامیش به دست عدهای ...مورد ظرب شتم قرار بگیرند هشدار به مسولان عده ای دارند پا روی مقدسات وخون شهدا وارزشهای انقلاب می گذارند لطفا برخورد لازم برخورد باز دارنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نباید مردم مقابل هم باشند تفرقه شاید اولش خوب باشه ولی آخرش فروپاشیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
امر به معروف جا و مکان دارد این وظیفه مسئولان است که فعلا خودشان را کنار کشیده و تماشاگر شده اند
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۲:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یعنی واقعا تا این حد بی شرمی ندیدم، و تااین حد بی غیرتی از مردان هم ندیدم، که ببینی دارن چکار میکنن و بیخیال مغازه آشغالیتو بچرخونی. ننگ بر کسانی ک دیدن و سکوت کردن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
باید عده ای خدا نشناس بدانند که باید به قوانین مملکتی که در آن زندگی میکنند احترام گذاشته و آن را اجرا کنند. در همه جای دنیا قانون مملکت حرف اول را میزند به غیر از ایران که مردم رودار حرف اول را میزنند. بی حجابی ضد قانون است . دزدی هم ضد قانون است و با هردو داریم مقابله میکنیم و این درگیری عده ای کینه ای از بابت اینکه نمیتونن مثل مردان و زنان برهنه دیگر کشورها تردد کنند ولی با این تفاسیر ما شاهد تردد راحت بی حجابان در خیابان و مترو مراکز هستیم و کسی از مسئولین وظیفه اش را انجام نمی دهد و این درگیری ها قبلا هم بوده ولی امروزه با این فضای مجازی گسترده هر موردی براحتی به سمع و بصر مردم میرسد. دیگه طوری شده که اونها به ما میگن چرا حجاب دارین....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هر جا یه قوانینی داره، دختر وقتی که جلوی باباش و برادرش هست یه نوع پوششی باید داشته باشه وقتی هم که شبا پیش شوهرش هست یه نوع دیگه، وقتی که هم تو ی خیابون میاد باید طوری حجابش باشه که پسرا به انحراف کشیده نشن و موجب فساد تو جامعه نشه،اگه ادم بخواد ول باشه و بی بندوبار و حجاب درستی نداشته باشه این میشه که پسر مردم تحریک میشع و دختر مردم رو می بره پشت تپه و بعدشم می کشتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دستگیر چرا؟ یک دعوای خصوصی بوده و همونطور که نیرو انتظامی به دعواهای خصوصی توجه نمیکنه به اینم نباید توجه کنه، ستم تا کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آقایان مسئول شما حجاب اسلامی را نمیفهمید وبرخوردهای
نظیر این چنینی را باید یک شهروند وغیره جواب پس بدند
دریک کلمه مفهوم حجاب یک شاخصه عام پسند اسلامی
اینکه نمایان نبودن زیور الات مرد وزن فرقی نمیکند
حداقل این یک مورد را قانون ورود برخورد ومجازات
تعیین شود هر بد سرپرستی ویا بی سرپرستی اگر قرار باشه اینچنین رها بشه جای وسوالی برای مدعیان ویا منتقدان اسلامی نمیمانه خواهشمند است دولت بر این مورد خواهشن
مستیما ورود پیدا بکنند من مسلمان ومدعی اسلامی اگر بخواهم برای دنیا الگو باشم باید چنین رفتارهای را در جامعه ببینم وچیزی نگویم؟
جامعه اسلامی باید اینچنین باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بربی حجاب مرگ بر بی ناموس مرگ بربی حیا مرگ بر بی عفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کاری که الان داره انجام میشه اینه انگلیس مرکز تمام لجنزارهای جهان دیده نمیتونه کمر این کشور رو بشکنه کاری که کرده اینه مردم رو داره گروه بندی میکنه یعنی تا تونسته خواست بین سیعه و سنی اختلاف بندازه نشد تا تونسته خواسته بین قومیتها اختلاف بندازه نشد حالا افتاده به جون افکار مردم دارن مردم رو تقسیم بندی جدیدی بینشون میکنند مثل : مذهبی و غیر مذهبی ، سگ باز و بدون سگ ، با حجاب و بی حجاب ، ولایت مدار و بی ولایت ، روزه خوار و روزه گیر ، مسجدی و غیر مسجدی ، بسیجی و غیر بسیجی و ..... صدها دسته بندی دیگر و کاری میکنن از هم متنفر باشن و نتونن