نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رویا روشن
۲۲:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام
الهی این طفلیا چقدر ظلم شده بهشون
فراگیر جدید تامین اعتبار شدن
قبولی کادر اداری قوه قضاییه خودشون دارن دنبال بودجه میرن
مگه دادگستری مظهر عدالت نیست
این بنده های خدا دوسال بلاتکلیف موندن
من باهاتون هم دردی میکنم
انشاءالله که این برنامه فقط مختص شما باشه
و‌هفته قوه قضاییه تیرماه۹۸ شروع بکارتون باشه.
به احترام این بچه های مظلوم از سوال خودم میگذرم
خواهشا دریابید این استخدامی رو
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۲۲:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
تکلیف ۷۲۰۰ جوان چشم انتظار قبول شده در آزمون استخدامی سال ۹۶ بعد از گذراندن تمام مراحل استخدامی و بلاتکلیفی ۱۸ چیست
Iran (Islamic Republic of)
ابلاغ
۲۲:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام
حداقل 90% رو ما قبول شدگان بلاتکلیف هستیم. در نتیجه انتظار میره عادلانه سوالات رو مطرح کنید. یعنی درباره استخدام ما حداقل 5 دقیقه صحبت بشه. چرا بودجه تعیین نشده؟ کی تعیین میشه؟ آیا عادلانه است مااینقدر منتظر بمونیم. الان وارد ماه نوزدهم شدیم. اگر اقدام جدی برای تعیین بودجه صورت نگیره بعضی ها استخدام شون 2 سال هم طول میکشه. در حالیکه همه قبول شده اصلی هستیم نه ذخیره. و خواستار این هستیم هر چه سریع تر قوه قضاییه پیگیری کنه تا بودجه رو از دولت دریافت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام تاریخ دقیق شروع به کار استخدامی های ۹۶ کی هستش؟
وعده نه
انجام میدیم نه
سیاسی حرف زدن نه
مشکل چی هست ما کار نداریم
زمان دقیق بگید؟
ممنون از زحمات شما
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
باسلام.دوسال پیش ازمون قوه قضاییه رو شرکت کردیم از بخت بدمون.مضحکه فک و فامیل و مردم شدیم.خیلی از بچه ها کار موقتشون رو از دست دادن بخاطر تعهد ب قوه.
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۲۲:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام ما پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری ۹۶قوه قضاییه دوساله که منتظر صدور حکم مون هستیم یعنی واقعا ۷۰۰۰جوان ارزش ندارن که حتی یه اطلاعیه راجع به شروع کار مون صادر نمیشه خواهشمندم ازشون سوال کنند و جواب قانع کننده به ما بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر لطفا از بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه سوال کنید که ۲ سال بلاتکلیفن تعداد زیادیشون سرپرست خانواده وتعدادیشون سرپرست خواهر و مادر هستن که در کل ۷۲۰۰ نفر همه در شرایط بغرنجی به سر میبرن ممنون
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۲:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام
لطفا تاریخ دقیق شروع بکار کارکنان اداری قوه قضاییه که دو ساله بلاتکلیفیم بپرسید . از کلمه پیگیری میکنیم و درست میشه خسته شدیم ما جواب قانع کننده میخوایم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
آقای اسماعیلی ! ما قبول شدگان آزمون سال 96 به اومدن شما امید داشتیم و داریم.امیدمون رو نا امید نکنید.خسته شدیم به خدا
Netherlands
سعید
۲۲:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
خبرنگاران محترم خواهشمندم درمورد ازمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه که سال 96 برگزار شد و 7200 نفر قبول شده همچنان بلاتکلیف هستن سوال کنید.رییس قوه قضاییه نمایندگان مجلس همه و همه خبر دارن ولی هیچ اقدام عملی نمیکنن و همش میگن مشکل بودجه هست.تقصیر ما چیه؟ گناه ما چیه؟ زندگی خیلی ها داره متلاشی میشه.چرا فقط شعار میدن چرا همش حرف میزنن فقط چرا اقدامی نمیکنن؟ ایا 2 سال کم مدت کمی هست؟؟ایا بچه های خودشون هم بودن اینطوری بیخیال بودن؟؟نابود شدیم چرا متوجه نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۲۲:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
باسلام،لطفاازبلاتکلیفی ۲ساله پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه بپرسید و۷۰۰۰نفر روازاین بلاتکلیفی رها کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
حس خوب قبولی با این بلاتکلیفی به استرس و مشکلات مالی و فرسودگی نیروهایی که هنوز شروع بکار نکردند مبدل شده
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
لطفا" زمان دقیق شروع به کار و همچنین مشکل نبود بودجه که فقط انگاری برای آزمون کادر اداری قوه قضائیه است اما وزارت بهداشت آزمونش رو بعدتر از ما برگزار کرد و الانم سر کارن و همچنین چندماه پیشم دستگاه های اجرایی آزمون دادن بودجش یکی دو روز پیش دادن چرا بودجه آزمون قوه رو نمی دن مگه ما چه گناهی کردیم که آزمون دادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
من قبول شده آزمون استخدامی کارکنان قوه قضاءیه سال96هستم چرا پس از 19 ماه هنوز بودجه تخصیص نیافته و چرا کسی پیگیری این همه قبول شده ای که بلاتکلیف هستن نیست.ما 7 هزار نفر تا کی باید منتظر بمونیم که مسئولین راضی بشن.ادردمونو به کی باید بگیم.چرا همش شعار میدن که میخواییم اشتغال رو سروسامان بدیم ولی هیچ کس قدمی در این راستا برنمیداره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۲۲:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام خواهشمندم بعد از چند سال بلاتکلیفی پرونده استخدامی ۷۲۰۰کادر اداری قوه قضائیه را در راه رضای خدا پیگیری نمائید
Iran (Islamic Republic of)
احمدسامانلو
۲۲:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
باسلام و احترام
لطفا از میهمان محترم برنامه بپرسید که .........
