نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
راحت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
الحمدالله رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
الحمدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدایا شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
عده ای معتقدند که نباید اعدام میشد و شاید اگه جسد پیدا میشد معلوم میشد بیگناهه و این حرفا.
در حالی که خودش صراحتا به قتل اون دختر و نحوه کشتنش اعتراف کرده. وقتی قتل عمدی اتفاق افتاده و قاتل هم اعتراف کرده بخشش معنایی نداره. حکمش هم باید همون موقع که 18 سالش تموم شد اجرا میشد تا روح و روان خانواده هاشون کمتر جریحه دار شه.
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۸:۱۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
قتل عمد یعنی کشتن یک نفر با برمامه قبلی
اینکه یه نفر در لحظه مرتکب حماقت بشه و جون دیگری رو بگیره شبه عمد حساب میشه
اونچه که مسلمه علاقه شدید ارمان به غزاله بوده که اونو تا جنون رسونده
به هر حال روح هر دوشون شاد به قول دوستان اون دنیا همو دریابند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۴۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
گمنام جان // فک کنم فیلم هندی زیاد نگاه میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ravaniii
۱۴:۰۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
به شخصه منتظر اعدام بودم ولی یجورایی ناراحت شدم از اعدامش.حقش بود چون دختر مردمو به فجیعترین حالت ممکن کشته بود ولی بهر حال عادیه از شنیدن خبر مرگش ناراحت بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
بنده خدا دختره معلوم نیست جسدش چی شده چرا پیدا نشده خدا می دونه غذای یه مشت حیوون شده جسد پیدا نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
پسر خوشگل رو اعدام کردن ننش اخرش دیوونه میشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اون دختر بیچاره خوشگل نبود؟
Iran (Islamic Republic of)
بهی
۱۳:۴۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
به نظر من که حقش بوده.اون موقعی دختر بدبخت مردم رو مثل گوسفند قربونی پخش میکرده اونم تو سطل زباله باید فکر الانش میبود این ملعون اگه بیاد بیرون شاید یکی دیگه رو قربانی میکرد.حقش بود خدا خیرشون بده شر یه حیون رو از سر ملت کم کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اگه 10 سال دیگه هم زندان بود اتفاق خاصی نمی افتاد.
مرگ هر انسانی سخت هست.
کاش یه قانون میگذاشتن که حکم اعدام تا سالها به تعویق بیفته و فقط در شرایط خاص سریع انجام میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
دختر خودت رو هم بکشن همینو میگی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
۸ سال صبر کردن کم بود ؟ شما جای پدر و مادر غزاله نیستی که بفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اونی که میگه دختر خودت هم بود همین رو میگفتی...
مطمئنا خیلی سخت هست.
ولی من بجای خانواده پسره هم فکر میکنم.
در ضمن من اینو می‌دونم هر کدوم از ما میتونیم قاتل بشیم و شاید یه عصبانیت لحظه ای باعث قتل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
یه لحظه عصبانیت، یه عمر پشیمانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کسی که چندسال سیستم قضایی رو سرکار گذاشته . هرروز یه حرف جدید میزده .چه به روز پدر مادر مقتول میاره.بخشش برای کسی خوبه که یک آن دچار تندروی بشه .نه کسی که اول بکشه بعد بامیله چندبار از کشتنش مطمعن بشه بعد تکه تکه کنه توچمدون بزاره توچند سطل زباله
Iran (Islamic Republic of)
Ahoo
۱۲:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
بدون آگاهی کامل حرف نزنین لطفا...فقط خدا میدونه حق با کیه...ب نظر من باید اعدامو متوقف میکردن تا جسد پیدا بشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
بعد که جسد پیدا میشد چیکار میکردند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
بشر!!!زده یه آدمو کشته . می فهمی؟ ک ش ت ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چندین بار متوقف کردن شما خبر نداری
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۱:۰۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
پروفسور، خود همون خدا گفته اگه کسیقنلی مرتکب شد اعدامش کنید. چیه باز حرف بیخود میزنی. اعدام اول راهه و اون دنیا اول عذابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
طرف اعتراف کرده میفهمید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
یه جوان دیگه پرپر شد. خیری از زندگی ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
مگه سن ارمان کمتر از هجده نبوده پس چرا اعدام شد ، جنازه مقتول هم که پیدا نکردن شاید یه نفر دیگه کشتش ارمان قتل رو به عهده گرفته و اگه جسد مقتول پیدا میشد همه چیز اشکار میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کلا متوجه داستان نشدیا؟!؟!
تو هفده سالگی کشته....سال ۹۲....
الان ۸سال گذشته....
پس ۱۷ سالش نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
منظور ایشون هم اینه موقع ارتکاب جرم کودک بوده منظورشون الان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدارو شكر.
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۲:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
نه به اعدام، کشتن رو تموم کنید ،در جوامع پیشرفته دیگه کسی رو اعدام نمیکنن، خجالت بکشید.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
من طرفدار اعدام نیستم ولی خودتون رو جای خانواده مقتول بزارید اونوقت ببینید باز هم میتونید ببینید فردی که پدر ، مادر ، فرزند شما رو کشته حکمی غیر از قصاص داشته باشه؟
البته باز هم میگم من طرفدار قصاص نیستم و میگم باید قانونش تغییر کنه مخصوصا که در بعضی موارد افرادی به ناحق قصاص میشن .
به نظر من حکمی مثل حبس ابد بهتره (البته بدون مرخصی) .
