احتمالا مقصر بی کیفیتی و گرونی نگهبانه در ورودی مجلسه خدایا ببین کیا شدن مسئول این مردم نجیب من بخاطر زبون بازی این میخواستم تو ریاست جمهوری بهش رای بدم پنجاه سال با پول مردم جیبشون و پر کردن ماشینای تولیدی ایرانی کیفیت و قیمتش از خودروهای نخستین هم پائینتره خجالت هم خوب چیزیه که بعضیا پرو پرو بجای پاسخگو بودن طلبکار هستن
این نماینده ایران خودروه یا نماینده مردم یکی به میر سلیم بگه پنجاه سال حمایت شده باید درشو گل گرفت کدوم تولید ملی پنجاه ساله بی کیفترین خودروها با قیمت های بالا به مردم داده شده مردم مظلوم ایران چرا باید تاوان منفعت طلبی یه سری و پرداخت کنه من خودم تو انتخابات ریاست جمهوری میخواستم به این رای بدم یعنی شورای نگهبان ببین به چه کسایی رای اعتماد میده
خوبه که همه لالایی بلدن ولی خوابشون نمیبر ه ،تا وقتی که خودرو سازی داخلی برای بعضی مدیران و مسئولان منفعت داره رضایت مردم اصلا مهم نیست مردم الکی خودشونو اذیت نکنن ،خدا نیامرزه پدر و مادر کسی را که بخاطر منافعش حاضر مردم بد بخت و سیاه پوش بشن
خداوکیلی تو دیگه چی میگی اخه تو که ادعات میشه دکتری یه حساب کردن میفهمی چه خبره از اونجا میگی دولت حق انتخاب مدیرعامل ایران خودرو و سایپا رو نداره باشه درست پس دولت بیات برای اینکه این خودروسازها نمیتونن تامین کنن نیاز بازار رو وارد کنه تا بازار متعادل بشه نشستی اون بالا معلوم نیست با دنا خریدنت یا منفعتی داری
اینه اینه که بگی ملت شما دارید میمیرید دولت حق واردات واکسن رو نداره چون ما میگیم داخلی داخلی هم نمیتونه تامین کنه
اینجا تنها چیزی که برای شماها مهم نیست رفاه ملت ه
اخه مرد حسابی با پول پژو ببین چی میشه خرید
ما که زیر بار کیفیت و قیمت خودروهای ایرانی نابود شدیم اگر مشکل واردات خودرو سیاست های کلی نظام است پس آن سیاستها را عوض کنید رحم کنید به این مسلمانها به این شیعیان که فریادرسی ندارند.
سلام.مسئولین از این به بعد به جای واژه بیگانه انحصار واژه دزدی خودروسازان را به کار ببرند تا تمام مشکلات کشور بیکاری و گرانی درست بشه،مسئولین اگر واقعا انقلابی هستند و برای جان و مال مردم ارزش قایل هستند واردات خودرو با تعرفه گمرکی فقط دو درصد را برای عموم مردم ازاد کنند تا انحصار،احتکار و گرانی دهها برابری که خودروسازان حلبی سایپا و ایران خودرو درست کردند خاتمه یابد.با تشکر
آقای میر سلیم شما از مدیران ایران خودرو بودید یعنی بر اساس اساس نامه شرکت ها اتوماتیک وار سهام دار ایران خودرو هم هستید شما خودتان ذینفع در سهام خودرو سازان هستید و متأسفانه عضو مجمع تشخیص مصلحت هم هستید چیز عجیبی نیست مخالف واردات خودرو باشید اگر تابوت های چرخ دار ایران خودرو و سایپا ده برابر هم گران شوند یعنی سود شما هم ده برابر خواهد شد از محل آن سهام با ارزش
سلام.مسئولین اگر واقعا انقلابی هستند و برای جان و مال مردم ارزش قایل هستند واردات خودرو با تعرفه گمرکی فقط دو درصد را برای عموم مردم ازاد کنند تا انحصار،احتکار و گرانی دهها برابری که خودروسازان حلبی سایپا و ایران خودرو درست کردند خاتمه یابد.با تشکر
بالا تا پایین نقطه نظرات ایشان را خواندم و متاسفم که این قبیل افراد غیر مرتبط با موضوعات مختلف، علیرغم حوادث مکرر، شکایات متعدد، شواهد معلوم و... صرفاً با استناد به دلایل غیر فنی، در هر اموری دخالت بیجا می کنند. لطفاً عقلای قوم رسیدگی کنند و به این هرج و مرج در سطوح غیر کارشناسی عالی خاتمه دهند.
