نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
کامران حیدری
۰۳:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
باشگاه خبرنگاران جوان از شما انتظار بیشتری می رفت که بیشتر تحقیق کنید absooz رو در اینستاگرام جستجو کنید توضیحات کاملی موجود هستش
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۳۷ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام کارشناس فروش نمیخواید ؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۰:۴۷ ۰۷ دی ۱۳۹۸
بابا بی خیال شین...موتور ماشین بعد از مدت طولانی میترکه...از ما گفتن...تحقیق کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
زمانی که خودرو برقی در ایران اختراع شد وزیر محیط زیست دقیقا همین حرف ها رو می زد
United States of America
مجید
۱۴:۴۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
این کار شدنی هست ولی مافیای نفت اجازه نمیده، نه تنها تو ایران بلکه در کل دنیا مافیای نفتی اجازه رشد به ماشینهای آب سوز و برقی رو نمیده
Iran (Islamic Republic of)
همدانی
۲۱:۱۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
سلام چجوری باید صفارش بدیم
United States of America
سیاوش
۰۰:۰۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
من تلفنی صحبت کردم با یکی از مدیران شرکت. توضیحاتی که داد تا حدود زیادی قانع کننده بود حتی گفت که برای ثبت نام و زمان نصب دستگاه بر روی خودرو هیچ پولی دریافت نمیکنیم مشتری میتونه بعد از هزار کیلومتر رانندگی و رضایت مبلغ پرداخت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
نسبت به خودرو برقی خیلی بصرفه تر هست چون خودررو برقی خیلی سرویس گرانی می طلبه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ابوالفضل افراخته
۱۰:۱۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
به نظر من خیلی ایده جالب وخوبیه و حاضرم ماشین خود را برای این کار بدم تا روش امتحان شود
Germany
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
من سوالاتی رو از سایت سازنده این اختراع مطرح کردم ولی جوابی دریافت نکردم، خب وقتی جوابی داده نمیشه دو احتمال داره اول اینکه حجم سوالات خیلی زیاده و فرصت جوابگویی ندارن یا اینکه نقص و ایرادی در محصول تولیدیشون وجود داره و مطمئن نیستند.
امیدوارم مورد اول درست باشه.
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۹:۲۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
لطفا بجای نظر در مورد خودرو آب سوز
یک شرکت باعنوان ثبت نام برای ارسال قبض اب خودروی اب سوز افتتاح کنید تا وجه آب خوردرو بحساب شرکت واریز شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
عجب
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
این طرح آبسوز کاملا واقعی هست
Iran (Islamic Republic of)
صدر
۲۳:۳۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
از قیمت پراید پفکی که کم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
من چند ماهقبل از تلویزیون دیدم استاندار البرز خط تولید آب سوز کردن خودرو روافتتاح کرد ی
لطفٱ به آرشیو تلویزیون سری بزنی. تا وزا ت صنعت بره بررسی کنه اگه میخاد حمایتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ضد یخ
۱۲:۴۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
اونوقت باید روزی 70 تومن پول ضدیخ بدیم تو زمستون خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۳:۴۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
خیر آقا اینطور نیست لطفا اول مطالعه کنید بعد نظر بدید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
چه کسانی از آب سوز شدن خودروها ضرر میکنند و چه اشتغال هایی از بین می رود؟! اینان مانع اثبات
آب سوزی و متهم به کارشکنی هستند.
1- شرکت نفت
2-حکومت که در آمد فروش بنزین را از دست میدهد.
3-پمپ بنزین ها
4- سازندگان قطعات بنزین سوزی
5-........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
آخه بعد بنزینهاشون رو دستشون برشکست میشن
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۳۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
خوب اگه درست کرده واقعا بره مجوز بگیره
چرا نمیره حتما علتی داره نمیره
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۲:۵۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
علتش رو اون بالا توضیح داده
Iran (Islamic Republic of)
صدر
۲۳:۳۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
بابا آب روغن قاطی کرده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۳۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
ینی واقعا نمیدونید اون شخص همه رو ک..ر کرده تا مرحله ب مرحله اعتماد ایرانی های ساده رو جلب کنه و بعدم اطلاعات شخصیشون وجمع آوری کنه و بعدشم پول گگرفتن شرو میشه و سپس فرار ب کانادا
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۰۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
من رفتم چندجا برای مصاحبه استخدامی، همیشه اولین سوال این بوده، مُعرف شما کیه، یعنی اول پارتی جور کن بعد بیا سر کار، وقتی کار کارگری تو کشور با پارتی جور میشه دیگه کسی میتونه یه اختراع چند میلیاردی رو با دست خالی راه اندازی کنه، نمیشه، همیشه میگن مافیا مافیا، به نظر من مافیای ژاپن و ایتالیا باید بیان جلوی مافیای ایرانخودرو و سایپا و دارو و فولاد و سکه و شکر و... لنگ بندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
آقا میشه اما امیدی به عملی شدن این طرح توسط سایپا خودرو نیس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
ازکاربیت یا کاربید بااب استفاده می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
چقدر خوبه که اطلاع رسانی میکنید.
