آموزش مجازی قبل از هرچیز معلم ها را درگیر کرده زیرا می بایست کل ساعت شبانه روز درگیر نظارت بر فعالیت های دانش آموزان خود باشند ولی در دادن حق و حقوق معلم هیچ کس کاری انجام نمیده و عامه مردم خیال می کنند مدارس تعطیله و معلم پاشو انداخته روپاش داره استراحت میکنه!!خواهشن برید وضعیت معلم ها را حداقل از نزدیک یکبار هم شده ببینید بعد قضاوت کنید!نه حقوق درستی ،نه یک ریال مزایا،نه بیمه درستی،نه حق مسکنی،نه حق خوراک،نه بن رفاهی،نه واریزی به مناسبت های مختلفی حتی روز معلم هم یک ریال واریزی ندارند و نه خیلی پرداختی هایی که ارگانهای دیگر ماشاءالله دارند و ولی در آموزش و پرورش خبری ازش نیست و فقط در رسانه ها به دروغ صدا داره
علاوه بر مشکلات طبقات ضعیف با اموزش مجازی یکی دیگه از مشکلات عمده اموزش مجازی تربیت ضعیف اجتماعی دانش اموزان و مشکلات اجتماعی را برای دانش اموزان به وجود اورده
اما ظاهرا مسئولان فقط به فکر کرونا نگرفتن دانش اموزا هستن حالا اگر افسردگی گرفتن،از لحاظ اجتماعی افت کردن دیگه مسئولین کاری ندارن!!!!
شرایط برای همه پایه ها یکسانفرقی نداره باز شدن مدارس برابر با افزایش امار اونهایی که میگن واسه مسافرت و اینا کرونا نیست ولی برای حضوری شدن مدارس هست اصلا هماینطوری نیست اون هایی که میرن مسافرت میگن دوتا ماسک زدیم ادمای خیلی مزخرفی هستند به جای اینکه مدارس باز شه یه اپلیکیشن رو برنامه نویسی میکردن که به درد بخوره نه اینشاد که دم بهدقیقه مینویسه در حال بروز رسانی...... اینترنت دانش اموزی هم دروغ ما هر 20 روز یه بار 10 گیگ اینترنت میزدیم با زور این اینترنت این شاد کارمیکرد...... بیشتر از نصف حجم گوشی رو هم اشغال میکرد هر هفته هم باید حافظه را هم خالی میکرد.... تغلب هم از طرف دیگه... ولی باهمه اینها بچه ای که درس خوان باش خودش میخونه چه مجازی چه حضوری مایی که امسال میریم دهممجازی خوندیم حضوری دادیم بهترین نمرات رو هم کسب کردیم و تجربی هم الف اوردیم... اینا بهونست هیچی یاد نگرفتیم قرار نیست که فقط معلم یاد بده یه دانش اموز که متوسطه اول و دوم درس میخونه یا اونیکی دوره دوم ابتدایی میتونه از منابع دیگه هم بخونه پس اونایی که نمیخونن بهونه است ما مجازی یاد نگرفتیم سلامتی دانش اموز ها اولویت چون اینده سازان مملکت هستن اونهایی هم که میگن یه سال مدارس رو ببند.. به جای این کار باید جاده ها و بازار ها رو ببندن تا میخواد دوروز تعطیل شه همه هجوم میبرن شمال و مشهد
سلام اون عزیزانی ک میان میگن مدرسه مجازی باشه و فلان صد در صد اولیا هستن چون از روی احساسات و علاقه به فرزندانشون حرف میزنن ولی جای ما دانش اموزا نیستن ک ببینن مجازی چه زجری داره
یکی مثلا میاد میگه من خدا را شکر از سطح علمی عالیم و از اینترنت فیلم دانلود میکنم و میبینم خب شما شاید از اون فیلما چیزی بفهمی ولی یه دانش آموز کلاس اول دوم چه درکی از آموزش های غیر از معلم خودش میتونه داشته باشه ؟!!
من واقعا نمی فهمم چطور شمال رفتن و خوش گذرانی نمیتونه کرونا را منتقل کنه ولی مدرسه یه دانش آموز ک همه ی آینده ی اونه بده و کرونا زیاد میشه ؟!
بعدم یه گلایه از مسئولین دارم برای چی اول واکسیناسیون را از سن بالا ها و ۹۰ساله ها آغاز کردین ؟اونها محترمند درست ولی با همین واکسنم نهایتا ۲یا ۳سال دیگه زنده اند این دانش آموزان هستن ک قراره آینده ی این مملکت را تامین کنند
ببخشید طولانی شد ولی حرف دلم بود
به نظر من مدرسه ها باید برای دانش اموزان دوره دوم متوسطه حتما باز باشند چون اونا میتونن مراقب خودشون باشن من خودم یک مادرم وتنها یک فرزند دارم حاضرم اولین نفری باشم که تنها فرزندم را بفرستم مدرسه چون پارسال به فرزندم ظلم شد از طریق بعضی معلمان
چرا می گویید از طرف معلم ظلم شد معلمی که هیچ تجهیزات مجازی در اختیارش قرار ندادند وبسیاری از معلمان هم توان خریدن یک گوشی هوشمند را ندارند درصورتیکه آموزش مجازی نیاز به کامپیوتر ولپ تاپ دارد که قیمت سرسام آوری دارند ودر توان معلم نیست که این وسایل را خریداری کند با این اوصاف باز معلم مقصر است؟مقصر مسئولانی هستند که امکانات فراهم نمی کنند وتوقع دارند معلم معجزه کند حقوق معلم هم پاسخگوی یک زندگی حداقلی هم نیست زمانیکه معلم از حقوق کم خودش می گفت عده ای می گفتند معلمان زیاده خواه هستند پس معلم را مقصر نکنید
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
معلمی بهترین و راحت ترین شغل دنیا هستش.
تازه لپ تاپ هم می خوان بدن
من با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه علم و صنعت حاظرم بیام معلم
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
واقعا حرفتون رو قبول دارم . بعضی از معلم ها اول سال با توجه به چاپلوسی بعضی دانش آموزا نمره می دادند و هنوز مشخص نبود چه دانش آموزی فعال و زرنگ است کارنامه ماهانه رو دادند و همین رفت توی کارنامه شون و از طر ف دیگه وقتی درس می دادند و دانش اموز نکته برداری می کرد انتظار داشتند مرتب دانش آموز ان مرتب تایپ هم بکنند تازه بعضی ها مسابقه تایپ هم می گذاشتند که همیشه دو نفر که تند تایپ بودند طبق معمول مثبت می گرفتند و خیلی نا حقی بود و معلم حتی تو این مسئله توجه به سرعت نت اینترنت نداشت
به هیچ عنوان نباید مدارس حضوری باشه... الان که مدارس باز نیست این وضعیت تاسف آور و آمار بالای فوتیهاست! وای به حال اینکه مدارس هم باز بشه...من که باز هم بشه، به هیچ عنوان فرزندانم را نمیفرستم!
