برای هر دو خانواده متاثرم ولی خانواده شکور باید بدانند که انها هم جرم انها هم سبکتر از قتل نیست، قوانین چند ضد هزار ساله اسلامی آیا جوابگوی رفتارهای کنونی جامعه ماست؟ غزاله ۱۹ ساله بود، دو سال بزرگتر از آرمان، در کشور اسلامی و بدون اجازه والدین در منزل آرمان چه میکرد؟ دو تا بچه را تنها بگذارند، قهر میکنند، آشتی میکنند و تو سر و کله هم میزنند، این وسط غزاله کشته شد، آرمان ۸ سال از بهترین سالهای عمرش را در زندان گذروند و ۶ بار تا پای چوبه دار رفت، این بس نبود؟ شما حق غزاله را نگرفتید، چون غزاله حق نداشت به خانه آرمان بره، در اتاق پسر ۱۷ ساله با پسرک سر وکله بزنه. والله...تبدیل شدیم به یک عده قاتل و زامبی که از کشتار جوانان احساس رضایت میکنیم!!! واقعا چی بگم.
خدا رو شكر كه عدالت اجرا شد ،درود بر شرف پدر و مادر غزاله ي مظلوم كه از حقش گذشت نكردن علرغم فشار رسانه ،سلبريتي ،شبكه هاي اجتماعي،با اين كارتون جان هزاران غزاله رو نجات داديد و ثابت كرديد كه جنايت تاوان دارد ،اميدوارم خداي مهربون شما رو به ارامش برسونه
پدر و مادر غزاله با این کارشون قلب ملتی رو شکستن واقعا متاسفم براشون که چه دل سنگی دارن اگر جلوی بچه 16 ساله رو میگرفتن این اتفاق نمی افتاد اون بچه بزرگ میشد چی میشد و سر از کجا در میاورد این همه پادرمیونی کرن خدام امام رضا رفتن خونشون
پسره قاتل حتی تا لحظه اعدام حاضر نشد بگه با جسد چه کاری کرده، چون امکان نداره که جسد بیرون رها شده باشه و کسی اون را پیدا نکنه، حتی پلیس هم گفته احتمالا چمدانی که بیرون برده خالی بوده چون در فیلم دوربینها دیدند که چمدان را خیلی راحت حمل کرده. شما یک تکه گوشت را بیرون رها کنی، بعد از 3 روز بوی آن همه را خبر میکند. احتمالا همدستی از خانواده داشته در نابود کردن جسد و اقرار نکرده.
بزرگترین نعمت وجود خداست ؛ شکر که خداهست وگرنه یک عده از مردم خدایی میکردن ، لعنت خدا بر شیطان که انسان را به کجا میکشونه ، یک اشتباه از هر دو طرف قضیه ،درگیر شدن دو خانواد طی این سالها ، از دست رفتن آبرو ،قضاوت های غلط و گاه و بی گاه ،فشارهای روحی و روانی ،تهمت و ناسزا گفتن به دو خانواده ، همچنین مردمی که دچار گناه شماتت شدن گاه شماتت قاتل گاه شماتت مقتول ، پناه بر خدا از شر شیطان، پناه بر خدا
به نظر من تصمیم خانواده غزاله درست بوده وشخصی که میتونه ادم بکشه اونم تو هفده سالگی اون ادم تو سن باللاتر چیکار میخواست بکنه .و اینکه درس عبرتی بشه برای افراد دیگه که به این راحتی ادم نکشن و اما مهم تر از همه پر رو بودن پدر ارمان که فک میکرد با پول میتونه رفتار غلط پسرش رو جبران کنه .
حکم کاملا درستی بود ، خونواده ی ارمان روشهای درستی برای جلب رضایت نداشتن و این نکته حسن نیت اونها رو نشون نمیده ،چرا ارمان جای جنازه رو نگفت تا لااقل این مادر داغدیده بتونه بره سر قبر فرزندش عزادری کنه !!!!!! شماهاییکه میگین باید رضایت میدادن ،هیچ وقت نمیتونید خودتونو بزارید جای مادر آزاده ،چقد راحت و بسادگی میگین باید رضایت میدادن ، من هم با اون دسته از بزرگوارانی ک فرمودن باید قصاص میشد تا بقیه درس بگیرن و بفهمن ک کشتن یک انسان آخرش به بخشش ختم نمیشه کاملن موافقم ، خدا هردوشونو بیامرزه و ب خونواده ی آزاده صبر بده ک هنوزهم جای جنازه ی دخترشونو نمیدونن ........
