نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حاج اس
۱۱:۱۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
باسلام درمورخ 98/05/07ساعت 19/14 شرح حال شکایت ازشرکت سایپا الزام به ایفای تعهدات ارسال که تاکنون پاسخی دریافت نشده لذا مجدد مختصر شرح حال که دربیست تیرماه 97 یک دستگاه خودرو برلیانس اتو H330 باواریز 33میلیون تحویل مهرماه97به شماره پذیرش 9058074 قراردادی قطعی منعقد که شرکت درانجام تعهدات خود بهانه جوری و دروزارت صمت شکواییه تنظیم که طی شماره پرونده 98-16867 ازمدیریت حوزه فروش جهت انجام تعهدات وتحویل خودرو که شرکت بدون اقدامی پرونده را مختومه ودرسایت تعزیرات شکایتی تنظیم طی شماره پیگیری 2731170127 مورخ 98/07/13 که تاکنون بینتیجه لطفآ رسیدگی قاطع وصدورحکم ازمسئولین ذیربط خواهان وباطلاع برسانید باتشکر واعتماد به شما
Iran (Islamic Republic of)
حسینقلی عباسزاده
۲۱:۴۱ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
باسلام در مهرماه سال 97 برای پراید تحویل ماه تیر 98 ثبت نام کردم و در تیر ماه 98 بنا به درخواست شرکت در نمایندگی شهرستان گرمی تکمیل وجه کردم وهنوز خبری نسیت و کسی هم جوابگو نمی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
من هم مثل سایر دوستان 25 خرداد تکمیل وجه کردم و گفتند ۶۰ روز بعد ماشین رو تحویل میدهند که تا الان هیچ خبری نشد. دوبار هم رفتم شرکت و فرم تسریع پر کردم که باز هم خبری نشد.
متاسفانه وقتی تماس میگیریم پشتیبانی شرکت سایپا جوابگو نیست ، وقتی میریم نمایندگی هم اون مسئول میگه ما تحویل دهنده هستیم و هیچ ربطی به ما ندارد و هر وقت برای ما ارسال کردند تحویلتون میدیم. وقتی میریم شرکت هم میگن معذرت میخوایم ، معذرت خواهی به درد کسی نمیخوره. پس در نتیجه هیچ کجا نمیشه به نتیجه ای رسید.

سوال اینجاست : اگر دست این شرکت ها با مسئولین فاسد توی یه کاسه نیست،چرا همچنان این شرکت داره فروش فوری انجام میده ؟ ما فقط یه بازیچه هستیم

البته یک مورد دیگه : چرا سایت های خبری و مرتبط این موضوعات رو پیگیری نمیکنند ؟ و میترسن از اینکه پست های با عنوان از پیش فروش سایپا یا ایران خودرو خرید نکنید منتشر نمیکنند ؟ مگر همین سایت و سایر سایت ها این همه موج نارضایتی رو نمیبینن ؟ ما که تمام سایت های خبری کشور پر شده از عنوان های زرد برای جذب بازدید کننده ولی حالا از شرکت های خودرو سازی میترسن ؟ یا از مسئولینی که دستشون توی دست شرکت های خودرو سازی هست میترسن ؟

موج شدیدی با سرکار اومدن ریس قوه قضایه در شبکه های اجتماعی شکل گرفته بود ، سوال من اینجاست آیا این مسئول این موج نارضایتی و شکایت ها و پیش فروش های روزانه و انبارهای پر این خودرو سازها را نمیبند ؟

