نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۲
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
نعیم رضایی
۱۱:۵۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
من به هیچ وجه با نظر این کارشناس موافق نیستم.
یکطوری میگه ماشین های چینی بعد ۶۰۰۰۰۰کیلومتر خراب میشن که انگار ماشین های وطنی روزی صد بار بدون هیچ مشکلی درو تا دور کشورو میزنن.خداشاهده ماشین صفر از تهران اومده تا خوزستان بعد خرج انداخته رو دست صاحبش.
تا وقتی نفهمیم خودروسازی ما قابل مقایسه با حتی خودرو سازی چینی ها هم نیست،همینطور به سوی اینده پیشرفت میکنیم.
شما اول ماشین های خودتونو لااقل خراب تحویل مردم ندید،بعد بیاید در مورد استهلاک خودروساری کشورهای دیگه نظر بدید.
تنها خلاقیت خودروسازای ماهم اینه که پلاکو از رو سپر بندازن رو صندوق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
ب——————————وق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
ما در صنعت خودرو با سوخت فسیلی با همت مدیران حرفی برای گفتن نداریم
ولی اگر قرار سرمایه گذاری شود بهتر این در خودرو های برقی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا در کشوری که حقوق کارگر خیلی کمتر از کشورهای دیگر است ولی قیمت خودرو با تعرفه بیشتر از 200 درصدی فروخته می شود؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تعداد مدیران و مسولان ایرانخودرو و سایپا از کارگراش بیشتره.بعد انتظار داریم پیشرفتم کنن. بزرگترین پیشرفتشون توقف تولید بدنه پرایده.چون باقی قطعاتش مثل موتور رو وانت پراید. تیبا۱و۲، سایناsواپشنال کوییک و شاهین و الی ماشالله هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
من دیگه هیچوقت نمی تونم ماشین بخرم . چوووووووونکه یه کارگرم ......
Iran (Islamic Republic of)
میلادی
۱۴:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اگ قرار بر تولید مشترک باشه فک کن محصول مشترک ایران چین چه بشوووود....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
شما مسئولین که انگیزه ای برای تولید خودروی واقعا ایرانی و ارزان ندارید باید اجازه دهید مردم بروند از عراق و پاکستان و ... خودروی خارجی بخرند آن موقع خواهیددید که جوانها با 10میلیون تومان خوردوی خارجی دست‌دوم می‌خرند بهتر از ایران خودرو و سایپا و حالش را می برند. ملاک حمایت از شرکتها و مشاغل باید اصلاح شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
شما اجازه بدهید مردم بروند از عراق و پاکستان و ... یکی یکی خودروی خارجی بخرند آن موقع خواهید دید که جوانها با 10 میلیون‌تومان خودروی خارجی دست‌دوم می‌خرند خیلی بهتر از ایران خودرو و سایپا و حالش را می‌برند. در واقع شرکت ایران خودرو و سایپا خلاف مصلحت کشور عمل می‌کنند. ملاک حمایت از شرکتها و مشاغل باید اصلاح شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
دمت گرم. اگه مسئولین به فکر تولید خودروی واقعا ایرانی و ارزان نیستند راه دیگری غیر این نمی ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
شما اجازه بدهید مردم بروند از عراق و پاکستان و ... یکی یکی خودروی خارجی بخرند آن موقع خواهید دید که جوانها با 10 میلیون‌تومان خودروی خارجی دست‌دوم می‌خرند خیلی بهتر از ایران خودرو و سایپا و حالش را می‌برند. در واقع شرکت ایران خودرو و سایپا خلاف مصلحت کشور عمل می‌کنند. ملاک حمایت از شرکتها و مشاغل باید اصلاح شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
هفتصد هزار نفر تو این بخش شاغلند اونم برای صنعتی که صادرات نداره بعد ما انتظار داریم قیمت خودرو بالا نباشه. خود این تعداد شاغل نشاندهنده بازده فوق العاده پایین صنعت خودرو در ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
با هفتصد هزار نفر باید 5 تا کارخانه به بزرگی هیوندای می داشتید نه اینکه فقط مونتاژ کار باشید.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تنها راه کاهش قیمت خودرو و بازگشت به قیمت واقعی محصولات ایران خودرو و سایپا خرید نکردن از این دو شرکت هست تا زمانی که ما برا ماشین بیست میلیونی که الان صد و بیست میلیون عرضه میشه صف میکشیم و حاضریم قیمت بالاتر هم پرداخت کنیم قیمت ها پایین نمیاد محصولات بدرد نخور این دو شرکت کم بود محصولات چینی هم که بدرد نخورتر از این دو تا هست وارد بازار میشه. برادر من خرید نکن یه مدت خرید نکن به خدا درست میشه. جنس خوب خرید کنید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۲۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تا کی در حق مصرف کننده ظلم میشه . اجازه ا بدید خودرو به قیمت کارخونه مثل تویوتا و ... وارد ایران بشه .