بنظر من مقصر اصلی پدر و مادر غزاله بودند که دخترشونو کنترل نمیکردند کجا میره با کی میره آیا درسته ی دختر ۱۶ ساله اینقدر وقیح و گستاخ باشه چطور بخودش اجازه داده ورود کنه به خونه ی پسر جون مجرد مثه آتیش وپنبه متاسفم برای مامان غزاله درسته که آرمان هم کارش اشتباه بود ولی مقصر اصلی غزاله و خانوادش بودند
ای کاش مادر غزاله مراقب دخترشون بودن تا خونه پسره نره
از قدیم میگن کرم درخت مال خود درخت هست
وهم چنین ای کاش خانواده آرمان هم مراقب پسرشون بودن
فقط یک لحظه یک لحظه خودتون بذارین جای آرمان
نه خانواده آرمان یا خانواده غزاله
فقط خودتون بذارین جای آرمان وتصورش کنین وفکر کنین شما ناخواسته یک نفر هل ساده دادین و باعث قتلش شدین
وبعنوان قاتل هستین شما چه درخواستی داشتین.اون لحظه شهوت یا عصبانیت جای عقل این پسرگرفته واینجور شد.شاید برای شما خدایی نکرده اتفاق بیفته ممکنه
انشاله که دیگه شاهد چنین اتفاقاتی در کشور عزیزمون نباشیم با عرض خسته نباشید به قوه قضاییه و عرض تسلیت به هردو خاحواده داغدار روحشون شاد
بنده چون هیچ تخصصی در مورد پرونده های جنایی و قضایی ندارم نظری نمیدم مطمنم قضات عزیز تمام تلاش خودشونو کردن تا حق به حق دار برسه
وای که چقدر راحت در مورد داغ دو تا خانواده حرف میزنید بابا ی جا نشون بدید انسانیت سرتون میشه و جلوی افکار و زبان مریض شو بگیره .بس کنید دیگه مدام دارید با روح و روان این دو خانواده داغدار بازی میکنید
تو عصبانیت ادم اشتباه زیاد میکنه یا یکی رو میزنه یا داد می کشه یا خیلی اوضاع بد باشه قتل میکنه اینم یکی از اون اشتباه هاشه همه ما اشتباه داریم کم زیاد داره واقعا ارزش نداره یکی جون دیگه جونشو از دست بده دلیلم نداره و هیچ قاعده اجازه نمیده دختر نامحرم بیاد تو خونه یه پسر مجرد اونم تنها
جالبه...دختر مردم رو کشتن...جنازه رو گم و گور کردن...چند سال ادعا کردن مقتول زنده هست....در حالیکه پسرشون اعتراف کرده به قتل...داغ به دل خانواده مقتول گذاشتن....با نفوذ و پولشون به همه جا دست انداختن...از وکلای بی دین گرفته تا رسانه های خارجی و حتی خدام امام رضا... آخرش هم پسرشون شده مظلوم عالم.
قبرش بدرد چیش میخوره چه بهشت زهرا باشه چه ۱۰متر اون طرف تر مهم روحشه دلش
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
من نظرات این صفحه رو تاحدودی مطالعه کردم ..دوتا طیف متضاد
به رنگ سیاه قصاص ورنگ سفید عفو
وهردو هم حس میکنند کاملا درست میگن درصورتیکه تنها چیزی که زیر لفاف این اتفاق ترسناک پنهان شد فقط این بود که کسیکه مرتکب قتل شده کودک محسوب میشده ..ایا درخانه های خود کودکانتان را بهر دلیلی چنین قصاصی میکنید .اصلا صحبت جرم و بخشش نیست
درواقع مجرم اصلا ازنظر عقلی رشد نکرده که بداند چه میکند
اینکه قوانین ما بشدت نقص دارند را همه نادیده گرفتید
اینکه آرمان مقصر بوده یا نبوده خدا میدونه اون دختر بارها سابقه فرار کردن از خونه و مدتی گم شدن رو داره آرمان زمانی که تنها ۱۷سال داشت زیر فشار های روحی روانی ترسیده بوده و گفته که من زده بودمش اگر زده بود بنظر شما در سطل زباله در وسط شهر انداخته هرچقدرم مکانیزه سطل رو خالی کرده باشن. آیا افراد دوره گرد متوجه حضور اون توی اشغالی نشدن ؟
وقتی طرف رو تیکه تیکه کرده و هر تیکه اش رو یه جای شهر گذاشته چجوری قرار پیدا بشه، کاری نداره خودت رو بزار جای ننه و بابای دختره، بعدشم هیچ وقت بواسطه خبرهای زرد کسی رو قضاوت نکن،، اصلا یه دختر فراری دلیل نمیشه کشته بشه
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
ایا برای ادمهای دیگه هم که قتل انجام دادن اینقدر برا رضایت تلاش میکنند مخصوصا از طرف خدام امام رضا نفر میفرستن ادم کشته و حکمش مشخصه واقع بین باشیم
میخواست آدم نکشه که اعدام نشه.خانواده غزاله خیلی عذاب کشیدن اونوقت یه مشت خل و چل میان میگن اون تو هشت سال آدم شده!اون الدنگ تو 17سال نتونست آدم بشه انوقت قرار بود تو8سال آدم شه؟
در قران کریم خداوند ارحم الراحمین فرموده در قصاص برای شما حیات است یعنی اگر هر کسی هر قتل و جنایتی انجام داد بخشیده بشه دیگه امنیت و حیات اون جامعه به خطر میفته پس اینکه مد شده فکر میکنید یه کار اسلامی انجام میدین کاملا در اشتباهید کم کم داره در جامعه ما جا میفته قتل میکنیم بعدم هستن کسانی که برامون رضایت بگیرن پس واقعا کار درستی کردن که قصاص کردن اما آرزوی بد نباید بکنیم واقعا آرزو میکنم اون دو تا بچه و خانواده هاشون همه توسط خداوند ارحم الراحمین آمرزیده شده باشند و به آرامش برسند لطفا شماتت نکنید شاید ما هم بودیم اشتباه میکردیم احساس میکردیم دو تا خانواده تحصیل کرده هستیم بچه هامون به هم میان یه کم بزاریم با هم آشنا بشن با هم ازدواج کنند گرچه فکر کاملا اشتباهیه ولی شاید من مذهبی هم بودم این اشتباه رو میکردم خدای نکرده خدا همشون رو ببخشه و به آرامش برسونه و عاقبت بخیر کنه ان شاالله
شما که قرآن خونی اینم خوندی؟
خداوند در قرآن مى فرماید: ((و من یقتل مومنا متعمدا فجزاوه جهنم خالدا فیها و غضب الله علیه و لعنه و اعد له عذابا عظیما.)) (3) و کسى که فرد با ایمانى را از روى عمد بکشد, مجازات او دوزخ است, در حالى که جاودانه در آن مى ماند, و خداوند بر او غضب مى کند و او را لعنت کرده و از رحمتش دور مى سازد.
