دوستان تست تصادف بر اساس یک سرعت استاندارد انجام میشه. درسته ماشین 120 میره. اما حین تصادف از جلو، در نظر داشته باشید که راننده میبینه و ترمز میکنه. وگرنه هر چی رو با 120 تا بکوبی دیوار پودر میشه.
بنده در مورد ذات خودرو سازی مشکل دارم، با این سبک و سیاق که خودرو سازی انجام میشه که اجازه فعالیت بخش خصوصی داده نمیشه و تمامن دولتی و قوانین دولتی روش اعمال نظر میکنند، بزگترین خیانت در حق ملت ایران است و نگاه نکنید به این چند هزار نفر اشتغال زایی که شده، این در واقع لطف نیست در حق این عده چون اگرم خصوصی بثد باز هم احتیاج به نیرو داشتند ولی دولتی و خصوصی اصلن قابل مقایسه نیست در سیستم دولتی پیشرفت معنی نداره و تمامن انجام وظیفست برای پرسنل، ولی در بخش خصوصی در صورتی که مستقل باشه و دولتی ها. در اون اعمال نظر نداشته باشند در عرض چند سال ایران رو در سطح جهانی خوشنام خواهد کرد و آبروی رفته اش رو خواهد خرید
قیمت فضایی محصولات بی کیفیت ایران خودرو و سایپا کمر مردم رو شکسته با همین پول خارج کشور میشه دو عدد خودرو باکیفیت و درجه یک خرید ، متاسفم بر مافیای خودرو
متاسفم برای این نمایش مفتضحانه...نه توش تصویر از سنسور سرعت بود نه هیچ نشانه ای از اینکه با چه سرعتی برخورد انجام شده....برای پراید هم همین بود...برای سمند هم همین بود ...ولی به عنوان کسی که که افسر راهور بوده اعلام میکنم این خودرو ایمن نیست و برای مسافرت های خارج شهر بهتره استفاده نشود.
من فکر میکنم ۱۰ تا ۱۵ کیلو متر سرعت داره ، عمر زیاد و پیری و درد و رنج و بیماری است. با داشتن این زیبا حداقل در تصادف جوان مرگ می شویم. تشکر از سایپا و قیمت یک میلیارد مناسب،
رخ مثل بی ام دبلیو همون جور خشن,استایل مثل لندکروز همونجور قرص و محکم,فضای داخلی مثل ایرباسA380همونجور زیبا,جا دار و مطمئن!!!بنازم ب این طراحی و طراحان,احتمالا طراحان این ابر خودرو تو منزلشون یخچال رو میذارن توی اتاق خواب و تخت خواب رو میذارن وسط آشپزخونه
احتمالا ب خاطر گذروندن این تست هم میخوان مبلغی ناچیز روش بذازن,تا کی میخواهین اینجوری خودروی ملی و میلی بسازین,کپی برداری اونم از یک محصول چینی ک فقط اسمشو و آرم خودرو رو عوض کردن هم شد صنعت خودرو سازی؟!احتمالا زه و رینگ رو هم میذارن آپشن و ب قیمت هواپیما تحویل مردم میدن
این که با سرعت ۵۶ کیلومتر بر ساعت شاسیش ترکید اگر یه موتورسیکلت یا دوچرخه سوار با سرعت ۶۰ کیلومتر برساعت با این خودرو برخورد کند فاتحه من الصوات ، سرنشینان دیار باقی حتما از این خودرو ها خریداری کنند.
الفاتحه مع الصلوات نثار روح سرنشینان خودروی جدید شاهین،
اون که پراید بود از فورد ساخته شده بود، این وضعیتشه...دیگه وای به حال این یکی...
فرغون شرف داره به این قوطی روغن نباتیهایی که اون دو غول آدم خوار میسازند ایران خودرو و سایپا
سه سوته متلاشی و پودر میشه در تصادف با سرعت 120 الی 130 کیلومتر .
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
خب یکی. نیست بگه این ها یه نسخه خوبشو میفرستن اونجا. هر چی. میرسه به دستشون مونتاژ میکنن میدن دست مردم اون یه نسخه انتخابی بوده و گرنه از. نسخه های. اگه تست بگیری. به مفت نمیارزه
سایپا دنبال این است که آبرویی که پراید از این شرکت برده را برگرداند
اگر همه محصولات خط تولید با همین کیفیت ساخته شوند و از کیفیت قطعات آنها خصوصا بدنه زده نشود جای امیدی هست.
جیب مصرف کننده و تیراژ تولید را هم نگاهی کنند بد نیست.
با بالابردن تیراژ تولید می توانند به راحتی پرایدهای مدل پایین را از کشور جمع آوری واسقاط کنند و حال وهوای خیابانهارا تغییر دهند
مهندسان و مدیران ایران خودرو و سایپا با این همه حمایت دولتی که دریافت می کنند باید شب و روز خود را فدای این مردم کنند اما تا اینجا که ما غیر از تبلیغ و تیتر چیزی ندیدیم
تست اصلی و مهتبر ترین تست ماله یورو انکپ هستش که با سرعت 64 کیلومتر در ساعت انجام میشه و در سه حالت برخورد از روبری کامل برخورد با نصف عرض خودرو و برخورد با یک سوم عرض خودرو انجام میشه و از روی یه فیلم کوتاهم نمیشه انقد نتیجه گیری کرد که تو متن بالا نوشتید بازشدن ایربگ هم کار زیاد شاخی نیست حالا بزارید بیاد بیرون یدونه ببینیم چه اشغال دیگه ای ساختن واسمون
ماشین صفر از نمایندگی گرفتم همه قسمتهای برقی ایراد داشت ! انگار تو انبار چرخیدن هرچی خراب داشتن ماست مالی کردن و نصب کردن . اصلا راضی نیستم . اگر قطعه ندارید . ماشین نفروشید .