چون خدا بده برکت زندانی های ما هر روز بیرونن و هر کی میپرسه میگن رفتن مرخصی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اگه خواهر کوچیک تورو هم کشته بودن همین رو میگفتی؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
از کجا با کدام مدرکی میگی قاتل بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
یعنی تو بیشتر از خدا در قران حالیته نعوذ بالله...؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
به قاتل ها بگو کشتن را تمام کنند و الا مجازات می شن.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خواهشا //هی جوامع پیشرفته جوامع پیشرفته برام نکن // حکم خدا را اجرا کردن // جوامع پیشرفته کیلویی چنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اون موقع که داشت میله رو میزد سر دختره باید فکر الانشو می کرد. همیشه هم با پول همه چی حل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
شجاع
۱۲:۰۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سلام به دوستان
به نظر بنده اظهار نظر کردن در مورد این موضوع خودخواهی محضه ما در جایگاهی نیستیم که کسی رو قضاوت کنیم به هر حال طبق قانون اتفاقاتی که به عدالت نزدیک بوده افتاده(عدالت فراتر از تفکر و تصمیم ما هست) خوب یا بد این موضوع تمام شد چه خوبه که از مرگ کسی خوشحال نشیم ،امیدوارم که این موضوع درس عبرتی برای تمامی مردم عزیز باشد که انشالله شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم
به والدین هر دو مرحوم تسلیت میگم
رحمت الهی شامل حال همه ما بشود انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
گذشت بهترین کار بود چون دختر با پای خودش بسوی اتفاقات پاگذاشته مقصر اصلی دختر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جمله گذشت قشنگه اما متهم کردن دختر مخالفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کشتن دیگه مجازاتش نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خداوند ازسر گناهش بگذره خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدا برای هیچ بنده ای پیش نیاره که خانواده قاتل یا مقتول باشه هردوش سخته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
نباید اعدام میشد،او که گفته اونو نکشته و جسدشهم که تاکنون پیدا نشده، شاید یک دهم درصد راست گفته باشه ، اه بعدا یابت بشه که قتلی در کار نبوده یا هر اتفاقی دیگه با توجه به اینکه مدرکی دال بر قتل در کار نیست ، اون موقع تکلف خون آرمان چی خواهد بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
بالاخره آن دختر بدست این آقا ناپدید شده اول گفته من کشتمش اگر هم نکشته باشه خودش مقصره لابد بلای دیگری سرش آورده آدم ربایی کمتر از قتل نیست .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
درخصوص پرونده ای که شاکی خصوصی داره بخصوص قتل اظهار نظر بدون مطالعه پرونده کار احمقانه ایست لطفا اینا بفهمید و بیخودی در هر مودری اظهار نظر نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جامعه ما امروز تشنه عدالت است گذشت زمانی خوب است که موجب امنیت بیشتر جامعه شده و وضعیت اجتماعی را بهتر کند در صورتیکه اینگونه نیست حضرت امیرالمومنین هم با تمام جوانمردی و اخلاصی که داشتند وقتی بدست آن اشق الاشقیا ضربت خوردند وصیت نکردند قاتل مرا ببخشید فرمودند فقط یک ضربت به او بزنید یعنی اجرای عدالت در صورتیکه این آقا حتی محل دفن مقتول خود را هم اعلام نکرد چرا باید بخشیده می شد .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
تو که در رابطه با جوانمردی و اخلاص حضرت علی صحبت میکنی آیا مطمئنی قتل کار این فرد بوده؟ آیا ثابت شده ؟ یا مثل خیلی چیزهای دیگه بعد از 20 - 30 سال معلوم میشه حکم اشتباهی دادن؟
من نه میگم این حکم درسته و نه میگم اشتباهه. میگم ایکاش بجای اعدام حبس ابد بود
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۳۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
حامد جان // یکبار به قتل اعتراف کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
آقای ۱۲:۳۳ این بابا و خانواده اش بارها به این جرم اعتراف کرده‌اند و در قاتل بودن او هیچ تردیدی وجود نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدا جفتشون بیامرزه وبه خانواده هاشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سلام ، ای کاش می بخشیدن تا شاید بعد مدتی نشانه ای از محل جسد نشان دهد ، با اعدام دیگه تمامی اطلاعات با خودش برد ، موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
باسلام...برای این میگید ای کاش زنده بود واسه تحقیقات؟من فکر میکردم میخوایید بگید ای کاش زنده بود تا خانواده مقتول گذشت می‌کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جای جسد که دوایی واسه درد خانواده نمیشد.خیلی سخته لحظه ب لحظه قد کشیدن و بزرگ شدن بچه تو ببینی براش زحمت بکشی،هزارتا ارزو براش داشته باشی بعد یهو یکی از راه برسه بزنه ثمره چندین ساله زندگیتو بکشه.بهترین تصمیم گرفتن خانواده غزاله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
عدالت اجرا شد . منم بودم نمیگذشتم . گذشت خوبه ولی بجا . این حتی نگفت جنازه بدبخت دخترو چیکار کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
حمید بخت آزما
۱۳:۴۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
واقعا راست میگی . خیلی نامردی کرد
Iran (Islamic Republic of)
قاضی
۱۱:۱۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سلام
خداوند به هر دو خانواده صبر بده
نظرات دوستان رو مطالعه کردم و در تکمیل صحبت موافقان بگم که
اگه خانواده قاتل همه چیز رو شفاف و درست میگفت شاید میشد از قصاص فرزندشون گذشت کرد
نمیشود حقیقت رو مخفی کرد و بعد با ریش سفید و هنرمند و غیره بخشش خواست
نظر شخصی من اینه که در مفقود کردن جسد این قاتل همدستانی داشته و بخاطر اینکه پای کسی دیگر وسط نیاد بخاطر معاونت در قتل این بخش رو هیچوقت اشکار نکردن
قضات هم به این مساله قطعا واقف بودند ولی چون مدرک معتبر در دست نداشتند نتونستند اثباتش کنند