۱-آیا آزمون استخدامی کادر اداری قوه که سال ۹۶ برگزار شد مجوز داشته است یا خیر!؟ که البته طبق قانون مجوزدارد..
۲-آیا تاوان مشکلات و درگیری های بین دولت و قوه قضائیه را باید ما جوانان جویای عدالت بدهیم ،جوانانی که مدت مدیدی بیکار هستند و در انتظار امضا یکی از همین خادمینی که خود ملت روی کار آوردند می باشند..!؟
۳-آیا فرزندان و آقا زاده های این مسئولین پرتلاش هم به اندازه ما جوانان تحصیل کرده انتظار استخدام می کشند یا با بند《 پ 》بدون رعایت هیچ تشریفاتی پست و مقام میگیرند!؟
۳-آیا یکی از مشکلات جدی قوه قضائیه اطاله دادرسی نیست و مجلس و دولت همیشه این مهم را به قوه تذکر نمی دهند پس چرا با جذب کادر اداری و قضات برای تسریع در امر رسیدگی مخالفت میکنند؟!
۴-آیا رئیس قوه مقننه که با فربه شدن قوه قضاییه و دولت از کارمند مخالفند دغدغه فربه کردن شکم فقرا و مستضعفین و بیکاران را نیز دارند!؟!
۵-آیا مسئولین مجلس و دولت و قوه قضاییه پاسخگوی آن شخصی که از فرط بیکاری و نداری و البته بی خیالی مسئولین وعقده گشایی برخی؛ که در انتظار اشتغال در قوه به سر می برد و برای امرار و معاش و اجاره بهای منزل ،النگوهای دختر کوچکش را فروخت نزد ایزد منان هستند!؟(و تذکر این امر که خیلی از پذیرفته شدگان پس از طی مرحله گزینش از محل کار قبلی خود اخراج شده اند)
Iran (Islamic Republic of)
محمود گلشاهی
۲۲:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
استخدام کادر اداری قوه قضاییه چی شد؟؟؟؟؟؟؟ بخدا انصاف نیست
Iran (Islamic Republic of)
کارمند منتظر
۲۲:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام وقتتون بخیر
لطفا ازشون در مورد تاریخ دقیق شروع به کار استخدامی کادر اداری ۹۶ قوه قضاییه مه ۲ سال گذشته است بپرسین؟(((*** تاریخ دقیق شروع به کار)****. ازبس تو این دو سال گفتن پیگیر مسله هستیم اما خبری نشد خسته شدیم، لطفااا خواهشاااااااااااا ***تاریخ دقیق شروع به کارو**** بپرسین.
به خدا خسته شدیم، وقتی شرکت کردم۲۷ سالم بود و الان ۳۰ سال. بماند فشارهای اقتصادی و مالی ....بماند فشارهای روحی و روانی...بماند که ۱/۲ عمرمون ما دههی شصتی ها تو استرس رفت و هنوزم که هنوزه بیکار .....
توروخدا....بپرسین کی شروع به کاره، لطفا با جواب فقط ما پیگیریم و پیگیری خواهیم کرد سر و ته قضیه رو هم نیارین.
ما جوانان انقلابی به خدا خسته شدیم، بی پولیم، بیکاریم، تحت فشاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام چرا سوال من در مورد نیروهای مشغول در شورا ی حل اختلاف در بین سوالها نیست ؟ چراهیچ اراده ای برای تعیین تکلیف شوراها وجود ندارد ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام
لطفا به کمک کنید شرایط ما روشن شه ... بلاتکلیفی خیلی وحشتناک ه فقط 7200 نفر نیست خانواده هامون هم هستند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۲۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام لطفا" وضعیت آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه که در سال ۹۶ آزمون دادیم و نزدیک به ۲سال است که طول کشیده رو پیگیری فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
الف.آ
۲۲:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام
از آقای سخنگو، بپرسید جداً، قرار کی ما پذیرفته شدگان آزمون قوه قضاییه بریم سرکار؟دوسال دیگه، سه سال دیگه پنج سال دیگه، ده سال دیگه، مگه عمر ما چه قده؟
شرم بر این بی برنامگی ها،بعد بیست ماه صدای ما را چه کسی قرار است بشنود؟
Iran (Islamic Republic of)
کادر اداری قوه قضاییه
۲۲:۱۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام.
لطفاازسخنگوسوال بفرمایید درسته اول تیرجذب کادر اداری آزمون ۹۶شروع مبشه؟؟
Czechia
فرشته
۲۲:۱۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام لطفا در مورد شروع به کار 7000 نفر از قبولین آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه هم سوال بفرمایید.حدود 18 ماه از برگزاری آزمون گذشته اما خبری از شروع به کار نیست.خیلیامون شغل قبلیمون رو از دست دادیم به امید اینکه قراره جذب بشیم.خیلیا متاهلن و بچه دارن و اجاره خونه می دن.لطفا پیگیر باشید تا به زودی گره از این مشکل برداشته بشه.البته جواب ما این نیست که قوه مشکلی نداره و مشکل از سازمان بودجست چون خودمون این رو می دونیم.ما جواب اساسی می خواییم.مشخص شدن تکلیفمون رو می خواییم.
