خانمها اگر کسی بهتون تعرض کرد بلافاصله روسری دربیارید تا مامورین گشت ارشاد زودتر بیان بگیرنتون حداقل بقیه اموالتون به یغما نره چون پلیس ۱۱۰ حداقل یکساعت طول میکشه بیاد
تا از ارزش ها مثل حجاب و.... حرف میزنی، یاد اقتصاد می افتند . چرا وقتی از فوتبال حرف زده میشود یاد اقتصاد نمی افتند ؟ چرا وقتی حرف از هزینه نگهداری حیوانات خانگی میشود یاد اقتصاد نمی افتند؟ چرا وقتی حرف از رستوران های لاکچری و برند پوشی و... زده میشود یاد اقتصاد نمی افتتند؟
پاسخ : چون میخواهند پا برروی خون امام حسین گذارند. چون میخواهند دنباله روی شیطان درون باشند . چون ابلیس انها را مسخر خود کرده است.
خاک بر سر ما که پشت پا به زحمات و تلاش های پیامبران الهی و امامان معصوم میزنیم و خون به دل امام زمان میکنیم.
یا ابن رسول الله شاهد باشد که در ایران عده ای با دین جدت و متدینان آن ستیز میکنند. چنین کن که خدای عزوجل راضی باشد.
گویا دوباره باید امام حسینی دیگر را در میدان امام حسین تهران سر ببرند تا مردم به خودشان بیایند!!!
امثال چیزی از رفاه و آسایش عمومی حالیشون نیست با این استدلال های صد من یه غاز چارتا بچه رو فقط میتونی گول بزنی.
همون امام حسینی که ازش دم میزنی راجع به بیت المال چیزی نگفته ؟ راجع به فساد نگفته؟ راجع به هیچ مسئله ای جز حجاب حرفی نزده نه؟
حناب آقای مسلمون دست درازی به بیت المال و دزدیدن حق ملت گناه نداره؟
دروغ های نجومی مسئولین گناه نداره؟
بستن راه واردات و دادن ارابه مرگ دست مردم گناه نداره؟
کاری بع گشت ارشاد نداریم
فقط بفرمایید در زمینه موارد دیگر چه اقدامی انجام دادید که بعد از پنجاه سال کوچکترین تفاوتی در فساد اقتصادی مشاهده نشده؟
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مگه امام حسین واسه حجاب قیام کرد جاهل؟کجای تاریخ حجاب اجباری بوده؟
همان کاری که در مورد شراب و یا ازدواج و ... می کنن
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
چه مسیحی و چه یهودی ویا کافر باشد باید برابر قانون مدنی ایران عمل کند.
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
هر وقت جواب این سؤال را فهمیدی، جواب سؤآلی که پرسیدی را نیز میفهمی .
شخصی که اعتقاد به مالکیت فردی ندارد، باید چه کند؟ آیا دست دارزی به اموال دیگران کند؟ آیا مال دیگران را محترم نشمارد؟ آیا به قوانینی که مالکیت فردی را محترم شمرده دهن کجی کند؟
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مگه کشور ارثیه پدر جنابعالی است که بقیه باید برن آمریکا؟....جهان سوم یعنی ما با همچین متفکرانی هموطن هستیم
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
الان بدبختی و فلاکت اقتصادی کشور به دلیل بی قانونی مسئولین هس . اونا به قانون عمل کنن همه عمل میکنن
کسی میدونه چرا تو شمال شهر تهران که طبقه مرفه هستن این همه بی حجابی و روابط خارج از عرف بیشتره؟
چرا تو بعضی کشورهای اروپایی که اتفاقا از نظر اقتصادی و رفاه تا قبل از بحران اوکراین سرامد بودن این همه فساد و بی بندوباری بیشتر شده و مردم و دولت مردانشون هر روز بیشتر از اموزه های حضرت مسیح علیه السلام فاصله میگیرن؟ و حتی قوانینی مثل تایید لواط و یا ارتباط جنسی با محارم و کودکان رو تصویب کردن؟!
به نظر میرسه فرهنگ و اقتصاد اگر چه به هم مربوط هستن ولی یکی نیستن و باید جدا برسی و تقویت بشن.
نمیشه به بهانه اقتصاد فرهنگ رو به سمت نابودی برد و انتظار بهبود شرایط اقتصادی رو داشت!
ناشناس
۰۲:۵۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
اینا از قانون فقط قانون حجاب رو می خوان محکم اجرا کنند
4 تا آدم مثل خودت رو جمع کردی دور خودت که بگی ما هم سلیقه ایم؟
تو رییس جمهور همه مردم هستی، نه فقط رییس جمهور ائمه جمعه.
ببین خواست مردم چیه؟
کاری نداره، راجع به چنین مسائل مهمی یه رای گیری راه بندازید.
حتماً که نباید رای گیری فقط برای انتخاب جنابعالی باشه.
آقای رییس!
رییس جمهور!
رییسی!
شما که اینقدر رییسی، به مسئله شکم گرسنه مردم بپرداز.
گیر دادی به اینکه کی مسواک زده و کی ناخناشو گرفته؟
تو رو اگه توی دوره جنگ رییس جمهور می کردن، میخواستی کل توانت رو بذاری روی اینکه حجاب در دوران جنگ چطور باید حفظ بشه، به فکر نجات مملکت نمی بودی که.
کسی میدونه چرا تو شمال شهر تهران که طبقه مرفه هستن این همه بی حجابی و روابط خارج از عرف بیشتره؟
چرا تو بعضی کشورهای اروپایی که اتفاقا از نظر اقتصادی و رفاه تا قبل از بحران اوکراین سرامد بودن این همه فساد و بی بندوباری بیشتر شده و مردم و دولت مردانشون هر روز بیشتر از اموزه های حضرت مسیح علیه السلام فاصله میگیرن؟ و حتی قوانینی مثل تایید لواط و یا ارتباط جنسی با محارم و کودکان رو تصویب کردن؟!
به نظر میرسه فرهنگ و اقتصاد اگر چه به هم مربوط هستن ولی یکی نیستن و باید جدا برسی و تقویت بشن.
نمیشه به بهانه اقتصاد فرهنگ رو به سمت نابودی برد و انتظار بهبود شرایط اقتصادی رو داشت!