بنظر من خانواده قاتل باید خودشون رو مقصر بودن نه کسی دیگه ای رو
یه جوان 16 ساله بدون سابقه قبلی هیچوقت نمیتونسته اون جسد رو خودش بتنهایی ناپدیدکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
من هم هم‌نظر شما هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
دهها قاضی و کارشناش و بازپرس رو بردی زیر سوال
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۳۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
شما دارید میگید یه جوان رو بدون اینکه مدرک معتبر از قتل داشته باشن اعدام کردن؟ و اون رو درست می دونید؟ خدا به همه ما رحم کنه با چنین تفکری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
پس آخر سر اعدامش کردن.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۱۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
حقش بود ده بار اعدامش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جالبه جسد نیست (البته خبرا اینطور میگن) بعد طرف با یکسری حرف و مدارک ناقص متهم به قتل شده و اعدام هم شد چطور روز قیامت با این شک و تردید میخوان پاسخگوی کشتن یک فرد باشند خدا داند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خودش اولین بار اعتراف کرده که چطوری توی خونه کشتتش.....بعدا زده زیرش مدرکشم توی خونه شون پیدا کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
شما مثل اینکه البانی خیلی بهت خوش میگذره
طرف اعتراف کرده و گفته جسد رو داخل چمدان گذاشته و در کنار پارکی رها کرده
امثال شما همیشه طرف جنایتکار هستن و انگار نه انگار سال ها مادر اون دختر چه زجری کشیده
روزی ساکنان جانی البانی هم به سزای اعمالشون خواهند رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سلام دوستان گران مایه
به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری و نیز کسی که دکترای زبان و ادبیات پارسی داشته تا خشکی و بی احساسی ظاهری دانش حقوق را به لطافت ادبیات چاره سازد نکاتی چند برایتان بیان می دارم
نخست اینکه قصاص لازمه ی بقای جامعه انسانی است ( ولکم فی القصاص حیاه) با این همه دادار پاک ستوده صفات که رحمان و رحیم و است و فراتر از تصورات خام دست خامه به دستی همچون این بنده ی کمترین در بیانی شیوا اعلام می دارد که اگر گذشت کنید به تقوا نزدیک تر است
دو دیگر اینکه این دو نوجوان به میزان خود مرتکب تقصیر گشته اند از رفتن آن دخترک بی پناه به منزل جوانی که خود خطاست و نیز اقدام متعاقب آرمان مرحوم که حال مرتکب هر فعلی که گشته است و البته خدواند خود بهتر عالم است و ای کاش خانواده ی مقتول به این نکته توجه می نمودند مع الوصف تمام این افعال در سنین نوجوانی صورت گرفته که هنوز عقل آدمی به آن درجه از کمال نرسیده و چونان که جرم شناسان بیان می دارند معیار عامل به عنوان یکی از عوامل ارتکاب بزه که مربوط به حوزه سن افراد می باشد و بسیار جرم شناسان بر حساسیت های دوران نوجوانی تاکید دارند به وقوع پیوسته است و قطعا اگر در آن روز شوم این دو عزیز چند سالی بیشتر سن می داشتند شاهین قضا تقدیری دیگر...
سه دیگر اینکه سهم تقصیر والدین چه می شود پدر و مادر غزاله ی عزیز او را به سفری می برند و چنان که در این سالیان اخبار این پرونده را می خواندم در جریان ارتباطات او و آرمان بوده اند به لحاظ عرفی و نه شرعی آیا این امر پسندیده بوده است به همین نحو خانواده ی آرمان
چهار دگر اینکه عزیزی پرسیده بود اگر غزاله پیدا شود آن وقت چه خواهد شد ؟ هیچ رسوایی برای گروهی و عذاب وجدان برای گروهی و نهایتا پرداخت وجهی از باب دیه از بیت المال و دیگر هیچ واقعا هیچ
پنج دگر اینکه دوستان فرهنگی و خصوصا آنانکه اسم و رسمی به هم انداخته اند خواهش می کنم که دیگر هیچ گاه در علن و رسانه موضوع را بیان ننمایید شما گره بر گره می زنید باور عمیق دارم این پرونده اگر به رسانه ها نمی رفت فرجامی دگر داشت
شش دگر اینکه قضاوت نکنیم و در خوب و بد اخروی این دو نوجوان سخن نرانیم شاید کلام ما را اقوام و والدین این دو نوجوان بخوانند و فحاشی و ... سخن ما دلی را بشکند آن دو اینک در محضر پروردگاری هستند که رحمت واسعه اش را انتهایی نیست
هفت دگر اینکه در حدیثی خواندم که هیچ یک از شما دیگری را در کلامی و گناهی ملامت ننماید که خود از همان طریق امتحان خواهد و پناه بر خدایم از امتحان سخت و قضای سو ء
و در خاتمه تقاضای غفران و رحمت الهی برای آن دو نوجوان و آرامش و تفکر عاقبت بخیری برای همه ی شما عزیزان
دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای
فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۱:۵۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
با عرض سلام و ادب خدمت شما استاد محترم.ضمن بیان موافقت این بنده حقیر با فرمایشات جناب عالی لازم دیدم تا نکته ای را محضرتان عرض نمایم، و آن اینکه از اساتیدی همچون جناب عالی که دکترای زبان و ادبیات پارسی دارند بسیار بعید و دور از انتظار است که از واژگان عربی در گفتار و نوشتار استفاده نمایند، حال آنکه رسالت افرادی چون شما احیا و پاسداری از زبان پارسی و حذف واژگان عربی و غربی وبی اصالت پارسی است.با امید به اینکه جسارت این بنده حقیر را بپذیرید.باتشکر از شما و آرزوی موفقیت روز افزون تان ... یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جناب سیاوش خود شما از سی واژه عربی استفاده کرده‌اید بعد توقع دارید دیگران از این واژگان استفاده نکنند. زبان عربی و فارسی قرنهاست که از واژگان همدیگر استفاده کرده‌اند. حتی فردوسی از صدها واژه عربی در شاهنامه استفاده کرده است. دیوان بزرگترین شاعران ایران یعنی خاقانی و نظامی و مولوی و سعدی و حافظ پر از واژگان عربی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
موافق نکته پنجم فرمایشاتتون هستم بشدت استاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
قتل بدلیل خودخواهی قاتل و عدم توانایی در کنترل خشم اتفاق افتاده، می تونست بحق (یا به ناحق)، کار با دو تا سیلی تموم میشد و نه اینکه طرف رو بکشه و سرشو له کنه....