من توی لیست این کامنت ها کامنت های برخی از کاربران را دیدم که نوشته بودند تمام دار و ندارشون رو فروختن تا بتونن یه پراید داشته باشن ، به نظرتون این انصاف و انسانیت هست که خودرو سازها دنبال فکر حداکثر کردن منافع خودشون باشن و به این دسته توجه نکنن ، البته من هم میدانم که نه انصاف دارن نه انسانیت نه فقط مسئولین این دو شرکت بلکه سایر مسئولین.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۴۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
صدای من به هیچ جا نمیرسه. دعوتنامه خودرو من با هشت ماه تاخیر صادر شد. الانم شیش ماهه تکمیل وجه کردم برای خودروی تیبا ولی باز خبری از تحویل نیست. به صنعت معدن تجارت هم شکایت کردم ولی خبری نشد. تا کی باید سایپا حق من و امثال من رو بخوره؟ 14 ماهه تاخیر داشته و هرروز فروش فوری میزاره. این دهن کجی به مردم نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۳:۴۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
متاسفانه تاعدالت حاکم نباشه هیچ اتفاقی نمی افته
دعا کنیدصاحب اصلی مملکت بیاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
تحویل ماشین شهریور ۹۸ بوده ، الان بیست و چهارم مهرماه هنوززز تحویل ندادن ، یه مسئولی نیست یقه دست اندرکاران این مسائلو بگیره
Germany
علی
۱۵:۱۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
از مرداد سال 97 یک پراید 132 ثبت نام کردم اردیبهشت 98 تکمیل وجه کردم قرار بوده تا مرداد 98 خودرو رو تحویل بدن ، الان 3 ماه از موعد خوردو گذشته حتی نمیگن کی تحویل میدیم! به 1544 سایپا هم زنگ میزنی میگن بر اساس اولویت تحویل میدیم! اولویت چی؟! بر چه اولویتی! همه باهم ثبت نام کردن ، همه پول یکسان واریز کردن! واسه تکمیل وجه، مجبور شدم خودرومو بفروشم که دو ماه بعد تحویل بگیرم الان 5 ماهه بی وسیله ام. تابان و جریمه حتی این خودروساز چه دردی بر من دوا خواهد کرد!!! چرا نظارت وجود نداره ؟ چرا جلوی این کلاهبرداری ها گرفته نمیشه؟ چرا نظارتی بر عملکرد ها و قیمت اجناس نیست؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
دادخواه
۰۹:۲۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
شهریور ۹۷ با پرداخت ۷۰ درصد قیمت خودرو و برای موعد تحویل بهمن ۹۷ پیکاپ فوتون دیزلی را پیش خرید کردیم. شرکت ایران خودرو دیزل مدت ۶ ماه از صدور دعوتنامه امتناع می کرد و نهایتا در شهریور ۹۸ برای اولین گروه دعوتنامه تکمیل وجه صادر کرد. اما بجای اینکه طبق قرار داد قیمت خودرو را به قیمت زمان تحویل یعنی بهمن ۹۷ محاسبه کند، دعوتنامه های تکمیل وجه را به قیمت شهریور ۹۸ و با ۳۰۰ درصد افزایش قیمت صادر کرد. این درحالی است که شرکت مذکور از ارز دولتی برای واردات قطعات استفاده کرده ولی خودرو تولید داخل را با قیمت ارز آزاد میفروشد که از قیمت بازار هم بیشتر است.
از طرف دیگر، شرکت ایران خودرو دیزل فقط سود مشارکت را در نظر گرفته و بابت تاخیر هیچ وجهی پرداخت نمی کند. این شرکت هزینه های دیگری هم تحت عنوان مالیات و شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و حمل خودرو تا نمایندگی بطور جداگانه دریافت می کند.