همین شماهاهستیدکه براتون سورداره که خودروواردنشه که مردم این آشغالهای ایران خودرو وسایپاروسواربشن وتویه تصادف له بشن..ماشین به مردم بفروشن به قیمت خون باباشون بدون ایربگ که یه نیازاولیه برای یه ماشین هست
واقعا جای تعجب است که شما در جایگاهی به عنوان مجمع تشخیص مصلحت نظام حصور دارید ولی به جای مصلحت تظام مصلحت خود را اصلح میدانید
واقعا چقدر خودروسازها به شما دادند که این ها را از چنین جایگاهی بیان میکنید و اینطور از خودروساز بی کیفیت دفاع کنی
تنها کسانی که با واردات خودرو مخلف هستند یا شریک خودرو سازها هستند ویا منفعتی از خودروهای بی کیفیت و فوق گران داخلی میبرند،چندسال واردات خودرو را آزاد کنید تا هم ملت لذت ببرند وهم خودرو ساز داخلی مجبور بشه خودرو روز با کیفیت خوب تولید کنه وقیمت هم شک نکنید که خیلی میاد پایین
واقعا چقدر گزینه برای انتخاب خودرو داریم.برا همینه کسی نمیتونه خودرو بخره دیگه!!
چقدر این خودرو سازهای ما مظلوم واقع شدند.
بازم به این آقا که دلسوز مردم و خودرو هستند.
جناب آقای میر سلیم برادر من بنده به عنوان یک ایرانی خوشحالم و به خودم افتخار میکنم که چند سال پیش در انتخابات ریاست جمهوری به شخص شما رای ندادم و ناراحتم از اینکه جایگاه الان شما اینجایی نیست که به عنوان عضوی از تشخیص مصلحت هستین چون امتال شما هستین که به فکر مردم بلکه به جناه و حضب خودتون هستین متاسفم از حرفاتون
جناح و حزب درسته عزیز.و اما مطلب تون خیلی درسته، واقعا حرف دل ماست.
محمد
۱۰:۰۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
یه کم سوادتون رو ببرید بالا جناه و حضب ؟ فقط نگاه به دهن هم می کنید حرفها رو تکرار می کنید موضوع خودرو یک موضوع سیاسی و اقتصادیه که بنده در آن تخصصی ندارم ولی با اون قسمت از حرفهای میرسلیم که گفت عرضه و سواد رو زیاد کنید موافقم خدا همه شما رو حفظ کنه
فلفل
۲۰:۳۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
خودرو در ایران انحصاری نیست ؟؟!!!!! پس چیست ؟؟؟!!!
لطفا مسئولان بروند کلاس ادبیات . شاید معنی انحصار را در دبستان و دبیرستان درست یاد نگرفته اند !!!
البته ما هم تقریبا یقین داریم که واردات خودرو رای نمیاورد ! چون عرضه خودرو به مردم در مانده با قیمت حد اقل دو برابر قیمت جهانی ، برای بعضی ها نان و آب دارد و همان بعضی ها اجازه واردات خود رو نخواند داد!
الان تویوتای کرولا مدل 2021 هیبرید بیست هزار دلار است !!! یعنی کمتر از ششصد میلیون ! انوقت مردم در مانده باید دنا پلاس !!!!! بنجل را پانصد میلیون بخرند و بعد وقتی ترمز افتضاحش سبب شد تصادف شدید ایجاد شود ، ایربگ مفتضح ترش هم باز نمیشود !!! انوقت واردات خودرو به مصلحت نیست !!! باید ساختار را اصلاح کرد !!! باید ! باید !!!
ما حصل این بایدها شده زیان انباشته بالای یکصد هزار میلیارد تومان دو بنجل ساز فاسد که خود روی بی کیفیت را به دو سه برابر قیمت جهانی به مردم در مانده فروخته اند !!!
در ضمن ایا واردات بیش از بیست مدل خودروهای بی کیفیت چینی و فروش ان به دو برابر قیمت به مردم ، مصلحت است ؟؟!!! ارز بری ندارد ؟؟!!! وابستگی به قطعات برای این بیش از بیست مدل خودرو چینی بنجل به مصلحت است ؟؟؟!!!!
میگی چند تا خودرو ساز داریم . مردم خودرویشان را تهیه کنند . الان ما یه خودرو صفر کارخانه مخوایم میتونی آقای مسؤل بده . ول کن مملکت نیستین چند تا از این جوانان انقلابی متعهد رو بذارین به جای خودتون برین آخر عمری استراحت کنین . از چند جا داری حقوق میگیری معلوم هست؟
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
یعنی در جمهوری اسلامی برای نسل جوان و آگاه و مردمی و تحصیل کرده هیچ سمت و پستی وجود ندارد که از امثال آقای میرسلیم که هیچ اطلاعی از وضعیت مردم و کشور ندارد استفاده میشود؟
در ایران باید صد ملیون خودرو باشد هفتاد ملیون برای مردم و سی ملیون برای دولت و اگر خیابانها ظرفیت ندارند از بدی ساخت و ساز و شلوغی شهرها و نداشتن حمل و نقل عمومی خوب و راحت همچون مترو و قطار و هواپیما و ناوگان ریلی و پروازی و اتوبوسی خوب است. آقای میرسلیم با اینهمه کمبود در ساخت آیا واردات میخواهیم یا نه؟؟!!