این قتل کاملا دانسته و در صحت عقل انجام شده و نتیجه خودخواهی بوده، هیچ کودکی نمی تونه مرتکب قتل بشه.
حق این بود که اعدام بشود که شد...
منتها سوال مهم اینه که چرا جسد کشف نشد.... یعنی کشف جسد و تحویلش به خانواده مقتوله مساله مهمی نبوده؟!
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۰:۵۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
عدالت اجرا شد .
تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
قاتل در صحت و سلامت عقل و بدلیل خودخواهی و عدم توانایی در کنترل خشم مرتکب جنایت شد و حقش این بود که اعدام بشود.
کودک که نمی تواند آدم بکشد....
منتها چرا خبری از جسد مقتوله نشد، معلوم نشد جنازه کجاس...
بهمین راحتی....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدارو شکر
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
بعضی ها که مخالف اعدام این جانی هستند خودشان را جای پدر و مادر اون دختر بکذارند قضاوت کور کورانه نکنید. بله بخشش خوبه برای کسی که یه لحظه خاص عصبانی شده کنترل خودش را از داده اون هم بشرطی که ثابت بشه اما نه برای کسی که طرف رو آگاهانه کشته بعد قطعه قطعه کرده برده قایم کرده جاش رو هم نمیگه اعدام حقشه -اگر این آقا یه لحظه اشتباه کرده خطایی انجام داده خب اکر می رفت خودشو به کلانتری تحویل معرفی می کرد و ماجرا را توضیح می داد حتما اولیای دم می بخشیدنش شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
پریا
۱۰:۳۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
برادر منم 17 سالش بود توی دعوا توسط یه پسر 18 ساله به قتل رسید اما رضایت دادیم تا خانواده دیگری سیاه پوش نشن لذتی که در بخشش هست در اعدام نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
فرق داره دوتا نوجوان یک لحظه عصبانی شدند
با کسی که نقشه کشیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سلام . خدا آخر و عاقبت هممون رو بخیر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
تاز
۱۰:۲۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدا لعنتش کند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خداروشکر به سزای عملش رسید .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اگر خانواده ها بچه ها را از محبت سیراب کنند همچین اتفاقاتی نمی افتد. اینطور خانواده ها نظارتی روی فرزندانشان ندارند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۲۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جسد گذاشته تو سطل زباله ماشین زباله هم برده بیرون شهر حیوانات هم خوردن و تجزیه شده یا بردن کار خانه‌ای باز یافت خدا رحمتش کنه خودتون جای پدر مادر اون دختر بزارید خدا بهشون صبر بده
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
ببین با اون دختر مظلوم چکار کرده بود که میدونست اگه جای جنازه رو نشون بده و واقعیت چگونگی قتل مشخص بشه دیگه کوچکترین امیدی به گذشت خانواده غزاله نداشت وگرنه جای جنازه رو بعنوان آخرین تیرش لو میداد چون خانواده غزاله گفته بودن جای جسد رو نشون بده ما تجدیدنظر میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
بعضی ها چه حرفهایی میزنن؟!
کودک کدوم بود؟ 17 سال که نه، نزدیک 18 مگه بچه بحساب میاد؟
چطور میتونه خیلی حرفه ای جنازه رو از بین ببره و سر طرف رو له کنه، اونوقت بچه اس؟
چه قضاوتهای وقیحانه ای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
تازه اینکه ۸سال گذشته....
الان که اعدام شده ۲۵سالش بوده....
بعضیا میگن چرا ۱۷ساله رو اعدام کردین!!!!
کلا اینا نفهمیدن چی شده،فقط یه چیزی شنیدن دارن بی فکر،طرفداری میکنن!
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۱:۰۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
یه جور میگن کودک انگار از مهدکودک ورش داشتن بردن اعدام کردن. فقط قاتل از قاتل حمایت می کنه
Iran (Islamic Republic of)
b
۱۰:۰۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چطور ممکنه که جای جسد را بلد نباشه وقتی کار خودش بوده.اصلا با عقل جور درنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۹:۵۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
یه فامیلی داشتیم تو درگیری بی رحمانیه با ضربات چاقو کشتنش
بعد از یکی دو سال التماس پایه چوبه دار گذشت کردند از زندان درومد زد یکی دیگه رو کشت رفته بودند التماس که شاید رضایت بگیرند که ایندفعه کشیدنش بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چه جوک بی مزه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
فرد 10:16حتما خودت کشتی که جوک می‌دونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
گرانی و تورم داره بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۰:۰۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چه ربطی داشت تورم به این خبر؟؟؟ خدا شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
راست میگی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدا به داد خانواده غزاله برسه که از سال ۹۲ چی کشیدن عکس این جوان بهش نمیاد که ادم کش باش اونم ی دختر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
از روی عکس به شخصیت طرف پی بردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خوب خداروشکر حقش بود اونایی که میگفتن رضایت بده خودشون چنین مشکلی واسشون پیش میومد رضایت میدادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
بهترین کار انجام شده تا درس عبرتی برای دیگران باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سلام به همه نظر دهندگان تو نظر ها بعضی ها در مورد بخشش حرف زدن بخشش از چی بخشش از اینکه طرف دزدی کرده جای بحث داره ولی کسی که طرف رو کشته و مسلح کرده و جسدش هم نشون نمیده اخه خوداییش انشالله برا هیچ خانوادهای پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
Saran
۱۰:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
مجید جان دلبندم مسلح نه مثله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
شما از کجا مطمئنی سطل اشغال بوده؟! یک ماشین روشن با صندوق عقب باز بیرون منتظر! هنوز ...
