سلام : ثمره و نتیجه همین معلمان بیسواد (حق التدریس؛ نهضت و ...) را می توانید در نتایج کنکور مشاهده کنید .دانش آموزانی با درصدهای بسیار پایین و رتبه های نجومی سر به فلک کشیده مشاهده کنید.!! استخدام فقط وفقط با آزمون مناسب است .
باسلام یفکری به حال خانم معلمین مدارس غیرانتفاعی که در مناطق محروم مشغول تدریس پایه ابتدایی هستند و آنها فارغالتحصیل دانشگاه در رشته آموزش پيش دبستانی هستند بکنید به امید استخدام در آموزشوپرورش این رشته ها انتخاب کردهاند
باسلام ماده 28 فقط دور زدن قانون هست کجا میشه کسی که 4 سال روش تدریس در دانشگاه فرهنگیان خونده رو با یه کسی که لیَسانس نمیدونم چی گرفته وسال اول بدون گذروندن دوره آموزشی رفته سر کلاس شده حق التدریس شده حالا هم مدعی استخدام به فرمایش آقا ورود به آموزش وپرورش باید از راه تربیت معلم باشه ودولت باید هزینه کنه
حق التدریسها با پارتی رفتن میخوان الکی استخدام بشن بی عدالتیه چون برای همه این امکان حق التدریس وجود نداره بچه های ما هر کاری کردیم حق التدریس مشغول نکردن چون پارتی نداشتیم
بعداز قبولی در آزمون علمی می توانید استخدام شوید .
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
باسلام مادرمنطقه کبود راهنگ استان همدان زندگی می کنیم ولی بایدقبول کنیم که منطقه کبود راهنگ مستعمره مرکزاستان ومناطق جنوبی مانندملایرونهاوندوتویسرکان وبهارواسدآباداست وهرساله تعدادزیادی ازاین مناطق درشهرستان کبود راهنگ استخدام ومشغول به کارمی شوند ولی تاکنون هیچ فردی ازمنطقه کبود راهنگ دراین مناطق مشغول بکارنشده اند پسرمن بارتبه ده هزار درکنکور برای تربیت معلم مجازشدولی برای مصاحبه دعوت نشد ولی ازسایرمناطق بارتبه سی هزار برای تربیت معلم پذیرفته شد وتازه امسال ورود غیربومی ها ازاین هم فراتررفته وازاستان لرستان سی نفرمعلم به شهرستان کبود راهنگ فرستاده اند والان مشغول بکارند درحالی که هزاران نفرازفرزندان جوان منطقه کبود راهنگ بامدرک لیسانس وفوق لیسانس بیکارند وتازه اکثرادارات کبود راهنگ وحتی مستخدمین وراننده ادارات هم غیر بومی هستند وحتی مسولین رده بالای کبود راهنگ هم غیربومی هستند وکسی هم دلسوزمردم منطقه کبود راهنگ نیست که رسیدگی کند مگه ماانقلاب نکردیم که عدالت رعایت شود وحق به حقداربرسد
به خداراست میگه شهرماهم(انار)همین بدبختیهاراداردوهیچ کس هم فکری برنمیدارد.
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
نیروها فقط با ازمون باید جذب بشن.و کلا بساط حق التدریس رو جمع کنید.اگه نیرو لازم دارید ازمون بگیرید و هرکس نمره اورد جذب بشه.مثل ماده 28.من معلم های خودمونو یادم میاد اکثرا درس خونده دانشگاههای خوب دولتی مثل دانشگاه تهران و ... بودن.حالا یه جوی راه افتاده که ماده 28 خوب نیست و فقط دانشگاه فرهنگیان درحالی که با بررسی دروس اموزش داده شده به بچه های دانشگاه فرهنگیان متوجه ضعف شدید این دانشگاه و خروجی های اون میشید.من از نزدیک با این دانشجوها اشنا هستم.کلا وچود دانشگاه فرهنگیان هزینه اضافی هست برای مملکت.یعنی کار موازی چه لزومی در حالی که دانشگاههای دیگه نیروی خوب با نشاط و فعال تربیت میکنن بریم دوباره چرخ رو از اول بسازیم
خانم متاهلی پارسال با لیسانس حسابداری از دانشگاه پیام نور نیشابور بدون سهمیه و سابقه تدریس صاعقه ای دوترم معلم پرورشی بود مرداد 99 نیز تحقیق اومدن ... ولی ... حالا شما میگی دکتری ...!!!