Iran (Islamic Republic of)
Lawyer son
۲۲:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
باسلام و عرض ادب از تمامی عزیزان بخصوص پذیرفته شده گان آزمون کارکنان اداری قوه قضائیه 96

از ایشان لطفا سوال بفرمایید که چرا به هرکس داد میبریم به جای دیگر مارا راهنمایی میکند.. میگویند مشکل بودجه است. باتوجه به اینکه 7228 نفر از جوانان این مرز و بوم اکثرا سرپرست خانوار هستند و باتوکل به خدا و امید روزی حلال تشکیل خانواده دادن و هزار گرفتاری دیگر که قطعا اکثریت اونها مالی است، چرا اینگونه است که ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه باید اظهار بی اطلاعی کند از وضعیت ما؟؟؟ بخدا راه طولانی را طی کرده ایم... ما شایسته ترین افراد بوده ایم که به این مرحله رسیده ایم چرا این راه طولانی و درد و رنج ما باید در حد بی اطلاعی بماند و نباید کارمان انجام شود؟؟؟؟
شمارا به خدا دوسال استرس و اضطراب و نگرانی خانواده های ما تاکی؟؟؟؟
لطفاً این پروسه را تسریع فرمایید و نگذارید در پهنای بروکراسی اداری بماند...
از ریاست محترم قوه قضاییه خواستاریم مانند دیگر اقدامات قاطع خود که در راس همه آنها عدالت و انصاف قرار دارد، وضعیت استخدامی مارا تسریع نماید و وضعیت بوجه مارا از فرایند بی اطلاعی به اتمام این پروسه، تغییر نماید.
باتشکر و سپاس از عزیزان باشگاه خبرنگاران جوان که فرصت سخن گفتن را به صورت مستقیم به ما دادده اند تا حقوق ما را احقاق نماید
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۲۲:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
تو رو قران تکلیف پذیرفته های قوه در سال ۹۶ رو روشن کنید خدا رو خوش نمیاد دوسال بلاتکلیفی .زندگیمون بهم ریخته
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام و تحیت
لطفا از سخنگوی محترم بپرسید چرا کاری در مورد قبول شدگان کادر اداری قوه نمیشودچرا حکم زده نمیشه لاقل حکم انشائی که میشود،با در نظر گرفتن اینکه کارمند کم است و رسیدگی به پرونده ها با کندی انجام می گیرد موجب اطاله دادرسی می شود
از ان مقامات درخواست رسیدگی فوری داریم
Iran (Islamic Republic of)
منتظرحکم
۲۲:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام.تو رو به جان عزیزانتون قسم میدم صدای ما بشید و درباره تاریخ شروع به کار کادر اداری قوه قضاییه ازشون سوال کنید؟کی باید جواب زندگی و عمر 7000جوونی که دو سال به بازی گرفته شده رو باید بده؟بخدا زندگی همه مون از هم پاشیده بیکاریم بی پولیم و از همه بدتر ابرو و شخصیت مون زیر سوال رفته همه میپرسن کی میربن سرکار پس؟تو رو خدا ازشون بخاید یه تاریخ دقیق به ما بدن گوش مون از تاریخ ها و وعده های الکی و اطلاعیه های مبهم پرشده.حداقل حقمونه که یه تاریخ ذقیق بدن مردیم از بلاتکلیفی خدا دادمون برس.؟
United States of America
k m
۲۲:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام متاسفانه آقای سخنگو تا بحال در مورد استخدامی کادر اداری قوه قضائیه حتی یک کلمه هم صحبت نکردند واقعا از شما درخواست میکنم این سوال حیاتی رو بپرسید و جواب بخواهید که تاریخ دقیق شروع به کار ما چه وقت خواهد بود واقعا خسته شدیم نمیدانم این مسئولین دارند چیکار میکنند
استرس و نگرانی از یک طرف و بی پولی و گرانی و فقر از طرف دیگر این ۷۰۰۰ نفری که در این ازمون شرکت کردند بخداوندی خدا گناه نکردند که دارند این جور عذاب میکشند
ما که دستمون به جایی نمیرسه ولی از شما خبرگزاری محترم تقاضا دارم کمکی بکنند ببینند مشکل کار کجاست باید چیکار کنیم...
لطفا انعکاس بدهید و نتیجه را اعلام بفرمائید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام
لطفا در مورد این که مشکل شروع به کار کادر اداری قوه قضاییه که در ازمون سال 96 پذیرفته شده اند سوال بپرسید.
خواهشا بپرسید مشکل کجاست که بعد از 2 سال انتظار ما هنوز نمیدونیم تکلیفمون چی هست.
عده زیادی به علت تحقیقات گزینش که انجام شد کار خود رو از دست داده اند و هیچ کس پاسخگوی ما نیست.
چرا باید بودجه ازمون های بعد از ما به راحتی تامین بشه اما خبری از بودجه شروع به کار ما نباشد.
ایا مشکلات بین دو قوه باعث این بلاتکلیفی شده است؟
ایا کم کاری سازمان برنامه بودجه باعث این مشکل شده است؟
مگر خود اقای رئیسی و یا دادستان کل و اقای سخنگو از کمبود نیروی انسانی حرف نزدند.چرا هیچ کدام هیچ کاری انجام نمیدهند.
