نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶۰
در انتظار بررسی: ۱۳
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۴:۵۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
دوستان چرا اینقدر به هم میتازید مگر بحث پرسپولیس و استقلال هست الان؟؟؟
بحث تیم ملی هست و یک نظر سنجی ساده. دارید کل داورای مملکت، افتخارات این چند سال باشگاه پرسپولیس و ... را زیر سوال میبرید چون استقلالی هستید؟؟؟؟؟؟؟
واقعا این مرام درست یک طرفدار باشگاه استقلال نیست اگر واقعا خوب هستید شما هم جام بگیرید و افتخار برای برای مردم کسب کنید نه به همه مملکت تهمت بزنید. الان هم تیم ملی هست نیاز به همفکری و کمک همه ماداره نیاز نیست اینجا تصفیه حساب شخصی کنیم. اینجا نظر میدید چون فوتبال ملیمون در خطر حذف است و 4 سال تعطیلی؟؟؟ شما به مسئولین این مملکت و فوتبال پیشنهاد بدید چه کسی بهتره برای تیم ملی اصلا برانکو و ... هم نیاد به جهنم شما راهکار بدید نه با تهمت و شایعه پراکنی همه چیز را خراب نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
ما که خوبیم چون ریشه داریم ولی شماها اگهبا کمک بابا مسعودتون و فدراسیون و شخص رییس جمهور نبود الان باید جایی میبودین که عرب نی مینداخت. این اگه مربی بود که دو ماه نشده از عربستان اخراج نمیشد. یاد دوران لگدپرونیهای امثال کریمی زمان مربیگری برانکو کنار زمین افتادم. کیروش کجایی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
حالا که باشگاه خبرنگاران ما رو امین خود می داند بنده می گویم نه برانکو نه ویلموتس فقط نت همراه وصل کنید هههه
Iran (Islamic Republic of)
کربلایی محمد
۱۴:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو خوبه در اینشرایت دشوار
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۴:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
در این مقطع فقط برانکو می تونه به تیم ملی کمک کنه.انتخاب دیگه ای وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۴:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
در این مقطع فقط برانکو می تونه به تیم ملی کمک کنه.انتخاب دیگه ای وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بزرگوار تو اسیا وجام جهانی داوران ایرانی و دولت نمیتونن کمکش کنن .
تو عربستان بدون داورا و دولت نتونست دوهفته دوام بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
جااان!! دقیقا منظورت از برانکو همونیه که برا فرار از دادن مالیات و جواب ندادن به بازخواست مردم بعد نمایش افتضاح جام جهانی مستقیم برگشت خونشه؟ یا همونکه انقد بی بخار بود که امثال علس کریمی بعد تعویضاشون کلمن لگد میزدن و باز تو ترکیب ثابت بودن؟ یا همونی که دو ماه نصده از عربستان اخراج شد؟ یا همونی که پنهانی با عربستانیا توافق کرده بود ولی چیزی به باشگاهتون نگفت تا بتونه پول بگیره بعد بره!؟ یا همونی که به خاطر پول از باشگاتون شکایت کرده بعد گفته امیدوارم رای دادگاه به نفع من نباشه؟!!!!! یا همونی که.....
لیاقت امثال صماها امثال همین دلال کرواته
-
ahmad
۱۴:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
به نظرمن بهترین مربی که درتیم ملی موفق بوده کی روش است چون با بازیکنان ومردم ایران هم شناخت خوبی دارد همان پولی که ویلموتس میدادین به آن بدهید وآن راهرجوری شده برگردانید
Iran (Islamic Republic of)
فدراسیون شناس
۱۴:۵۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آزموده را آزمودن خطاست . برانکو سیستم آنالیزور خوبی است اما سرمربی گری اونم سرمربیگری تیم ایران نه ، کارنامه برانکو موجوده در تیم ملی ایران موجوده . قابل توجه فدراسیون و لیدر های این جریان .اگر بنا نیست به قطر بریم مردم را سر کار نذارین پول هم خرج نکنین برای دور دوم لااقل تیم امید رو بفرستین که آبدیده بشه برای جام جهانی 2026
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۴۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
به نظر بنده برانکو مناسب تیم ملی نیست اگه از مربی های خوب وطنی استفاده بشه بهتره چون گل محمدی و قلعه نویی از برانکو بهتر هستن اگر هم خارجی میخوان بیارن باید یکی مثل استراماچونی باشه که هم خانواده اش رو به ایران اورده تازه برای تعطیلات هم برنمیگردد به کشورش و در ایران تفریح میکند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
سلام بنده بر این باور هستم که مشکل اول تیم ملی مربی نیست مشکل اول ضعف فنی و تکنیکی و جسمی بازیکنآن است و ضعف در سرعت و گلزنی بسیار مشهود است البته تاکتیک مربی بر روی بازیکنان ضعیف جواب نمیدهد البته بازیکنآن از هر لحاظ بویژه اقتصادی تامین باشند تا با جان و دل و غیرت همه توانشان را برای تیم بگذارند البته بازیکنآن لیگ هم همین وضعیت را دارند با کمال احترام به تمام غیور مردان گمنام
-
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بهترین مربی اقای فردوسی پور ویا اقای جواد خیابانی رابیارین هم کارشناسندوهم تعصب دارند
Iran (Islamic Republic of)
عشق ابی
۱۴:۴۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو از ویلموتس بد تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
فقط یحیی گل محمدی
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۴۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
ارزان حساب کنه بدک نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۴:۴۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
به نظرم اگر قراره مربی عوض بشود قطعا یک مربی ایرانی بهتر است . هم حرف بچه ها را بهتر می فهمد هم با عرق تر و متعصب تر است. برانکو با فسخ یک طرفه قرارداد تیم پرسپولیس و رفتن به عربستان و نتایج بسیار بدی که در آنجا گرفت ، نشان داد که قابل اعتماد نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
در حال حاضر بهترین گزینه فرانکو هستش چون فوتبال ایران و آسیا رو خوب میشناسه و ما فرصت زیادی برای مربی خارجی دیگه ای نداریم. بهترین گزینه ایرانی یحیی گل محمدی هستش
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۴:۴۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
عقل کل برانکو را با ف مینویسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آی کیو اشتباه چاپی بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
خیر به هیچ وجه برانکو مناسب نیست ،سر مربی داخلی هم ضعف دارن و بازیکن های تیم ملی اصلا ازشون حساب نمی برند‌... بحث تیم ملی و افتخار جهانیه معلومه باید بیشتر خرج کنید و یه مربی درجه یک خارجی بیارید ، یه سر مربی متعد و با قرارداد شفاف !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
من یک استقلالی هستم ولی واقعا کسی که از اون بازیکنای درجه ی 4پرسپلیس قهرمانی رو آورد اونم چند بار مشخصه که ایرانو خیلی خوب میشناسه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۳۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آقا خداوکیلردست از سر ملت بر دارید

اگر قراره برانکو بیاد همون مربی ایرانی بیاد بهتره،، مربی دسته سه اروپایی نمی خواهیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
خیر گزینه مناسبی نیست . چون با توجه به شرایط اقتصادی کشور تنها گزینه مناسب برای تیم ملی، مربی ایرانی هست.