نه وزارت صمت و نه تعزیرات و نه سازمان حمایت هیچکدام جلوی تخلفات این شرکت را نمی گیرند. این وسط ما شدیم گوشت قربانی، به بهانه تحریم به هر قیمتی که بخواهند می فروشند. هیچ کس هم نیست حق مردم رو از این دزدان ظالم بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۰:۵۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
ازتون خواهش ميكنم به اين وضعيت فروش سايپا رسيدگي كنيد، فروش فوري 30 روزه گذاشته ما پول واريز كرديم بعد از 30 روز ميگن زودتر از 3 ماه تحويل نميديم، انصراف دادم حالا ميگن بايد 2 ماه صبر كني تا پولت رو بهت عودت بديم، چرا همون اول تو سايت نميزنن فروش فوري 3 ماهه؟ چرا پول مارو انقدر دير ميدن؟ جالب اينجاس همچنان فروش فوري 30 روزه اين شركت تو سايت ادامه داره، به خدا من ماشينم رو فروختم ثبت نام كردم و دو ماهه ماشين ندارم، حالا هم بايد منتظر بمونم كه كي اين آقايون ميخوان پول من رو پس بدن كه بتونم يه ماشين بخرم.
خواهش ميكنم ازتون پيگيري كنيد ما گرفتاريم.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۱۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
من الان 40 روزه ثبت نام کردم قرار بوده 30 روزه تحویل بدن خبری نیست پیگیری کردم میگن اگه خوش سانس باشی تا بهمن ماه تحویل میدیم اگه نه سال 99!!!!!rnماشین ندارن بدهند به مردم پس چرا میفروشن؟ پس چرا پول مردم بیچاره رو میگیرن هیچی به هیچی
Iran (Islamic Republic of)
فرانک
۲۲:۵۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
مهر سال 97 اندک پولی رو که پس انداز کرده بودم جهت خرید تیبا پرداخت کردم تا اینکه در سال 98 هم تکمیل وجه انجام دادم، طبق قرارداد باید 2 ماه پیش تحویل می گرفتم، ولی هیچ کسی پاسخگو نیست، کاش از سیستم بانکی ربوی وام میگرفتم و درگیر این خودروسازهای خونخوار نمیشدم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن زبرجد
۱۱:۰۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
جناب آقای محمد علی اسفنانی چرا با دادن اخبار کذب ونشان دادن اوضاع خوب با دزدان همدستی می کنید نمیتونید بگید از کارهایی که در بازار خودرو داره انجام میشه بی خبری هستید آیا باید چند وقت دیگه توی اخبار خبر بازداشت شما هم بشنویم؟ یک نمونه از تخلف که واضح هسترو میگم مطمئنا جوابی ندارید بگید مثلا فروش فوری و اعتباری خودرو ساینا در سال 98 کمتر از 55943000 نبوده وهزاران نفر هم توی سایت فروش ثبت نام کردند و پول نقد هم پرداخت کردند و تحویل خودروشون هم گذشته وتحویل نگرفتند ولی چطور میشه که خودرو صفر 98 در بازار آزاد به صورت نقد باقیمتهای پائینتر 54 میلیون وحتی 52 میلیون تومن داره فروخته میشه نمیشه باور کرد یک سری آدم اومدند 56 میلیون تومن دادند خودرو تحویل گرفتند بعد با ضرر 52 میلیون می فروشند کاملا مثل روز مشخصه مسئولین سایپا دارندخودشون خودرو مخفیانه به بازار آزاد تزریق می کنند و غیر رسمی می فروشند ولی رسمی از طریق سایت اینترنتی قیمت بالاتر می فروشند و ضرر به مردمی که فکر می کنند از راه درست خرید میکنند می زنند واز طرفی خودرو را هم تحویل نمی دهند و پول مردم بیچاره را بلوکه می کنند و اتوموبیلی که متعلق به خرید کننده ثبت نامی هست را از در پشت کارخانه خارج کرده و در بازار آزاد با این ترفند می فروشند و شما تعزیراتی ها هم دستتون حتما باهاشون توی یک کاسه هست که هیچی نمیگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
سلام من درتاریخ14تیرماه98ثبت نام کردم وحدود42500پرداخت کردم برای ماشین تیباصندوقدارالان حدود 50روزمیگذرد وخبری نشده وتوقراردادتحیول 30روزه دادن واگرمیدانستم چنین اتفاقی میفتد وبدقولی میکنند میرفتم وام میگرفتم وازبازارمیگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۵۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
سلام .درسایت تعزیرات.شکایت کردم
خواهشمندم بررسی شود.