شما رو به خدا قسم میدم این سوالات را بپرسید و مشخص کنید مشکل کجاست که اینگونه با زندگی 7228 جوان بازی شده است.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
خراسان شمالی-بجنورد
۲۲:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام چرا تکلیف ما رو مشخص نمی کنند تاریخ دقیق شروع به کار رو نمگن
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام
لطفا در مورد این که مشکل شروع به کار کادر اداری قوه قضاییه که در ازمون سال 96 پذیرفته شده اند سوال بپرسید.
خواهشا بپرسید مشکل کجاست که بعد از 2 سال انتظار ما هنوز نمیدونیم تکلیفمون چی هست.
عده زیادی به علت تحقیقات گزینش که انجام شد کار خود رو از دست داده اند و هیچ کس پاسخگوی ما نیست.
چرا باید بودجه ازمون های بعد از ما به راحتی تامین بشه اما خبری از بودجه شروع به کار ما نباشد.
ایا مشکلات بین دو قوه باعث این بلاتکلیفی شده است؟
ایا کم کاری سازمان برنامه بودجه باعث این مشکل شده است؟
مگر خود اقای رئیسی و یا دادستان کل و اقای سخنگو از کمبود نیروی انسانی حرف نزدند.چرا هیچ کدام هیچ کاری انجام نمیدهند.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام راجع به شروع به کار 7228 جوان و خانواده منتظر استخدامی قوه قضایه بپرسین.. خواهش میکنم سوال بپرسین به خدا بیکاری و بی پولی بد دردیه
Iran (Islamic Republic of)
هانی
۲۲:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
باسلام و احترام.لطفا ازشون بپرسین تا کی قراره این وضع ادامه پیدا کنه؟ اگه بچه خودشونم بود همین برخورد رو داشتن؟ بابا وضعمون خوب نیست ب کی بگیممممم؟؟؟؟؟؟ تا کی منتظر بمونیم؟ چرا همش میگین پیگیریم ولی بعد 19 ماه هیچ خبری و اطلاعیه ای نیست؟؟؟؟؟
France
mehdi
۲۲:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام، لطفا از ایشان سوال بفرمایید که تکلیف ۷۲۰۰ جوان پذیرفته شده در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه سال ۹۶ که تمام مراحل رو طی کردند و ۱۹ ماهه منتظر صدور ابلاغ حکم استخدامی شان هستند چی شده؟؟؟ آیا حق ندارند تکلیف زندگی شان مشخص شود؟؟؟ آیا حق ندارند بدانند شروع به کارشون از کی هست؟؟؟ عاجزانه تقاضا دارم سوال بفرمایید... سپاسگذارم از شما
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۲۲:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
باسلام لطفا ازسخنگو علت این تاخیر درعدم تخصیص بودجه جهت صدورابلاغ انشایی پذیرفته شدگان ازمون کادراداری قوه قضاییه درسال۹۶ رابپرسیدواینکه چطور ممکن است ازمونهای بعد ازان من جمله ازمون فراگیر ششم که چند هفته پیش نتایج اولیه اش اعلام شده وسایر ازمونها به این سرعت تخصیص اعتبار شده ولی برای این ازمون قوه تخصیص داده نمی شود. مشکل ار کجاست چرا به جد پیگیر بودجه نیستند.شایان الذکر است که تاکنون هرپاسخی داده اند بصورت "درحال بررسی هستیم ویا درحال رایزنی هستیم " بوده است .تعدادهفت هزار وچندنفر لنگ درهواست. وبیکار درخانه نشسته اند. ودرضمن اخیرآ رئیس سازمان برنامه وبودجه جناب دکتر نوبخت درپاسخ به سوال خبرنگار دراین خصوص اظهار بی اطلاعی نمودنده اند. پس چگونه ممکن است درحال رایزنی باشند ولی ایشون هنوز بی اطلاع هستند. لطفا لطفا لطفا این سوال را مطرح ویک جواب منطقی دریافت نمایید باتشکر ازعوامل صدا وسیما
Iran (Islamic Republic of)
بصیر
۲۲:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام ما چگونه می توانیم مستقیما با آقای رئیسی مقام محترم قوه قضائیه برای حل مشکل دادرسی دیدار داشته باشیم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام. لطفا در مورد تاریخ دقیق شروع به کار قبول شده های آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه که بعد از گذشت ۱۹ ماه از آزمون و طی نمودن کلیه ی مراحل استخدامی کماکان منتظر اقدام مسئولین هستند، سوال بفرمائید.
France
بهروز
۲۲:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
لطفا قبولی های کادر اداری قوه قضاییه رو بعد از 19 ماه بلاتکلیفی رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام خواهشا عاجزانه موعد دقیق شروع به کار پذیرفته شدگان ازمون سال 96 قوه‌قضاییه را بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
چقدر زياد كى ميره اينهمه راه رو ٤٨ ساعت طول ميكشد تا سوْال ها مطرح شود. كوتاه و خلاصه سوْال كنيد كه نتيجه بگيريد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
باسلام اقای سخنگو قو ه قضاییه تکلیف نیروی استخدامی دادگستری سال 96 چه می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
لطفا به داد قبول شدگان آزمون قوه قضایبه سال ۹۶ برسید.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
تا الان هیج آزمون استخدامی اینقدر درامد زایی نداشته واسه ارگانهای انحصاری مختلف
اینها همه از جیب ما مردم بیگناه بناحق گرفته شد
آخرشم ینهمه بلاتکلیفی
Iran (Islamic Republic of)
22
۲۱:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
خواهشا فرافکنی رو بذارید کنار و خیلی شفاف بگید چرا تا الان نتونستید مارو جذب کنید؟؟؟؟
شفاف جواب بدید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام
لطفا سوال بپرسید بعداز ۱۹ماه چرا استخدامی قوه تعیین تکلیف نمی شوند
ماکه هرموقع مراجعه کردیم درجواب گفتن درحال پیگیری هستیم تاکی پیگیر خواهند شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام و تبریک عید سعید فطر.
