نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۳:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
بنده درزمان جنک 48ماه منطقه داوطلب رفته بودم ودوبارشیمیایی ویکبارباترکش که هنوز درکاسه سرم لم داده شرکت کردم ویکبار کارتم بخاطر حقوق سوراخ نشد ودودخترم براثر نارسایی قلب وریه فوت کردند وهمسرم سرطان صعب العلاج گرفته ونصف بدنش رابرداشتند دامادم مهندس عمران خوانده بود بخاطر بیکاری ویزتوری میکرد وتصادف وفوت کرد همسرش که دختر بنده هست بیکار وده ساله با سهمیه جانبازی برای رشته ای که دوست داره قبول نشده وبیکاره وخودم 12ساله افتادم ومستاجرم و25درصد جانبازی دارم وعرض کردم چهاربرادر بنده همراه خودم جانبازند فقط یکی کاراداری داشت وهیچ کدام موقع جنگ ومثل سایر رزمندگان دنبال منافع نبوده وصحبتش هم انموقع نبود وانهایی که به فرض درصدی دارند چه کسی حاضره ازمچ پا ببرند وبدنش ناقص باشه تا فرزندش ازسهمیه استفاده بکنه .پس ارزش این فداکاریها را از بین نبرید ودشمن به دنبال همین اختلافه ویک بزرکی گفتند اکر میخواهی همه جا کلستان باشه اول ازخودت شروع کن ویک سنگریزه دردهانت بگذار و یادت بندازه غیبت نکنی وازصبح تاشام مرور کن ببین کدام کارهایت بخاطر رضای خداوند بوده وازخودت بپرس چرا میگویند به گشور همسایه دیوار به دیوار حق نداری بروی ولی خودش ازاون ور دنیا میاد وبا زور گویی صاحب ثروتت میشه وخاک وخانه زیر پاهایت را به اسرائیل میده ایا یکبار گفته اسرائیل ظلم میکنه ولی منتظره چهارکارکره که بیرون داد میزنه صاحب کار پول منو نمیده وانرا سیاسی کرده و همه را بجون هم بندازه مثل ایران که تمام امکاناتت موشکی ونظامی را بما بده وشما حق نداری صاحب قدرت باشی وفقط ما پس گردن میزنیم وبمب اتم میندازیم واخر هم بخاطر قدرت وپیروزی درانتخابات این ویروس را درچین وهند پخش کردند
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۳:۳۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
عزیزان وقتی فرزند یک شهید ویک جانباز روی صندلی میشینه اکر نمره قبولی نیاره جایی راه نمیدهند وگفتم ده ساله رشته ای که فرزند بنده قبول نمیشه والان هم بیکاره وهمسرش که مهندسی عمران تمام کرده بود بیکار وویزتوری میکرد زیر ماشین رفت وبهتره بدانید انموقع این حرفها نبود کسی برای سهمیه جبهه بره واین حرفها برای اقایانی که مدعی باسوادبودن را داره وبقیه بیسوادن خوب نیست ابن جوری توهین بکنه وباورکن هر کسی به اندازه سوادش ولیاقتش چیزی را صاحب میشه وبا را بدانید اونیکه از توپ تانک نترسیده ازفحاشی نمیترسه و رسول اکرم فرمودند من از ادم بیسواد و یکی هم از ادم مدعی باسواد میترسم تمام مهندسی وذخایر زیرزمینی وپزشکان صاحب نام مسلمان هستند وبعضی ها بجای افتخار وخدمت به مردم خودش فرهنک اسلامی که در سردر سازمان ملل نوشته بسوی تمدن رفتند والان ببینید یک کشور اروپایی جنگ هست درعوض هرکسی تا خواست سربلند بکنه وبکه ملت اگاه باشید سرش را زیر اب کردند مثل سردار قاسم سلیمانی واکر میشناختی عاشقش میشدی وچرا بدنبال من وتو نیستند همیشه با اونیکه تربیت میکنه واگاهی میده کار دارند نه مثل ادم بیسوادی مثل من میگویند تربیت کننده نباشه امثال قاسم سلیمانی هم نیست زدند به ریشه وماها بجای افتخارات مسلمانان بگردیم رفتیم بطرف اجنبی که از ما دزدیده وفخر ما را بما غالب کرده وداعش زاعیده خودشان بود همه اثارفرهنکی را نابود کردند بعد بدنبال ریشه بودند ودراخر مردم را غارت کردند وشما دادبزن ای مردم حوار حوار شما که میفهمید ومدعی هستید شروع کن به اگاهی وساختن مملکت وچه کسی تاحالا اونهایی که بی ادعا دنبال خدمت به محرومین رفتند حتی اسمشان را عوض کردند تا به چشم نیاد وبجای خسارت به بیت المال چهارنفر مثل خودت ازجوانان صاحب معرفت به کسانیکه نیاز به کمک دارند کمکشان بکنید بجای بحث بیهوده واحانت
Iran (Islamic Republic of)
nn
۰۳:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
جانبازان خيلي باارزشن چون بدون اينکه از مرگ بترسن خيلي واسه اين مملکت زحمت کشيدن حالا ي سهميه کوچيکم فرزنداشون ببرن چي ميشه مگه دنيا ب آخرميرسه
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۲:۵۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
بسم دب الشهدا والصدیقین هر چند همه فکر میکنند بچه های جانبازان همه سر موقع استخدام میشوند اقای نماینده عزیز ببینید این جانبازان وخانواده شهید را که باسیلی صورتشان را سرخ نگر داشتند چکار میتونید انجام بدید بنده جانباز شیمیایی 25درصدم دوفرزندم فوت وتنها فرزندم ده ساله استخدام نشده وهرسال امتحان دا ده وپنج جانباز ازیک خانواده هستیم وفقط وفقط یکبار بانک ملت برای وام معرفی شدم وای کاش بقول شما این شرکت فرزندان جانبازان راهم بردارید تاخیال همه راحت بشه .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
من پارسالتو رشته تجربی با رتبه ۱۸۵۰ هیچ کجا پزشکی قبول نشدم ولی پسر خاله ام که در کلاس ۱۲ رشته ریاضی با تک ماده قبول شد الان ترم یک مهندسی شریف روزانه رفته از صبح تا شبم داره میناله که من نمیتونم مغزم نمیکشه و داره هی ریتالین میخوره که به اصطلاح مغزش بکشه غافل از اینکه مشکلکار جای دیگه است،خدا از این کسانی که پایه ناعدالتی را گذاشتند نگذره انشالله اون دنیا جواب حق الناسرو بدند
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۲۲:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
واقعا متاسفم . هزار افسوس. هنر خوار شد جادویی ارجمند نهان راستی آشکارا گزند

همین آقایوتو باید مجبور کنی بچه هاشونو ببرن پزشک های سهمیه ای ویزیتشون کنن .