۵۶ کیلومتر در ساعت تصادف و این خسارت به این بزرگی برای خودروی ۳۰۰ میلیونی واقعا زیاده
صد رحمت به پارس و سمند
هم قیمتش مناسبه و هم اینکه با تغییرات جزئی. داخلی بهتر از این میشه
چینی ها از کپی برداری دست برداشتن میرانخودرو و مرغ یک پا جاشون رو گرفتن,با همین فرمون پیش برین تا نسل ایرانی رو منقرض کنین
امیرحسین
۱۹:۳۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
آقا این ماشین با همین وضعیت بعد از تصادفش چند ؟
با همین وضعیتش چقدر قیمت میخوره ؟
ببینید چه بلایی سر ما آوردید که حاضرم این ماشین رو با همین وضعش ازتون بخرم به شرطی که بدون قرعه کشی بهم بدید...
فقط بدون قرعه کشی...
از ماست که بر ماست.
با سرعت 50 تا تا اتاق جمع شده فکر کن سزعت بیشتر تا کجا جمع میشه..... ارابه مرگ جدیدمون باقیمت فضایی مبارک ....
سایپایی با غیرت . -- ارابه مرگ تو هست تک
با اون قیمت که شما به مردم میدین میشد تا دوسال پیش بنز سال خرید،بهترین ماشینهای اروپایی از این خودنماییها نمیکنن،تست تصادف کدومه،صدبار کوبوندن ماشینو تا یکیش باب میلشون شده فیلمشو نشون ملت ساده بدن.
تازه فکر کنم رسیدیم به سال ۱۳۸۰ یه کم دیگه تلاش کنید ۱۴۰۰شدیم .فکر نمیکنید یه کم فقط یه ذره عقب هستیم.کشورهای پیشرفته بنزین دارن کنار میزارن از سوخت خودروهاشون اینها توی ایربگ تست کردن و تست تصادف موندن.
قیمتش کشید بالا ... تاحالا که مثلا ۳۰۰ میلیون بود الان با این تست رفت بالی ۵۰۰ میلیون تومان. جالب اینجاست این نسخه اولی هست بعدا ورق نازک و شاسی ضعیف و آپشن کم میشود...
اتفاقا تست تصادف bmw رو داشتم نگاه میکردم اون که لحظه که جلوی ماشین که اونجوری جمع شد و اینه بغل شاهین که کلا ترکید اشک تو چشام جمع شد و یاد پراید افتادم. سایپا هنوزم به ارمان هاش پایبنده مرسی هستی
اما کلا کاش درشو گل بگیرن...
نه به خودرو داخلی
اون که پراید بود از فورد ساخته شده بود، این وضعیتشه...دیگه وای به حال این یکی...
فرغون شرف داره به این قوطی روغن نباتیهایی که اون دو غول آدم خوار میسازند ایران خودرو و سایپا
اگر همه محصولات خط تولید با همین کیفیت ساخته شوند و از کیفیت قطعات آنها خصوصا بدنه زده نشود جای امیدی هست.
جیب مصرف کننده و تیراژ تولید را هم نگاهی کنند بد نیست.
با بالابردن تیراژ تولید می توانند به راحتی پرایدهای مدل پایین را از کشور جمع آوری واسقاط کنند و حال وهوای خیابانهارا تغییر دهند
مهندسان و مدیران ایران خودرو و سایپا با این همه حمایت دولتی که دریافت می کنند باید شب و روز خود را فدای این مردم کنند اما تا اینجا که ما غیر از تبلیغ و تیتر چیزی ندیدیم
خخخخخخ
امیدوارم سایپا بتونه اعتماد از دست رفته رو با یک محصول خوب برگردونه
امیدوارم...
این دنیا عشق و حالتونو بکنید که اون دنیا باید جواب پس بدید
صد رحمت به پارس و سمند
هم قیمتش مناسبه و هم اینکه با تغییرات جزئی. داخلی بهتر از این میشه
با۶۵ تا سرعت تا داشبورد مچاله شد.
این است خودروی ملی
عالی نه ولی خوبه
با همین وضعیتش چقدر قیمت میخوره ؟
ببینید چه بلایی سر ما آوردید که حاضرم این ماشین رو با همین وضعش ازتون بخرم به شرطی که بدون قرعه کشی بهم بدید...
فقط بدون قرعه کشی...
از ماست که بر ماست.
سایپایی با غیرت . -- ارابه مرگ تو هست تک
بدنه تیبا
قیمت بالا
چه گرفتاری شدیم از دست این مثلا خودروسازها
یکم ایده خلاقیت بازاریابی جهانی
زشته اسم شمارو خودرو ساز گذاشت
موتور جمع شد
تا ستون جمع شد
این سرعت در خیابان اصلیه
وای به حال اتوبان و ازادراه
انا لله و انا الیه الراجعون
مگه ماشین فقط از یک طرف دچار حادثه میشه...
شرکت های قدر رو ببینید که جان مردم چقدر براشون مهم هست و چه تست هایی رو انجام میدن
آفرین به مهندسین و تکنسین های ایرانی
خدا قوت
پرایدرا هم سایپا انواع تست کرد .