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۳:۴۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
مسلح کرده نه عزیزم مثله کرده،ببخشیدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چرا هیچوقت جسد مقتوله پیدا نشد؟
هیچوقت مشخص نشد چه بلایی بر سر جنازه مقتوله آمده است؟
یعنی قوه قضائیه و پلیس عاجز بودن از اینکه کشف کنند جسد مقتوله کجاس و چه بلایی بر سرش آمده؟
واقعا جای بسی تاسف است!!
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۹:۴۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سوال ...ارمان در سن ۱۷سالگی که حتی به سن رشد یعنی ۱۸سالگی نرسیده ودراوج غرور واحساس و عشق همراه با تنفردس به این کار زده وازطرفی اصلا خودش نمیدونه جسدکجاست اعدام این شخص با کلی سوال و شبهه درآینده مواجه میشه سخته بخشش ولی اگرها رو درنظر بگیریم و بااون معامله کنیم کفایت میکنه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
مثلا جوان 16 ساله بیاد بچه تو رو سلاخی کنه مثلا بهش جواب رد داده که ازدواج نمیکنه!!!؟ ؟؟ انگار فکر شما هم تعادل نداره این سنش بالاتر میرفت دنبال کشت و کشتارهای بعدی بود و جامعه از دستش در امان نخواهد بود این نشون میده و این یک اتفاق و حادثه ناخواسته نیس یک جنایت به تمام عیار هستش
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۱۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
من داوطلب به سربازی رفتم و ۱۷ سال سن داشتم. و در یک عملیات اسیر عراقیها شدم. ۲۱ ساله بودم که آزاد شدم. منظورم این هست مگر در سن ۱۶ یا ۱۷ سالگی عقل انسان کامل نیست؟ روح شون شاد
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۱۱:۱۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
هفت روز به تولدش مونده بوده فقط. بعدم کسی که اینقدر حرفه ای جنازه ای رو مخفی میکنه و بعد هم دکترا و مهندسیش رو میگیره تو زندان نابغه اس نه خنگ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
ملاک سن رشد در اسلام سن تکلیف است که 15 سال تمام قمری میباشد. این پسر 18 سال قمری سن داشته.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۱:۱۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
عجب بچه ای بوده که نقشه سلاخی کردنو می کشیده و مخفی کردن جسدو می کشیده. خدا برعذاب امثال شما بیفزاید که از قاتل دفاع می کنید
France
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۰:۵۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
به سن قانونی رسیده بوده فیلسوووووووووووووف .. واس خودتم تاسف بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
متاسفم که بچه زیر سن قانونی رو اعدام میکنند اعدام کار درستی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
نه بابا راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۰:۰۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اگه خدای نکرده چنین اتفاقی برای خانواده خودتان پیش میامد باز چنین حرفی میزدید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
نفهمیدی چی شده؟؟؟؟
سن رشد کجا بوده؟؟؟
این پسره تو ۱۷ سالگی ،سال ۹۲،یک نفرو کشته، الان ۱۴۰۰ ....
۱۷+۸ میشه چندسال؟؟؟؟؟
این حرفارو پای ماهواره می‌شنوید،بهش فکر نمیکنید،فقط تکرار میکنید....
کشته بود باید قصاص میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
متاسف باش تا اموراتت بگذره.....
سال ۹۲ ؛۱۷سالش بوده،
فکر کنم دقت نکردی...فقط یه چیزی شنیدی داری تکرارش می‌کنی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اگه به نظر تو باشه بابا بابک زنجانی هم به سن قانونی نرسیده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
ترحم بر پلنگ تيز دندان ستم كاري بود بر گوسفندان
در مثال مناقشه نيست
-
khakhs
۱۰:۴۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
حقش بودبایستی به سزای اعماتش برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
۲۵ سالشه ها زیر سن قانونی کحا بود؟؟؟؟؟
قصاص حق اون خونوادست حتی دخترشون یه قبر نداره اینو میفهمی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
در پاسخ به دوستانی که گفتن حقش بود که اعدام شد عرض می کنم که زیاد مغرور نباشید که اشتباه نمی کنید. آرمان از طایفه اجنه نبود ،آدم جانی هم نبود بلکه مثل ما یک آدم معمولی بود که یک لحظه اشتباهی کرد ،پس پناه ببریم به خدا.

به همه کسانی که میگن حق با این بود و با اون بود عرض می کنم حق با قانون و شرع خدا هست.
مغرور نباشیم. از این بدترش هم برای هر کسی از ما ممکن است که اتفاق بیفتد.
آدمی میشناسم که به خاطر ی بحث خانوادگی مادرش رو هل داد و سر مادر به سرامیک خورد و مرد ...