من که بدون سهمیه قبول شدم شب و روز درس میخونم همکلاسی های محترم سهمیه ای رو میبینم. افسوس
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۲۲:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام به نظر من هیچ گونه سهمیه ای نباید باشه و همه در یک رقابت سالم و شرایط یکسان باید ارزیابی بشن،خود شهدای عزیز هم بخدا راضی به این نیستند که فرزندان وخواهر،وبرادرهاشون،از سهمیه استفاده کنند در تحصیل خلوص شهدا را با سهمیه از بین نبرید .در ازاش،کمکهای دیگه بهشون بشه و تامین بشه نیازهای،زندگی شون
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۲۲:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام به نظر من هیچ گونه سهمیه ای نباید باشه و همه در یک رقابت سالم و شرایط یکسان باید ارزیابی بشن،خود شهدای عزیز هم بخدا راضی به این نیستند که فرزندان وخواهر،وبرادرهاشون،از سهمیه استفاده کنند در تحصیل خلوص شهدا را با سهمیه از بین نبرید .در ازاش،کمکهای دیگه بهشون بشه و تامین بشه نیازهای،زندگی شون
Germany
امید حسینی
۲۱:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
شما جنگ رو ندیدین....اونموقع هم میگفتن هر کی میره جنگ خریته..حالا بچه های همونا دارن از سهمیه ایثارگران انتقاد میکنند.. ای کاش اون زمان رو حس میکردین تا طعم تلخ ناامنی رو میفهمیدید.فقط مناطق مرزی کشور میفهمن من چی میگم!قضیه مدافعان حرم هم یادمون نرفته، چقدر ازشون بد گفتید؟ خدا شاهده یکی از شهدای اینجا کارگر شهرداری بود.راستش رو بگم رفتگر بود....خجالت بکشین.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
خوب عزیز من این صحبت شما چه ربطی به سهمیه داره خدا ان شاءالله به خانواده هاشون سلامتی بده جایگاه شهدا هم‌متعالی است ان شاءالله متعالی تر بشه همه ی ما خودمون را مدیون خون شهدا می دونیم اما سهمیه واقعا بی عدالتی است وبه نظر من خود شهدای عزیز نیز راضی به این ظلم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
آره واقعا ...متاسفم برای کسایی که کوتاه فکر هستن
Netherlands
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
ما به خانواده شهدا و ایثارگران توهین نمیکنیم اونا که اصلا برروی چشم ما جای دارن ولی بخدا توی کنکور نباید سهمیه داشته باشن عدالت نیست
Canada
حسن
۲۱:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
ترو خدا یکی بگه . هر کی سرش میشه.
الان دیگه تمام شد. یا باید شورا ردش این سهمیه رو کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
ما که نه سهمیه ای داریم نه کارش داریم .ولی بخدا قسم حقشونه نعمت پدر داشتن یه دنیا ارزششه بنده خداها رفتن برای این مملکت جنگیدن از جون و زندگیشون گذشتن امروز ما راحت باشیم .بعضی ها میسوزنن بخل میکنند چرا مثلا سهمیه میدن مثلا میگن با سهمیه دکتر میشن با جون مردم بازی میکنند بابا جم کنید این حرفا را جای شنیدم در کرمان ۱۲تا از فرزندان شاهد از بهترین خلبانان این مملکت هستن .حتما تو پست های دیگه هم از بهترین ها هستن .خواهشا اینقدر چرت نگید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
عزیز من مگه بدون سهمیه نمیتونن خلبان ماهر بشن ،شهدا جایگاه و مقام خودشون را دارن سهمیه دادن به بچه هاشون که نمیشه قدردانی از اونا جور دیگه ۶م‌میشه قدر دانی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
بخدا حرف دل من رو روی.. خیر از دنیا ببینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
اقا باشه ما حقتونو خوردیم اخه تو ظرفیت خودمونم داریم با خودمون رقابت میکنیم خنداره اینو میگین باشه ما حقتونو خوردیم... ما بیسوادیم...ما بی وجدانیم.... ما دکترای ادم کش میشیم.... ما خنگیم ..... ماهموناییم که باعث همه ی اشتباهات پزشکی تو ایران شدیم.... شما با میانگین ۷۰_۶۰ قبول میشین ما با ۵۰_۶۰ خیلی تفاوته واقعا.....ما بدیم اقا بد خووبهه؟؟ راضی شدین؟؟؟ فقط ساکت شو وقتی میای میگی که با خون و سلامتی پدرشون معامله کردن اینجان خب؟؟ اینکه تو اینکارو میکنی و قبولش داری چون به زبون اوردی و تایپش کردی دلیل نمیشه مام اینجوری هستیم خب؟ خودتونو با ما مثل همه اینایی که گفتم تو این یک موردم یکی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
بنده ی خدا با سهمیه ایثارگری با درصدای ۵ و ۱۰ دارن پزشکی میخونن ۵۰ درصد کجا بود!!! بهتره بری کارنامه هارو نگاه کنی دیگه همه اینو میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
من نمیدونم رتبه‌ی ۵۰۰۰۰ چجوری میانگینش ۵۰ درصده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
چرا الکی حاشیه درست میکنید با ۵ و ده درصددددددد؟؟؟؟؟؟ واقعا خدا کمکتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