لطفا در مورد بلاتکلیفی 7200 پذیرفته شده ی آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه سال 1396 که کلیه مراحل استخدامی رو گذروندن ولی هنوز ابلاغ انشایی ویا شروع بکار رسمی آنها صادر نشده بپرسید!
مسئولان مربوطه مشکل این استخدامی رو بودجه و تامین نشدن اعتبار این استخدامی از جانب دولت میدونن!!!!
چرا با گذشت دو سال از این استخدامی مشکل بودجه رفع نشده، آیا مقصر دولته یا مسئولان قوه قضاییه!!!!
حالا با آمدن آیت الله رئیسی بعنوان رئیس دستگاه و دادن قول های پیگیری کردن و برطرف کردن این مشکل، این پیگیری ها به کجا رسیده!!!؟
و در یک زمان بندی مشخص به پذیرفته شدگان اعلام کنید که چه موقع مشخص میشود این مشکل حل شده!!!!!!
و از شما خبرگزاری yjc بعنوان صدای 7200 جوان منتظر حل این مشکل میخوایم، این مشکل رو با سخنگوی محترم در میان بزارید!
و جوابشو تو خبرگزاری خوب و پرکارتون بزارید!
باتشکر و ممنون از مدیریت و پرسنل محترم باشگاه خبرنگاران جوان که این بخش رو تدارک دیدین
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۱:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام لطفا درمورد بلاتکلیفی7200نفر جوون بیکار استخدامی قوه سوال کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
به مقامی
۲۱:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام و ادب:تو رو خدا ،تو رو بجان بچتان لطفا اعلام کنید ،چ تاریخی شروع به کار ۷۲۲۸جوان قبول شده ازمون قوه قضاییه سال ۹۶میباشد؟این همه گرفتاری بدبختی ،دلمان ب این استخدامی خوش بود .شما بفرمایید ما چه کار کنیم؟؟؟خواهشا جواب قطعی به ما بدید،خسته شدیم از بلاتکلیفی ،از وعده ...تو رو قران رسیدگی کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
مددکار
۲۱:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام و درود حتما حتما در مورد تاریخ دقیق شروع به کار سوال کنید خیلی دیگه خسته شدیم خیلی دیگه بدبختی کشیدیم یه روز خودتون رو جای ما بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
re
۲۱:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
مقصر بلا تکلیف ماندن این همه جوان (#7200) کیست ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام

خواهشا از ایشون در مورد بلاتکلیفی بیش از یک سال و نیم 7200 نفر از جوانان در آزمون کادر اداری قوه قضائیه سال 96 با وجود اتمام همه مراحل جذب سوال کنید که زندگی آن ها به دلیل مشکلات فراوانی در آستانه ی فرو پاشی قرار گرفته هر چه زودتر این مشکل عدم تامین بودجه را حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
بابا بسه دیگه، همه ۷۰۰۰ نفر با هم اومدن دارن کامنت میزارن؟ یه ذره جنبه داشته باشید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران باشگاه خبرنگاران جوان
لطفا از سخنگوی قوه قضاییه بخواهید که در مورد تامین اعتبار استخدامی قوه‌قضاییه سال ۹۶ که نزدیک به دوسال است که منتظر شروع به کار هستیم ولی هنوز عدم تامین اعتبار را مطرح می کنند انشاءالله با پیگیری و پرسش شما خبر امیدوار کننده ای دل این ۷۲۰۰ نفر شاد شود.
با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
بیچاره
۲۱:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام.