Iran (Islamic Republic of)
بازگیر
۱۴:۲۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
استقلالی ها نظر ندهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
خیر به صلاح نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
نه
Germany
wilmuts behtar az branko besharti ke kadr khodash ra yani morabi badansaz morabi bazikonan va morabi darvazehban ba khodash biyavard va in ahmaghi football bod ke ba kadr irani va morabiyan iran tim meli ra hedayat konad albate hashemiyan khili sath bal
۱۴:۲۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
vilmuts hezar barabar az branko behtar va wilmuts bemanad ya morabi estghlal ra gozine asliytan bashad
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۱۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
یحیی گل محمدی رو بیارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
مایلی یا قلعه نوعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
اول از همه كيروش رو برگردونيد هر جورى كه ميشه تكرار ميكنم هرجورى كه راه داره اگه نه دومين راه استراماچونى بعداز بازى با سپاهان رو ببينيم اگه بتونه سربلند بيرون بياد بهترين گزينه ست انگار جوونياى كيروشه سوم گل محمدى يا برانكو هر دو تقريباً شانس مساوى دارن زيادم فرق نميكنه هر كدوم كه حرفشون روى سردار آزمون تاثير بزاره بهتره
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۴:۱۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
دوستان چرا اینقدر به هم میتازید مگر بحث پرسپولیس و استقلال هست الان؟؟؟
بحث تیم ملی هست و یک نظر سنجی ساده. دارید کل داورای مملکت، افتخارات این چند سال باشگاه پرسپولیس و ... را زیر سوال میبرید چون استقلالی هستید؟؟؟؟؟؟؟
واقعا این مرام درست یک طرفدار باشگاه استقلال نیست اگر واقعا خوب هستید شما هم جام بگیرید و افتخار برای برای مردم کسب کنید نه به همه مملکت تهمت بزنید. الان هم تیم ملی هست نیاز به همفکری و کمک همه ماداره نیاز نیست اینجا تصفیه حساب شخصی کنیم. اینجا نظر میدید چون فوتبال ملیمون در خطر حذف است و 4 سال تعطیلی؟؟؟ شما به مسئولین این مملکت و فوتبال پیشنهاد بدید چه کسی بهتره برای تیم ملی اصلا برانکو و ... هم نیاد به جهنم شما راهکار بدید نه با تهمت و شایعه پراکنی همه چیز را خراب نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۴:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تهمت چیه مرد مومن؟؟
همه ی ایران دارن می گن قهرمانی هاتون حمایتی بوده. تو همه ورزشگاهها به پرسپولیس فحش می دن بابت این کاهایی که وزارت ورزش براتون کرده. اونی که افشاگری می کرد رو هم بیرون کردن که کسی دیگه صدای اعتراضش به جایی نرسه.
برانکو به درد لای جرز می خوره. حرف اینه که تو پرسپولیس هم اگه خوب بود، واسه این بود که پرسپولیس حمایت می شد. اما الاهلی حمایت وزارتخونه ای نداشت. خلاص.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
خیراصلا......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بعد حرکت غیر حرفه ای آقای برانکو بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ و حرکت اخیرشون در ارتباط با باشگاه پرسپولیس،نشان دهنده پایبند نبودن به اخلاق حرفه ای و انتخاب دوباره برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی بعد از آقای کیروش یعنی پس رفت آشکار در کیفیت بازی و هدف تیم ملی.
مربی صاحب سبک خارجی بهترین گزینه است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آقای برانکو بسیار فردی عالی برای تیم ملی می باشند چون بر همه تیم ها اشراف دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
اره ولی به شرطی که داور هاشور با خودش ببره همراه خبر نهارهاش
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۴:۰۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بهترین گزنیه برای تیم ملی یک مربی ایرانیه نه خارجی.مریی ایرانی واقعا از جون و دل کار میکنه اما مربی خارجی فقط به فکر پوله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
ازموده رو ازمودن خطاست دوره این اقا در تیم ملی دوره بلزیکن سالاری و بی انضبلطی بود و افتضاح مدیریت تیم ملی توسط ایسون رو در جام جهانی المان دیدیم اگه قرار ب اندن این دلال عست چرا این فرصت رو ب امثال قلعه نوعی و اقا یحیی ندیم هم ایرانی هستن هم دانش فوتبالیشون بالاتر از این کزواته
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۱۴:۰۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
باتوجه به برخی ملاکها برانکو گزینه خوبی است مثلا کاملا فوتبال ایران رو می شناسد وهمچنین شناخت کامل نسبت مربیان و بازیکنان و روحیات و نحوه بازیکردنشون دارد لذا نیاز نیست مدت طولانی ای وقت صرف این موضوع کنند
اما این سر مربی نیاز به یک آنالیزور حرفه ای درحد انالیزور تیم آلمان و اسپانیا دارد و ثانیا نیاز به کمک مربی ای سرشناس که کاملا فوتبال آسیا رو بشناسد.کلا کادر حرفه ای باید انتخاب کند.
درباره بازیکنان هم چندتا از بازیکنان باید از تیم خط بخورند و چندتا جایگزین آنها بشوند.