پناه ببریم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
پناه می برم به خداوند متعال و کریم از شر نفس و شیطان رجیم
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۱:۱۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
پناه می برم به خدا از شیطان رجیمی چون شما که خون به ناحق ریخته رو پایمال و از قانل دفاع می کنید. شما منافقین خلق روی هر جانی ای رو سفید کردید دم از خدا مزنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
باید اعدام میشد تا درس عبرتی برای بقیه بشه.
دختر مردم رو کشته و جای هیچ عفوی وجود ندارد
تازه عمد هم بوده
و بدتر از همه چیز جنازشو نابود کرده
بهتر که اعدام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اگه میگفت جسد رو چیکار کرده الان زنده بود لجبازی کردو خانواده غزاله رو عصبانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
باهوش اگر جای جسد رو میدانست میگفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
باهوش توی که نمیدونی ادم یه کاری میکنه اونم کشتن یه انسان خیل راحت یادش میاد از اول تا اخرش رو حتی اگه 100 سالش باشه این کاری کرده بود که میدونست جسد رو نشون بده صدر صد اعدام میشه ولی چه حال الان هم اعدام شد چون فکر می کرد با قایم کردن جسد اعدام نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
عدالت
۰۹:۲۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
قضاوت بسيار سخت و دشوار هستش
چه بسا قاتل هايي زيادي در دنيا بودن و به قتل رسيدن اما بعد چندسال مشخص شد كه اصلا قاتل نبودن.
بسيار جاي شك شبهه در اين پروند زياد بوده و هست به اين دليل كه اگر جسد نيست چطوري اتهام قتل زديد،مگر ميشه بدون جسد و صحنه سازي محل جرم كسي رو قاتل ناميد و اعدام كرد؟
عدالت كجاست؟؟
چرا اعدام و حبس ابد نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
مهم اینه ایشون به قصد کشت با میله بارفیکس تو سر دختره میزده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چرا اعدام شدن این آقا رو انقدر رسانه ایی و بزرگ میکنید وقتی مرتکب قتل شده و با التماس های مظلومانه پدر و مادر مقتول که فقط جای دخترشونو خواستن بدونن همراه نمیشید و در ﺽمن هرروز ما شاهد اعدام مجرمان متعددی هستیم اگه واقعا شما دلتون میسوزه سراغ اونارو هم بگیرید واقعا علت اینکار چیه که انقدر رسانه ایی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چرا اینقدر زجرش دادید اگه اهل گذشت نبودید همان اول قصاص می‌کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
به شما مربوط نیست
Iran (Islamic Republic of)
رحم
۰۹:۱۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چقد شما قلبی پرا از کینه و نفرت دارین چقد قلب و دلتون سیاهه شماهای هیچ وقت معنی بخشش رو نمیفهمیدید زجری که این پسر و خانوادش کشیدن چهار بار تا دم طناب دار رفت چهار بار مرگ رو جلوی چشش دید اینها کافی بود هرچه تا الان کشتن و اعدام کردن آیا چیزی درست شد همه انسانها اشتباه میکنن و تاوان هم پس میدن غزاله هم اشتباه کرد رفت الان اونا به آرامش میرسن من حاضرم قسم بخورم هیچ وقت عذاب وجدان ولشون نمیکنه و هیچ وقت آرامش نخواهند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اگه دختر خودت بود همینارو میگفتی
Iran (Islamic Republic of)
بابایی
۰۹:۴۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سلام چرا قضاوت میکنید . اگر دختر شما رو هم میکشتند و جنازه اش رو ناپدید میکردند.همین نظر رو میدادید ؟
حرف زدن راحته . خدا این حق رو داده که انتخاب کنی .
این خانواده هم انتخاب کردند . خدا بیامرزدشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
زیادی حرف می زنییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۱۲:۵۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
ببخشید عذاب وجدان چی ولشون نمی کنه؟! چرا برای جنایتکاران توقع بخشش ایجاد می کنید، مگر نمیدونید از مهمترین عاملین ارتکاب مجدد جرم در جامعه همین گذشت های بیخودی در دادسراهاست
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۹:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خداوند به هردو خانواده و تقدیری که براشون رقم خورده صبر بده ، اما ای کاش این 8 سال کشمکش درس عبرتی بشه برای همه پدر و مادرها که برای تربیت و رفتار فرزندانشون وقت بیشتری بذارند و نه تنها به دنبال تامین نیازهای مالی و رفاه بچه ها بلکه مواظب خلاء های عاطفی آنها هم باشند چراکه در حال حاضر آرمانهای زیادی با تحصیلات و خانواده های متمول در جامعه زندگی میکنند که ممکنه به دلیل عدم مهارت در کنترل خشم و احساساتشون هر لحظه مرتکب جنایاتی از این قبیل شوند، آرامان هم بعد یک بی عقلی بچه گانه هم خانواده خودش و غزاله را داغدار کرد و هم جامعه را از داشتن استعدادهای خاص بی بهره ،روحش در آرامش باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
باید اینگونه افراد اعدام بشن...کسانی که دم از حقوق بشر وبخشش نیزنن جای خانواده مقتول نیستن وراحت هست حرف زدن.....قصاص حق این خانواده بود و کش دادنش تاالان اصلا عادلانه نبود......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کش دادن برای اینه که خانواده مقتول به مرور زمان شاید سرد وارام بشوند واز قصاص گذر کنند
Iran (Islamic Republic of)
Arshiy
۰۹:۰۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اعدام قصاص مگه با این همه علم و تکنولوژی هنوز راهی پیدا نکردیم از عصر جاهلیت بیاین بیرون درسته قاتلان باید تاوان بدن ولی راههایی بهتر از اعدام هست پس جنایات کارایی که به اسمای مختلف و با پول من و شما و بیت المال می‌چرخن چرا اعدام نمیشن برا اونا هم تقاضای اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خودتو بزار جایی خانواده مقتول... الکی چیزی ننویس ان شالله برای خانواده ات پیش بیاد ببینم بخشنده هستی
