نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
ما اقناع شدیم البته از خیلی وقت پیش چون که ایشان نشسته پاک بودند نیازی به محاکمه ه نداشت البته خاشقچی را بی هیچ جاسوسی و صرفا بابت خبرنگاری تکه تکه کردن و بین الملل هم چکار کرد عربستان رو؟!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۳۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
شوک افکار عمومی کجا بود ؟؟؟
بیخودی جو سازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
علی اکبر طبری آئینه تمای نمای انعکاس عملکرد قوه قضائیه هست چه روزی که در قامت مسئول دست به ارتشاء زد و چه در قامت متهم که وقیحه از خودش دفاع کرد و در هر دو مورد مورد عنایت و تفقد عالیجنابان قرار گرفت
در جرائم امنیتی وحدت رویه وجود نداره
یکی معاوضه میشه
یکی مبادله میشه
یکی معامله میشه
و یکی هم طناب دار عاقبتش میشه
این یعنی اینکه قوه قضائیه نه استقلال داره و نه به قوانین پایبنده و عملکردش کاملا مصلحتی و بعضا با معاملات پشت پرده گره خورده پس نباید قاعدتا نباید انتظار اقناع ذهنی و اقبال عمومی را به همراه خود داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اي كاش افرادي كه مال مردم را با كلاهبرداري خورده و بيچارشان كرده اند و به قانون پناه برده اند هم به همين شكل و سرعت به دادشان ميرسيدند . نه اينكه كلاه بردار آزادانه بگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
همیشه در طول این 42 سال از عمر انقلاب شاهد بودیم نظام به جای حل مشکلات همواره صورت مسئله را پاک کرده در حالی که انقلابیون ومسئولان نظام در زمان رژیم قبلی همان اختشاشگروعامل بیگانه نامیده می شدند ودر کتابهای تاریخ انقلاب اسلامی همواره از رژیم قبلی به دلیل اعدام مخالفان انتقاد شده اما با مشاهده اقدامات نظام در برخورد با مخالفان در می یابیم که نظامهای گوناگون در شرایط یکسان یک عمل را تکرار می کنند وهیچ فرقی با یکدیگر ندارندآیا امام خمینی به مسئولان ما هشدار نداد مواظب اعمال وگفتار خود باشند واگر از چهار چوب خارج شوند ممکن است در یوم الله دیگری این مردم شمارا هم بیرون کنند پس چرا علارقم 42 سال از انقلاب کما کان شاهد اجرای حکم اعدام هستیم در حالی که در کل دنیا اعدام لغو شده طبیعی است که در جامعه انسانی مخالف وموافق وجود داشته باشد آیا باید تمام مخالفان را اعدام کرد کجای اسلام چنین چیزی گفته شده ایا پیامبر بعد از فتح مکه ابوسفیان یا ابولهب ویا بقیه اشخاصی را که با او جنگ کردند را کشت؟ایا شما از پیامبر بیشتر می دانید یا بیشتر می فهمید؟هیچکس مخالف مجازات خرابکاران یا مخالفان نیست اما برای مجازات راههای دیگری غیر از اعدام هم هست (جان دادن .گرفتن تنها از آن خداوند است وبس)واجرای حدود فقط باید به دست امام معصوم باشد ودر زمان غیبت جایز نیست.
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۵:۰۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
مخالفی که می‌خواد با موشک بزنه دیگه مخالف نیست.
مخالف همینجا می مونه و سند رو میکنه.
ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
روح اله زم و امثال روح اله زم بایستی زودتر محو شوند. نه به خاطر جنایات و خیانتهای بسیارشان بلکه به خاطر اسراری که از نفوذی های حکومتی و دولتی دارند و میتوانند خطرناک باشند به خاطر افشای پست پرده ای ها و مافیایی های قدرتمند سیاسی - اقتصادی که از 31 سال پیش در حکومت و دولت جلوس کرده اند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اشتباهی منفی دادم +++++
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
ما از این بابت شوک داریم که همه کارشناس شد ه اند ونظر می دهند و اگر مملکت با این اقدام سقوط کند اشکالی ندارد چون قتل انجام نداده تا اعدام شود.وقتی هم قتلی صورت می گیرد دو باره یک عده کارشناس دیگر جور دیگر صورت مسئله را بیان می کنند که نباید اعدام کرد.و.....شاید از بیکاری این جماعت است که دراین عرصه عرض اندام می کنن
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۵:۰۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
واقعا خنده‌داره ...
کلا مردم ما برای دیگران روشنفکر هستند .به خودشون که میرسه
متعصب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
ضربه و آسيب به امنیت ملی که زم وارد کرد بسیار بیشتر از چیزی است که فکر می‌کنیم
او می‌دانست بیشترین قدرت افکار عمومی است و با این سلاح و اغفال افرادی که سواد رسانه ای نداشتن اوضاع کشور را به سمت آشوب درگیری خیابانی و جان باختن بسیاری از هم وطنان کشور کشاند و پازل تمام کننده هدفهای شبکه های ضد انقلاب شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اگه افکار عمومی منظورتون اون تعداد اندکیه که فقط به فکر خودی نشون دادنه اصلا مهم نیستند . مهم اکثریت ملت ایران هستند که از اینکه مجرمی جزای کارش رو دید خوشحالند . از قوه قضاییه کمال تشکر رو داریم . به امید مجازات بقیه کسانی که کشور خودشون رو به مشتی دلار فروختند .
Iran (Islamic Republic of)
فدایی
۱۴:۰۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بجای ملت ایران حرف نزن تو ومن نماینده اکثریت ملت نیستیم فقط نظر خودت بگو
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۵:۱۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
جم هلاک شد ،حق بود .
اختلاصگر هم باید هلاک شود .حق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
از طرف مردم چرت و پرت نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
جمع نبند حرف خودتو از طرف خودت بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
چجوریه کسانی رو که دستشون به خون 176 مسافر پرواز اوکراین آغشته شده یکساله آزاد و بی دغدغه دارن زندگی میکنن و سر شغلشون هستن و انگار نه انگار که 176 نفر رو به بدترین شکل ممکن کشتن ولی زم رو که هیچ کس رو نکشته بود و فقط نظراتش رو میگفت به این سرعت اعدام کردن؟ بعد انتظار دارید مردم قانع بشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
دمت گرم زدی تو خال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
حرف راست رو زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
مردم رو اقناع نمیکنن چون دلیلی برای قانع کردن مردم ندارن چون دستشون در همراهی با ظلم رو شده وقتی برای طبری ملعون فقط 10 سال زندان حکم میبرن در واقع با دست خودشون رسوا میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اگر قوه قضائیه با عدالت رفتار میکرد اکبر طبری که یک مفسد اقتصادی بود و در قوه قضائیه لانه کرده بود باتوجه به افکار غمی مردم این قبیل افراد که از یک سازمان سو استفاده می کنند مجازاتشان نباید کمتر از اعدام باشد مشخص است که در حکم اکبر طبری اغماض کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
مثل این می ماند که خاشقچی را در عربستان محاکمه و اعدام می کردن
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۴:۰۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
قاشخچی به مردم آموزش ساخت سلاح و بمب میداد؟
France
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بیابید با هم روراست باشیم تا بتونیم در کنار هم متحد باشیم و نه علیه هم. تعداد زیادی از مردم منظور از نظام و خطوط قرمز را نمیدانند. آیا یک شیوه حکومت داری مد نظر است و یا مصالح عده ای از افراد ملاک است. خرد جمعی به دنبال تعیین تکلیف و ملاک های معتبر است.
