نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
گوهری
۱۶:۳۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
این جمله یادتون باشه : سعید محمد 12 سال رئیس جمهور خواهد بود 4 سال اول در دولت رئیسی و 8 سال بعد در ریاست جمهوری و محبوبترین رئیس جمهور نظام خواهد بود.
1400/03/24
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
چرا شایعه سازی و جوسازی شیطنت آمیز می کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
از اولم معلوم بود اینها پوششی‌اند وقتی هم مردم میگفتن پوششی‌اند بعضی حضرات بهشون برخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
پوششی بودن اشکال نداره. مهم اینه که روکشی نباشی و مثل همتی قصد ماله کشیدن به 8 سال دولت روحانی رو نداشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
از اولم معلوم بود اینها پوششی‌اند وقتی هم مردم میگفتن پوششی‌اند بعضی حضرات بهشون برخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
علیزاده پوششی همتی است و همتی هم رو کشی ۸ سال گند کاری دولت واسه جبه رانت خواران مثل اینکه این کار ها حلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا زدی تو خال . زاکانی با این بی ادبی ک به خرج داد مشخص شد ک هیچی براش مهم نیس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
پوششی بودن کجاش اشکال داره؟
جرم که نیس
بی ادب بودن توهین کردن و انشای دشمن روخونی کردن ایراد داره مثل همتی و مهرعلیزاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
زاکانی پته ی همتی رو ریخت روی آب شد بی ادب ، همتی و مهرعلیزاده این همه بد اخلاقی (دروغ ، تهمت) کردن شدن با ادب !!!!
عجب!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ایرانی
۱۷:۲۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
چقدرم از سوپر پوششی بودن هم بدش امد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
در مناظرات یکدیگر را به دروغگویی متهم می کنند. یعنی شورای نگهبان یک مشت دروغگو را احراز صلاحیت کرده؟!!!!آیا دروغگوها صلاحیت ریاست بر یک نظام اسلامی را دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
اینکه هم دیگه رو به دروغ گویی متهم می کنند طبیعیه ، اینکه نمی تونی تشخیص بدی که کی درست میگه یا دروغ میگه غیر طبیعیه.
ببین ابتدا چه شخصی به شخص دیگه اتهام میزنه ، بعد ببین همون فرد که اتهام وارد میکنه تابحال دروغ گفته یا نه ، مثال) همتی میگه من هیچ وقت کسری بودجه رو نخواستم با افزایش بنزین جبران کنم و اصلا تو دولت هیچ کاره و مجری بودم بعد به رئیسی اتهام میزنه که چرا وقتی می خواست بنزین رو گران کنن شما هیچ اقدامی نکردی !!! رئیسی میگه من مخالفت کردم ، حالا زاکانی میاد و درخواست همتی برای گران کردن بنزین با امضای همتی رو رو میکنه . دروغگو مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
احراز صلاحیت مثل احراز و داشتن گواهینامه است. راننده بعدش هر کاری کرد مقصر راهنمایی و رانندگی میشه؟
نامزد شما دروغ گفت به بقیه چه ربطی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
رای من اقای ریسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
رای همه رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۶:۱۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه در بین طرفداران نامزدهای جبهه انقلاب شاهد تخریب یکدیگر هستیم که این به سود جریان اصلاحات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
ما که تخریبی ندیدیم اگه شما قصد تخریب و انحراف نداشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
قاضی زاده هاشمی نباید انصراف بده چون به نفع همتی میشه و همتی نفر دوم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
تو جذب آرای خاکستری نقش داره
واقعیت اینه یه عده که پای صندوق میان فقط بخاطر رای دادن هست و هیچکدوم چشم دیدن ندارن به خصوص دولت سرکار

اینا یه اسم حد واسط انتخاب میکنن مثل قاضی زاده
برید نگاه کنید آرای هاشمی طبا و یا غرضی؟!!!! میفهمید منظورم چیه

بعدش یه امتیاز برای همتی هم هست پوششی زیاد
نظرم جلیلی و زاکانی به نفع رئیسی برن کنار و رضایی و قاضی زاده بمونن و روز اخر لفظی قاضی زاده بخواد به اصلح رای بدن ولی کنار نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
شما انگار مثل کلیدبی خاصیت همه چیز رو برعکس می گی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
Iran (Islamic Republic of)
محمد فخری
۱۶:۰۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
زندگی همه بد شده چون هیچکس بدن کاملی نداره و همه کم می آوریم همیشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
یک نفر از این پنج نفر انصراف بده به صحبت های همتی اطمینان پیدا میکنم که گفت اینها پوششی هستند و برای پوشش رئیسی اومدن؛ در نتیجه زمان صحبت رئیسی به نوعی ۵ برابر زمان صحبت همتی در مناظره بوده و این نابرابری رو من با رای خودم به همتی جبران خواهم کرد در غیر اینصورت، به کاندید مورد نظرم از بین ۷ نامزد رای خواهم داد.