باید آزمون ورودی باشه اگه لیاقت و شایستگی داشتن استخدام شوند و سالهای که تدریس کردن برایشان جز سنوات خدمت محسوب شود .بلاخره باید قیلتزی برای ورود به جمع فرهنگیان باشد یا نه ؟اگر هم قبول نشدن حتما ضعف دارند و شایستگی معلم شدن را ندارند و آموزش پرورش هم اشتباه میکنه از این کیس ها برای تدریس بچه های مردم استفاده میکند
اطرافیان خودم حتی 46 هزارم دیدم رفته فرهنگیان
کمتر کسی با رتبه زیر هزار از رو علاقه میره معلمی! مطمئن باشید بخاطر ترس از بیکاریه و دیدن امثال ما که شدیم آینه عبرت
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
چیزی که شما می فرمایید برای رشتههای انسانی است اگه نه هیچ دانش آموز عاقلی با رتبه زیر هزار تجربی نمیره فرهنگیان!!!!
جاسم داغری
۱۵:۱۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
اجرای قوانین، متناقض و مشکل ساز و پایمال کنندۀ حقوق افراد.
من 10 سال حق التدریس بودم و اگر قانون کار بر همه یکسان اجرا شود اینطور حق خوری بوجود نمی آید!!!!
قانون کار، می گوید کارفرما موظف است اگر کسی را استخدام کرد ولو یک روز باید بیمه این شخص رو پرداخت کند!!! ولی دیده می شود که ارگانهای دولتی به این قانونی که برای دیگران (بخش خصوصی) طراحی می کنند پایبند نیستند!!!!
یعنی دوگانگی در قانون کار. اونی که به نفع خودشان هست اجرا می کنند و اونی که به نفعشان نیست با اینکه قانون است ، اجراش نمی کنند!!!
از 10 سال کار حق التدریس یک روز بیمه ارگان آموزش و پرورش که یه ارگان دولتی است پرداخت نکرده است!!!
حال می آید و می گوید اگر بخواهید این سابقه رو به بیمه خود شخص پرداخت کنه!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی کارفرما، که وظیفه قانونی او پرداخت کردن است از پرداخت کردن ابا می کند و می آید و فتوا هم صادر می کند که همان شخص متضرر برای خودش بیمه پرداخت کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به به، چه قوانین فوق تخصص در حق خوری و پایمال کردن سوابق کاری مردم در این ارگانهای دولتی؟!!!.
وقتی شخصی یه شرکت خصوصی باز می کند قبل از اینکه کسی رو استخدام کند سازمان تأمین اجتماعی او رو بدبخت می کنه و در همان ابتدا بدهکارش می کنه ولی برای سازمانهای دولتی، نه این خبرا نیست!!!
مسئله مسئله استخدامت کنم یا نه نیست بلکه حق خوری عمدی با سابقه اصرار و ترصد تا امروز و فردا این قوانین عجیب و قریب در حق خوری ادامه دارند.
خوب اگر زحمت کشیدند ،،استخدام قراردادی بشوند ،،اما تا زملنی که خودشان با لیاقت خودشان مدرک از دانشگاه فرهنگیان نیاوردند ،رسمی نشوند ،،این بعتره ،،به هیچ کدام از طرفین ظلم نمیشه ،،نه معلم نه دانش آموز
آموزش و پرورش باید همه ی نیرو هاش رو از طریق کنکور و دانشگاه فرهنگیان بگیره
یه مشت بی سواد با پارتی بازی دارن میان بچه های مردم رو بدبخت میکنن.
چرا اون دانشجو معلم بدبخت باید4 سال بره دانشگاه فرهنگیان درس بخونه ولی خیلی از حق التدریسیا و نهضتیا با مدراکی از دانشگاه پیام نور و آزاد و غیرانتفاعی شب بخوابن و صبح بلند شن برن سر کلاس بچه های مردم رو بدبخت کنن.
اگه واقعا خیلی شور و شوق تدریس داری و فکر میکنی پتانسیل معلم شدن رو داری، بسم الله بیا برو کنکور بده
دیگه این مسخره بازیا چیه ...