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
در صورت توبه واقعی ان الله یغفر الذنوب جمیعا شاید پسره توبه کرده باشه مثل داعش قران نخونیم قران تفسیر و شان نزول داره قاضی خداست ما چکاره ایم
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
این در مورد کسی هست که شخصی رو به خاطر ایمانش بکشه حالا در این مورد که شاید خدا ببخشه یا نبخشه من نمیدونم من فقط آرزو کردم خدا خودش از درون آدمها آگاه
است.
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
سرنوشت غراله و آرمان اینجوری قلم خورده بود روحشان شاد خدا به خانواده شان صبر بده
درست است که کاره پسره اصلا خوب نبوده ک بخاطر دوست داشتن بزند دختر را بکشد
ولی این را هم باید درنظر گرفت که فقط آرمان خطاکار نبوده است و آن دختر هم خطاکار بوده که تنهایی وارد خونه یک غریبه شده اگر هردختری از خودش مواظبت کنه این اتفاقا هم براش پیش نمیاد چرا باید تنهایی وارد خونه یه غریبه بشه والا زمان ما اگه دختری تا قبل ازدواجش پسر رو میدید بیچارش میکردن و اصلا درست نیست ک بدون اطلاع خانواده و تنهایی وارد خونه یک غریبه شد پس شاید یکمم تقصیر خوده دختره بوده
مادر غزاله چقدر سنگ دل بود چطور تونست جون یک پسر جوان رو بگیره درسته قتل کرده ولی خیلی از همین قتل ها که میشود میبینی یهویی میشه در عرض چند ثانیه که عصبانیت خود رو نمیشه کنترل کرد اتفاق میافته هر چند خود دختره هم مقصر بود که رفته خونه مرد غریبه به خانواده هم اطلاع نداده بود خدا به مادر آرمان صبر بده
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
دقیقا منم حرف شما رو قبول دارم
سعید
۲۲:۴۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
اگه داستان رو تو هشت سال دنبال میکردی متوجه میشدی که خانواده ها از ارتباط بچه هاشون خبر داشتن
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
خیلی حرفه فکر کن یکی بیاد دخترت رو بکشه و نابود کنه جنازه اش رو بیندازه سطل آشغال بعد بقیه مردم بیان بگن رضایت بدید به قاتل !!! خودتون رو بذارید جای خانواده غزاله ببینید چه عذابی کشیدن در این هشت سال.
سلام علیکم خدمت همه هموطنان مهربان و پاکدامن بچه ها فرض بفرمایید که همسایه شما با چاقو خواهر خودتون رو بکشه و ببره جایی تا شناس پرت کنه شما هرگز بهش رضایت نمیدین حتی اگر خوبترین آدم باشه حالا چه برسه که پسری اوباش که سیگاریه دزده چاقو کشه دختر مردم رو آورده تو خانه خفه اش کرده با کمک دوستش جسد رو تکه تکه کرده و بعد گذاشتنش تو چمدان دستی بردنش مثال تو چاه انداختنش اونم دختر بنده خدا یکی یه دونه خانواده شکور الهی بمیرم حقشه باید با تانک میرفتن رو آرمان چند بار بعد لهش میکردن بعد دو تا تیر خلاصی هم بهش میزدن اینطور وقتی رحم نداری باید بکشنت خدا صبر بده خانواده غزاله رو بیچاره ها چه زجری کشیدن
ارمان قصاص شد ایا امروز خانواده شکور به ارامش رسیدند قطعا به ارامش نرسیدند درسته قصاص حق انها بود اما اگر رضایت داده بودند وکار را به خدا واگذار میکردند از ثواب وارامش بیشتری برخوردار میشدند.
با اینکه قصاص حق خانواده غزاله بود ولی ای کاش میتونستن ببخشن.تو این ۸سال آرمان هزار بار مرده و زنده شدهاگه می بخشیدنن بازم نمی تونست تا اخر عمرش درست زندگی کنه.نه خودش نه خانوادش.