این قرن دیگری است و هر آنچه در قرن گذشته اشتباه شده و فراموش شده را جبران کنید بعلاوه در اطراف ما و در همسایگی ما بازار نیم میلیارد نفری و صدها ملیاردی نیاز قطعه است!!!!
اگر به خوش و هوشیار و زیرک و باهوش باشیم این بازار در دست ایران و ایرانی خواهد بود.
اصلا وظیفه دولت زمینه سازی برای تولید درست و رقابت است
و تا واردات نباشد این رقابت گیفی بوجود خواهد امد.
و چرا باید واردات ازاد شود البته با تعرفه های مالیاتی ولی
ان مالیات ها بایستی در جهت کیفیت کالا ها مصرف شود و نه برای حقوق های نجومی
آقا ما نخوایم لَگن های ایران خودرو و سایپا رو سوارشیم باید کی رو ببینیم ، شماها واقعا تشخیص مصلحت هستین !چه طور روتون میشه این حرفهارو بزنین ، مصلحت بالاتر از جون انسان ، شماها برای اینکه ارز از بین نره حاضرید با جون ما بازی کنین واقعا متاسفم که کسانی جزء تشخیص مصلحت هستن که اکثرا صلاحیت ندارن
خودروسازی انحصاری است و خودت نیز همانند دیکتاتور و مافیایی در خودروسازی به این انحصاری بودن به مدت بیش از نیم قرن ادامه دادید.
قبول کنید دیگر بدنه سازی حتی در کشورهای عقب مانده نیز چندان هنر نیست پس به جای اینقدر جوش زدن و تکلیف مشخص کردن برای دولت انقلابی بهتر است به فکر واردات خودرو و تولیدیها و کارخانجات فراوان قطعه سازی آنهم به صورت گسترده و انبوه در سراسر این کشور و در گستره ایی وسیع و پهناور بود.
خودروسازی را هم به دهها قطب خصوصی و دولتی واگذار کنید ،در این عصر سر هم بندی چندان هنر نیست قبول کنید.
درود.آقای میرسلیم چه شما و چه سران مجمع مصلحت نظام در جایگاهی نیستند که برای ۸۰ میلیون جمعیت ایران تصمیم بگیرد و در سرنوشت آنها نظام و سران نظام به خاطر برخی منافع خود با کل دنیا قطع رابطه کنند وچوبش را ملت ایران بخورد بحث خودرو در ایران در جایگاه اول است نه سوم به دلیل اینکه اولا جان مردم از شکم مردم ارزشمند تر است با خودروهای بی کفیت و گران قیمت ایرانخودرو و سایپا هم جان مردم را مگیرید هم مال مردم را در ایران شغلی وجود ندارد ملت بیچاره چندین میلیون نفر نان خانواده خود را بامسافرکشی در میاورند افزایش قیمت خودور و قطعات خودرو این شغل را هم در سایه تفکرات مردم ستیز اشخاصی مثل شما نان مردم را آجر کردندمصلحت نظام محل باند و جناه بازی شده چه معنایی دارد زمانی که وکیل ملت و نماینده ملت در دولت و مجلس تصمیمی برای ملت بگیرند ومصلحت نظام بان آن مخالفت کنند به خاطر منافع شخصی و گروهی مردم ایران چه گناهی کردند که چوب بی لیاقتی مسئولان بی مسئولیت را بخورنند ۸۰ میلیون ایرانی به خاطر ۵۰۰ هزار کارگر بایستی هم جانشان وهم مالشان رای فدای این مسئول کارمند وکارگر کنند واردت خودرو بایستی آزاد شود و کمبود خودرو که بهانه افزایش قیمت خودور هست از میان برداشته شودوکیفیت خودرو با توجه به قیمت خودرو در نظر گرفته شود وفضای رقابت در صنعت خودرو ایجاد شود تا مشتری با توجه به قیمت کیفیت وامنیت خودرو خودرو خود را انتخاب کند نه این که در فضای بسته چند خودرو به فروش بگذارید و به مشتری بگوئید بخوای اینه نخوای که هیچ که متاسفانه عرضه تامین خودرو ساخت داخل به میزان تقاضای بازار را هم ندارید با این همه باز هم اشخاصی مثل شما مخالف آزادی واردات خودرو هستید
وای بر ما که امثال آقای میرسلیم نماینده شهرمون هستن،از اون بدتر در تشخیص مصلحت نظام!!!!وای بر ما
خداوکیلی نگاه کنید چه دفاع جانانه از ایرانخودرو و سایپا میکنن!!!واقعا کمترین منطق رو متاسفانه ندارن!!!