Iran (Islamic Republic of)
یار قاسم
۱۶:۲۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
با رای درست و بدور از هیجان و احساسات آینده فرزندت را بساز نه زمان حال بعضی از کسانی را که عملکرد سیاه آنها در بوحود آمدن وضع موجود بسیار روشن است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
شما نگران تهمتهای بی خودی که همتی زد نشدی؟
همه جای دنیا نامزدها این اختیار را دارند به نفع دیگری کنار برند.
از نظر عقل و شرع هم اگر کسی احساس میکنه یکی بهتر از اونه تکلیفی نداره و بهتره کنار بره.
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
عزیز همتی ده برابر هم رای داشت چیزی برای گفتن جز ریسی ریسی گفتن نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
چ تهمتی همتی هر چی گفت حفیقته خودشم از همه بدتره اما واقعیتا رو گفت چرا نمیذارن کشور با کشورای دیگه روابط تجاری داشته باشه ک وضعمون این نباشه فقط رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
۱) اگه همتی گفته اینا پوششی هستند ، شاهکار نکرده و از ی بچه دوساله هم بپرسی میدونه که ممکنه بعضی ها به خاطر دیگری انصراف بدن
۲) ۴ سال پیش هم جهانگیری پوششی روحانی بود ، اون موقع چرا نمیگفتین پوششی عیبه و فلانو فلان
۳) جهانگیری پوششی بود به نفع روحانی رفت کنار ولی منفعتش رو برد و شد معاون اول ولی این آقایون اگر به نفع رئیسی برن کنار معلوم نیست که جزء هیات دولتش باشن یا نه و این خودش نشون دهنده خودگذشتگی و عدم خودخواهی و منفعت طلبی برای خودشونه
۴) موقعی که جهانگیری رفت کنار به نفع یکی دیگه رای دادی یا بازم روحانی !!!
۵) من خودم به رئیسی رای میدم ولی اگر با این همه اتفاقات تلخ (تلخو شیرین نه ، ۸ سال فقط تلخ بوده ) چه حوادث طبیعی و چه غیر طبیعی ، ی چیزی رو داشته و اون بی کفایتی دولت بود که بهانه تراشی میکرد برای کار نکردن (مثلا زلزله اومده کرمانشاه بجای اینکه به داد مصدومان برسن و کمک کنن گفتن برای مسکن مهر بوده !!!چه ربطی داشت به داد مردم باید میرسیدن که این اتفاق نیوفتاد ، هم به این بهانه به مردم کمک نکردن و هم مسکن سازی رو تعطیل کردن و حالا قیمت مسکن سر به ثریا میزنه و مثال های بسیار دیگه ) ، بازم همتی رای بیاره ، هر بلایی که سر این مملکت (ما مردم) بیاد حقمونه. هربلایی
ببخشید طولانی شد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
این حرفها را میزنی که در جبهه انقلاب اختلاف بیندازی. الکی تهدید نکن . از اول هم رای شما همتی بوده اما حالا میخواهی از فرصت این فضا که کسی شما را نمیشناسه استفاده کنی و تفرقه بیندازی. دیگه مردم گول این حرفها را نمیخوریم.
جهانگیری که خودش گفت پوششی است حالا اینجا بد شده .
عارف وقتی رفت کنار به نفع روحانی چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۱۷:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
مگر در دوره قبل جهانگیری پوششی روحانی نبود؟ مردم ایران آیا یادتان هست؟؟؟؟ علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
متن این نظر معلومه که قصد دروغگویی و ایجاد تفرقه و شکستن آرای رئیسی رو داره. مزدور مجازی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
زودتر تکلیف کاندیداهای پوششی رو مشخص کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
به داشتن چنین افرادی در جامعه ام افتخار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
افتخار به پوششیها!!!!!
اخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
همه ی ما به داشتن همچین افراد با بصیرتی که نفع انقلاب را بر نفع شخصی خود ارجح دانستن افتخار می کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
از همه عزیزان هموطن خواهشمندم که به نامزدهای انتخاباتی خدایی نکرده توهین نشود. تمام این ۷ بزرگوار، افرادی متشخّص و محترم هستند. اینکه ما طرفدار یک نامزد هستیم، دلیلی نمی‌شود که به توهین و تحقیر سایر رقبا بپردازیم. بسیار متشکرم از درج نظر این کمترین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
آفرین. سخن منطقی و درست همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
تمام مذاکرات کاندیدشدنها سیاست بود همه میروند کنار تاریسی رای بیاره بشه ریس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
به مولا علی قسم شما حرف راست گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
هرچی باشه بهتر از اینه که دوباره دولت روحانی بیاد
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۶:۰۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
اگر قراره انتخاباتی اینطوری بشه پس بهتره شورای نگهبان یه اصولگرا و یه اصلاح طلب و یه مستقل معرفی کنه دیگه اینقدر هزینه زمان از ملت و کشور برای تشریفات و وقت برای شناختن هفت نامزد تلف نشه این زمانها بین سه نامزد تقسیم بشه مثلا بین رضایی و همتی و ریسی؟؟؟!!! تا در این مدت زمان کم مردم به قدرت شناخت بهتر و بالاتری برای فردی توانا و کوشا و تلاشگر و با برنامه بیشتر انتخاب و برگزیده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
کسی را اجبار به شنیدن سخنان کسی کردند؟ یا کسی را اجبار به رای دادن به هر کدام از آنها؟
پس اختیار رای و شنیدن سخنان محفوط است و هدف انتخاب بهترین است.
در انتخاب آینده خود لجاجت نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
جهت اطلاع!!
در همه جا نامزدهای انتخابات این حق را دارند به نفع دیگر کنار بروند و از دیگری حمایت کنند. چیز جدید و یا بدی نیست.
انصراف آقایان رضایی، جهانگیری و عارف نمونه هایی از انتخابات گذشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
کناره گیری هرکدام خیانت به افکار مردم است و نباید از اول پنج نفر علیه آقای همتی تبلیغ می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
منصف باش.
تبلیغ منفی و تهمت های ناروا را جناب همتی آغاز کرد. جناب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
اولین نفری که تخریب را شروع کرد آقای همتی بود
Iran (Islamic Republic of)
شیراز
۱۶:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
تبلیغ نکردن،بلکه حقیقت رو گفتن.کارنامه همتی به اندازه کافی سیاه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
اولش همتی و مهر علیزاده شروع کردن . در یک نگاه کلی به مناظره آدم دستگیرش میشه این بنده های خدا نیامدند تا طرح های خود را ارائه بدهند آمدند تا رئیسی و تخریب کنن . و اما اینکه اگر در مورد همتی حرفی زده شد که شما به آن می گویید تخریب .چرا آقای همتی از خود دفاع نکرد و بحث و عوض می کرد . دفاع نکردن یعنی واقعیت داشتن آن حرف ها می باشد نه تخریب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
ای کاش یه خورده انصاف داشته باشین چه کسی تهمت توهین کارشه آیا جز همتی وعلیزاده وریسشون روحانی
چقدر زود فراموش کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
همتی چیزی برای دفاع نداشت. در جواب زاکانی که نامه درخواست همتی برای بنزین 5 هزار تومنی رو نشون داد، همتی از ترس گفت که من جواب زاکانی رو نمیدم. چون چیزی نداشت که بگه. داشت سکته میکرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد فخری
۱۵:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
هیچ چیز و هیچکس نمیتواند زندگی را بهترین بکند و دنیا باید خودش از اول بهترین می بود و نه پول زندگی را بهتر میکند و نه چیزهایی که انسانها ساخته اند و رییسجمهور چطور دنیا را بهترین بکند مگه میشود!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
دنیا بهتر میشود اگر بخواهیم و انتخاب خوبی داشته باشیم و گرنه رو به پسرفت و بدی میرود.
دنیا را هم میتوان آباد کرد و هم از او ویرانه ساخت مهم اندیشه و تلاش ماست.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
نابغه به نظرت آمریکای دویست سال پیش باید همانگونه میماند،ژاپن هم همانند صد سال قبل خود !!!چین و کره هم همانند پنجاه سال قبل خود !!!