ارمان پاش بیشتر از گلیمش دراز کرد یا اون پدر مادری که سحل انگاری در تربیت او کردند درضمن حتی جای جسد را هم نمیگوید به پدر مادر غزاله حق دارند مادرش گفته بود حقیقت بگه میبخشم جای جسد دخترم نه اینکه هربار یه حرفی میزنه وحرفش عوض میکنه
شاید واقعا غزاله زنده باشد و چند روز دیگه بیاد اونوقت اون قاضی و پدر و مادر غزاله چه جوابی دارند برای خانواده آرمان.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حرفتو قبول ندارم
اگرم اینجور باشه .همین که با غزاله این کارو کرد جرمه
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
مطمئن باشید ارمان یک همدست داشته اون هم دستش هم از خانواده درجه یکشه واسه همین نتونسته اصل داستان رو بگه و با جنازه غزاله چکار کرده ...چون یک بچه ۱۶ الی ۱۷ ساله ممکن نیس به تنهایی این همه کار رو انجام داده باشه حداقل بخشی از این جنایت به کمک همدستش انجام شده
خدا به داد مردم برسه . بد زمونه ای شده دخترها از پدرشون شرم ندارند . پسرها تو روی والدینشون درمیان . وقتی زن و شوهر حرمت هم رو نگه دارن و توی یه سنگر باشن و از بچگی نسخ بچه رو بکشن و حالیش کنن دنیا دست کیه به این جاها نمیرسیم . خوش به حال خودمون که از بزرگترامون میترسیدیم و بزرگتر که شدیم بازهم احترام میذاشتیم و عاشقشون بودیم
شاید اگر خانواده ارمان تو تمام این سالها نمک رو زخم خانواده مقتول نمیپاچید و دست از رفتارهای متضاد ور میداشتن اینکه در حضور خانواده غزاله میپدیرفتن پسرشون قتل انجام داده اما بعدش مدام تو دادگاه ادعا میکردن مقتول زنده هست و بارها سعی در تغییر روند دادگاه نمیکردن میتونستن رضایت بگیرن تو همین جلسه ام به قاتل بودن پسرشون اعتراف کردن ولی بعد از اعدام دوباره همون ادعا رو کردن و گفتن مدارکی دارن که این دختر زنده هست
شما به ۵۰ درصد دلیل اشاره کردید ۵۰درصد دیگر مقصر خانواده آرمان هست بیشتر این نوع اتفاقات به سبک زندگی بر میگرده
سپهر
۱۱:۰۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
یعنی اگه کسی با خودتون این کار رو میکرد بازم نظرتون این بود سحر خانم .
حسن
۲۰:۲۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
متاسفم برای دیدگاهتون،انشاالله برای شماوخانواده خودتان پیش نیاد
علی
۰۹:۴۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
باز خوبه خداوند قرانو نازل کرده تا در دوران بدهی.کسب رضایت .قسم خوردن و غیره به کمکمون بیاد .اونموقع که دختر و پسر به قول خودتون بچه را ازاد میزاشتین تا ازاد باشن ایا به کتاب خدا و فرامینش عمل میکردین .اگه این دو تا عاشق بودن باید عر دو را به عقد همدیگه در می اوردین تا ۸ سال جامعه را اسیر فضا سازی نکنین اگه نه واسه خاطر لذت و روشنفکری بود باید به عنوان بزرگتر جلوشونو میگرفتین و در اخر ..هر چه کنی به خود کنی
هستند انسان هایی که جنون دارن مثل قاتل آتنا اصلانی اینجور آدم ها اعدام حقشونه یا اون پسری که پدر و کشته بود وبا جسدش سلفی گرفته بود واس اون دسته کسی واسه رضایت نمیره ولی کسانی مثل آرمان که از روی نادانی یا علاقه اینجور حوادث اتفاق می افته گرفتن رضایت و ببخش میتوانست ی فرصت باش برای جبران همه ما در زندگی خطا میکنیم اگه شما خانواده محترم رضایت هم میدادید اون خانواده تا زنده بودن زندگی آرومی نداشتن مهر قاتل رو پیشونی ن فقط آرمان بلکه خانواده ش هم خورده بود
کسی. که اینقدر قدرت و توانایی داشت که جسد کسی که بقول خودش دوستش داشته تکه تکه کنه باید فاقد نسل میشد مطمئن باشید باز هم تکرار میشد اون جراتش در بقول خودتون کودکی خیلی زیاد بوده من از خانواده غزاله تشکر میکنم م و بهشون تسلیت میگم
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
سلام ،این اتفاقات همش به خاطر اینه که دوتا نامحرم چرا باید باهم ملاقات کنند .
روایت است که وقتی دو نامحرم باهم ملاقات میکنند نفر سوم شیطان است .
اینم میشه راه شیطانی که به مردن دو تا جوان ختم میشه .
از خودت سوال کن ایا این اتفاق برای بقبه همچین مواردیم میوفته ایا خادمین امام رضا برای بقیه ام دنبال رضایت گرفتن میرن چیشد که این خادمین اومدن همه بر میگرده به ثروت و نفوذ خانواده قاتل
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
امام رضا ضامن آهواست نه قاتلا
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
والاکارارمان درست نبوده وکسی هم تاییدنمیکنه ولی اون توسن خام نوجوانی بوده واتفاق برای هرکسی توزندگی میفته .دوست عزیزمون که میگن هرکسی پس بیاقتلی انجام بده خادم امام رضاهست .نه عزیزم اینجوریم نیست اصولابعضی ازقتل هاتویک لحظه اتفاق میفته .کارخادمین ومسئوولین وبزرگوارانی که میخواستن کارخیرروانجام بدن درسته .حالاهم که تمام شدخداهردوتاشون رحمت کنه وازهمه مهمتراصل دنیا اون طرفه نه اینطرف که مادل خوش کردیم.