عزیز برادر ایرانخودرو داره قطره چکانی خودرو رو بین مردم فلک زده با قیمت سرسام آور مثله لاتاری قرعه کشی میکنه(بازم لاتاری)! خودرو ۲۰ میلیونی رو داره ۱۷۰ میلیون دم کارخونه با منت قرعه کشی و بیرون از کارخونه با دلال هاش بالای ۳۰۰ میلیون میفروشه! چه سودی از این بهتر؟؟پول یامفت.
شما اگه راست میگی به این دوشرکت سر میزدی ببینی کدوم مسئولش ماشین ایرانی سواره؟؟همشون بنز و کیا و ....
مگه مردم بدبخت موش آزمایشگاهی حضرت عالی هستن که بشینن تو پراید و پژو ،، خودشون به کشتن بدن؟؟بعد شما بگین این اتفاقها همه جای دنیا می افته؟؟بنده خدا تو شهرستان با پیکان ۸۰ داره مسافر کشی میکنه ،بهش میگی چرا بااین؟؟میگه به پیغمبر کل زندگیم بفروشم پول رهن خونه نمبشه! چه رسد به خرید یه پراید فکسنی!!!!
برادر نمیدونستی بدون ایشون رئیس هیئت مدیره اکثر شرکت های خودروسازی هستن و جزئی و یا شاید گنده مافیا محسوب میشن و همیشه در بحث هایی که برای واردات خودرو میشه ایشون قمه کشی میکنن که واردات خیانته فلانه تا بلکه ماشین وارد نشه و ایشون تا خرخره پول دربیاره
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
اگر اینقدر به این دو شرکت معتقدی خودت و خانوادت حق ندارند خودروی خارجی سوار شوید وحق تو یک پراید صفر است تا از امکانات به حق آن استفاده نمایی و اگر زنده ماندی سال دیگر برای مردم تصمیم گیری نمایی.
هیچ کشوری حاضر به گرفتن خودرو از شما نیست حتی به رایگان چون جان شهروندانشان برای آنها مهم است نه مانند شما به اصلاح مسئول
اقای میرسلیم لطفا شما اول مشکلاتی که ده سال وبیشتروعده داده شده را اصلاح کنید!!!سپس خودروی بنجل ازرده خارج فرانسه که اشغالی باچندبرابر قیمت به ملت مظلوم تحمیل شده راتعطیل کنید دست مافیا راقطع واردات ورقابت راازادکنید ووعده های توخالی که مردم را به روزسیاه نشانده تکرارنکنید این کارنه حمایت بلکه خیانت به همه عموم است .اول رقابت تولید وزیرساخت لازم و....اماده سازی کنید که فعلادهه ای گذشته وبدترشده ومردم فهیم هستند وحق انتخاب دارند وبه خوبی میداننداگرکاری خوب ببینند درعمل حتما استقبال خواهند کرد ولی متاسفانه واقعیت چیزدیگریست مردم را درگرداب سودجویان سوق ندهیدهرگاه اماده داشتید که ممکن ههه ای دیگرهم طول بکشد سپس به واردات خودروایرادبگیرید.دولت کاردرستی انجام داده اگرواردات ازادشه وتکلف مشخص بشه با وعده وحباب که تاکنون نشده واگرشدنی باشه حالا ها خیلی زمان لازم داره تحمیل بنجلات باچندبرابرقیمت ونارضایتی عمومی که همه اگاهند وبخوبی میدانند!!
آقاي ميرسليم اگر واقعا دلسوز مردم و اين كشور باشي با نگاهي به اين نظراتي كه مردم راجع به شما دادن يا از ظلم و ستم به اين مردم دست برميداري يا استعفا ميدي
کاش برای کیفیت ،زیبایی خودرو زمان تعیین شود.میلیون ها نفر در سانحه تصادف به علت نداشتن کیفیت خودرو کشته شدن و خانواده ها و کودکان بی سرپرست شده.پس کی این کیفیت ایجاد می شود.آیا نهادی هست که کیفیت را ارزیابی کند
این آقا خودش در خودرو سازی منافع داره برای همین هم مخالف واردات هست جناب آقای میر سلیم اگر منافع نداشتی در خودرو سازی باز این حرفها را میزدی اصلا برای شما مردم جایی دارن
لطفاً برای مردم تصمیم نگیر نظر شما فقط برای جیب خودتون خوبه نه برای مردم
با سلام خدمت شما مردم شریف کشورم.تمام قربانیان تصادفات خونشان گردن امثال ایشون هستند که قتل عمد حساب میشود.ایشون صاحب سهام در یک خانواده ی خودرو هستن و قطعا واردات خودرو 100 درصد خودش و اطرافیانش رو که سود کلانی میبرند رو بیچاره میکنه.کی شود که تقاص خونهای ریخته شده رو از امثال شما بگیریم که مثل زالو هستین.