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۰۴:۰۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اگرماشین چینی بیاد حتما باکارگرایش،میاد
مگرتوی دنیا یه کشوربهترسراغ ندارن بایدازچین بیاد
مگرکسیری بودجه چقدره تزهرخودروپژودارن صدملیون میگیرن
واردات ازادبشه ببین چطوری خودروسازان خودشونوجمع کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اگه نخریم همه چی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
پراید شده 105 میلیون. داداش مایی که نداریم نمی خریم که . آنهایی که دارند، می خرند و همانهای هستند که در این سیستم اقتصادی غلط، سهیم اند
Switzerland
مشتری
۰۱:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
یه سری به فروش سایپا بزنید اونوقت میبینید دلالی از کجا شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمدی
۰۰:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اجازه بدین مردم خودشون خودرو وارد کنن . هر کسی اجازه داشته باشه از کشورهای همسایه یک ماشین حتی دسته دوم بیاره برای خودش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
با این همه گرانی قدرت خرید نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ایران خودرو و سایپا شورش رو در آوردند خودرو رو آزاد کنید بهترین خودرو بیاد کشور مون خیلی هم ارزونند . کیفیتش هم خوبه .اینا به هیچ کس رحم نمی کنند فقط پول براشون مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ایجاد کارخونه خیلی بهتره در کل باید بیشتر اقتصادمونو باچین پیوند بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
شما که میگید موشک میسازیم چطور تا حالا نتونستید تا100 خودرو را داخل تولید کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
واقعیت اینه ایران بزرگترین مونتاژ کار خاورمیانه هستش نه خودروساز اینا خیلی باهم فرق دارن اگه خودروساز بودن که با تحریم چرخشون از حرکت نمی ایستاد با این گونه سیاه بازی ها نمیشه یه صنعت ورشکسته رو بالا برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
کل قطعات خودرو به نوعی چینی هستند اما نمودونم چرا جمع میشه رو هم میشه خودرو ملی جواب مسابقه را پیامک کنید یه پراید جایزه بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
به خاطر اینکه یه عده میخوان از آب گل آلود تحریم ها ماهی بگیرن،کشور رو کردن آشغال دونی چین و روسیه.
آشغال چینی میخریم به قیمت خودروی اروپایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خیانتی که این 2 شرکت داخلی می کنند کمتر از خیانت منافقین نیست. فقط فکر منافع خودشون هستند و بس
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
آقا من موافقم به خداوند سوگند که همکاری و حتی سپردن کل صنعت خودرو سازی به چینی ها بسیار خوب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
امیدوارم هر چه زودتر بیان تا از شر این خودرو سازان داخلی و کیفیت پایین تولیداتشون خلاص بشیم .فقط امیدوارم که قبل از اون مدیران و سرمایه های مملکتمون براشون کلاس نزارن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
دوسال پیش خودرو چینی ام جی محصول خودرو سازی آذربایجان آذویکو ثبت نام کردم ولی پس از دوسال همچنان هیچ ارگانی پاسخگو نیست و خبر جدید محکومیت آذویکو در تعزیرات فقط بازی دادن حواله دارهاست
Iran (Islamic Republic of)
راستگو
۲۰:۵۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ما هیچ وجه مشترکی در هر بخش و عناصر فرهنگی با چین کمونیست از خدا بی خبر نداریم و راضی به اینگونه تعاملات هذیانی نیستیم.
در این خصوص باید از طریق همه پرسی نظر اکثریت ملت رو بگیرند.
حاضریم خودرو نداشته باشیم ولی با اینا هم رابطه نداشته باشیم.
اگه به فکر مردمید بزارید خودروهای باکیفیت دست دوم بیاد تو کشور تا قیمت های دو دله ساز وطنی به جایگاه واقعی خودش برگرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
جای شرم و خجالته که کشوری که ادعای پنجاه سال خودروسازی داره الان دست به دامن کشوری شده که دو دهه است وارد این صنعت شده!!!!! تا ده سال پیش خودروی چینی رو حتی نگاه نمیکردیم الان داریم صنعت خودرسازی را میدهیم دست آنها!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
اقاتوراخداباکشور چین هماهنگی کنید تا پوز یکسری دلال وخودروسازان به خاک مالیده شود
Germany
امید ایران
۲۰:۴۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ار تولید ==> به سوی مونتاژ وسایل چینی
واقعا برای مسئولین و وزیر صنعت ایران متاسفام
برای بی هدفی در اقتصاد خودرو ایران باید گریست.