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
هنگام انتخابات رئیسی دروغگو گفت گشت ارشاد دزدیها رو راه میندازه نه گشت ارشادی که زن و بچه مردم میگیره
بجای مقایسه یکبار هم که شده یاد بگیرید از یک چیز درست دفاع کنید. اینکه اونجا گیر دادن چه ربطی به خواست مردم برای آزاد بودن داره؟ مگه کسی اونارو تایید کرد؟؟؟؟ مغلطه ابزار همیشگی شماست
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
جناب ۰۰:۰۲ شما که اهل مغلطه نیستی بفرمائید باید با چه زبانی صحبت کرد که عده ای هنجارشکن به قانون کشور احترام بگذارند؟چطور اگر در یک کشور غربی به قوانین اونا احترام گذاشته نشود و عمل نکنی میشوی بی فرهنگ ولی در کشور خودت به قانونش احترام بگذاری میشوی جهان سومی و مغلطه؟
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
جناب آقای ۸ و د دویقه شما که باز هم مقایسه مغالطه کردی جناب.چه ربطی به غرب دارد که ما میخوایم حقوق انسانی داسته باشیم؟ ضمنا قوانین هر کشور رو نمایندگان ملت که نمایندگان مردم هستند تعیین میکنند یعنی قانون ملت باید مطابق با خواست ملی باشید. شما چرا یک همه پرسی نمیذارید یکبار برای همیشه خواست مردم رو ببینیم؟ اگر قرار هست مردم همیشه مطابق قانون باشند و حق هیچ اعتراضی هم نداشته باشند پس میشه بفرمایید چرا زمان پهلوی انفلاب کردید و بجاش در مقابل قانون کشور سکوت نکردید؟؟؟
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خیلی جالبه این همه مشکلات داریم تومملکت ازگرونی وفقروتورم کمرشکن بگیرتااجاره خونه های بسیاربالا گرونی داروهرروزداره به تعداد افرادز باله گرداضافه میشه بی عدالتی بیدادمیکنه تومملکت اونوقت ایناگیر دادن به حجاب
هر نهادی وظیفه خودش را دارد دقیقا اقتصاد چه ربطی به نهادهی متولی فرهنگ دارد؟؟
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
کسی میدونه چرا تو شمال شهر تهران که طبقه مرفه هستن این همه بی حجابی و روابط خارج از عرف بیشتره؟
چرا تو بعضی کشورهای اروپایی که اتفاقا از نظر اقتصادی و رفاه تا قبل از بحران اوکراین سرامد بودن این همه فساد و بی بندوباری بیشتر شده و مردم و دولت مردانشون هر روز بیشتر از اموزه های حضرت مسیح علیه السلام فاصله میگیرن؟ و حتی قوانینی مثل تایید لواط و یا ارتباط جنسی با محارم و کودکان رو تصویب کردن؟!
به نظر میرسه فرهنگ و اقتصاد اگر چه به هم مربوط هستن ولی یکی نیستن و باید جدا برسی و تقویت بشن.
نمیشه به بهانه اقتصاد فرهنگ رو به سمت نابودی برد و انتظار بهبود شرایط اقتصادی رو داشت!
reza
۱۲:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اگر قانون این بود که نباید حجاب داشته باشیم شما حاظر بودی قانون رو رعایت کنید ؟ من جواب رو میدم نه شما حاظر نبودی قانون رو رعایت کنید . نظر 95% مردم اینه که این قانون مورد قبول نیست و وظیفه شما اینه که مردم راضی باشن نه شما این مملکت و این کره زمین مال مردم و شما به تنهایی حق زور گویی ندارید .
مانند مادرانمان از خانه خارج نمیشدیم تا قانون تغییر پیدا کند نه آن که با سلیطه بازی و بی حیایی در جامعه ظاهر شویم. خب قانون حجاب برایتان سخت است بنشینید در خانه هایتان مانند زمان رضاشاه که زنان محجه باحیا در خانه نشستند تا قانون تغییر پیدا کند
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ناشناس۱۷.۳۷ خوبه خودتونم میدونید با رضاشاه فرقی ندارید(:
ولی دوره اعتصاب گذشته.الان علم پیشرفت کرده.مردم حقوقشونو مطالبه میکنن
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
قانون کی نوشته.همین الان این قانون بهرفراندوم واقعی بزارید.قانون اشتباه مثل برده داری باید ا۱لاح بشه.این همه کشور تو دنیا هست فقط تو ایران و طالبان اجباریه.عربستان هم که مهد اسلامه بیخیال شدن
حجاب دستور خدا و پیامبر و امامان معصوم است . بنا براین هیچ فرقی نمیکند چه کسی آن را اجرا میکند. مسلمانان تا آخرین قطره خون خود از آرمانهای اسلامی دفاع میکنند.
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
حجاب برای اینکه تو خانواده ها خیانت نباشه و مردها تنوع طلب نشن... از حق زن و بچه شون نزنن بریزن تو جیب ادمای هرزه
حجاب برای اینکه زنان امنیت بیشتری تو اجتماع داشته باشن
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
چقدر این مزدوران آلبانی دست وپا میزنند.
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ببخشید اقای 17:48 اگر کسی نخواد اینطوری مسلمان باشه باید چیکار کنه؟ مسلمان بودن به ارکان دین است نه حجابی که بعد از عدل و عدالت قرار داره. یاد بگیرید ستون های دینتون رو محکم کنید بعد به فکر در و پنجره ها باشید. شمایی هم که اینطور تندروانه نظر میدی خودت روزانه هزار تا گناه میکنی. دلیل نمیشه چون یکی گناهش با گناه شما فرق داره بیای یقتو جر بدی برو به فکر فقر ملتت باش
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
جناب ۰۰:۰۵ مسلمان یا کافر باید به قانون مدنی ایران احترام گذاشت،ربطی به اقتصاد نداره.برعکس همین افرادی که روزی چندصدهزارتومان خرج سگشان میکنند و متمول نیز هستند در این موارد به قانون دهن کجی میکنند.
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
سعودی برای بقیه ارزش قائل نیستند وگرنه چرا زنهای خودشون را اجازه نمیدن بی حجاب بیان بیرون چرا زنهای خودشون بابقیه دست نمیدن و نمیرقصن؟؟
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
هر روز از لحاظ فرهنگی و فکری عقب رفت داریم . و مشکل اینجاست که فقط میخواهیم حرف و منطق نادرست خود را بر عموم تحمیل کنیم.
حجابی با تهدید و وحشت و اجبار تحمیل شود : باعث دین گریزی مردم و جوانان خواهد شد که شدیدا هم شده.
حالا از نظر شما هرکی دنباله رو غربی های وحشی شیطان پرست باشه بافرهنگ محسوب میشه.چقدر شماها بدبخت هستید که استقلال فکری و عقیدتی ندارید.
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
شما که استقلال فکری داشتید در این مدت کشور را به چه قله هایی رساندید؟ غیر از فتح تپه ها چه کار مفیدی انجام دادید برای این مردم؟ دولت باید در خدمت مردم باشد نه مردم در خدمت دولت آقای برده!!!
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
آقای ۰۰:۰۷ مردم باید در خدمت خداوند باشند و در مقابل دستورات خداوند سر تعظیم فرود آورند.انجام دستورات خداوند و عمل به آن ربطی به دولت ندارد.اگر دولت لائیک بود باید از اعتقادات دینی ات دست برداری؟انسان نباید برده شیطان و مزدوران شیطان باشه.
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
گیریم یک نفر این وسط خوااست کافر باشد به شما چه مربوطه؟ مگه خداوند کجای قرآن گفته که باید همه رو به زور مسلمانان کنید جناب؟
الان میخواید بگید پس کافران باید از کشور خارج شوند برای این حرفتان سوال دیگری دارم پس شما چرا موقع پهلوی از کشور خارج نشدید برید عربستان و عراق زندگی کنید و به بهشت برید؟
امید
۱۱:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
از نظر همه مردم های و هوی در امر مبارزه با بدحجابی که امروزه رسانه ها مانور فراوانی روی آن دارند: بهانه ای برای سرپوش گذاشتن بر ناتوانی دولت در ضمینه حال مشکلات کشور و تورم وحشتناک این روزهاست . و حجاب فقط بهانه هست.