اخه بزرگ شدین پس چرا حرف بچگونه میزنید؟؟ اولا سهمیه یجا میش استفاده کرد اونم ورود به دانشگاهه وتمام نه در طول تحصیل براش هست نه برا تخصص نه هیچیه دیگههههههه، اخه ادم عاقل داری حرف از پزشکی میزنی که هرسال و چندساله کلی امتحان سخت برای رفتن به مرحله بعد میزنن و باید نمره بالا وقبولی بیارن میگی که چیییی اینا بی سوادن؟؟؟؟ خخخخخخخخخ وااای خروج از پزشکب بزرگتریننننن کارره فارغ اتحصلیش بشی باهوش بعد داری حرف از تخصصم میزنی؟؟؟؟ قبولی تخصص؟؟؟ گرفتن تخصص؟؟؟؟ ههههه تو اصلا اطلاعاتی از پزشکی و این دست از رشتع ها نداری بعد میای نظر میدی آی حقمو خوردن آی مردم اینا بیسوادن بسه بابا جمع کنید این بساطو مدرسه و هرجای دیگه رو با توهین و لحن زشت گذروندیم و تهمت و قضاوت و ارامشمونو بهم زدین پدرامون یطرف شماهام یک طرف هرچند آدمی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خوا میزنه نه!! انقدر تو غفلت خودتون بمونید و قبول نشدنتونو بندازین تقصیر بچه های ایثارگرانیییی که تو ظرفیت خودشون رقابت میکنن نه با شماها و تو تو ظرفیت خودت قبول نشدی چه ربطی به ایثارگران دارره؟؟؟؟؟؟؟؟تاکی میخواین بندازین تقصیر ایثارگران؟؟؟؟؟ تا کی نیش و کنایه و قضاوت؟؟؟؟ من بابا دوستم موحی بود و برای اینکه داداشای کوچیکش باباش چون متوجه نبود نزنه خودش کتک میخور شیشه میشکست و.. براتون متاسفم لطفا اسم شهدا و ایثارگران و خون شهدا وایثارگرانو نیارید و فاز دفاع هم نگیرید که با خونشون معامله میکنن و اینا چون با این حرفت واقعا باید از خودت خجالت بکشی چون من این افرادو حلال نمیکنم بخاطر این توهینشون و واقعا هم نمیگذرم خدا هدایتتون کنه.....شمام ثبت کن فقط مخالفارو ثبت نکن
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۹:۳۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام.اقای سلیمی.جواب گوی خون شهیدان وایثارگران وجانبازان.نمیتوانی بشوی.یه عده در منزل استراحت وایثارگران با از خود گذشتیگی زیر توپ وتانک جان دادند.حالا نفس شما از جای گرم می اید.اگر ایثارگران نمیبودند.الان همچین جایگاهی کشور نداشت.مثل ایثارگری قاسم سلیمانی.فرزند ایثارگر ۱۰۷ماه جبهه حق علیه باطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
تو رو خدا برا منو ثبت کن......بسه انقدر توهین و بی احترامی واقعا تا کجا همش میخواین بگین اون یک درصد جمعیت ایثارگران تو کنکور حق شما رو خوردن؟؟؟ یک درصد واقعا چیه؟؟؟ بعد حرفای بچگانه میزنید که اینا پزشک بشن جراحی کن نمیشه میکشن یکو... واقعا خنده داره خیلی خنده داره.... کسی که پزشک میشه ۷ سال از کلی ازمون سخت و طاقت فرسا به بهترین شکل گذشته، بعد تازه داری میگی جراحی!! تخصص جراحیم سخترین تخصص پزشکیه چجوری انقدر بی منطق و بی فکر همه چیو به یک سهمیه ربط میدین؟؟ باو ما ظرفیتمون پر نشه نمره نیاریم به مناطق میرسه، خیلی از کشوهای دیگم سهمیه دانشگاه برای افراد دوران جنگشون دارن بخدا تو شبکه ۳ هم نشوم داد امریکا هنوزم داره برای نسل الانشون یعنیی... ایثارگران همه چیزش مشخصه اینکه طرف بر چه اساسی قبول میشه و.. اگه درصدام کمتره چون تعداد خیلی کمه من امسال تو سهمیم ۱۱ هزار غیر مجاز بود بخدا با دوهزار به بالا پرستاریم قبول نمیشی. . .اگه انقدر دنبال عدالتین فکر کنم اون سهمیه‌هایی که قرار حذف بشه مثل هیئت علمی که طرف از یه رشته دیگ میرفته پزشکی دانشگاه تهرااان باید الان خیلی خوشحالتون کرده باشه چون تو سهمیه ما تا رتبه ۴۰ تهران شاید نیاری!!! انقدر نگین با اسم شهدا و جانبازی و ایثارگران گعامله میکنن بچه هاشون و فلان چون من این افراد رو دعا میکنم خدا بهشون درک بده...امسالم محض اطلاعتون با میانگین ۵۰ تا ۶۰ رتبه هزار میاوردن برخلاف سال های قبل رقابت داره سنگین میشه همه دارن میخونن شماهام بجای بهونه که به خدا به ایثارگران گیر دادن بهونس لطفا درستونو بخونید.......سایت هم لطفا ثبت کنه مثل اینکه شمام دل خوشی نداره که کلا هیچکدوم از حرفامو ثبت نکردی دیگه طرز فکر شماها این باشه که حق خوری فکر میکنن از بقیه انتظاری نمیره انصاف داری ثبت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
موافقم...قربون زبونت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
۳۵ سال از جنگ میگذره و هنوز بیشترین سهمیه در همه موارد ( کنکور ، اشتغال ، بیمه ، مسکن ، و..) به ایثارگران و جانبازان و آزاده داده میشه واقعا حق ۸۰ درصد نخبگان و تیز هوشان و باسوادهای این مملکت بخاطر سهمیه های عجیب و غریب به ایثارگران ضایع شد و از بین رفت چند وقت پیش هم دیدیم که یه نماینده تو مجلس اومد و طرح تبدیل وضعیت ایثارگران را از پیمانکاری ، قراردادی و پیمانی به رسمی دائم مطرح کرد ولی با حساسیتی که شورای نگهبان نشون داد رد شد بنظر شما آیا اینجور طرحها و تبصره ها باعث حق کشی و دلسرد شدن مردم عادی نمیشه هر چند من با اون عزیزانی که فرزند شهید هستن مشکلی ندارم و حقشونه که از یکسری مزایا و سهمیه ها استفاده کنن نه ایثارگری که ۲۰ درصد جانبازی یا ۶ ماه جبهه و یا خواهر و برادر شهیده مجاز به استفاده از هر آیتمی شه فقط فرزند شهدا حق به گردن ملت و دولت دارن نه ایثارگران دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
