من نمی دانم چرا مسئولین ما نمی خواهند یک کار درست انجام دهند و مردم هم به آرزوی خود برسند و کارشان راه بیفتد و دهان دلال ها هم به خاک مالیده شود . چرا نمی خواهید یک کار درست انجام دهید و مردم هم دعا گوی شما باشند؟ کسانی را می شناسم که در قرعه کشی خودرو برنده شده اند و خودرو را فروخته اند ! یعنی دلال بازی ، اما من خودم حاضرم تعهد بدهم خودروئی را که می خرم تا 10 سال نگه دارم و نفروشم اما خودرو دلخواه خودم را انتخاب کنم .
واردات خودرو فقط بسود ثروتمندان هست و برای پوز دادن جلو چشم فقرا
ماشین ارزان قیمت که وارد نمی کنند بلکه همه خودروهای گران قیمت میلیاردی وارد میکنند و نمک میپاشن به زخم فقرا
تنها راه ارزان سازی و با کیفیت کردن خودرو افزایش تولید کنندگان خودرو داخلی هست یعنی چندین شرکت بزرگ شکل بگیرد و خودرو تولید کند اونوقت هم با افزایش تولید مواجهه خواهیم بود هم با رقابت در قیمت و کیفیت
مثلا به جمشید آرین اجازه داده بشه بیاد داخل خودرو برقی تولید کند
خواهشا جلوی مافیای واردات خودرو رو بگیرید تا مردم را بیشتر بدبخت نکردن
چرا باید همواره پولداران بیشترین سود از ارز کشور را ببرند واردات خودرو با ارز دولتی یعنی چه ایا غیر از این است که مافیای خودرو را قدرتند تر می نماید . صنعت داخل را توسعه دهید و دست دلالان را کوتاه کنید . ما این توانایی را داریم .
توی دعوای بین دلالان و مافیاها هیچکس به فکر ملت نیست
یه گروه وابسته به مافیای صنعت خودروسازی دولتی و یه گروه دنبال ارز و واردات
این وسط فقط مردم آسیب میبینن
ولی در مجموع واردات خودرو بیشتر به نفع مردم است، البته اگه این موضوع برای مسئولین اهمیتی داشته باشه
واردات خودرو رو آزاد کنید. تا کی باید ماشین بی کیفیت ایرانی با قیمت بیشتر از خیلی از ماشین های خوب دنیا سوار بشیم. توقف واردات زمانی خوب بود که خودروساز داخلی هم کیفیت ماشیناش رو بالا می برد
با سلام با توجه به کیفیت پایین خودروهای داخلی و قیمت بالای آنان بهتره که همون خودرو وارد بشه با گمرگ پایین که برسه دست مردم تا کارخانه خودرو سازی داخلی فکر کنند با این خودروهای بی کیفیت و گرون
واردات خودرو کارکرده باید آزاد بشه ما پولمون به نو نمی رسه در ضمن خودرو کارکرده اروپایی و ژاپنی مطمئن باشید از خودرو صفر داخلی بهتره ، وقتی خودرو سازی شده مونتاژ قطعات خارجی خوب اجازه بدید ماشین بیاد ، خودرو سازی ها پوشک بچه تولید کنند منفعتش به همه میرسه تشکر
میگم شما طرفدار کدوم مافیا هستید؟ مافیای خودرو داخلی یا مافیای خودرو خارجی ؟
قیمت ارز به خاطر واردات خودرو بالا میره؟ واقعا خنده داره تیترهاتون! چند سالی که واردات خودرو ممنوع بود قیمت ارز بالا نرفت؟ ایران خودرو و سایپا اگه میخوان رقابت کنن باید با برندهای کره ای رقابت کنند ن با فرقون و گاری پس باید واردات ازاد شه اون موقع معلوم میشه که ایا ایران خودرو و سایپا عرضه رقابت رو دارن یا ن.
چرا مردم بدخت باید بهای بی عرضگی این دو خودرو ساز رو بدن مگه چهل سال ازشون حمایت نشده پس کی میخوان خودی نشون بدن
سرمایه را نه به خارجی ها بدهید و نه به خودروسازهای داخلی...!
سرمایه باید برای تولید خودرو های پیشرفته و با کیفیت در اختیار پژوهشگران و شرکتهای دانش بنیان قرار بگیرد .