دوستان بهتر از برانکو با توجه به ملاکها موجود نداریم .یا برانکویا مربی ایرانی اونم که فوتبال خارج از ایران رو نمیشناسه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
شما انقد خوب و دقیق مسایل فوتبالیو تیم ملی رو انالیز میکنی چرا نمیری مشاور رییس فدراسیون بشی؟ شاید بتونی کمک کنی این دلال کروات یه تیم دیگه برا تیغیدن پیدا کنه
Denmark
کیوان
۱۴:۰۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
با سلام
اصلا این آقای برانکو گزینه قابل اعتمادی برای تیم ملی فوتبال کشورمان ایران نیست. چون که ديگه دوران مربیگری افرادی مانند این شخص در علم فوتبال نوین به پایان رسیده. دوما یادمون ترود این آقا در عریستان چگونه برای فوتبال ایران که هر چه دارد از آن هست شاخ و شونه می کشید. در شرایط حاضر به یک ایرانی با غیرت باید اعتماد کرد و تیم ملی را به اون بسپاریم. امیدوارم فدراسیون فوتبال این اشتباه بزرگ را انجام ندهد.
Denmark
کیوان
۱۳:۵۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
با سلام
اصلا این آقای برانکو گزینه قابل اعتمادی برای تیم ملی فوتبال کشورمان ایران نیست. چون که ديگه دوران مربیگری افرادی مانند این شخص در علم فوتبال نوین به پایان رسیده. دوما یادمون ترود این آقا در عریستان چگونه برای فوتبال ایران که هر چه دارد از آن هست شاخ و شونه می کشید. در شرایط حاضر به یک ایرانی با غیرت باید اعتماد کرد و تیم ملی را به اون بسپاریم. امیدوارم فدراسیون فوتبال این اشتباه بزرگ را انجام ندهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
ن اصلا نمیتونه گزینه خوبی باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
واقعا براي فدراسيون فوتبال متاسفم .
آقاي برانكو و عملكرد او را مگر در تيم ملي نديده ايد كه مي خواهيد با او ببنديد . آقاي برانكو خيلي خوب باشد در حد مربي يك تيم باشگاهي است.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۳:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
عزیزان لطفا بدون در نظر گرفتن باشگاه پرسپولیس و استقلال نظر بدید. بحث تیم ملی هست و اگر به جام جهانی نریم یعنی 4 سال فوتبال ملی ما به طور رسمی تعطیل خواهد شد و یک نسل از ستاره های فعلی فوتبالمان خواهد سوخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی یحیی گل محمدی
ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۵۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بهترین گزینه مربی ایرانی هست ،ما مربی داخلی کم نداریم علی دایی وکریم باقری واستیلی بهترین گزینه ها هستند درکنار بیژن ذلفقارنسب وده ها مربی دیگر ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۵۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بهترین گزینه مربی ایرانی هست ،ما مربی داخلی کم نداریم علی دایی وکریم باقری واستیلی بهترین گزینه ها هستند درکنار بیژن ذلفقارنسب وده ها مربی دیگر ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
پول مفت ندید به این خارجیای درجه 3
با اینکه استقلالی هستم به نظرم گل محمدی بهترین گزینه س
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس+ حمایت از مربی داخلی
۱۳:۴۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
به نظرم با شرایط بد اقتصادی که الان حکم فرماست مربی داخلی بهترین گزینه است
یه بارم شده تمام شرایطی که برای یک مربی خارجی فراهم کردیم رو برای یه مربی داخلی فراهم کنیم.
ما چقدر به علی دایی یا امیر قلعه نویی فرصت دادیم؟
چه امکاناتی در اختیارشون گذاشتیم؟
آوردن برانکو با تمام احترامی که براش قائلم، اشتباه بزرگیه.
چون اولا هر کسی رو دعوت کنه یا نکنه متهم به طرفداری از یه تیم خاص میشه و این برای تیم ملی حاشیه درست می کنه
اگه پول نیست که به ویلموتس پرداخت کنید یا شرایط انتقال ندارید همین شرایط برای برانکو هم برقراره
مگر اینکه آوردن مربی خارجی برای بعضیا سود داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو در حال حاضر بهترین مربی است .
سیاست فدراسیون نسبت به کادر تیم ملی اشتباه است.
قرار دادها بی حساب و کتاب نوشته میشن همیشه فدراسیون بدهکار و مربی خارجی طلبکار است در همهی زمینها نه تنها پول حتی در مورد عزت و ابروی ملی که در زمان کیروش نیز اتفاق افتاد
لطفا درس و عبرت بگیرید بی سواد ها و....
Iran (Islamic Republic of)
غزل
۱۳:۴۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو باشه یا کیروش یا ویلموتس فرقی نداره
تیم هماهنگ نیست همدل نیستن
بعدازجام جهانی من ندیدم بچه ها باغیرت بازی کنن
حتی بازی باکامبوجم خیلی شانسی گل میزدن
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۳:۴۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تیم ملی بیشتر نیاز به یک مربی با جذبه دارد (فرقی نمی کند داخلی باشد یا خارجی) تا بازیکنان از ایشان حساب ببرند و در خدمت تیم باشند و باری به هر جهت در بازی عمل نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا از مشهد
۱۳:۴۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
فقط امیر قلعه نویی زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۴۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آقا میلاد یه کم بیشتر فکر کن شاید یادت بیاد
۰
۰
۰
.
مردم یادتان می آید
همه بازیهای جام باشگاه های آسیا، داورها هر کاری میکردند که پرسپولیس برنده بشه
فقط نمیدونم چی شد این داور فینال، زد زیر قول و قرارش، فینال رو نذاشت ببریم و نایب قهرمان آسیا شدیم!!..