سلام.خواهرم مدرسه میرفت و من از و خانواده ام از خواهرم کرونا گرفتیم اون اوایل.اینی که میگن کودکان ناقل نیستن طبق تجربه خودم صحیح نیست.کسی هم در مدرسه رعایت نمیکنه.یک معلم تعریف میکرد و که بچه ها از قصد عمدی تو صورت همدیگر سرفه میکنن و قابل کنترل نیستن.بازگشایی مدارس باعث انتقال کرونا به خانواده ها افزایش بستری ها و افزایش مرگ و میر میشه.الان هم دیدیم که با دلتا بچه ها هم به بیمارستان میوفتن.
بازگشایی مدارس مهمه اما مهم تر زندگی افراده که طبق قاعده اهم و مهم مدارس نباید باز شه(اینم اسلامیش)
خیلی هم عالی ،دانش آموز زرنگ چه مجازی چه غیر مجازی زرنگه وفقط فرقش اینه که مدرسه رفتن باعث مرگ دانش آموزها میشه ،من که تا پایان کرونا اگه مدارس حضوری باشه دخترم رو مدرسه نمیفرستم
چرا ما دانش آموزا رو هی به این ور و اونور پاس میدین
یه تیر خلاص بزنید بگین مدرسه ها به علت کرونا جان فعلا درشو تخته میزنیم خلاص
حالا نه که مدرسه ها باز بشه خیلی معلما خوب تدریس میکنن
این مدرک و چطور به بعضی معلما دادین???!
بابا چه جوری بگم که دل اونی که باید بسوزه بسوزه؟
عدم رعایت نکات بهداشتی در مردم نهادینه شده .
قبل از کرونا یادتون هست یک دستمال ما قابل توی جیباتون نمی چپوندین که وقتی خلط گلو داشتین تو دستمال لامروت نفس کنید . آدم حالش بهم میخورد وقتی نگاهش رو زمین می افتاد .
چقدر مخاط بینی اونو با انگشتان مبارک گرفتید و مالید به تنه درخت و نیمکت و دیوار ؟
جوابش در اینجاست عزیزان دقت بفرمایند
توی مدرسه دختر من ، قبل از آمدن کرونا را میگم ها ، توی دستشویی ها مایع دستشویی که وجود نداشت هیچ ، بچه ها مجبور بودم با آب سرد دستهاشونو بشورند و تازه همان کار را هم نمیکردند چون آب سرد بود .
رفتم به مدیرشان گفتم . گفت بودجه نداریم .
خب به این ترتیب میخواهید بی نظافتی در ما نهادینه نشود ؟
چنین است جوانان من که بعد از دو سال اکنون به شما میگویم از این آموزش و پرورش چیزی در نمی آید . بچه ها را زیر پر و بال خود بگیرید شاید چیزی بشود .
لطفا به همدیگه توهین نکنید و احترام رو نگهدارید تا همفکری کنیم ببینیم امسال رو چه خاکی توسرمون بریزیم خودم مادر شاغل هستم با دو بچه دبستانی،خدا بزرگه تا بازگشایی مدارس یک ماه مانده.فقط خدا خودش کمک کنه واکسیناسیون عمومی سریع انجام بشه اون وقت ایمنی جمعی حاصل میشه مدارس باز میشن
شما دیگه کی هستین بچه مثل دسته گلت رو می خوای با واکسنی که هنوز جواب پس نداده موش آزمایش قرار بدی بده ما که هیچ وقت بچمونو واکسن نمی زنیم فقط باید تعداد بچه های کلاس کمتر باشه وساعت های مدرسه یه ساعت برا رفع اشکال
ناشناس
۰۰:۵۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
واقعا جای تاسفه ،تو این بحران کرونا تنها چیزی که اهمیتی نداره و بی ارزشه درس وتحصیله ، سلامتی وجان بچه ها که آینده سازان کشورن خیلی مهمتر از درسه ، همش از درس ومدرسه رفتن میگید اول فکر سلامتی وزمینه ساز باز گشایی مدرسه باشین اونم فقط واکسنه ، جان انسانها حرف اوله
پرستار و دکتر ها دارن داد میزنن که در خانه بمانید الان یه دکتر میگه که من خیلی وقته که بچه ها و خانوادمو ندیدم لطفا باز نکنید بزارین اوضاع آروم بشه لطفا ایران خیلی اوضاع خرابه
پرستار و دکتر ها دارن داد میزنن که در خانه بمانید الان یه دکتر میگه که من خیلی وقته که بچه ها و خانوادمو ندیدم لطفا باز نکنید بزارین اوضاع آروم بشه لطفا ایران خیلی اوضاع خرابه
پرستار و دکتر ها دارن داد میزنن که در خانه بمانید الان یه دکتر میگه که من خیلی وقته که بچه ها و خانوادمو ندیدم لطفا باز نکنید بزارین اوضاع آروم بشه لطفا ایران خیلی اوضاع خرابه
پرستار و دکتر ها دارن داد میزنن که در خانه بمانید الان یه دکتر میگه که من خیلی وقته که بچه ها و خانوادمو ندیدم لطفا باز نکنید بزارین اوضاع آروم بشه لطفا ایران خیلی اوضاع خرابه
پرستار و دکتر ها دارن داد میزنن که در خانه بمانید الان یه دکتر میگه که من خیلی وقته که بچه ها و خانوادمو ندیدم لطفا باز نکنید بزارین اوضاع آروم بشه لطفا ایران خیلی اوضاع خرابه
ای داد برما روزی که مدارس حضوری بود قدر ندانستیم
حالا راضیم برای یه روز حضوری شدن مدارس از جان خود بگذریم
تورو خدا حضوری کنید مدارس مجازی سه چهار برابر از حضوری سختره
دیگه به والله من نا ندارم امسال غیر حضوری بخونم
کاری بکنیددیگر این غیر حضوری شدن مدارس
علاقه دانش آموزان نسبت به درس را هم کم میکند
کاری کنید ما از این گوشی فاصله بگیریم
سلام به همه
من دانش آموزی ام که از اواسط پایه پنجم با فضای مجازی درس خوندم.