آقا بزنید تو کار انبار کردن آب.در مرحله بعد قدرت دست کسیه که آب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
خب یعنی میخوان مشکل کمبود آب و گرانی سوخت رو یکی کنم که حداقل با یه مشکل طرف باشیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
چ فرقی میکنه آب از بین میره و کم آبی ب وجود میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
گوشت با استخوان حمل با ماشین آبسوز هر کیلو1560تومان
گوجه فرنگی اعلاء حمل با نیسان آبسوز هر کیلو 170تومان
تخم مرغ گریدA حمل با ماشین آبسوز هر کیلو 470تومان
مرغ گریدA+حمل با نیسان آبسوز هر کیلو 940تومان
با تشکر//کاندیدای احتمالی محبوب شما در دوره سیزدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
ما ک نمیتونیم ماشین بخریم
حالا هر چی سوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
خب مشکل ابم داریم که خوشحال چ فرقی کرد الان بنزین ارزون میشه اب گرون
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۳:۵۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
حداقل آلودگی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
همان طور که پرواز کردن شدنی شد اینم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
اقا حق داره بترسه بزاره در اختیار بقیه خب....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
ینی وااااااااقعنی؟؟؟؟؟.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
بابا نمیزارن راه بیفته که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
حالا اگه واقعی باشه چن در میاد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
بابا نمیزارن راه بیفته که
Iran (Islamic Republic of)
جوانی
۱۲:۴۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
چون بنزین در انحصار مافیا است و از فروش ان به قیمت دلخواه کسب درامد میکنند اگر چنین اختراعی حقیقت داشته باشد مانع تولید ان خواهند شد و الودگی هوا و سلامت ملت برایش هیچ اهمیتی ندارد کمااینکه مانع تولید ماشین برقی اختراع شده اقای سورنا شدند .
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۰:۵۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
کسی که که این ادعا رو کرد آقای زرگانی که عرب اهوازی هست. اتفاقا طرحش کاملا موفق بود. همه ما به عینه شاهد بودیم. ولی متاسفانه در خوزستان هیچ استقبالی از این طرح نشد. چون در حال حاظر درآمد کشور از بنزینی هست که به ملت میفروشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
قیمت جهانی بنزین 12 هزار تومنه به ملت 3 هزار تومن می فروشه !! کدوم درآمد؟
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۳۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
دلار چندی حساب کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
دوست عزیزی که میگی تو کشور های دیگه بنزین 12هزار تومنه. اونا مثل ما نفت وگاز ندارن خوشکل بعد امکاناتشونو با ما مقایسه کن نه هزینه های اونا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
منظورم اینه که وقتی نفت و گاز ندارند مجبورند ک از ما بخرند، و هر لیتر بنزین را دولت می تونه 12 هزار تومن صادر کنه و این بصرفه تر تا اینکه 3 هزار تومن بده به ما , در ضمن خودروی آبسوز هم کلاه برداریه ، طبق قوانین کار و انرژی این طرح نشدنیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
سلام
من میگم شماها دنبال آب‌سوز کردن خودروهاتون نباشید و دنبال تست اینجور مدلهای خودرو نگردید.
برید دنبال خودروهای خورشیدی که الحمدالله هم تست شده هم که وجود داره و از همه مهم‌تر اینکه تو کشور خودمون یه خبر پخش شد که ذخیر انرژی اون بیشتر از موارد مشابه در خارج از کشور بود. بجای پیگیری خودرو آب سوز پیگر خودرو خورشیدی باشید ایران هم کشوری ست که انرژی خورشیدی بیشتری نسبت به آب داره
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
تواین دنیا هرچیزی امکان داره.همه پیشرفتهای امروزبشریه روزی غیرممکن به نظرمیرسیدن ویادرحدرویابودن.
