ظریف جزو سرمایه های نظامه و جزو قابل اعتماد ترین مهره های نظامه که میلیاردها دلار اعتبار داره و نماینده تام الاختیار ما تو سازمان ملل و 1+5
البته هر کی میتونه هر عقیده ای داشته باشه
از خواب بیدار شو هموطن. نگران نباش .چیزی نیست. داری کابوس میبینی.
برو یه لیوان آبلیمو بخور تا بشوره ببره پایین. بعدش بیا در خدمتیم.
ناشناس
۰۶:۰۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مقام معظم رهبری: اظهارات برخی مقامات مسئول مایه تاسف است.
پاسخ ظریف در اینستاگرام عوام فریبی و کاربرد انتخاباتی دارد
در پاسخ به جناب ظریف
سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چارهجویی کرد؛ و خداوند، بهترین چارهجویان است.
این فایل صوتی که بازی ظریف و مذاکره پرستان برای دو قطبی کردن جامعه در انتخابات پیشرو برای کاندیدای بعدی خودشان هستش؛
ولی ظریف به خاطر خیانتی که در گره زدن کل مشکلات مردم مظلومی که به دروغ های آنها اعتماد کردند، به برجامی که هنوز هم بر آن اصرار دارند ؛ دیگر در دل و چشم مردم کشور عزیزمان جایی ندارد. خدا کند مسئول بعدی با آگاهی و جدی گرفتن حق رای توسط مردم ، یک خداترس و دلسوز واقعی برای این کشور باشد و نه یک آهنربایی که فقط بلد است پشت میز بشیند و با لبخند باج دهد.
چون توی تلویزیون (مثل مستندات فروشنده و پدرخوانده و شب نامه و خیلی از مستندات دیگر) نمی گذارند مواضع واقعی شخص ظریف پخش شود، ظریف یعنی کسی که همه مذاکرات سراسر ضرر برجام را محرمانه (با نامحرم بودن ملت ایران) پیش برد. و این چنین با معطل کردن کشور به مذاکره، اقتصاد ما را به خاک کشاند. نظرات او را در اخباری که از طرف آمریکا و اروپا از مذاکرات پخش میشد و در متن برجام ( که به نفع همه بود الا ایران ) میتونی ببینی و نه گریه و دوست داشتن زبانی و مخالفت عملی با سردار دلها.
دیپلمات بودن مهارتهای خاصی به بعضی از افراد می دهد............!!!!!!!
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه میثم مطیعی و نه هیچ مداح یا صاحب تریبون دیگری حق نداره به وزیر امور خارجه رسمی کشور توهین کنه ... آخه یک صدم دکتر ظریف سواد دارن که دارن اظهار نظر میکنن ؟؟؟!!!
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
به ناشناس 14:15 :
مگر طبق قانون رسمی کشور، وزیر خارجه رسمی کشور حق داشت که برجام را برای ملت ناقص ترجمه کند و آنهارا گول بزند و روند مذاکرات را به اسم محرمانه بودن از ملت پنهان کند و سپس به طور همزمان مردم ایران خبر جزئیات روندمذاکرات را از رسانه های خارجی بشنوند و همچنین پس از امضای برجام بگوید ما برای این قرارداد بین المللی نتوانستیم خطوط قرمز کشور را رعایت کنیم و سپس (علی رغم تذکر کارشناسان در قبل از امضای برجام) بدون تضمین محکم به اسم اجرای تعهدات برجامی ، سرمایه های ملی را نابود کند و در برجام هم تفاوت تعلیق و لغو را برای رفع تحریمها نداند.
افشاگری خیانت یک فرد (مخصوصا یک مسئول) همیشه برای خائنان و افراد سودمند از خیانت آنها ناگوار ست.
خود کرده را تدبیر نیست ، مردان سیاسی آمریکا در آشکار و نهان دشننیزبادما را فریاد میزنند اما سیاسیون ما ..... بماند .
.
.
به مردم ما القا میشود سیاست پدر و مادر ندارد و هر مصیبتی را با با این شعار توجیه میکنند . نمیدانم چرا برای سیاسیون دیگر بلاد سیاست هم پدر دارد و هم مادر ...... بازهم بماند
شهید سلیمانی مرد میدان بود و ظریف دیپلماسی ، رشادتهای شهید سلیمانی قابل انکار نیست و خود آقای ظریف اشاره کردند به این ، ولی درباره برجام آقای ظریف خیلی زحمت کشید آمریکا زیرش زد ظریف چه تقصیری دارد
هیچی چه تقصیری داره فقط هشت سال مملکت را معطل مذاکرات کرد هشت سالم که چیزی نیست
بعد هم به جای اینکه به داخل بها بده مثل گدا ها فقط دنبال غربی ها بود اینم که چیزی نیست ظریف بیچاره
مجید
۰۱:۱۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
در تمام دوران مسئولیتش هم هر بلایی که آمریکا سر ما آورد این می گفت کار ترامپه ، یک دانشجوی روابط بین الملل باید بفهمه که بین ترامپ و بایدن فرقی نیست و همه اش آمریکاست وگرنه روابط بین دو تا روستا را هم نمی تونه درست کنه چه برسه به روابط دو تا ملت .
چپ پر ما در مذاکرات، میدان بود. دانش هسته ای بود. یکپارچگی و یکدلی مردم بود. حالا که همه را به باد دادید و چپتان خالی شده چگونه می خواهید مذاکره کنید. هشت سال پیش بحث اصلی کشور انرژی هسته ای و صنعت فضایی و پیشرفت علوم با فن آوری بالا بود. امروز ما باید راجع به قیمت مرغ و تخم مرغ و گوجه و خیار در هیئت دولت و صحن علنی مجلس صحبت کنیم. دست شما درد نکنه. همه را انداختید گردن سردار سلیمانی. کار او ایجاد امنیت در مرزها و فراتر از آن در منطقه بود که به خوبی آن را تا پای جان انجام داد. شما چه کردید؟ مسئولیت ناتوانی خود را بپذیرید و از مردم عذرخواهی کنید شاید مردم شما را ببخشیند.
