حیف که ما ایرانیها اتحاد نداریم اگه همه دست به دست هم یک دونه ازاین آشغالهارو نمیخریدیم اونوقت میدید چی میشد ،البته به مدت طولانی ،کمر این دوتا شرکت درپیتو ،میشکوندیم ،حقوق کارگرها رو هم از پول نفت میدادن ،ولی مفتخور ها جیباشون از پول مردم پر نمیشد
قیمت کنترل کنند خودرو جدید نیاز نیست همون پیکان قدیم هم باشه قبوله !!!!
مردم ندارن که پراید سوار میشن
این با این تفاسیر ۸۰-۹۰ تومنه که قشر زیادی از جامعه توان خرید ندارند
شرکت های خارجی که خصوصی است اگر اینقدر فروش داشته باشند برای توسعه نیازی به کمک دولت یا وام ندارند . شما با درامدهای سایپا چکار می کتید که برای توسعه نیاز به کمک دولت دارید ؟ از پرداخت سودهای بیجا به مدیران و پرسنل خود کم کنید و به فکر تولید باشید. ضمنا یک گزارش به مردم بدهید تا بفهمیم با سودهای سایپا چه کرده اید
درب سایپا و ایران خودرو رو ببندن . خودرو دست دوم از خارج وارد کنن . خیلی بهتره با دویست میلیونی که پول اینبی کیفیت ها داخلی و چینی میخوان میشه بنز و بی ام و سوار شد .
فقط بلدید برای تلگرام و فضایی مجازی فیلتر بذارید یکمی هم وقت کردید این قیمتهای هجومی ماشین ها و وسایل رو فیلتر کنید تا اینقدر بالا نره .. به والا باید توی اون دنیا جواب بدید.من و حتی مردمی که حقشون رو میخورید از شما ها راضی نیستند .تک تک شماها باید سر پل صراط رضایت بگیرید . که اونه موقعه هیتش من نوعی علامت
تولید خودرو «رهام» نیازمند سرمایه گذاری سنگینی است که باید دولت تسهیلات مناسب برای تولید این محصول در نظر بگیرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما می خواید سود کنید باز می خواید از دولت تعرفه و ارز بگیرید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر وارادت ماشین های خارجی آزاد می شد دیگه این شرکتهای سایپا و ایران خودرو که از رده خارج شده توی جهان هستند.دور برنمی داشتند که آشغال های رو که به مردم تحویل میدن رو با قیمت بالا بفروشند.یه دکمه اضافه میکنند میگن آپشن اضافه شد. این شرکتهای دولتی هستند ربطی به تحریم ندارند
خدا بداد برسه موتور تیبا تو اکثر محصولات سایپا هست بدنه سنگینتر شده در محصولات غیر تیبا موتور همون یعنی فشار بیشتر رو موتور اصطحلاک بیشتر خودرو ومصرف بیشتر خودرو
خیلی خوبه.عالیه
با این حساب که ربنگ و موتور و تودوزی و اینه ها و ایربگها...تغیر کرده احتمالا قیمتش میشه مجموع قیمت تیبا و برلیانس یعنی حدود ۲۰۰ میلیون....
سلام.خودروی رهام وزنی تقریبا معادل پرشیا و پژو خواهد داشت و از موتور پراید و تیبای تقویتی بهره میبرد
قیمت خودرو باید به یک پنجم کاهش یابد تا کمی عادلانه شود.باتشکر
سلام.رهام با موتور تیبا یا همان پراید سابق ولی گران،مثل این میماند که گنجشک را رنگ کرده و عوض قناری قالب مردم میکنند،قیمت خودرو باید به یک پنجم کاهش یابد تا عادلانه شود.کیفیت خودروها نیز باید بیشتر شود.
ورشکسته نه! یک ایرانی بدبخت باکشوری پراز گنج فراوان من هم یک ایرانی بدبختم .