چرا در صنعت موشک سازی پیروز بودیم و هستیم
حتی تنها قدرت بدتر منطقه هستیم
ولی در صنعت ماشین سازی اینقدر گیج هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
دیدید این کارشناس واقعا حق گفت حالا به قرارداد 25 ساله تعمیم دهید چین 700 میلیارد دلار خط اعتبار با آمریکا را فدای چند میلیارد دلار نمی کند.
حالا کجاند اونا که می گفتند بدون آمریکا می شود کاری کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
صنعت خودرو ایران از کوبا هم بدتر میشه ببین کی گفتم.قدر همین کهنه ماشینی که زیر پاتونه رو بدونید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام .چرا ماشین چینی .لیاقت ما خیلی بالاتر از حرفاست ما باید بهترین ماشین دنیا یعنی بنز بی ام و پورشه و.. سوار بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
صدرصد لیقتشو داریم. اما پولشو نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۱۹:۴۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهور از قیمت خودرو خبر دارن که لحظه به لحظه داره بالا میره یا جمعه باخبر میشن
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
باید قطعات داخل استفاده کرده اگر قطعه ندارن دانشش وارد کننن تاخودرو پیشرفت کنن
Germany
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
بجای دنا پلاس بریم ۲۰۶ بگیریم دنا پلاس توربین اتومات ۶۰۰ میلیون بجاش میریم پژو ۲۰۰۸ میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
کرم
۱۷:۴۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
این آقا که می گویید خودروهای چینی نمی‌تواند ۶۰۰هزار کیلومتر دوام بیاورد کدم خودرو داخلی میتواند ۶۰۰ هزار تا دوام بیار جالب که تمامی خودروهای تولید شده سایپا و ایران خودرو رو پایه خودروساز های فرانسوی می‌باشد کمی فکر کنید بعد به مردم دروغ بگویید اگر راست می گویید مثل همین خودروهای چینی بنظر شما بی کیفت را تولید کنید نه اینک پراید ۲۵ سال پیش ویا پژو ۳۰ سال پیش را تولید کنید آن به قیمت فضای به مردم به فروشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
قیمت خودرو دنا پلاس توربو اتومات را 252 میلیون و 600 هزار گذاشته در 3 ماهه اول 99 در صورتی که در این زمان دنا پلاس معمولی 103 میلیون بوده چطور می شود بخاطر سانروف و توربو و گیربکس اتومات 150 میلیون به خودرویی که 103 میلیون بوده اضافه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
از ماست که بر ماست !
Iran (Islamic Republic of)
تحلیل گر اقتصادی
۱۷:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
اگر این دو خودروساز دولتی بخان با این فرمون بدون توجه به اوضاع اقتصادی خراب مردم و دولت بی شک دچار ورشکستگی و درماندگی خواهند شد و اندکی عقل سلیم اگر باشد باید قید این سودهای لحظه ای زده و اقتصاد آزاد را اعلان کنند تا کوره نسیمی به ریه های سرتایر گرفته اقتصاد دمیده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
اینکه چیز جدیدی نیست هدف افزایش سطح طبقاتی در بین مردم است تا بواسطه پول و کار کردن برای ارباب پول برای دولت دربیاید. دیگه نمی دونن فردایی هم هست که ارباب توان پاسخگویی ندارد و باید فرار کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
اوکی
Iran (Islamic Republic of)
فرهادی
۱۷:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
عجبا
United States of America
م
۱۷:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
هر طور دلشون میخواد قیمت هارو میبرن بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام.باید جلوی واردات خودرو باز گذاشته شود تا قیمتها به یک پنجم کاهش یابد متاسفم بر خودروسازان گرانفروش و محتکر داخلی،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
سیستم حامی تمام قد خودروسازان چپاولگر دار و ندار ملت زجر کشیده است!