Czechia
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
روح الله زم درسته که از لحاظ امنیتی برای کشور دچار خطا و جرم شد ولی میتونست در حکمش تخفیف داده بشه و به حبس ابد تبدیل بشه چون این آدم خیلی ساده ای بود ولله قسم که هیچ خطری برای نظام نداشت امثال طبری باید اعدام بشن که دست دزدان و بیت المال از کشور کوتاه بشه در مورد سحر تبر هم فقط برای خودنمایی و سرگرمی تو اینستاگرام کلیپ میزاشت آخه ۱۰ سال زندان خداوکیلی خیلی زیاده امثال ساشا صبحانی داوود هزینه پویان مختاری میلاد حاتمی اینا باید دستگیر بشن به ۱۰ سال زندان محکوم بشن چون حقشونه جوانان داخل کشور رو دعوت به سایتهای شربطبندی میکنن و پولاشونو نابود میکنن قوه قضایبه باید یک مقدار روشنتر به قضایا فکر کنه و تصمیم بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
خوبه پس هر کس بر ضد امنیت کشور غلط زیادی کنه و به حقش نرسه . واقعا شما ایرانی هستید . خون شهیدامون از خون این مجرم کمرنگ تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
ما به آرامش روانی هم نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
شرمنده اینو میگم ایشون مخالف حکومت بود ولی فکر نمیکنم مخالفت برابر با مرگ باشه (مگه مستقیم کسی رو کشته که جکمش اعدام باشه)
این که افکار عمومی مخالف با حکم اعدام این فرد بودن دلیلش فقط همینه ، جایی که کسی که قتل انجام میده تبرئه میشه ولی کسی که مخالفت کرده اعدام؟ چرا حکم ها به این شکله چرا کسی که قتل انجام میده اعدام نمیشه؟
خیلی ها شاید مخالف حرف های من باشن ولی حقیقت فقط همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
ببین مخالف حکومت بودن جرم ایشون نیست. منم شاید مخالف باشم اما کسی نمیاد منو بگیره چه برسه به اعدام. چرا؟! چون جرم ایشون "اقدام" علیه امنیت نظام و مردم و جاسوسی هست. بعلاوه دستش به خون افرادی که توسط برنامه ریزی های ایشون جونشون را از دست دادن نیز آغشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
در مورد قتل نفس کسی که باید دادخواست قصاص بده خانواده مقتوله نه دادگاه. یعنی اگر خانواده مقتول ببخشه قصاص اجرا نمیشه.
حکومت فقط در مورد کسایی می تونه از طرف خودش حکم اعدام بده که مفسد فی الارض شناخته بشه. غالبا هم سعی می کنند تخفیف بدن که به اعدام نکشه اما بعضی ها پروندشون خیلی سنگینه
Iran (Islamic Republic of)
Amoo
۱۴:۰۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
جواب سوالاتو میخوای بدونی؟ برو کنکور بده لیسانس حوق بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
نیاز نیست جواب سوالامو از شما بگیرم چون خودم میدونم چرا پدر رومینا اشرفی به قصاص محکوم نشد ، خانوادش هم موافق اعدام بودن = چون قانون ما ایراد داره.
اقدام بر علیه نظام ؟ چون چند جا واقعیت رو گفت شد اقدام بر علیه نظام ؟ من نوعی هم این نظام رو قبول ندارم ولی اینکه چرا نمیان من رو نمیگیرن دلیلش ساده هست چون چیزی از بالادستی ها نمیدونم، مطمئن باش اگه بدونی و بگی حکم اعدام هست.
کلمه "مفسد فی الارض" شده بازیچه برای مسئولان ما تا دقیقا همونطور که در دوره قبلی به تهمت ناروا کسی رو میکشتن ، اینجا هم به هر کسی که میخوان این عنوان رو میدن و اعدام.