این چه جور سرپوشیه که برای خود دولت هزینه درست می کنه و کلی تنش زا است؟
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
همون سرپوشیه که مردم رو از مسئله اصلی منحرف کرده هیچکس به دلار 32 تومنی دیگه حواسش نیست... ساده بیچاره
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
اتفاقا 007 زبل ، مسئله اصلی فرهنگه نه اقتصاد. مگه این دزدی و بی عدالتی که به جان مملکت افتاده و امثال شما حتی تو خواب ازش حرف می زنید یه مسئله اقتصادیه؟ مسئله اصلی ما بی فرهنگیه و البته شما اصلا در این زمینه ساده نیستی!
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
در خوب بودن حجاب هیچ شکی نیست
ولی با زور و رفتار ناشایست بخواهند یک نفر حجاب داشته باشه اصلا درست نیست
ابتدا روش درست امر به معروف رو یاد بگیرید بعد بیاید مردم رو امر به معروف کنید
اگر در خوب بودن حجاب شکی نیست چرا با قانونی شدن اون مخالفت سختی می شه؟ شما با رفتن اجباری فرزندانتون به مدرسه مخالفت می کنید؟ یا با رعایت حقوق رانندگی مشکلی دارید؟ چرا حتی با واکسن اجباری که بسیاری افراد اون را مضر به سلامتی می دونن اینطور مخالفت نشد؟
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
رفتن به مدرسه یا رانندگی کدامشون جزو قوانین شرعی هستند آقای نخبه؟...... امثال شما اصلا نمیخواهند بفهمند که شاید یک درصدی هم نخوان مسلمان باشند... واقعا به شما چه مربوطه؟ مگه 7 میلیارد انسان چند درصدشون حجاب اجباری دارن؟ همه اشتباه میگن فقط تو راست میگی؟
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
جناب 09 اولا در تمام ممالک دنیا قوانین مختلف وجود دارند که همه سعی در پایبندی به آنها دارند. مگر در آمریکا همه با قانون حمل سلاح که هیچ ریشه مذهبی و شرعی هم ندارد موافق هستند؟؟ چون عده با این قانون مخالفن (بسیار هم بیش از یک درصد است) این قانون لغو شده است؟ بنده فکر نمی کنم جایی در دنیا باشه که درصدی از مردم با بخشی از قوانین مخالف نباشن . اما نکته اصلی صحبت بنده که شما متوجه آن نشدید این بود که من هم حرف شما رو تایید کردم و گفتم دست از دورویی بردارید و بفرمایید همانطور که بسیاری از 7 میلیارد انسان حجاب را امری مفید نمی دانند شما هم اعتقادی به آن ندارید و همانطور که گفتید کلا با قوانینی که ریشه شرعی دارند مشکل دارید و گرنه کدام عقل سالمی با چیزی که مفید است (چه ریشه شرعی داشته باشد چه نداشته باشد) مخالفت می کند؟
شاهرخ
۱۱:۱۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
یکی دو نفر بی حجابی می کند دغدغه شما شده این. بابا گرانی بی داد می کند بی کاری بیداد می کند مردم در فلاکت هستند اینا دارن به مسائل فرعی اهمیت می دهند
یعنی مردم بی حجاب و بعد لختی بگردن ارزونی می اد ؟
یکی بود میگفت حجاب نباشه تا مثل فلان کشور پیشرفته بشیم
شما ها دایره فکرتون در همین حد هست
انگار پلیس امنیت اخلاقی مسئول گرانیه و چون داره کار خودش رو می کنه وقت برا ارزونی نداره
عزیزم مسئول مبارزه با گرانی سازمان تعزیاته نه پلیس امنیت اخلاقی
التماس کمی تفکر
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
شماها دایره فکرتون همینه جناب 14:17 شما هنوز بعد از 40 سال نفهمدید شکم گرسنه دین حالیش نمیشه چه بسا که اگر فهمیده بودید وضعیت فرهنگ ملت به اینجا نمیکشید برید ستون هارو درست کنید بعد به فکر در و پنجره باشید.
ناشناس
۰۳:۰۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
خودت داری صراحتا جواب خودتو میدی حجاب پوششی برای گرانی است
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
ولی سلیقه ای عمل میشود و تو هم کاری از دستت بر نمیاد . خیلی هم بده رییس جمهور باشی کسی حرفتو گوش نده
رعایت حجاب لازمه!!!
من به عنوان یک جوان یه سوال دارم که چطور ممکنه یک نفر راضی باشه زنش لخت تو خیابان بگرده ؟؟ نکه بگیم دوست داره و غیره ... این جوابا غیر منطقیه این همه میگن خارج چقدر خوبه پیشرفته هست . بله چون اونجا اکثرا قانون مدار هستند نه مثل مردم اینجا که کوچک ترین قانون که قانون دینشون هم هست رعایت نمیکنند
اون نگاه شماست که تار موی زن رو به معنی لخت بودن و بی حیایی میدونه متاسفانه جامعه در برابر ذهن کثیف شما وظیفه نداره پاسخگو باشه.... یک نگاه به کل جهان بیندازید.. همه لخت هستند؟ واقعا آدم در عجب میمونه که شما از کدوم غاری کامنت میذارید
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
درست حرف بزن از کل صحبتم فقط به این گیر دادی اصلا کلمه لخت به درک با همین حالتی که میان مگه خیلی پوشیدن ؟؟
اما علی گفته بود که در آخرالزمان زنان پوشیده برهنه اند
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
بیحجابی با لختی و بی حیایی متفاوته اینکه شما همه رو لخت میبنیی نشان از ذهن کثیف جنابعالی داره
جعفر
۰۸:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
مسئله اصلی گرانی و تورم بیکاری و از طرف دیگر اختلاس و رانت ها و هزار بد بختی مردم از دور ه ریاست جمهوری شما نکشیدیم ول کردین چسبیدین به حجاب . مگه ممالکی که حجاب ندارند این همه بد بختی دارند.
بیکاری این همه کار برو کار کن
گرانی و تورم در یک حیطه قرار میگرند
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
همین الان در مهد دموکراسی دنیا آمریکا گوشت کیلویی یک میلیون تومان و یک فنجان قهوه دویست هزارتومان و بنزین لیتری چهل هزارتومان.بهتره خودتو به نفهمی نزنی.
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
نفهم خوانی ناشناس 14:07
اونجا همه مردم درآمد بالا دارند الا مهاجران و.کارتن خوابها به پول ایران چهل میلیون تا صد میلیون حقوق میکیرندد
چطور اونو میبینی این حقوق صد میلیون نمی بینی
آهان فهمیدم لابد جز دسته هفت برابر کف حقوق هستی
ناشناس
۰۳:۰۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
14:07 تو اون ور بودی حقوق و دستمزد چقدر !؟ IQ
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
طرف این ور برای خودش ملک و املاک و خودرو لندکروز و رستوران لاکچری و سفر خارجی داشت، همه رو فروخت رفت اون ور توی یک شرکت کار میکنه ماهی ۵۰۰۰تا میگیره فقط ماهی ۳۵۰۰تا اجاره خونه میده و تا وسط ماه هیچی براش نمی مونه.باهاش صحبت میکردم مثل چی پشیمون بود که رفته.میگفت باید مثل خر کار کنی که حداقل هزینه ها تو در بیاری.
