دوستان طبق پژوهش های اخیر هوش به جنسیت ربتی نداره
هرکدوم قدرتی دارن
مردا:تصویر سازی ذهنی
زن ها:انجام چند کار باهم
پس دعوا بسه خدا عدالت داره
تو کل دنیا همه اینارو میدونن
هوش اگه انقد براتون اهمیت داشت همچین چیزای غیر منطقی ای نمیگفتین :/
چرا فک میکنین هر کی باهوشه قطعا موفق میشه؟
گیریم پسرا باهوش تر ... چیشد؟ فرقی با وقتی کرد ک ما دخترا این حرفو قبول نمیکردیم؟ چیزی بهتون اضافه شد؟
اینو بدونین . کسی که باهوشه لزومن در آینده موفق نیست . اما کسی که پر تلاش و سرسخته طبیعتا در آینده بخاطر تلاشاش پاداش میگیره. همونطور که یک کارگر برای تلاش هاش پاداش میگیره
خودتون قضاوت کنین . شما مردا میتونین کارایی ک یک زن انجام میده بکنین؟ گیریم تونستین .. میتونین برای هر روز و هر هفته همون کارارو با شرایط مختلف تکرار کنین؟ طبیعتا نه . چرا؟ چون مردین . خدا اینجوری آفریدتون . اگه میتونستین کارایی ک یک زن انجام میده بکنین . دلیلی برای خلق زن وجود داشت؟؟؟ همونطور ک ما نمیتونیم از یه حدی کارای شما رو انجام بدیم . شما هم نمیتونین ...
و شما دخترا .. چرا فقط بدبختیه خودتونو میبینین؟؟ اره درسته تو قدیم ما اجازه ی تحصیل نداشتیم .. حقامون ب راحتی خورده میشه ..
اما ب این فک کنین ..
وقتی یه اتفاقی میوفته اول برای نجات چه کسی تلاش میکنن؟ زنا . دخترا . مادرا ... وقتی نجات اونا ب اتمام رسید برای نجات مردا اقدام میکنن ..
خدا یه چیزی رو ازتون گرفت .. اما در مقابل چیزی رو بهتون داد . "عدالت" اینه.
راسش منم اولا خیلی دلم میخواس پسر باشم . پسرونه رفتار میکردم ، پسرونه فک میکردم ( چون دوتا برادر هم دارم این عادت لعنتی بیشتر شد :| ) چرا اینکار هارو میکردم؟ چون فک میکردم اگه پسر باشم بهم اهمیت میدن .. واقعن هم همینطورع . به دخترا و زنا اهمیت نمیدن .شما خودت قضاوت کن . با توجه به اطرافت. مردا به زنا اهمیت میدن؟؟؟ اینجاس که دیگه عدالت برقرار نیست
امیدوارم مردایی وجود داشته باشن ک قبول کنن. بالاخره مرد باید از اطرافیانش حمایت کنه. جنسیت اطرافیان نباید مهم باشه♡
ببخشید انقد چرتو پرت گفتم دلم پر بود ^_^
چرا همیشه عادت کردیم دختر هارو با پسر ها مقایسه کنیم خدا هر کدوم رو برای هدفی خلق کرده و بر اساس همون هدف بهش هوش و توانایی داده درسته که استثنا هم هست اما به طور کلی این مقایسه اصلا عقلانی نیست.
حالا دخترا انقدر میگید زنان در گذشته حق تحصیل نداشتن اگه الان میتونید به یه جایی برسید پس چرا الان هنوزم پسرا به هر چیزی که میخوان میرسن برای اینکه پسرا باهوشن برید کشکتون رو بسابید دخترا.
فقد نیم قرن یا حتی کمتره ک زنا نقششون تو دنیا پررنگ تر شده انتظار داری یهو ۹۰ درصد اختراعا واسه زنا شه؟ تو همین نیم قرن پیشرفت چشمگیری داشتن با توجه ب اینکه هنوزم کلیشه هایه جنسی ام هست
من خودم تو این ۱۹ سال عمرم ی بار از ی مرد نشنیدم ک بگه زنا و مردا باهم برابرن فقط میگن ما بهتریم بعد تا زنا بخوان بگن ما بهتریم میشن مرد ستیز:)
حمید
۲۱:۵۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
پس تیجه میگیریم مردها باهوش ترن چون تعدادشون خیلی بیشتره
چرا با نظر اون خانم مخالفید که میگه پسرا باهوشترن ایشون درست میگن البته بی احترامی نشه اکثرا خانما فقط، هوششون تو اینه که دو ساعت جلوی اینه خودشون رو ارایش کنن که مثلا خوشکل بشن... اه اینقد بدم میاد از جور خانما
همین خانومایی که میگی همش جلو اینن اعتماد به نفسشون برای هر کاری بالاست و اراده ی انجام هر کاریرو دارن
بعدم اصلا چه ربطی داره هرکی هوش خودشو داره این درست نیست که میگن پسرا یا دخترا باهوش ترن چون هرکی تو یه کاری مهارت داره. مثلا بعضیا تو ریاضی بعزیا تو هنر
نمیشه اینجوری گفت که پسرا باهوش ترن یا دخترا.