چهل سال است پدر ملت را درآوردید واز مافیای خورو داخلی حمایت میکنید و آشغال به مردم میدهید مردم خورو داخلی نخواهند چکار باید بکنن دولت باید واردات خورو با تعرفه ده درصد را آزاد کند مثل همه دنیا تا کی ملت بدبخت ما باید فدای یه مشت مافیا بشن
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
اگه هیچ خودرویی در داخل کشور تولید نشه باز هم از نظر اقتصادی به نفع کشور چون پول بنزین و حسارت های تصادف ها سر به فلک کشیده. همتی معلوم نیست سرش به کدوم ... بنده
خو خودرو وارد کنند قیمت ارز میرود بالا ، وارد نکنند این دو خودرو ساز بدون هر گونه رقیب قیمتهای ماشینهای بنجل خود را میکشند بالا . میشود یکی بگوید چه باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا خیر بده به اون مافیایی که بتونه این دو خودروساز ایران رو نابود کنه ، کم مردم رو چاپیدن ، نگید مافیای واردات فعال شده بگید مافیای خودروسازی ایران فعال شده تا با فشار بر دولت و وزیر جلوی واردات رو بگیره.
خدا رو شکر. بلاخره حتی به قیمتهای نجومی وارداته خودرو آزاد شد بلکه خودروسازهای داخلی که توی این بازاره مکاره خودشون رو بی رقیب میدیدند اندکی به کیفیته محصولاته خودشون فکر کنند و زه و نواره درزه روی درب خودرو را به عنوانه آپشن به خریدارهاشون معرفی نکنند. هرچند برای این دو شرکته خودروسازی پیشرفت و فن آوری در محصولات بیشتر شبیه شعاره.
خدا رو شکر. بلاخره حتی به قیمتهای نجومی وارداته خودرو آزاد شد بلکه خودروسازهای داخلی که توی این بازاره مکاره خودشون رو بی رقیب میدیدند اندکی به کیفیته محصولاته خودشون فکر کنند و زه و نواره درزه روی درب خودرو را به عنوانه آپشن به خریدارهاشون معرفی نکنند. هرچند برای این دو شرکته خودروسازی پیشرفت و فن آوری در محصولات بیشتر شبیه شعاره.
تازه امسال که قیمت خودرو داخل سر به فلک کشید متوجه شدیم افرادی که به مافیای واردات معروفند در واقع تعدادی انسان های خیر خواه بودند که از سر گردنده بگیری تولید کننده داخل جلوگیری میکردند
سلام وقتی خودرو سازهای مونتاژ کار ما حتی قادر نیست ۴تا ماشین بدون امکانات ساخت ۴۰سال پیش و بدن دست مردم بهتر ماشین وارد بشه تا حداقل شاید شاید ی تلنگری برای اونا باشه!
واردات خودروی با کیفیت که منجر به کاهش قیمت خودروی خارجی میشه و باعث میشه مردم در روزمرگی جامعه اختلاف طبقاتی ماشین ۶ میلیاردی با ماشین ۶۰ میلیونی خودشون رو کمتر حس کنن ضرر اقتصادی داره اما فروش بی کیفیتترین ماشینها به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان به مردمی که تحت فشار اقتصادی هستند ضرر اقتصادی نداره! مگر تا الان که واردات ممنوع بوده چه چیزی پیشرفت کرده که همچنان این سیاست را ادامه بدن؟ سالهاست به بهانهی بیکاری قطعه سازا و خودروسازا طمع انحصار خودروی کشور زیاد شده و مردم دیگه هیچ انتخابی برای خرید خودرو ندارن و بابد به صورت اجباری خودروهای بی کیفیت بخرند.