میدونید چرا هر کسی که بره زندان براش سابفه درست میکنن و هر جا که نیاز باشه معلوم میشه سابقه داره چون همه دنیا متوجه شدن زندان باعث تغییر ادما نمیشه این همه دزد میگیرن که همشون بارها سابقه دارن یا برای مواد مخدر و ... اگر زندان رفتن باعث تغییر میشد که دیگه زندان نبود
رضا
۱۰:۵۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
ساده ای خادم امام رضا برای هر کسی اینکار رو نمیکنه ببین چقدر پول گرفتن برای این حرکت
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
خیلی اتفاق بدی بود،واقعا ناراحت کنندست هم مرگ غزاله و هم اعدام ارمان ،درس عبرتی باید باشه برای ما که بیشتر روی روابط فرزندانمون نظارت کنیم
وقتی این سماجت بر قصاص رو آدم میبینه واقعا به بزرگی خدا بیشتر از قبل ایمان میاره.خدا واقعا تو چقدر بخشنده ای .چقدر رحمانی که ما انسانهای خطاکار رو می بخشی و در توبه رو برامون باز میگذاری.روح هر دو قرین رحمت الهی باشه .آن شا الله
آرمان قصاص شد در مقابل قتلی که انجام داده بود درست اما علاوه از قصاص ۸ سال هم در حبس بود آیا فکر نمیکنید آرمان بیشتر از جرمی که مرتکب شد مجازات شد اینگونه روند دادرسی طولانی چگونه قابل توجیح است
تمام قتل ها ۷الی ۸سال تا قصاص فاصله میافته چونکه شاید اولیتی دم داغشون سرد بشه وگذشت کنند
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
دادگاه بخاطر اینکه از داغ خانواده مقتول کم بشه و با گذشت زمان امکان گرفتن رضایت وجود داشته باشه همیشه این پروندها رو اینطور رسیدگی میکنه البته خانواده ارمان بارها با ادعاهای عجیب و غریبشون باعث طولانی تر شدن این پرونده شدن حتی ۱ بارم اعاده دادرسی کردن و پرونده از ابتدا تو ی شعبه دیگه از ابتدا مورد بررسی قرار گرفت
باران
۲۲:۰۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
عزیزم خانواده آرمان ؛ به امید گرفتن رضایت از خانواده مقتول ؛ روند پرونده رو طولانی کردند حتی پس از سال ۹۸ و ۹۹ ؛ که ده ها قاضی رای به اجرای حکم اعدام دادند ؛ باز هم به امید گرفتن رضایت تا ۱۴۰۰ طول دادند
هر چند از دوران ریاست جمهوری روحانی بیشتر از این نمیشه انتظار داشت
ولی احسن به خانواده غزاله که احساساتی نشدند
محمد
۰۷:۰۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
تعجب می کنم ، که چرا عده ای تلاش می کنند ، که قاتل را یک مظلوم نشان دهند؟ کسی که مرتکب قتل شده ، قصاص گردیده و نباید ما از یک قاتل سنگدا دفاع کنیم
قاضی نیستم قضاوت کنم. خدا نیستم که بدونم اون موقع چه شد و گذشت. قتل هم وحشیانه بود. ولی باز بخشیدن میدونین چقدر ثواب داره؟ البته به شرطی که فرد از کاری که کرده، پشیمون باشه.
بعضیا قصاص میکنند واسه اینکه دلشون خنک شه، ولی چه فایدهای داره؟ قصاص نه ثواب داره و نه گناه! ولی بخشش ثواب زیادی داره
خلاصه باز دیگه چیزی نمیشه گفت! ایشونم نباید دختر مردم رو میکشتند!
باتشکر
اینکه قتل عمد نبوده. خدانکنه آدم در یع لحظه نمیفهمه چکار میکنه.برای همه هم ممکن پیش بیاد.ولی خانواده غزاله از روی قصاص و عمد اعدام کردن. میتونستن ببخشن. اگه من بودم هزاردرصد رضایت میدام.آخه پافشاری برای کشتن کسی به آدم آرامش میده ??چقدر آدم بایستی سنگدل باشه که با کشتن یک نفر دیگه به آرامش برسه.حتی اگه داغدار باشه
وقتی هزار درصد رضایت می دهی ...حتما قسمتی از مغز شما که برای اندوه فرزند در شوک و عزا به سر می بره ....از کار افتاد
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
همه این اتفاقها بی نظارتی پدر ومادر روی فرزندشون هست و عادی جلوه دادن این دوست بودنها امیدوارم دیگه از این اتفاقها برای هیچ کس نیفته چون هم پدر ومادر آرمان وهم پدر ومادر غزاله ناراحتن و ای کاش مادر هیچ وقت قرار نبود سر کار بره وخونه بود ومراقب فرزندانش
همه این اتفاقها بی نظارتی پدر ومادر روی فرزندشون هست و عادی جلوه دادن این دوست بودنها امیدوارم دیگه از این اتفاقها برای هیچ کس نیفته چون هم پدر ومادر آرمان وهم پدر ومادر غزاله ناراحتن و ای کاش مادر هیچ وقت قرار نبود سر کار بره وخونه بود ومراقب فرزندانش
چرا همه چیز و گردن مادر میندازین....آیا پدر هیچ تقصیری نداره ...کجا گفتن که زن باید بشینه خونه حواسش به بچه هاش باشه ؟چرا پدر یه موقع حواسش به بچه نباشه؟هر دو خانواده مقصرن اینکه بچه هاشون و نمیشناختن و دردشون و نمیدونستن و آزادی بیش از حد درسته هر دو خانواده همدیگرو میشناختن و اعتماد داشتن ولی هر دو باید با این وضع جامعه حواسشون بیشتر میبود
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
سلام شرایط ارمان فرق میکزد زمانی که این اتفاث افتاده بود از نظر سنی کوچیک بود می دونستن خانواده شکوهی ببخشند حالا نشد ولی خدا به پدر ومادر ارملنی صبر بده و واقعا حق پدر ومادریشونو تمام کمال انجام دادن حرف م این هست مادر ارمان فکر کن پسرت کرونا گرفت وفوتشد خود تو بزار جای اومادر نی یک شب کرونا گرفتن ومردند عمر پسرتون تا همین جا بود انشالله خداوند بخشیده و جایگاهش بهشت باشه به شماهم صبر بده ولی لذتی که تو ببخش بود تو قصصاص نبود
سلام شرایط ارمان فرق میکزد زمانی که این اتفاث افتاده بود از نظر سنی کوچیک بود می دونستن خانواده شکوهی ببخشند حالا نشد ولی خدا به پدر ومادر ارملنی صبر بده و واقعا حق پدر ومادریشونو تمام کمال انجام دادن حرف م این هست مادر ارمان فکر کن پسرت کرونا گرفت وفوتشد خود تو بزار جای اومادر نی یک شب کرونا گرفتن ومردند عمر پسرتون تا همین جا بود انشالله خداوند بخشیده و جایگاهش بهشت باشه به شماهم صبر بده ولی لذتی که تو ببخش بود تو قصصاص نبود
خدا روح هر دو رو غریق رحمت کنه این شکل اتفاقات خیلی سخته و همچنین قضاوت کردن در این مورد هم در مورد پدر و مادر غزاله و هم پدر و مادر آرمان .اما در کل بخشیدن با خودش آرامش میاره .امروز این اتفاق منو یاد بنده بودن خودم انداخت که چقدر خدا در حق بند هاش بخشندس.