و کلاس پنجم واقعا معلمان خوبی داشتم.
ولی متاسفانه کلاس ششم معلمی بی خیال گیرم آمد که کلا تو شاد هیچگونه فعالیتی نداشت.
من خیلی تلاش کردم و ازتوی گوگل با دنبال کردن آموزگار* زهرا حیدری *تدریس درس(ریاضی/علوم)را گرفتم و از خودم هزینه کردم و در کانون قلم چی ثبت نام کردم و آزمون دادم تا توانستم امسال تیزهوشان قبول شم.
من حداقل روزی دوساعت درس میخواندم ولی آنقدرا هم خانوادم سختگیر نبودن.
وفقط خواستم بدانید دانش آموزی که بخواهد درس بخواند و واقعا خودش بفکر درس هایش باشد چه مجازی و چه حضوی درسش را میخواند.
کوثراکبری استان خراسان شمالی شهرستان شیروان.
نگاه کنید معلمان اصلا تدریس شون بده درست که مجازی هست درسته که ما بچه ها ا فت کردیم یه یکی پیدا نمیشه این درد های ما دانش آموزان و بدونه به خداما ساعت8کلاس شروع میشه تا 4 بعدظهر بعد اعتراض میکنیم نمره کم میکنه زنگ هم به مدیر میزنیم گوشی رو برنمیدارن . به خدا مدرسه هاکه باز بود که این همه زجرنمیکشیدیم .
لطفااااا دوازدهم و حضوری کنید ما در هر صورتامتحانامون حضوری هست پس لاقن تدریس هم حضوری کنید
درسته خطرناکه اما ما امسال کنکور داریمممم
۲ساللل مجازی بودیم کلی از درساعقبافتادیم حالایا بخاطر معلم یا خودمون
اما بالاخره تابستونو داشتیم که بخونیم اما دوازدهم چییی؟اصلا وقت جبرانی نیست
ایکاش در این زمان باقی مونده تا مهر بچه های کنکوریو واکسن میزدن تا اونا فقط برن مدرسه
به امیدروزی که همه بچه ها و دانش اموزا بدون ماسک و ترس میرن مدرسه
ببخشید برای چه چیزی فکر میکنید ما میگیم حضوری ما فقط میخواییم درس بخونیم میخواییم باسواد باشیم نه اینکه در گوشی به راحتی همه تغلب کنن آنا شماها به این چیزا فکر نمیکنید فقط میگید جون بچه هامون
حسین
۱۸:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
توروخدااااااااااااا مدرسه هارو باز کنین ما کنکورررر داریمممم. هیچی نمیفهیمم ،بدبختمون نکنین
پایه های بالاتر رو من نمیدونم و قطعا خانواده ای که دوست داره بچه اش با این شرایط ناسالم بره مدرسه چی تو مغزش میگذره خود داند ولی مقطع دبستان چطور میشه توقع داشت از ی بچه بهداشت فردی رو رعایت کنه الان داریم روزی پانصد تا کشته میدیم آدم بزرگ که نمیتونن رعایت کنند بعد از بچه ها توقع داریم یعنی حاضرید خدایی نکرده فرزندتان کرونا بگیره ولی بره مدرسه که چی آخرش با مدرک حتی دکتری دربدر تو کشور دنبال کار باشه اینجا ایرانه جهان سوم با افکار پوسیده که آرزوهای برآورده نشده خودشون رو باید بچه هامون بدست بیارن
همون بهتر که مدارس غیر حضوری باشد ما در توانمون هست که کمک کنیم به فرزندمان مجازی درس بخونن و از جون بچمون سیر نشدیم هر که خیلی مایله بچه اش رو دو دستی بفرسته مدرسه .در ضمن تو این مدت کرونا لحظه ای به مسافرت فکر نکردیم که ی عده یاد گرفتن بگن مسافرت ایراد ندارن مدرسه ایراد داره
اتفاقا اونایی که میرن مسافرت بچه هامون رو دوست دارن بفرستن مدرسه چون ترسی از مردن ندارن
چرا شما یکم به فکر دانش آموزان پایه 8 نیستید ما پارسال انلاینی خوندیم هیچی یاد نگرفتیم اگه 8 هم انلاینی بخونم باز چیزی یاد نمیگیریم اون وقت کلاس نهم که بریم هیچی بلد نیستیم و معدلمون هم کم میشه اون وقت نمی تونیم بریم یه رشته خوب اما اگر امسال حضوری بریم چیزایی که پارسال یاد نگرفتیم رو یاد میگیریم و نهم بلد هستیم خودمون تلاش میکنیم و بهترین رشته رو میاریم واقعا ارزش داره که ما 9 سال درس بخونیم تو سرما و گرما بریم مدرسه اخرم به خاطره یه کرونا نتونیم به ارزومون برسیم مثلا شاید یکی دلش بخواد دکتر بشه اگه چیزی بلد نباشه معدلش کم بشه رشته تجربی رو نیاره باید چه کاری کنه؟ ها؟
من خودم هشتم و نهم انلاین درس خوندم و کارنامه نهمم بد شد در صورتی ک تقصیر من نبود
تمامی درس هام نمره عالی کسب کرده بودم
ولی نهم که امتحان حضوری دادم کارنامم خراب شد و کسی هم تدریس انلاین رو مقصر نمیدونه
چقد بدبختیم ما خدا
قراره در آینده چه دکتر و مهندس و مسئولینی بشیم؟
ناشناس
۱۷:۲۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
لطفا خواهش میکنم مدارس رو باز کنید اگر دوباره مدارس در فضای مجازی دایر باشد پس تکلیف پایه دوازدهم و نهم که امتحان نهایی به صورت حضوری دارند چه میشود حداقل باید در هفته یک روز در میان مدارس به صورت حضوری باز باشد
من خودم امسال نهمم و هیچی از هفتم و هشتم سر در نیاوردم نمیدونم اگه نهم آنلاین باشه چیکار کنم
ناشناس
۱۶:۵۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام
من دانش اموز سال یازدهم هستم خداروشکر از نظر علمی در سطح ایده آل هستم و هدفم از تعطیلی ها سواستفاده نیست ولی خیلی از دوستانم هم به تعطیلی مدارس تاکید دارن.
با اقتدار میگم که برخی دروس که به هیچ دردی نمیخورن رو از کتاب مینوشتیم ولی مطالعه کنکور کامل بود و مطمئنم که کسی که با زور معلم و اولیا درس میخوند الان نمیخونه و کسی که واقعا هدفش درس خوندن هست در هر شرایطی امادگی شو حفظ میکنه ...تعطیلی های مدارس لطمه ای به دانش آموز مستعد نمیزند!!