ی ورشکسته بدبخت
۲۳:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
دوستان عزیز همون طور ک پراید از ۶ میلیون شد ب ۵۹ میلیون و دنا از ۴۵ میلیون الان رسیده ب ۱۴۰ ۱۷۰و بقول رهام تیپ بندی دیگه آخر مدل دنا ۲۰۰ میلیون ماشین تیگو 5 ک ۸۵ تا ۹۰ بود الان شده ۳۰۰ میلیون شک نکنید این خودرو رهام از بالای ۲۰۰ م شروع میشه وقتی دارن میگن خودرو ملی یعنی ضعیف ترین قشر جامعه هم بتونه بخره با ی حقوق کارگری الان خرید ماشین های اشغال در پیت داخلی شده خواب حسرت اون زمان ماشین های خارجی ک با ۶۰ ملیون میشد سانتافه سوار شد و خرید ماشین خارجی شده یک رویا و حسرت محال الا برکت الله الا الا الا الا الا الا
ی زمانی صعنت خودروسازی ایران ده برابر از کره پیشرفته تر بود اما امروز صدبرابر از همون کره عقبتریم
اخه پراید ک حتی موتورش هم ساخت خودمون هم
فکرنمیکنم باشه ماشینه ک اینقدر قیمتش رفته بالا
واقعا ما مردم ایران تقاص چی را داریم میدیم موتورسیکلتی ک تا دوسال پیش قیمتش بود دومیلیون الان شده ده میلیون اخه من ک الان ۳۴سالمه مجرد هم هستم وضع مالیم اصلا خوب نیست چطور میتونم اصلا ماشین حتی پراید اشغال را هم بخرم.
اینقدر تو این خودرو قرارداد و پورسانت برای مدیران هست که تا برسه دست ما آنهم با قطعات چینی به اندازه ماه واره بر سیمرغ در میاد چون هر مدیریتی تو این ماشین حداقل باید 5 میلیارد گیرش بیاد حالا بشمار چندتا مدیر خلاق تو این پروژه که برای جیب خودشان نه مردم کلنگ زدن داره
دلشون خوش ماشین طراحی کردن،دس از سر شاسی ایکس۲۰۰ و موتور ۸۷ اسبی برنمیدارن،قرار بود این ماشین رو با موتور تیوفایو تولید کنن ولی ایرانخودرو قبول نکرد،یاد اون روزی افتادم که پیکان رو از رده خارج کردن ال نود رو بعنوان جایگزین پیکان معرفی کردن،الان هنوزم از موتور پیکان دارن استفاده میکنن ال نودم که دیگه تولید نمیشه بخاطر تحریم،اونیم که سرش بی کلاهه همیشه قشر ضعیف جامعه س
چه خودرو ملی هستش که موتور برلیانس انداختن روش و من ایرانی نمیتونم بخرم با قیمت دویست میلیون تومان . در گمرک آزاد کنین ماشین دسته دو خارجی بهتر از خودرو های منتاژ ایرانیه
آدم مونده توش.....
خودروهای دست دو که هیچ دست سه
خارجی هم سوار شی ارزش داره تا این
خودروهای داخلی....قیمتش بدرد خودشون
میخوره...قیمت واقعی خودرو برای خرید مردم
قشر پاییناز20میلیون باید باشه
آقای محترم جاده نداریم تولید میکنید از رده خارج نمیکنید ماشین گرون کردید دیگه مردم نمیتوانن ماشین رو از گردونه خارج کنن پراید مدل 72هنوز توی جادها تردد میکنه اول بفکر ماشینهای فرسوده باشید.
والا اینی که من تو تصویر میبینم همون برلیانسه فقط سپرش رو دست کاری کردن در ضمن به نظر من بهتره که خودروسازهای ما توی چیزی که تخصص ندارن اسرار هم نداشته باشن و اون هم ساخت خودرو هست بهتره که پول و سرمایه مردم رو توی کار دیگه ای صرف کنن و خودرو رو با قیمت خیلی پایین تر و با کیفیت خیلی بالاتر وارد کنن البته اگه میخوان به مصرف کننده احترام بگذارند
این دولتییا چراباگرونیها کمر مردم کم درآمدروشکسته تر میکنند.آخه ایران کشور ماهم هست چرایک خانه حتی بامتراژ کوچک هم سهم نداریم چراپراید باید انقدرگرون بشه .یه خودروی معمولیم نمیشه بااین اوضاع خرید.خسته شدیم.خداازباعثش نگذره.
