این طرح ۵۸ متری قرار بود از میدان ولی عصر به سمت خیابان ۱۲ متری ملک و سپس خیابان عضد و میدان شریعتی اراک برود تا بار ترافیک کم بشود پس اولین قدم ، تعریض و عقب نشینی خیابان جمال الدین اسدآبادی یا دوازده متری ملک است ( با اعطای تراکم تشویقی به مالکان ) . دومین قدم ساخت زیرگذر در مسیر این اتوبان است که خیابان ۱۲ متری ملک به خیابان عضد متصل شود .
شهرداری بودجه کافی برای ساخت این اتوبان ندارد ولی میتواند تراکم تشویقی به مالکان در حریم اتوبان بدهد که به ازای هر ۱ متر عقب نشینی ۲ متر در ارتفاع بالا روند
این خیابان قراره بار ترافیکی بین میدان ولی عصر و میدان شریعتی اراک را روانتر کند . پس ساخت این اتوبان ضروری است
ناشناس
۱۷:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
در جمهوری اسلامی ، مهندسان و مدیران جوان و خلاق باید خانه نشین و بیکار باشند ولی افراد بیسواد و بازنشسته و پیر و از کارافتاده به صرف اینکه بازنشسته سپاه بودند یا سابقه جبهه داشتند ، به سمت شهردار انتخاب میشوند
میتوان کل خیابان ۱۲ متری ملک ( خ جمال الدین اسدابادی ) را به زیرگذر تبدیل کرد
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
ایا در مکتب اسلام ، بلاتکلیف گذاشتن مردم صحیح است ؟؟ چرا به ساکنان حریم اتوبان ۵۸ متری اجازه ساخت و ساز و خرید و فروش املاک داده نمیشود ؟؟ اگه شهردار نمیتواند این پروژه عمرانی را به سرانجام برساند باید برکنار شود
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
با کمک و سرمایه گذاری اعضای نظام مهندسی ساختمان میتوان این پروژه را به اتمام رساند