البته همیشه هم اینجور نمیونه و زمین گرده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
عزیزم یکدهم
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۲:۲۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
مصاحبه ۲۰ سال پیش مدیر عامل ایران خودرو که تو روزنامه ها چاپ شد:
هر نهادی تو کشور از فروش خودرو سهم داره
حالا انتظار دارید درهای کشور به روی ماشین خارجی باز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ماشین چینی نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
مدل به مدل بدین تو بازار برای اونهای که توان خرید رو دارن.چرا هیچ کسی جواب مردم رو نمیده چطور کارخونها به حال خود رها شدن یعنی پاسخگو وجود نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
واردات خودرو باید آزاد بشه تا کارخانه های فرغونسازا یه خورده از شرشیطون بیان پایین
Iran (Islamic Republic of)
محمد۳۱۵
۱۷:۱۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
همینطور قیمت ها داره میره بالا بالا بالا بالا پایین بیا هم نیست خودشو کی میبره لیبرال ها دلال ها
ما میتونیم هم از نظر طراحی و تولید قطعات و کیفیت خوب با قیمت مناسب ها خاورمیانه بشیم و صادرات کنیم به شرطی که جوانان حزب اللهی انقلابی بیان و مسئولین لیبرال غرب پرست ذارن کنار
ثابت کردن تو زمینه موشک و پرتاب موشک به فضا
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۵۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
حقوق بگیران از بیت المال در این مملکت چی کار دارن می کنن؟
خبر قیمت سرسام آور خودرو در بازار دارید یا باز هم ترجیح میدید روزه سکوت بگیرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
درحال ذوق کردن، که روز به روز دارایی هاشون گرونتر میشه
درچه فکری عمو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
همه کشورها پیشرفت میکنن ما عقب گرد صنعت خودروسازیمون از کجا به کجا رسید! واقعا خدایی واقعیت ها رو مردانگی بگید و بررسی کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ازکجا به کجا رسیده؟مگه کجا بود. از سی سال پیش همین بوده الانم همونه.همون محصولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
متاسف ب چین و اونایی ک این وسط منفعت میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ما ایرانی ها که گرفتار کی شده ایم پراید ؟؟؟؟ ارابه مرگ ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ولا پراید ما تو 20 هزار کیلومتر پلسش خراب شد الان 100 هزار کیلومتر توی 4 سال یعنی خودرو چینی 24 سال دو دوتا چهار تا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
احسسسسسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام خودرو چینی خیلی خوبه من یکیش را ۵ ساله دارم فقط بنزین و روغن ریختم توش ایمنیش هم از خیلی خودروهای داخلی بهتره فقط اگر ایران خودرو و سایپا دست توش نبرن . بخاطر اینکه خیلی لوازم ایمنیش را بی کیفیت و یا اصلا نمی زارن داخلش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
دولت و حکومت علنی پشتیبان این دو خودرو ساز داخلی هستند و هر گونه خودرو با هر قیمتی را به مردم تحمیل می کنند .
اگه تعرفه های گمرکی را بر خودرو های خارجی بردارند همه چیز درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
این همه شرکتها وکارخانجات ورشکسته ایران خودرو وسایپاهم روش بابا بذارید درشو ببندند ۸۰ میلیون ایرانی از دست اینهاراحت بشند
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگ
۱۵:۱۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
واردات رو ازاد کنید این دلال بازیها با کشوری مثل چین فقط جیب دلال و اقازاده رو پر میکنه
Germany
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
شما چه جور خودروسازی هستی که به محض کمبود قطعه وارداتی یا تحریم تولید و تحویل خودرو متوقف میشود؟؟؟
سالهاست مونتاژ میکنید بعد مدعی بزرگترین خودرو ساز هستید؟؟؟
خودرو ساز یعنی طراحی و تولید از صفر تا صد خودرو یعنی هرسال چند نمونه جدید معرفی کنید (ون،استیشن،کوپه،وانت،هاچ بک با موتورها و گیربکس های مختلف) نه اینکه زه دور در یا چراغ و یا قالپاق را تغییر داده و به عنوان خودرو جدید به خورد مردم دهید.
Germany
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
شما چه جور خودروسازی هستی که به محض کمبود قطعه وارداتی یا تحریم تولید و تحویل خودرو متوقف میشود؟؟؟
سالهاست مونتاژ میکنید بعد مدعی بزرگترین خودرو ساز هستید؟؟؟
خودرو ساز یعنی طراحی و تولید از صفر تا صد خودرو یعنی هرسال چند نمونه جدید معرفی کنید (ون،استیشن،کوپه،وانت،هاچ بک با موتورها و گیربکس های مختلف) نه اینکه زه دور در یا چراغ و یا قالپاق را تغییر داده و به عنوان خودرو جدید به خورد مردم دهید.