خودوروی ملی کجا بوده اخه،ب خودرویی میگن ملی که صفر تا صد رو همون کشور انجام بده،نه ایران که همین پراید رو هم اگه چینو کره و بلژیک....نبودن نمیتونستن بسازد.
این خودروسازهای ماعجب رویی دارن بخدا هرزچندگاهی بقول خودشون یه محصول جدیدمیدن بیرون (البته عکسشو)بعدمیان پول مردم بیچاره روبه اسم پیش نویس خودرومیگیرن وباهاش ماشین های قبلی روکه به مردم قبلترقول داده بودن اونم به نرخ روزمیدن واین ثبت نامی های جدیدحالاحالاهابایدوایستن تانوبتشون بشه
این خودرو که حالا حالا تو بازار نمیاد (سال دیگه که هیچ تا 5 سال دیگم جا داره!!) وقتی هم که تو بازار بیاد ، اولا تا سری اول دوم و... بخرن و عیب و ایرادهاشو ببینن وبگن رفع بشه خودش میشه چندین سال !!آخه خودشون (کارخانه ها)که عیب و ایرادی نمیبینن و چک نمیکنن.... میگذارن که مردم وقتی خریدن و سوار شدن و ... ایرادتش را پیدا کنن واطلاع بدن به همدیگه .. بلکه به گوش خودرو سازها برسه و اگه صلاح دیدن رفعش کنن .. البته اگه زه بغل هم داشته باشه که خودش میشه کلی آپشن و قیمتشم که دیگه جلو جلو واضحه !!!! گذشته از اینها !!!همون پراید را الان با یه کم زرق و برق دو سه برابر قیمت پراید روش قیمت میگذارن و خلق الله هم که جلو جلو ثبت نام میکنن و کردن که نکنه از دستشون بره !!
مافیا خودرو در ایران اگر اجازه خودنمایی به جوانان دانشمند و خوش فکر وسلیقه وتوانمند بدهند خواهید دید که جهانیان در حیرت طراحی وساخت خودروهای شکیل ایران خواهند بود
چه مغزهایی که از دست همین مافیا فرار کردن و اختراعات و ابداعاتشون رو بردن به سمت شرکت های خودرویی خارجی. چون اینجا دیده نمیشد زحمتهاشون
اکبر
۱۴:۱۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
پراید ارزانترین و ابتدایی ترین ماشین دنیا بود و هست ،، قیمتش بالای ۵۵ میلیون شده الان این خودروهایی که میخواهد جایگزین بشود،، به احتمال قوی قیمتش بالای ۷۰ میلیون میشه و با اطمینان کامل این شرکت خودرو سازی که این ماشین را تولید میکند با اضافه کردن
۱۰ تا ۲۰ % به آپشن های خودروهای قبل ۲۰ تا ۳۰ % به قیمت آن اضافه میکند،، و این به معنی ضرر بیشتر خریدار نه خودرو ساز
جایگزین پراید یعنی خودرویی که قیمتش درحد قیمت پراید باشه نه بیشتر
هرچند الان قیمت پرایدم خیلی زیاد شده اما نسبت به سایر خودروهای داخلی قیمتش کمتره و فارغ از کیفیتش برای قشر ضعیف جامعه و اونایی که مسافرکشی میکنن مناسبه
البته قیمتی واقعی پراید نه قیمت کنونی که بیست برابر قیمت واقعی است
پراید حداکثر چهار تا پنج میلیون می ارزه
سپهدار نیکروی
۱۳:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
با این تورم و گرانی کدام خودرو سهم فقرا و کارمندان و کارگران و بازنشسته گان خواهد بود .همین الانش هم ما حتی ژیان قدیمی رو هم نمی تونیم بخریم .
لطفا وزیر محترم صنعت فکری هم به خال طبقه متوسط و ضعیف کند.
این خودروها فقط برای گروههای مرفه میباشد.صددرصد قیمتش هم خیلی بال ست.
با آرزوی موفقیت وسلامتی برای خریداران خودروهای داخلی.
کدام خودرو ملی :سمند رو گروهی کره ای طراحی کردند . خانواده تیبا هم که معلوم شد کار چینی هاست .
موتور ملی RF7 را هم که بعداز مدتی گفتند طراحی شده توسط آلمان هست که فقط برای ایران می باشد.