این جور آدمها که با رسانه های خارجی در ارتباط بودن رو چه کسی راه داده به
"مجمع تشخیص مصلحت نظام" ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟
آقا ، عزیز ،
خوب توجه کن !!!!!!!
رفتارهای سلیقه ای.. و طاغوتی بازیها... و انحصار طلبی ها... را
یکبار برای همیشه ایران و ایرانی ، به اذن الهی ،سرنگون و بیرون کرد ،
خود نظام هم از مردم و برای مردم است !
برای مردم بوجود آمده است...!!
خودرو لوازم منزل از چند وقت دیگه هم اینترنت اینا انحصار نیست پس چیه ؟
ايراني
۱۸:۴۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
منظورت عموم مردم هست يا اونجاهايي كه برات سخنراني ميكنن؟
مقبوليت و جايگاه حكومت در بين مردم بشدت افت دارد دليلش هم برآيند 40ساله فعاليت است نه چرنديات ذهن هاي متوهم
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
میرسلیم آخه طراحی جز ساخت هست ، چرا چرا میگی.نکنه شرکت ساخت قطعات و سهامدار و ...
مسعود
۱۵:۵۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
دل ما فقط از این آتش میگیره که امثال این زیبای خفته اما بزور بیدار!!! ایدئولوژی خودساخته خودشون رو بنام قرآن و رسول اکرم و اهل بیت س باور دارند و البته نود درصد فقط ریا کارند و معتقدند که بخاطر هزینه های این ایدئولوژی اختیار دارند هر پولی را ار جیب مردم و منابع کشور بدست بیاورند پس تحمل سختی های همه جانبه باید تحمل شود... خدایا انقلاب رو نجات بده
اقای عزیز اصلاح ساختار درسته ولی شما اگر دلسوز مردم هستید
این مردم بیچاره چه گناهی کردند که باید زیر این همه فشار گرانی کمرشون بشکنه تا ببینم اصلاحات شما انجام بشه یا نه؟
واقعا متاسفم وقتی دکترین کشور رنج مردم رو فدای تحقق یک ارمان میکنند و نتیجه ای هم نمیبینند
اقای دکتر ۱۰ساله وضع همینه اگر جربزه داشتید ساختار رو همه درست میکردید
مردم بدبخت چه گناهی کردن تا روز قیامت بایستن ببینم شماها تکونی به ساختار میدید یا نه
وارادات خودرو باید صورت بگیرد
شما اگر راست میگید همزمان با وارادات خودرو ساختار دو تغییر بدید دستتون رو که اون موقع از پشت نبستن ؟
این راه بازه جاده اش هم درازه بفرما وارد بشین اصلاحش کنید
بازم متاسفم که دردسر سازان کشور چنین طرز تفکری دارند
دوما اینکه میگید وارادات خودرو به مصلحت کشور نیست
این مصلحت کشور کین؟
ایا مصلحت کشور برای مصلحت مردم نیست
حتما شما صلاح مردم رو در این نمیبینید!!!!!!!!
آقای میرسلیم شما چیش تو چیش مردم داری رک و راست درروغ میگی که انحصار در خودروسازی وجود نداره بعد میگی که سه شرکت ارانخودرو وبهمن خودر وسایپا باهم رقابت میکنن؟ اونا سر ساخت لگن باهم رقابت دارن نه سر ساخت خودرو .در ضمن تا ریشه مافیا کنده نشه همین آش و همین کاسه است
حالا هم که دولتی آمده تا برای مردم کار کند امثال شما کارشکنی می کنید تازه دارا مشخی میشه مافیای خودرو کیا هستند که حتی در مجمع تشخیص هم نفوذ کرده اند و به قطعیت اعلام می کنند واردات خودرو در مجمع رای نمی آورد
حالااین دولت شماجزگرانی تونسته کاری کنه؟همون وضع اقتصادودرست کنه وفقروریشه کن کنه تابعد
علی
۱۵:۰۸ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
میرسلیم گفته واردات خودرو رای نمیاره چون به صلاح ما نیست
عزیزم منم میدونم به صلاح شما نیست، یه دنا پلاس توربوی مفتی به منم بدن(مابقی رانتها و باجهای خودروسازها به کنار) منم سفت پای ممنوعیت واردات خودرو وایمیستم
تازه با چماق میرم در گمرک کشیکم میدم
باسلام اول از همه ازش تعریف انحصار بپرسید .وقتی که ۹۹ درصد بازار خودرو دست همین دو شرکت هست و هر قیمتی که بخواهند تعیین می کنند یعنی انحصار شرکت های دیگر به آقا تولیدی ندارند فقط مجوز کاغذی هست.