Iran (Islamic Republic of)
hadi
۰۹:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
مباحث مختلف رو با هم قاطی نکن.اگر همین یه ذره قانون هم اجرا نشه واویلا میشه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
من آنم که رستم بود پهلوان
معمولا افرادی که با خیال پردازی از دیگران فرشته و یا دیو می‌سازند و بر اساغعقل و تفکر عمیق مسائل را نمی‌خواهند ببینند اینگونه در مقابل حق دیگران قد علم میکنند اما اگر برای خودشان یک چنین اتفاقی بیافتد با طی مسیر افراط و یا تفریط دنیا را در فساد میبیند و ناامنی را نتیجه عملکرد نادرست دیگران ولی خودشان را همیشه افرادی معصوم از خطا و اشتباه می‌بینند
امیدواریم بر ای خودتان اینگونه مشکلی پیش نیاید که احتمالا خانواده قاتل همگی باید از ترس جان به بیابانها پناه ببرند
Iran (Islamic Republic of)
صداقت
۰۹:۳۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
من همیشه از حقم گذشت میکنم و به خودم ضرر میزنم تا با دیگران مشکلی پیش نیاد ولی باید توجه کنیم که این آقا چه بر سر ناموس این خانواده در آورده و حتی جای جسد را هم نگفت و طبق قانون و شرع قصاص حق این خانواده بود و ما باید فرزندانمان را طوری تربیت کنیم که بداند که این کارها را نباید انجام بدهند که از قاضی گرفته تا آبدارچی این ادارات همه برای رضایت اومدند ولی نشد که نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اعدام چه ربطی به جاهلیت داره کسی که ادم میکشه باید بکشنش این دیگه چه ربطی به این عصر و عصر قدیم داره الکی چیزی ننویسید که بگید ما روشن فکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
داداش چرت گفتی قبول کن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
سلام

بنده کارشناس ارشد حقوقم

قانون راجع این مورد متقن هستش
قصاص حق اولیای دم بود
خرده نگیریم
بحث نداره که
اما

این خانواده اصلا اهل گذشت نبودن فقط خود اقا امام زمان نیومد جهت گرفتن رضایت خیلی از شخصیتها اومدن و....نشد که نشد حقشون رو احرا کردن.


اما چرا ۸ سال
قانون میگه باید جسد پیدا شه و صحنه سازی شه جهت اثبات .
چون جسدی نبود ۸ سال طول کشید

به شخصه میگم قصاصش شبهناک بود.
کاش گذشت کنیم.

خدا راحت میگذرهاااااا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
باید اونقدر زجرش میدادند تا بگه جسد کجاست قوانین ما مشکل داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
منم آدم بکشم و جسد رو پنهان کنم نباید اعدام بشم؟
فکر می کنی پنهان کردن جسد کار سختی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۳۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
ترحم بر پلنگ تیز دندان // ستم کاری بود بر گوسفندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
همین شماها هستید که ادعاتون آسمون میره من کارشناس ارشد حقوقم ، هستی که هستی لابد با این طرز تفکر چند تا جانی تربیت خواهی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
برادر و یا خواهر محترمی که خودتان را کارشناس ارشد حقوق معرفی می نمایید
این خانواده تنها خواهان بقایای پیکر فرزندشان بودند تا حداقل قبری برای التیام مادرش فراهم گردد که فرد قاتل و خانواده اش تا آخرین لحظه از بیان آنچه که چه بلایی بر سر آن آورده اند امتناع نمودند. این دیگر ربطی به سر سختی خانواده ی مقتول ندارد که شما به آن می پردازید.
چرا اینگونه بیان نمی کنید که اگر امام زمان هم می آمد خانواده ی قاتل نشانی از بقایاق پیکر مقتول در اختیار خانواده مقتول قرار نمی دادند؟
برادر و یا خواهر گرامی شما که ادعای کارشناسی ارشدت در حقوق می شود کمی منصفانه نظر بدهید
Iran (Islamic Republic of)
خدا جای حق نشسته
۱۱:۲۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کارشناس ارشد حقوق سلام در مورد قتل اقرار صریح کرده و منکر قتل نیست و اثبات شده پس چرا میگه منو ببخشن یعنی چی یعنی خطایی کرده بو قتل انجام داده ی گناه که نیست حالا شما اگر خیلی خبره ای باید وادارش میکردی جای جنازه رو بگه استاد که نسخه می پیچی دکتر از امام زمان مایه میگذاری مدرکت جای سوال داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کارشناس ارشد حقوق؟!؟!؟!
گَمان نیَکَم فلانی
Iran (Islamic Republic of)
mj
۱۳:۰۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کی گفته خداوند از قتل نفس میگذرد
آیه 179 بقره: و برای شما در قصاص، زندگانی است.
United States of America
غزاله
۰۸:۵۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدا را شکر عدالت هر چند دیر اجرا شد . عبرتی برای همه افرادی که دست به قتل زنان و دختران می زنند باشد . کاش قبل از اعدام چند بار با همون میله بارفیکس که بر سر غزاله چندین بار کوبیده بود می کوبیدند و جنازه اش را هم مانند غزاله مفقود می کردن که قبر نداشته باشه اونوقت میشد گفت عدالت واقعی اجرا شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
قضاوت کردن خیلی سخته و چه اتفاقی افتاده خدا میدونه ولی جسدی در کار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
یه دل خودم رو میزارم جای خانواده مقتول میبینم واقعا نمیتونم گذشت کنم
یه دل هم خودم رو میزارم جای خانواده قاتل میبینم واقعا سخته برای یه لحظه اشتباه جوانم رو از دست بدم
واقعا قضاوت سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
قتل چیزی است که ناامنی می آورد لذا باید قاتل را به سزای عملش رساند تا جان دیگران محفوظ باشد
اما گذشت همیشه سبب آرامش نیست بلکه گاهی سبب تکرار این جنایت بعلت اطمینان از بخشش طرف مقابل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خداوند آخر عاقبتمون را به خیر کنه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
محمود م
۰۸:۳۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدا لعنتش کنه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
ریختن خون جوانان شده روتین .