خودرو باید وارد بشه ولی نه خودروهای لوکس و قیمت بالا خودرویی باید وارد بشه که لااقل قیمت محصولات داخلی سرسام آور بالا نره ... خودروهایی کم مصرف با توجیه اقتصادی مناسب
واقعا جای بحث و تعجبه..شما رسانه مردمی هستین الان؟!فقط میتونم بگم متاسفم.تو وضعیتی که مردم به نون شب محتاجن با حمایت از این دوتا شرکت که کارشون به شیشه کشیدن خون ملته میخواین چیو ثابت کنین؟
قطعا منظورت از مافیا ایرانخودرو و سایپا و شرکت های وابسته به آنها هست که با فروش آهن پاره و آشغال حلبی به عنوان ماشین ماهیانه 1500 نفر را به کام مرگ میکشند
شما از سوء استفاده های خودروسازهای داخلی بخاطر نبودن رقابت و ممنوع بودن واردات جلوگیری کنید ؟؟؟
بعد بگوئید من نمیگذارم واردات خودرو آزاد شود؟؟؟
این همه خودروساز داخلی کلاه برداری آشکارا انجا میده
مثلا ماشین سمند یا تیبا ثبت نام مبکنه موقع تحویل میگه سمند وتیبا الان ندارم باید پژو و ساینا ببری ویا ماشین رنگ آبی ثبت نام میکنی موقع تحویل میگه سفید باید ببری
چند سالی که آزاد بود همچین اتفاقی نیفتاد ، فقط چند میلیارد دلار خرج واردات ماشین شد و بس
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
این مدت که وارد نشد چه سودی برای مردم داشت؟
کیفیت خودرو ها بالایت الان؟نه
قیمتشون پایین و برحسب کیفیتشونه؟نه
همون وارد کنن بهتره حداقل کیفیتش بهتره
خودروسازا وقت زیادی برای بالابردن کیفیت داشتن اما به جای اون فقط قیمتو بردن بالا
درضمن فقط خودروهای مدل بالا وارد نکنن
خودروهایی وارد کنن که قشر های مختلف بتونن بخرن
مردم ما به اندازه کافی برای بالابردن کیفیت خودروهای داخلی صبر کردن و ضرر هم زیاد دیدن دیگه ممنوعیت ورود به ضرر مردم
واردات لازمه اونم رقابت ازاد بدون رانت من ثبت نام سایپا ساندرو سال 96 کردم قرار بوده مرداد97 تحویل بدن هنوز خبری نیست دادمان به هیچ جایی نرسیده ما فقط به صدادسیما امید داریم که پی گیر کارمان باشه خدا کمکمان کنه
خودرو وارد کنیم درگیر مافیای واردات خودروییم خودرو وارد نکنیم درگیر مافیای خودرو سازانیم ...یعنی قشنگ کاتورن پت و متیم .....این یعنی دور باطل .....این عدم مدیریت صحیحه ....و الا همه دنیا چیکار کردن......ما هم یه گوشه از این دنیا
این یعنی خودروهای نه ملی بلکه خصوصی زیر چادر ارز همچنان پدر مردم را در بیاورد .
آزاد کنید ببنید این آهن قراضه ها چند می ارزه شاید به فکر بیافتند و درب آهن قراضه سازی ها را ببندند .
واردات خودرو خیلی هم عالیه
تا زمانی که در کشور شرکت های خودرو سازی با تکنولوژی 40 سال قبل خودرو تولید میکنن و مردم به زور مجبور هستن اینا رو بخرن.....
واردات اندکی از این مشکل رو حل میکنه
فعلا که مافیای داخلی خودرو خیلی قوی ترن تا مافیای خارجی
حرفی که شما میزنین مثل اینکه یکی میاد میگه شیر من ترشه و فقط از سیر من میتونی استفاده کنی و از بقیه نمیتونی شیر بخری
عدم ورود خودرو هرگز در این چند سال نه تنها باعث افزایش کیفیت نشد بلکه باعث کاهش هم شد چون رقیبی در بازار وجود نداشت. یکی از راههای رهایی از این شرایط ایجاد رقابت سالم با دادن مجوز تولید به بخش خصوصی و خصوصی سازی کاخانجات فعلی هست. واردات درمان این درد نیست.مسکنی موقتی خواهد بود.
مافیای تولید خوروی بی کیفیت داخلی چی ؟ فعال نشد ؟
واردات خودرو به نظر گزینه خوبی نیست تا خودرو ساز ها یه خورده به خودشون بیان و کمتر جیب مردم رو خالی کنن ؟؟
خودرو سازان داخلی طی چهل سال گذشته نشان داده اند که نمیخواهند کیفیت محصولات خود را بالا ببرند و سال به سال از کیفیت محصولات آنها کاسته میشود. من ماه گذشته خودرو کوییک R صفر خریدم و متاسفانه در کیلومتر 500 متوجه اشکالات اساسی در گیربکس خودرو شدم. این واقعا در شان ملت شریف ما نیست. اگر قرار است ملت ما از خرید خودرو های خارجی با قیمت حقیقی محروم باشد و مجبور به استفاده تولید داخلی باشد باید کیفیت محصولات داخلی قابل قبول باشد تا اجهافی در حق مصرف کننده صورت نگیرد. در ضمن کیفیت پیکان سال 56 به قبل به مراتب از محصولات فعلی شما بالاتر بوده و در زمان خودش قابل قبول بوده است.