ای کاشک پدر و مادر عزیز غزاله آرمان رو میبخشیدند .هر چند قضاوت سخته اما....
آقا این زورکی رضایت گرفتن در کجای قرآن و حدیث آمده؟!!
اصلا چرا رسانه ای می کنید؟!
الان قاتل شده معصوم و پدر و مادر مقتول شدن افراد بد نامرد بی وجدان ....
بعضے ھا فقط یادگرفتن مثل ننہ بلقیس وراجے بکنن۔حقش قصاص بود مگہ میشہ یکے رو بخاطر دوست ندارہ بہ قتل برسونے بعد بگے نمےدونم جسدش کجاس این نا مرد یہ جا پیش یہ آدم مطمعن غزالہ رو زندانے کردہ راست گفتہ نمےدونہ جسد کجاست
سلام پسر حقش بود اعدامبشه اما پدر و مادرش آرمان خیلی زجر کشیده اند اما خدایش مادر آرمان می توانید بر سر قبر پسرش گریه کند اما اما مادر غزاله دخترش قبری نداره واقعا خیلی ناراحت کننده هست
چرا همگی با زانوی غم به زمانی که آرمان با کمال قساوت قلب ، شاید برای رفتن دنبال لهو و لعب های بدون مزاحمت این دختر بیگناه، و اینکه چجوری سالها قبل از بوجود آمدن داعش این دختر ضعیف و بیگناه را کشته، سر بریده، ....اصلا چجوری اینکارو کرده. چجوری تونسته این کارو تموم کنه. مگر قتل نفس گناه کبیره نیست ؟ میدونید چرا ؟ برای اینکه کشتن، اون هم کشتن یک انسان ضعیف و بیگناه کار ساده ای نیست و کار هر کسی هم نیست. دست بردارید از طلب آمرزش برای روح انسانی با چهره سفید و قلبی سیاه. بیخودی با پرت و پلا زخم به دل والدین این دختر بیگناه کشته شده هم نزارید. در زمانی که این دختر داشت بیگناه مُثله میشد هیچ چیز خارق العاده ای غیر از مزاحمت برای عیش و نوش آرمان اتفاق نیفتاده بود. ولی وقتی آرمان داشت به جهنم فرستاده میشد، کسی را کشته بود. بیگناهی را. آرمان که بیگناه نبود شماها یک مشت دیوانه براش اینهمه آه و ناله سر دادید. برای حفظ جان ضعیفهای خانواده خودتون دست بردارید.
نه ما دیوونه نیستیم..ولی مطمئنن اگه خانواده غزاله براتربیت بچشون همینقدری پیگیربودن که براقصاص پیگیرن،قطعا این اتفاق نمیفتاد..مادفاع نمیکنیم،ولی واااقعاحقش بودزنده بمونه آرمان،اون زمان به سن قانونی نرسیده بوده،و۸ساال توزندان زجرکشیده..کاش خداهم بااین بنده هاش،مث خودشون رفتارکنه،الان خانواده غزاله راااحت شدن؟؟دیشب خووووب خوابیدن؟؟خداروشکر
نادر
۲۱:۰۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
به پدر آرمان بگین ماسک رو درست بزنه چرا انگاری همه طرف قاتل هستن
در کنار این اتفاقات ناگوار که اتفاق افتاده یک فرهنگ سازی عمیقی جامعه نیاز داره از جرم زداییی چرا به عواقب کار نگاه نمیکنند چرا غزاله نباید الان زنده بود و چرا ارمان الان باید به دار مکافات گرفتار بشه ریختن خون بیگناه همیشه گریبان گیر خواهد بود ولی ارمان اگر جسد را داخل خیابان گذاشته بود حتما توسط پاکبانان پیدا میشد پس جسد جای دیگر بوده جسد غزاله میدا نشد گاهی وقتها اگرم کاری انجام میشه سریع به بزرگتر خودتون اعلام کنید میتونست سریع به بیمارستان منتقل کنند غزاله را و الان هر دو در قیدحیاط بودند ولی متاسفانه به عمد با میله بارفیکس چنین فاجعه ای به بار اورده و بعد جسد معلوم نیست چی شده حق بدید به پدر و مادر غزاله بچشون به بدترین شکل کشته شده هیچ جسدی هم ندارند واقعا دردناک هست
تنها این وسط پدر و مادرها عذاب میکشند.انشاالله فرزندان باعث نشوند که پدر و مادرشون رو شرمنده یا ماتم زده کنند بیچاره پدر مادرهایی که بخاطر هوس و جهل بچه هایشان عذاب میکشند
اینو نگین ما که طی این سالها همراهشون نبودیم که ببینیم چی شده
از طرفی یک ویس بود که مادر غزاله میگفت ۵ سال از قتل دخترم گذشت حتی یکبار مادر آرمان نیامد سراغمون که حتی ابراز همدردی کنه
میگفت به خاطر غرورش حاضر نشد طی ۵ سال به من یک سر بزنه که پس
ناصر آذری
۲۰:۰۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
و دم خانواده غزاله گرم که تسلیم باند فشار نشدن و حکم شرعی و خواست دلشونرو با پیگیری و پافشاری اجرا کردن!