از نظر امثال شما همه کشورهای دنیا بد هستند ، به غیر از آمریکا و اروپایی ها، حتی اگر کلی هم به ما خیانت کنند و ضرر اقتصادی بزنند. این چیزیه که ظریف در موقع تحصیل در دانشگاه های خارج فهمیده است و سالهاست به امثال شما القا می کند. شرکت های مختلف فرانسوی و انگلیسی و دیگر کشورهای اروپایی بارها زیر قرار دادهای تجاری خود با ایران زدند و در بلوکه سازی سرمایه های ما و تحریم ها کمک آمریکا کردند و در برجام هم غلام حلقه به گوش آنها (البته در ظاهر مخالف آمریکا) بودند، ولی چرا یک بار از آنها حالتان به هم نخورد و الان در این بازی سیاسی میدان و دیپلماسی (که برای فریبدملت در ایام انتخابات است) یاد احوال پرسی از خودتان افتادی؟
عزیزان با هم مجادله ی بلا جواب نکنید،از مکر دشمن غافل نشوید، دشمن بسیار بما نزدیک است.الان بهترین فرصت برای درگیر کردن مردم با یکدیگر است.سلیقه های مختلف مردم بهترین دستمایه برای این دشمن موذی ونابکار است.بله،آقای ظریف باید یکمقدار جانب احتیاط رو نگه میداشت و هر حرفی رو بزبان نمی آورد!!! اما هیچ از خودمان پرسیدیم چرا الان باید این فایل پخش شود؟؟!!من بیسواد فقط یک چیز رو خوب بلدم،اتحاد.به زمین و زمان قسم اگه بجان هم بیفتیم بهترین فرصت برای دشمنان داخلی و خارجیست که ضربه نهایی خود رو وارد کنند...سخنان حاج قاسم عزیزمان رو فراموش نکنید که از هر گروه و دسته و حزبی هستید مراقب همدلی و اتحاد خودباشید،روزنه ای برای ورود دشمن باز نگذارید که به راحتی وارد خواهدشد... الان امیدوار به تشکیل اون روزنه هستند،اگه ما ملت خودمون به هم رحم نکنیم،توقع این مهم رو از دشمن خونخوار نداشته باشید..پشت پرده این کار کثیف مکرهای بسیاریست،مراقب باشیم،عزیزان مراقب باشیم.حذف یکی از صحنه سیاسی و کاندیداتوری ریاست جمهوری یکی از کوچکترین این مکرهاست!!!!بیدارباش، مخصوص همین مواقعست. تفکر...تفکر.بدورد.
اصولگرا و اصلاح طلب را ول کنید. خود حاج قاسم تو خط انقلاب و انقلابی گری بود و نه این بازی های سیاسی که روزی دوقطبی آن اصولگرا و اصلاح طلب است و روزی جنگ و مذاکره و روزی دیپلماسی و میدان و ... هزاران بازی دیگر برای انحراف ملت از انتخاب مسئول شایسته و انقلابی و مدیر جهادی و خداترس است. کشور از دست این بازیها کم آسیب ندیده تو را به خدا به دنبال وحدت و همدلی ملی برای انتخاب آدم حسابی برای مدیریت مشکلات کشور باشیم.
کسی که در این شرایط حساس اقتصادی و مشکل معیشت در کشورمان ، هنوز به دنبال سیاسی کار و دوقطبی دیپلماسی و یا میدان است تا باز این مردم مظلوم را برای رای خود بفریبد(ظریف) و برا ی این کار حتی از توهین به جانفشانی های کسی که مایع عزیت ایران و ایرانی است (شهید سلیمانی) کوتاهی نمیکند، ارزشی برای احترام ندارد که اسمش را تخریب بگذارید و یا مصلحت اندیشی . دنبال چی می گردید؟ ملت دیگه تحمل ندارند.
سجاد
۲۱:۲۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
خائن به خون شهدا رو خدا هزاران بار لعنت کنه هرکسی که هست
اینگونه که تو گفتی،جز خودت بقیه رو بدبخت فرض نکن. یک ارزن اگه انصاف داشتی؟ همچین حرف سخیفی نمیزدی!!!!! طلب نون و آب از دولتی که 8سال روزگار ادعای رفاقت با غرب رو داشته، و دراین راه از هیچ کوششی برای دوستان غربی خود دریغ نکرده!!! یک خیال باطل است!!!اینها نباید عرضه ای برای ثبات قیمتها،حداقل برای یک هفته را هم داشته باشند؟؟؟!!! اینها همه خیانتهایی است که از طرف همون غربیها به این ابلهان دیکته شده وبا این اوضاعی که به مملکت درست کردند،قصد نشان دادن خوش خدمتی خود را داشتند که الحق دراین راه موفق بودند!!!!دولتی که زجر کشیدن ملت خود رو به رفاقت با غرب ارجح میداند،بهترازین عمل نخواهد کرد!! چه بسا هنوز پشت پردههایی هست که ملت هنوز از آنها بیخبرند،شک نکنید!!!!! اما طلب بالاتر از نون و آب از میدان؛؛ حاج قاسم با اهدای جان خود و همرزمانش حداقل امنیتی برای ایرانیان به ارمغان آورد که اکثر مردم به این اذعان دارند که اگه پای داعش به ایران میرسید 1000بار بدتر از عراق و سوریه عمل میکردند!!! همانگونه که قبلاخود داعشیها به این مهم اشاره کرده بودند،که گوشت ایرانیان رو با دندان پاره خواهیم کرد!!!نابود کردن این بدتر از وحوش حداقل کار حاج قاسم بود،بقیه بماند.....؛اگه یک حرامی داخل خانه شما شود،آرزویتان چیست؟؟؟ حاج قاسم برحسب وظیفه خود امنیت که یک آرزوی بزرگ بحساب میایید رو برایمان مهیا کرد.
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما گویا چند سال است که خوابی؟ یا در این دنیا زندگی نمیکنی؟
مردان با غیرت در میدان عمل (و نه میدان دیپلماسی ذلیل شده با لبخند) با جانفشانی و گذشتن از زن و بچه های خود در جنگ با داعش، اقتدار نظامی و آب و خاک و ناموسمون را از دست جهاد نکاح داعش و تجزیه ایران نجات دادند و در بعد از جنگ با داعش هم با توجه به خواست کشورهای جنگ زده ، دیپلمات های بی عرضه ما را بردند تا برای آبادانی کشورهای جنگ زده با آنها قراردادهای همکاری امضا کنند و برای ملت ما (در این اوضاع خراب اقتصادی حاصل تدبیر و امید) آب و نان درست کنند.
ولی به علت بی میلی و بی عرضگی همین دیپلمات های اروپا و آمریکاپرست، کشورهای دیگر دنیا جای ایران را می گیرند و آن دیپلمات ها همچنان به دنبال مذاکره احیای برجام و لبخند با اروپاییان و قراردادهای IPC (با خواسته های مورد نظر شرکتهای بدعهد اروپایی) هستند. یکی دیگر از مهم ترین آب و نان هایی که مررررردان میدان با دیپلماسی قدرت و اقتدار خود برای ما آوردند، همین فروش بنزین به ونزوئلا و آوردن 9 تن طلا برای ما در این شرایط اقتصادی ای است که لبخند دیپلماسی ما باعث بلوکه شدن سرمایه های ایران در کل دنیا می شود. بدبختی ما به خاطر رای دادن به دروغی که گفت دلار 1000 تومان می شود و مشکل آب خوردن ما را هم برجام حل میکند.
واقعا اگر خاک و ناموس و آب و نان برایتان مهم است، کمی نمک شناس باشید. صد البته این حرفها برای یاد آوری به یک هموطن ناآگاه است و نه شما که از ایرانی بودن بویی نبردید.