Iran (Islamic Republic of)
1234567890
۱۴:۵۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
بجای این کار دُم مافیای صنعت خودرو رو بگیرید، بندازیدشون گوشه زندون، تا دستهای دلالها و مافیای صنعتی بریده بشه، بقیه کارها خود بخود درست خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
بازم چین حقه باز بیچاره شدیم ازدست کامیونهای چینی وخردوهاش حالا میخادفظولی کنه بااین اشغال سازیش درکشورما باشه هرکاری میخاین بکنید چین گوشت سگ خورماراغرب سوسک موش همه چیز میخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
مار واغرب یا مار وعقرب،؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
600 هزار کیلومتر میدانی چقدره؟؟ من 10 ساله ماشین دارم کلا 300 هزار کار کرده، و البته دیگه فرسوده شده. خوب 600 هزار کم عددی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
یه چرخ ماشین چینی می ارزد به ماشین ا یرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
فکر کنم کم کم داریم به مقام انسانیت میرسیم . به امید خدا همه قول ها داره عملی میشه . این همه خوشبختی رو باید کجای دلمون بزاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اینجا باید گفت منو این همه خوشبختی محاله محاله محاله
ماشین دار شدن خواب و خیاله خیاله خیاله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
هر خودروسازی اگربخواد وارد ایران شود این دوخودروساز داخلی نمیذارن بعدهم دولت چون خاطر خواه سایپا وایران خودرو هست
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۵:۱۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خودروساز کیه دوست عزیز؟ شخصه؟خودروساز خود دولت این کلمه خودرو سازم تو ملت علمش کردن که مردم دنبال نخودسیاه بگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
پاسخ این دوستمان کاملا درسته این دو خودرو ساز دولتی هستند و تمام قد دولت پشتیبان اون هست اگه قیمت پراید به 6 میلیون و 405 و سمند به 10 الی 12 میلیون برنگرده هیچ چیز درست نمیشه چون قیمت واقعی آنها همینه
زمانی ایران خودرو و سایپا خودرو ساز محسوب میشن که حداقل چند شرکت خودرو ساز رقیب داشته باشند
انها فقط خونخوار هستند نه خودرو ساز
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
چین با حق وتو داره از ما باج میگیره آخه چرا باید ما تاوان سیاست کره شمالی شدن مسعولین رو بدیم ماهم آدمیم یه ذره فکر مردم بودین این وضع ما نبود کشورو دارین به چین واگذار میکنین که دوبار الکی قطعنامه ها رو وتو کنه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
این اکاتت از آلبانیه؟
از احساس حقارتش پیداست
شاید هم از لندن باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ناشناس 14.40
این نوع کامنت ها دیگه قدیمی شده
انگ زدن به دیگرون،
خدا روزی ات رو جای دیگه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ما هیچ وجه مشترکی در هر بخش و عناصر فرهنگی با چین کمونیست از خدا بی خبر نداریم و راضی به اینگونه تعاملات هذیانی نیستیم.
در این خصوص باید از طریق همه پرسی نظر اکثریت ملت رو بگیرند.
حاضریم خودرو نداشته باشیم ولی با اینا هم رابطه نداشته باشیم.
اگه به فکر مردمید بزارید خودروهای باکیفیت دست دوم بیاد تو کشور تا قیمت های دو دله ساز وطنی به جایگاه واقعی خودش برگرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ورود خودرو رو آزاد کنید ماشین هایی که کیفیتشون از ماشین های ارانی بهتره با قیمت کمتر به دست مردم میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خودروسازهای داخلی خودشون کلی پول ملت رو میگیرند ، حالا میخوان به چینی ها هم یه سهمی بدن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
من یه سوال دارم
چرا باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بورس و ریزش اون و همینطور تورم موجود در جامعه سکوت کردید فقط بلدید بگید ما خوبیم و همیشه در حال موفقیت هستیم ....
خودرو چینی رو خود چینیا تو کشورشون نمیخرن و مردمشون میگن با پول بیشتر خودرو بهتر میخریم....
تو ایران اینقدر ما بدبخت شدیم ..
در کل اگه دین ندارید آزاد مرد باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
چرا قیمت پراید از 16 میلیون به 20 و یکدفعه به 90 و حالا میگن 115 میلیون رسیده

اینجانب یه کامندم 200 سال باید کار کنم تا شاید از این حقوق ناچیز یه خودرو آشغال ایرانی بخرم
بنویس ما انقلاب کردیم شهید دادیم جانباز دادیم و .. همان اول انقلاب هم قول دادند که آب و برق مجانی می شود ولی تا کنون مسئولین فقط و فقط پشت سر هم دروغ می گویند
طوری شده که ما از کشورهای خارجی التماس کنیم که به فریاد ما برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ما هیچ وجه مشترکی در هر بخش و عناصر فرهنگی با چین کمونیست از خدا بی خبر نداریم و راضی به اینگونه تعاملات هذیانی نیستیم.