شماره پیگیری2232912306
Iran (Islamic Republic of)
المیرا شیخ زاده حاجی محمود
۱۰:۵۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
تاریخ ۲۴/۴/۹۸ مبلغ ۳۴۱۵۰۰۰۰ تومان ریختم به حساب رایان سایپا خودرو سواری پراید اعتباری ثبت نام کردم تحویل ۳۰ روزه و امروز ۱/۷/۹۸ است و هنوز هیچ خبری از فاکتور شدن نیست لطفا پیگیری کنید شماره پذیرش 9574765 شماره در خواست ۱۴۴۵۸۵۴۸
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۰:۵۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام تعیزارت ، سلام مسئولین ، سلام باشگاه خبرنگاران :
من مهر 97 در پیش فروش شرکت سایپا شرکت کردم و یک خودرو ساینا ثبت نام کردم اون موقع ساینا 33 تومن بود و بعد اعلام کردن که 10 تومن افزایش قیمت داشت تا موقعی که رفتم برای تکمیل وجه (20 خرداد) گفتن فروش فقط شده به قیمت حاشیه بازار و باید 55 تومن پرداخت کنید و مجبور شدم 55 تومن پرداخت کنم . بعد گفتن 60 روز دیگه ماشین رو تحویل میدن متاسفانه و باز هم گفتیم مشکلی نداره الان بیش از 40 روز از اون 60 روزی که تکمیل وجه هم کردم میگذره و وقتی میریم نمایندگی که چرا ماشین نیومده میگن به ما ربطی نداره زنگ میزنم پشتیبانی اونا هم میگن اگه ماشین رو ندادیم سود پولتون رو میدیم. الان ماشین ساینا تو بازار شده 54 تومن ولی با اینکه شرکت از من 55 تومن گرفت هنوز ماشین رو تحویل نمیده تورا خدا پیگیری کنید. این شرکت روز به روز هم داره پیش فروش جدید میزاره و هیچ خبری از تحویل ماشین های ما هم نیست.یه نفر هم نیست پیگیری کنه که باید چه خاکی بر سرمون کنیم.
شماره پذیرش : 92537187
شماره درخواست : 13603958
تمامی مدارک رو هم دارم اگر نیاز بود میتونم براتون بفرستم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۸:۴۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
بهترین راهکاراین است که ابتدا به ساختمان وزارت صنعت و معدن دور میدان ولیعصر به همراه اصل قرارداد و مدارک شناسایی تون مراجعه کنید و شکایتتون رو ابتدااونجا مطرح کنید ،رسیدگی به این شکایت رایگانه و از طریق وزارت صنعت و معدن شکایتتون به واحد فروش شرکت خودرو سازی ارجاع میشه و نتیجه پس از یک ماه کاری از زمان شکواییه مشخص می شود وشرکت مورد نظر باید در مورد این شکایت در زمان قانونی تعیین تکلیف کند چنانچه از این طریق به نتیجه نرسیدید و باز هم شرکت مورد نظر تعهد خود را ایفا نکرد در مرحله بعد باید از طریق تعزیرات شکایت کنید ،ضمنا شما می تونید علیه شرکت مورد نظر دادخواست الزام به ایفای تعهد مبنی بر تحویل خودرو طبق قراداد و مطالبه خسارت در سیستم قضایی مطرح کنید ،اما چون این دعوی مالی محسوب میشه و هزینه دادرسی به شما به عنوان خواهان بار میشه پس بهترین راه ابتدا از طریق وزارت صنعت و معدن و در صورت نتیجه ندادن شکایت در تعزیرات هست .