البته اینم اضافه کنیم که بعضی پسرا فقط بلدن شاخ بازی دربیارن اما درواقع هیچی ندارن منم انقد بدم میاد از اینجور پسرا ولی کاریشم نمیشه کرد چون هوش ادم زاتیه و دست خودش نیست البته اینا فقط نظر من بود
عارف
۱۱:۵۶ ۱۲ دی ۱۴۰۲
برای اینکه احمق هایی مثل شما هارو خام خودشون کنن البته اگر جنس نر باشی ن مرد
صرفا میخواید چی رو ثابت کنید؟؟؟ اینکه هرکی هوش بیشتری داره موفق تره؟؟؟چه فرقی داره؟؟ هرکی اراده کنه هرچیز غیر ممکنی رو ممکن میکنع و این اگرچه به هوش بستگی داره اما هوش بخش کوچیکی رو شامل میشه
وقتی به مدیرای شرکت یا ادمای موفق نگاه میکنم..میبینم اکثرشون ادمای باهوشی نبودن....اما زیر دستای باهوشی داشتن
عزیزان توجه کنید این مطلب در مورد برتری جنسیت نیست.
هوش و استعداد یک غریزه زاتی است ، که خداوند مثل سایر نعمت ها بین مخلوقاتش تقسیم کرده ، البته از لحاظ کمی و کیفی با هم متفاوت هستند. پس همانطور که مشخص است ، اینجا در مورد این مسئله همین بس که جنسیت ملاک نیست بلکه غریزه مهم است. البته ژنتیک هم بسیار مهم ، چرا که در بین کل انسانهای دنیا از لحاظ هوش و استعداد تفاوتهایی است ، که به نظر بنده ایرانی ها از این لحاظ در هر دو جنسیت از سایر نقاط دیگر دنیا برتری دارند.
من توی تست ای کیو زدم و گفت که ای کیوم ۱۷۰ و خرده ای هست(نمیدونم معتبر بود یا نه اما خودش که مثل این یکی میگفت روانشناسان بزرگ و فلان و از این جور چیزا )
تست شخصیت شناسی هم دادم و گفت شخصیت شما ۴۰ ساله است در حالی که ۱۳ سالمه
با احترام به نظرات دیگه ولی تا اونجایی که من میدونم جمله ی (من از تو باهوش تر هستم) کاملا غلطه چون در دنیا تعداد بینهایت هوش وجود داره و هر آدمی در یکی از این هوش ها توانا هستش. پس قطعا نمیشه هوش یک نوازنده رو با هوش یک مهندس قیاس کرد چون دو موضوع متفاوت قابل قیاس نیستند.
رشدعقلی هم مثل جسمی دردورانهای مختلف زندگی دردوجنس متفاوته دریک دوره دخترودردوره ای پسربالاتره ضمناهم زن ومردنابغه داریم وخنگ که البته شرایط جامعه درنابغه شدن یاخنگ شدنشون موثره بیادداشته باشید۹۵ درصدموفقیت ازتلاشه وفقط ۵درصدبه هوشه
خدایا تا شما از این مقایسه ها می کنین هیچ پسر های ما یاد نمی گیرن با خانم ها درست رفتار کنن مملکت ما داره به بچه ها یاد میده جنس مذکر بهتره...
بهتره یادآوری کنم قهرمان ریاضی جهان میرزاخانی بوده.
ماری کوری یک زن انگلیسی تنها دانشمند جهان بود که تونست دو جایزه نوبل رو در دو رشته فیزیک و شیمی به دست بیاره
بعد از 50 سال یک ماه پیش یه دختر تونست گره ریاضی رو باز کنه
پس لطفا چرت و پرت نگیرد اگر پسر ها تو کشور ما پررنگ تر هستن چون محدودیت ندارن...اگه ما هم آزاد بودیم عالی بویدم
دخترا محدودیت داشتن بخاطر اینکه ضعیف تر بودن و نمیتونستن از حق خودشون دفاع کنن تازه همون نوبل اسم ی پسر بود ن دختر و بگم که موسس ایبی ی پسر ایرانیه و انیشتین و هاوکینگ و بیل گیس و اینا چی بودن؟تازه بیل گیتس و استیو جابز ترک تحصیل داده بودن ولی بازم باهوش بودن
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
دخترا و پسرا هییییچ فرقی باهم ندارن فقط به این خاطر ک پسرا یکم از نظر جسمی قویترن باعث نمیشه اونا برتر باشن چون درعوضش دخترا توانایی های دیگه ای دارن پ هرکی میگع پسرا بهترن سخت در اشتباهه
از نحوه درس خواندنشان معلومه که دختران باهوش تر ومستقل ترند تا پسران
پسران وابسته اند ویک چوب یا عامل کنترلی باید بالای سرشان باشد تادرس بخوانند پسران عامل دق دادن مادران همسران وخواهران ودختران خودهستند....
این دیگه چه بحثیه واقعا
بدترین چیز اینه که به چیزی افتخار کنی که هیچ نقشی در اون نداشتی
واقعا کدوم یک از ما ذره ای در مقدار هوشمون نقش داشتیم؟!!فقط تلاشهامونن که یه افتخار واقعی محسوب میشن نه هیچ چیزه دیگه...