این ادم رو اگر میبردید بیابان های ورامین درخت بکاره آسمون زمین میومد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اگر دختر یا خواهر خودت رو هم کشته بود بازهم می گفتی درخت بکاره یا می گفتی باید از تک تک درخت های شهر آویزونش کنن ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود م
۰۹:۰۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
باید همین بلا رو سر خواهر و مادر خودت بیارن تا بفهمی خانواده مقتول چه عذابی میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
وقتی با خانواده خودت اینکارو کردن میگیم بفرستنشون درخت بکارن، روغنفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کاش استیکرها فعال بودند برای این نظر کارشناسی ات هزار تا استیکر خنده میذاشتم. دیگه تو اوج همه کارشناسی ها رو ارائه دادی
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۱:۱۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
حضرت والا، درخت قطع نکرده که ببریمش درخت بکاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
روحش در ارامش خدا به خانواده اش صبر بده راحت شد پدرش را در آوردند حالا غزاله خانم زنده میشه خانواده بی وجدانی داشتنذ حتی احترام خادمین امام رضا را نداشتند سنگدل تر از اینها ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
ان شاءالله خودت قاتل عزیزانت رو می بخشی عذاب وجدان نمی گیری
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۱:۱۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
خداوند در قرآن مى فرماید: ((و من یقتل مومنا متعمدا فجزاوه جهنم خالدا فیها و غضب الله علیه و لعنه و اعد له عذابا عظیما.)) (3) و کسى که فرد با ایمانى را از روى عمد بکشد, مجازات او دوزخ است, در حالى که جاودانه در آن مى ماند, و خداوند بر او غضب مى کند و او را لعنت کرده و از رحمتش دور مى سازد.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۳۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدایا شکرت که این آقای جانی اعدام شد .
خدا به خانواده مقتول صبر عنایت بفرماید ... الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۳۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
انسان خیلی باید مواظب رفتارش باشه
من کلاس اخلاق میرفتم در مسجد محلمون
استاد می‌گفت همیشه قبل از هر حرفی و هر کاری خوب فکر کنید
هیچ وقت برای گفتن یا انجام دادن دیر نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
نامرد نکرد حداقل بگه با جسد چیکار کرده که اون دنیا کمتر عذاب بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خداوند از سر تقصیرات هر دو بگذره عاقبت دوستیهای خیابانی و ول انگاری فرهنگی همینه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
⏬فرمول و راه و روش مستقیم((عاقبت به خیری)) برای همه◀️ازحضرت امام علی(ع):{هرکس به یادخدا و پند دهنده و اندرز دهنده در درون خویش باشد،،،خدانیز به یاداو و مراقب اوست}.|||♡♡سلام وعشق برهمه ائمه طاهرین و راستین(ع) هدی ونجات و فلاح♡♡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه این دل پر قساوتتان که مفصر دخترخودتان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خوب شد،دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چرا پس از 8 سال؟ طولانی شدن مراحل دادرسی در چنین مواردی هم برای خانواده مقتول و هم برای خانواده ی قاتل زجر آور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدا به پدر و مادر اون دختر بابت اینکه تا آخر عمر از محل جسد دخترشون بی خبر میمونن صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
واینکه دایم فکر کنند شاید به هوش آمده و دزدیده شده و....اونو را داغون میکنه .خدا صبر بده بهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
این بی وجدانو چرا ٨سال نگه داشتن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
این بی وجدانو چرا ٨سال نگه داشتن؟
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۸:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
به یک نعره کوهی ز جا بر کنند

به یک ناله شهری به هم بر زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
با اجرای این حکم شهری از زلزله مخوف نجات پیدا کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
با اجرای این حکم مردم از زلزله بدتر نجات پیدا کردن یعنی از ناامنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
نمیدونم چی بگم
ان شاالله خداوند از سر تقصیراتش بگذره و روحش قرین آرامش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
درستش اینه قاتل باید هرچه زودتر اعدام بشه نه اینکه دنبال رضایت بود و زمان خرید موقعی که قتل می کرد باید فکرشو می کرد اینجور افرادو باید در ملاء عام اعدام کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشه نه اینکه بی سروصدا در زندان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
حالا اگه در ملا عام اعدام میشد همه میگفتن چرا باید همچینین صحنه هایی رو مردم ببینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
موافقم،دمت گرم گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
حسن ایزدی
۱۱:۴۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
کاملا موافقم اگه در ملاء عام اعدام بشه اثرات خیلی مثبتی داره و درس عبرت خوبی برای بقیه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
عالی بود بهترین کارو کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خدا ببخشدش و به خانواده اش صبر بده ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
بی وجدان لااقل ان دم آخر محل دفن جسد را بگو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اگر میدونسته حتما میگفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
یه سوال ؟ الان اگه غزاله پیداش شه و قتلی در کار نبوده باشه یا مثلاً قاتل یکی دیگه باشه و ثابتم بشه، اونوقت چی میشه ؟! غزاله قصاص میشه یا خانوادش؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
یک حقوقدان جواب بده لطفا
۱۲