چرا امسال طبری اعدام نمیشن؟ چطور امثال نجفی از اعدام فرار میکنن؟ شمایی که میگی برو قانون بخون بفرما جواب بده؟
من قانون نخوندم ولی حداقل با فکرم فرق صحیح و اشتباه رو میفهمم مخصوصا این جور موارد که جون یه انسان به خاطر منافع یه سری گرفته میشه و یه نفر دیگه با اینکه حقش اعدامه خیلی راحت از حکمش صرف نظر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اگه ادعای مسلمانی دارین این حدیث از پیامبر رو رسانه ای کنید که ریشه همه بدبختیهای مردم رو خلاصه کرده و نشان از حکومت بنی امیه بر مردم هست. الان هم به این فکر هستید که احمدی نژاد رو از خدمت به مردم سلب کنید. دزدان سرشناس باید جوابگو باشند نه غرب و آمریکا و مزدوران و نه دزدان سر کوچه و خیابان
پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) :
نابودی مردمان قبل از شما،به خاطر آن بود که…
اگر سرشناسی دزدی می کرد، رهایش می ساختند و چون ناتوانی دزدی می کرد، مجازاتش می کردند.
نهج الفصاحه،ج 943
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
ایشون از آقازاده‌های نظام بودند. ماشاالله پدرشون سرشناس، پولدار و از روسا و مسئولین چندین و چندساله زیر بال و پر آقای هاشمی و آقای خاتمی بودن... پسرشونو از زندان به در بردن بعد هم فرستادن خارجه... ایشونم سالها خورد و چاپید و بالا کشید، خونه قصر و ماشینهای آنچنانی تو فرانسه و... جای چه دلسوزی؟! در برابر این همه مفت خوری و گوش‌بری؟!! مگه چه خدمتی کردن جز خیانت و وطن فروشی... وقتی جوونهای ما تا باغهای فرحزاد و لواسونم پولشون نمیرسه برن؟ آخه چراااااا؟! چون باباجونشون رییس بوده باید هر غلطی میخوان بکنن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
قبول دارم که قوه قضائیه افکار عمومی رو قانع نمی کنه ؛ البته نه در زمینه اعدام جاسوس ها، بلکه در زمینه محاکمه نکردن کسانی مثل آقای آخوندی که اینهمه خسارت به مردم زد و رفت...
Pakistan
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بابا این قدر کشش ندین تموم شد رفت
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۲:۱۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
سلام ،

یه بار به روح الله زم می گویند بیا ایران ، در ایران باش و ادامه همکاری در ایران باشد ،
می گوید من به ایران آشنا هستم ، آن روح الله خمینی بود که در ایران محبوب بود ،
من اگر بروم من را می کشند .
Canada
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
حتما سحر تبر جرایمش از طبری بیشتر بوده که حکم اینجوری زده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
خیانت به ملت و مردم مظلوم ===== اعدام بدون چون و چرا..
چرا یک سری باید در این مورد شک و شبهه ایجاد کنند؟؟؟
آیا اونها از ایجاد شبهه در بین مردم هدف خاصی را دنبال میکنند؟؟
کمی فکر کنید. آیا اینکه روند اعدام یه محکوم با دیگری کمتر یا بیشتره در اصل خیانت فرد فرقی میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
خیانت همه جا هستش مثلا مثلا همین طبری خیانت نکرد به اعتماد مردم و قوه قضایه بهش؟
Iran (Islamic Republic of)
غیرت
۱۱:۵۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
دست قوه قضائیه دردنکنه .درود به شرافت سیدابراهیم و تمام قضات پاک وشجاع که دردفاع از کیان میهن خالصانه زحمت می کشند. سرانجام هر خائنی اعدام باید باشد.
Germany
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
واقعا دستشون درد نکنه خیلی زحمت میکشن.. نکه همه چی تا الان گل و بلبله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
سزای خائن همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بعضی هایا نمی‌دانند که جاسوسی وخیانت چیست یا خودشون را به نفهمی میزننفقط هنرشون این است که هرچه شبکه های ضدانقلاب که هزینه را ازعبرشتلن می گیرند هم نوایی میکنند وازاعدام متفقین که 17هزارنفرزراترور کردند هم دفاع میکنند کمی غیرت هم هوبه
۱۲