خانم من از سال ۸۸ تا ۹۴ به عنوان نیروی حق التدریس با نهضت همکاری داشت ، از سال ۹۸ تا الان هم با اموزش و پرورش همکاری میکنه ، کلاس اول ، به جرات میتونم بگم بدون طرفداری جز بهترین معلم های مدرسه و شهر هستن ، بعد چجوری معلم های نهضتی رو میگن نمیتونن تدریس کنن .
لطفا الکی حرف نزنید شاید بسیجی بودن امتیاز محدودی داشته باشه اما به صرف اون استخدام نمیکنن.لطفا برید ازمون بدید قبول شید
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
هر کس عرضه هر کاری داشته یاشه بهش میرسه ..گرچه پارتی هم تاثیر داره ..من خودم حق التدریسم .با مدرک دانشگاهی معتبر و رشته شیمی پالایش نفت ..با معدل بالا ..بسیجی هم ندارم ..ولی در حق خیلیا اجحاف شده که من این روش انتخاب رو قبول ندارم ..مدیریت نیست وگرنه نیرو کم نمیاوردن که نهضتی و حق التدریسی بگیرند
معلمی که قبلا حق التدریس بود
۲۰:۴۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
لطفا بی انصاف نباشید بسیجی بودن اصلا در استخدام و یا حق التدریس شدن نقشی ندارد بنده در سال ۸۲ برای حق التدریس شدن آزمون کتبی دادم بعد از پذیرفته شدن در آزمون کتبی به دانشکده تربیت معلم شهیدمفتح شهر ری برای مصاحبه رفتم و بعد از اون از سال ۸۲ تا ۹۰ حق التدریس بودم .
در سال ۹۹ با هزاران درد سر استخدام شدم و سالهای حق التدریسی نه بیمه داشتیم و نه هیچ امکانات دیگر .پول سابقه بیمه را بعد از استخدامخودمان پرداخت کردیم بنده برای یک سال ونیم بیمه ۴ونیم میلیون پرداخت کردم.
البته قبول دارم بسیاری از افراد با پارتی بازی و داشتن شخص با نفوذ بدون هیچ آزمونی وارد آموزش وپرورش شده و زودتر از ما استخدام شدند.
بکی از بستگان (خداوند ناظر است )دختر دیپلمه اش را به عنوان نیروی خدماتی وارد آموزش و پرورش کرد و بعد از مدت کوتاه بعنوان دفتر دار نیروی قراردادی شد و سپس به عنوان آموزگار ابتدایی استخدام شد .
قبول کنید در آموزش و پرورش مانند ساید ادارات باید کسی را داشته باشی یا مثل بنده آنقدر عذاب بکشی تا جذب بشی .
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
من ۱۰ سال قردادی شهرداری کار میکنم به حداقل حقوق کسی به فکر تبدیل وضعیت ما ها نیست
من با 34 سال سن و مدرک دکتری از دانشگاه درجه یک تو دانشگاه فرهنگیان حق التدریسم اما دانشجوهام که هم رشته ای خودم هستن با 18 سال سن استخدام رسمی هستن و حقوق ثابت میگیرن!!
خب آموزش و پرورش اگه نیرو کم داره چرا نمیاد از طریق آزمون استخدامی فارغ التحصیلان دانشگاهی رو به خدمت بگیره؟!!
افرادی بودن با دیپلم رفتن پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی و حالا این حق رو براشون قائلن استخدامشون کنن اما امثال من که جوونیمون گذاشتیم درس خوندیم باید فقط نظاره گر این بی عدالتی محض باشیم.