سمیه پوریحیی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۸:۳۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
برای شکایت میتونید به بازرسی صنعت معدن استان مراجعه کنید یا در سامانه ثبت شکایات به نشانی http://tazirat135.ir/ ثبت شکایت کنید و کد پیگیری بگیرید- شکایت از نمایندگی
Iran (Islamic Republic of)
فرهادی
۰۸:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
با سلام بنده شکایت کردم در صورت امکان پیگیری نمایید
کد پیگیری شکایت تعزیرات: 2025433769
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۵۱ ۲۹ دی ۱۳۹۸
از کجا شکایت کردین ما هم شکایت کتیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۳۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
سلام.۱۲تیر۹۸ثبت نام پراید ۱۳۱ فوری اعتباری و کل مبلغ همرابا سه چک که به شرکت سایپا دادم.388,943,190قیمت کارخانه
قیمت کارخانه الان چقدر هست ۳۷ میلیون تومان .این پول اضافی که از من گرفتید چه میشود.این خودروکه قرارداد کردید به من که دقیقا ۶۰ روز کاری هم که حساب کنید ۲۵ شهریور باید قانونا تحویل میدادین.وندادین ومعلومم نیست کی تحویل
میدهید.شماره درخواست.وپذیرش سایپا
۱۴۴۱۸۱۳۱
۹۵۶۶۶۲۹
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
باسلام مدیر عامل شرکت سایپا زمانی دادستان از پارکینگ بازدید کرد گفت تمام خودروهای97که پذیرش شدن میدهند تامهرماه میدهند روز چهارشنبه 1398/06/27 زنگ زدم امورمشترکین میگم درست هست گفت نه هنوز باید منتظر باشی ما داریم اردیبهشت که تکمیل وجه کردن میدهیم سه ماه دگه از شما را شاید بدهیم جوش نزن دیرکرد میدیم مردم مسخر خودشان کردن تاریخ پذیرش1397/08/03هست تکمیل وجه هم 1398/06/27شمار پذیرش 9296713شمار درخواست هم13790461 با تشکر پیگیری کنید اقای دادستان عزیز همه را اذیت کردن این شرکت سایپا لطفا هرکی می توانه پیگیری کنه خودروهای مردم رابدهند
Iran (Islamic Republic of)
محفوظ
۱۸:۰۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
با سلام-از آنجا که فرمودید پیگیری میکنید به عرض میرسانم بعد از یک سال پیگیری شکایت نهایتا در تاریخ ۹۸/۴/۹ تعزیرات استان خراسان ناچار شد رای قطعی به تحویل خودرو اینجانب را در پرونده شماره ۱۳۹۸۰۰۱۰۶۰۰۹۰۰۰۰۸۵ بدهد و پرونده به اجرای احکام ارسال شد،اما علی رغم کلیه پیگیری ها،اجرای احکام حکم را اجرا نمیکند و صرفا در حال اطاله زمان و مهلت دهی به خودروساز است.آیا این همکاری تعزیرات با خودرو ساز نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
M.RA
۱۶:۰۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
تعضیرات و خودرو سازان دستشون تو ی کاسه هس
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۰۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
با سلام اردیبهشت ۹۶ یه کامیون کشنده از سایپا دیزل خریداری کردیم قرار بود آذر ماه۹۶ تحویل بدن بعداز چند ماه تاخیرخرداد ماه ۹۷ مابه تفاوت قیمت دریافت کردن گفتن که ماشینو تحویل میدیم که تا امروز خبری از تحویل ماشین نیست ۰ جهت شکایت از سایپا دیزل ولوو ب کجا شکایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مردم بیچاره
۱۱:۳۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
من موعد تحویلم بهمن 97 بود الان داره بهمن 98 میاد خبری نیست. برا یه پراید قاتل
Iran (Islamic Republic of)
رضا بمانیان
۱۳:۳۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
با سلام من هم متضرر سایپا شدم و پس از واریز وجه و گذشتن از زمان 60 روز هنوز ماشین ندارم و قیمت ماشین همینجوری داره پایین میاد و ماشین بدون سود پول من همین الان قیمت در بازار کمتر است. تا کی به مردم کلک می زنن این خودرو سازها. ان شالله حکومت آقا امام زمان (عج)
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۳۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام.