موضوع اصلی اینه که این جوراختراعات وکارهامنافع یه عده روبه خطرمیندازه وهرطورشده جلوشومیگیرن وهرکاری میکنن که عملی نشه.
Iran (Islamic Republic of)
احمددا
۰۸:۴۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
داداش بیخیال شو میخوای کاری کنی که آب راهم سهمیه بنده ی ولیتری 4ت5هزار تومن بهون بفروشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
سلام اولا که آب ماده سوختنی نیست،دوم خود آب هم الان کمه،اونی که میخاد اختراع کنه اول درس انرژی شناسی میخونه،آب خودش انرژی تولید نمیکنه یا باید از فشارش استفاده کنن یا تجزیش کنن که جفتش هزینه بر و سخت تره تا اینکه بنزین که فراوونه رو استفاده کنن،با کیا شدیم هشتاد ملیون،شما هم از این به بعد به جا غذا آب خالی بخورید ببینم چند روز دوام میارید
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۳:۵۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
اینا چه ربطی به هم دارن پس تو هم از این به بعد بنزین بخور که انرژی بیشتری داره و دیگه غذا نخور!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۷:۴۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
سلام،خدا کمک کند کار خوب و فایده داری باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
قبلاً مافیای واردات بنزین و الان هم مافیای تولید و قاچاق بنزین به هر نحوی شده و به قیمت خرج میلیاردها تومان اجازه رونمایی از چنین طرح هایی را نمیدن،درست مثل جوان مخترعی که چندین سال قبل یک خودروی برقی در ایران ساخت که نزدیک بود به قیمت جونش تموم بشه و دست آخر مجبور به فرار به کشور آلمان و ارائه یِ طرح خود در اونجا شد که با موفقیت هم همراه بوده و چند ساله که داره از اون موتورِ خودروی برقی تولید میشه،یعنی کسی رو که اختراعش در جایی مثل آلمان مورد تایید قرار گرفته توی ایران تایید نکردن و تازه به خاطر اینکه تجارت کثیفشون از دست نره تهدید به مرگ هم کردن اون بنده خدا رو.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۵۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
این واقعیته اما مافیای جهانی نمیزارند این اتفاق بیفتد هر کسی هم بخاهد .اب از دو عنصر اکسیژن و هیدروژن هست. اب توسط ماده ای در داخل منبع سوخت با جریان برق شروع به بخار میشود این بخار توسط کاتالیز مربوطه و طی چند مراحل اکسیژن و هیدروژن اب از هم جدا میشود بعد هیدروژن در منبع ذخیره شده و مورد استفاده میشود اما این منبع هیدروژن بسیار خطرناک هست باید طوری بود که گاز هیدروژن مستقیم وارد موتور مورد استفاده میشد دیگر نیازی به ذخیره سازی مثل گاز cngنمیشد
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۴:۰۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
خب همینطوره ذخیره نمیشه، به اندازه مصرف تولید میشه
Iran (Islamic Republic of)
کربلایی محمد
۰۲:۴۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
خدایی با آب شوخی نکنید فردا روز.آب لیتری چهار.تومان میشه
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۰۱:۳۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
اگه راست باشه چان هر کسی را که دوست دارید بهش بگین بیخیال شه. فردا آب سهمیه بندی وکارتی وگرررروووون میکنند.از تشنگی تلف میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
راندمان فرآیندها یا کاتالیست هایی که آب رو تجزیه می کنن هنوز خیلی پایینه. فعلا تنها راه حل محتمل، ذخیره سازی هیدروژنه. یعنی یه باک روی ماشینتون دارید که به جای بنزین، توش هیدروژن پر میشه. ماشین های برقی هم آینده ی خوبی دارن. البته نه جایی که سایپا و ایران خودرو جولان میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