اهای میرسلیم معلوم شد که رفیق قافله ای و شریک دزد . مگه از نظر عقلانی ممکنه انحصار ایجاد کنی و پیشرفت ببینی؟ آب راکد میگنده ولی آب روان همیشه تازه و سالمه . تا امثال تو تو راس مملکت باشن وضعمون همینه
شماهایی که به واردات خودرو رای منفی می دهیم آیا حاضرید ماشین مزخرف ایران خودرو و سایپا سوار شوید؟ شماها در مرگ انسان های بی گناه که در تصادفات کشته می شوند حتما شریک هستید.
کاملا مشخص و مبرهنه که این اقای میرسلیم رو با اون نظراتش در کاندیدا شدنش رو همه یادشونه، این رو انداختن جلو بگن همه چیز تقصیر این میرسلیمه مثل جاهای دیگه که این کارو میکنند. اما واردات هیچ وقت آزاد نمیشه چون با سایپا و ایرانخودرو جیب خودشون قشنگ پر میشه البته اگر پر بشه. همه شون هم دور هم یک سفره نشستن شب ها، روزها هم به جنگ زرگری می گذرونند. خداوند یا ظهور ولی عصر را محقق کنه یا ابرقدرتی بیاره شر اینارو از سر ملت ایران کم کنه... چون مردم که اعتراض کنند میشوند محارب و باغی و اعدام و حبس های طولانی
دولت قبلی در دورههای قبلی کلی مدیر لیبرال مسلک را برای سد راه تولید با کیفیت در این دو شرکت گمارده است که نتیجه آن شده نارضایتی عمومی مصرف کنندگان و مقام معظم رهبری، کجای کاری جناب مهندس ملت برای داشتن همین خودروهای بی کیفیت هم آرزو به دل هستند. مگر فقط با نظارت میشود این مافیای ریشه دواننده در خودرو سازی را خشکاند. اول تغییر مدیران نالایق و سپس ریل گذاری جدید و مناسب با گفتمان دولت مردمی با محوریت شعار سال دانش بنیان و اشتغال آفرین. ان شاءالله
اقای سلیمی از نحوه گفتگوی شما معلوم هست با مردم ارتباط ندارید و درد و دلشون رو نمی دونید و اصلا توی این جامعه زندگی نمی کنید.
جناب اقای سلیمی تصادف ۵۰ بهبهان اگر نیاز به کارشناسی چند ماهه داره پس حتما در حساب و کتاب شما اصلاح مملکت و بهبود معیشت مردم باید چندین قرن طول بکشه!!!!
اولا دولت و مجلس انتخاب ملت هستندشما چطور به خودتان این اجازه را میدهید که به انتخاب مردم امرونهی کنید؟
به گذشته شما که نگاه می کنیم وضعیت نابسامان فعلی صنعت پی میبریم.
شما لطفا برای وزیر تعیین تکلیف نکنید چون وزیر اصل اول تجارت که رقابت است را اجرا میکنند البته کنترل شده و شما اصلا متوجه نیستید یا مردم را آنقدر دست کم گرفتی که به نمایندگانشان توهین میکنی.
مردم این دولت را ول کنیم بیایید یک بار متحد بشیم ماشین نخریم اینها ورشکست بشوند.
انتخاب با شماست جون عزیزانتون را تو جاده از دست بدهید تا اینها پولدار بشن یا ورشکست بشوند و ما راحت بشیم
خیلی هم مصلت میرسلیم اگ راس میگی قیمت خودرو ببر ب دوسال پیش تا مردم ایرانی بخرن چخبره اصلا میدونی قیمت کارخونه تا بدست فروشنده برسه چقد افزایش قیمت هس؟؟ دو برابر وسه برابر ماشین شخصی خودت چیه ها؟؟؟ ما ک میدونیم خارجیه
آخه چرا یک عده امثال اینها باید برای همه مردم تصمیم بگیرند ؟؟؟ چرا ما نباید از خودروهای خارجی استفاده کنیم ؟؟؟ خودشون سوار بهترین ماشین ها میشن ! ولی بقیه ملت باید سوار پراید و غیره بشن ....!