باز خوبه شما با۳۴سال سن توی مدینه فاضله فرهنگیان درس میدی من با۴۰سال سن که ده سالش حق التدریس آموزش پرورش بودم الان ۳ساله رزومه میدم قبل از شروع سال تحصیلی زنگ میزنم وقتی میگم حق التدریس هستم میگه نیروی آزادی ارشد رسمی در اولویته و گوشی رو میذاره. بعد براش فرق نمیکنه طرف ارشدشو از کجا گرفته.آیا اندازه من۲۶۰ساعت ضمن خدمت تو یه سال داشته؟نفر اول اول دکتری بوده؟۱۵مقاله علمی پژوهشی داشته و... یا نه فقط رسمی باشه کافیه.هر جور به این سیستم نگاه کنید بی عدالتی است چون مجریان احمقی پشت قضایا قرار دارند که با چشمان نیمه باز تصمیم می گیرند
محمد
۱۳:۴۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان
بنده26 سال هست که توی شیراز مدیر مدرسه هستم.بنظر بنده استخدام حق التدریسی ها بزرگترین خیانت و جنایت در حق نظام آموزشی کشور هست،سن های بالا،عدم کارآیی ،بیسوادی....در بین حق التدریس ها موج میزنه،....فقط نیروهای جوان و با انرژی مراکز تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان بدرد بدنه آموزش و پرورش میخورند،.....
سلام خدمت به ظاهر همکار
شما مطمئن هستید درباره صحت گفته های
شما مقداری رو خودسازی خود و گفته ها تون کار کنید
بهترین وفعالترین نیروها ،همین نیروها هستن
حالا مقداری از مدارک خودتون در هنگام شروع کارتون واینکه چطور جذب شدید بگید البته اگه درمورد خودتون درست گفته باشید که بنده ایمان به گفته های شما ندارم لاجرم اگه هم صحت داشته باشه جای تاسف داره برای مدرسه ای که مدیریت آن دست جنابعالی باشه
محمد
۲۰:۴۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
دست شما درد نکنه. عالی گفتی
زهرا
۲۱:۳۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
شما که این حرف را میزنی اگه فرزند خودت هم جزء حق التدریسی ها بود همین نظر را میدادی!!!!!
زهرا
۲۱:۳۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
اگه فرزند خودت هم حق التدریس بود این حرف را میزدی!
محمد
۱۳:۲۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
نمایندگان محترم تو را خدا تحت تاثیر عواطف قرار نگیرید و بچه ها و آینده سازان سی سال آینده این مملکت را بدبخت نکنید چون بعضی از اینها سوادشان خیلی پایین ؛ مثل بقیه امتحان بدهند و در صورت قبولی در آزمون استخدام شوند . تازه بعضی از این افراد رشته شون اصلا ربطی به تعلیم و تربیت ندارد و در آموزش و پرورش غیر مرتبط هستند .
سلام.امسال هیچ کدام از نیروهایی که از طریق آزمون استخدامی جذب شده اند، دوره یک ساله را ندیده اند و یک مرتبه معلم کلاس درس شده اند. برای همین هم وضع تدریس در مدارس مجازی افتضاح است.
بحث لیاقت نیست... بحث روند قانونی جذب معلم است و حق الناسی که فردای قیامت این مسئولان باید جوابش را بدهند
اگر شانس ما باشه قیامت هم پارتی بازی میشه آدم بدبت تا آخر عمرش بدبخته...
میثم
۱۴:۰۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
این عدالته کسی که دانشگاه قبول نشده با دیپلم بره پیش دبستانی و بعد استخدامش کنن اما اونی که سه مقطع رو دانشگاه درجه یک دولتی خونده و دکتری گرفته بیکار بگرده؟! همین روند باعث شده کیفیت آموزش اینقدر نزول پیدا کنه!!