هیچ نقطه مشترکی بین خودشون پیدا کنند چطور قبل از انقلاب اینجور نبود چطور توی لبنان یا قطر یا همین عراق اینگونه نیست و کنار هم میتونن زندگی کنند چطور تا همین چند سال پیش مسئله کشور اینا نبودن ولی الان اینا شدن مسئله اصلا حجب و روزه و مذهب و دین و ... اینا نیست مسئله فقط اینه تنها راه از هم گسستن ایرانیان تفکیک آنها از طریق افکار و اعمالشون و اونها رو در مقابل هم قرار دادنه برای همین بی شرافتی مثل مسیح علی نژاد داره رو حجاب کار میکنه وگرنه اون دختری که روسریشو میزاره روی چوب روز قبلشم روسری نداشت ولی توی چشم نبود توی رسانه نبود باید وارد رسانه بشه بعدش با حجابها بیان جلوش صف بکشن مردم شریف ایران اگاه باشید و بهوش باشید مرکز فتنه های جهان لندن و در کل جبهه غرب دارن ما رو از هم دور میکنند و ما داریم آب توی اسیاب دشمن میریزیم و جالبه مدیران کشوری هم فریب خوردن یعنی واقعا کسی نیست این تحلیل ساده رو انجام بده یعنی واقعا کسی نفهمیده داستان جدا کردن مردم از هم و متنفر کردن اونها از هم دیگه و از هم پاشیدن جامعه هستش خب در کشوری که مردمش در مقابل هم صف بکشند آیا انگیزه ایی برای حفظ کشورشون دارن اتفاقا میخوان زودتر تجزیه بشن امام جمعه بزرگوار شیراز شما چرا؟؟؟؟ شما باید اون دوتا خواهر هتاک و این مادر و دختر رو مینشوندی کنار هم و براشون توضیح میدادی دارن غربیها چه بلایی سر کشورمون میارن و کار یمیکردی هم مادر و دختر بزرگوار شهیدمون آروم بشن و من بعد اگر هم نهی از منکری داشتن با روش بهتر انجام بدن هم این دوتا خواهر از کارشون شرمنده بشن و با یک جعبه شیرینی این دوتا روش پوشش رو بهم نزدیک میکردید و با خوشحالی اونجا رو ترک میکردن نه اینکه پاساژ تعطیل کنی نه اینکه مثل دوتا قاتل اونارو دستگیر کنی !!! کار شما حفظ آرامش کشور هست نه ایجاد مشکل نماینده محترم چرا گفتید حرمت شهید شکسته شد مگر اون دوتا خواهر میدونستن اینها خانواده شهیدن آخه چرا اینقدر ساده اید چرا باید انطور فریب غرب لعنتی رو بخورید چرااااااا بابا دارن مثل آب خوردن سرمون شیره میمالن و ماهم داریم فریب میخوریم چرااا به هیچ عنوان با زور هیچ عقیده ایی عوض نشده فقط به تعویق افتاده لطفا با کارهای بی برنامه آب در اسیاب لندن نشینها نریزید لعنت خدا بر انگلیس و فرانسه و آمریکا و مرگ بر جهل و نادانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
تفرقه بیانداز و حکومت کن که کار امروز غرب و غرب گدایان نیست این روش را چند صده است که به کار می گیرند، ولی مثال از لبنان و ایران دوران پهلوی مثال ناقضی است و در قط هم به دلیل یک قوم بودن و یک نژاد بودن و یک عقیده داشتن اختلاف ها کمتر نمود خواهد یافت در لبنان مسیحی و مسلمان و یهودی و صد ها انشعاب دینی و سیاسی همه را به جان هم انداخته و قطر با جمعیت کمتر از یک میلیون با ایران 85 میلیون نفری قابل قیاس نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کار درستی نیست تو کار و زندگی مردم دخالت کنی ، مگه کسی به شما گیر میده که چرا چادر پوشیدی ؟ در دین هیچ اجباری نیست ؛ اگر اجباری بود قرآن صراحتا میگفت نیازی نبود شما بگید و بعد کتک بخورید ؛ افکارتو درست کن و به گفته قرآن برگرد و باعث آزار و اذیت دیگران نشو ؛ چون خوددت هم آسیب میبینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تشکر از شما خانواده شهید محترم از باب امر به معروف ونهی از منکر (لعنت بر امسال مسیح علینژاد )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مردم رو دارید به جون هم میندازین
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۲:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خوبش کردن تا این باشه دیگه بفهمه پوشش بقیه ربطی بهش نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