شاید با حرکت دو موتور یکی به عنوان تامین کننده سوخت و یکی به عنوان تامین کننده برق بتوان این کار را کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
بنده نه این مسئله رو رد میکنم نه تایید،دور از ذهن هست ،اما این رو هم میدونم که اگه مخترع ماشین هوا سوز هم اختراع میکرد ،باند پارتی باز چند لایه نفوذ کرده توی رگ و بند دستگاه های دولتی اجازه حتی مطرح شدن تو فضای مجازی و غیر مجازی رو هم بهش نمیدادن،چرا که برای مطرح شدن اولین شرطش اینه که باید موروثی پارتی داشته باشی تا اجازه بدن طرح یه بنده خدا رو بدزدی و به نام شازده کوچولو ها یا شازده بزرگا ثبتش کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
دمت گرم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
ول کنید اینو مسئولین بی عرضه مهندس آرین رو برگردونید که به خاطر بی لیاقتی شما رفت آلمان و ماشین برقیش رو اونجا تولید کرد. با یه بار شارژ پونصد کیلومتر حرکت میکنه
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
با یه بار شارژ پونصد کیلومتر کمه
Iran (Islamic Republic of)
جود
۲۳:۵۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اگر واقعیت هم داشته باشه مطمئن باش عوامل دولتی و خودرو سازها اجازه نمیدن خود نمایی کنه چون با منفعشان در تعارض هست
Iran (Islamic Republic of)
جود
۲۳:۵۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اگر واقعیت هم داشته باشه مطمئن باش عوامل دولتی و خودرو سازها اجازه نمیدن خود نمایی کنه چون با منفعشان در تعارض هست
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۵۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
سلام‌میترسیم‌آب‌رولیتری‌۳۰۰۰هزارتومن‌کنن
Iran (Islamic Republic of)
علي
۲۳:۵۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
جان خودتون اينه مطرح نکتيد که دولت تو هوا آبه ميکنه ليتري 3000تومن !!!
Iran (Islamic Republic of)
Masoud
۲۲:۵۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
کارشناس واقعیت میگوید ما از پنجاه سال قبل سوخت هیدروژن که از اگزوز خودرو آب میچکد شنیده ایم اما شاید قرن آینده
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۴۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
با تغییر جنس موتور چرا نشه عملیاتی کرد.
Germany
رضا
۲۱:۰۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
سلام. ازمایش اختراع که کاری نداره که اینهمه مخالفت میکنند. یک ماشین را ببرید اب سوز کنه بعد ان را ازمایش کنند.اینقدر هم داستان نبافند. متشکر
Iran (Islamic Republic of)
حمید۶۶
۰۸:۴۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
شما یا تو ایران زندگی نمیکنی یا اینکه زندگی میکنی ولی تو باغ نیسی.داداش یارو این همه زجر کشیده زندگیشو گزاشته بعد بیاد یه خودرو ابسوز کنه بعد بده دست کارشناسای دزد که اختراعشو بدزدن؟بعدشم به نام خودشون ثبتش کنن؟اینجا اروپا نیست که بگن باریکلا
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۲۰:۲۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
احتراق باعث افزایش حجم بنزین و حرکت پیستون و میل لنگ و.... اگر بخاطر گرمای زیاد سیلندر مقداری اب با بنزین وارد سیلندر بشه احتراق بنزین باعث گرم شدن سیلندر و گرمای ان باعث افزایش قابل ملاحطه حجم اب بشه و ....