لطفا ثبت بشه
من الان کلاس دوازدهمم یازدهمم که پرید از کلاس دهمم فقط نصفشو حضوری درس خوندم این وضعیت درس دادن معلماست هر موقع هم دلشون میخواد امتحان میگیرن چرا آموزش و پرورش برای ما کاری نمیکنه چطور مساجد بازه ولی مدارس که بازبودنشون ضروریه باید بسته باشه
خیلی خیلی شما راحت هستی خانم/آقا.......اگه مدارس کلا بسته باشه و بخواد هر بچه ای برا خودش حال کنه که خیلی ببخشید هر کی هر کی میشه!بعد اگه بخوان سال بعد مدارس و راه اندازی کنن هیچکس نمیره مدرسه
آرش
۱۶:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
به نظر بنده باید مدارس باز بشه و از اون ور حجم مطالب درسی کم و تعداد دانش آموزانی که سرکلاس حضور پیدا می کنن کم باشه
تموم شد رفت.
من واقعا نمیدونم اینا که میان میگن اشکال نداره فوقش یکی دو سال عقب میفتن با خودشون چه فکری میکنن درسته سلامتی مهمه اما سلامتی که باعث بشه پایه و سطح دانش آموزا بیاد پایین و دیگه نتونن اون خواسته ها و اون هدفاشون برسن چه فایده ای داره؟ به نظرم امسال باید حضوری بشه چون اگه نباشه واقعا ما دانش آموزا ضرر میکنیم حالا اشکالی نداره ابتدایی ها غیر حضوری باشه اما باید دبیرستان حضوری باشه شما که میگی آموزش آنلاین خوبه برو درس های فیزیک و شیمی دبیرستان رو بخون ببین آیا میتونی خودت یادبگیری یا ن مطمئنم خودت تا پنجم دبستان هم نخوندی واقعا متاسفم
سلام علیکم.
منی که امسال میرم دهم تو یه مدرسه ی دیگه...کلا کتابا عوض شده ۱۰ تا کتاب جدید اضافه شده معلما و کادر مدرسه و بقیه دانش آموزارو نمیشناسم چجوری درس بخونمم؟
بابا چرا گیر دادین ابتدایی باز کنین؟بچه کلاس اول چجوری پروتکلارو رعایت کنه؟
دبیرستانارو بازکنین والا که همه راضین...
بهانه بنی اسرائیلی نیار
برای همه غیر حضوری هستش
پس فرقی در کار نداره
ناشناس
۲۱:۳۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
کاربر ۱۸:۴۶ خودت بهانه های بنی اسرائیلی نیار از با مدرسه حضوری مشکل داری چرا بهانه میاری مدرسه باید حضوری بشه حداقلش از دهم به بعد من خودم امسال میرم یازدهم سخت ترین سال آموزشی بود که دیدم
ناشناس
۱۰:۰۴ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
واسه همه غیر حضوری هستش
و برای من خیلی آسون بود
ناشناس
۱۵:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
کاربر ۱۰:۰۴ حرف اشتباه نزن
ناشناس
۱۶:۰۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
اره خیلی خیلی حرف خوبی میزنی
ناشناس
۱۶:۲۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مدارس کل دنیا تعطیل شده
پس دلیلی نداره ماهم فرزندانمون رو به کشتن بدیم
یه چیزی در مورد ما ایرانی ها هست و وانم اینه که دقیقه نودی هستیم. دقیقه نود فکر همه چی میفتیم. لحظه اخر به فکر حل مشکل میفتیم. میشد بعد از انتخابات یعنی از تیر ماه مسئولین به این فکر بیفتن که دوماه دیگه بچه ها میتونن برن مدرسه؟ زیر ساخت لازم وجود داره. میتونیم معلما و دانش اموزارو به موقع واکسینه کنیم که خدایی نکرده مریض نشن اما لطف مسئولین بادرایت و دور اندیش فهمیدیم که کسی به فکر مردم نیست و امار فوتی های روزانه خبر از این میده جان شما در دست خود شماست. کسی به فکر شما نیست. خودتون به فکر خودتون باشید.
به خدا دارید اشتباه می کنید
من امسال که مجازی بود سال دوازدهم بودم
درسم به شدت افت کرد از معدل 19:70اومدم 17:79
کنکور هم که امید به رتبه زیر 1000 داشتم خراب کردم
از من گذشت ولی لطفا لطفا اگه شرایطش هست کسی که میتونه و شهرش هم ظرفیتش رو داره حضوری اگه شده 2 نفره برن
البته کسی که بخاد واقعا درس بخونه
کسی که بخاد ولش کنه فقط قبولی بخاد که کلا.استناء هست
واقعاً آنهایی که میگن باید مدارس باز شود به فکر سلامتی فرزندان خود نیستن به فکر سلامتی فرزندان دیگران و جامعه باشند این افراد واقعا از فرزندان خود به تنگ آمده و نمیتوانند آنها را کنترل کنند که حتما الآن هم در مسافرت به سر میبرند و میخواهند به بهانه مدرسه و درس از شر فرزندان خود در منزل راحت شوند والا که مدارس به صورت مجازی وبه خوبی با زحمات مربیان و معلمان عزیز برگزارشده و فقط زحمت کادر آموزشی را بیشتر کرده پس سلامتی فرزندان ما یعنی سلامتی جامعه
واقعا براتون متاسفم که فکر میکنید خانواده ها برای خلاص شدن از دست بچه هاشون اونا رو مدرسه میفرستن! شما میدونی آموزش مجازی چه اثرات مخربی روی دانش آموزان داره؟ میدونی یه معلم چقدر زحمت میکشه و از زندگی و خواب و ساعاتی که باید برای خودش صرف کنه مایه میذاره تا برای دانش آموزانش فایل و فیلم تهیه کنه؟ میدونی سطح سواد چقدر با آموزش مجازی پایین میاد؟ میدونی چه اثرات روانی منفی ای روی دانش آموزان داره؟ واقعا متاسفم...