در این خصوص باید از طریق همه پرسی نظر اکثریت ملت رو بگیرند.
حاضریم خودرو نداشته باشیم ولی با اینا هم رابطه نداشته باشیم.
اگه به فکر مردمید بزارید خودروهای باکیفیت دست دوم بیاد تو کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
رشد چین رشد اسلام است چین بکوری چشم اسراییل رشد کند فرقی با سیستان ندارد از چین بخریم به سوریه ولبنان رایگان بدهیم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۲۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
فکر کردی چرا چین از برجام حمایت میکنه چون صدبرابر باج از ما میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خانم سارا ما چه باجی داریم بدیم به چین ؟؟ خودش 700 میلیارد دلار با آمریکا مبادله مالی داره
Germany
رضابصام تبار
۱۳:۰۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
چراورودماشین آزادنمی کنید باباچهل ساله صنعت خودرو روزبروز از نظر کیفیت بدتر وازنظر قیمت بهتر ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
شما همين چار رقم ماشينو بومي سازي كنين ماشين جديد پيشكش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
به جاي اين كارا زودتر ال ٩٠ و ٢٠٦ رو بومي كنين
Iran (Islamic Republic of)
صنعت خودرو
۱۲:۳۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
چين در صنعت خودرو داخلي سرمايه گذاري كند و خط توليد چند خودرو را در كشور بياورد و يا اينكه مونتاژي بياورد قيمت خودرو كاهش خواهد يافت .و اشتغال پايدار را فراهم ميكند . با چين مشاركت و همكاري كنيم قطعا توليدات متنوع خودرو افزايش خواهد يافت و جايگزين مناسبي براي خودروهاي از رده خارج فرانسوي مثل پژو و كره اي مثل پرايد خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۲:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خجالت هم خوب چیزی بود قدیما، ۱۷ خودرو ساز ،،، هه ایران خودرو و سایپا مونتاژ کارای کلاهبرداران با پیشرفت تکنولوژی و تبدیل تمام خودروها به برقی تا چند سال دیگه ، این دو به اصطلاح غول خودروسازی ایران باید به گاوداری تبدیل بشن
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۳۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
با سلام . تا آنجا که میدانیم اکثر قطعات موتور و خودروهای ملی ما از چین وارد میشود و توان و فناوری قطعه سازان داخلی نادیده گرفته میشود . واین یعنی اشتغالزایی و رونق تولید و اقتصادی.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
با سلام وخسته نباشید آخه چرا یک ایرانی باید همیشه ماشینهای بنجول چینی سوار بشه و جان خود ودیگران را به خطر بیندازد مگه بنز و تویوتا وبرندهای معتبر حیف است برای ایرانی سوار بشود ایرانی همیشه باید تصادف کند و جان چندنفر را بگیرد داخل جاده ها بگیرد مثل پراید کامیون HOWO هوو آخه این انصاف این تجاروسرمایه دا ران که دلشان برای جان مردم نسوخته و مهم هم نیست برایشان
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۲:۳۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
نمیدونم اینهمه ادعادارند که صنایع خو وروسازی زیان دادند پس چرا بازهم فعالیت داردعقل سلیم میگوید اگرهربنگاه ویاموسسه اقتصادی رسانده باشد بهتر است قبل ازورسکستگی تعطیل گردد چهل سال آنچنان درخورایران اتومبیلی با استاندارد نتوانستند تولید کنند تا کی بایستی جوربی لیاقتی رومردم تقبل نمایند واقعا آدم تاسف میخوره
Iran (Islamic Republic of)
رضی
۱۲:۱۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
بزودی همه کشور ها برای خرید خودرو ایرانی صف خواهند کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
oooooooooooooooooooooooo
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خودرو های چینی کیفیت ندارن به نظرم با آلمان قرار داد ببندن بنز فولکس واگن پورشهbmw
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
اره دقیقا درسته حرفتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
هرگز اینکارو نمیکنن به دلایلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
میگه تحریمم .میگی برو بابنز و...قرارداد ببند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۱:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
همه بیایید تا با هم عهد ببندیم تا به مدت سه ماه هیچ خودرویی نخریم بعد از آن ببینید که چگونه سیر نزولی قیمت خودرو آغاز می شود میبینید که چگونه مثل سابق ارزان می شود و میبینید که نیود قطعه دروغی بیش نبوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
کاملا موافقم.
بیاییم از خودمون شروع کنیم و منتظر دیگران نباشیم
به باورهامون احترام بزاریم و از روی نزدیکان و دوستانمون کار کنیم تا نتیجه بگیریم.