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
چقدر انسان باید نآگآه باشد که مثل آقای ۱۴۰۷ حواب بده. در مقابل اینهمه نادانی فقط میشه سکوت کرد. جناب آقای دانا برو ببین اول حقوق اونا به دلار چند ملیونه بعد بیا بگو گوشت یه ملیونه. امثال شما با این طرز تفکر بچگانه هستند که کشور را به این روز انداختند. حقوق دلاری را نمیبنیید اما خرج دلاری را میبینید. واقعا چطور اینهمه نادانی در شما جمع شده؟
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
لطفا ملاک افزایش 10%ی حقوق کارمندان دولت در مقایسه با نرخ رشد تورم را هم اعلام بفرمائید ممنون میشوم.
این قانونی نیست و شما و بنده باید به درد خودمان بمیریم
ناشناس
۰۶:۳۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
دقیقا جناب رییس جمهور ...
از وضع زندگی مردم چه خبر .حتما جزو ملاک قانون نیست
با چهار قلم کالا زندگیمون رو به جهنم تبدیل کردی ..
خدا ازت نگذره با این وزرای بی سوادت
اگه خودش به زبان خوش بره کاریش ندارد
شما در آمریکا جرات داره در برابر پلیس مقاومت کنی ابکشت می کنند
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اگه به صورت تهاجمی و خشونت آمیز و برای کنترل مجرم ،
نامحرم لمس بشه و احتمال لذت جویی نباشه بلامانعه
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ناشناس9.43 شما که از امریکا بدتون میاومد // حالا اونجا را برامون ملاک قرار میدی ؟؟
حسین
۰۵:۳۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
فقط حرف میزنی و عملی در کار نیست ..برو به حرفهایی که زمان انتخابات زدی فکر کن ببین چقدر مدیون مردمی .؟.در ضمن این همه از حجاب میگین از گرانی حرف میزنی ...آقایی که حرف از غیرت میزنی آیا تا کنون به یک دختر و پسر کمک کردی که ازدواج کنن ...
منافقین بدبخت و بیچاره رو ببین که جو گرفته و چه نظراتی برای مردم ایران میدهند.شما فلک زده های بی خاصیت به فکر مزدوری و کاسه لیسی اربابتان شیطان بزرگ باشید،شما نگون بختها چی به نظر دادن.
تو خوبی بیا کنترل دست تو اصلا شما بیا جلو بشین بوق بزن
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
چرا عده ای برای عدم اجرای قانون در کشور اینقدر دست وپا میزنند؟اگر بروید آمریکا و قوانین اون کشور رعایت نکنید با شما چه برخوردی دارند؟اصلا در همین کشور نزدیک خودمان امارات بخواهید بی قانونی کنید با شما چه برخوردی میکنند؟
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
قذافی هم همش میگفت مخالفین خارجی هستن
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
قانون در مورد حق مسکن و شغل و ... هم نوشته چطور به اونا که میرسید سلیقه ای میشه و حالا ببینیم چی میشه و بودجه نداریم و تحریم هستیم و ...تازه موقع انتخابات جلو دوربین خوب از این بد حجاب ها مصاحبه خبری میگیرید و اخبار گوناگون پخش می کنید اونا چیه !؟ قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس ...
یعنی چی؟ قانون چی میگه؟ این وحشی بازیها قانونی؟ اگر قانونی که هیچ بدا به حالمون اما اور قانونی نیست چرا کسی جلوی این وحوش رو نمیگیره؟ فکر کن ادمین سر سفره باباش بزرگ شده باشه و این کامنت رو تایید کنه، خخ
احسنت مثل ایشون شفاف بفرمایید حجاب و این حرفها همه وحشی بازی یه سری وحوش است و دست از چند رنگی بردارید. و گرنه کدوم عقل سالمی با قانونی شدن کاری که به نفع یک جامعه است مخالفت می کنه!
احمد
۰۰:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
کجای قانون اسلام شرع نوشته پوشیدن پیراهن استین کوتاه برای مرد جرمه یا گناهه چرا با حرفای مسخرتون باعث خنده مردم میشین خیلی مسخرست خیلی از حرفاتوت
مردها یه دزد به خونشون میزنه و مالشونو میبره خودشونو خفه میکنن.حالا هزار نگاه نامحرم روی زن بیحجابشون هست و ازش حیا رو میدزده هیچی نمیگن و تازه افتخار هم میکنن!! بیچاره زنهایی که شوهرشون بی غیرتن
با اینا ختم به خیر نمیشه بدونید. چون نتونستن دنیای دم دستمون رو برامون درست کنن حالا دنیای آخرت که دور از دسترس هست رو چطور میتونن درست کنن. البته تونستن از همینجا آخرت ما رو خراب کنن.
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
خیلی جالبه
اینجا حجاب اجباریه !
اروپا برهنگی اجباریه !!!
بیحجابهای ایران برن اروپا اونوقت قدر حجاب رو میفهمن.اونوقت قدر دین رو میفهمن.قدر بها دادن به زن باحیا و باحجاب رو میفهمن
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
اروپا اجباری نیست کلی مسمان راحت حجاب دارن کسی هم جرات نداره حجابشون برداره
ندا
۲۳:۴۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
شما بیخود کردی که تو خارج برهنگی اجباریه. چرا انقدر حرف بی خود میزنی
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اروپا برهنگی و نوع پوشش آزاد هست نشستی داخل یه روستا از دنیا خبر نداری
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اون کسی که میگی در اروپا هیچکی حق نداره حجاب زنان رو در بیاره برو ببین چقدر زنان با حجاب رو در خارج مههههههد آزادی اذیت میکنند. یا حتی در مواردی میکشند
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
پس فرزندان مسئولین یاخود مسئولین که اروپاهستن همه برهنه ان؟!
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
مدیران تراز اول را باید از افراد کاردان باسواد دلسوز و با اخلاق متدین و دست پاک انتخاب کنید.قوه قضاییه و قضات را از افراد دست پاک و عادل و کاردان و با اخلاق و دلسوز انتخاب کنید،تا جلو رانت و اختلاس بگیرند برای پیشرفت کشور گام های اساسی بردارید .برای توسعه و عمران آبادی کشور برنامه ریزی کنید .به اداره برنامه ریزی و توسعه اختیارات لازم دهید.اداره آموزش و پرورش را مستلزم به تعلیم و تربیت همراه با دانش روز کنید.در روابط خارجی تجدید نظر کنید باید منافع کشور ایران را اولویت همه کارها قرار دهید .در امور دیگر کشورهای همسایه دخالت نکنید و منابع طبیعی و انسانی کشور را حد. ندهید.فرهنگ عذر خواهی و در صورت نداشتن توانایی در امورات مسوولیت محوله و کارگیری از آن سمت را اجرا کنید و چنین افراد را با احترام مورد تشویق عموم مردم قرار دهید.
اونجا هم قانون اجباریه.فقط بیحجابها برای اینکه حجاب را رعایت نکنن فقط همین جمله رو بلدن بگن
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
به لبنان نگاه کنید با اینکه کشور آزادی هست ولی خواهان حزب الله روزبروز بیشتر میشن چون کسی رو مجبور بکار نمیکنه ولی شماها اینقدر به ملت فشار آوردین مردم از دین زده شدن.