بحث مقایسه زن ومرد و این چیزا نیست دوستان لطفا بحث رو به اینجاها نکشید من خودم بیوشیمی ست هستم در مبحث بیوشیمی جنسیت کاملا آنالیز مغز زن و مرد نشون میده که مغزشون از هم متفاوته
من ب نظرم یکسان نیستند واقعا نمیشه یکسان دونست
پسران تا جایی ک دیدم و شنیدم از هوش بالاتری برخوردارن
و البته که مهم اینه که ازش در یک کار درست استفاده شه
پسران باهوش تر نیستن اون زمان قدیمه ک اومدن مغزو اندازه گرفتن و چون مغز مردا سنگین تر بود گفتن مردا باهوش ترن و کلی کلیشه ها جنسیتی برا زنا درست کردن الان ک علم پیشرفت کرده کلی ازمایش انجام دادن رو ادم هایه مختلف و فهمیدن هوش هردو یکیه فقط ی سری تفاوت تو یه عملکرداس ک پسرا عملکردشون تو ریاضی بهتره ن اینکه زنا هوش ریاضی نداشته باشن فقط عملکردشون ممکنه ضعیف تر باشه و تو ارتباطات اجتماعی و تکلم زنان عملکردشون بهتر بوده و این هم ب معنی این نیست مردا اجتماعیی نباشن یا تکلمشون ضعیف باشه
همین
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مشکل ما شما زنان و مردان جاهل هستین آقا چه فرقی داره کی باهوش تره مغز را استفاده کن
من تو اطرافم هم آقای باهوش دیدم هم آقای خنگ... خانم هم همین طور ...این کاملا نسبیه اصلا نمیشه درصد گفت... خداوند عادله و باهوش بودن یکی از دیگری، خلاف عدالت خداوندیه....
من یه دخترم تو بیشتر کارهام هم موافق بودم امام اینو قبول ندارم
دخترها و پسرها با هم فرق زیادی دارن اما از نظر هوش با هم برابرند
این ها حرف هایی هستند که اختلاف بین دخترا و پسرا رو راه میندازن
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مرد وزن مکمل همن در برابر هم به خاطر همین مقایسه کردن دختران و پسران کار درستی نیست
از نظر من که هر دو یکسان هستند البته هر چند که دختر ها زود تر بالغ میشن ولی بازم بستگی به خودتون داره ممکنه یه پسر بشه موفق ترین مرد کشور و همین طور یه پسر دیگه بشه
هر کدوم پسر یا دختر با شرایط یکسان بتونن تو ایران پول بیشتری کسب کنند البته حلال همون گروه پسر یا دختر باهوش ترند.که به نظر من دختران باهوش ترند زیرا خودشان را به مردان و اکثرآ مردان پولدار نزدیک می کنند و زندگی می کنند بدبخت مردان .
داشتم نظرا رو میخوندم فقط به این رسیدم که علت پیشرفت نکردن ما نسبت به دنیا چیه دقیقا همینه دقیقا همتون ثابت کردین جهان سومی هستین بعد انتظار پیشرفت دارین انتظار دادین اوضاع بهتر شه تغییر رو از خودتون شروع کنین یه چیزم بگم اونی که میگه تو قران نوشته این برتره اون برتره برادر من خدا اول ادمو افرید دید کامل نیست هوا رو افرید بهترین توجیه اش اینه تویی که میگی مریم میرزا خانی خواهرم مقایسه برای چی هم دخترا باهوشن هم پسرا هر دو ویژگی های خاص خودشونو دارن جهان سومی نباشین لطفا
من یه زنم وبه نظرم مردا از هر نظر باهوشترن و اون کسی که گفته دخترا خوشکلترن کاملا اشتباه گفته چون دخترا فقط با ارایش میتونن خودشون رو خوشکل کنن و پسرای ایرانی خیلی خوشکلتر از دختران هستن..
کاملا معلومه پسری
دقیقا مثل وقتی که مامانا از گوشی باباها پیام میدن و از خودشون تعریف میکنن
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
چه دختر حقیری !!
آفرین با همین روش ادامه بده !
نا
۱۶:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
با این متن تون کاملا مشخصه پسر هستین
....
۰۰:۱۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
خخخخخ بابا زنننننننننن
امیر حسین
۲۲:۳۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
من خودم پسرم به نظرم دخترا زود تر بالغ میشن تا پسرا ولی
اما هوش ارثیه ربطی به دختر و پسر نداره یه پسری هست که خیلی باهوشه و یه دختر کم هوش یا برعکس یه دختر تیز هوشه یه پسر ....
تكليف شدن دختران زودتر از پسران به خاطر بلوغ جسمي است كه بايد به موقع حجاب را رعايت كنند و ارتباطي به بلوغ فكري يا عقلي نداره . دختر 9 ساله چيزي حاليش نيست . مگه بعضيهاشون نميگن بچه بوديم هيچي حاليمون نبود زود شوهرمون دادن .
اول کار بگم که هوش ربطی به جسم (جنسبت) ندارد
و ما پیامبر خانم نداریم (خانم ها حق پیامبر شدن را نداشته اند)
و جالبه بدونید تا چند دهه پیش خانم ها حق تحصیل/اشتغال/و...
را نداشته اند اما با این حال ما افرادی مثل مریم میرزاخانی داریم و...