United States of America
وحید
۲۰:۲۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
داداش فکنم تازه دوره دبیرستانوتموم کردی وجوگیرشدی براساخت موتور ابسوز بساز اون ماده که میخوای بااب اتیش بزنی میدونی کجایه چقد هزینه داره
Iran (Islamic Republic of)
جوان بیکار بدون آینده
۲۰:۱۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
علی برکت الله ( جوان بیکار و با آینده مبهم)
Iran (Islamic Republic of)
یا سیدم خامنه ای
۲۰:۰۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
علم گر در ثریا باشد مردانی از پارس به ان دست خواهند یافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
هه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
چرا در مورد سهمیه بنزین موتورسیکلت های اینترنتی حرفی نزدید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اگه از اب می شد به عنوان سوخت استفاده کرد الان کشورهایی که از نظر تکنولوژی ده ها سال از ما جلوتر هستند خودرو های اب سوز داشتند چون جنگ امروز جنگ انرژی است.حتی این CNG که ما استفاده می کنیم
موتور را نابود می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
نمیدونم این اختراع واقعا باشه یا نه
کار کنه یا کار نکنه
ولی اگه واقعا یه نفر ایرانی این اختراع رو انجام بده و ماشین آبسوز درست کنه هیچوقت ازش حمایت نمیشه و بهش بها نمیدن
(-:
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۳۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
این مملکت حتی به سازنده تولید ماشین های برقی رحم نکرد

این سورنا مجبور شد ماشین برقی و مدرن خودش داخل دره بندازه و مجبور شد بره خارج ایران الان همون طرح سورنا داره وارد ایران میشه ولی اگر کاش بجای این کار حمایت میشود و در صعنت خودرو سازی خوب بودیم و صادقانه کارمیکردن و مردم به ادم حساب میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
به جای اینکه سنگ جلوی پای مخترع بندازید و مسخره کنید یکم اعتماد کنید،یکی از دوستام این کار رو انجام داده روی خودروی دنا از مشهد،هر هزار کیلومتر ۲ لیتر آب مصرف میکنه،هر کسی هم که باورش نمیشه بگه که عکسهای قطعات نصب شده رو در اخیتارش بذارم
Iran (Islamic Republic of)
S.moradi
۱۱:۴۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
سلام
دوست عزیز.برا من بفرست حتما.ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
شماره ۴۲ ماهنامه نوآور و بقلم علی اکبر دانشوران این طرح ارائه شد در اسفند ۸۶ این شماره و در صفحه۴۲ و ۴۳ چاپ شده است که از خودروسازان دعوت به همکاری در تحقیقات و پژوهش دعوت شده بود.ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
روح
۱۹:۰۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
آقا مگه از جونتون سیر شدید، اون موقع کی این همه بنزین بخره ، این همه موتور بنزین سوز؟کی پول به دولت بده؟؟؟اگه زیاد هم مخترع گیر بده یا میخرنش یا چندی بعد میگن خودکشی کرده یا سرطان گرفته مرده
Iran (Islamic Republic of)
راد
۰۷:۲۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
دانشمند .اتفاقا به نفع دولت هست بنزین رو صادر میکنه به کشور های همسایه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
به کی بفروشه پرفسور. نکنه تو میخوای بفروشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
همه نظرها رو خوندم
تحقیر ،تحقیر و تحقیر چقدر بد بینی موج می زند
ترس و یا خود کم بینی هم در مجریان و هم در مردم وجود دارد
ولی باید بگویم علت همه ی عقب ماندگی کشورهایی مثل ما اینست که نه خودمان و نه دانشمندانمان و نه حرفهای منطقی و لو در حد ایده را باور نمی کنیم و البته رانتهایی که چه از داخل و چه از خارج در صنعت خودرو وجود دارد اجازه نو آوری نمی دهند .
علت این حرف اینست که بنا بر تجربه ی شخصی مطلبی را برای پیش بینی زلزله که البته باید دانشمندان هم بیشتر مطالعه کنند را به جایی عرضه کردم
اولین سوالی که کردند گفتند رشته تحصیلی تو چیست و چون مرتبط با آن بحث نبود با یک نگاه تحقیر آمیز وخنده گفتند حالا ببینیم چی میشه در حالی که ممکن است شخصی در رشته ای ایده ای داشته باشد که رشته ی تحصیلی او نبوده باشد وحتی درس چندانی هم نخوانده باشد(ادیسون) ولی حرفش قابل تامل و راستی آزمایی باشد.
تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
دقیقا
حتی در ورزش هم به خودمان اعتماد نداریم و فقط مربی خارجی می آوردند.
Iran (Islamic Republic of)
معصوم نژاد
۲۳:۴۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
هیچ کس از ایده ای اصول درستی ندارد و قبلا اشتباه بودنش ثابت شده دفاع نخواهد کرد .
مثل این میمونه که من ایده ای دارم مبنی بر اینکه ماست سیاه است آیا شما حاضر به راستی آزمایی هستی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
آفرین بر آدمهای منطقی و استدلالگر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اگر این روش از نظر هزینه ای به صرفه بود تا الان تسلا به جای ماشین برقی ماشین ابسوز میزد.من خودم دکترای شیمی دارم تجزیه اب با الکترولیت به انرژی برق نیاز دارد درصورتی که می توان نصف این برق رو مستقیم به موتور برقی وارد کرد و نایجه گرفت چرا بیاییم انرژی برق به انرژی شیمیایی تبدیل کنیم که بعد با سوختن ازش انرژی مکانیکی بگیریم مستقیم برق به مکانیک تبدیل می کنیم. به این بنده خدا بگسد صندوق عقب ماشین بزنه بالا ببینیم چندتا باتری برای تجزیه اب گذاشته
Netherlands
....