خدا غزالهرو رحمت کنه ...
سلام.بااینکه راضی به اعدام نیستم اما کاملا موافقم.خیلی بی گناه رفتند بالای دار چرا این همه هیاهو وصبر وتلاش برای بقیه نبود.باور کن هنوز باور نمی کنم اعدام شده
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
احمق ۱۷ سالش بوده این کار را کرده
رضا
۱۱:۰۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
مقام، پول. پارتی
zari
۰۹:۱۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ناشناس احمق پسره تو دوازده سالگی سر گوشی دوستشو کشته هجده سالگی هم اعدام شد نه بازیگرا اومدن رضایت بگیرن نه
مرتضی
۱۹:۵۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جوانها و نوجوانهای عزیز خاک پاک ایران عزیزم به خاطر یک لحضه عصبانی شدن هم خود و هم طرف مقابل رو که سرانگشتی حساب کنید بیشتر از صدها نفر رو غرق در ماتم و سوگ نکنید به خصوص پدر و مادر هارو اون لحضه که خشم تمام وجودتون رو گرفت دقت کنید اون همون شیطانی است که در کمین نشسته و به شما حکم میکنه که بکش یا بزن عزیزم برادرم همون لحظه که وجودتون پر از خشمه یه لعنت به شیطان بگید چند لحضه صبر کنید حتما تصمیم بهتری او لحضه میگیرید
( آرمان و غزاله درسی باشه برای همه ما)
پس قاتلا با خیال راحت برن قتل انجام بدم. خادمان رضوی هستن. بی حساب حرف زدن خوب نیس
آرمان
۰۵:۱۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
دیگه حکم اجرا شد و رفت
باران
۲۲:۲۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
من با تمام اعتقاد و احترام برای امام رضا (ع) وقتی پرچم و خدام و قران رو دیدم تو دلم ؛ و گفتم برای رضایت متوسل به قرآنی شدند که درون قران حکم قصاص آمده است !!!
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
زمانی که آرمان دست به قتل زده یه بچه ۱۸ ساله بود و تو شرایط احساسی قرار داشت. آیا عادلانه است که دو تا آدم عاقل و میانسال که در شرایط صحت عقل قرار دارند و ۸ سال فرصت فکر کردن دارند، بتونند تصمیم بگیرند برای کشتن این جوان قاتل و این دو قتل رو یکسان تلقی کنیم؟؟؟
سن یه عدده هرکس تو یه سنی بالغ میشه درحالت کلی گفتن زیر ۱۸ سال کودک حساب میشه اما درحالت جزیی وقتی کودکی زیر سن ۱۸ سال جرمی انجام میده بررسی میکنن ببینن ایا قدرت تشخیص داشته یانه
که در این مورد قاتل کاملا به کاری که میکرده اگاهی داشته اگاه بوده کشتن بده ولی باز کشته
فقط هم هولش نداده ضربه زده و کشته
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
پرچم امام رضا رو فقط برای پولدارا میبرن یا برای همه.انشالله که این اتفاقا برای هیچ کسی پیش نیاد.اجرای عدالت خودش یه توفیق هستش.
خانواده مقتول، حق خود را گرفتید و از لحظه اجرای حکم دیگر هیچ حق یا منتی بر گردن خانواده قاتل ندارید. بنابراین این نکته از این پس بایستی بیش از پیش توسط خانواده مقتول رعایت گردد. امیدوارم روح هر دو نفر قرین بخشش و رحمت الهی باشه.
هم این دختر و هم این پسر ، قربانی فرهنگ لاقید و لاابالی و ولنگار وارداتی غرب شدند.حجب و حیا و معاشرت دختر و پسر در فرهنگ شرقی و ایرانی اصیل و اسلام واقعی،تابع یک اصولی روشن وبیان شده است.ونه مثل فرهنگ غرب ولنگار: تلفن جنس مخالف راگرفتن و قرار و مدار و بیرون رفتن و به مادر وپدر خود دروغ گفتن !!! وبلکه خود آن والدین جاهل هم دلباخته و مروج فرهنگ ضال غرب در خانواده خود.#همه اینها کیفر پشت کردن به حق است.