باید پرسید تو چقدر از فرقون ساز ها گرفتی ، مگر چند در صد مردم توان خرید خودرو خارجی داشتن که به خودرو ساز آسیب خورده است ؟ هر جایی بگی برای خرید خودرو بیکیفیت آید چهار برابرپول بدهم و در قرعه کشی شرکت کنم و ۱سال صبر آخرش م با امروز و فردا ۶ ماه دیگر سرکار گذاشته شوم بهم پنا هند کی از دست مافیاهای خودرو میدن
مافیای این مملکت خودروسازان داخلی هستن نه واردت کننده همین نبود رقبات به بهانه خارج شدن ارز باعث شد پراید رو صد میلیون بخریم .حتما واردات خودرو باعث کاهش قیمت ها میشه .
دولت روحانی خود بزرگترین مافیا ها را پرورش داد .با شهادت این عزیز دردی به دلمان رفته که هرگز تا انتقام درمان نشود .چرا باید با این همه قدرت منفعل باشیم .
دولت روحانی خود بزرگترین مافیا ها را پرورش داد .با شهادت این عزیز دردی به دلمان رفته که هرگز تا انتقام درمان نشود .چرا باید با این همه قدرت منفعل باشیم .
دولت روحانی خود بزرگترین مافیا ها را پرورش داد .با شهادت این عزیز دردی به دلمان رفته که هرگز تا انتقام درمان نشود .چرا باید با این همه قدرت منفعل باشیم .
فقط سرمایه گذاری روبخش کشاورزی مهم است صنعت خودروبخوصوس واردات خودرو ضربه کلان به ملت وکشوراست ،،،،اول کشاورزی دوم دفایی سوم هسته ایی تنها این سه بخش است که بدردملت شریف ایان میخورد بقیه پوچ درودخدابردانشمندان وخبرنگاران عزیز
وقتی خودرو سازی ایران نتونسته تقاضای داخلی را بر آورده کنه چگونه میتواند صادر کنه در این مدتی که واردات ممنوع بود دلالی رونق گرفت و کیفیت ماشین های داخلی خوب که نشد هیچ، خرابتر هم شد و قیمت ها هم سر به فلک کشید
وقتی خودرو سازی ایران نتونسته تقاضای داخلی را بر آورده کنه چگونه میتواند صادر کنه در این مدتی که واردات ممنوع بود دلالی رونق گرفت و کیفیت ماشین های داخلی خوب که نشد هیچ، خرابتر هم شد و قیمت ها هم سر به فلک کشید
17 هزار کشته درسال بس نیست که این دو فرغون ساز به ملت وارد میکنند .مگر خون اقایان که با واردات خودرو مخالفند رنگین تر. چرا خود حضرات همگی خودرو لوکس با کیفیت خارجی سوار میشند. مگر ملت چقدر عمر دارند ِِچهل سال چه گلی این فر غون ساز به سر ملت زدند .جز گران کردن ومکیدن خون ملت
فقط واردات میتونه باعث افزایش کیفیت خودروهای های سایپا و ایران خودرو بشه پس انقدر ننویسید
جهش تولید یعنی توی کیفیت هم جهش بشه نه اینکه فقط در گمرک رو ببندید تا این ها را به مردم بندازید
ما که کیش ساکن هستیم ماشین هامون همه شدن قراضه لگن و حسابی دود میکنند ماشین داخلی هم که نمیتونیم بیاریم جزیره گرفتار شدیم با این خودروهای قدیمی و داغون مسئولین فکری کنید ما گناه داریم با این قیمتهای سرسام آور ماشینهای مدل پایین و از رده خارج /...