آخه تیمتون چند ساله نتیجه نمیگیره چرا ناراحتیش رو اینطور بروز میدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
کلا هر بار که پرسپولیس نتیجه بگیره داور و وزیر و فدراسیون و ای اف سی و... همه پرسپولیسین
وقتیم که مثلث تاس نتیجه بگیره به خاطر عملکرد خودشونه :)))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بهترین انتخاب در حال حاضر برانکو هست هم تیم ملی رو کامل میشناسه هم تیم های اسیایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
به نظرم آقای علی دایی گزینه خیلی مناسبی هستند
البته درکنارش آقای هاشمیان ودو کمک خارجی
میتونیم انتظار یک تیم ملی خیلی خوبی را داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۰۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
اونوخت بنظرت چرا آقای هاشمیان قبول میکنن دستیار دایی بشه؟
رزومه دایی چیه ک مناسبه واس تیم ملی؟
مطمعنا یحیی گل محمدی رو‌میسوزونه تیم ملی
کریم باقری هم ک خودش پرسپولیس رو قبول نکرد واسه نفر اول بودن عمرا مناسب نیس هر چند عزیزترین بازیکن تاریخ ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
استراخچونی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
a
۱۵:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
منظورت استراخچی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
منظورش آقا کُندرون بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بهترین گزینه توی شرایط فعلی هست توی تیم ملی هم خوب نتیجه گرفت کسانی هم که جام جهانی برانکو رو با کیروش مقایسه میکنند بگند حمایتی که این دو دوره از تیم ملی شد اون دوره شد؟ اون دوره رئیس فدراسیون رو از 4 ماه قبل جام جهانی تحت فشار گذاشته بودند تو خود جام جهانی هم هم دادکان هم برانکو رو اخراج کردند و باعث تعلیق فوتبال ایران توسط فیفا شدند مطمئنا کسی که یه تیم محروم از نقل و انتقالات رو با 11 بازیکن میبره فینال آسیا مربی خیلی خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۳:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
اصلا برانکو بدرد تیم ملی نمیخورد فقط کی روش یا مایلی کهن وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
قشنگ معلمه استقلالی های عزیز از سه قهرمانی ( هتریک ) و یک نایب قهرمانی در لیگ پرسپولیس توسط مربیگری برانکو دارن آتیش میگیرن که اعلام مخالفت مطلق دارن چون میدونن بازیکنان بی کیفیت استقلالی که الان به تیم ملی دعوت میشن دیگه در تیم ملی جایی نخواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
فعلا که در جدول بالا هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
همون لیگ پرسپولیس که گفتی درسته.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۰۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
میذاشتی یه روز بگذره بالا بودنتون آخه ۱۳۰۰ روز پایین بودین سرتون گیج نمیره یه پله بالاتر رو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
با اون شناختی که تو این چند سال برانکو از بازیکنای ایران کسب کرده بهترین گزینه از لحاظ مربیگری است اگه کسی دیگری بیاد باید چند سال باشه تازه با روحیات و تکنیک و.... بازیکنای آشنا بشه
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۳:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بدون هیچ تعصبی باید بگم
خیییر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
پخخخخ۷۷۷
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۳:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
عزیزان لطفا بدون در نظر گرفتن باشگاه پرسپولیس و استقلال نظر بدید. بحث تیم ملی هست و اگر به جام جهانی نریم یعنی 4 سال فوتبال ملی ما به طور رسمی تعطیل خواهد شد و یک نسل از ستاره های فعلی فوتبالمان خواهد سوخت.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
باشگاه عربستانی پس از چند بازی اونو انداخت بیرون حالا تیم ملی ایران اگر این مربی رو استخدام کنه واقعا شرم آوره، برانکو فقط به کمک داوران و فدراسیون می تونه نتیجه بگیره و این موضوع در سطح آسیا هرگز اتفاق نخواهد افتاد پس با برانکو منتظر سقوط بیشتر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
فقط دایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آزموده را آزمودن خطاست
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۳:۱۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تنها در یک صورت برانکو حق حضور در تیم ملی رو داره اونم اینه بدهی برانکو به پرسپولیس از جیب خوده پرسپولیس پرداخت بشه نه از طریق دولت که با دادن بدهی پرسپولیس برانکو رو بیارن ایران
Iran (Islamic Republic of)
Arman
۱۳:۲۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
کلا چرا باید کسی که تو لیگ عربستان ! خودشم تو یکی از بهترین تیم های عربستان با فوق ستاره های فراوان نتونست چند هفته دوام بیاره رو بیاریم سر مربی تیم ملی کنیم؟دیگه ما هم ندونیم خودشون میدونن که تو ایرانم چطوری نتیجه میگرفتن !!! سوت سوت سوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
نه
مایلی کهن بهتر از اینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بهتره قیده این جام جهانی رو بزنیم و تیم ملی رو 10 سال بدیم دسته یک مربی ایرانی تا قشنگ کار بکنه و یک تیم خوب بسازه برای جام های جهانی دوره های بعد.
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۳:۰۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
به نظرم گزینه خوبی نیست قبلا هم سرمربی ملی بوده جالب نبود .کی روش بهترین بود.تو آسیا اول بودیم .ولی الان دومیم..بگردن یکی بهتراز برانکو بیارن.وگرنه مربیهای ایرانی درحد برانکو داریم .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
داداش شاید سنت قد نده اما زمان برانکو ایران برای اولین و آخرین بار رنکینگ 17 جهان رو دید تازه جام ملتها2004 بدون شکست سوم شدیم تو چین که اگه یحی اون چیپ رو نمیزد تو پنالتی ها قهرمان میشدیم کجای دنیایی؟؟؟؟
همون جام ملتها کره جنوبی رو بردیم که 2سال قبل تا پای فینال جام جهانی رفته بود سواد نداری حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۴۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
دو کلمه حرف حساب بزنیم
اولا الان مربی درست داخلی دو نفر هست که هم قرارداد دارن هم اگه بیان درجا میسوزن مثل دائی و قلعه نویی که سوختن...
دوما مربی خارجی حرفه ای که تو ایران کار نکرده باشه قبلا، و حتی اگه قبول کنه و بیاد نمیتونه تو چهار ماه، حتی اسم بازیکناشو یاد بگیره
سوما قضیه رو رنگیش نکنید برانکو قبل از پرسپولیس مربی تیم ملی بوده و اینکه تو عربستان اخراج شده دلیل نمیشه مربی بدیه این حرف حرفه یه آدم بیسواده عقده ایه چون مربیهای بزرگی اومدن تو بعضی تیما نتیجه نگرفتن برکنار شدن مثالش لیپی تو چین ....