ببخشید هر کشور قوانین خودش رو داره در کشور لبنان هم یک سری قوانین وجود داره که در ایران نیست دلیل نمیشه مردم هر کشور باید قوانین مربوط به کشور خودشون رو رعایت کنن
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
سلام من خودرو خود را را در یکی از مراکز تعویض پلاک تعویض پلاک کردم که یک پلاک دست دوم به من دادند . بعدا از طریق اپلیکیشن ها که استعلام کردم متوجه شدم حدود ۳۰ هزار تومان بدهی ازادراه از قبل دارد. لطفا راهنمایی کنید. ضمنا در مرکز تعویض پلاک در همان تاریخ که پلاک دادند اعتراض نسبت به دست دوم بودن پلاک کردم ولی پاسخ ندادند
این مشکل جدیدا برا همه به وجود اومده.انگار سیستم تعویض پلاک به عوارض ازادراه متصل نیست و بدهی رو از مالک نمیگیرن هنگام تعویض پلاک
تو لیاقتت همان رای دادن به روحانی بود که در هسته ای بتن بریزه ... کوته فکر.بخاطر بیحجابی حاضرید تا قعر جهنم هم برید
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
فکر کردی بقیشون بهتر از رئیسی بودن همشونو جمع کنی در یه کمپوت نمیتونن وا کنن
جلال
۲۲:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خوب شد رییسی انتخاب شد. وگرنه تا صد سال دیگه طرفداراش میگفتن میومد پوز امیرکبیر رو میزد...
من از خدام بود رییس جمهور بشه نه اینکه لیقتشو داره و کار خاصی قراره انجام بده فقط به خاطر اینکه رسوای عالم بشه و همه بفهمن کههمه حرفا فقط برای تبلیغات بوده.
در ضمن روحانی هر چی هم گند و به درد نخور باشه بازم از صد تا مثل رییسی و دارو دسته هاش بهتر و بالا تره
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
خجالت بکشید فقط,چسبید به یک تار موی زنان به فکر اختلاس و.دزدی باشید
جلف بازی و کثافت کاری کل جامعه رو برداشته اونوقت اسمشو می ذاری یه تار مو
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
این حرف نزن به خودشون گیر نمیدن
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
همین یک تار موی زنان باعث پیشروی دشمنان رو داخل کشور میشه یه کم عاقل باشید بد نیست
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اونیکه در عیان هستن نترس از آن بترس که در خفا هست
ناشناس
۰۰:۵۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
همین تار موی زنان باعث از هم پاشیدن خانواده ها شده.تابلو بهت بگم که خیانت در خانواده ها بیداد میکنه بخاطر همین تار مو
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
تو عیان گناه نکن.در خفا هر غلطی خواستی بکن
ناشناس
۰۶:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
تو راست میگی دشمن هسته ای رو ول کرده اون موقع با یه تار مو وارد کشور میشه
چقدر احمق داریم ..
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
جناب رییسی شما که روحانی هستی چرا؟
حجاب یک حکم شرعی ه و باید با توجه به جنبه شرعی گسترش پیدا کنه نه وجهه قانونی ، چرا که قانون حتی به فرض اجرا ، از روح شرعی و عقیدتی تهی ست
در ضمن دوستان هم درست میگن ، وقتی در مورد باقی موارد خصوصا نظارت بر مدیران ، اختلاس ها ، روابط و پارتی بازی ها و ... به قانون عمل شد اونوقت میشه از مردم خواست به قانون احترام بذارن
شما یک تصویر کاریکاتور گونه از دین و قانون برا مردم بوجود آوردید که بخش های خاصی مورد توجه هست بخاطر همین اجتماع به دغدغه شما اهمیت نمیده
با این وضع جلف بازی و کثافت کاری اگه جامعه رو به حال خودش رها کنن گندش از اینی که هست بیشتر درمیاد
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
بیا از منبر پایین.اول برو حکم دین و خدا را یاد بگیر
آنلاین
۲۲:۲۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
سفره ی مردم را خالی کردید ایمان ما را هم خواهید گرفت. به فرموده ی امام علی علیه السلام از دری که فقر آمد داخل از در دیگر ایمان بیرون خواهد رفت. خاک بر سر من که فکر می کردم بعد از دولت حسن روحانی مملکت گل ک بلبل می شود. نمی فهمیدم که فقط ظاهر عوض میشه.
کلام حضرت علی فقط تنها فقر شکمی نیست،منظور حضرت فقر فرهنگی و علمی هم هست.دشمن قبلش دست گذاشت روی فقر شکمی و پیروز نشد. فعلا دست گذاشته روی فقر فرهنگی مردم.
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
تو بیخود میکنی تورم بی سابقه به جون مردم انداختی دم از حجاب میزنی ۳ تا مرغ گرفتم ۴۳۰ تومن تو بیخود میکنی اصلا حرف بزنی
تورم را حسن روحانی به جون مردم انداخت.رییسی داره تلاش میکنه بچه هاتون محتاج آمریکا نشن و هسته ای رو از دست ندن.حاضر نیستین بخاطر آینده بچه هاتون یکم صبوری کنین.چند سال دیگه که همه چیز با انرژی هسته ای کار کرد اونموقع آمریکا به بچه هاتون انرژی هسته ای هم نمیفروشه
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
ما بچه بودیم یک مرغ هم نمیتونستیم بخریم.تو چطور ۳تا الان خریدی
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
یه رای گیری کن تا ببینی ائمه جمعه زبان گویای ملت هستن یا نه
قانون را همه جا باید ملاک قرار داد وعمل کرد استفاده ابزاری ازقانون صحیح نیست .چرادرمورد بازنشستگان تامین اجتماعی خلاف قانون عمل میکنید وبر کار خلاف قانون خود پافشاری میکنیدِ؟؟!!
درسته ایران هم کشور اسلامی است اما اگر دقیق بنگرید کشورهای عربی از جمله لبنان و عربستان و...... بیشتر باید به اسلام و پیامبر (ص) ایمان داشته و رعایت حجاب را داشته باشند درحالیکه بیحجابی و حتی بد حجابی مایل به عریانی بیشتری دارند و هیچگونه اجبار یا گشت ارشادی ندارند و تعصب کورکورانه ندارند اما در اصل که ایرانیان دینشان زرتشتی بوده باید و به اجبار حجابدار شوند؟در ایران هر کسی بخواهد آزاد است که حجاب کامل داشته باشد اما اجبار را به مردم تحمیل نکنید
حدیث از پیامبر است که میفرمایند در" جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر نباشد اشرار بر آن جامعه حاکم خواهندشد"
بی حجابی هم منکر است،مصداق عینی این حدیث را هم با روی کار آمدن روحانی که با شعار آزادیهای اجتماعی کلی آراء ملت را جذب کرد و ۸ سال ملت را بیچاره کرد شاهد بودیم
خدا شفات بده.همین مونده بود که تو بیای رای گیری کنی! انگار بیکاریم بیاییم قاطی بچه بازیهات بشیم. بیحجابی داره خانواده ها رو از هم میپاشونه اونوقت تو میای رای گیری
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
آقای ۲۳:۱۱ شما اگه جرئت دارید بیاین همه پرسی بذارید یکبار برای همیشه جواب سوال رو مشخص کنیم.
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
شما اقتصاد رو درست کنید ، همه چادر می پوشند
آی هوار هوار سفره ی ایرانی ها رو از بین بردید
چیو درست کردن که اقتصاد دومیش باشه، فقط در زمینه دزد پروری موفق بودن و دشمنی
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
شمال شهرنشین های تهران که این همه پول و ویلا و ماشین انچنانی دارن پس باید پوشیه بزنن با تفکر تو...