برخلاف قانونه هر تغییری در کنکور .باید از سال قبل اعلام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
ایثارگران ضامنین اصلی امنیت هستند،مطمئن باشید با حذف سهمیه اقشار محروم تنها جا برای پولدارهای مرفع باز میشود
France
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام ، متاسفانه وقتی با سهمیه وارد دانشگاه می شوند باید فارغ التحصیل بشوند ، ونتیجه آنکه بی سوادی در فارغ التحصیلان سهمیه زیاد است ، و مسآله دیگر بیعدالتی در مورد جوانانی که باسواد ترند واهل درس ، امکان ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود را ندارد ، اینهم موردی از ظلم است که ظاهر قانونی به به آن داده شده است ، !!!!
Iran (Islamic Republic of)
کل ایران
۱۶:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
من اصلا کاری به هیچ سهمیه ای ندارم..دعوا هم نداریم که ..توهین هم به هیچ کسی نمی کنیم.. اما برخلاف قانونه...خداوکیلی هر تغییری باید از سال قبل اعلام میشد نه الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
واقعاااادمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
بعضی هامیگن فرزندهای شهید و جانباز شدن جراح...خب قبول شدن .‌بعد از ورود به دانشگاه درس خوندن الکی که نشدن جراح، اگر الکی وارد دانشگاه شده بودن همون ترم اول اخراج میشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
تو بگو ادم بیسواد به ماها میگی هنوز اونقدر سواد نداری خودت دیگه درک که هیچ که بفهمی اخه بیسواد ترم اول پزشکیم دووم نمیاره چه برسه فارغ بشه و تخصصم بگیره ههههههههه بزار بگن باو ولشون کن خدا هدایتشون که:) خودشون اگه سهمیه داشتن عادلانه ترین قانون تو ایران بود والا
Germany
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
40 سال هست که سهمیه بندی را به کنکور تحمیل کرده اند و یک عده افراد بی سواد را به دانشگاه می فرستند و آنجا هم به زور بهشان نمره می دهند تا مدرک بگیرند و پست ها را اشغال کنند و با بی سوادی شان کشور را به این روز بیاندازند.
Iran (Islamic Republic of)
قاسن
۲۰:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
جانبازان و خانواده شهدا حق دارن و هر چی بگیرن بازم که. کسی که خلاف این حرفو بزنه درک نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
چرا شما نمیخواین درک کنین که برخلاف قانون هست که چند روز مانده تا ثبت نام کنکور چیزی عوض بشه..باید از سال قبل اعلام بشه نه الان ...چه فکری میکنین ...این ساماندهی سهمیه ها پر از اشتباه هست
Iran (Islamic Republic of)
پردیس
۱۵:۲۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
اول اینکه اینایی که میگن به شهدا بی احترامی میکنید کسایی که با سهمیه مخالفن آخه مومن من چی به تو بگم که توانایی درک شهدات و شهید رو نداری توانایی فهم عدالت و بیدعدالتی رو نداری اسم شهید رو نبر خواهشا ثانیا وقتی بالای 90درصد مجلسی ها سهمیه دارند چرا باید امکانات خودشان را کم کنند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
باید همه سهمیه آزاد باشند.چرا حق خوری؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
MAHDI
۱۵:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
متاسفم به این به عدالتی!
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۱۵:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
من خودم هم امسال کنکور دارم تا هفت پشت و جد و آبادم هم نه شهید هستن و نه جانباز... افتخار شهید دادن و جانباز دادن نداشتیم... ولی چرا همش دارین از سهمیه ایثارگران حرف میزنید کلی سهمیه ی الکی هست مثل بچه های هیئت علمی دانشگاه... در ضمن خداوکیلی اینقدر نگین این کار رو واسه ایثار گران میکنن اون کار رو میکنن... هیچ کار بزرگی در حق اونها انجام نمیدن... بهتره بجای فکر کردن به این حاشیه ها عین آدم بشینیم درس بخونیم اینقدر هم دنبال بهونه نباشیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
مای بدبخت با این سهمیه ها باید فداشیم اون وقت اون بابا بره پزشکی.....
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
این اقای سلیمی حتما خودش با این سهمیه ها اومده بالا معلومه نمیزارن عدالت برقرار بشه واقعا به قول خودشون اگر عدالت برقرار بشه شگفت انگیز تره...