خدائیش برانکو بعد از 98 اولین بار تو 2006 راحت تیم ملی رو برد جام جهانی آلمان.. نبرد؟؟؟
تو بازیهای آسیایی 2002 اول نشدیم؟؟؟؟
تو جام ملتهای آسیا 2004 چین هم اگه داداشمون پنالتی چیپ نمیزد اول بودیم ولی بدون شکست توجه کنید!! بدون شکست! سوم شدیم...(کاری که حتی کیروش نتونست تو 8سال انجام بده حتما اونم کمک کنفدراسیون آسیا و داورهای آسیا و دولت بود؟؟؟)
 رنکینگ جهانی ایران برای اولین و آخرین بار تو دوره برانکو 17 شد یادتون رفته؟؟؟؟
تو همون جام ملتهای 2004 کره ای رو که 2سال قبل تا پای فینال جام جهانی رفته بود رو 4تا بهش زدیم...
تازه اون موقع اندازه کیروش از برانکو حمایت نشده بود..
خدا وکیلی برانکو؛ هم فوتبال باشگاهی و ملی مارو خوب میشناسه هم مربی صاحب سبکیه داداش نکنید .. نگید این حرفارو
تو کل ادوار تیم ملی از 98 به اینور زیباترین بازیهای ملی تو دوره مربیگری برانکو بود
نترس و جنگنده و منطقی بازی میکردیم برید بازیهای ملی ورو ببینید از بازیها کیف میکردیم نه فقط بچینیم تو دفاع.. هم دفاع بود هم حمله...
تو جام جهانی روسیه من جلو مراکش آب شدم فقط بکش زیرش بودیم که توپ نیاد سمت ما جلو پرتغال  و اسپانیا که میگیم بد نبودیم اتوبوسی چیده بودیم دفاع خوب
اما تو آلمان اگه یادتون باشه با بهترین پرتغال دوران بازی جنگنده ای رو انجام دادیم فیگو تو اوج بود دکو بود رونالدو تو اوج جوانی بود گمز بود و .... اونجا هم با برانکو عالی نبودیم ولی بد هم نبودیم
پس بحث رو رنگیش نکنید شما حرفاتون چرته که آره تو لیگ با حمایت قهرمان شد تو باشگاههای آسیا با مهندسی رفت تا فینال
-
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
خیر
Iran (Islamic Republic of)
Masoud
۱۳:۰۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تو این اوضاع بد اقتصادی خوب نیست
بهترین گزینه علی دایی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
دایی نه فقط مایلی کهن یا عبداله ویسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
فقط علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
مربی ایرانی مثل آقای تارتار با کمترین امکانات بهترین نتیجه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
به نظرم خیر برانکو خوب نیست، اگر بخوام کیروش با برانکو مقایسه کنم هر دو تیم ایران به جام جهانی بردن اما نمایش تیم ایران در جام جهانی زمان کیروش بسیار فوق العاده عالی بود،اما زمان برانکو زمانی که تیم ایران در اخرین بازی با نتیجه بد بازی باخت، گزارش گر ایران گفت خداحافظ برانکو.
Iran (Islamic Republic of)
نه به برانکو
۱۲:۵۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
نه قطعا مناسب نیست . برانکو هرچقدر هم تو لیگ ایران جام بیاره دلیل نمیشه که مربی ملی خوبی هم باشه، اونم با این وضعیت تیم ملی. برانکو تو کشورهای مختلف اصلا موفق نبوده حالا چون میاد ایران و با پرسپولیس که همه جوره ازش حمایت شد تا موفق بشه جام میگیره دلیل نمیشه مربی باشه که بدرد تیم ملی بخوره. برانکو مربی بزرگی نیست چون سابقه ای در تیم های بزرگ نداره. فقط میتونه نظم بده به تیم که برای تیم ملی این کافی نیست. درسته که تیم های باشگاهی باید بازیکن بسازن و مربی تیم ملی فقط بهشون بگو چطور بازی کنن ولی چون تو ایران این طوری نیست پس یه مربی جنگنده و بزرگ میخواییم.
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۱۴:۰۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آخه چرا این حرفو میزنی به ویژگیهای برانکو دقت کن بعد حرف بزن
ثانیا کیروش چه گلی به سرما زد توی هشت سال فلان قدر پول به جب زد بعدش هم رفت
ببین اگه بازهم مربی دیگه ای بیارن بایدهشت سال کار کنه آخرش هم اخراج بشه فقط پول بیت المال هدر میره.
Iran (Islamic Republic of)
بردیا
۱۲:۵۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
با توجه به شناخت چندین ساله برانکو از فوتبال ایران و موفعیت خطیر فعلی و کلاس کار او در زمینه نظم و انضباط تیمی در حال حاضر بهترین برای تیم ملی ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
با سلام، کیروش با تمام مشکلات کنار اومده بود و به هیچ کسی هم باج نمیداد. نمیخوام بگم تیمش عالی بود ولی خداوکیلی ابروداری میکرد. هر کسی جای ایشون بیاد نمی تونه. بنظرم برگردیم سراغ کیروش. این اقای بلزیکی اون اقای کروات و مربی وطنی به درد تیم های شاید باشگاهی بخورند نه تیم ملی.
Iran (Islamic Republic of)
لنگ همیشه سوراخ
۱۲:۵۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو سه قهرمانی باحمایت داوران و مسئولین برای پرسپولیس گرفت
حالا باحمایت کی میخواد بره جام جهانی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو با حمایت داور و مسئولین تیمشو با پنجره ی بسته و نمیکت خالی و بازیکنای مصدوم و هفده هجده ساله برد تا پای فینال واقعی آسیا؟؟؟!!
غرض شخصیتو وارد مسائل ملی نکن خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
با پرواز فرست کلاس بُرد. یادمون نرفته تیم ملی امکانات پرسپولیس رو نداشت. یادمون نرفته کیروش مدام از امکاناتی که دراختیار شما بود گلایه می کرد و واسه همین با باند بازیهاتون بیرونش کردین. یادمون نرفته مدارس رو تعطیل کردن که همه شما رو تشویق کنن و به بازیتون رنگ و بوی ملی بدن. درصورتی که به یه طرف ایرانی هام نیست بازی های شما.