می تونیم از دفتر مقام معظم رهبری هم درخواست فتوا و نظر کنیم تا با رهنمودهایشان چراغ راه ما شوند.
Iran (Islamic Republic of)
موس
۱۱:۳۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
شما کجا ایرانخودرو سایپارو گذاشتید تو صف ۱۷ کشور تولیدکننده خودروی جهان یه سر برید همین امارات ببین اصلا ماشین کره ای یا چینی سوار میشن همه ماشیناشون ژاپنی و اروپایین دارید مادیگه پیرشدیم
رفاه آرامش تو این مملکت ندیدیم کاری بهمون کردین فقط هی بدویم دنبال یه لقمه نون که گشنگی نمیریم کی دیگه به عقاید شما اعتماد داره شما دیگه خون مردمو مکیدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
گل گفتي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خداوند حفظ کنه شما رو.
Iran (Islamic Republic of)
اااا
۱۱:۰۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
واقعا که
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
قنبر
۱۱:۰۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام به به عجب ماشینهای قشنگی فکر کنم قیمت رو میلیارد نه بابا فکر کنم با این گرانی مشتری دارین خداحافظ
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۱:۴۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
گفت: اگر با خودرویی چینی بیش از ۶۰۰ هزار کیلومتر پیمایش کنیم، خودرو خراب می‌شود!!! البته کیلویی سخن گفتن عادت بعضی ها شده . لطفا بفرمایید چند تحقیق میدانی روی این ادعا انجام شده؟ تقریبا هیچ. اگه بنز یا BMW یا تویوتای ششصد هزار کیلومتری سالم پیدا کردید سلام برسانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خدا کند یک پراید به در د نخور شده صد تومن‌
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۱:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
اینافقط براپول داراست ما فقط پراید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
به کام دولت بنام مردم مثل بورس پس حمایت کجاست چقدر ریزش سهام کوچک و رشد سهام دولتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
. پراید نو داشتم باران میامد آب وارد صندوقش می شد زیر ده هزار تا دیسک و فلایول ش مرخص شد .الان چند ساله ام وی ام 110 دارم شکر خدا تا به حال اذیتی نکرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
درود بر دوست و برادر مسلمان چين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
متاسفم بر چین
Germany
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
درود بر رفیق روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
کشور دوست و برادر کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
همه چیز مون چینی شد حتی مرگمون هم نسخه چینی هست مرگ کرونایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
درطول تاریخ، سردمداران دولت های ما،به بهانه هایی به یکی ازابرقدرتها متمایل شدند، گاهی به انگلیس، زمانی بع فرانسه و آلمان ودراین چهل سال به روس وچین!!؟ ومامردم هیچ نقشی دراین وابستگی ها واستعمارنداشتیم!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
دوست عزیز چین اقتصاد آمریکا رو هم گرفته همه جا هست ربطی به تمایل ممایل نداره الان ماشین کراس اور تولید می کنه با دلار 24 تومن 600 میلیون درمیاد بعد باید 250 میلیون بدی دنا پلاس .خوب معلومه که چین با این سیاست قیمت گذاری و نیروی کار ارزان دنیا رو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۴۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
چرا؟ ایران و شرکتهای خودروسازی تحت لیسانس کلاسهای آموزشی برندهای معروف در حال تولید در چین قرار نمی گیرند؟ چرا؟ نخبه های ایرانی را به این کلاس ها در چین نمی فرستند تا طی آموزش دانش فنی تولید و ساخت را به ایران وارد کنند؟ این هزینه هر چقدر هم که باشد وقتی دانش فنی همراه با تکنولوژی بروز شده ی تولید و ساخت از چین توسط دانش آموخته گان وارد کشور شود هیچ تحولی هم که حادث نشود لااقل خبره گانی داریم که در دانش فنی و ایده در حوزه ساخت متخصص هستند........چرا؟ پس از گذشت 40سال از عمر انقلاب هنوز باید دست ما به بیگانگان جهت قطعات و تولیدوساخت دراز باشد؟ و همواره دست به واردات خودروی با کیفیت خارجی بزنیم؟ و با تولیداتی همچون پراید در راه تولید تابوت متحرک در صنعت خودروسازی گام برداریم؟.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
متخصص داریم خیلی هم داریم فقط مسئله اینکه مدیرامون بدرنخورن وفقط به فکر منافع شخصی خودشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خدا رو سپاس از دست آمريكا راحت شديم. باز وابستگي و زير يوغ چين و روسيه بودن بهتر از دوستي با آمريكاست.