Singapore
حسین
۱۱:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
بنام خدا ؛ سلام به هموطنان عزیزم ، عزیزان من بایاری خدا وزحمات تمام دانشجویان عزیز به دانشگاه رفتید خدا پشت پناهتون باشه ، اینکه من ازطریق ایثارگری یا جانبازی ودیگر سهمیه ها به دانشگاه راه یافتید ، حالا استاد من بخاطرایثارگربودن پدریا غیره بمن نمره بدهد این خبرها نیست ، فعالیت وپشت کارزیادی میخواد تا خودتون رو به سطح بالاتر بکشید ، خدایی تازحمت نکشید ترم های مختلف درجا میزنید، درآخر دانشگاه را همانند خیلی ها که من میشناسم ترک میکنید ، تمام زحمات هدررفته . خدا یاریتون کنه ...... پدریک دانشجوی پرتلاش وبامسئولیت ...
Iran (Islamic Republic of)
Ml
۱۱:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
دوستان عزيز اصلا خودتون رو اذيت نكنيد
فكر ميكنيد پزشكي سختيش فقط قبول شدنه ولي اينطور نيست تازه كنكور آسون ترين مرحلشه كسي كه با سهميه هيئت علمي و جانبازي و...... بره داخل گير ميكنه چون تو دانشگاه بين دانش آموزان كاملا معلوم ميشه كي تلاش كرده كي با سهميه اومده
استادهاهم كاملا ميفهمن
پزشكي خيلي سخته فكر نكنيد هركي پزشكي قبول ميشه ميتونه بخونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
خب ماهم همین رو میگیم
Israel
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
شما اطلاعاتت از کجا میاد؟ من خودم پزشکی تهرانم میبینم وضع چطوریخ، دانشجوی عدل ۱۹ داریم، معدل ۱۱ هم داریم شما خودت حاضری اون معالجه‌ت کنه؟!
ضمنا سهمیه فقط تو ورودی نیست تخصص هم دو سوم ظرفیتش سهمیه‌س! میفهمی؟!
Iran (Islamic Republic of)
مظلوم
۱۱:۱۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
با خون شهدا و ایثارگران و جانبازان نمیشه معامله کرد واجر انرا از بین برد
Iran (Islamic Republic of)
عقل سر خ
۰۸:۳۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
داشتن سهمیه کنکور برا هر دلیلی درست نیست چون این فردا فردا میخواد پزشک باشد وجراحی کند مثلا چون یک کس پدرش شهید هست با احترام به خون شهدا دلیل میشود که ایشون جراح خوبی هستن ودر سطح علمی ایشون تاثیر داره این یک کار غیر کارشناسی و عقلی بوده که در کشور ما باب شده و الان هم نمیتونن از عهده این کار بر بیان باید منطق باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
اونم درس خونده ....باسهمیه صندلی براش نگرفتن که بره اونجا ..درس خونده و از خودش دیده که رفته پزشک شده
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس
۰۸:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
این سهمیه چی هست ؟ سهمیه چی ؟ بزارید همه در یک رقابت سالم شرکت کنند اگر خانواده شهدا موفق شدند کمکشون کنید خوابگاه در اختیارشون بزارید پول غذا نگیرید پول اتوبوس ازشون نگیرد هرچند اینها را هم باید بگیرید ..یک بار برا همیشه کمکشون کمید والله پدر جونها دراومد دیگه بسه این همه امتیاز .. وام چند ده میلیونی با قسط ده هزار تومنی . مسکن و زمین رایگان سهمیه های عجیب و غریب .. اخرش ؟؟ اخر این همه تبعیض ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
کجا خونه و ماشین ؟..خدا از کسایی که ناحق حرف میزنن نگذره...لقمه هم اونا میزارن داخل دهنشون جای شماها خالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
دیگه بی انصافی نکن نهایتش همین سهمیه کنکوره ولی اون چیزایی که شما گفتید نیست که اگه بود هم کار زیادی نبود امنیت مملکتمون رو تامین کردن جون دادن دست و پا دادن بعضیاشونم سالها توی بسترن هیچ کسم جز خدا به دادشون نمیرسه ولی خدایی همه چیز باید بهشون میدادن اما سهمیه کنکور درست نیست بچه های دیگه عقده ای شدن اما تا ابد مدیونشون هستیم ای کاش امکانات و رفاه داشتن به خدا جیگر آدم کباب میشه همه چیز دادن اما کسی هواشون رو نداره جز خدا
Russian Federation
بنده خدا
۱۹:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
وقتی نمی توانیددفرق بین این افراد بگذارید چه می شود گفت ؟؟؟ فعلا که در دانشگاهها افراد سهمیه ای باتلاش درس می خوانند بعد میگن نمره داده اند ولی دانشجویانی که بادادن کادو و بردن استاد به رستورانهای مجلل نمرات خوب دریافت میکنند بعد میگن ایثار گران بی سوادند ؟؟؟؟ دررکلاس ما در دانشگاه ایثار گران با توجه به فسار های روانی و محروحیت های اعصاب و روان شبانه روز درس می خواندیم تا منت کسی بالای سر ما نباشد ولی باز اولین پرونده هایی که در امور آموزش بررسی می شد پرونده هدی ما بود تا اخراج کنند . ولی هم کلاسی هایمان استاد را به منزل اجاره ای خود برده و با پذیرایی و گذاشتن فیلم و..... نمرات بالایی می گرفتند . مراقب باشید با گفتارتان خودتان را مدیون نکنید . خیلی ها می خواهند مشکلات آموزشی بدای ایثار گران ایجاد کنند شما نگران نباشید همین دولت مردان نمونه هایی از افرادی هستند که توان و قدرت دارند و در تلاش برای حذف ایثار گران در ادارات و مدیریت ها هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
واای خونه و مسکن و ماشین خخخخخخخخخخ خداایی خیلی توهم دارین که اینارو میگین خییییلییییی ..... ولی خندیدم واقعا عالی بود مرسی خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام آخه به غیر سهمیه ایثارگری این چند سال سهمیه ای زیاد دیگری بودند مثل سهمیه هیئت علمی ها و بچه هاشون فقط سهمیه ایثارگری رو تو بوق و کرنا کردن شاید ورودی با سهمیه باشه و تو قبول شدن تأثیر داشته باشه اما توی خروجی و درس خوندن هیچ تأثیری نداره و مثل بقیه هستن برای نمره گرفتن توی ترم های تحصیلی سهمیه هیچ تأثیری نداره به خدا قسم ما سهمیه دارها هم راضی نیستیم حقی از کسی ضایع بشه ای کاش سیستم آموزشی جوری بود که احتیاج به این مقدار سهمیه برای ورود به دانشگاه های دولتی نبودو در این زمینه عدالت به طور مساوی اجرا میشد نه تنها سهمیه ایثارگری نبود هیچ سهمیه دیگری هم نبود در همه کشورها به باز مانده های جنگ و سربازان احترام زیادی قائل هستند حتی تا چند نسل باز مانده ها بیشتر به احترام و عدالت احتیاج دارند اما متأ سفانه این سهمیه ورود به دانشگاه شده برای اونها مایه آزار و نیش و کنایه .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
به نظر من هم بی عدالتی بود کسی که فرزند شهید یا جانباز باشد و شرایط درس خوندن واسش سخت باشه مثل کسی باهاش برخورد بشه که در بهترین شرایط روحی روانی درس میخونه , هر چند که خیلی از فرزندان ایثارگران در دانشگاه ها جز افراد ممتاز هستن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
آره برو امار انصرافی ها و مشروط ها رو ببین بعد قضاوت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
حرف شما کاملا درسته ...اونا داخل شرایطی سخت درس میخونن ...حالا که کسی نمیفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
میشه عدالت رو برای من توضیح بدی؟ من نمیدونم عدالت یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
سیدعلی طهرانی
۲۳:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
درود بر شما نماینده عزیز و لعنت خدا بر مخالفین و معرضین ب خون پاک شهدا و ایثارگران ...