پس بنابراین می تونم بگم خانم ها با این محدودیت ها نه تنها
توانستند خود را ثابت کنند
بلکه خیلی از آقایان به رتبه های بالا تری دست پیدا کرده اند
این موضوع این وبلاگ کاملا غیر معتبر است زیرا از اون روان شانسی که
معلوم نیست حتی وجود داره نامی برده نشده این نشنه نا معتبر بودن سایته
همچنان می گم جنسبت ربطی به هوش ندارد
و در قرآن حرفی از باهوش تر بودن اقایان گفته نشده
نظر غیر معتبر بدین به شعور شمایت که شک می کنند
هم دختر هم پسر زیبا/عاقل/باهوش و... هستند
خدا همیشه عدالت داره در همه جا
خداوند در هنگام آفرینش هر دو جنس رو شبیه هم آفریده، همونطور که تو قرآن حوا را از آدم آفرید؛ منظورم از این حرف اینه که همون مغزی که درون پسراست تو سر دخترا هم هست ولی فرق اساسی اینجاست که پسرا بطور کلی از مغزشون در طول زندگی در حوزههای مختلف استفاده میکنند و دخترا بیشتر به ظاهرشون توجه میکنند و بزرگترین هدف زندیگیشون ازدواجه. در حالی که پسرا ازدواج رو فقط اولویت میدونند و هدفهای بزرگی در حوزهی علمی،اقتصادی،صنعتی و … دارند.
خانما آقایون باهم دعوا نکنین بنظرم هرکدوم درهرموقعیتی ک هستن شغلی فرهنگی سیاسی وغیره همیشه درحال کوشش وپیشرفت وموفقیت باشن همه اونو بعنوان یه فرد باهوش ستایش میکنن
شما که این حرفو میزنین واینقدر با قاطعیت از جنسیت برتر حرف میزنین برین و محرومیت زنان در گذشته بخونین همین الان هم شرایط زندگی در کشور های اسلامی برای بانوان ایرانی فقط محرومیته
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
معلومه پسرا باهوش ترند اصلا خدا تو قرآن چندین بار گفته ما مردا برتریم
وهم گفته ما مردا سرپرست زن هاییم من به زنان جامعه توهین نمی کنم همون طور که خدا به ما مردا توانایی های بیشتری داده به ما مسئولیت های بیشتره هم داده
البته جامعه امروزه زن سالاری ایران خب اعتماد به نفس ما مردارو کور کرده با این حال خداروشکر نتایج بهتری می گیریم
نهایت تاسف هست برای مسلمانانی که صحبت از نژاد و جنسیت برتر می زنند. در همان قرآنی که می گویید،یک آیه هست که خطاب به یک قومی می گوید آیا دختران را برتر می دانید؟؟ و در روایات زیادی هم داریم که ملاک فقط و فقط تقواست نه چیز دیگری.
امیر حسین
۲۲:۳۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
چرت نگو بچه چن سالته??!!!
ما سرپرست زناییم ولی برتر نیستیم همه برابرند
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
همون خدا هم میگه اگر حضرت فاطمه نبود دنیا رو خلق نمیکردم پس انتقاد الکی نکن ارزش زن به هوش این چیزا نیس
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
مطمئنید قران گفته مردا ها برتر از زن ها هستن ؟
برترین شما با تقوا ترین شماست!
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
باشه تو باهوش تر از همه
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
طفلک !!
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ازخودت آیه میگی بعد میزاری پای قرآن....میشه بگی کدوم آیه بوده که هیچکدوم از ما ندیدیم؟
دخترا عاقل تر و باهوش تر از پسرا هستند با اینکه همه جهان به سود پسرا کار میکنند و در قدیم به دخترا خیلی ظلم شده ولی با این حال دخترا بهتر از پسرا هستند
قشنگ معلومه دختری . خدا همه انسان ها رو از هر لحاظ به یه اندازه آفریده ماییم که تلاش میکنیم ؛ پس نمیتونیم قضاوت کنیم
م
۱۹:۳۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
همه ی اینا چرت و پرته هر کی تلاش کنه و از مغزش استفاده کنه به هدفش میرسه چه دختر چه پسر لطفا نیمی از جامعه رو زیر سوال نبرید هر کی میگه دخترا خنگن خواهر و مادر خودش خنگ هستند
هر انسان میتونه درجه خاصی از هوش و استعداد داشته باشه
به طور کلی مرد ها از زن ها باهوش تر هستن ولی دلیل نمیشه بگیم تمام مرد ها از تمام زن ها باهوش ترن یا برعکس
نظرات بعضی از دوستان ناراحت کننده هست که اینقدر روی چیز های کم اهمیت بحث میکنن
پسرا از دخترا باهوش ترند یا دخترا از پسرا باهوش ترند این حرف اصلا درست نیست چون هر دو شونم باهوش هستند و ذهن و عقل دارند و برای همین این مقاله اصلا درست نیست
بقیه دنیا دارن تلاش میکنن هردوجنس رو رشد بدن و ب درجات بالا برسونن بدون هیچ تفکیک دختر و پسر اما ما داریم سر اینکه کودوم باهوشه دعوا میکنیم و به هر روشی شده ب جنس مخالفمون توهین میکنیم تا جنس خودمونو باهوش بدونیم و از اون بدتر ب جای اینکه از این مقاله انتقاد کنیم داریم اونو میزنیم تو سر همدیگه
پسر دختر فرق نمیکنه. هرکی که میگه پسرا باهوش نمیدونم برچه اساس این حرفو میزنه.
خب اگه نگا کنین تو تاریخ هم دانشمند خانم بوده وهم اقا.