لطفا به سخنگوی قوه بگید
بعد حدود دو سال این حرف شما که
*ما در حال رایزنی جهت تخصیص بودجه با سازمان برنامه بودجه هستیم*
جواب تکراریه
جواب تکراریه
جواب تکراریه
جواب تکراریه
جواب تکراریه
جواب تکراریه
ما 7200 نفر فقط و فقط و فقط یک چیز میخوایم
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
زمان دقیق شروع به کار
Iran (Islamic Republic of)
ن ا ش ن ا س
۱۲:۴۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
بحرطويل نوشتى واقعا معلومه از بيكارى رنج ميبرى
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۲۱:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
باور کنید هیچ سوالی مهمتر از بلاتکلیفی ۲ ساله ۷۰۰۰ نفر از قبول شدگان کادر اداری قوه قضائیه نیست، ما یه زمان دقیقققققققققق میخوایم ،در حال پیگیریه رو چند ماهه دارن میگن،زمان کاملا دقییقققق بگن ، دیگه خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام
آیا آزمون استخدامی قوه قضائیه سال ۹۶ دارای مجوز برای برگزاری بوده یا نه؟
اگه دارای مجوز بوده چرا بودجه اختصاص ندادن؟
برای همه استخدامی ها بودجه نیست یا فقط برای ما نیست؟
اگه بودجه نیست چرا از محل دارایی خود قوه بودجه اختصاص نمیدن؟
لطفا حتما این سوالات رو بپرسید و در مورد شروع به کار یه تاریخ مشخص کنید الان ۲ ساله بلاتکلیفیم
من خودم بخاطر فقر و بیکاری زندگیم داره از هم می پاشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
در اینکه همه مسئولین پیگیر استخدامی 7200 هستند شکی نیس ولی چرا تا الان به نتیجه نرسیده است ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
مشکل اصلی جذب قبول شدگان آزمون استخدامی چیست و کدام نهاد دولتی یا معاونت قوه به صورت غی قانونی عمل کرده است ؟؟؟؟ لطفا معرفی شود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام
دلیل بلا تکلیف ماندن قبول شدگان آزمون استخدامی چیست و چرا تاکنون هیچ خبر و اطلاعیه درست حسابی منتشر نمی شود ؟؟؟
چرا تاکنون قوه از جذب این تعداد افراد (7200)عاجز مانده است ؟؟؟؟
Luxembourg
یاعلی
۲۱:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام وادب .ضمن تشکر از برنامه بسیار خوبتان که انصافا پل ارتباطی بسیار زیبا است بامردم.لطفا خدمت آن مقام محترم بفرمایید همانطور که مستحضرید در مجموعه دادسرا اکثروظیفه دادیاران.بازپرسانونهایت دادستانها برابر قانون وظیفه رسیدگی به پرونده ها مرحله تحقیق و نهایتا منجر به قرار می گردد نه حکم ودر هیچ جایی هم از قانون منع پیشرفت ازدادیاری به بازپرسی و معاون دادستانی برای خواهر ها بیان نگردیده ولی متاسفانه شاهد تعداد انگشت شماری ازارتقا خانم ها هستیم با انتساب برادر انقلابی وارشمند جناب آقای ریسی ریاست محترم قوه قضاییه انتظار داریم عنایت ویژه ای به این مهم گردد . لطفا حتما محبت فرمایید خدمت جناب آقای سخنگوی معزز بیان فرمایید .باسپاس
Iran (Islamic Republic of)
Tuba
۲۱:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام ، لطفا از ایشون در مورد شروع به کار استخدامی های کادر اداری قوه قضاییه ک سال ۹۶برگزار شد سوال کنید، یه تاریخ دقیق اعلام کنن ، تا کی باید ۷۲۰۰نفر چشم انتظار باشند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۱:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
خواهشمندم پیگیر وضعیت ما استخدامی های آزمون اداری قوه قضاییه سال ۹۶ باشید که بعد از ۱۹ ماه انتظار و گذراندن تمامی مراحل استخدامی حتی آموزش بدو خدمت به دلیل تامین نشدن بودجه و اعتبار هنوز در بلاتکلیفی کامل به سر می بریم.
Iran (Islamic Republic of)
مدرس
۲۱:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام و وقت بخیر خواهش میکنم در مورد زمان شروع به کار پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه 96 سوال بفرمایید, 19 ماه از زمان آزمون گذشته اکثرا کار قبلی رو به امید این شغل رها کردیم و الان بیکاریم تو این شرایط اقتصادی. بارها از طریق نمایندگان سوال پرسیدیم اما متاسفانه مسئولین فقط به یک پیگیری بسنده میکنن, لطفا به جواب پیگیری میکنیم راضی نشید و یک تاریخ دقیق از ایشون بپرسید. تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
تورو خدا راجب این ۷۰۰۰ نفری که از ۹۶ تا حالا چشم انتظارن ازشون بپرسید یه پاسخ قطعی ازش بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
باعرض سلام و خسته نباشید
لطفا از سخنگوی محترم قوه قضاییه سوال بفرمایید *تاریخ دقیق شروع بکار پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه چ زمانییست*
با توجه ب اینکه تعداد ۷۲۲۸ نفر از پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه تمامی مراحل جذب اعم از گزینش،مراحل پزشکی،تعهدوتحلیف رو گذرانده اند ولی هنوز پس از گذشت ۱۹ ماه دعوت بکار رسمی نشده اندو باتوجه ب اینکه خیلی از این دوستان مجبور ب استعفا از شغلهای قبلی خود شده اند و در حال حاضر نیز با توجه ب تعهدی ک از ایشان گرفته شده است(توسط قوه قضاییه) قادر ب اشتغال در جاهای دیگر نمیباشند فلذا همه دوستان با مشکلات عدیده ای روب رو شده اند پس از این انتظار هست ک بسرعت و با شفافیت و صداقت کامل ب این موضوع رسیدگی و پاسخ قطعی و منطقی ک همان تاریخ دقیق شروع بکار میباشد ب این ۷۲۲۸نفر از جوانان کشور داده شود..سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
تعیین تکلیف نیروهای شورای حل اختلاف بعداز 15 سال
Iran (Islamic Republic of)
متصدی م
۲۱:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
بپرسید درسته که قراره پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه توی هفته قوه قضاییه جذب بشن؟؟ این همه کامنت در مورد این موضوعه لطفا بپرسین از ایشون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام لطفا درموردتاریخ آغازبه کار پذیرفته شدگان آزمون 96 سوال بپرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
استخدام نیروهای شورای اختلاف بعداز 15 سال
Canada
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
اول شفاف سازی .بعد اخراج همه کهنسالان 60 ساله تا جوانان از افسرده گی و بیکاری نجات یابند .فقط استخدام قشر جوان و هیچ کس در این وصعیت بیکاری جوانان دو شعله باشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام . چرا به پرونده های حسین فریدون و جهانگیری با این همه تاخیر و اغماز رسیدگی می شود ؟ آیا واقعا قوه قضائیه قدرت برخورد با دانه درشت ها را ندارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
بندرعباس
۲۰:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام وخسته نباشید
لطفا درمورد زمان دقیق شروع ب کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارمتدتن قوه قضاییه سوال بفرمایید خسته شدیم از انتظار،با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
درمورداطاله دادرسی بپرسید چرا باید پرونده اثبات مالکیت من بیش از سی سال هستش هنوز حکم بدوی صادر نشه و هرسری به بهانه های واهی از صدور حکم طرفه میرن تا الان برای این پرونده چندین قاضی عوض شده ولی دریغ از حکم بدوی
ابتدای امر پرونده در دهدشت بود
بعد از چندین سال ارسال شد یاسوج
حدود ۵سالی هم هست فرستادن بخش مارگون شهرستان بویراحمد
محض رضای خدا بپرسید از ایشون تمام زندگیم هزینه کردم جوانیم و عمرم رفت ولی حکمی صادر نشد چراا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شورای حل اختلاف
۲۰:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
ما بچه های شورای حل اختلاف بعداز 14 سال هیچ کس بفکرمون نیست .