بخدا ظریف نیت بدی نداشت، ظریف میگوید سردار را دوست دارم برایش گریه کردم میگوید جنگ طلب نبود ، ولی من احساس میکنم اطلاعتش کم بود و اگرنه نیت بدی نداشت مثلا گفت حضور نیروهای ایران از 94 بعد بود ولی ما نیروی شهید از اواخر سال 90 داریم زمان شدت گرفتن جنایتهای النصره و ارتش آزاد در سوریه ، در مورد مخالفت برجام از طرف روسیه قابل قبول است همانطور که الان آمریکا از قرداد چین با ایران ناراحت است روسیه هم ناراحت بوده، ولی اغراق کرد چرا که روسیه سال گدشته از آمریکا برای فعالسازی مکانیسم ماشه همراهی نکرد، بابا ظریف اظهار نظر کرد حتمی نگفت ممکن است دو برادر هم از هم انتاد کنند ولی همدیگر را دوست دارند.
چرانمیشسه
۰۵:۲۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا نمیشه
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
سردار سلیمانی را ترامپ شهید نکرد، جبهه ی استکبار شهید کرد، آنها بر هم ولایت دارند، چطور متوجه نمیشوید و هی امیدتان را لبریز میکنند.
خدا رحمت کنه شهید سلیمانی را زحمتهای فراوانی برای این مملکت کشیده که قابل کتمان نیست
جناب آقای ظریف هم در این مدت تلاش های زیادی جهت برجام و برقراری ارتباط با تمام دنیا انجام دادند تخریب افراد در کل خوب نیست شاید هر کدام از ما روزی بر روی یکی از این صندلی های قدرت بنشینیم قیل از اینکه دیگران را مورد مواخذه کنیم خودمان را اول درست کنیم من به کسانی که به این مملکت خدمت می کنند افتخار میکنم
هم شهید قاسم سلیمانی و هم آقای ظریف
بله هر دو برای ایران کار کردند،
ولی تفاوت از زمین تا آسمان است،
سردار سلیمانی به دنبال عزت ایران و اسلام بود،
اما ظریف دنبال ذلت و خوش خدمتی به غرب،
و شد برجام بی فرجام ذلت،
نور فروزان سردار دلها هرگز خاموش نخواهد شد،
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا تفاوت از زمین تا آسمان است، یکی برای کشورش جان می دهد، دیگری چه می کند!!!!
#کمی_بیاندیشیم
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
گل گفتی
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای ظریف در جایی خارج از بحث فایل صوتی هنگام توضیح ارادت خود به سردار سلیمانی گفتند عکی ایشان را درخانه به دیوار دارم، آقای ظریف در این فایل صوتی اطهار نظر کردند معنی اظهار نظر این است که بر پایه احتمال است، آقای طریف نیت بدی نداشت، ظریف اگر نیت بدی داشت موقع شهادت سردار سلیمانی گریه نمیکرد و همان روز شهادت نامه تندی نوشت و از طریف سویس به آمریکا اعلام نمود ، خداوندا عاقبت ملت ایران را ختم بخیر فرما، مردم عزیز ایران از دودستگی پرهیز کند، گاهی ممکن است فرزند و یا پدر انتقادی از هم داشته باشند ولی این به معنای تخریب نیست.
اسماعیل نوغانچی صالح
۱۰:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
حرفهای آقای ظریف بر اساس واقعیت موجود و نظر شخصی ایشان بوده کل بحث ایشان این بود که نظام و مردم روش سلیمانی پسندیدند و روش دیپلماسی را موفق ندانسته ضمن روسیه هم بخاطر منافع بعد از امضای برجام سردار را پذیرفت در کل اگر سه ساعت مصاحبه ایشان گوش کنید متوجه کل مطلب میشوید و نیازی به جار جنجال نیست دیدگاه خود در موارد سیاست خارجه بیان کرده والسلام
مطلب خیلی ساده است کسی که در پستی مثل وزارت امورخارجه قرار داره که نبایستی نظرات خودش که خلاف امنیت ملی است را در زمان مسئولیتش پخش کنه. بعد از مسئولیت هر چه خواست بگه اما باعث خسارت است و اصلا این سوال پیش میاد که چرا کسی که مخالف سیاست خارجی کشور ماست بایستی بشه وزیر امور خارجه!!!!!!
یعنی این مطلب به این سادگی را ظریف نمیدونه ....!!!!!!!!
ایران
۰۰:۴۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود دل کردن وزارت خارجه در فایلی که مطمئن بودند ضبط میشود و امکان اینکه به دست هر کسی بیفتد ، توجیه ندارد.
وزیر خارجه باید سیاست و زیرکی بالایی داشته باشد علاوه بر سایر ویژگیها ، که متاسفانه آقای ظریف نداشتند و کشور را با برجام مفتضح به فنا دادند و.....
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستان عزیز ما اصل موضوع و چگونگی آن نمیدونیم شاید حق با ظریف باشه شاید هم نباشه نباید به کسی توهین کنیم خودتون بزارین جای ظریف که همچنین اتفاقی براتون افتاده باشه هی مردم نظرات توهین آمیز بدن ناراحت نمیشین پس کمی واقع بین باشیم به نظرم محقق نشدن برجام فقط ایشون مقصر نیست درواقع ایشون چون وزیر خارجه بود مردم ایشون رامقصر میدونن اجازه سرمایه گزاری ندان به امریکا در ایران و امتحان موشک هم میتونه دلیلش باشه
دوست عزیز، شما میدونید چی دارید میگید؟
مسئله محقق نشدن برجام نیست. شما فکر نکن آمریکا از اون اول قصد داشته که برجام، کارایی لازم رو داشته باشه. مثل اینکه بی خبرید چیزی از برجام عملی نشد و ایران عملا نتونست از اون استفاده کنه. اخبار هم که گوش نمیدید، یادتون رفته که آمریکا دائم کشور های دیگه رو می ترسوند و مانع از این میشد که در ایران سرمایه گذاری کنند، پس در واقع ایران، حتی در زمان خود اوباما که در برجام بود از برجام منتفع واقعی نشد.
مسئله، عملکرد خود دولت در زمینه های مختلف هست که میتونست همین امکاناتی رو هم که در دست داره درست مدیریت کنه. یا بهتر مدیریت کنه.
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
میبینم که نیروهای مجازی دولت دست به کار شدن و دارن توی کامنت ها و فضای مجازی، ماله کاری و ماست مالی میکنن.
امیر
۱۷:۴۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسی که به اسم سردار دیپلماسی صدها سکه طلا از سرمایه های این ملت (که در رنج اقتصادی دارند تلف می شوند) به اسم جایزه برای امضای توافق برجام می گیرد، تنها و مقصر اصلی این قرارداد بی فایده و پرهزینه برای ملتی است که کل مشکلاتش (سیاسی و اقتصادی) را به برجام گره زدند.