این مهمه که چه چور از عقل استفاده بشه
نه اینکه یه عده ادم بی سواد بیان بگن پسرا باهوش هستن
دختر اون چیزی که توی مثلا بیست سالگی میفهمه پسر اونو تو سی سالگی یا بیشتر میفهمه پس نتیجه میگیریم که پسرا زیاد هم باهوش نیستن که خودتونو میکشین
این پسرها کند ذهن با کلی امکانات هیچی نمی شن ولی دخترها با همه محرومیت ها و اذیت و ازارها نرها
بسیار همه فن حریف و باهوشن
خود نرها از همین قرنها سوختن برای همین سعی می کنند زور بگن و چرت و پرت هم زیاد می گن
به نظرم هوش هم مثل زیبائی یه چیز نسبیه
نمیشه گفت پسرا باهوش ترن یا دخترا
چون ممکنه دختری از پسری باهوش تر باشه یا بالعکس به نظرم کسائی که با قطعیت صحبت میکنن بهتره یه تجدید نظری داشته باشن ،چون این کل کل های بی مورد نشان دهنده ی هوش پائینه .
هوش بر اساس عدد بیان میشه و بهمین دلیل نمیشه گفت نسبیه
اما بر تری هوش بین دختر و پسر یک آمار و دلیل بر کلیت نیست
...
۱۵:۴۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
دوستانه عزیزم در این شکی نیست که هم دختر و هم پسر هر دو باهوشند اما با دیدن کامنت های شما من خیلی عصبانی شدم میدونین چرا چون شما میگید فقط پسرا باهوشن و پسرا ای کیوی بالایی دارن امیدوارم این باور غلط از بین بره شما کاملا دارید غلط فکر میکنید هم دختر و هم پسر هر دو باهوشن با این حرفای شما من خیلی ناراحت شدم یروزی این رو به همتون ثابت میکنم که هوش دخترا و پسرا فرقی نداره صبر کنید تا ده سال دیگه
مردان حق تسلط بر زنان دارند به دلیل برتریهای که خداوند به مردان داده وقتی خود خدا می گوید مرد برتر هست دیگه بحثی نباشد اصلا داریم می بینم مخترعان مکتشفین برندگان جوایز معتبر علمی المپیادها و غیره واقعیت را باید قبول کرد
چرت پرت نگو واقعا برات متاسفم با این طرز تفکرت
میتونی یکم مطالعه کنی دانشمندای زنم بشناسی واقعا باید .......باشی ک ندونی چرا دانشمندای زن بیشترن چون ی عده نر مثه تو میزدن تو سر زنا و میگن زن فقط باید بچه داری کنه خب معلومه اون موقعه فیلسوفای مرد بیشترن
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ازقدیم گفتن پشت هر مرد موفق یک زن موفقی است پس معلوم میشه که زنان باهوش مردان باهوش رو تربیت میکنند***
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
هوش یه چیز ذاتیه من خودم وقتی دخترم به دنیا اومد گوسفند کشتم ولی برای پسرم نه دختر وفاداره پسر نه درضمن اگه پسرها باهوشترن پس مریم میرزاخانی دانشمند ناسا نکنه پسر بود!!!!!!!!!!
انیشتین و خیلی دانشمندای بزرگ دختر نبودن.. اما دانشمندای بزرگ دختری هم داریم که با وجود همه تبعیض ها و سختی ها به درجه بالایی رسیدند
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
این درسته ولی دانشمندان ونخبگان اکثر اکثرمردهستن
باباحالاچه فرقی میکنه والا من که دخترم اصلا ناراحت نمیشم که پسراازم بهترن مهم اینه که کدوم پیش خداعزیزترمیشه
یوسف
۱۵:۰۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
من کاری با بحث دختر پسر ندارم
ولی به ازای هر دانشمند زن صدتا مرد میگم که هی دیگه توو همه کامنتا اینو نگید،تا دوسال پیش نمیدونستید کیه حالا ...
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
من دختر ندارم ولی اگر دختر به دنیا بیارم گوسفند که چیزی نیست ادم هم براش میکشم
همه ی ما باهوشیم بستگی به خود ما داره که چه گونه از قسمت های فعال نشده مغز استفاده کنیم'' مدیتیشن و فکر کردن به مسائل و تفکر هوش رو خیلی بالا میبرد ' وو...
هیچ کسی حتی برترین روانشناس دنیا هم نمیتونه به طور کاملاً دقیق تمام جنبه های یک انسان رو بشناسه پس اینکه میگن هوش IQ پسر ها از دختر ها بیشتره یا هوش EQ دختر ها از پسر ها بیشتر است یک فرضیه ی نا درست است.
خدا به هرکدوم چیزی که نیاز داره رو داده
مهارتهای دخترا به درد خونه داری میخوره
و مهارتهای پسرا بیشتر به درد مدیریت خانواده
و کار کردن میخوره
پس بحث رو تموم کنین
آخه تورو چه به نظر دادن آخه اگه دخترا فقط کارای خونه رو میکردن که دنیا نابود میشد. من خودم کلی پسر رو دیدم که همی چی بلد بودن به جز مدیریت خانواده آخه تو نظر ندی که کسی نمی گه لالی
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
هر دوشونم انسان هستن و تو این دنیا همه کار میکنن کسی هم نمیتونه بگه دختر این کارو باید بکنه و پسر هم این کارو چون هر دو در یک حد و سطح هستن
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
چی میگی تو اتفاقا دخترا خیلی باهوش ترن از پسرا هستن
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
نظر دقیق درستی بود که عاقلان به عمق آن پی می برند
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
برندگان جوایز نوبل گواهی هست بر اینکه پسرا باهوش ترند یا دخترا.