۱۹:۱۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
واقعا شیمی خوندی برای امثال شما متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۲۰:۲۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
مقداری بنزین گرمای لازم برای سیلندر فراهم میکنه همین گرما با افزایش قابل ملاحطه حجم اب نیروی لازم برای حرکت میل لنگ فراهم میکنه بشرطی که بنزین و اب وارد سیلندر بشه.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۱۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
خوب اقلا درحد سواد راهنمایی هرکس از ترکیب آب وشیمی اطلاع داشته باشد باید بفهمد که آب نمی سوزد بلکه باید هییدروژن را ازاکسیژن آب جدا کرد که نیاز به انرژی الکتریکی دارد و بعد از تجزیه هیدروژن را بسوزانیم همون برابر انرژی الکتریکی که صرف تجزیه آب کردیم تولید می کند مثل اینکه آب را با نیروی برق وپمپ از رودخانه به بالای کوه وپشت سد بریزیم تا برق تولید کند که مسخره است ...گرچه این کار شاید ذخیده انرژی برای مبادا باشد ولی تجزیه آب هم همین حکم رادارد مثلا در ایام کم بار برق در کارگاههایی آب راتجزیه وهیدروژن راذخیره کنیم برای استفاده در خودرو یا نیروگاه در اوج پرباری مدار برق مصرفی درکشور جواب بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
کاملا حرف شما منطقی است ، از لحاظ قوانین فیزیک چنین کاری شدنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
خدا نکرده اختراع بشه آب هم کارتی میشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۲۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
ای بابا یه زمانی اختراع خودرو هیبریدی رو نادیده گرفتن اقای مخترع ازبس مسولین بی لیاقت جلوی پاش سنگانداختن رفت المان اختراعشو به ثبت رسوندحالا نوبت این مخترعه!!
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۵۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
عزیز من هیبریدی خیلی با این متفاوت است یک قرن است که دانشمندان انرژی روی آب و سوخت هیدروژن کار می‌کنند اما فقط در حد عشق های جوانی باقی مانده چو
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
از فردا آب هم سهمیه بندی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
با اینکار فقط قیمت ابو زیاد میکنید خخخخ ثانیا تو این کشور اب سوز؟خودتون یکسره میگید کم ابیه خودروی برقی بسازید که با انرژی خورشید هم شارژ بشه اگر واقعا فکرمردمید
France
مهدی
۱۵:۱۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
آقا نکنید این کارو نفت ارزون میشه کشور ضرر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
نفت ارزون نمیشه آب گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۰:۱۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
میدونی با صادراتش چه درامدی کسب مبکنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
یا سیدم خامنه ای
۲۲:۰۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
با صادراتش میشه ۱۰۰ ها برابر پول نفت اورد
Germany
سعید
۱۵:۰۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
چندسال پیش وقتی هنرستان بودم یه طرح دادم که گفتن عملی نمیشه حتی بعدها که رفتم دانشگاه روی سایت دانشگاه برای نظر دادن وپیداکردن ایرادهاش گذاشتن ولی جالبه حتی استاددانشگاه هاهم متوجه طرحم نشدن وفقط یه نفردرک کامل داشت و گفت چون فن قوی و بادوام والیاژ مقاوم نتونستیم بسازیم فعلا منتفیه.ما موتور دوزمانه و چهارزمانه داریم.من طرح موتور سه زمانه دادم اینجوری پیستون یبارکمتر به بالا میرفت ودرنتیجه شتاب خودرو بیشترمیشد.میخواستم مرحله تخلیه رو حذف کنم وپیستون بجای اینکه بیادبالا برای تخلیه برای تراکم بیاد و بجای اینکه 1تراکم .2جرقه.3 نیرو محرک و 4تخلیه انجام بشه مرحله اخرتخلیه رو حذف کنیم وبجاش فنی قوی بزاریم که درتایمینگ ماشین موقع تخلیه روشن شود و بعد پیستون برای تراکم بیاد بالا.یعنی تراکم جرقه نیرو محرک وهمین روال پی گرفته بشه واینجوری هم فرسایش ماشین بخاطر کم شدن یه مرحله رفت وبرگشت پیستون کم میشد هم شتاب بیشتر میشد هم مقدار نیرو وارده برای مرحله تخلیه انجام نمیشد که متاسفانه گفتن برای اینکه فن مناسب دردمای بالای پشت سوپاپ دود فعلا ساخته نشده متفیه ولی شاید روزی این اتفاق بیوفته که برعکس این اقا که طرحش رو مخفی میکنه من هرگز اینکارو نکردم وحتی خوشحالم میشم کسی بتونه این طرح ونظریه منو کامل کنه.دوستان اگه نظری دارید و میتونید ایرادهای این نظریه رو بگید بازگو کنید بنظرتون کدام قسمت های این طرح ایراد داره و به مشکل میخوره ویا چه نکات مثبتی داره و نزدیک به واقعیت و عملی شدنه...