رضایی
۱۸:۱۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
برادر چرا با گرای دشمن پیش میروی؟
برجامی که سر هسته ای هست چه ربطی داره به امتحان موشک؟؟
اگر برجام سر هسته ای هست باید به امتحان بمب اتم و یا آزمایش هسته ای بر خلاف بند های برجام اعتراض بشه و برجام بهم بخوره(دوستان دقت کنند کاهش تعهدات در بند های برجام هست و براساس برجامه مطالعه بفرمایید)
نکته بعدی اینه که خود آمریکا نذاشت سرمایه بیاد مگه کشور در زمان تصویب برجام دست همون مسببان نبود؟(مجلس اصلاح طلب_دولت اصلاح طلب) مگه اینا رو همون سرمایه گذاری خارجی رای نیاوردن؟ پس چرا نذارن سرمایه بیاد؟
بهتره با عقل و منطق نظر بدیم
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباهی مثبت دادم
رضا
۰۹:۱۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
خواستند مش ظریف را بفرستند فضا که نتواند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند که موفق شدند خسته نباشید دلاوران
حيف و صدحيف. من و ميليونها نفر امثال من رو فقط ظريف و امثال اون ميتونن بكشونن پاي صندوق راي.
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
دیپلماتی که نداند هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد؛ بدرد همون فضا می خوره! ملت را بیش از حد ساده فرض کرده اید!!!
هادی
۱۶:۱۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی اگر ظریف انقدر راحت بازی میخوره یعنی شایسته ریاست جمهوری هم نبوده.
ظاهرا ایشون براختی با گریه وندی شرمن گول خورده پس نتیجه میگیریم که ما یک نفر مقدر و مدیر و مدبر واقعی برای ریاست جمهوری میخواهیم.
وطن دوست
۱۷:۳۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
خطاب به ناشناس 14:22 : تو و امثال تو معلوم هستش که به فکر آبادانی کشور نیستید و مانند 92 به دنبال بدبخت کردن ملت با صاحبان جو و فریب هستید. شماها اگر پای صندوق هم بیایید به بهانه پول و یا جوگیری است و نه وطن دوستی . مشخص است انقدر مرفه هستید که هیچ مشکلی با این وضع فغلی و بانیانش ندارید.
درضمن شما خائنان به کشور عده ای محدود هستید. چون بسیاری از مردمی که به این دولت این 8 سال دلسوزانه برای آبادانی کشور رای دادند، به دروغگویی آنها و فریب خوردگی توسط وعده های آنها رسیدند. پس چون به دنبال نجات ملت و آبادانی کشور بوده و هستند، همان مردم دوباره می آیند تا جلوی آمدن یک فریبکار دیگر را بگیرند و کشور را آباد کنند.
شما بشین خونت بگذار ملت نفس راحت بکشند. دوباره نیایید تو ی خیابان با یک دلار و هزار تومنی برقصید و ما را بدبخت کنید.
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
در میدان سیاست کار کردن ، کار دشواری است، هر کاری بکنی بالاخره یک عده مخالف و موافق دارد.به نظرم از روی ظاهر قضاوت کردن ساده لوحانه است
درست میگی عزیز. سال 92 و 96 یه عده ساده لوح از روی ظاهر قضاوت کردن و به این دولت رای دادند
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعد از این همه تجربه در برجام و شهادت شهید سلیمانی و شهید فخری زاده و تخریب نطنز و تصویب پدر و مادر تحریم ها و ندادن ماسک و مواد ضذعفونی و دارو به بهانه تحریم و این همه جاسوس در تیم مذاکرات و در بدنه مشاوران. باز هم به دنبال نظرات مخالف و موافق در حد نظرسنجی هستی.
ساده لوحی ندیدن این همه مخالفت با عرت و منافع ملی است.
احساس میکنم همه مطالبی که به نفع ظریف نوشته شده رو خود ظریف نوشته.
امیرحسین
۱۷:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
می دانید به ظریف که ادعای دیپلمات بودن و توانایی نجات ملت با دیپلماسی خود را دارد ولی در متن برجام تفاوت کلمه "تعلیق" و "لغو " را برای رفع تحریم ها نمیداند و با افتخار آن را امضا میکند و علی رغم تذکر رهبری و کارشناسان روابط بین الملل دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه های کشور، بدون تضمین شروع به اجرای یک طرفه تمامی تعهدات در برابر هیچ اقدام متقابلی می کند و خود را سردار دیپلماسی میداند، باید چه گفت؟
اگر ایشان کارآمد و مورد نظر رهبری بودند، بعد از امضای برجام و این همه باج دادن و وضع تحریم های سنگین تر بعد از برجام ، نمیگفتند ما نتوانستیم هیچ یک از خطوط قرمز را در مذاکرات رعایت کنیم و به گفته خود رهبری هیچ یک از شروط رهبری در شورای امنیت ملی برای پذیرش مشروط برجام رعایت نشد. حال منظورتون از مشورت چیست؟
تا دیروز که رهبری گفتند طبق تجربیات گذشته و محاسبات منطقی رفتار گذشته با دشمن ،به مذاکرات خوش بین نیستم ولی برای کسب تجربه ملت اجازه دادند را کسی یادش نیست. امروزه که به واسطه برجام هم باج دادند و هم کل کشور را معطل کردند ظریف شد مورد نظر رهبری؟ مگر ایشان نگفتند که کشور را معطل مذاکرات نکنید؟
ایران
۰۰:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما مطمئن هستید همه ملت ایران میدانند؟
توهم زدی برادر ساقی را عوض کن....
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
بقول یکی از بزرگان علم سیاست:
#جنگ ابزاریست برای رسیدن به اهداف سیاسی#
روحت شاد دلیر مرد
جناب آقای ظریف . استعفاء تو فقط ما رو آروم میکنه چون حاج قاسم خط قرمز همه خانواده ها شهدای حرم هست
فقط استعفا ء . بعد برو پی اربابات .
هم دیپلماسی تو رو دیدیم و هم حرمت نگاه داشتن خانواده مدافعین حرم و حاج قاسم .
خیلی علاقه دارم بدونم چند نفر از آدمایی که اینجا دارن با تعصب و قطعیت حرف میزنن کل ۳ ساعت مصاحبه رو گوش کردن؟
هرچی علم پایین تر باشه ادمای نادان با قطعیت بیشتری حرف میزنن
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو فقط آروم نگیگیر
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشان استعفا نمیدن، چهار ماه دیگه میرن کشور دیگه ای که تابعیت اونجا رو دارن و راحت بدون محاکمه، زندگی شو میکنه
ایرانی
۲۰:۱۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
خطاب به احمدی نژاد
سطح علم و آگاهی شما را هم 8 سال دیدیم.
با همین حستون رای دادیید که این جور مسئولانی داریم که با عث بدبختی ملت و هزینه برای کشور می شوند و بعد از خرابکاری خود را تقصیر همه می دانند الا خودشان.
امیر
۱۶:۵۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای دادن حسی و نه عقلی ، باعث تولید جاسوسان گاندویی در بدنه مسئولان کشور شده است. و باز مقصر آن شکارچیان گاندو می شوند.