معلومه که پسرا باهوش ترن چون هر جایی هراداره ای که میری مردا شاغل هستند و هیچ خانومی رو نمی بینی،ریس جمهور مرد،وزیر بهداشت مرد،وزیر امور خارجه مرد،فرمانده نیروهای مسلح مرد، مفت خور ها مرد،بی کفایت ها مرد،دنیا رو به آتیش کشیدن مرد،همه جا رو مردا تصاحب کردن و هیچ خانومی نمیتونه جلو شونو بگیره ،الکی نگید که دخترا و خانوم ها باهوش ترن
واقعا این عقایدت مفت هم نمی ارزه. اگه کور نباشی و اون چشای کورت رو باز کنی میبینی که درخارج زنان فعال ترند
Miss_kosar
۱۶:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
واقعا که نظرت خیلی مسخرس. وقتی به زنها اجازه رئیس جمهور شدن نمیدن. یا شغلای دیگ هم اصلا شرایط برابر تحصیل و کار بین دختر و پسر برابر نیست. در گذشته زنها حتی اجازه نداشتن وارد دانشگاه بشن مثل ماریکوری که دانشمند شد اونم تو خونه، با این همه تبعیض باز هم پیشرفت کردن و جنگیدن. به جای شرمندگی واسه اعمالتون که همه کارهارو با زور گرفتین پروویی هممیکنید؟
هلیا
۱۳:۱۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
بچه ها درست نخوندین گفته دخترا EQبیشتری دارند
پسرا در مهارتهای حل مساله، ریاضی و فضایی
و دختران از نظر هوش کلامی، پردازش شنیداری، و پردازش چندگانه حسی از حافظه فعال
* من شنیدم جدیدا به این نتیجه رسیدن که هوش هیجانی خیلی مهم تر از آی کیو هست
البته من با اینکه دخترم برعکسم آی کیوم از ای کیوم بالاتره
نمیگم بده ولی باید تلاش کنم EQ رو هم تقویت کنم
راستی هوش فقط یدونه از فاکتور های موفقیته و خیلی چیزای دیگه موثره
اول اینکه هوش انسان به هیچ عنوان به تلاش بستگی ندارد و هوش ارثی است و با تلاش فقط می توان موفقیت نسبی به دست اورد . دوم اینکه ۵٪ از پسران هوش هیجانی بیشتر از ۹۹٪ دختران دارند . و البته بدون شک میانگین بهره هوشی پسران از دختران بیشتر است . یادتان باشد نوابغ تاریخ جهان پسران بوده اند .
نوابغ تاریخ پسر بودند چون همیشه دختران از همه چیز محروم بودند حتی خیلی وقتا حق اظهار نظر نداشتند و دنیا همیشه به نفع پسرا بوده . با این اوصاف پسرا حرفی برای گفتن ندارند
محمد
۱۵:۱۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
درود بر شرفت
علی
۱۵:۵۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
نوابغ تاریخ پسرا بودن ولی تا زمانی که به دخترها اجازه ی هیچ کاری داده نمیشد ،قطعا اگه دخترا به حقوق برابری برسند پا به پای مردان موفقیت کسب میکنند ،یکم عادلانه صحبت کنیم به دور از تعصب روی جنسیتمون ،وقتی خانم ها حتی اجازه نداشتند درس بخونن شما نباید انتظار اختراع و موفقیت ازشون داشته باشی
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
چون همیشه حمایت دخترا بوده چون پسرا آزاد بودن چون همش درگیر درحال رفع مشکلات کل خانواده نبودن چون مردا آزادی بیشتری دارن مگه چندتا دختر این آزادی رو دارن که دنبال چیزهایی که میخوان برن همش نزنن تو سرشون که این کار برای دختر غلطه اصلا به دخترا اجازه نشون دادن هوششون داده نمیشه
هرکدوم قدرتی دارن
مردا:تصویر سازی ذهنی
زن ها:انجام چند کار باهم
پس دعوا بسه خدا عدالت داره
تو کل دنیا همه اینارو میدونن
چرا فک میکنین هر کی باهوشه قطعا موفق میشه؟
گیریم پسرا باهوش تر ... چیشد؟ فرقی با وقتی کرد ک ما دخترا این حرفو قبول نمیکردیم؟ چیزی بهتون اضافه شد؟
اینو بدونین . کسی که باهوشه لزومن در آینده موفق نیست . اما کسی که پر تلاش و سرسخته طبیعتا در آینده بخاطر تلاشاش پاداش میگیره. همونطور که یک کارگر برای تلاش هاش پاداش میگیره
خودتون قضاوت کنین . شما مردا میتونین کارایی ک یک زن انجام میده بکنین؟ گیریم تونستین .. میتونین برای هر روز و هر هفته همون کارارو با شرایط مختلف تکرار کنین؟ طبیعتا نه . چرا؟ چون مردین . خدا اینجوری آفریدتون . اگه میتونستین کارایی ک یک زن انجام میده بکنین . دلیلی برای خلق زن وجود داشت؟؟؟ همونطور ک ما نمیتونیم از یه حدی کارای شما رو انجام بدیم . شما هم نمیتونین ...
و شما دخترا .. چرا فقط بدبختیه خودتونو میبینین؟؟ اره درسته تو قدیم ما اجازه ی تحصیل نداشتیم .. حقامون ب راحتی خورده میشه ..
اما ب این فک کنین ..