با همین تفکرات حتما ایران صدساله دیگه هم همین ایران بلکه بسیار بدبخت تر و بیچاره تر و فقیرتر و کم جمعیت تر خواهد شد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
رای ما رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۵:۴۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
این تصویری که گذاشتی نشان میده که افکار باشگاه خبرنگاران چیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
وا متناسب با خبرش عکس گذاشته
از همینم زورتون میاد؟
خب بترکین
هرچی رئیسی تخریب کنین بیشتر محبوب میشه

برای ما سوابق مهمه نه وعده وعید
رئیسی با سوابقش خودشو نشون داده قبلا

رای همه رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
رودلف آرزو
۱۵:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
اگر آنچه در بالا نوشته شده درست باشد. فقط میشه گفت که هیچ چیزی تغییر نکرده و کماکان با شعور آدمها بازی میشود. پس برای شهادت حاجی سلیمانی هم میشود همینگونه برداشت کرد. واقعا متاسفم هم برای خودم و هم...........
Germany
زينب
۱۵:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
آقايان زاكاني و قاضي زاده به نفع رئيسي كنار بكشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
آره درستشم همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
قطعا در این برهه حساس هرکسی که خودش رو به نفع رئیسی کنار بکشه و باعث پیروزی جبهه انقلاب بشه هرگز فداکاریش از یاد مردم نخواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۴۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
اصلا چرا باید دوتا از شایسته ترینها و با برنامه ها کنار بکشند هم قاضی زاده هاشمی و هم زاکانی برنامه های خوبی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
عقل میگه بنفع رای بالاتر باید برن کنار
بعد رئیسی اینارو میاره پیش خودش در راس کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
این دو عزیز جزو کابینه دولت رئیسی میشن و برنامه هاشون رو عملی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
ای کاش برای آقای زاکانی اون 4 نفر برن کنار آقای رئیسی هم رئیس قو قضائیه باقی بمانه اینطوری به دزدان و متخلان اقتصادی امان نمیدن و کشور را با کمک هم سروسان میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
رهبری شخص خوب دیگری را قوه قضائیه میذارن. شما نگران قوه قضائیه نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
آقای رئیسی دنبال خشکاندن ریشه فساده که در دولته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
هیچ فرقی ندارد تمام امکانات در اختیار رییسی و جهت پیروز اعلام کردن ایشان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
ماهواره زیاد نگاه کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
۴ سال پیش هم میگفتن نتیجه ی انتخابات معلومه و رئیسی رئیس میشه ، ولی روحانی رئیس شد ، علی برکت الله .
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
زاکانی شاید ولی قاضی زاده نباید انصراف بده
Iran (Islamic Republic of)
شیراز
۱۵:۵۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
اتفاقا از بزرگواری و تقوای این دو عزیزه که برای پیروزی جبهه انقلاب ایثار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
دقیقاً موافقم. چون بنده به خاطر برنامه های آقای قاضی زاده برای نسل جوان و نوجوان به ایشون قراره رای بدم. اگه ایشون انصراف بدهند. انتخاب برای من دشوار خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
هر دو باید به نفع رئیسی کنار برن. این به نفع همه ماست. اگر کنار برند آقای رئیسی صد در صد اینارو دست راست خودشون قرار میدن. پس جای نگرانی نیس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
اگر آقای قاضی زاده را قبول داری باید ببینید ایشان به نفع چه کسی کنار می روند . کنار رفتن به نفع آن شخص یعنی آنکه من این شخص را و برنامه هایش را قبول دارم پس باید مطیع شخصی باشیم که قاضی زاده به نفعش کنار می رود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
جناب ۱۷:۱۶
ملاک من برای رای دادن، برنامه ها است نه جناح و شخص و ... . بنابراین اینکه فرموید باید مطیع باشی درست نیست. وقتی کاندیدای مورد نظر من انصراف دهد، من به کاندیدایی رای می دهم که برنامه های مورد نظرم رو داشته باشه نه لزوماً شخصی که اون کاندیدا به نفعش انصراف داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
رئیس جمهور باید پشتوانه در همه موارد داشته باشد وگر نه می شود مثل روحانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
رئیس جمهور باید پشتوانه داشته باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
ان شاءالله که این تصمیم مهم بزودی اتفاق بیفتند ،ملت ایران سپاسگزار این عزیزان خواهند بود ،نفع ملت مهمتر است .
Iran (Islamic Republic of)
شیراز
۱۵:۵۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
اشتباه منفی دادم
فرمایشتون کاملا صحیحه
به امید پیروزی جبهه انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
اگه این دو نفر و حتی آقای جلیلی هم کنار بکشن فداکاری جانانه ای خواهد بود و این حضرات در کنار آقای رییسی یک تیم عملگرا و قوی جهت نفع مردم ایجاد خواهند کرد. به امید روزهای پر نشاط.
۱۲۳