اگر عدالتی وجود داره باید همه آزمون استخدامی بدن
همی
منصور
۱۲:۴۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
موقع رای دادن که میرسه // همگی پاچخواری ملت را میکنن که بیاید رای بدید// بعد خودشان با ملت اینجوری رفتار میکنن
کل شعور رو تو برداشتی ...برو ببینم کجای مملکت رو میگیری
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
هیچی شفاف نیست، یک نفر ۶۰ میگیره توی مصاحبه رد میشه چون سهمیه نداره، یک نفر هم آخرین پذیرفته شده گروه خودش هست اما به قول خودش آشنای دم کلفت داره پذیرفته میشه و از سال اول هم پیمانی میشه، یک نفر هم ۱۰ سال نهضت کار میکنه دکترا میگیره و با چندین مقاله علمی پژوهشی و کارگاه های آموزشی بهش میگن تو بی سوادی باید بری فرهنگیان آب بابا یاد بگیری
نگید باید هیئت علمی بشه که راه اونم از ترکستان میگذره
دانشگاه فرهنگیانی که از شما می پرسه چند بار رفتی نماز جمعه بعد شما راستش میگی ردت می کنه اما یک نفری که حتی نماز نمی خونه ولی تو مصاحبه دروغ گفته رو میگیره راه به جایی نمی بره و نکته دوم اینکه در استان خوزستان و شهر اهواز سال ۹۶ چند هزار نفر نیرو رو در آموزش پرورش ناحیه یک مدیر وقت آقای تقی زاده با دریافت رشوه به عنوان معلم پیش دبستانی استخدام کرد افرادی با مدرک منابع طبیعی، شهرداری، معماری. این موضوع رو همه میدونن حتی نماینده های استان، وقتی برای اعتراض مراجعه کردیم می گفتن بله خب چرا شما همون موقع نیومدید ما براتون امضا می کردیم شما هم جذب می شدید
این که استخدام کنند یا نه اصلا مطرح نیست موضوع ظلم و تیعیضی است که در حق معلمان حق التدریس میشود...حق التدریسی ها همون کاری که رسمی ها می کنند رو میکنن ولی حقوقی کمتر از یک چهارم و بیمه ناقص دارند...که نمونه بی عدالتی ساختاریه...و قانون های بالادستی هم ممکنه اشتباه باشه به عنوان مثال اگر کسی در دانشگاه تهران علوم تربیتی بخونه شایسته تر برای معلمی ابتدایی تا کسی که در دانشگاه فرهنگیان میخونه...کمتر استاد دانشگاهی هست که به تفاوت سطح این دانشجویان اقرار نکرده باشد...آقایون بی طلاع قانون مینویسند...همین میشود
امسال به نظر فقط 20 هزار از طریق دانشگاه های فرهنگیان و رجایی جذب آموزش و پرورش میشوند و حدود 25 هزار نفر از راه های دیگر وارد این نظام مهم کشوری میشوند که عملی بس عجیب است که میتواند تا 3 نسل دانش آموز را با مشکلاتی مواجه کند.
من با رتبه ممتاز رفتم دانشگاه دولتی و تا دکتری رو دانشگاه درجه یک بودم باید بیکار باشم! اما شمایی که رتبت 30 هزار هست و زمان ما حتی مجاز به انتخاب رشته نمیشدی با روند فعلی میری دانشگاه فرهنگیان و میشی معلم و تا سه نسل رو نجات میدی
سعید
۱۲:۱۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
بابا این حق التدریسیا و نهضتیا چی میگن دست بردار نیستن؟؟؟؟!!! بابا اگه راست میگین لیاقتشو دارین بشینید بخونید آزمون بدین استخدام بشید. اگه لیاقت ندارین بشینید سر جاتون دیگه. اکثرا هم بیسواد
خاک تو سر ملت شد رفت. همه دوس دارن مفت خور بشن
عرضم به حضور شما که آزمون داخلی که توی خبر برای نهضتی ها تعیین شده تیر ماه در اوج بحران کرونا برگزار شد و ظرف دو هفته نتایج اومد که قبول هم شدیم ولی هیچ اقدامی نشده. در ضمن لطفاً مودب باشید
ا
۱۲:۰۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
ورود عوامل انسانی بی کیفیت مخصوصا حق التدریس ها ونهضت سواد آموزی آموزش وپرورش را با چالش جدی مواجه ساخته وبد بختی های زیادی را دامن زده است ونسل آینده را با بحران مواجه می سازد عده ای با ورود به این عرصه می خواهند به اشتغال برسند در حالی که هر گز موفق نمی شوند
اگه قراره از طریق دانشگاه فرهنگیان، معلم تربيت شود چرا واقعا هر استان که دانشگاه فرهنگیان دارد، حتی در رشته آ.ابتدایی کمتر از انگشتان دست دانشجو جذب می کند و همه علاقمندان که حتی تراز ورتبه را هم کسب کرده حالا به مصاحبه دعوت نشده نمونه فرزند من که، واقعاً عجب آدم می مونه که چرا هیچ موقع حرف با عمل تو کشور ما 360. درجه فرق داره
متاسفانه کسانی که از طریق نهضت سواد آموزی و پیش دبستانی ها جذب آموزش و پرورش می شوند صلاحیت لازم را ندارند و اکثر آنها سنشان بالای چهل سال است. و همین مسله باعث شده که انگیزه لازم برای تدریس ندارند. اما معلمانی که از دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش میشن هم به صورت تخصصی آموزش داده شده اند و هم باانگیزه وجوان هستند .