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببخشید یک اشتباه شد مثبت نباید میدادم
ناشناس
۰۵:۵۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا ببین ایشان استعفا نمیدن، چهار ماه دیگه میرن کشور دیگه ای که تابعیت اونجا رو دارن و راحت بدون محاکمه، زندگی شو میکنه و ما باید کشک و قروت بخوریم
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تویی که میگی با حست رای دادی من به روحانی رای ندادم
واقعا جای تاسف داره و ایکاش اونهایی که رای به اصلاح طلب ها و اعتدالی ها دادند دیگه حالا متوجه شده باشند که مملکتمان را فروختند به امریکا و پا روی خون شهدا گذاشتند .
ای ولله خوب یومدی آدم عاقل دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شود در این8سال چه تاجی به سر زدند اصلاح طلبان که حالا می خوان انجام بدن این ها برای خدمت نمی یان برای قدرت و انباشت ثروت میان آگاه باشید به کسی رای بدیم که مثل حاج قاسم و(رییسی) خالص و برای خشنودی خداوند و خدمت به مردم احساس تکلیف کند
باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان یکی از بزرگترین خبرگزاری ها باید پیگیر ماجرای فایل صوتی باشد و اجازه ندهد در شرایط حساس نزدیک به انتخابات فتنه ای جدید درست شود که به ضرر نظام و ملت تمام شود
( منظور استفاده دولتمردان بعدی از تجربیات گرانبهای ۸ سال گذشته) چه کلمه مضحکی از ۸ سال پوچی. رفع ۲ تا ۳ تحریم واگذار ظریف بود که توانایی ان را در مدت ۸ سال با هزینه های هنگفت را نداشت. چیزی جز خجالت در عمل نیست که بعدی ها یاد بگیرند.
اینجوری که "ناشناس 7:26" میگه نه دیگه حتما نمیشه !!!
اگه میشد منم میومدم رای بدم
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
همین شماها هستید که باعث این همه بدبختی و گرانی و مشکلات مختلف مسکن و مرغ و گوشت و صنعت و تولید تعطیل شده در کشور و بی آبروی در صحنه بین الملل شدید.
با این نظر امثال شما ما داریم هزار جور بدبختی را تحمل میکنیم. مرفه بی درد.
به پشت سر خودتان هم نگاه نکنید که تمام پلها را خراب کردید و راه برگشتی نیست(دو تابعیت ها)
بروید
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
2تا بردار توی یک خانواده هم ممکنه درباره چیزی نظر مختلف داشته باشند.آیا این دلیل بر خیانت تو خانواده است؟چرا بعضی ها فکر میکنند اظهار نظر شخصی درباره موردی چه موافق باشد و یا مخالف میشود وطن فروشی.پس اگه اینطوره نمایندگان مجلس هم درباره موضوعی نظر موافق یا مخالف میدن کدومشون وطن فروش و خیانت کار میشن؟بهتر درباره مسایل بیشتر دقت کنیم و از سر احساس نظر ندیدم.
تحریف کردن با نظر دادن فرق داره اگر همان نماینده حقایقی رو تحریف کنه باید جوابگو باشه
امین
۱۹:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
دو برادر اگر مخالف هم فکر کنن ولی پشت هم را خالی نمیکنن
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
برادر یا خواهر بزرگوار عادت این جماعته . در مورد همدانی هم همین بود درمورد اوینی و باکری و برنسی هم همین بود .در مورد همه مدافعان حرم همین شد .دل شکنی میکنن بعد ماله کشی . خدا از سر تقصیرات همه ما بگذره
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی وقتها برادرها همدیگر را بخاطر پول بی ارزش کشتند .خدا رحمتشان کند آدم خوبی بودند .
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباهی مثبت دادم
بهمن
۱۲:۵۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
این اختلاف نظر است که بگوید. سردار مجری برنامه های روسیه بود؟ حتی اگر بر این باور هم هست به عنوان یک سیاستمدار حق به زبان آوردن نداشت.
علی
۱۶:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشون مسئولیت داره و قرار نیست در خصوص مسائلی که دولت موضعی دیگه داره نظر شخصی خودش را علنا بیان کنه که به امنیت ملی خدشه وارد کنه.
همانطور که روحانی گفت نظرات ایشون نظرات دولت است. در این پست هر حرفی بزنه یعنی از طرف ایران و دولت حرف زده . پس بهتره سکوت کنه
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
چطور ظریف به گفتن حرف های داخل صوت رسیده رو باید در سال های تحصیلش در آمریکا جست و جو کنیم که چی به خورد اینا دادن که همه مسائل دنیا رو از دید منافع ملی آمریکا تحلیل می کنند!!!
ظریف میگه اون حرف ها در یک فضای نظری (و احتمالا تخصصی) بیان شده و هوچیگری نباید انجام بشه و تقلیل داده شده به تقابل میدان و دیپلماسی...
اما مسئله دقیقا همین جاست. او از نظر تخصصی گمان می کنه با لبخند و حرف عاشقانه میشه در برابر افرادی که با موجودیتش مشکل دارن بایسته. حماقت در این نظریه موج میزنه و بچه ی 5 ساله هم به طور غریزی از این حماقت اجتناب می کنه. چطور ظریف به این نظریه رسیده رو باید در سال های تحصیلش در آمریکا جست و جو کنیم که چی به خورد اینا دادن که همه مسائل دنیا رو از دید منافع ملی آمریکا تحلیل می کنند!!!
مهم: منتشر نشود که راضی نیستم
طوری تیتر زدید که مردم فکر کنند ایشان مظلوم واقع شده چون کلمه دلنوشته بیشتر در این مواقع استفاده میشود و جنجال هم وقتی استفاده میشود که واقعیتی بزرگ و غیر واقعی نشان داده شود هر چند منتشر نمیکنید که اصلا و ابدا مهم نیست ولی نوشتم تا بدانید یک عده فهمیدند شما طرف این دولت هستید
مهم: منتشر نشود که راضی نیستم
به نظر من همان کاری انجام بشه که اگر سردار زنده بود و انجام میداد سردار همیشه خودش رو شهید میدانست و حتی یه بار گفته بود که بجای پرچم ایران کاش اونرو آتش زده بودن
پس معلوم شد این صوت برای چی کاملا اتفاقی پخش شده....!!!!!
واقعا که بدبختی امروز ما متاسفانه حاصل سادهلوحی و یا دشمنی هموطنانی چون شماست.
به هموطنان دلسوز و باغیرتم توصیه میکنم دیگر گول این شوآف ظریف و امثال او و طفداران باشعورش را که با انتخاب روحانی ما را این چنین بدبخت کردن، نخوریم.
کسی که برای رای به حاج قاسم که افتخار ملی ماست، خیانت میکنه. لایق چوبه دار هستش و نه صندلی ریاست جمهوری.
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
فازتون چیه مطلبی که ارتباط نداره رو هی چند بار مینویسی ...من به این رای میدم من به ان رای میدم
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
[[جناب ناشناس ،شما که هنوز دو قطبی سازی و انتخاباتی بودن این حرکت به ظاهر لورفته را متوجه نشدی
به امید خدا در دولت جدید انقلابی و جهادی اجرایی می شود.