فرهنگ و اقتصاد به هم مربوط هستن ولی یکی نیستن... واسه تخریب فرهنگی باید کار فرهنکی انجام داد
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
مردمو با حجاب سرگرم کنین بفکر اعتراض به چیزای دیگه نیوفتن
از روز ازل قانون بوده،همانطور که خداوند به انسان دستور داد از میوه ممنوعه نخورده و انسان خلاف دستور خداوند عمل کرد نتیجه اش شد اخراج از بهشت.پس باید به قوانین الهی احترام گذاشت و به آن عمل کرد.اگر با خودرو در خلاف مسیر حرکت کنید چه اتفاقی می افتد؟رعایت قانون برای همه واجب است.
من خودم یه خانم محجبه هستم ولی اینی که شما میگی درست نیست. یه آیه تو قرآن هست که الان متأسفانه اسم سوره یادم نیست، که خدا گفته تو فقط یه تذکر دهنده هستی حق نداری به کسی سلطه کنی و کسی رو به اجبار به ایمان داشتن وادار کنی. حجاب خوبه ولی روش اینا برای از بین بردن بی حجابی افتضاحه، بیشتر کاری میکنن که مردم لج کنن
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
خدا گفته گناه را در ملا عام انجام نده.بی حجابی در ملا عام گناهه.وگرنه توی خونه جلو نامحرم لخت شو به ما مربوط نیست.خودت میدونی و خدای خودت و جهنم
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
حل مشکل فقر وگرانی مقدم تراز حجاب است وقتی فقرباشددین وایمانی وجودنخواهدداشت پس مشکل گرانی را حل کنید زندگی رابرای مردم خیلی سخت کردید
خودت چرا قاطی حرفهای سیاسی شدی.پس از همه بیتقواتر خودتی لابد
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
میگیم چرا حجاب نداری میگن آدم باید دلش پاک باشه الان سوال من اینه دل آدم با چی ناپاک میشه؟؟اگه گناه کردن در ملا عام دل و روح آدم را ناپاک وسیاه نمی کنه پس چی دل آدم را ناپاک می کنه؟؟
برو بابا.الان بیحجابی بلای جان خانواده ها شده تو از مناظره یاد میکنی.تربیت دختران باید در خانواده صورت بگیره اما خانواده ها دخترشون بیحجاب در ملا عام نمایش میدن
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ناشناس۲۳.۱۶ کاش کنار دخترات یکم پسراتم تربیت میکردی
منفی ها که کاملا مشخصه کی هستن.همون جیره بگیران آمریکایی هستن
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
همه پرسی بگذارید ببینیم جیره بگیر هستن یا مردم همین کشور هستند
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
بی حجابی تابلو و باعث گسترش بی دینی در جامعه است شخص با بی حجابی خود علنا" میگوید دین برای من محترم نیست ،دین حد و حصار برای افراد است شخص دیندار چون خدا ترس است محصور است هر حرفی را نمیتواند بگوید هر عملی را نمیتواند انجام دهد وچنین شخصی برای اطرافیانش باعث دردسر نخواهد شد پس اگر همه افراد دیندار شوند آن جامعه، جامعه ای آرمانی و بسیار دوست داشتنی خواهد شد
این کسانی که به قول شما الان مزاحم ناموسند اگر ناموس شما را رها کنند فردا می آیید از دولت شاکی میشوید که چرا به دخکر ما به مادر ما به خواهر ما تجاوز شد الان رسیدگی به اجرای قوانین حجاب را نفی میکنید و وقتی به ناموستان تجاوز شد طلبکار دولت میشوید میگویید مقصر دولت است
میشود بدانیم هزینه این گردهمایی چقدر است ؟ (کلا" با ایاب و ذهاب وآب و برق و میوه و نوشیدنی و صبحانه و نهار و هتل و حراست و .....) و نهایتا" خروجی آن برای ملت و کشور چیست؟!!
تجربه 44 سال قانون گذاری این مدلی نتیجش شده وضعیت فعلی کشور، همین هایی که به قول شما بی حجاب هستند همشون زیر 40 سالن و تو همین حکومت به دنیا اومدن بزرگ شدن
واقعا وقتش نرسیده تدبیری اصولی اتخاذ بشه
موافق هنجارشکنی و بی حجابی نیستم ولی باید ببینم ریشه این کار کجاست
بعضی عقب مانده ها هنوز نمیفهمن که هر موضوعی در جای خود مهمه.انگار زندگی فقط شکم هست.پس روح و روان چی میشه
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
جناب ناشناس۲۰:۴۴
تو که توهم جلو مانده بودن گرفتی،اتفاقا مجسمه بلاهت و تحجر و عقب ماندگی و پوسیدگی فقط و فقط خودتو دوستان طالبانیتونن که با هر نوع زیبایی و آراستگی ونظافت و آزادی مخالفین
مشکل ما ۸۵ میلیون ایرانی چیه که تو این جهان ۸ میلیاردی گیر یه عده موجوداتی مثه تو افتادیم که فقط با بوی گند و فاضلاب روح و روانتون حال میاد و عاشق سیاهی و ظلمات و خون و خونریزی و سرکوب و اعدام و خفقان هستین؟؟؟
اینجا ایران آریاییه و کلش واس ماس،شمام اگه خیلی ناراحتی میتونی گورتو گم کنی بری پر دست اخوان طالبانیتون
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
جناب ناشناس ۲۳:۳۸اینجا مملکت اسلامی هستش و براش شهید دادیم،شما ناراحتی برو ور دل رفیق های آلبانی نشینت بشین.
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
جناب رییسی در ایران مومنان بسیار سست ایمان شدن با عکس روی سنگ قبر هم تحریک میشن.جامعه انقدر محدود شده مومنان با مرده ها هم تحریک میشن.اسمه مسلمانو یدک میشن وگرنه پای گناهو فساد برسه با عکس روی سنگ قبرم تحریک میشن.
شما در مورد شخص خودت حرف بزن .اینکه شما با عکس روی قبر تحریک میشی مشکل از خودته .چه آدم های درجه یکی که از لحاظ ایمانی توی همین شهر تهران زندگی نمیکنن .چه دخترا و پسرایی که با حجاب کمشون ،ایمانشون از خیلیا بالاتره فقط یه مقدار ظاهرشون مشکل داره .ما نباید به کم حجاب ها گیر بدیم ،اونایی که هنجار شکن هستن و لباس های واقعا هنجار شکنانه میپوشن و عریان هستن باید باهاشون برخورد بشه.
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
عکس روی سنگ قبر، چرا باید محرک باشه؟ خانواده میت خودشون بیمار روانی اند
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
فقط خانواده روانی، عکس مرحوم رو بی حجاب میزاره. اون دنیا هم عذاب ببینه!
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
در زمینه حجاب قانون ملاک است
در زمینه اختلاس و تورم و بیکاری نیز قانون ملاک باشد
اینهمه پیگیر دستگیری اختلاسگران هستند.ظاهرا چشم شما کور هست و نمیبینی.شماها عاشق بیحجابی هستین برای همین با این حرفهای مسخره تون میخواهید بیحجابی رو ادامه بدین
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
حرف حق
قانون فقط در برخورد با مردم وجود داره به خودشون میرسه قانون جنگل حکم فرماست
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
عنوانی که انتخاب کردید واقعا جنجالیه و مخاطب جذب کن ولی محتوا کلا فرق داره :))))
نظرات مردم هم از همه جالب تر
پوشش انسان اگر در حد عرف باشه ، مشکلی نداره. ولی اگر دیگه بگین چی بپوشین چی نپوشین که دیگه نمیشه. یه اسم قانون هم گذاشتید روش که هر کاری خواستید بکنید.