من ثبت نام سایپا ساندرو سال 96 کردم قرار بوده مرداد97 تحویل بدن هنوز خبری نیست دادمان به هیچ جایی نرسیده ما فقط به صدادسیما امید داریم که پی گیر کارمان باشه خدا کمکمان کنه
ظلمی که خودروسازهای کشور به مردم کردن ...هیچ دولتی حتی آمریکا هم به ما نکرده ....هزاران و صدها هزار نفر کشته و مصدوم در اثر بی کفایتی و بی کیفیتی خودروهای که تولید میشه .
پدر ملت با این قیمت ماشینای داخلی دراومد. اگه ایران خودرو و سایپا میتونن پاسخگوی نیاز جامعه باشن که نیاز به واردات نداریم ولی وقتی نمیتونن نیاز جامعه رو برطرف کنن چرا باید جلوی واردات گرفته بشه که قیمت ماشن 10 برابر بشه تو ی سال.
شما از کدوم مافیا حمایت میکنید که این جوری تیتر میزنید و مخالف واردات هستید؟ یا دلسوز ملت هستید که دوس ندارید خودرو وارد بشه
شما چرا مافیای خودرو داخلی رو نمیگید؟ این چه مافیایی وجود داره که به خودرو سازهای داخلی اجازه میده هر 3 ماه قیمت محصولات شون رو افزایش بدهند این خود هم تورم زا هست و هم بازار رو مختل میکنه چون خودرو رو تبدیل به کالای سرمایه ای میکنه سود بانکی کمتر از 15 درصد هست اما اگه کسی خودرو بخره حداقل طی هر 3 ماه 25 درصدی سود میکنه که سالانه 100 درصد میشه. بعد شما قطعه سازی رو نگاه میکنید تو بازار پر است از قطعه های چینی و ترک و... مطمئنا قطعه سازهای ماهم درست کار نمیکنند. اقتصاد رو جزیره ای نمیشه اداره کرد اگه خودرو سازهای فقط بفکر ساخت خودرو بودند الان باید حداقل چند برند مطرح جهانی داشتیم ولی در کشور ما فقط به فکر خودرو ساز هستند به فکر مردم و تعداد کشته ها نیستند .خواهش میکنم ی گزارش از ایمنی خودرو های ایرانی بگزارید.
از وقتی وزیر صمت تشریف آوردن گرانیها دوبرابر شده و با سیاست همراهی با مافیا در همه جهات اقتصاد مملکت را رو به نابودی میبرند. چرا مجلس و سازمانهای نظارتی ورود نمیکنند مگر نمیبینند داره چه اتفاقاتی میوفته!!!!؟؟؟؟؟
بیشتر مافیای داخلی و مافیای سایپا و ایران خودرو ترسیدن. یه مشت ماشین آشغال رو به هر قیمتی میخان به مردم میندازن. بهترین کار آزاد کردن وارداته تا شر اینا کم بشه.
مافیا شرکت ایران خودرو و سایپاهست که با کمک دولت و مجلس سالیان سال است قدرت انتخاب خودرو خوب از مردم رو گرفته اند و مجبور به خرید خودرو بی کیفیت و قیمت گذاف هستند.
اصلا ربطی نداره ما همه جوره همه شرایطی برای خودرو ساز مهیا کردیم ولی هیچی فرق نکرد و بدترم شدن شاید اینجور یه تلنگوری بهشون بخوره و هم قیمتشون رو بیارن پایین و هم کیفیتشون رو ببرن بالا.الی برکت الله فراموش نشه
ماشین ارزان قیمت که وارد نمی کنند بلکه همه خودروهای گران قیمت میلیاردی وارد میکنند و نمک میپاشن به زخم فقرا
تنها راه ارزان سازی و با کیفیت کردن خودرو افزایش تولید کنندگان خودرو داخلی هست یعنی چندین شرکت بزرگ شکل بگیرد و خودرو تولید کند اونوقت هم با افزایش تولید مواجهه خواهیم بود هم با رقابت در قیمت و کیفیت
مثلا به جمشید آرین اجازه داده بشه بیاد داخل خودرو برقی تولید کند
خواهشا جلوی مافیای واردات خودرو رو بگیرید تا مردم را بیشتر بدبخت نکردن
یه گروه وابسته به مافیای صنعت خودروسازی دولتی و یه گروه دنبال ارز و واردات
این وسط فقط مردم آسیب میبینن
ولی در مجموع واردات خودرو بیشتر به نفع مردم است، البته اگه این موضوع برای مسئولین اهمیتی داشته باشه
خودروهای میلیاردی وقتی وارد کشور میشه چه چیزیش بسود مردم هست؟
/؟ تا هم رقابت شود و هم ارز از کشور خارج نشود ؟
/
شما پولدارها باید خودرو با کیفیت میلیاردی سوار بشین!!