ناشناس
۱۵:۵۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
درست میگه خیلی مجازی اثرات بدی داره
ناشناس
۱۵:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
حقوق معلمان حلال است و نوش جانشان! معلم های اطرافم دیدم چقدر زحمت می کشند برای آموزش مجازی که سخت تر و بعضی تا 12 شب درگیر هستند! آن عده اندک هم که کم کاری می کنند مثل همه ی اقشارو اداره ها که بالاخره وجود دارند! اداره ها که الان تعطیل اند و کاری نمی کنند اما معلم در شاد باید درس بده! معلم ها مقصر نیستند باید بساز برقصند یک اولیا می گه حضوری یکی می گه غیر حضوری!!! بهتر اين است که اختیار به مدارس واگذار بشه که با اولیا تصمیم بگیرند و مخصوصا پایه های بالا اگر تمام شرایط مناسب بود حضوری بشه!! معلم گناه نکرده ستاد کرونا دستور داده! بدی معلم گفتن حق الناس و باید جوابگو باشید! معلمی دیدم که کبد را داد یا در فضای باز تدریس حضوری داشت بدون یک ریال بگیره! معلمی دیدم که جانش را فدا کرد! تمام اموالش را هزینه بیماری دانش آموزان کرد! شما ندیدید و نمی دانید اما در اطراف زیاد دیدیم ان شا الله که انسان باشیم و انسانیت بیاموزیم
احسنت به این تصمیم گیری ، سواد مهم نیست ، فعلا پای جون در میان است ، هر بچه ای که بره مدرسه ببین چند نفر از اعضای خانواده را در گیر میکنه ، مگه بچهها میتونن از صبح تا سه بعد از ظهر همه پروتکل ها را رعایت کنن
بهتر است یکی از مولف های اصلی وثابت مدارسی که است خدمتگذار وسرایدار که اکثر مدارس با کمبود ان مواج هستند نام ببرید یا ندارند یا خدمتگذار دو شیفت کار می کند وحقوقش خیلی کم است وکارها زیاد وبهداشت اصلی کار خدمتگذار فکری برای این قشر زحمتکش وخط جلو کرونا بگیرید
من با برگزاری مدارس مخصوصا برای پایه ابتدایی مخالفم، بچه های کوچیک نمی تونن به مدت طولانی ماسک بزنن، تو مدرسه هم مطمئنا دست به همه چیز میزنن و بهداشت رو رعایت نمی کنند تازه تو سرویس هم بچه ها به هم چسبیدن، من که از کلاس مجازی پارسال راضی بودم، هم معلم درس میداد و هم کلی کلیپ آموزشی میفرستادن، خیالمون هم راحت بود که بچه مون مریض نمیشه، من بچم کلاس اول هنوز کرونا نیومده بود تو سه ماه دو بار آنفلوآنزا گرفت، بس کلاسشون شلوغ بود هرکی مریض میشدفوری بقیه هم میگرفتن، کرونا که جای خود داره و واگیرش خیلی بیشتر است وخطرناک هم هست، این جهش های جدیدش هم که بچه ها رو راحت درگیرمیکنه، خدا خودش رحم کنه
الان اون دوازدهم تجربی بدون امکانات چه جوری کنکور بده ده سال زحمتش به هدررفته چرا وضعیت کرونا روبرای امتحان نهایی وکنکور لحاظ نمیکنید که حق اون که نداره کلاس خصوصی بگیره بااین شرایط ضایع نشه
8 سال گذشت و اتفاقی نیفتاد.بعد شما انتظار داری تو دو سال معجزه رخ بده؟!
ناشناس
۱۶:۲۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ساکت باش باو
ناشناس
۱۷:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
پس بچه هات با گوشی چه کار می کنند؟ عجب نظارت والدینی داری داداش!
ناشناس
۱۵:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام ما نه مسافرت رفتیم، نه دورهمی داشتیم، نه بچه ی من از این بچهها هست که تو کوچه بره بازی همش تو خونه هستیم، با حضوری مخالف هستم
معلم آنلاین داره زحمت میکشه چرا میگین پول مفت میگیرن
اتفاقا آنلاین بچتون یه نفر هست راحتتر درس یاد میگیره تا داخل کلاس 30،40نفره،2ساعت میخواد وقت بزاری برا بچت به هر گرفتاریم که باشید 2ساعت آنلاین چیزی نمیشه
آنلاین بهتره، سلامتی بچهها هم مطمئن هستیم،
شما از کجا میدونی بچه ای که میاد مدرسه از خانواده ای باشه که ناقل نیست، مدیر و معاون جلو شما رعایت میکنن پشت سر شما میگن این تعداد بچه رو چجور کنترل کنیم که خدایی حقم دارن
نه برای یک دختر نهمی من دخترم نهم بود امسال اصلا هیچی از درسا با کلاسآی انلاین نفهمید ازمون ورودی هم داشت مجبور شد هم بره کلاس خصوصی هم خودش سه برابربخونه
ناشناس
۱۷:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
منم دقیقابا نظر شما موافقم،من ترجیح میدم ساعتهای طولانی از زندگیم بزنم وکنار بچه ام باهاش مجازی کار کنم تا اینکه نگران این باشم که نکنه امروز تو مدرسه کرونا بگیره وجونش به خطر بیفته،تازه با تجربه ی ۲سال مجازی کار کردن،امسال آماده تر هم هستیم،در ضمن اکثرخانواده ها مثل ما بچه های کوچکتریا حتی نوزاد تو خونه دارند که اگه دانش آموزی تومدرسه کرونا بگیره جون اونها هم به خطر میفته،تا وقتی همه ی ایران واکسینه نشوند باز کردن مدارس خیلی غیر اصولی وغیر انسانی است،
AA
۲۰:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
در جواب شما که گفتید نه برای یه دختر نهمی ، من خودم پارسال نهم بودم فقط با یه کتاب جامع و کتاب های درسی نه تنها معدلم بیست شد ، بلکه در آزمون تیزهوشان شهرم هم که کلا از بین ۵۰۰ نفر شرکت کننده ۵ نفر پذیرش کرد پذیرفته شدم . از نظرم اون هایی که میگن به خاطر مجازی بودن درس ها تنبل شدیم دارن بهانه میارن ، چون کسی که واقعا علم بخواد در هر شرایطی میتونه
ناشناس
۱۶:۰۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
من یک امتحان کامل و نصف نمره شفاییم رو سره اینترنت از دست دادم
زکریا
۱۴:۵۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بازم تعطیل میشه روز به روز به بدبختیامون اضافه میشه ای وای به این شانس والا ما هیچی نمیدونیم