فردا قانون میذارید که مردم باید یک وعده غذا بخورن. مگه هر قانونی درسته؟!
با اینکارا نه مردم با حجاب میشن و نه مسلمون. بلکه همه از اسلام فراری میشن.
فکر کنید دو روز دیگه مثل کره شمالی قانون میزارن و میگن فقط میتونید همین 10 مدل مو رو هم استفاده کنید.
مسئولین مثلا با کفایت لطفا قعلا وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم رو درست کنید، بعدش قول میدیم خودمون با حجاب بشیم. حتی مردها هم روسری سرشون کنن.
العان بالای شهرنشین های تهران که خیلی پولدارن با حجاب هم هستن؟
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
بالای شهر نشینها خیلی حیا و فرهنگشون از توی طالبانی بهتره که اومدب اونارو دست مایه خودت کردی برو خجالت بکش کمتر مردم رو قضاوت کن بیچاره با این کارت فقط گناهی به گناهان ذهن کثیفت اضافه میکنی.
ضمنا کل جامعه بالاشهر نیستن نگاهی بندازدید به کف خیابان ها و فلاکت ملت رو ببینید اگر کور و کر نیستید
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ملت را در بورس بیچاره کردید حالا دنباله جی هستید؟ اول اعتماد رو به ملت برگردونید بعد
ملت را همین بی حجابها با رای به حسن روحانی بیچاره کردند
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
ملت رو این بیحجابها بیچاره کردن.با اون وضع بدحجاب میان توی خیابون و مردها رو از راه بدر میکنن و کانون خانواده رو از هم میپاشن.خیانت ها زیاد شده.چشم کورتونو باز کنید.فقط اختلاسگرا رو نبینین.این بیحجابی رو هم ببینین
مگر نه اینکه پدر همونا پدر مارو در اوردن؟
امیداست
صحیح است یک تپه ی سالم نباید بماند
پاسخ : چون میخواهند پا برروی خون امام حسین گذارند. چون میخواهند دنباله روی شیطان درون باشند . چون ابلیس انها را مسخر خود کرده است.
خاک بر سر ما که پشت پا به زحمات و تلاش های پیامبران الهی و امامان معصوم میزنیم و خون به دل امام زمان میکنیم.
یا ابن رسول الله شاهد باشد که در ایران عده ای با دین جدت و متدینان آن ستیز میکنند. چنین کن که خدای عزوجل راضی باشد.
گویا دوباره باید امام حسینی دیگر را در میدان امام حسین تهران سر ببرند تا مردم به خودشان بیایند!!!
همون امام حسینی که ازش دم میزنی راجع به بیت المال چیزی نگفته ؟ راجع به فساد نگفته؟ راجع به هیچ مسئله ای جز حجاب حرفی نزده نه؟
حناب آقای مسلمون دست درازی به بیت المال و دزدیدن حق ملت گناه نداره؟
دروغ های نجومی مسئولین گناه نداره؟
بستن راه واردات و دادن ارابه مرگ دست مردم گناه نداره؟
کاری بع گشت ارشاد نداریم
فقط بفرمایید در زمینه موارد دیگر چه اقدامی انجام دادید که بعد از پنجاه سال کوچکترین تفاوتی در فساد اقتصادی مشاهده نشده؟
حجاب عامل استحکام خانواده
مقبولیت زن نزد خداوند
کسب کمالات معنوی و انسانی و علم و اخلاق
رسیدن به تعالی معنوی
حفظ شخصیت زن
داشتن امنیت
افزایش ارزش زن
محبوبیت زن برای همسرش
حفظ انگیزه ازدواج و جلوگیری از روی آوردن به کارهای غیر اخلاقی
شخصی که اعتقاد به مالکیت فردی ندارد، باید چه کند؟ آیا دست دارزی به اموال دیگران کند؟ آیا مال دیگران را محترم نشمارد؟ آیا به قوانینی که مالکیت فردی را محترم شمرده دهن کجی کند؟
چرا تو بعضی کشورهای اروپایی که اتفاقا از نظر اقتصادی و رفاه تا قبل از بحران اوکراین سرامد بودن این همه فساد و بی بندوباری بیشتر شده و مردم و دولت مردانشون هر روز بیشتر از اموزه های حضرت مسیح علیه السلام فاصله میگیرن؟ و حتی قوانینی مثل تایید لواط و یا ارتباط جنسی با محارم و کودکان رو تصویب کردن؟!
به نظر میرسه فرهنگ و اقتصاد اگر چه به هم مربوط هستن ولی یکی نیستن و باید جدا برسی و تقویت بشن.
نمیشه به بهانه اقتصاد فرهنگ رو به سمت نابودی برد و انتظار بهبود شرایط اقتصادی رو داشت!
تو رییس جمهور همه مردم هستی، نه فقط رییس جمهور ائمه جمعه.
ببین خواست مردم چیه؟
کاری نداره، راجع به چنین مسائل مهمی یه رای گیری راه بندازید.
حتماً که نباید رای گیری فقط برای انتخاب جنابعالی باشه.
رییس جمهور!
رییسی!
شما که اینقدر رییسی، به مسئله شکم گرسنه مردم بپرداز.
گیر دادی به اینکه کی مسواک زده و کی ناخناشو گرفته؟
تو رو اگه توی دوره جنگ رییس جمهور می کردن، میخواستی کل توانت رو بذاری روی اینکه حجاب در دوران جنگ چطور باید حفظ بشه، به فکر نجات مملکت نمی بودی که.
چرا تو بعضی کشورهای اروپایی که اتفاقا از نظر اقتصادی و رفاه تا قبل از بحران اوکراین سرامد بودن این همه فساد و بی بندوباری بیشتر شده و مردم و دولت مردانشون هر روز بیشتر از اموزه های حضرت مسیح علیه السلام فاصله میگیرن؟ و حتی قوانینی مثل تایید لواط و یا ارتباط جنسی با محارم و کودکان رو تصویب کردن؟!
به نظر میرسه فرهنگ و اقتصاد اگر چه به هم مربوط هستن ولی یکی نیستن و باید جدا برسی و تقویت بشن.
نمیشه به بهانه اقتصاد فرهنگ رو به سمت نابودی برد و انتظار بهبود شرایط اقتصادی رو داشت!
چرا تو بعضی کشورهای اروپایی که اتفاقا از نظر اقتصادی و رفاه تا قبل از بحران اوکراین سرامد بودن این همه فساد و بی بندوباری بیشتر شده و مردم و دولت مردانشون هر روز بیشتر از اموزه های حضرت مسیح علیه السلام فاصله میگیرن؟ و حتی قوانینی مثل تایید لواط و یا ارتباط جنسی با محارم و کودکان رو تصویب کردن؟!
به نظر میرسه فرهنگ و اقتصاد اگر چه به هم مربوط هستن ولی یکی نیستن و باید جدا برسی و تقویت بشن.