همه رو با یه چوب نزنید،معلم حمایتی که رسمی هم نیست میره دانشگاه فرهنگیان تدریس می کنه امیدوارم حرفم قابل فهم باشه براتون
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
ازمسئولین دررابطه بااستخدام معلمان پیش دبستانی درخواست میکنم رشته مرتبط بگیریدهمه رفتن پیش دبستانی کارکردنندحق ماکه رشته علوم تربیتی خوندیم ومرتبطه خورده میشه لطفاپیگیری کنید
خودشون به کوری زدند
پیش دبستانی ها و .. سال هاست در آموزش و پرورش کار میکنن سر کلاس میرن و الانم سر کلاس هستند فقط فرقشون با معلمان رسمی اینه که استخدام نیستن وگرنه تمام کارهایی که اونا میکنن حقی ها هم انجام میدن
چرا استخدام نمیشن علت دیگری دارد
چرا نباید استخدامشون کرد ؟
چرا وقتی از خدمتشون استفاده میشه نباید بهشون به درستی پرداخت داشت و خدمات داد؟
سخنم با مردم ایرانه : شما واقعا انتظار دارید این افراد به فکر سازندگی این کشور و نجات مردمش باشن؟
به والله قسم که آب در هاون میکوبید
کسایی که تنها دغدغه اشون فریب مردم و نابودی وچپاول اموال مردمه دنبال هیچ خیری به مردم نیستن.
اینها خودشون رو اربابان یکسری رعیت میدونن که در هر صورت نباید حرفی و اعتراضی کنند و اینها هم بدنبال رفع اشکال نیستند.
لعنت خدا بر شما مسئولان فاسد و فاسق
باشگاه جوان لطفا پیگیری کنید .
چرا بعد ثبت نام اعلام کردند استخدامی 99 اموزش و پروش بومی گزینی میشه؟
رشته ای که برا امتحان انتخاب کردم در شهر خودم نیرو برنمیداره وش هر دیگه رو زدم
چند ماهه داریم درس میخونیم الان میگن بومی گزینه میشه.
لطفا از مسولان پیگیری کنید
يه دوستي داشتم حق التدريس بود خودشو براي استخدام مي كشت نذر هم كرده بود ولي بعد از دو سال استخدام استعفا داد الآن هم سم فروشي داره، اون روز پرسيدم گفت اي كاش از اول اين كارو مي كردم، آموزش و پرورش يعني يك عمر اعصاب خورد كني و وعده تو خالي مسئولان و آخرش صاحب يه آپارتمان نقلي شدن اون هم اگه خياي شاهكاري كرده باشي.
معلم دیگر استخدام نکنید . کیفیت کار معلمان بسیار کم شده و معلمین در حال برهم زدن و خراب کردن شرایط روانی جامعه هستند . همیشه هم از همه چیز ناراضی هستند . سایتی با کیفیت با آموزش های با کیفیت طراحی کنید و امتحانات هم با سازمان سنجش باشد . چرا این قدر حقوق ؟ چرا این قدر فضای آموزشی ؟ چرا مدرسه ها این قدر از مردم پول بگیرند ؟ چرا ترافیک ؟ آیا تا به حال فکر کردیم که چرا باید تا دیپلم این همه هزینه کنیم ؟ یک خورده به جای اینکه به عده ای معلم و کسب و کار معلمین فکر کنیم بهتر است به فکر روان خانواده ها و دانش آموزان و نسل آینده باشیم .تحمل گشنه بودن و گرانی بسیار آسان تر از تحمل نگرانی بچه ها است .راه را اشتباه رفتیم بیاییم برگردیم . اقتصاد و جامعه به فنا هم بره قابل تحمل ه ولی معلمین را دیگر نمی توان تحمل کرد .