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشالا انتقام رو از ترامپ و آلبانی نشین ها با هم می گیریم
قاسم
۱۴:۲۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
بارک الله به روح بلندت حاج قاسم شما شاگرد اول کلاس ولایت هستید و محبوب قلب میلیون ها انسان آزاد اندیش ، حسادت و حقارت افراد کوته اندیش چیزی از ارزش های شما کم نخواهد کرد و همچنان سردار دل هایی
به نظر من انتشار فایل صوتی در این برهه توطئه ای بسیار حساب شده برا شکافی عمیق در کشور است من یکی با وجود اینکه سردار سلیمانی برایم قهرمانی تکرار نشدنی است اما برای اینکه به منافع کشورم آسیب نرسد و دشمن شاد نشویم به این اشتباه که ممکن خیلی ها در شرایطی برای خیلی دیگر بکار ببرند بحصوص فعلا به هیچ عنوان دامن نمیزنم
کاملا موافقم حاضر نیستم کسی پشت سر سردار دلها حرفی بزنه
ولی هدف اون هایی که منتشر و پخش کردند یعنی شبکه سعودی اینترنشنال و باقیشون(به خصوص که گفته شده 3 ساعت از 7 ساعت مصاحبه بوده و اگه فرض کنیم کلش رو به دست آورده اند و بار اول هم نیست با دستکاری و پخش ناقص سعی در تخریب و ایجاد تفرقه و هرج و مرج داشته اند)همین بوده که بینمون تفرقه ایجاد کنند
ایرانی
۱۴:۱۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا دیگه حرف و اتفاقی که افتاده رو میخواید ماسمالی کنید اینکه این فایل محرمانه بوده یا نه و یا اینکه کی پخشش کرده مهم نیست مهم اینه که طبق گفته های آقای ظریف سپاه جلوی پای دولت و دموکراسی و تلاش دولت برای رفع تحریم ها سنگ اندازی میکرده نمونش هم همین اتفاق دیروز که جلوی کشتی آمریکایی رو سد کردن اونم دقیقا در زمان مذاکره با آمریکا.چیزی که الان ما مردم میخوایم بدونیم اینه که چرا همچین اتفاقی افتاده و مسئولان کشور باید بیان این رو به مردم جواب بدن نه اینکه بیان بگردن که کی بوده که اومده دروغگویی ما رو به مردم لو داده
بادنا پلاس رفتنداول واکسن کرونا بزنند وبعدش بروند با سردار تجدید میثاق ببندند اگر سردار تو خونت ریخته شد برای ما نون داشت بنام تو میتازیم میخوریم ومخفی میشویم وهردهان منتقدرا بنام تو میبندیم
نا شناس۹
۲۳:۱۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
۱۴.۵۳ درود بر شرافتت و همچنین مردان راستگو .این همه جلز و ولز بخدا الکی و نه بخاطر سردار دلهاست بلکه بخاطر نابودی حزب مخالفشان است .ظریف حق گفت .آقا ظریف میگه دیپلماسی و میدان باید در کنار هم باشند نه یکی در خدمت دیگری .
هموطن ایرانی
۱۶:۱۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
این همه فعالیت مجلس جدید را با مجلس های منفعل قبلی مقایسه کنید(حتی در این شرایط کرونایی که بهترین بهونه تعطیلیه باز هم سخت مشغول کار برای خدمت به مردم و کشورند) اگر انصاف داشتید و مغرض نبودید و یا عامل برخی از سیاسیون وطن فروش برای سیاست زدگی جامعه نبودید، این همه کار و انجام وظیف مجلسی ها برای رفع مشکلات مردم را می دیدید و این تهمت ها را به مجلس فعلی نمیزدید.
مجلس که نباید از استیضاح به نفع هوچیگری مسئولان غارتگر مردم ، در جهت فرار از پاسخگویی و ایجاد جنجال الکی در کشور سو استفاده کند. مجلس قانون گذاری و وظایف و قالب های نظارتی دیگری هم دارد که به دور از ایجاد جنجال و به طور قانونی دارد جلوی خیانت این افراد را تا حد ممکن میگیرد. کمی هوشمند باشیم و به جای بازی در نقشه دشمن (هم داخلی و هم خارجی) ، باید او را وادار به بازی در میدانی کنیم که منافع ملی ما ایجاب میکند.
چند سوال از جناب ظریف "
شما چند بار خاصه در این ماههای اخیر گلایه داشتید نقشی در تصمیم سازی سیاست خارجی نداشته آید و جاهای دیگر تصمیم گیر بودند، اگر اینچنین است چطور 8 سال مقاومت کردید و پست وزارت را رها نکردید؟
البته منظورتون درود بر جمال بی نقطه ایشان است.
منم موافقم.
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
علیرضا زارع آقای جوکار گفت تو دوباره اظهار فضل کردی برو سر کارت کاری به کار بزرگان نداشته باش .
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا درود
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر به قول آقای ظریف فرمان دیپلماسی ایرانی در دستشان نیست و روسیه بر علیه فرجام بوده چرا اصلا برام به وجود آمد و توسط همه طرفین امضا شد و ترامپ دیوانه از آن خارج شد اگر میدان نبود دیپلماسی شما هم نبود
فقط یکم خجالت بکش
البته هر کی میتونه هر عقیده ای داشته باشه
برو یه لیوان آبلیمو بخور تا بشوره ببره پایین. بعدش بیا در خدمتیم.
پاسخ ظریف در اینستاگرام عوام فریبی و کاربرد انتخاباتی دارد
در پاسخ به جناب ظریف
سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چارهجویی کرد؛ و خداوند، بهترین چارهجویان است.
ولی ظریف به خاطر خیانتی که در گره زدن کل مشکلات مردم مظلومی که به دروغ های آنها اعتماد کردند، به برجامی که هنوز هم بر آن اصرار دارند ؛ دیگر در دل و چشم مردم کشور عزیزمان جایی ندارد. خدا کند مسئول بعدی با آگاهی و جدی گرفتن حق رای توسط مردم ، یک خداترس و دلسوز واقعی برای این کشور باشد و نه یک آهنربایی که فقط بلد است پشت میز بشیند و با لبخند باج دهد.
چرا تا قبل انتشار فایل صوتی این دل نوشته ها نبود؟ این دل نوشته فقط برای تطهیر چهره این آدم هست و عملا توهین به شعور ملت ایران
این جمله را سرچ کنید : (شعرخوانی میثم مطیعی در واکنش به انتشار مصاحبه ظریف)
دیپلمات بودن مهارتهای خاصی به بعضی از افراد می دهد............!!!!!!!