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
شما رو به همه مقدسات قسم تکلیف این جوونای بلاتکلیف استخدام کادراداری قوه ۹۶ را روشن کنید
Canada
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
قوانین باید بازدارنده باشه .قانون چک باید مثل امریکای شمالی باشه .اگر چک بی محل بود به اندازه مبلع چک .چک دهنده و چک گیرنده جریمه بپردازند .کسی دیگه جرات چک کشیدن بدون محل نخواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
چک گیرنده! اون چرا باید جریمه بشه!؟
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام .لطفا تاریخ دقیق شروع بکار کادر اداری قوه قضاییه که آزمون سال ۹۶ برگزار شد رو بپرسید.تاکید میکنم تاریخ دقیق !!
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۰:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام.از شما خواهش میکنم در مورد ۷۰۰۰جوان بدبخت ک درگیر آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه سال ۹۶شدن بپرسین.بعد از ۲۰ماه تازه میگن بودجه نیست.در صورتیکه همه ی کارای مربوطه انجام شده
برای بقیه بودجه هست واسه ما نیست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بیژن
۲۰:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
نا امیدمون نکنید
بلاتکلیفی ۷۰۰۰ از کارکنان اداری قوه قضاییه
Netherlands
Ali
۲۰:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
لطفا تکلیف پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه که سال۹۶ازمون دادیم را مشخص نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
یک جوان
۲۰:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
جناب اقای اسماعیلی باید قوه هر چه سریهتر کاری عملی بکند وچهره قوهرو که دوسال هست در این ازمون خدشه برداشته اصلاح کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام
مباحث مربوط به شفافیت آرای قضات و قرار گرفتن آن در دید کارشناسان و عموم مردم کی عملیاتی میشه کافیه یه قاضی تو یه شهرستان آشنا داشته باشی تا بتونی یه نفر رو تو هر جای ایران که فکرشو بکنی به دردسر بندازین
تجدید نظر ها هم واسه حفظ ارزش رای قضات معمولا بیشتر تایید نظر شدن تا تجدید نظر
دلال و کارچاق کن هم به شدت تعدادشون زیاد شده لطفا فکری کنید
Iran (Islamic Republic of)
یکی از پذیرفتگان دادگستری
۲۰:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
"پیگیری میکنیم "

" با سازمان اداری واستخدامی و یا سازمان برنامه و بودجه باید جلسه تشکیل دهیم "

این وعده ها را چندین ماهه داریم میشنویم
ولی هیچ اقدامی نشده
Iran (Islamic Republic of)
یک شهروند
۲۰:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
جناب اسماعیلی یک سوال اگر شما به جای من بودید ودوسال الاف وبلاتکلیف در مورد قوه چه فکری میکردید به خدا این عمل کرد در تراز قوه قضایه انقلاب نیست
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
لطفا درباره تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون اداری قوه قضاییه سال 96 که بعد از 19 ماه و بعد از گذراندن معاینات پزشکی و کلاسهای بدو خدمت و حتی دادن تعهد ده ساله،خبری از شروع کار نیست و بلاتکلیفند؟
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۲۰:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
لطفا بپرسید دولت که واسه هر تاخیر در ایفای تعهدات از مردم خسارت میگیره آیا برای این دوسال بلاتکلیف گذاشتن ما واسه استخداممون حاضره عدالتو اجراء کنه به ماخسارت بپردازه خدا میدونه خودم و خانوادم از این وضعیت چقدر در عذابیم و جدای از فشار روحی ازنظر اقتصادی در چه وضعیت بدی بسر میبریم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۰:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام
لطفا در مورد این که مشکل شروع به کار کادر اداری قوه قضاییه که در ازمون سال 96 پذیرفته شده اند سوال بپرسید.
خواهشا بپرسید مشکل کجاست که بعد از 2 سال انتظار ما هنوز نمیدونیم تکلیفمون چی هست.