وهزاران میلیارد تومان و صدها میلیون دلار صرف شده
خخخخخ اپشن هاشو عشقه سی دی درگاه یو اس بی و بلوتوث تازه کیسه هوا هم داره اوووف چی ساختند دمشون گرم فقط موندم این قراره چند نفر دیگه از ما رو به کشتن بده
خدا به دادمون برسه از الان 6 مدله عرضه میشه مطمئن باشید حداقل 12 تیپ خواهد داشت من این خودروساز بهتر از همه میشناسم مثل اینکه یادتون رفته پراید چند تیپ بود یکی فرمان هیدرولیک داشت تموم دیگه چیزی نداشت شده بود یه تیپ اون یکی ای بی اس داشت شده بود یه تیپ منتظر باشید
الا برکت الله..
مردم ندارن که پراید سوار میشن
این با این تفاسیر ۸۰-۹۰ تومنه که قشر زیادی از جامعه توان خرید ندارند
قرار بود ال نود هم جایگزین پیکان باشه
اینم همون داستانه
با این حساب که ربنگ و موتور و تودوزی و اینه ها و ایربگها...تغیر کرده احتمالا قیمتش میشه مجموع قیمت تیبا و برلیانس یعنی حدود ۲۰۰ میلیون....
قیمت خودرو باید به یک پنجم کاهش یابد تا کمی عادلانه شود.باتشکر
حیف اون پولایی که بابت طراحی این داده شده...
ترکیبی پررو از تیبا و ۲۰۶ صندوق دار و برلیانس...
اخه پراید ک حتی موتورش هم ساخت خودمون هم
فکرنمیکنم باشه ماشینه ک اینقدر قیمتش رفته بالا
واقعا ما مردم ایران تقاص چی را داریم میدیم موتورسیکلتی ک تا دوسال پیش قیمتش بود دومیلیون الان شده ده میلیون اخه من ک الان ۳۴سالمه مجرد هم هستم وضع مالیم اصلا خوب نیست چطور میتونم اصلا ماشین حتی پراید اشغال را هم بخرم.
سهامدار چیه مالک
حدود ۵ م میگیرن سهمیه رو میفروشن یا ثبت نام میکنند
پیگیری کنید حتما خودتون هم متوجه شدید
برید از صنایع نانو و موشکی یاد بگیرید که با کمترین ظرفیت کجای جهان وایستادن
خودروهای دست دو که هیچ دست سه
خارجی هم سوار شی ارزش داره تا این
خودروهای داخلی....قیمتش بدرد خودشون
میخوره...قیمت واقعی خودرو برای خرید مردم
قشر پاییناز20میلیون باید باشه
بهر حال قداست که تولید داخلی با واردات رقابت نکند.
در مافیای جهانی خودرو حضورتان مبارک.
فقط باید پول رنگ و لعاب و حلبی و آپشن چینی بدی
۲۰۷ و دنا فول خیلی بهترن
و شما مردم اول خودم بدونم بیست میلیون هم بهش زیاده
سال نو مبارک
۱۰ تا ۲۰ % به آپشن های خودروهای قبل ۲۰ تا ۳۰ % به قیمت آن اضافه میکند،، و این به معنی ضرر بیشتر خریدار نه خودرو ساز
اما بازم از نیروهای جوان کشور بابت پشتکار و سعی شان در ساخت خودروها ممنونیم
هرچند الان قیمت پرایدم خیلی زیاد شده اما نسبت به سایر خودروهای داخلی قیمتش کمتره و فارغ از کیفیتش برای قشر ضعیف جامعه و اونایی که مسافرکشی میکنن مناسبه
پراید حداکثر چهار تا پنج میلیون می ارزه
لطفا وزیر محترم صنعت فکری هم به خال طبقه متوسط و ضعیف کند.
این خودروها فقط برای گروههای مرفه میباشد.صددرصد قیمتش هم خیلی بال ست.
کدام خودرو ملی :سمند رو گروهی کره ای طراحی کردند . خانواده تیبا هم که معلوم شد کار چینی هاست .
موتور ملی RF7 را هم که بعداز مدتی گفتند طراحی شده توسط آلمان هست که فقط برای ایران می باشد.
وهزاران میلیارد تومان و صدها میلیون دلار صرف شده