مگر طبق قانون رسمی کشور، وزیر خارجه رسمی کشور حق داشت که برجام را برای ملت ناقص ترجمه کند و آنهارا گول بزند و روند مذاکرات را به اسم محرمانه بودن از ملت پنهان کند و سپس به طور همزمان مردم ایران خبر جزئیات روندمذاکرات را از رسانه های خارجی بشنوند و همچنین پس از امضای برجام بگوید ما برای این قرارداد بین المللی نتوانستیم خطوط قرمز کشور را رعایت کنیم و سپس (علی رغم تذکر کارشناسان در قبل از امضای برجام) بدون تضمین محکم به اسم اجرای تعهدات برجامی ، سرمایه های ملی را نابود کند و در برجام هم تفاوت تعلیق و لغو را برای رفع تحریمها نداند.
افشاگری خیانت یک فرد (مخصوصا یک مسئول) همیشه برای خائنان و افراد سودمند از خیانت آنها ناگوار ست.
.
.
به مردم ما القا میشود سیاست پدر و مادر ندارد و هر مصیبتی را با با این شعار توجیه میکنند . نمیدانم چرا برای سیاسیون دیگر بلاد سیاست هم پدر دارد و هم مادر ...... بازهم بماند
بعد هم به جای اینکه به داخل بها بده مثل گدا ها فقط دنبال غربی ها بود اینم که چیزی نیست ظریف بیچاره
عزیزان با هم مجادله ی بلا جواب نکنید،از مکر دشمن غافل نشوید، دشمن بسیار بما نزدیک است.الان بهترین فرصت برای درگیر کردن مردم با یکدیگر است.سلیقه های مختلف مردم بهترین دستمایه برای این دشمن موذی ونابکار است.بله،آقای ظریف باید یکمقدار جانب احتیاط رو نگه میداشت و هر حرفی رو بزبان نمی آورد!!! اما هیچ از خودمان پرسیدیم چرا الان باید این فایل پخش شود؟؟!!من بیسواد فقط یک چیز رو خوب بلدم،اتحاد.به زمین و زمان قسم اگه بجان هم بیفتیم بهترین فرصت برای دشمنان داخلی و خارجیست که ضربه نهایی خود رو وارد کنند...سخنان حاج قاسم عزیزمان رو فراموش نکنید که از هر گروه و دسته و حزبی هستید مراقب همدلی و اتحاد خودباشید،روزنه ای برای ورود دشمن باز نگذارید که به راحتی وارد خواهدشد... الان امیدوار به تشکیل اون روزنه هستند،اگه ما ملت خودمون به هم رحم نکنیم،توقع این مهم رو از دشمن خونخوار نداشته باشید..پشت پرده این کار کثیف مکرهای بسیاریست،مراقب باشیم،عزیزان مراقب باشیم.حذف یکی از صحنه سیاسی و کاندیداتوری ریاست جمهوری یکی از کوچکترین این مکرهاست!!!!بیدارباش، مخصوص همین مواقعست. تفکر...تفکر.بدورد.
میخواستن قداست سردار رو بشکنن و مثلا بگن قصد نداشتن پخش بشه
تو هم باور میکنی؟؟؟
هیچکدوم برای مردم نون و اب نشدند
همچنان بدبختیم
مردان با غیرت در میدان عمل (و نه میدان دیپلماسی ذلیل شده با لبخند) با جانفشانی و گذشتن از زن و بچه های خود در جنگ با داعش، اقتدار نظامی و آب و خاک و ناموسمون را از دست جهاد نکاح داعش و تجزیه ایران نجات دادند و در بعد از جنگ با داعش هم با توجه به خواست کشورهای جنگ زده ، دیپلمات های بی عرضه ما را بردند تا برای آبادانی کشورهای جنگ زده با آنها قراردادهای همکاری امضا کنند و برای ملت ما (در این اوضاع خراب اقتصادی حاصل تدبیر و امید) آب و نان درست کنند.
ولی به علت بی میلی و بی عرضگی همین دیپلمات های اروپا و آمریکاپرست، کشورهای دیگر دنیا جای ایران را می گیرند و آن دیپلمات ها همچنان به دنبال مذاکره احیای برجام و لبخند با اروپاییان و قراردادهای IPC (با خواسته های مورد نظر شرکتهای بدعهد اروپایی) هستند. یکی دیگر از مهم ترین آب و نان هایی که مررررردان میدان با دیپلماسی قدرت و اقتدار خود برای ما آوردند، همین فروش بنزین به ونزوئلا و آوردن 9 تن طلا برای ما در این شرایط اقتصادی ای است که لبخند دیپلماسی ما باعث بلوکه شدن سرمایه های ایران در کل دنیا می شود. بدبختی ما به خاطر رای دادن به دروغی که گفت دلار 1000 تومان می شود و مشکل آب خوردن ما را هم برجام حل میکند.
واقعا اگر خاک و ناموس و آب و نان برایتان مهم است، کمی نمک شناس باشید. صد البته این حرفها برای یاد آوری به یک هموطن ناآگاه است و نه شما که از ایرانی بودن بویی نبردید.
الان دفاع کردی ازش یا تخریب؟
مگه داریم مگه میشه؟ ؟؟
جناب آقای ظریف هم در این مدت تلاش های زیادی جهت برجام و برقراری ارتباط با تمام دنیا انجام دادند تخریب افراد در کل خوب نیست شاید هر کدام از ما روزی بر روی یکی از این صندلی های قدرت بنشینیم قیل از اینکه دیگران را مورد مواخذه کنیم خودمان را اول درست کنیم من به کسانی که به این مملکت خدمت می کنند افتخار میکنم
هم شهید قاسم سلیمانی و هم آقای ظریف
ولی تفاوت از زمین تا آسمان است،
سردار سلیمانی به دنبال عزت ایران و اسلام بود،
اما ظریف دنبال ذلت و خوش خدمتی به غرب،
و شد برجام بی فرجام ذلت،
نور فروزان سردار دلها هرگز خاموش نخواهد شد،
#کمی_بیاندیشیم
یعنی این مطلب به این سادگی را ظریف نمیدونه ....!!!!!!!!
وزیر خارجه باید سیاست و زیرکی بالایی داشته باشد علاوه بر سایر ویژگیها ، که متاسفانه آقای ظریف نداشتند و کشور را با برجام مفتضح به فنا دادند و.....
مسئله محقق نشدن برجام نیست. شما فکر نکن آمریکا از اون اول قصد داشته که برجام، کارایی لازم رو داشته باشه. مثل اینکه بی خبرید چیزی از برجام عملی نشد و ایران عملا نتونست از اون استفاده کنه. اخبار هم که گوش نمیدید، یادتون رفته که آمریکا دائم کشور های دیگه رو می ترسوند و مانع از این میشد که در ایران سرمایه گذاری کنند، پس در واقع ایران، حتی در زمان خود اوباما که در برجام بود از برجام منتفع واقعی نشد.
مسئله، عملکرد خود دولت در زمینه های مختلف هست که میتونست همین امکاناتی رو هم که در دست داره درست مدیریت کنه. یا بهتر مدیریت کنه.