به برکت همین معلم هاست که تونستی این همه شعر از ذهنت تراوش کنی و بنویسی
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
اولین باریه چنین طرز فکری میبینم همه کشورهای پیشرفته به برکت اهمیت به معلم و دانش آموز و آموزش رو در رو پیشرفت کردند استاد
محمد ت
۲۱:۰۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
ناشناس عزیز برکت معلم های امروزی خروجیشان همین سلطان ها است(سلطان سکه و سلطان دلار و .......). معلم های قدیمی از روی عشق و علاقه درس می دادند و کتک هم می خوردیم ولی امروز اینگونه نیست چون عشقی وجود ندارد فقط برای اینکه بیکار نباشند استخدام می شوند انهم توسط پارتی به وسیله بابای معلم و مدیر و رئیسشان. بیا داخل اموزش و پرورش بعدا برکت را ملاحظه کن.
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
شوخی بامزه ای بود عزیز، دمت گرم
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
واقعا این نهضتیها آموزش وپرورش رو به گند میکشونن یکی نیست بگه آخه وقتی ازآزمون رد شدین چراباز .......
ابوالفضل
۲۲:۵۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
طفلی بچه های بی گناه ما که افتادن زیردست هرچی نهضتی بی سواد
مظلوم ترین و باتجربه ترین معلم ها
برو رتبه های بچه های دانشگاه فرهنگیان نگاه کن ،،،اکثرا رتبه های زیر هزار هستند ،،که میتوانستند ،بروند دانشگاه خوب ،،ولی از اول علاقشون معلمی بوده ،،
کمتر کسی با رتبه زیر هزار از رو علاقه میره معلمی! مطمئن باشید بخاطر ترس از بیکاریه و دیدن امثال ما که شدیم آینه عبرت
من 10 سال حق التدریس بودم و اگر قانون کار بر همه یکسان اجرا شود اینطور حق خوری بوجود نمی آید!!!!
قانون کار، می گوید کارفرما موظف است اگر کسی را استخدام کرد ولو یک روز باید بیمه این شخص رو پرداخت کند!!! ولی دیده می شود که ارگانهای دولتی به این قانونی که برای دیگران (بخش خصوصی) طراحی می کنند پایبند نیستند!!!!
یعنی دوگانگی در قانون کار. اونی که به نفع خودشان هست اجرا می کنند و اونی که به نفعشان نیست با اینکه قانون است ، اجراش نمی کنند!!!
از 10 سال کار حق التدریس یک روز بیمه ارگان آموزش و پرورش که یه ارگان دولتی است پرداخت نکرده است!!!
حال می آید و می گوید اگر بخواهید این سابقه رو به بیمه خود شخص پرداخت کنه!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی کارفرما، که وظیفه قانونی او پرداخت کردن است از پرداخت کردن ابا می کند و می آید و فتوا هم صادر می کند که همان شخص متضرر برای خودش بیمه پرداخت کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به به، چه قوانین فوق تخصص در حق خوری و پایمال کردن سوابق کاری مردم در این ارگانهای دولتی؟!!!.
وقتی شخصی یه شرکت خصوصی باز می کند قبل از اینکه کسی رو استخدام کند سازمان تأمین اجتماعی او رو بدبخت می کنه و در همان ابتدا بدهکارش می کنه ولی برای سازمانهای دولتی، نه این خبرا نیست!!!
مسئله مسئله استخدامت کنم یا نه نیست بلکه حق خوری عمدی با سابقه اصرار و ترصد تا امروز و فردا این قوانین عجیب و قریب در حق خوری ادامه دارند.
آمار رو بالاتر بزنین تا کسی اعتراض نکنه.
یه مشت بی سواد با پارتی بازی دارن میان بچه های مردم رو بدبخت میکنن.
چرا اون دانشجو معلم بدبخت باید4 سال بره دانشگاه فرهنگیان درس بخونه ولی خیلی از حق التدریسیا و نهضتیا با مدراکی از دانشگاه پیام نور و آزاد و غیرانتفاعی شب بخوابن و صبح بلند شن برن سر کلاس بچه های مردم رو بدبخت کنن.
اگه واقعا خیلی شور و شوق تدریس داری و فکر میکنی پتانسیل معلم شدن رو داری، بسم الله بیا برو کنکور بده
دیگه این مسخره بازیا چیه ...