واردات خودرو به درک
اینه اینه که بگی ملت شما دارید میمیرید دولت حق واردات واکسن رو نداره چون ما میگیم داخلی داخلی هم نمیتونه تامین کنه
اینجا تنها چیزی که برای شماها مهم نیست رفاه ملت ه
اخه مرد حسابی با پول پژو ببین چی میشه خرید
دوم اینکه بیا کارنامه مسولیت چه کار مفیدی داشتی بازدیی چی بوده
واقعا چقدر خودروسازها به شما دادند که این ها را از چنین جایگاهی بیان میکنید و اینطور از خودروساز بی کیفیت دفاع کنی
مرد و مردانه بیایید بازار خودرو را آزاد کنید ببینید کی بنجل دو شرکت استثمار گر دولت ایران را میخره
به جای واردات قطعات خودرو، خودرو وارد کنند.
چقدر این خودرو سازهای ما مظلوم واقع شدند.
بازم به این آقا که دلسوز مردم و خودرو هستند.
لطفا مسئولان بروند کلاس ادبیات . شاید معنی انحصار را در دبستان و دبیرستان درست یاد نگرفته اند !!!
البته ما هم تقریبا یقین داریم که واردات خودرو رای نمیاورد ! چون عرضه خودرو به مردم در مانده با قیمت حد اقل دو برابر قیمت جهانی ، برای بعضی ها نان و آب دارد و همان بعضی ها اجازه واردات خود رو نخواند داد!
الان تویوتای کرولا مدل 2021 هیبرید بیست هزار دلار است !!! یعنی کمتر از ششصد میلیون ! انوقت مردم در مانده باید دنا پلاس !!!!! بنجل را پانصد میلیون بخرند و بعد وقتی ترمز افتضاحش سبب شد تصادف شدید ایجاد شود ، ایربگ مفتضح ترش هم باز نمیشود !!! انوقت واردات خودرو به مصلحت نیست !!! باید ساختار را اصلاح کرد !!! باید ! باید !!!
ما حصل این بایدها شده زیان انباشته بالای یکصد هزار میلیارد تومان دو بنجل ساز فاسد که خود روی بی کیفیت را به دو سه برابر قیمت جهانی به مردم در مانده فروخته اند !!!
در ضمن ایا واردات بیش از بیست مدل خودروهای بی کیفیت چینی و فروش ان به دو برابر قیمت به مردم ، مصلحت است ؟؟!!! ارز بری ندارد ؟؟!!! وابستگی به قطعات برای این بیش از بیست مدل خودرو چینی بنجل به مصلحت است ؟؟؟!!!!
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
#قطعه سازی به جای سرهم بندسازی
این سوال را شما خبرنگاران باید می پرسیدید
این قرن دیگری است و هر آنچه در قرن گذشته اشتباه شده و فراموش شده را جبران کنید بعلاوه در اطراف ما و در همسایگی ما بازار نیم میلیارد نفری و صدها ملیاردی نیاز قطعه است!!!!
اگر به خوش و هوشیار و زیرک و باهوش باشیم این بازار در دست ایران و ایرانی خواهد بود.
و تا واردات نباشد این رقابت گیفی بوجود خواهد امد.
و چرا باید واردات ازاد شود البته با تعرفه های مالیاتی ولی
ان مالیات ها بایستی در جهت کیفیت کالا ها مصرف شود و نه برای حقوق های نجومی
قبول کنید دیگر بدنه سازی حتی در کشورهای عقب مانده نیز چندان هنر نیست پس به جای اینقدر جوش زدن و تکلیف مشخص کردن برای دولت انقلابی بهتر است به فکر واردات خودرو و تولیدیها و کارخانجات فراوان قطعه سازی آنهم به صورت گسترده و انبوه در سراسر این کشور و در گستره ایی وسیع و پهناور بود.
خودروسازی را هم به دهها قطب خصوصی و دولتی واگذار کنید ،در این عصر سر هم بندی چندان هنر نیست قبول کنید.
خداوکیلی نگاه کنید چه دفاع جانانه از ایرانخودرو و سایپا میکنن!!!واقعا کمترین منطق رو متاسفانه ندارن!!!
عزیز برادر ایرانخودرو داره قطره چکانی خودرو رو بین مردم فلک زده با قیمت سرسام آور مثله لاتاری قرعه کشی میکنه(بازم لاتاری)! خودرو ۲۰ میلیونی رو داره ۱۷۰ میلیون دم کارخونه با منت قرعه کشی و بیرون از کارخونه با دلال هاش بالای ۳۰۰ میلیون میفروشه! چه سودی از این بهتر؟؟پول یامفت.