وقتی یه اتفاقی میوفته اول برای نجات چه کسی تلاش میکنن؟ زنا . دخترا . مادرا ... وقتی نجات اونا ب اتمام رسید برای نجات مردا اقدام میکنن ..
خدا یه چیزی رو ازتون گرفت .. اما در مقابل چیزی رو بهتون داد . "عدالت" اینه.
راسش منم اولا خیلی دلم میخواس پسر باشم . پسرونه رفتار میکردم ، پسرونه فک میکردم ( چون دوتا برادر هم دارم این عادت لعنتی بیشتر شد :| ) چرا اینکار هارو میکردم؟ چون فک میکردم اگه پسر باشم بهم اهمیت میدن .. واقعن هم همینطورع . به دخترا و زنا اهمیت نمیدن .شما خودت قضاوت کن . با توجه به اطرافت. مردا به زنا اهمیت میدن؟؟؟ اینجاس که دیگه عدالت برقرار نیست
امیدوارم مردایی وجود داشته باشن ک قبول کنن. بالاخره مرد باید از اطرافیانش حمایت کنه. جنسیت اطرافیان نباید مهم باشه♡
ببخشید انقد چرتو پرت گفتم دلم پر بود ^_^
ترن یا پسرا همه ی افریده گان خدا باهوشن فرقی نداره زن
یا مرد ❤❤
من خودم تو این ۱۹ سال عمرم ی بار از ی مرد نشنیدم ک بگه زنا و مردا باهم برابرن فقط میگن ما بهتریم بعد تا زنا بخوان بگن ما بهتریم میشن مرد ستیز:)
بعدم اصلا چه ربطی داره هرکی هوش خودشو داره این درست نیست که میگن پسرا یا دخترا باهوش ترن چون هرکی تو یه کاری مهارت داره. مثلا بعضیا تو ریاضی بعزیا تو هنر
نمیشه اینجوری گفت که پسرا باهوش ترن یا دخترا.
البته اینم اضافه کنیم که بعضی پسرا فقط بلدن شاخ بازی دربیارن اما درواقع هیچی ندارن منم انقد بدم میاد از اینجور پسرا ولی کاریشم نمیشه کرد چون هوش ادم زاتیه و دست خودش نیست البته اینا فقط نظر من بود
وقتی به مدیرای شرکت یا ادمای موفق نگاه میکنم..میبینم اکثرشون ادمای باهوشی نبودن....اما زیر دستای باهوشی داشتن
هوش و استعداد یک غریزه زاتی است ، که خداوند مثل سایر نعمت ها بین مخلوقاتش تقسیم کرده ، البته از لحاظ کمی و کیفی با هم متفاوت هستند. پس همانطور که مشخص است ، اینجا در مورد این مسئله همین بس که جنسیت ملاک نیست بلکه غریزه مهم است. البته ژنتیک هم بسیار مهم ، چرا که در بین کل انسانهای دنیا از لحاظ هوش و استعداد تفاوتهایی است ، که به نظر بنده ایرانی ها از این لحاظ در هر دو جنسیت از سایر نقاط دیگر دنیا برتری دارند.
تست شخصیت شناسی هم دادم و گفت شخصیت شما ۴۰ ساله است در حالی که ۱۳ سالمه
و به تمام آقا پسر ها میفهمونیم که با کیا طرف هستند
بهتره یادآوری کنم قهرمان ریاضی جهان میرزاخانی بوده.
ماری کوری یک زن انگلیسی تنها دانشمند جهان بود که تونست دو جایزه نوبل رو در دو رشته فیزیک و شیمی به دست بیاره
بعد از 50 سال یک ماه پیش یه دختر تونست گره ریاضی رو باز کنه
پس لطفا چرت و پرت نگیرد اگر پسر ها تو کشور ما پررنگ تر هستن چون محدودیت ندارن...اگه ما هم آزاد بودیم عالی بویدم
اما باید به خوبی بدانیم هر کسی برای هرچیزی تلاش کنه بهش می رسه.
خواستن توانستن است
پسران وابسته اند ویک چوب یا عامل کنترلی باید بالای سرشان باشد تادرس بخوانند پسران عامل دق دادن مادران همسران وخواهران ودختران خودهستند....
هر کس استعداد ویژه خاص خود را دارد که در جای خاص خود برتر است.
پسرا موشند مثل خرگوشند
خخخخخ
در ضمن ک ما توی این زمینه استثنا هم داریم.
و اینکه پسرا محدودیت های دخترا رو ندارن قطعاااا.
پس فرصت بهتری دارن تا خودشونو ثابت کنن.
بدترین چیز اینه که به چیزی افتخار کنی که هیچ نقشی در اون نداشتی
واقعا کدوم یک از ما ذره ای در مقدار هوشمون نقش داشتیم؟!!فقط تلاشهامونن که یه افتخار واقعی محسوب میشن نه هیچ چیزه دیگه...
پسران تا جایی ک دیدم و شنیدم از هوش بالاتری برخوردارن
و البته که مهم اینه که ازش در یک کار درست استفاده شه
همین
دخترها و پسرها با هم فرق زیادی دارن اما از نظر هوش با هم برابرند
این ها حرف هایی هستند که اختلاف بین دخترا و پسرا رو راه میندازن
نشینند وزایند شیران نر
بستگی به هوش اون طرف داره خیلی به این چیزا ربطی ندره
همانطور که دانشمندان خانم داشتیم دانشمندان آقا هم داشتیم
و داریم هیچ ربطی به این چیزا نداره
وای کلا به این نتیجه رسیدم کسی که میگه پسرا بهترن
یا میاد میگه دخترا بهترن
خودش کند ذهنی بیش نیس و مغرور هم هس
دقیقا مثل وقتی که مامانا از گوشی باباها پیام میدن و از خودشون تعریف میکنن
آفرین با همین روش ادامه بده !