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۳:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
ناشناس 12:58
انصافا چجوری برد فینال آسیا ؟
بدون اقتدار و با چاشنی شانس تو تک تک بازیا شانس ملموس بود و اینکه چرا پارسال تو اون گروه مزخرف چهارم شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۱۴:۰۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
فراموش نکنیم برانکو. قبلا سرمربی تیم ملی بودهاو رده بندی جهانی ایران ۱۶ و اول اسیا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
صد در صد درسته تیم ملی امکانات پرسپولیس رو نداشت
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۲:۵۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
نظر نهایی رو اعلام میکنم با دلایل زیر هرکی موافق هست با لایک و هرکی مخالف هست با ذکر دلیل دیسلایک کنه فقط خواهشن منطقی باشید دوستان:
1- برانکو مربی یکی از بهترین باشگاههای ایران بود با 3 جام قهرمانی لیگ و چند جام دیگر.
2- با اکثر مربیان لیگ برتر در ارتباط بوده و از باشگاهها و بازیکنان شناخت خوبی دارد.
3- تجربه حضور بر نیمکت تیم ملی را دارد.
4- بهترین عملکرد باشگاه پرسپولیس در زمان ایشون اتفاق افتاد.
5- از شرایط اقتصادبا خبر هست و سازش بالایی دارد.
6- شخصی منظم و با هوش بالای فوتبالی است.
7- حقوق پایینتری نسبت به مربی های خارجی دارد در صورتی که بهتر از خیلی از مربیهای خارجی هست.
8- سن مناسبی برای هدایت بلند مدت تیم ملی دارد.
9- تعصب و غیرت ایرانیها را نصبت به تیم ملی میداند و بخاطر همین هست که تمایل زیادی به حضور در ایران دارد.
10- می تواند در ایران زندگی کند.
11- کادر فنی او قوی تر از هر مربی ایرانی و خارجی فعلی هست که شرایط حضور برای نیمکت تیم ملی را دارند.
12- افراد بی نظم و دارای سن بالا را مطمئن باشید از داخل تیم ملی بیرون خواهد کرد و نسل جوان تیم و بازیکننان با غیرت را به تیم ملی دعوت خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۰۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو سه تا جام واسه پرسپولیس نیاورد، مسائل خارج از زمین جامها رو داد به پرسپولیس. از جنوب تا شمال، از شرق تا غرب کشور هر ورزشگاهی، همه داشتن می گفتن که پرسپولیس رو دارن قهرمان می کنن. برانکو کاره ای نبود، حمایت های بیش از حد از پرسپولیس باعث شد این قهرمانی های کثیف شکل بگیره.
فرمودید تجربه حضور در نیمکت تیم ملی را داره. بله داره اما یادمون نرفته با آنگولا مساوی کردیم، چقدر خوشحال بودیم که نباخته، یادمون نرفته وقتی به خاطر فرار مالیاتی دیگه ایران برنگشت، اونور مسخرمون کرد و گفت، یعنی توقع داشتین مکزیک و پرتقال رو ببرید؟!!
حقوق پایین تر می گیره، اما یاد حرف خدا بیامرز حجازی میفتم که می گفت واسه یه دلار بیشتر، مربیان کروات از کرواسی تا ایران سینه خیز میان.
اگه برانکو بیاد، تیم ملی میشه پرسپولیس. شما پرسپولیسی ها هم که می گفتید، تیم پرسپولیس، تیم ملی شماست، به مراد دلتون می رسید.
حالا من یه سوال دارم. الان همه چی تو فوتبال این کشور باید باب میل شما هوادارای تیم دوم پایتخت باشه ؟؟؟ پس بقیه ی تیم ها چی؟؟
پرسپولیس گند ترین بازی رو ارائه می ده. خودتونم می دونید. اما بیشترین بازیکن رو تو تیم ملی داره. اگه اینا تبعیض نیست پس چیه؟
بازیهاتون رو لغو و جابجا می کنن.. همه چی به نفع شماست کلا.
برانکو هم بیاد دیگه خداحافظ تیم ملی.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۳:۰۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
سند رو کن برای این حرفها و شایعات عزیز.
و بحث تیم ملی هست الان نه باشگاه پرسپولیس و استقلال
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۱۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
سند بالاتر از اشتباهات داوری که قهرمانی رو تقدیم کرد بهتون؟؟؟
مگه سپاهان شما رو نبرده بود و براتون پنالتی گرفتن؟؟
چندتا پنالتی اشتباه براتون گرفته شد؟؟؟
چند تا بازی بُرده ی استقلال رو مساوی تموم کرد؟؟
حالا امتیازها رو بشمر.
این سند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۳:۲۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آقای محترم کل داورا و فوتبال این مملکت را داری محکوم میکنی و شایعه پراکنی. مگر فقط یک جام برده پرسپولیس که به زور کمک داور و شرق و غرب کشور باشه. متوجه نیستی سه بار قهرمان لیگ شد و جامهای حذفی و سوپرکاپ ها. یعنی جنابعالی میگی کل این زحمات و جام ها به کمک داورا بودن جلل خالق عجوبه ای شما. یعنی کل جامعه داوری ما فاسدن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آقا میلاد یه کم بیشتر فکر کن شاید یادت بیاد
۰
۰
۰
.
مردم یادتان می آید
همه بازیهای جام باشگاه های آسیا، داورها هر کاری میکردند که پرسپولیس برنده بشه
فقط نمیدونم چی شد این داور فینال، زد زیر قول و قرارش، فینال رو نذاشت ببریم و نایب قهرمان آسیا شدیم!!..
آخه تیمتون چند ساله نتیجه نمیگیره چرا ناراحتیش رو اینطور بروز میدید
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۴۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آقا میلاد یه کم بیشتر فکر کن شاید یادت بیاد
۰
۰
۰
.
مردم یادتان می آید
همه بازیهای جام باشگاه های آسیا، داورها هر کاری میکردند که پرسپولیس برنده بشه
فقط نمیدونم چی شد این داور فینال، زد زیر قول و قرارش، فینال رو نذاشت ببریم و نایب قهرمان آسیا شدیم!!..
آخه تیمتون چند ساله نتیجه نمیگیره چرا ناراحتیش رو اینطور بروز میدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
پرواز فرست کلاس. اردوهای خفن، تعطیلی مدارس. مجبور کردن مردم به حمایت از تیم سوگولی. اخراج کیروش. کمک های هدایتی از اموال مردم شریف ایران. آره داش. یادمان هست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تویی که داری می گی این داورا و مسئولین فوتبال ایران هیچ دستی تو نتایج شما نداشتن!