شما اگه راست میگی به این دوشرکت سر میزدی ببینی کدوم مسئولش ماشین ایرانی سواره؟؟همشون بنز و کیا و ....
مگه مردم بدبخت موش آزمایشگاهی حضرت عالی هستن که بشینن تو پراید و پژو ،، خودشون به کشتن بدن؟؟بعد شما بگین این اتفاقها همه جای دنیا می افته؟؟بنده خدا تو شهرستان با پیکان ۸۰ داره مسافر کشی میکنه ،بهش میگی چرا بااین؟؟میگه به پیغمبر کل زندگیم بفروشم پول رهن خونه نمبشه! چه رسد به خرید یه پراید فکسنی!!!!
امثال شما باید بازنشست شن
هیچ کشوری حاضر به گرفتن خودرو از شما نیست حتی به رایگان چون جان شهروندانشان برای آنها مهم است نه مانند شما به اصلاح مسئول
لطفاً برای مردم تصمیم نگیر نظر شما فقط برای جیب خودتون خوبه نه برای مردم
شما با آن سابقه درخشان... ...
توی مجمع تشخیص مصلحت نظام ، چکار میکنی؟؟؟؟؟
نشانه ای بزرگ ،
از وجود رانت
حضور خود شما ،
در مجمع تشخیص مصلحت نظام این مملکت است ....!!!!!!!!
***توجه توجه
این جور آدمها که با رسانه های خارجی در ارتباط بودن رو چه کسی راه داده به
"مجمع تشخیص مصلحت نظام" ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟
آقا ، عزیز ،
خوب توجه کن !!!!!!!
رفتارهای سلیقه ای.. و طاغوتی بازیها... و انحصار طلبی ها... را
یکبار برای همیشه ایران و ایرانی ، به اذن الهی ،سرنگون و بیرون کرد ،
خود نظام هم از مردم و برای مردم است !
برای مردم بوجود آمده است...!!
روح منی خمینی بت شکنی خمینی
جانم فدای رهبر
" تا آخر ایستاده ایم "
مقبوليت و جايگاه حكومت در بين مردم بشدت افت دارد دليلش هم برآيند 40ساله فعاليت است نه چرنديات ذهن هاي متوهم
این مردم بیچاره چه گناهی کردند که باید زیر این همه فشار گرانی کمرشون بشکنه تا ببینم اصلاحات شما انجام بشه یا نه؟
واقعا متاسفم وقتی دکترین کشور رنج مردم رو فدای تحقق یک ارمان میکنند و نتیجه ای هم نمیبینند
اقای دکتر ۱۰ساله وضع همینه اگر جربزه داشتید ساختار رو همه درست میکردید
مردم بدبخت چه گناهی کردن تا روز قیامت بایستن ببینم شماها تکونی به ساختار میدید یا نه
وارادات خودرو باید صورت بگیرد
شما اگر راست میگید همزمان با وارادات خودرو ساختار دو تغییر بدید دستتون رو که اون موقع از پشت نبستن ؟
این راه بازه جاده اش هم درازه بفرما وارد بشین اصلاحش کنید
بازم متاسفم که دردسر سازان کشور چنین طرز تفکری دارند
دوما اینکه میگید وارادات خودرو به مصلحت کشور نیست
این مصلحت کشور کین؟
ایا مصلحت کشور برای مصلحت مردم نیست
حتما شما صلاح مردم رو در این نمیبینید!!!!!!!!
وای به روزی که بگندد نمک
عزیزم منم میدونم به صلاح شما نیست، یه دنا پلاس توربوی مفتی به منم بدن(مابقی رانتها و باجهای خودروسازها به کنار) منم سفت پای ممنوعیت واردات خودرو وایمیستم
تازه با چماق میرم در گمرک کشیکم میدم
مردم تا کی باید ارابه مرگ سوار بشن؟؟
جناب اقای سلیمی تصادف ۵۰ بهبهان اگر نیاز به کارشناسی چند ماهه داره پس حتما در حساب و کتاب شما اصلاح مملکت و بهبود معیشت مردم باید چندین قرن طول بکشه!!!!
به گذشته شما که نگاه می کنیم وضعیت نابسامان فعلی صنعت پی میبریم.
شما لطفا برای وزیر تعیین تکلیف نکنید چون وزیر اصل اول تجارت که رقابت است را اجرا میکنند البته کنترل شده و شما اصلا متوجه نیستید یا مردم را آنقدر دست کم گرفتی که به نمایندگانشان توهین میکنی.
انتخاب با شماست جون عزیزانتون را تو جاده از دست بدهید تا اینها پولدار بشن یا ورشکست بشوند و ما راحت بشیم