مدارس رو لطفا باز کنید منه کلاس دهمی که حتی نمی دونم چه کتابهایی داره چطور میتونم مجازی یاد بگیرم ؟ بعدشم ما امسال امتحان حضوری داشتیم که خدا رو هزار مرتبه شکر مدیر و معاون کلی رعایت کردن و هیچکدوم از دانش آموز ها کرونا نگرفت اگه همینطور رعایت کنند مشکلی پیش نمیاد مجازی اصلا نمیتونه جای حضوری رو بگیره
بنام خداوند جان و خرد :
بهترین و عاقلانه ترین و ایمن ترین شرایط برای برگذاری کلاس های آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان عزیز در همان فضای مجازی و تلویزیونی با کمک پدر و مادران در منزلشان همچون دو سال قبل است با این وضعیت بسیار خطرناک شیوع ویروسهای مختلف کشنده کرونایی بازگشایی مدارس ریسک خطر بسیار بالایی دارد کودکان و نوجوانان در خانه هایشان سالم و زنده باشند جلوی پدر و مادرانشان بهتر از آن است که به مدارس بروند و خدای نکرده بیماری سخت رنج آور پر هزینه کشنده غیر قابل جبران بگیرند بهتر مسئولان تصمیمات خردمندانه پیشگیرانه بگیرند و با کودکان و نوجوانان مردم ریسک پر خطر نکنند تا رفع کامل ویروسهای مختلف منحوس کرونا .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه
سلام و درود من به شما اموزگار فداکار // به احترامتان کلاه از سر یر میارم
ناشناس
۱۴:۳۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
بابا این چه وضعشه خسته شدیم حالا اگه مجازی اصلا به درد نمی خوره چون زیر ساخت مناسبش رو نداریم اینطوری هیچی یاد نمیگیریم لطفا مدارس رو باز کنید میخوایم بریم مدرسه
باز نشدن مدارس و نداشتن سواد بچه ها بهتر از داغ دار شددن یه خانواده است
اولن که بچه دبیرستانی ها به زور ماسک تحمل میکنن بعد ار بچه اول دوم ابتدایی توقع رعایت فاصله و بهداشت دارید بچه من وقتی مدارس باز شد بایه ماسک سه بعدی سفید فرستادمش با ماسک ساده سیاه اومد خونه گفتم چرا ماسکت تغیر کرده گفت با دوستم عوض ککردم
اخه این بچه ها رو که هنوز هیچی از کرونا نمییدونن
و چجوری بفرستیم مدرسه تصمیم باز نشدن مدارس بهتر
اخه بچه های راهنمایی نمیتونن درست برن دستشویی طوری که الوده نشن چه برسه به ابتدایی ها
نکند که انتظار دارید معلمین در مدرسه به بچه هایتان دستشویی رفتن یاد بدهند؟ خانواده های عزیز! کمی هم به جای سگ و گربه هایتان، به تربیت فرزندانتان برسید.
کل مدارس را تعطیل کنید آموزش وپرورش می خواهیم چه کار وقتی تمام کشور ها آموزش حضوری دارند یاآموزش حضوری ایمن برگزارکنید یا تعطیل کنید مسئولان دقیقا چه کار می کنند که این همه از دنیا عقبیم
اونی دوست دختر یا دوست پسر داره حداقل عقلش میکشه ماسک بزنه و تو جمعیت نیست ولی بچه ی من که ابتدایی تو کلاس 42نفره میفهمه ماسک رو بر نداره و با دوستش عوض نکنه
محمد
۱۴:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
مدارس ما امکانات مقابله با کرونا را چه از نظر مدیریتی و چه از نظر اقتصادی ندارند. پارسال قرار بود، کلاس ۳۰ دقیقه ای باشند، مدیر مدرسه ما می گفت که خیلی کم است و کرد ۶۰ دقیقه. با این شیوه مگر می شود، مدارس را باز کرد!
ما امسال امتحان حضوری داریم و هیچی با وجود این اینترنت های مزخرف نفهمیدیم
محمد
۱۳:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
باید مدارس برای ورودی های جدید مثل اول و هفتم و دهم حضوری باشه. ولی دوازدهما و نهما اگه میخوان نتیجه بگیرن باید توخونه از زمان استفاده کنند. و غیر حضوری براشون بهتره کسایی هم که میگن امتحانات نهایی سخته و.... شما خودت درست بخونی اصلا دبیر مدرسه لازم نیست بهت درس بده اونم مجازی. زمان زیاده بخونید کلاسم درحد یک رفع اشکال بدونید. اینکه گفتم ورودی های جدید باید حضوری باشن منظور این بود که باید با شرایط دوره جدیدشون اشنا بشن نه خدایی نکرده دچار این بیماری بشن. باید تدبیر بشه و علاوه بر رعایت بهداشت، مدارس سه شیفته بشن با این شرایط وگرنه باید قبول کنیم این واکسنا چون تازه تولید شدن تا عیب یابی کامل انجام بشه خطرناکن و غیر حضوری در این صورت بهتره
هر دانش آموزی در هر مقطعی نیاز به معلم داره
نتیجه همه خروجی ها(کنکور،امتحانات نهایی و .....) اینو نشون میده.
نمرات نهایی و درصدهای کنکور رو یه بررسی کنیم متوجه میشیم .
یادمون نره هیچکسی با خوندن حتی هزاران کتاب خلبان نمیشه حتما باید یک کاپیتان آموزش خلبانی بده
موفق باشید
ـ
۱۶:۰۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ببخشید ها ببخشید ها اگه ما بلد بودیم نیازی نبود دوباره بخونیم.... ماشالا معلم هامونم ی کلیپ دانلود میکنن و میزارن داخل کانال... ما دانش اموزان به همه گغتیم اما کیه پیگیری کنه... اگه بذره بما سخت بگیرن ماهم خوب میخونیم هم خوب یاد مبگیریم..... وقتی در حد کلاس ابتدایی درس مبدن و از ما توقع پرفسور بودن دارن کی جواب گوعه.... وقتی ما یه ثانیه دیر یا زودتر انلاین شیم نمره مارو کم میکنن کی جواب گوعه؟ فقط کاغیه دانش آموزان یه ذره اشتباه کنیم...
ناشناس
۱۳:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
من بچمو مدرسه نمیفرستم و برام مهم نیست حتی اگه رو بشه چون این دولت ثابت کرده که جون آدما براش مهم نیست پس باید خودمون به فکر جونمون باشیم و حالا ما لیسانس داریم چه کار کردیم نه کار هست نه در آمد بزار بچه هامون بیسواد باشن یکی دو سال هیچی نمیشه عقب بمونن
با این عقب ماندگی فکری که داری، همان بهتر که زیاد سواد یاد نگیری. به غرورت اضافه کردی و از عقلت کم کردی.