دزدی .اختلاس .احتکار و کل جرایم انجاست
روزنامه نگاران فقط به دنبال مسیر پول باشید تا رسواشون کنید
قیمت ارز به خاطر واردات خودرو بالا میره؟ واقعا خنده داره تیترهاتون! چند سالی که واردات خودرو ممنوع بود قیمت ارز بالا نرفت؟ ایران خودرو و سایپا اگه میخوان رقابت کنن باید با برندهای کره ای رقابت کنند ن با فرقون و گاری پس باید واردات ازاد شه اون موقع معلوم میشه که ایا ایران خودرو و سایپا عرضه رقابت رو دارن یا ن.
چرا مردم بدخت باید بهای بی عرضگی این دو خودرو ساز رو بدن مگه چهل سال ازشون حمایت نشده پس کی میخوان خودی نشون بدن
وگرنه به ماها چیزی نمیرسه
بودجمون در حد پرایدم نیس
سرمایه باید برای تولید خودرو های پیشرفته و با کیفیت در اختیار پژوهشگران و شرکتهای دانش بنیان قرار بگیرد .
پس این چهل سال چکار میکردند که الان تحت فشارند؟؟؟
بعد بگوئید من نمیگذارم واردات خودرو آزاد شود؟؟؟
این همه خودروساز داخلی کلاه برداری آشکارا انجا میده
مثلا ماشین سمند یا تیبا ثبت نام مبکنه موقع تحویل میگه سمند وتیبا الان ندارم باید پژو و ساینا ببری ویا ماشین رنگ آبی ثبت نام میکنی موقع تحویل میگه سفید باید ببری
کیفیت خودرو ها بالایت الان؟نه
قیمتشون پایین و برحسب کیفیتشونه؟نه
همون وارد کنن بهتره حداقل کیفیتش بهتره
خودروسازا وقت زیادی برای بالابردن کیفیت داشتن اما به جای اون فقط قیمتو بردن بالا
درضمن فقط خودروهای مدل بالا وارد نکنن
خودروهایی وارد کنن که قشر های مختلف بتونن بخرن
مردم ما به اندازه کافی برای بالابردن کیفیت خودروهای داخلی صبر کردن و ضرر هم زیاد دیدن دیگه ممنوعیت ورود به ضرر مردم
آزاد کنید ببنید این آهن قراضه ها چند می ارزه شاید به فکر بیافتند و درب آهن قراضه سازی ها را ببندند .
تا زمانی که در کشور شرکت های خودرو سازی با تکنولوژی 40 سال قبل خودرو تولید میکنن و مردم به زور مجبور هستن اینا رو بخرن.....
واردات اندکی از این مشکل رو حل میکنه
فعلا هیچ اتفاقی نمیافتد
حرفی که شما میزنین مثل اینکه یکی میاد میگه شیر من ترشه و فقط از سیر من میتونی استفاده کنی و از بقیه نمیتونی شیر بخری
واردات خودرو به نظر گزینه خوبی نیست تا خودرو ساز ها یه خورده به خودشون بیان و کمتر جیب مردم رو خالی کنن ؟؟
بدبخت جوون ایرانیه که نمیتونه اشغال ترین خودروی دنیا رو هم بخره
فقط دارن پول وجاان مردم رو میگیرن
جهش تولید یعنی توی کیفیت هم جهش بشه نه اینکه فقط در گمرک رو ببندید تا این ها را به مردم بندازید
بگذارید واردات شود قیمتها شکسته شود، شما در قبال پراید 100 میلیونی مسئول هستید!
مردم دیگه همه چیزو فهمیدن
شما از کدوم مافیا حمایت میکنید که این جوری تیتر میزنید و مخالف واردات هستید؟ یا دلسوز ملت هستید که دوس ندارید خودرو وارد بشه
به هر طریق خودرو وارد بشه
تا این دو مونتاژ کار قشنگ تو مملکت جولان بدن
و هی به طبل ضرر بکوبن
شما خودتون جدیدا طرفدار مافیای خودرو داخلی شدین!