برجامی که سر هسته ای هست چه ربطی داره به امتحان موشک؟؟
اگر برجام سر هسته ای هست باید به امتحان بمب اتم و یا آزمایش هسته ای بر خلاف بند های برجام اعتراض بشه و برجام بهم بخوره(دوستان دقت کنند کاهش تعهدات در بند های برجام هست و براساس برجامه مطالعه بفرمایید)
نکته بعدی اینه که خود آمریکا نذاشت سرمایه بیاد مگه کشور در زمان تصویب برجام دست همون مسببان نبود؟(مجلس اصلاح طلب_دولت اصلاح طلب) مگه اینا رو همون سرمایه گذاری خارجی رای نیاوردن؟ پس چرا نذارن سرمایه بیاد؟
بهتره با عقل و منطق نظر بدیم
ظاهرا ایشون براختی با گریه وندی شرمن گول خورده پس نتیجه میگیریم که ما یک نفر مقدر و مدیر و مدبر واقعی برای ریاست جمهوری میخواهیم.
درضمن شما خائنان به کشور عده ای محدود هستید. چون بسیاری از مردمی که به این دولت این 8 سال دلسوزانه برای آبادانی کشور رای دادند، به دروغگویی آنها و فریب خوردگی توسط وعده های آنها رسیدند. پس چون به دنبال نجات ملت و آبادانی کشور بوده و هستند، همان مردم دوباره می آیند تا جلوی آمدن یک فریبکار دیگر را بگیرند و کشور را آباد کنند.
شما بشین خونت بگذار ملت نفس راحت بکشند. دوباره نیایید تو ی خیابان با یک دلار و هزار تومنی برقصید و ما را بدبخت کنید.
ساده لوحی ندیدن این همه مخالفت با عرت و منافع ملی است.
فیلم گاندو نمادی از خیانت به ملت را در دولت ت بیر و امید نشان داد
مهم حال افراده برادر
اگر ایشان کارآمد و مورد نظر رهبری بودند، بعد از امضای برجام و این همه باج دادن و وضع تحریم های سنگین تر بعد از برجام ، نمیگفتند ما نتوانستیم هیچ یک از خطوط قرمز را در مذاکرات رعایت کنیم و به گفته خود رهبری هیچ یک از شروط رهبری در شورای امنیت ملی برای پذیرش مشروط برجام رعایت نشد. حال منظورتون از مشورت چیست؟
تا دیروز که رهبری گفتند طبق تجربیات گذشته و محاسبات منطقی رفتار گذشته با دشمن ،به مذاکرات خوش بین نیستم ولی برای کسب تجربه ملت اجازه دادند را کسی یادش نیست. امروزه که به واسطه برجام هم باج دادند و هم کل کشور را معطل کردند ظریف شد مورد نظر رهبری؟ مگر ایشان نگفتند که کشور را معطل مذاکرات نکنید؟
توهم زدی برادر ساقی را عوض کن....
#جنگ ابزاریست برای رسیدن به اهداف سیاسی#
روحت شاد دلیر مرد
فقط استعفا ء . بعد برو پی اربابات .
هم دیپلماسی تو رو دیدیم و هم حرمت نگاه داشتن خانواده مدافعین حرم و حاج قاسم .
هرچی علم پایین تر باشه ادمای نادان با قطعیت بیشتری حرف میزنن
سطح علم و آگاهی شما را هم 8 سال دیدیم.
اه از خدا بترس
ایرانی غیرت دارد.
اگه میشد منم میومدم رای بدم
با این نظر امثال شما ما داریم هزار جور بدبختی را تحمل میکنیم. مرفه بی درد.
بروید
همانطور که روحانی گفت نظرات ایشون نظرات دولت است. در این پست هر حرفی بزنه یعنی از طرف ایران و دولت حرف زده . پس بهتره سکوت کنه
اما مسئله دقیقا همین جاست. او از نظر تخصصی گمان می کنه با لبخند و حرف عاشقانه میشه در برابر افرادی که با موجودیتش مشکل دارن بایسته. حماقت در این نظریه موج میزنه و بچه ی 5 ساله هم به طور غریزی از این حماقت اجتناب می کنه. چطور ظریف به این نظریه رسیده رو باید در سال های تحصیلش در آمریکا جست و جو کنیم که چی به خورد اینا دادن که همه مسائل دنیا رو از دید منافع ملی آمریکا تحلیل می کنند!!!
طوری تیتر زدید که مردم فکر کنند ایشان مظلوم واقع شده چون کلمه دلنوشته بیشتر در این مواقع استفاده میشود و جنجال هم وقتی استفاده میشود که واقعیتی بزرگ و غیر واقعی نشان داده شود هر چند منتشر نمیکنید که اصلا و ابدا مهم نیست ولی نوشتم تا بدانید یک عده فهمیدند شما طرف این دولت هستید
مهم: منتشر نشود که راضی نیستم
کار به کجا که نرسیده. زمانی که سلیمانی در جنگ هشت ساله بود شما توی امریکا بودی.دوست دیرینه!
واقعا که بدبختی امروز ما متاسفانه حاصل سادهلوحی و یا دشمنی هموطنانی چون شماست.
به هموطنان دلسوز و باغیرتم توصیه میکنم دیگر گول این شوآف ظریف و امثال او و طفداران باشعورش را که با انتخاب روحانی ما را این چنین بدبخت کردن، نخوریم.
کسی که برای رای به حاج قاسم که افتخار ملی ماست، خیانت میکنه. لایق چوبه دار هستش و نه صندلی ریاست جمهوری.
همون براش بسه
#جریان_تحریف
ولی هدف اون هایی که منتشر و پخش کردند یعنی شبکه سعودی اینترنشنال و باقیشون(به خصوص که گفته شده 3 ساعت از 7 ساعت مصاحبه بوده و اگه فرض کنیم کلش رو به دست آورده اند و بار اول هم نیست با دستکاری و پخش ناقص سعی در تخریب و ایجاد تفرقه و هرج و مرج داشته اند)همین بوده که بینمون تفرقه ایجاد کنند
مجلس که نباید از استیضاح به نفع هوچیگری مسئولان غارتگر مردم ، در جهت فرار از پاسخگویی و ایجاد جنجال الکی در کشور سو استفاده کند. مجلس قانون گذاری و وظایف و قالب های نظارتی دیگری هم دارد که به دور از ایجاد جنجال و به طور قانونی دارد جلوی خیانت این افراد را تا حد ممکن میگیرد. کمی هوشمند باشیم و به جای بازی در نقشه دشمن (هم داخلی و هم خارجی) ، باید او را وادار به بازی در میدانی کنیم که منافع ملی ما ایجاب میکند.
شما چند بار خاصه در این ماههای اخیر گلایه داشتید نقشی در تصمیم سازی سیاست خارجی نداشته آید و جاهای دیگر تصمیم گیر بودند، اگر اینچنین است چطور 8 سال مقاومت کردید و پست وزارت را رها نکردید؟
منم موافقم.
فقط یکم خجالت بکش