نمیشه به بهانه اقتصاد فرهنگ رو به سمت نابودی برد و انتظار بهبود شرایط اقتصادی رو داشت!
ولی دوره اعتصاب گذشته.الان علم پیشرفت کرده.مردم حقوقشونو مطالبه میکنن
حجاب برای اینکه زنان امنیت بیشتری تو اجتماع داشته باشن
حجابی با تهدید و وحشت و اجبار تحمیل شود : باعث دین گریزی مردم و جوانان خواهد شد که شدیدا هم شده.
الان میخواید بگید پس کافران باید از کشور خارج شوند برای این حرفتان سوال دیگری دارم پس شما چرا موقع پهلوی از کشور خارج نشدید برید عربستان و عراق زندگی کنید و به بهشت برید؟
ولی با زور و رفتار ناشایست بخواهند یک نفر حجاب داشته باشه اصلا درست نیست
ابتدا روش درست امر به معروف رو یاد بگیرید بعد بیاید مردم رو امر به معروف کنید
یکی بود میگفت حجاب نباشه تا مثل فلان کشور پیشرفته بشیم
شما ها دایره فکرتون در همین حد هست
انگار پلیس امنیت اخلاقی مسئول گرانیه و چون داره کار خودش رو می کنه وقت برا ارزونی نداره
عزیزم مسئول مبارزه با گرانی سازمان تعزیاته نه پلیس امنیت اخلاقی
التماس کمی تفکر
من به عنوان یک جوان یه سوال دارم که چطور ممکنه یک نفر راضی باشه زنش لخت تو خیابان بگرده ؟؟ نکه بگیم دوست داره و غیره ... این جوابا غیر منطقیه این همه میگن خارج چقدر خوبه پیشرفته هست . بله چون اونجا اکثرا قانون مدار هستند نه مثل مردم اینجا که کوچک ترین قانون که قانون دینشون هم هست رعایت نمیکنند
اما علی گفته بود که در آخرالزمان زنان پوشیده برهنه اند
گرانی و تورم در یک حیطه قرار میگرند
اونجا همه مردم درآمد بالا دارند الا مهاجران و.کارتن خوابها به پول ایران چهل میلیون تا صد میلیون حقوق میکیرندد
چطور اونو میبینی این حقوق صد میلیون نمی بینی
آهان فهمیدم لابد جز دسته هفت برابر کف حقوق هستی
از وضع زندگی مردم چه خبر .حتما جزو ملاک قانون نیست
با چهار قلم کالا زندگیمون رو به جهنم تبدیل کردی ..
خدا ازت نگذره با این وزرای بی سوادت
شما در آمریکا جرات داره در برابر پلیس مقاومت کنی ابکشت می کنند
نامحرم لمس بشه و احتمال لذت جویی نباشه بلامانعه
وقتی اینجوری بار میای یعنی ذاتت از ریشه خرابه
مثل زنای بی حجاب بقول خودت ...
اینجا حجاب اجباریه !
اروپا برهنگی اجباریه !!!
ایها المسعولین....
این مشکل جدیدا برا همه به وجود اومده.انگار سیستم تعویض پلاک به عوارض ازادراه متصل نیست و بدهی رو از مالک نمیگیرن هنگام تعویض پلاک
خخخ
من از خدام بود رییس جمهور بشه نه اینکه لیقتشو داره و کار خاصی قراره انجام بده فقط به خاطر اینکه رسوای عالم بشه و همه بفهمن کههمه حرفا فقط برای تبلیغات بوده.
در ضمن روحانی هر چی هم گند و به درد نخور باشه بازم از صد تا مثل رییسی و دارو دسته هاش بهتر و بالا تره
چقدر احمق داریم ..
حجاب یک حکم شرعی ه و باید با توجه به جنبه شرعی گسترش پیدا کنه نه وجهه قانونی ، چرا که قانون حتی به فرض اجرا ، از روح شرعی و عقیدتی تهی ست
در ضمن دوستان هم درست میگن ، وقتی در مورد باقی موارد خصوصا نظارت بر مدیران ، اختلاس ها ، روابط و پارتی بازی ها و ... به قانون عمل شد اونوقت میشه از مردم خواست به قانون احترام بذارن
شما یک تصویر کاریکاتور گونه از دین و قانون برا مردم بوجود آوردید که بخش های خاصی مورد توجه هست بخاطر همین اجتماع به دغدغه شما اهمیت نمیده
بی حجابی هم منکر است،مصداق عینی این حدیث را هم با روی کار آمدن روحانی که با شعار آزادیهای اجتماعی کلی آراء ملت را جذب کرد و ۸ سال ملت را بیچاره کرد شاهد بودیم
مخالفین گشت ارشاد لایک
موافقین گشت ارشاد دیسلایک
آی هوار هوار سفره ی ایرانی ها رو از بین بردید
فرهنگ و اقتصاد به هم مربوط هستن ولی یکی نیستن... واسه تخریب فرهنگی باید کار فرهنکی انجام داد
ک اصلا به ما چه چرا پای اونا رو وسط میکشی
مرگ بر منافق
واقعا وقتش نرسیده تدبیری اصولی اتخاذ بشه
موافق هنجارشکنی و بی حجابی نیستم ولی باید ببینم ریشه این کار کجاست
مواظب رفتارتان توی این دوره اقتصادی و وضعیت که هست باشید!
تو که توهم جلو مانده بودن گرفتی،اتفاقا مجسمه بلاهت و تحجر و عقب ماندگی و پوسیدگی فقط و فقط خودتو دوستان طالبانیتونن که با هر نوع زیبایی و آراستگی ونظافت و آزادی مخالفین
مشکل ما ۸۵ میلیون ایرانی چیه که تو این جهان ۸ میلیاردی گیر یه عده موجوداتی مثه تو افتادیم که فقط با بوی گند و فاضلاب روح و روانتون حال میاد و عاشق سیاهی و ظلمات و خون و خونریزی و سرکوب و اعدام و خفقان هستین؟؟؟
اینجا ایران آریاییه و کلش واس ماس،شمام اگه خیلی ناراحتی میتونی گورتو گم کنی بری پر دست اخوان طالبانیتون
در زمینه اختلاس و تورم و بیکاری نیز قانون ملاک باشد
قانون فقط در برخورد با مردم وجود داره به خودشون میرسه قانون جنگل حکم فرماست
نظرات مردم هم از همه جالب تر
پوشش انسان اگر در حد عرف باشه ، مشکلی نداره. ولی اگر دیگه بگین چی بپوشین چی نپوشین که دیگه نمیشه. یه اسم قانون هم گذاشتید روش که هر کاری خواستید بکنید.
فردا قانون میذارید که مردم باید یک وعده غذا بخورن. مگه هر قانونی درسته؟!
با اینکارا نه مردم با حجاب میشن و نه مسلمون. بلکه همه از اسلام فراری میشن.
فکر کنید دو روز دیگه مثل کره شمالی قانون میزارن و میگن فقط میتونید همین 10 مدل مو رو هم استفاده کنید.
مسئولین مثلا با کفایت لطفا قعلا وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم رو درست کنید، بعدش قول میدیم خودمون با حجاب بشیم. حتی مردها هم روسری سرشون کنن.
ضمنا کل جامعه بالاشهر نیستن نگاهی بندازدید به کف خیابان ها و فلاکت ملت رو ببینید اگر کور و کر نیستید