در سال ۹۹ با هزاران درد سر استخدام شدم و سالهای حق التدریسی نه بیمه داشتیم و نه هیچ امکانات دیگر .پول سابقه بیمه را بعد از استخدامخودمان پرداخت کردیم بنده برای یک سال ونیم بیمه ۴ونیم میلیون پرداخت کردم.
البته قبول دارم بسیاری از افراد با پارتی بازی و داشتن شخص با نفوذ بدون هیچ آزمونی وارد آموزش وپرورش شده و زودتر از ما استخدام شدند.
بکی از بستگان (خداوند ناظر است )دختر دیپلمه اش را به عنوان نیروی خدماتی وارد آموزش و پرورش کرد و بعد از مدت کوتاه بعنوان دفتر دار نیروی قراردادی شد و سپس به عنوان آموزگار ابتدایی استخدام شد .
قبول کنید در آموزش و پرورش مانند ساید ادارات باید کسی را داشته باشی یا مثل بنده آنقدر عذاب بکشی تا جذب بشی .
خب آموزش و پرورش اگه نیرو کم داره چرا نمیاد از طریق آزمون استخدامی فارغ التحصیلان دانشگاهی رو به خدمت بگیره؟!!
افرادی بودن با دیپلم رفتن پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی و حالا این حق رو براشون قائلن استخدامشون کنن اما امثال من که جوونیمون گذاشتیم درس خوندیم باید فقط نظاره گر این بی عدالتی محض باشیم.
بنده26 سال هست که توی شیراز مدیر مدرسه هستم.بنظر بنده استخدام حق التدریسی ها بزرگترین خیانت و جنایت در حق نظام آموزشی کشور هست،سن های بالا،عدم کارآیی ،بیسوادی....در بین حق التدریس ها موج میزنه،....فقط نیروهای جوان و با انرژی مراکز تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان بدرد بدنه آموزش و پرورش میخورند،.....
شما مطمئن هستید درباره صحت گفته های
شما مقداری رو خودسازی خود و گفته ها تون کار کنید
بهترین وفعالترین نیروها ،همین نیروها هستن
حالا مقداری از مدارک خودتون در هنگام شروع کارتون واینکه چطور جذب شدید بگید البته اگه درمورد خودتون درست گفته باشید که بنده ایمان به گفته های شما ندارم لاجرم اگه هم صحت داشته باشه جای تاسف داره برای مدرسه ای که مدیریت آن دست جنابعالی باشه
فقط اونایی استخدام می شوند که بند پ دارند والسلام
اگر شانس ما باشه قیامت هم پارتی بازی میشه آدم بدبت تا آخر عمرش بدبخته...
اگر عدالتی وجود داره باید همه آزمون استخدامی بدن
همی
نگید باید هیئت علمی بشه که راه اونم از ترکستان میگذره
خاک تو سر ملت شد رفت. همه دوس دارن مفت خور بشن
پیش دبستانی ها و .. سال هاست در آموزش و پرورش کار میکنن سر کلاس میرن و الانم سر کلاس هستند فقط فرقشون با معلمان رسمی اینه که استخدام نیستن وگرنه تمام کارهایی که اونا میکنن حقی ها هم انجام میدن
چرا استخدام نمیشن علت دیگری دارد
چرا وقتی از خدمتشون استفاده میشه نباید بهشون به درستی پرداخت داشت و خدمات داد؟
سخنم با مردم ایرانه : شما واقعا انتظار دارید این افراد به فکر سازندگی این کشور و نجات مردمش باشن؟
به والله قسم که آب در هاون میکوبید
کسایی که تنها دغدغه اشون فریب مردم و نابودی وچپاول اموال مردمه دنبال هیچ خیری به مردم نیستن.
اینها خودشون رو اربابان یکسری رعیت میدونن که در هر صورت نباید حرفی و اعتراضی کنند و اینها هم بدنبال رفع اشکال نیستند.
لعنت خدا بر شما مسئولان فاسد و فاسق
چرا بعد ثبت نام اعلام کردند استخدامی 99 اموزش و پروش بومی گزینی میشه؟
رشته ای که برا امتحان انتخاب کردم در شهر خودم نیرو برنمیداره وش هر دیگه رو زدم
چند ماهه داریم درس میخونیم الان میگن بومی گزینه میشه.
لطفا از مسولان پیگیری کنید