بگو چندتا از سوپر جام هایی که بردین ، بازیش برگزار شد . یه سری که استقلال هم شکایت کرد خو باز هم فدراسیون تنهاتون نزاشت هو داخل همه ی مراحل پشت شما بود!!!!
جام حفی که برنده شدین یادتون رفته چجوری برنده شدین یا شاید هم مغز های کوچک زنگ زده شما یاریتون نمی کنه؟ بازی با سپاهان رو فراموش کردین تو نیمه نهایی جام حذفی؟ بازی با داماش دسته گل مسئولین که تمام اعصاب و روان بازیکنای داماش رو با راه ندادن تماشاگراشون بهم ریختن یادتون رفته؟
همین بار سوم که با کمک داوری قهرمان شدین یادت میاد چه اشتباهات داوری جام و از استقلال گرفت ؟ داورا چ اشتباه های خنده داری می کردن که شما دیگه لال نباشی و بتونی حرف بزنی؟
بازی های آسیاییتون کار جناب برانکو بود بالا رفتنتون یا شانس و امکاناتی که از خود تیم ملی هم دریغ شد؟
سال های قبل برا سپاهان و ذوب آهن هم که رفتن فینال این امکانات نبود؟

آیا معاون وزیر خارجه مستقیما از شما حمایت نکرد ؟
بگو چرا امکاناتی بیش از تیم ملی شما داشتین؟ که حتی صدای کی روش هم دراومده بود.
مگه همین منشا که تو یه فصل داخل دو تیم بود نگفت که امکانات استقلال خیلی از پرسپولیس کمتره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
داداش یادا رفته پرسپولیس تو این سه سال داورها فدراسیون و وزیر ورزش قهرمان کردن در این کوچکترین شکی نیست
Iran (Islamic Republic of)
Mahla
۱۹:۳۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
داداش این دوزده دلیلی نوشتی یک طرف کثیف بودن فوتبال ما هم یک طرف دعوا چی میکنین کی اهمیت به این نظرات ما میده دعوا سره بودجه بیت الماله یکی رو بدون دلیل میارن با پولی کلان فردا بی دلیل منطقی با یه پول کلان اخراج میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
البته اقای استراماچونی هم واقعاعالیه میتونه سرمربی بشه و درکنارش اقایان گل محمدی تارتار و هاشمیان باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
فقط بازی های چشم نواز دوره مایلی کهن
ایران ایران نبود ایران برزیل آسیا بود
فوتبال تکنیکی و بسیار هجومی و زیبا
Iran (Islamic Republic of)
ابو علی اهوازی
۱۲:۴۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
البته: شاید بهتر باشد که بجای هزینه فراوان برای مربی های خارجی، از مربی های سرشناسی و قهار ایرانی همچون علی دایی یا قلعه نویی استفاده گردد.

والسلام، ختم کلام!
Iran (Islamic Republic of)
Ahora
۱۳:۴۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بهترین گزینه آقا امیر قلعه نوعی هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
در حال حاضر بهترین گزینه برای سرمربی گری تیم ملی ایران برانکو هستش
Iran (Islamic Republic of)
Mohammadghasemi
۱۲:۴۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
باید مربی مثل استراماچونی بیاریم واقعا بحث استقلال و پرسپولیس نیست استرا یه مربی فوق العادست که میتونه عالی نتیجه بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
کاملا با شما موافقم خانوادشو هم اورده اینجا بهترین و معقولترین گزینه است دیدین که چه پیشرفتی استقلا کرده ...واقعا مدرن بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
از سر تیم ملی هم زیادیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
خیر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
فعلا تو این زمان کوتاه خوبه بعد از صعود دنبال یه مربی تراز اول خارجی و سبک فوتبال هجومی باشه خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بنظرم نه،الان اقایان گل محمدی و تارتار بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۳:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تارتار!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۴۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
کسی که از لیگ عربستان اخراج شده قطعا مربی خوبی برای تیم ملی نیست
Sweden
امیر
۱۲:۴۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
سلام،مربی اگه خارجی باشه لزوما مربی خوبی نیست!
باید یه مربی درجه 1 بیارن که امکاناتش فراهم نیست.
پس بهترین گزینه مربی داخلی هست مثل یحیی مثل قلعه نوئی یا حتی علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تیم ملی فردی در حد کیروش می خواهد که بهای خاصی به روح حرفه گری و شایسته یالاری و باج ندادن به بازیکن و تعصب مثال زدنی خود ایشان دارد حیف انقدر در کارش دخالت کردیم نگذاشتیم بهره کافی از از دانش و اپشن های ایشان ببریم اسپانیا پرتقال مراکش کره را عاجز کرده بودیم حالا باید نگران هنگگنگ باشیم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۳۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
انتخاب برانکو بازگشت به 15 سال قبله
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۲:۴۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
به علاوه 15 سال تجربه در ایران و دیگر تیمها این هم بگو عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو رو حتی تیم باشگاهی عربستان هم اخراج کرده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
دروضعیت بد اقتصادی کنونی بجای حیف و میل کردن بیت المال بهتره مربی باغیرت ایرانی باشه و خود بازیکنان تیم ملی هم با تعصب و جنگنده باشند نه اینکه فقط پیراهن تیم ملی رو به تن داشته باشند و براشون فرقی نکنه برد و باخت
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۲:۳۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آقای محترم این مربیهای داخلی که میگی الان سرمربی تیم باشگاهها هستن . علی دایی را هم یکبار سرمربی تیم ملی کردن اگه یادت رفته چه اوضاعی درست شد در تیم ملی یکم تحقیق کن بعد کامن بذار.