واسه پدر مادرغزاله بااین حکم قصاص میخواستیدچی روثابت کنید،آرمان بچه بوده ونادان ،تقحصیردختره بوده بااحساساتش بازی کرده،اصلاچرارفته خونه خالی؟اینم ازتربیت خانوادگیش،به هرحال خداهر۲تاشونوبیامرزه،ولی خانواده غزاله بایدگذشت میکردن ،چطوردلشون اومدجون یه پسرجوون روبگیرن،اصلاوجدان ندارن،خداازشون نگذره.
از قدیم میگن کرم درخت مال خود درخت هست
وهم چنین ای کاش خانواده آرمان هم مراقب پسرشون بودن
فقط یک لحظه یک لحظه خودتون بذارین جای آرمان
نه خانواده آرمان یا خانواده غزاله
فقط خودتون بذارین جای آرمان وتصورش کنین وفکر کنین شما ناخواسته یک نفر هل ساده دادین و باعث قتلش شدین
وبعنوان قاتل هستین شما چه درخواستی داشتین.اون لحظه شهوت یا عصبانیت جای عقل این پسرگرفته واینجور شد.شاید برای شما خدایی نکرده اتفاق بیفته ممکنه
بنده چون هیچ تخصصی در مورد پرونده های جنایی و قضایی ندارم نظری نمیدم مطمنم قضات عزیز تمام تلاش خودشونو کردن تا حق به حق دار برسه
به رنگ سیاه قصاص ورنگ سفید عفو
وهردو هم حس میکنند کاملا درست میگن درصورتیکه تنها چیزی که زیر لفاف این اتفاق ترسناک پنهان شد فقط این بود که کسیکه مرتکب قتل شده کودک محسوب میشده ..ایا درخانه های خود کودکانتان را بهر دلیلی چنین قصاصی میکنید .اصلا صحبت جرم و بخشش نیست
درواقع مجرم اصلا ازنظر عقلی رشد نکرده که بداند چه میکند
اینکه قوانین ما بشدت نقص دارند را همه نادیده گرفتید
خداوند در قرآن مى فرماید: ((و من یقتل مومنا متعمدا فجزاوه جهنم خالدا فیها و غضب الله علیه و لعنه و اعد له عذابا عظیما.)) (3) و کسى که فرد با ایمانى را از روى عمد بکشد, مجازات او دوزخ است, در حالى که جاودانه در آن مى ماند, و خداوند بر او غضب مى کند و او را لعنت کرده و از رحمتش دور مى سازد.
است.
ولی این را هم باید درنظر گرفت که فقط آرمان خطاکار نبوده است و آن دختر هم خطاکار بوده که تنهایی وارد خونه یک غریبه شده اگر هردختری از خودش مواظبت کنه این اتفاقا هم براش پیش نمیاد چرا باید تنهایی وارد خونه یه غریبه بشه والا زمان ما اگه دختری تا قبل ازدواجش پسر رو میدید بیچارش میکردن و اصلا درست نیست ک بدون اطلاع خانواده و تنهایی وارد خونه یک غریبه شد پس شاید یکمم تقصیر خوده دختره بوده
واحسنت میگم به خانواده شکور چون بهترین کارو کردم
اینکه مردم بحث کنن که باید می بخشید یا نه
و یا اینکه کدوم خانواده مقصر بوده
ویا اعدام و قصاص مجازات خوبی هست یا نه
اشکالی نداره
ولی اظهار نظر درباره اینکه در یک کیس با قوانین موجود باید چه حکمی صادر شه یک امر تخصصیه که نیاز به اطلاع از پرونده داره
و برای خانواده دو طرف آرزوی صبر وتحمل واقعه را دارم.
اگرم اینجور باشه .همین که با غزاله این کارو کرد جرمه
روایت است که وقتی دو نامحرم باهم ملاقات میکنند نفر سوم شیطان است .
اینم میشه راه شیطانی که به مردن دو تا جوان ختم میشه .
هر چند از دوران ریاست جمهوری روحانی بیشتر از این نمیشه انتظار داشت
ولی احسن به خانواده غزاله که احساساتی نشدند
بعضیا قصاص میکنند واسه اینکه دلشون خنک شه، ولی چه فایدهای داره؟ قصاص نه ثواب داره و نه گناه! ولی بخشش ثواب زیادی داره
خلاصه باز دیگه چیزی نمیشه گفت! ایشونم نباید دختر مردم رو میکشتند!
باتشکر
سرنوشت دست ما نیست
برای شادی روح همه رفتها صلوات
یا علی.
ای کاشک پدر و مادر عزیز غزاله آرمان رو میبخشیدند .هر چند قضاوت سخته اما....
اصلا چرا رسانه ای می کنید؟!
الان قاتل شده معصوم و پدر و مادر مقتول شدن افراد بد نامرد بی وجدان ....
از طرفی یک ویس بود که مادر غزاله میگفت ۵ سال از قتل دخترم گذشت حتی یکبار مادر آرمان نیامد سراغمون که حتی ابراز همدردی کنه
میگفت به خاطر غرورش حاضر نشد طی ۵ سال به من یک سر بزنه که پس
خدا غزالهرو رحمت کنه ...
( آرمان و غزاله درسی باشه برای همه ما)
که در این مورد قاتل کاملا به کاری که میکرده اگاهی داشته اگاه بوده کشتن بده ولی باز کشته
فقط هم هولش نداده ضربه زده و کشته