ناشناس
۲۳:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
عقب موندگی فکری رو شما داری که به ایشون توهین میکنی
دانش آموز کنکوری
۱۳:۵۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
ما دانش آموز کنکوری داره خیلی به ما ظلم میشه مدارس بازگشایی کنید کلاس های مجازی هیچ دانش آموزی خوب درس یاد نمی گیره 2 سال آموزش مجازی برا ما هیچی سودی نداشت پس اگر میخواهید آموزش مجازی کنید امتحانات نهایی رو مجازی کنید لطفاً مدارس دوره متوسطه دوم رو باز گشایی کنید
اما ظاهرا مسئولان فقط به فکر کرونا نگرفتن دانش اموزا هستن حالا اگر افسردگی گرفتن،از لحاظ اجتماعی افت کردن دیگه مسئولین کاری ندارن!!!!
زندگی می کنن
هم حقوقشون رو دارن و هم عشق و حالشون
اصلا هم نمی فهمن کارگر جماعت باید صبح تا شب کارگری کنه حقوق بگیره
بچه ی من ۳ سال پیش آنفولانزا گرفت تو کلاس ، ۲ هفته درگیر بود چه برسه به وضعیت حالا
من حاضر نیستم بچه م رو مدرسه بفرستم
یکی مثلا میاد میگه من خدا را شکر از سطح علمی عالیم و از اینترنت فیلم دانلود میکنم و میبینم خب شما شاید از اون فیلما چیزی بفهمی ولی یه دانش آموز کلاس اول دوم چه درکی از آموزش های غیر از معلم خودش میتونه داشته باشه ؟!!
من واقعا نمی فهمم چطور شمال رفتن و خوش گذرانی نمیتونه کرونا را منتقل کنه ولی مدرسه یه دانش آموز ک همه ی آینده ی اونه بده و کرونا زیاد میشه ؟!
بعدم یه گلایه از مسئولین دارم برای چی اول واکسیناسیون را از سن بالا ها و ۹۰ساله ها آغاز کردین ؟اونها محترمند درست ولی با همین واکسنم نهایتا ۲یا ۳سال دیگه زنده اند این دانش آموزان هستن ک قراره آینده ی این مملکت را تامین کنند
ببخشید طولانی شد ولی حرف دلم بود
تازه لپ تاپ هم می خوان بدن
من با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه علم و صنعت حاظرم بیام معلم
بازگشایی مدارس مهمه اما مهم تر زندگی افراده که طبق قاعده اهم و مهم مدارس نباید باز شه(اینم اسلامیش)
یه تیر خلاص بزنید بگین مدرسه ها به علت کرونا جان فعلا درشو تخته میزنیم خلاص
حالا نه که مدرسه ها باز بشه خیلی معلما خوب تدریس میکنن
این مدرک و چطور به بعضی معلما دادین???!
عدم رعایت نکات بهداشتی در مردم نهادینه شده .
قبل از کرونا یادتون هست یک دستمال ما قابل توی جیباتون نمی چپوندین که وقتی خلط گلو داشتین تو دستمال لامروت نفس کنید . آدم حالش بهم میخورد وقتی نگاهش رو زمین می افتاد .
چقدر مخاط بینی اونو با انگشتان مبارک گرفتید و مالید به تنه درخت و نیمکت و دیوار ؟
جوابش در اینجاست عزیزان دقت بفرمایند
توی مدرسه دختر من ، قبل از آمدن کرونا را میگم ها ، توی دستشویی ها مایع دستشویی که وجود نداشت هیچ ، بچه ها مجبور بودم با آب سرد دستهاشونو بشورند و تازه همان کار را هم نمیکردند چون آب سرد بود .
رفتم به مدیرشان گفتم . گفت بودجه نداریم .
خب به این ترتیب میخواهید بی نظافتی در ما نهادینه نشود ؟
چنین است جوانان من که بعد از دو سال اکنون به شما میگویم از این آموزش و پرورش چیزی در نمی آید . بچه ها را زیر پر و بال خود بگیرید شاید چیزی بشود .
ب ما اصلا کاری ندارن حالا چه ما بگیم حضوری کنید چه غیر حضوری
امر امر خودشونه
امر امر خودشونه
امر امر خودشونه
حالا راضیم برای یه روز حضوری شدن مدارس از جان خود بگذریم
تورو خدا حضوری کنید مدارس مجازی سه چهار برابر از حضوری سختره
دیگه به والله من نا ندارم امسال غیر حضوری بخونم
کاری بکنیددیگر این غیر حضوری شدن مدارس
علاقه دانش آموزان نسبت به درس را هم کم میکند
کاری کنید ما از این گوشی فاصله بگیریم
لطفا مدرسه رو باز نکنید دوستانم اصلا رعایت نمیکنن
دوستان من حتی یک دقیقه هم از هم فاصله نمیگیرن
من دانش آموزی ام که از اواسط پایه پنجم با فضای مجازی درس خوندم.
و کلاس پنجم واقعا معلمان خوبی داشتم.
ولی متاسفانه کلاس ششم معلمی بی خیال گیرم آمد که کلا تو شاد هیچگونه فعالیتی نداشت.
من خیلی تلاش کردم و ازتوی گوگل با دنبال کردن آموزگار* زهرا حیدری *تدریس درس(ریاضی/علوم)را گرفتم و از خودم هزینه کردم و در کانون قلم چی ثبت نام کردم و آزمون دادم تا توانستم امسال تیزهوشان قبول شم.
من حداقل روزی دوساعت درس میخواندم ولی آنقدرا هم خانوادم سختگیر نبودن.
وفقط خواستم بدانید دانش آموزی که بخواهد درس بخواند و واقعا خودش بفکر درس هایش باشد چه مجازی و چه حضوی درسش را میخواند.
کوثراکبری استان خراسان شمالی شهرستان شیروان.