Iran (Islamic Republic of)
Iran
۲۰:۱۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
موفق باشی.
برگرد ایران برادر
Iran (Islamic Republic of)
دلاور
۱۵:۰۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
با سلام، این اختراع توسط آقای مهندس جاسمی زرگانی از اهواز انجام شده و توسط ایشان در تلویزیون خوزستان هم نمایش داده شده است. معرفی کشوری این اختراع در برنامه حالا خورشید (همان روزی که مجری برنامه در حین اجرای زنده از حال رفت و غش کرد) انجام شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
غش مصنوعی بود تا این بنده خدا حرف شو کامل نزنه
Iran (Islamic Republic of)
سمساری
۱۴:۵۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
خریدار انواع ضایعات آهن و آهن آلات در تهران و کرج
Iran (Islamic Republic of)
عظیم میاحی
۱۴:۵۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
این آقایی که این اختراع کرده نزدیک روستامونه ساکن اهواز اقای زرگانی نام دارند عرب زبان هستن واقعا این اختراع انجام داده با چشامون دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
چرا خبری از این موتورها نیست یعنی از موتور جت پیشرفته تر است که حمل و نقل و ترانزیت هوایی را متحول ساخت،خواهشا دل و جرات ریسک و خطر پذیری را هر مخترعی باید به جان بخرد تا نامدار شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
فقط در حد حرف و ادعاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
چرا این همه مسئله را مبهم می کنید و دو پهلو حرف میزنید. طبق قوانین ترمودینامیک ساخت چنین موتوری غیر ممکنه
Iran (Islamic Republic of)
وب گرد
۱۵:۲۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
تو اگه از اين قوانين سر رشته داشتي انقدر تو سايت ها چرخ نميزدي اين نظر رو بنويسي حسودي نكن لطفا
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین ادیبی
۱۴:۴۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
یکی از مهمترین دلایل پیشرفت نکردن ازمایش نکردن است شما شروع کن اشتباه شروع کن کم کم درستش رو میفهمی فکر ساخت سمعک تلفن را ایجاد کرد و فکرهاییکه اول در حد توهم بودند مثل نوشته های ژول ورن اما الان پیش پا افتاده تلقی میشوند امیدوارم از همینجا شروع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
دوستان اگر رو نمیکنه حق داره بنده هم برق بدون سوخت را با قابلیت حمل ساختم انقدر دزد و کلاهبردار گفتن انداختم کنار
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۴:۳۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
نگران فروش بنزین خودشون هستند و این کار هیچ وقت تو ایران عملی نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
موافقم والبته منافع احتمالی دیگه ی خودشون
Iran (Islamic Republic of)
P. R
۱۴:۳۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
سلام خوبه هنوز در ابهام هست وگرنه آبم گرانتر میشد بعد لیتری مصرف میشد بعد چه فاجعه ایی از لحاظ بهداشت پیش بیاد و چقدر ادما بخاطر اب شکم همو پاره کنند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۳۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
نمیخوایم دوروز دیگه بایه علی برکت الله همین آب هم گرونش میکنند مردم از تشنگی تلف میشن
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۰:۰۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اه کم نمک بریزید این وسط
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۱۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
جمشید ارین که مخترع ایرانی خودروی برقی بود چیکار کردن؟ اینم میشه یکی مثل اون . خانم معصومه ابتکار گفته بودن خودروهای برقی در ایران اینده ای ندارن !!!!!! ههههه دیگه چی میشه گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
آخه ایشون..شوهرشون وارد کننده بنزین بودند ..میترسیدن.بنزینا رو دستشون بمونه ضرر کنند و از گرسنگی تلف بشن ..برای همین سنگ میندازن جلوی پای .همچین مخترعی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
آقای آرین تنها ماشین برقی ماینر را مونتاژ کرده و تولید ان در ماینر امریکا بوده حتی بدنه را که فایبرگلس بود هم از امریکا اورد غوغا سالاری کرد و تلویزیون اینطرف و انطرف تلویزیونی ها هم بدون بررسی کمک کردن بعد کم اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