می خواهی شما را هم خوب بکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چجوری زنها رو به جون هم انداختید کجای اسلام چنين چیزی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اون زنه بی حجاب قلاده پاره کرده بود به اسلام چه ربطی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اینها آموزش دیده هستند تا مانع از امر به معروف و نهی از منکر شوند برخورد قاطع با انها درس عبرتی برای بقیه خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بی حجابی به کنار
اینا چرا تا این حد بی ادب و بی نزاکت و بی فرهنگ هستن
چرا تا این حد از فرهنگ و شعور ما دور شدیم
یعنی هر کس به ما یه انتقادی گرد باید بگیریمش زیر مشت و لگد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
لعنت خدا بر مردان بی غیرت که زنان خودرا در مقابل نامحرم باز میگذارن
Iran (Islamic Republic of)
سین ر
۱۱:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اگه به بی حجاب فقط بگی لطفاً شالتو بپوش و پوشش رو تصحیح کن، حتی اگه به حرفت گوش نده، برخورد عصبی نمیکنه و صرفا رد میشه. متاسفانه بیان و لحن امر به معروف از قول لین که توصیه قرآنی هست دور شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
شما هم جزو حضار پاساژبودید که می دانید چی گفته شده است ؟ تبریک بر این همه غیرت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عجیبه از کی تا کی ما ایرانیا با این فرهنگ و تمدن انقدر بی ادب و گستاخ شدیم ...
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
از وقتی فکر کردیم بدون اسلام هم میشه فرهنگ و تمدن داشت!
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۱:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اول خاک بر سر اون مردی بگیره که زنش رو بدون حجاب و عفت بیرون می‌فرسته
دوم خاک بر سر اون دوتا دختر بی شرم و حیا که چادر رو از سر این دوتا بانو کشیدن
سوم خاک عالم بر سر اون افراد ی که وایسادن و تماشاچی بودن و هلهله کردن و کسی بخاطر چادر حصرت زهرا عکس العملی نشان نداد... تف به ذاتتون بی غیرتا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
همه چی برعکس شده اگه حتی به بدحجابا نگاه کنی طلبکار میشن جرات نیست چرا مقامات بالا کاری برای بدحجابی نمیکنن مردم کتک بخورند
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۱۰:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
توی کشور ما حجاب هست ،اصالت هست،غیرت هست،ناموس پرستی هست،
بی حجاب نداریم اما بدحجاب داریم و قرار نیست هشتاد میلیون جمعیت همه نماز خوان باشن،ماه رمضان روزه بگیرن،ماه محرم عزاداری کنن،،همه توی صف نماز جمعه حاضر باشن،،پذیرش این چیزها اختیاری هست و همه ی اینها پاداشش فقط و فقط برای شخص خود انسان هست و گناهش هم فقط و فقط برای خودش..
اگر خیانت هست،اجر دزدی هست،اگر بی ناموسی هست،اگر رباخواری هست،اگر ظلم هست اگر فساد هست، توی همه ی دوره ها بوده ولی مربوط به حجاب نمیشن این چیزا،،،مربوط به ذات انسان ها میشه،مربوط به این میشه که چه کسی قدرت رو بدست میگیره،، مشکل اصلی کشور ما این آدمایی نیستن که با حجاب یا بدحجاب دارن زور میزنن واسه بدست آوردن مقداری پول برای رفع هزاران مشکلشون...چرا تا یکماه قبل همسر و دختر هیچ شهیدی توهین نمی شد؟ چرا تا چند وقت پیش مردم خیلی عادی توی خیابون از کنار هم رد می شدم ولی الان فقط گیر میدن بهم؟؟ ..کاش مردم آگاه بشن کاش مردم بفهمند و بازیچه نشن کاش مردم متوجه بشن که دارن ازشون استفاده می کنند که بدبختترشون کنن ..کاش کاش کاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حجاب امری فردی و شخصی نیست امری اجتماعی است حضور این افراد در جامعه بنیان خانوداده ها را بهم ریخته و همان فسادی که در غرب شایع است در حال رواج در ایران است این افراد به هر وضعیتی که تمایل دارند در محیطهای شخصی خود رفتار کنند ولی حق ندارند در جامعه به این شکل حضور یابند و وقاحت را از حد بگذرانند و به زنان مومن و محجبه توهین کنند و حمله ور شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اون پاسخی که نوشت آقای فقط خدا چرا دروغ میگی نوشتی درکشورمابیحجاب نیست فقط بدحجاب هست! تو خیابونهای تهران راه میری از هر ۱۰ زن که رد میشن حداقل ۲ نفر روسری یا شال ندارن شما ظاهرا تو تهران یا شهرهای بزرگ زندگی نمیکتی ونمیدونی