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۰:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
کسی به خون شهدا توهین نکرده. بحث اینه که دلیلی نداره تو یه رقابت آموزشی چنین سهمیه ای وجود داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
موافقم با سخنان ارزشمندتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
بخدا خود شهدا راضی به این سهمیه ها نیستند آنها که برای سهمیه نرفتند
Iran (Islamic Republic of)
مخالف حذف سهمیه
۲۳:۱۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
بعضی ها میخوان از انتخابات مجلس سوء استفاده کنن که بتونن سهمیه ها رو حذف کنن ‌.آخه چرا آدم اینقدر سواستفاده گر..بعضی ها میگن بفهمین به کی رای میدین..اونایی که میگن داخل مجلس همشون بچه شهید و جانباز هستن شاید درست بگین که چند نفر بااین شرایط باشن اما هوش و ذکاوت هم داشتن..پس بچه های ایثارگران وشهید ها باید بشینن توخونه تا شماها خوشحال بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
نخیر، آنها هم مثل بقیه می تونند با استعداد خودشون قبول بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
این عدالته که باسهمیه برن پزشکی بخونن باسهمیه برن تخصص بگیرن با یه حداقل سوادی بیان تو جامعه با جون مردم بازی کننن حتما برا تخصص هم لازم از سهمیه استفاده بشه ایا این حق الناس نیست نتیجه این بی عدالتی این میشه که نخبه ها فرار میکنن ومردم بدبخت میمونن ای پزشکان تو روخدا کاری کنید که حداقل تخصص رو با سواد خودشون بخونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
خدا شما رو هدایت کنه ، اینقد مخالف حافظان ناموستان نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
آقای ناموس پرست خداوند شمارو هدایت کنه که حداقل یه نگاهی به نهج البلاغه مینداختین ببینید معنی عدالت چیه شما از اونها هستین که اگه کسی اختلاس کرد یه محاکمه سوری راه میندازین بعدش یه پست دیگه به طرف میدین
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۰:۳۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
دوستان عزیز همه جای دنیا به مجروحین جنگی و خانوادههای کشته شده ها بهترین امتیازات و مزایا رو میدن شما دارین واسه یه سهمیه که اونم برای خیلی از قشرای دیگه دایر هست با کلمه ایثارگر و شهید بازی میکنید شرایط تحصیل وعلمی یکسانی دارند مطمئن باش بیسواد بیرون نمیان.
اصلا این عدالته که موقع جنگ پدران ما دنبال پول و زندگیشون بودن ولی اونا رفتن برا ما تا شهر ما تبدیل به خرمشهر اون زمان نشه و الان شما سر این بحث داشته باشین.دمتون گرم بابا
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۱:۵۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
حیف شد.شایسته سالاری کنیم حتما آینده بهتری در انتظارمان هست.به امتحانش می ارزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
خانواده های شهدا بین خودشون رقابت دارن وخیلیهاشون نابغه هستن وجای کسی رو اشعال نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
بین خودشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چند نفرن؟؟؟؟؟؟؟ قراره چند تا صندلی برا آنها باشه؟؟؟؟؟
از ۶۰۰ هزار نفر فقط ۲۰ هزارتا سهمیه دارن. آن ۵۸۰ هزارتا ۷۵ درصد صندلیا رو دارن، و ان ۲۰ هزارتا ۲۵ درصد.

در ضمن اگر کسی استعداد داشته باشه نگران حذف سهمیه نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
خانم یاآقایی که پاسخ دادید..اگر شما هم درس خون هستید نباید نگران باشید و حرص حذف شدن سهمیه ها به خصوص سهمیه ی ایثارگران رابخوردید.توصیه میکنم یه لیوان آب قند بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
این عدالته که باید با سهمیه برن بالا اگر دنیای دیگه ایی باشه انتقام سخت ما بی سهمیه ها اونور اگر خدا هست حسابمون اونور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
حساب شما اونور خیلی خیلی سخته ، چون اینقد ب خون شهدا توهین. اهانت میکنین ، از روح سردار سلیمانی خجالت نمیکشین؟!