مافياي سوخت و خودرو چنين چيزي نميخوان و احتمالا سر مخترع رو تو همون آب خفه ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۰:۰۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
مافياي سوخت و خودرو چنين چيزي نميخوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
من خودم بيست سال پيش طرح يه تاكسي برقي دادم كه همه كنفرانسهاي دنيا از ژاپن گرفته تا كانادا تائيدش كردن اينم اگه راست ميگه از كنفرانساي دنيا تائيديه بياره
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۰:۰۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
شما اگه واقعا مخترع هستی که لابد وقتی میگی هستی دیگه
اگه هستی باید از یک مخترع دفاع و حمایت کنی نه اینکه تو ذوق بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
شاید از نظر مالی مشکل داشته باشه ..نتونه بره دنیا رو بگرده ..تائیدیه بگیره ...یه کم هوای هم وطنت رو داشته باشی بدنیست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
دروغ هرچه بزرگ تر باور پذیر تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
احسن حرف حساب زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اینترنت سیستان و بلوچستان رو وصل کنید
Germany
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
به نظر خیلی الکی میاد
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۰:۰۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
میتوانید در یک برنامه زنده تلویزیونی راستی آزمای کنید این دیگر کاری ندارد چرا قضیه رو اینقد مبهم میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
یه سوال اگه آب سوز بشه.اونوقت بنزین رو کی میخره؟به نظرتون به نفع دولته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
بله به نفع دولته
بنزین صادر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ساسان اقتداری
۱۴:۴۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
کل داستان همینه دیگه چه در سطح کشور چه در سطح جهانی که راکفلرها و ...باشند.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۱۵:۰۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اگه این موتور آبسوز واقعا کار کنه دولت تدبیر و امید بدون اطلاع رسانی به مردم آب سهمیه ای را شصت لیتر در ماه لیتری سه هزار تومان و آب آزاد را لیتری شش هزار تومان اعلام خواهد کرد بدون اینکه رئیس‌ جمهور از زمان اجرایی شدن گرانی آب خبر داشته باشد
Germany
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
اونوقت اب ک سهمیه بندی میشه .
Iran (Islamic Republic of)
موتورفروشان
۰۹:۳۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
موتورسیکلتها رو هم آبی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
خودروساز
۰۹:۳۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
ما استقبال می کنیم ولی اثبات کند درست می گوید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
مطمئن باشید میشه من همین الان خودم بدون هیچ زمینه ای می دونم میشه خیلی هم ساده تر از این حرفاست ولی اگه شما هم بخواید نمی ذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
بهترین سوخت به نظر من همان برق هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
دوست عزیز در واقع برق سوخت نیست در واقع برای تولید برق باید سوخت یا روش دیگری بکار رود در نتیجه خودروهای برقی هنوز صرفه اقتصادی ندارند. بعلاوه باتریهای بسیار گرانی دارند که شارژ آنها چالشهای خود را دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
این اختراع خوب هستش و جای تحسین داره ولی ما الان با کمبود آب مواجه هستیم مخصوصا تابستان و ای کار هرچند درست بوده و خودرو رو به کار بندازه ولی به ضرر ما هستش چون کمبود آب داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
این داستان و تبلیغاتش بیش از 6 سال در فضای مجازی وجود داره!! پس چرا چهارتا ماشین ازش نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
این طرح اگه عملی بشه خیلی خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
نبی
۰۹:۱۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
ما یک مخترع خودرو که ماشین آب سوز را اختراع کرد وبه نمایش گذاشت چرا از مخترعین خودرو سازان خودمان اسم نمی بریم
۱۲