عده زیادی به علت تحقیقات گزینش که انجام شد کار خود رو از دست داده اند و هیچ کس پاسخگوی ما نیست.
چرا باید بودجه ازمون های بعد از ما به راحتی تامین بشه اما خبری از بودجه شروع به کار ما نباشد.
ایا مشکلات بین دو قوه باعث این بلاتکلیفی شده است؟
ایا کم کاری سازمان برنامه بودجه باعث این مشکل شده است؟
مگر خود اقای رئیسی و یا دادستان کل و اقای سخنگو از کمبود نیروی انسانی حرف نزدند.چرا هیچ کدام هیچ کاری انجام نمیدهند.
شما رو به خدا قسم میدم این سوالات را بپرسید و مشخص کنید مشکل کجاست که اینگونه با زندگی 7228 جوان بازی شده است.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سلام.
۲۰:۲۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام.باگذشت 8سال ازپرونده نگین خودروافتاب ومصادره اموال وماشین های توقیفی حسینی به حساب دادسرا.پول شاکیان روچرابرنمیگردونید .
-
حسن
۲۰:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام. سوال بپرسید که تکلیف قبول شدگان ازمون کادر اداری قوه قضاییه بعد از ۱۸ماه چیست؟چرا هنوز بکارگیری نشده اند؟این بلاتکلیفی تا کی ادامه دارد؟ چرا بودجه دستگاهههای اجرای ی که بعد از ما امتحان دادند تامین شده ولی بودجه کارکنان اداری قوه قضاییه میگن تامین نیست ایا این تبعیض وبیعدالتی نیست؟ مشکل را حل کنند توپ را درزمین همدیگر نیندازند برخی ها با امید این کار ازدواج کردند برخی ها کار قبلی خود را باامید این کار رها کردند و.... لطفا توجیه نکنند بلکه پاسخ قانع کننده بدهند
Germany
بلاتکلیف
۲۰:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
چراااااا تکلیف ۷۰۰۰نفر قبرلی ازمون قوه قضاییه مشخص نمیشه بعد از ۱۸ماه ؟ ایا ما جزو ملت ایران هستیم؟ ایا قوه قضااییه که خودش خواستار اجرای عدالته حق ما نیست این استخدامی ؟ تا کی ما باید صبر کنیم . تمام زندگی و ایندمون بسته به این کار داره . خواهش میکنیم این مشکل حل شه
Switzerland
mh
۲۰:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام
لطفا تاریخ دقیق شروع به کار جدیدالاستخدامی های کادر اداری قوه قضاییه 96 را ازشون جویا شید.
Netherlands
مسعود
۲۰:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر.در مورد روند کند کار پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سوال کنید لطفا .این که مثل استخدامی قوه نیست که نیاز به ردیف بودجه و تامین اعتبار داشته باشه و بالعکس برای دولت درآمدزایی هم داره
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۲۰:۱۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام با تشکر ازشما
تورو خدا ازسخنگو در باره کارکنان اداری که در آزمون سال 96 قبول شدند و علیرغم گذراندن تمام مراحل گزینش و مصاحبه ولی خبری از سرکار رفتنشون نیست بپرسید و از ایشان بخواهید کلی جواب ندن که درحال پیگیری هستیم و مشکل داره حل میشه و بزودی اعلام میکنیم و ازاین دست پاسخ های مجهول و شر رد کنی ندهند. بلکه تاریخ دقیق شروع بکار رو اعلام کنند. بخدا دوساله بلاتکلیفیم وهیچ برنامه ریزی نمیتونم بکنیم. اصلا اعلام کنند آزمون لغو شده برید سراغ زندگیتون تا حداقل از این سردرگمی خلاص بشیم.
Iran (Islamic Republic of)
Ravis
۲۰:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام
شمارو به هرچه میپرستید قسم از مسولین تاریخ دقیق بگیرید درموردسر کار رفتن استخدامی کادر اداری قوه قضاییه سال 96، خسته شدیم از بلا تکلیفی
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
فریماه
۲۰:۱۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام.کادر اداری قوه در آزمون 96 دیگه کی سرکار میرن.ما واقعا از لحاظ معیشتی دچار مشکل شدیم.خواهشمندم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن
۲۰:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید،لطفا از ایشون تاریخ شروع به کار و خاتمه این بلاتکلیفی اذیت کننده ی ۷۲۰۰ جوان پذیرفته شده ی کادر اداری قوه قضائیه که ۱۹ ماه هست که بلاتکلیفیم را جویا باشید،با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
شروع به کار
۲۰:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
باسلام وتبریک عیدفطر خواهشا سوالی درمورد شروع به کاراستخدامی قوه قضاییه سال96 پرسیده شود بخدا چندماهه چشم انتظاریم دریغ ازیک اطلاعیه.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۲۰:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
امیدواریم واقعا همونطور که خودتون هم اشاره کردید با انعکاس پرسش ها و نگرانی های ما پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه ۹۶، رسالت خود را به عنوان یک رسانه به خوبی انجام دهید. باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۰:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام و درود بر شما. خسته نباشید لطفا حتما حتما قضیه استخدام کادر اداری قوه قضاییه رو مطرح و پیگیری جدی نمایید. هزاران فرد و خانواده هایشان نگرانند و از بلاتکلیفی انها رنج میبرند.
سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام. لطفا در رابطه با شروع به کار پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه و همچنین تامین بودجه ان از ایشان سوال بپرسید.سپاس