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۱:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
در جواب به برادر یا خواهر ناشناس که گفته خجالت نمیکشین! ،، باید بگم شهدا و جانبازان برای سهمیه و پست و مقام جهاد نکردن بلکه برای خدا شهید شدن
Iran (Islamic Republic of)
منم
۲۰:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
یه عده ای میگن سهمیه ایثارگری تاثیری نداره چطور توی کلاسای پزشکی از یک کنار همه سهمیه دارن کنکور یه مرحله گذرا از زندگی هر فرده هر کس ۱ سال درگیر کنکوره بعدش میره بخاطر همین سهمیه ها هنوز باپرجا هستن امام زمان بیاد همتونو جمع کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
والله این برخلاف قانونه که ۷ روز مانده تا ثبت نام چیزی عوض بشه...استرس وارد نکنید ..باید از سال قبل اعلام میشد نه الان ..
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۹:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
عدالت آموزش؟
این سهمیه ها دقیقا سرکوب با استعداد هاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
اعمال سهمیه حق الناس و ظلم به مردم است . برای کشور ما که به عنوان " جمهوری اسلامی " معرفی شده فاجعه بار است که اصل تساوی و برابری زیر پا گذاشته شود.این اقدام برخلاف اسلام و انسانیت است و به طور قطع باید با آن مقابله شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
این چه حرفیه ...مناطق محروم و سهمیه های جانبازی داخل خودشون رقابت دارن چیکار شماها دارن ..بحث رو چرا سیاسی میکنین
Germany
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
. میگه مخالف عدالت بود!!! عدالت اینه که اینا سهمیه نداشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۹:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
این ساماندهی کنکور پراز اشتباه هست ...قطبی و بومی چرا برداشته شده ...مثلا یه فردی جنوبی چجور بره شمال ..اگر دختر باشه که چه بدتر ..با این وضعیت هم روز اول خبر مرگمون میرسه دست خانواده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
حالا سهمیه مناطق مثل سیستانو بلوچستان عیب نداره چون واقعا این مناطق شرایط درس خوندن رو ندارن شاید در هر کنکوری چن نفر تو رشته های خیلی خوب قبول شن

ولی خدایی بقیه سهمیه ها عین بی عدالتیه
yjc لطفا همه نظراتو بزار و به مجلسیها هم نشون بده
مشکل اینجاست که همه اونایی که به مجلس میرن همه از خانواده شهدا هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
بخاطراینه که ملت ایران شهیدپرورهستند توجراناراحتی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
م.ه
۱۹:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
چرا همه چیز رو سیاسی میکنین ...این اصلا برخلاف قانونه که چیزی بخواد عوض بشه باید از سال قبل اعلام میشد نه الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
چرا ناراحت شدی استرس نداشته باش هیچ اتفاقی نمی افته.بیکار بوده ی حرفی زده.شما تلاشتو بکن.ز کوشش به هر چیز خواهی رسید
Iran (Islamic Republic of)
آیدا
۱۸:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
من خودم عادی هستم .همسایمون پدرش جانبازه..همیشه حسودی میکردم بهش .تا یه روز رفتم خونشون با صحنه ای روبه رو شدم که اصلا گفتنش برام سخته .بخدا خیلی سختی میکشن.. من اگه جای اون بودم نمی تونستم درس بخونم ...اونا هم مثل شما درس میخونن اما سخت تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
حواستون باشه تو مجلس به کی رای میدین اینم تصمیم کبری
Iran (Islamic Republic of)
کل ایران
۲۳:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
به آقای حجت السلام علیرضا سلیمی رای میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
ما جز سهمیه منافقین و کفاریم آیا ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
تقسیم بندی جامعه به از مابهترون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
احتمالا واسه مجلسی ها ضرر داشته چندماه رفتن جبهه صندلیای مجلسو پر کردن مرد بودین مثل سردار دنبال صدارت و وزارت و مجلس نبودین بازم مرد جهاد بودین
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۸:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
من باسهمیه ۲۵درصد شدم۹۸۰۰ تو تمام انتخابام زده بود مجاز به انتهاب رشته ،ولی وقتی انتخاب رشته کردم تو هبچی اسمم نیومد پس الکی خودتونو خسته نکنید هی میگید جانبازان سهمیه ماروخوردن اینجور نیست اگه اومدن به سهمیه به ما فرزندان جانبازان دادن حدش روهم مشخص کردن که چه رتبه ایی بین جانبازان بیاریم تا قبول بشیم پس بیاد زود قضاوت نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
شما با ۷۵ درصد نمره آخرین نفرقبولی میتونید قبول بشید۹۸۰۰ ایثارگران بودی رتبه چند کشوری بودی ؟؟؟۹۸۰۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
بخدا درسته ...منم چند ساله کنکور میدم بادرصد بخدا چیزی قبول نشدم ...اونا بین خودشون رقابت دارن ..اشتباه فکر میکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
ما فامیل داشتیم بارتبه 25 هزار با سهمیه جانبازی پزشکی همدان قبول شد اینقدر پروفسور بود الان بعد 10 سال درسش که تموم نشده هیچ تنزلش دادن به لیسانس پرستاری علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
شما ۱۰ هزار از ۱۷ هزار نفر شدید یعنی مثلا یه فرد عادی از بین ۶۰۰ هزار نفر رتبش بشه ۳۰۰ هزار. لطف کن رتبه کشوریت را بگو
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۱۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
با این سهمیه همچین رتبه ای اوردن فقط میتونه مال یه کودن باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
خدا رو شکر در همه حال خدا رو داریم به امید شما نبودیم و نیستیم انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
خوب خدا رو شکر فقط زورشون به هیئت علمی ها رسید از اولشم کلکشون همین بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