اما هوش ارثیه ربطی به دختر و پسر نداره یه پسری هست که خیلی باهوشه و یه دختر کم هوش یا برعکس یه دختر تیز هوشه یه پسر ....
و ما پیامبر خانم نداریم (خانم ها حق پیامبر شدن را نداشته اند)
و جالبه بدونید تا چند دهه پیش خانم ها حق تحصیل/اشتغال/و...
را نداشته اند اما با این حال ما افرادی مثل مریم میرزاخانی داریم و...
پس بنابراین می تونم بگم خانم ها با این محدودیت ها نه تنها
توانستند خود را ثابت کنند
بلکه خیلی از آقایان به رتبه های بالا تری دست پیدا کرده اند
این موضوع این وبلاگ کاملا غیر معتبر است زیرا از اون روان شانسی که
معلوم نیست حتی وجود داره نامی برده نشده این نشنه نا معتبر بودن سایته
همچنان می گم جنسبت ربطی به هوش ندارد
و در قرآن حرفی از باهوش تر بودن اقایان گفته نشده
نظر غیر معتبر بدین به شعور شمایت که شک می کنند
هم دختر هم پسر زیبا/عاقل/باهوش و... هستند
خدا همیشه عدالت داره در همه جا
وهم گفته ما مردا سرپرست زن هاییم من به زنان جامعه توهین نمی کنم همون طور که خدا به ما مردا توانایی های بیشتری داده به ما مسئولیت های بیشتره هم داده
البته جامعه امروزه زن سالاری ایران خب اعتماد به نفس ما مردارو کور کرده با این حال خداروشکر نتایج بهتری می گیریم
ما سرپرست زناییم ولی برتر نیستیم همه برابرند
برترین شما با تقوا ترین شماست!
از خودت مایه بذار بسط نده
به طور کلی مرد ها از زن ها باهوش تر هستن ولی دلیل نمیشه بگیم تمام مرد ها از تمام زن ها باهوش ترن یا برعکس
نظرات بعضی از دوستان ناراحت کننده هست که اینقدر روی چیز های کم اهمیت بحث میکنن
من میگم هیچ کدومشون
خب اگه نگا کنین تو تاریخ هم دانشمند خانم بوده وهم اقا.
این مهمه که چه چور از عقل استفاده بشه
نه اینکه یه عده ادم بی سواد بیان بگن پسرا باهوش هستن
دختر اون چیزی که توی مثلا بیست سالگی میفهمه پسر اونو تو سی سالگی یا بیشتر میفهمه پس نتیجه میگیریم که پسرا زیاد هم باهوش نیستن که خودتونو میکشین
بسیار همه فن حریف و باهوشن
خود نرها از همین قرنها سوختن برای همین سعی می کنند زور بگن و چرت و پرت هم زیاد می گن
برای مثال : مریم میرزاخانی ریاضی دان و فیروز نادری، دانشمند ناسا و..........
نمیشه گفت پسرا باهوش ترن یا دخترا
چون ممکنه دختری از پسری باهوش تر باشه یا بالعکس به نظرم کسائی که با قطعیت صحبت میکنن بهتره یه تجدید نظری داشته باشن ،چون این کل کل های بی مورد نشان دهنده ی هوش پائینه .
اما بر تری هوش بین دختر و پسر یک آمار و دلیل بر کلیت نیست
میتونی یکم مطالعه کنی دانشمندای زنم بشناسی واقعا باید .......باشی ک ندونی چرا دانشمندای زن بیشترن چون ی عده نر مثه تو میزدن تو سر زنا و میگن زن فقط باید بچه داری کنه خب معلومه اون موقعه فیلسوفای مرد بیشترن
باباحالاچه فرقی میکنه والا من که دخترم اصلا ناراحت نمیشم که پسراازم بهترن مهم اینه که کدوم پیش خداعزیزترمیشه
ولی به ازای هر دانشمند زن صدتا مرد میگم که هی دیگه توو همه کامنتا اینو نگید،تا دوسال پیش نمیدونستید کیه حالا ...
و
در نتیجه پسرا هوش بالاتری دارند
مهارتهای دخترا به درد خونه داری میخوره
و مهارتهای پسرا بیشتر به درد مدیریت خانواده
و کار کردن میخوره
پس بحث رو تموم کنین
در نتیجه پسرا باهوشتراز دخترا هستن و تمام
یادت باشه دنیا به هردوشون به یه اندازه نیاز داره
در نتیجه پسرا باهوشتراز دخترا هستن و تمام
پسرا در مهارتهای حل مساله، ریاضی و فضایی
و دختران از نظر هوش کلامی، پردازش شنیداری، و پردازش چندگانه حسی از حافظه فعال
* من شنیدم جدیدا به این نتیجه رسیدن که هوش هیجانی خیلی مهم تر از آی کیو هست
البته من با اینکه دخترم برعکسم آی کیوم از ای کیوم بالاتره
نمیگم بده ولی باید تلاش کنم EQ رو هم تقویت کنم
راستی هوش فقط یدونه از فاکتور های موفقیته و خیلی چیزای دیگه موثره