Spain
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
اقای احسان زاده ای کاش شما هم میدونستین که اون موقع چ اتفاقی افتاد-دایی رو نزاشتن کار کنه و گفتن نمیتونی ادامه بدی-به هرحال من میگم ابرانی باشه بهتره مثلا قلعه نویی-یحیی-دایی-قطبی و...منتهی باید مثل کیروش براش احترام قائل بشن وبزارن خودش کارش انجام بده و فشارنیارن
Iran (Islamic Republic of)
Arman
۱۲:۵۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
همونطوری که تونستن امیریو اول به نفت و بعد به پیروزی انتقال بدن همونطوریم خیلی شیک و مجلسی میتونن قلعه نویی یا آقا یحیی یا ... رو سرمربی تیم ملی کنن. علی دایی امروز علی دایی دیروزم نیست که یه عده به تاریخ مراجعه کنن! کسی که از یه تیم بی ستاره ستاره هایی مثل اسدی و ترابی و ... رو به ایران معرفی کرده نمیتونه بدتر از ویلموتس و برانکو باشه .اگه کسی تاریخ دوس داره فرار برانکو از برگشت به ایرانو مطالعه کنه@ :) تو این وضعیت اقتصادی بهترین گزینه داخلی هست! تو ایران هیچ مربی نیست که بدتر از ویلموتس و امثالهم باشه .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۳:۰۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
عزیزم منظورم به شخص آقای دایی نیست منظور من جو حاکم بر فوتبال ما هست چون مربی داخلی خیلی برای کارش سنگ اندازی خواهد شد و حاشیه های تیم ملی زیاد خواهد شد بخاطر این گفتم علی دایی نمیتونه در شرایط فعلی مربی تیم ملی بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تا زمانیکه فوتبال ما حرفه ای به معنای واقعی نشه مربیان حرفه ای در حد فرگوسن و مورینیو و گواردیولا و.. هم بیاریم همین آشه و همین کاسه فقط اینجا مربی خارجی پول کلانی رو به جیب میزنه و میره
Iran (Islamic Republic of)
Arman
۱۲:۳۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
با این وضعیت اقتصادی چرا باید سرمربی خارجی بیاریم؟ بهتر نیست از تولیدات داخلی مثل قلعه نویی یا منصوریان یا علی دایی و یحیی گل محمدیو حتی قطبی و ... بهره ببریم؟قلعه نویی با تجربه امروزش یا یحیی و علی دایی خیلی بهتر از امثال ویلموتس و ... هستن
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۳۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
سلام خدمت کلیه عزیزان
مربی تیم ملی باید فردی حرفه ای از نسل جدید فوتبال دنیا باشه.
اون قدیمیا دیگه تفکراتشون کهنه شده.
الان استراماچونی داره سیستم روز فوتبال رو توی استقلال پیاده میکنه،استرا یه مربی جوان مدرن و تقریبا متوسط هست.
پس ما باید یه مربی خوب جوان و مدرن بیاریم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو در حد کیروش و ایویچ نیست و مربی در شرایط سخت و بحرانی نمی باشد ولی چون روی فوتبال ما و نقطه ضعف ها و قوت ما وفدراسیون شناخت دارد فعلا گزینه خوبی است
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۲:۳۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو عالیه برای تیم ملی. آهای استقلالیهای عزیز بحث مربی تیم ملی هست نه پرسپولیس لطفا کات هایی که میذارید بدون در نظر گرفتن اینکه برانکو پرسپولیسی هست بذارید. الان بحث ما ملی هست نه باشگاه
Iran (Islamic Republic of)
آبی
۱۲:۵۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
این، پرسپولسیها بودند که کیروش کبیر رو فراری دادن

وگر نه، ما استقلالی ها، تیم ملی مون رو به باشگاه نمیفروشیم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۰۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو بیاد تیم ملی دیگه باید لوگوی فدراسیون فوتبال رو برداشت. لوگوی شما رو جایگزینش کرد. گرچه الانم اوضاع همینه. سوگولی وزارت خونه اید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو در داخل کشور و فقط باحمایتهای همه جانبه دولتی میتونه موفق باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
با این وضعیت اقتصادی صلاح نیست از مربیان خارجی تاریخ مصرف گذشته استفاده کنیم.زیرا خیلی از مربیان وطنی هستند که از اینها بهترند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آقای برانکو بدرد تیم ملی نمیخوره
سرمربی تیم ملی باید کسی باشه که دیسیپلین داشته باشه مثل کیروش
درسته که با کیروش بازی دلخواه نمیدیدیم ولی نتیجه میگرفتیم.
به نظر من با رفتن کیروش ما 8سال به عقب برگشتیم
باید کسی میومد که بهتر از کیروش باشه
مربی ایرانی به درد نمیخوره. نمیتونه بازیکنارو مدیریت کنه و فقط باعث اختلاف میشه توو تیم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
ویلموتس بهترین گزینه برای تیم ملی هست
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی
۱۲:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تاریخ مصرف برانکو درتیم قبلا به اتمام رسیده ....
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۲۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بابا هر کی میخواد سرمربی تیم ملی بشه،بشه برای ما هیچ اهمیتی نداره این اینترنتو پی گیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۲۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
مگه مربی داخلی چشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۲:۳۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
آقای محترم این مربیهای داخلی که میگی الان سرمربی تیم باشگاهها هستن . علی دایی را هم یکبار سرمربی تیم ملی کردن اگه یادت رفته چه اوضاعی درست شد در تیم ملی یکم تحقیق کن بعد کامن بذار.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۲:۲۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو در شرایط فعلی عالیه. میتونه کمک بزرگی کنه چون شناخت کافی از فوتبال ایران و باشگاهها دارد. بنظرم میتونه داخل جام جهانی هم از کیروش بهتر نتیجه بگیره. البته اگر نشد بنظرم گزینه دوم دی متئو بهتر از برانکو هم بتونه کار کنه با فوتبال ایران.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
در شرایط حاضر یک مربی داخلی بسیار خوب هم ما داربم، همه بخوبی می دانیم با وجود خوب بودن برانکو او هم دستمزد خوبی میخواهد و شرایط خاص خودش را دارد. مربی داخلی داریم که در حال حاضر می تواند با شناخت تمام و کمال تیم را سرپرستی کند و به تومان هم پول بگیرد نه ریال.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
برانکو بهتر از ویلموتس است زیرا سرنوشت تیمی که در دست می گیرد برایش خیلی مهم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
بلی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا زارع
۱۲:۲۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
به نظر من بهترین گزینه ، فیروز کریمی هست، حد اقل سرگرم میشیم