این موضوع را باید وزارت کشور بررسی کند مردم باتذکر دادن به خانم بی حجاب نتیجه نمیگیرن چون خیلی از زنها هار و وحشی هستند و اگه تذکر حجاب بده کسی بهشون فحشهای ناموسی میدن و کتک کاری میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
شما نگاهت رو درست کنی کسی طلبکارت نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
شما که نوشته ای فقط خدا ..اولا ما بد حجاب نداریم باحجاب داریم وبی حجاب که با کم کاری دولتها و مسولان و....روز به روز تعداد بی حجاب ها بیشتر می شود یکی از دلایل لقمه حرام است که در جامعه امروز متاسفانه لقمه حلال و حلال خور کم شده چیز حرا خوردن کشف عورت در پیش دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا نگاه کنی اصلا سرت به کار خودت باشه کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تو اگر مشکل شخصیتی و ذهنی داری و با موی مردم تحریک میشه حتما پیش روانپزشک برو .نه شما بلکه هیچ احدی حق صلب آزادی از هیچ بشری رو ندارید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
در پاسخ به فقط خدا...
آسمان و ریسمانی بافتی...از هر موضوعی یه چیزی گفتی که آخر سر یکیش درست باشه...
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۳:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
جناب همه اینا هم ک درست باشه ولی اینو بدونید تا وقتی خلاف و منکر و بد حجابی و فساد .... به جامعه کشیده نشده و فقط در فضای خصوصی خودشون باشه مشکلی ایجاد نمیکنه. اینا فسادو بی بندوباری رو تو جامعه رواج میدن که خلاف عرف و قانون.
یک کشور حجاب رو ممنوع میکنه، یک کشور اونو قانون میکنه.
وقتی تو کشوری زندگی میکنی باید تابع قانونش باشی.
ضمنا قبلنا زنها دریده و وحشی نبودن ولی الان زیاد دارن میشن. خدا بداد برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نظرتون کاملا درست بود انکه واقعا چرا انقدر زوم کردن رو حجاب اصل شخصیت ادمهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
متاسفانه تو این زمانه جای منکر و معروف داره عمدا و با فرهنگسازی معاندین خارجی و نفوذی های داخلیشون به سرعت عوض میشه...
کار رو به جایی دارن میرسونن که مذهبی ها در اقلیت قرار بگیرن و تحت فشار و اذیت و آزار و تاوان یکسری مسئولین رو دارن پرداخت میکنن.
جای بسی تاسف داره که به خانمی به خاطر عفت، حجاب و امر به معروف و نهی از منکر توی مملکت اسلامی فحش بدن وضرب و شتم کنن (کجاست غیرتتون؟!!!!)
آقایان مسئول : واقعا وقتش نشده که به قانون عمل بشه و با قانون شکنی برخورد؟؟؟ (البته اگه میتونید اول خودتون عمل کنید به قانون )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
فقط خدا. کلا حالت خوبه روشنفکر؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
با کاربر فقط خدا کاملا موافقم
داره جامعه چند دستگی میشه و بیرون رفتن هم برای محجبه ها و بدون حجاب ها هم سخت میشه
و هر چیزی رو نمیشه یه شبه تغییر داد چرا فکر میکنیم یه شبه میشه همه رو باحجاب کرد؟
هر چیزی که به شخصیت انسان ربط داره رو نمیشه با یه تذکر حتی لسانی تغییر داد
لطفا قبل هر کاری اول وضعیت جامعه رو ببینید بعد ببینید شرایط مناسبه؟ بخدا نیست بخدا مملکت تحمل یه فشار روانی دیگه که به هر دو سمت وارد میشه رو نداره
کوتاه بیاید و جور دبگه ای امر به معروف کنید من دوست ندارم این اخبار رو بخونم که مردمم بخاطر اینکه چادر سر یکی بوده فقط تماشاچی باشن، لطفا ظرفیت جامعه رو در نظر بگیرید اول ، چون هر کسی قرار نیست بگه چشم و با روی باز استقبال هم کنه
۱۲