خدا رو چه ديدي شايد با نزديكي هر چه بيشتر به اونا بتونيم، ارمنستان ، آذربايجان و گرجستانمون رو به سرزمين كشورمون برگردونيم.
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۳:۲۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
بابا ول کن اونها الان دارن در رفاه زندگی می کنند خواهشاً پیام اونا رو بدبخت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
برو بخواب خیلی خسته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
از پراید که بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ما هم میتونیم هم تراز اساتید باشیم ولی از داخل تحریم هستیم و اجازه کار به ما داده نمیشه . این واقعیت رو قبول بکنیم مدیرانی که در صنعت و خودرو سازی های ما مشغول هستند هیچ ربطی به این شاخه از علم ندارند .اونهایی هم که در دانشگاه های به اصطلاح خوب این کشور تحصیل کردن هم لزوما علم این کار رو ندارند و فقط حوصله خوندن کتاب داشتن و روش تست زدن بلد بودن .ما هم که مدعی هستیم انداختنمون ته سیاه چال .
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۰۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
این یعنی از دانش آموخته گان نخبه که با هزینه های شخصی دست به ابداع و اختراع میزنند هیچ حمایتی نمیشود چون منافع کثیری از رشته مدیران و مسئولانی که با ارتباط زنجیره ای در سود واردات با خطرات جدی روبرو میشوند پس چرا؟ باید سود آنی خود را در حمایت از نخبه گان داخلی تبدیل به ضرر کرده و از منافع بلند مدت پر سود واردات بی بهره شوند؟ هان؟! اگر مسئله و معادله این نبود یقین بدانید در طول 40سال عمر انقلاب حتماً خودروی ملی را تولید کرده و نه تنها تولید آن در داخل از تولید تا مصرف ارزان بود بلکه الآن دنبال بازارهای صادراتی بودیم دلیل هم این است که ایرانی اگر موشک و ماهواره میسازد یقیناً و حتماً قادر به ساخت خودروی ملی خواهد بود فقط حمایت و حمایت و حمایت از اساتید نخبه و دانشجویان نخبه کشور لازم است همین وبس و قطع کردن دست دلالان و واسطه گران امر واردات خودرو و قطعات خودروسازی......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
یجوری میگه با خودروی چینی 60000 هزارتا پیماش کنیم خراب میشه ، به آشغالهای خودتو بگید اینا که درب نمایندگی موقع تحویل خراب میشن
حالا با اون ماشین چینیه میشه یه شمال رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
شما شمال ول کنید اذیت شدیم از دست شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
اگه واقعا ما تولیدی خودرو داریم پس چرا خودرو اینقدر گرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ولی خودمانیم مملکت داری بلد نیستید در عرض چهل سال پول ملی رو ۳۵۰۰درصد سقوط دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
چرا ساخت خودرو مشترک یا واردات؟! مگر تولید خودرو مشکلتر از تولید تانک و موشک و هواپیماست؟ خودرو را سپاه بسازد. هم کیفیت خوب می شود و هم قیمت مناسب
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۱:۴۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
احسنت منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ایول حرف دقیق زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
عالی گفتی ولی تا این دولت هست نمیذاره خودرو رو به سپاه بدند تا مشکل خودرو حل بشه
Germany
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
موشک هم مونتاژ میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
تو چقد ساده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
شما فکر کردی الان کی صنعت خودرو رو تویی مشت گرفته
Iran (Islamic Republic of)
شعبان
۰۹:۰۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
هجدهمین خودروساز بزرگ در جهان و یکی از بزرگترین خودروسازان آسیاست؟؟؟؟
تعریف خودروساز بزرگ اگه ایرانخودرو و سایپا هست که واقعا باعث تاسفه.
والا ما از سال 68 که بدنیا اومدیم پراید و پژو و 206 دیدیم. به اینا نمیگن خودروساز بزرگ. 4تا ماشین آشغالی که نشد بزرگ
والا هیتلر تعظیم کرده به ایران خودرو و سایپا توی ادم کشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ما که پراید هم به زور می تونیم بخریم وای به حال این ماشین ها
خدا به داد برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
اگه خدا درستش نکنه اقا ترامپ درستش خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خب یعنی انحصار دست سایپا و ایرانخودرو باشه این سطل حلبی های اشغال رو با قیمت گذاف قالب کنند به مردم که جیب آقازاده های مفت خور پر بشه و بیشتر خون ملت را بمکن
اللهم العن قوم الظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
حالا حالا ها باید لگن های ایران خودرو و سایپا رو سوار بشیم و صدامون هم در نیاد
نسل بعد از ما هم همینه
۱۲