درسته خطرناکه اما ما امسال کنکور داریمممم
۲ساللل مجازی بودیم کلی از درساعقبافتادیم حالایا بخاطر معلم یا خودمون
اما بالاخره تابستونو داشتیم که بخونیم اما دوازدهم چییی؟اصلا وقت جبرانی نیست
ایکاش در این زمان باقی مونده تا مهر بچه های کنکوریو واکسن میزدن تا اونا فقط برن مدرسه
به امیدروزی که همه بچه ها و دانش اموزا بدون ماسک و ترس میرن مدرسه
مدارس باید غیر حضوری باشه
ولی راهنمایی و دبیرستان ها باز بشه
همون بهتر که مدارس غیر حضوری باشد ما در توانمون هست که کمک کنیم به فرزندمان مجازی درس بخونن و از جون بچمون سیر نشدیم هر که خیلی مایله بچه اش رو دو دستی بفرسته مدرسه .در ضمن تو این مدت کرونا لحظه ای به مسافرت فکر نکردیم که ی عده یاد گرفتن بگن مسافرت ایراد ندارن مدرسه ایراد داره
اتفاقا اونایی که میرن مسافرت بچه هامون رو دوست دارن بفرستن مدرسه چون ترسی از مردن ندارن
تمامی درس هام نمره عالی کسب کرده بودم
ولی نهم که امتحان حضوری دادم کارنامم خراب شد و کسی هم تدریس انلاین رو مقصر نمیدونه
چقد بدبختیم ما خدا
قراره در آینده چه دکتر و مهندس و مسئولینی بشیم؟
من دانش اموز سال یازدهم هستم خداروشکر از نظر علمی در سطح ایده آل هستم و هدفم از تعطیلی ها سواستفاده نیست ولی خیلی از دوستانم هم به تعطیلی مدارس تاکید دارن.
با اقتدار میگم که برخی دروس که به هیچ دردی نمیخورن رو از کتاب مینوشتیم ولی مطالعه کنکور کامل بود و مطمئنم که کسی که با زور معلم و اولیا درس میخوند الان نمیخونه و کسی که واقعا هدفش درس خوندن هست در هر شرایطی امادگی شو حفظ میکنه ...تعطیلی های مدارس لطمه ای به دانش آموز مستعد نمیزند!!
لطفا ثبت بشه
تموم شد رفت.
منی که امسال میرم دهم تو یه مدرسه ی دیگه...کلا کتابا عوض شده ۱۰ تا کتاب جدید اضافه شده معلما و کادر مدرسه و بقیه دانش آموزارو نمیشناسم چجوری درس بخونمم؟
بابا چرا گیر دادین ابتدایی باز کنین؟بچه کلاس اول چجوری پروتکلارو رعایت کنه؟
دبیرستانارو بازکنین والا که همه راضین...
برای همه غیر حضوری هستش
پس فرقی در کار نداره
و برای من خیلی آسون بود
پس دلیلی نداره ماهم فرزندانمون رو به کشتن بدیم
من امسال که مجازی بود سال دوازدهم بودم
درسم به شدت افت کرد از معدل 19:70اومدم 17:79
کنکور هم که امید به رتبه زیر 1000 داشتم خراب کردم
از من گذشت ولی لطفا لطفا اگه شرایطش هست کسی که میتونه و شهرش هم ظرفیتش رو داره حضوری اگه شده 2 نفره برن
البته کسی که بخاد واقعا درس بخونه
کسی که بخاد ولش کنه فقط قبولی بخاد که کلا.استناء هست
معلم آنلاین داره زحمت میکشه چرا میگین پول مفت میگیرن
اتفاقا آنلاین بچتون یه نفر هست راحتتر درس یاد میگیره تا داخل کلاس 30،40نفره،2ساعت میخواد وقت بزاری برا بچت به هر گرفتاریم که باشید 2ساعت آنلاین چیزی نمیشه
آنلاین بهتره، سلامتی بچهها هم مطمئن هستیم،
شما از کجا میدونی بچه ای که میاد مدرسه از خانواده ای باشه که ناقل نیست، مدیر و معاون جلو شما رعایت میکنن پشت سر شما میگن این تعداد بچه رو چجور کنترل کنیم که خدایی حقم دارن
بهترین و عاقلانه ترین و ایمن ترین شرایط برای برگذاری کلاس های آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان عزیز در همان فضای مجازی و تلویزیونی با کمک پدر و مادران در منزلشان همچون دو سال قبل است با این وضعیت بسیار خطرناک شیوع ویروسهای مختلف کشنده کرونایی بازگشایی مدارس ریسک خطر بسیار بالایی دارد کودکان و نوجوانان در خانه هایشان سالم و زنده باشند جلوی پدر و مادرانشان بهتر از آن است که به مدارس بروند و خدای نکرده بیماری سخت رنج آور پر هزینه کشنده غیر قابل جبران بگیرند بهتر مسئولان تصمیمات خردمندانه پیشگیرانه بگیرند و با کودکان و نوجوانان مردم ریسک پر خطر نکنند تا رفع کامل ویروسهای مختلف منحوس کرونا .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه
با عرض سلام
خواهشمندم خواهران در حضور مرد نامحرم از جوراب ضخیم بجای جوراب نازک زنانه پانما در رنگ های مختلف استفاده نمایند
با تشکر
التماس دعا
جزو ألباني نشين هاي پيري هستين كه راه ديگه اي جز اين اراجيف واسه دلزده كردن مردم از دين پيدا نكردين
اولن که بچه دبیرستانی ها به زور ماسک تحمل میکنن بعد ار بچه اول دوم ابتدایی توقع رعایت فاصله و بهداشت دارید بچه من وقتی مدارس باز شد بایه ماسک سه بعدی سفید فرستادمش با ماسک ساده سیاه اومد خونه گفتم چرا ماسکت تغیر کرده گفت با دوستم عوض ککردم
اخه این بچه ها رو که هنوز هیچی از کرونا نمییدونن
و چجوری بفرستیم مدرسه تصمیم باز نشدن مدارس بهتر
اخه بچه های راهنمایی نمیتونن درست برن دستشویی طوری که الوده نشن چه برسه به ابتدایی ها
۱۰دورالکل(ضدعفونی) و۲۰دوروایتکسنزنه
ولموننمیکنهبریمکلاس
ازمرحلهمدیرهممیگذریمناظممیوفتهدنبالمون
میگهازهمدیگهفاصلهبگیرید
دیگه طاقت ندارم.
خسته شدم.
همش تو خونه ایم.
حداقل یه مدرسه رو بریم.
باهممیگردناوناکرونانمیگیرن
دانشآموزهاکهماسکمیزننوپروتکلهایبهداشتی
رو رعایتمیکنناوناکرونامیکیرن
نتیجه همه خروجی ها(کنکور،امتحانات نهایی و .....) اینو نشون میده.
نمرات نهایی و درصدهای کنکور رو یه بررسی کنیم متوجه میشیم .
یادمون نره هیچکسی با خوندن حتی هزاران کتاب خلبان نمیشه حتما باید یک کاپیتان آموزش خلبانی بده
موفق باشید