کسی را میشناسم مجموع ضرایب تمام دروس تخصصی اش به 50درصد هم نرسیده الان داره پزشکی میخونه ولی شاگرد اول دبیرستان شهید بهشتی تیزهوشان بادرصدهای بمراتب بابالاتر قبول نشده . نمایندگان عدالت آموزشی را چطوری تفسیر میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
اگر قراره امتیازی به کسانی که ایثار وفداکاری آنها باعث راحتی امروز ماشده که حق آنها هست داده شود باید بگونه ای باشد که حق دانش آموزان با استعداد پایمال نشود . جای یک نخبه را دردانشگاه به دیگری دادن خلاف عدالت آموزشی است . به امید روزی که همه چیز وهمه کس درجای خود باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
این اقدام مجلس اشتباه است چون سهمیه های ناعادلانه در کنکور باعث ورود افراد بیسواد به دانشگاه ها و ناشایسته سالاری در کشور میشود ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
اونایی که دارن صندلی ها رو پر میکنن برای هیت علمی هستن.چرا میرسین به سهمیه ی ایثارگران و مناطق محروم ...ما مخالف هستیم با کم شدن یک درصد از سهمیه ی ایثارگران و مناطق محروم
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۶:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
واقعا برخلاف قانونه که چند روز مانده تاثبت نام چیزی بخواد عوض بشه..اگر میخواستین کاری کنین باید ازسال قبل اطلاع رسانی میکردین نه حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی ، نقش شهرداری شیراز در سیل ویرانگر شیراز ، اقتصاد ورشکسته و .... همه اینها به علت ورود دانشجویان سهنیه ای و بیسواد به بدنه دولت است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
واویلا...شلیک به موشک اوکراین چیکارش به سهمیه ..چراهمه چیز رو سیاسی میکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
افراد بی سواد وقتی پست میگیرن بدون هیچ شایستگی و تلاشی موقع سر پست هم خوابشون میبره
Iran (Islamic Republic of)
ایثارگر
۱۵:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
واقعا برخلاف قانون و عدالت هست که چند روز مانده به ثبت نام کنکور چیزی بخواد عوض بشه ..واقعا نگاه این زلزله زده ها و سیل زده ها کنین ؛ آخه چجور میتونن درس بخونن..یک لحظه برین بیمارستان جانباز ها ببینین بچه هاشون چه دردی رو میکشن..درس خوندن برای اینجور افرادی سخته اگر شما ها در شرایط اونا بودین حتی نمیتونستین یک کلمه درس هم بخونین.من که با کاهش یک درصد سهمیه ی ایثارگران واقعا مخالفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سهمیه نباید به صورت فعلی باشه ... باید به صورت یارانه ای برای کمک به افزایش سطح علمی این افراد باشه تا بتوانند با بقیه در کنکور رقابت کنند نه اینکه بدون دانش لازم صندلی بهترین دانشگاه ها رو اشغال کنند . همه ی ما مدیون ایثارگران و شهدا هستیم ولی این قانون مردم رو به شهدا و فرزندانشان بدبین کرده ...
قانون سهمیه فعلی ناعادلانه است
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۶:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
اونا دارن بین خودشون رقابت میکنن .کاری به کسی ندارن..اصلا هم ناعادلانه نیست .جای کس دیگه ای رو پرنمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۶:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
برید ببینید تو دانشگاه های برتر و غیر برتر کشور، سهمیه ها چیکار کرده. بعضیا نتونستن درسای اولیه رو درست بگذرونن. نمیگم همه اما میشه گفت حتی اگر جای یه نفر هم اومده باشن، باید جوابگو باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
دوست عزیز ! شما فکر نکن که درس خوندن بقیه خیلی راحته !!! من سهمیه ندارم روزی 14 ساعت کار میکنم . این به نظرت ظلم نیست که حق بقیه خورده بشه؟این به نظرت اسمش حق الناس نیست.
والله هیچوقت کسی رو که با سهمیه کاری گیر اورده نمیبخشم.اون دنیا باید پاسخگو باشن
Germany
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
شما که خودت سود میبری معلومه مخالفی. یارو پدرش جانبازه چه ربطی به کنکور خودش داره؟؟ اگه اینجوری باشه اونی هم که پدرش هم مریضه و رو تخت افتاده باید سهمیه بگیره یا اونی که خانوادش فقیرن هم باید سهمیه بگیره. برید بابا با این دلیل تراشیتون. با همین چیزا گند زدید به مملکت. نماینده میگه که این طرح مخالف عدالت بود. آخه همین سهمیه داشتن بی عدالتیه
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سهمیه ها باید کلا حذف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سالانه بسیاری از دانشجویان سهمیه ای به دلیل افت تحصیلی درس را رها کرده و یا با نمره های پایین از دانشگاه ها فارغ التحصیل میشوند و جای بسیاری از افراد با استعداد را در دانشگاه ها اشغال میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
این آمار دقیقو از کجا آوردی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
این امار کاملا مشخصه چشم بصیرت میخواد برو از نهاد ... در دانشگاه بپرس که سالانه چندین نفر برای مشروط نشدن میرن اونجا تا وساطت کنن
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۵:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سهمیه های ایثارگری و... کاملا خلاف عدالت آموزشی است؛ هیچ دلیلی ندارد که فردی به خاطر حضور و زحمت خویشاوندش در جبهه ها، در کنکور نتیجه بهتری از دیگران بگیرد.


سری به دانشگاه های شریف و... بزنید تا نتیجه سهمیه ها را ببینید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
اینجور حرف نزن زشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
زشت نیست خدا وکیلی خداوکیلی خداوکیلی کارنامه قبولی پزشکی منطقه یک و ایثارگران رو چندتاشو مقایسه کن چندتاشوحتما حداقل تو اون سه رشته پزشکی دندانپزشکی داروسازی سهمیه ها رو حذف میکردین ما مردم هم پشت این انقلابیم کافر نیستیم جز سهمیه کفار گذاشتینمون
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۸:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
آقا چرا بحث می کنین اونی که می گه سهميه ایثار گری بی عدالتی پدرش و می فرستاد جبهه شهید و جانباز می شد اونم از سهمیه استفاده می کرد مثل ترسو ها فرار نمی کرد
۱۲