با مراجعه به تعزیرات استان مربوطه شکایت خود را مطرح کنید اگر کار شما انجام نشد و شکایتتان به نتیجه نرسید به ما اعلام کنید تا از تعزیرات علت عدم بررسی شکایت شما را پیگیری کنیم.
در صورت مراجعه به تعزیرات نیز کد پیگیری شکایت خود را برای ما ارسال کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۰:۵۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام آقا منم مثل شمام ولی آیا کسی هست ک صدامونو بشنوه؟؟؟؟تا کی این خودروسازا میخوان انقد حق مردمو بخورن خدا میدونه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مهاجری
۰۹:۳۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
اشکال کار از خودرو سازا نیست از دولت محترممونه ک اجازه همچین دزدیای کلانیو ب اینا میده.خدا وکیلی خجالتم نمیکشن .کیفیت آشغال.خدمات افتضاح.قیمت وحشتناک.همین یک قلمم کم داشتیم ک اضافه شد عدم تحویل.
Iran (Islamic Republic of)
sahel
۲۰:۴۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۸
سه ماهه پول خوذرو ساینا را کامل پرداخت کردم قرار بود دو ماهه خودرو را تحویل بدن ولی میگن باید صبر کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
حسین اسدی
۰۰:۵۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
با سلام الان حدودا ۱۴۰ روزه خودرو تیبا ثبت نام کردم فروش فوری تحویل ۴۵ روزه ولی هیچ خبری نیست احتیاج شدیدی به ماشین دارم چون تنها منبع درامدمه وباهاش کار میکنم لطفا پیگیری کنید متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۲:۵۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام من ي پرايد ١٣١ثبت نام كردم بهمن ٩٧كه ٧مرداد تكميل كردم وقرار بود سي روز پس از تكميل وجه تحويل بدن كه هنوز ندادن تورو خدا ب دادمون برسيد هنوز هيچ خبري نيس هر جا زنگ ميزنيم ميكن صبر كنيد اخه تا كي از خدا بترسيد بخدا اگه مجبور نبوديم بخاطر بي وسيله اي و بي پولي هيچ گاه اينكارو نميكرديم لطفا اين خودروهامونو تحويل بدين
Iran (Islamic Republic of)
صادقی
۱۸:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
خود این بنده خدا هم حتما از سایپا و ایران‌خودرو ماشین گرفته ماشینشو ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۹:۳۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
سازمان تعذیرات محترممممممم تورو خدا به داد این ملت برسین . بخدا سایپا پولمونو تمام کمال گرفته ولی ماشینمونو تحویل نمیده . ما باید درد دلمونو پیش کی ببریم . از سازمان صنعت معدن شکایت کردم بی نتیجه شده . از تعذیرات شکایت کردن بی نتیجه شده . شما بگین چه خاکی به سرمون بریزیم . والله دیگه نا امید شده ام از همه چی
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین اکبرزاده سرابی
۱۷:۵۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام کد قرارداد 11734785 تحویل ماشین رانا در خردادماه 98 بوده که تا به امروز 98/6/9 تحویل داده نشده است در حالی که از مهر 97بیست میلیون تومان ما پیش شرکت شما فقط خاک خورده وماشین 40میلیون رو با قیمت گزاف حساب میکنید حداقل ماشین رو سروقت تحویل دهید ،از پارسال من مجبور به قرض افتادن از فک و فامیل شدم آیا این حرکت درست وانسان دوستانه است آیا خدا خوش می آید تو ی این ماه محرم من که دعا گوتون هستم ،از جناب مقیمی مدیریت جدید تقاضا مندم هر چه سریع تر مشکل من وامثال من رو که در چنگ مافیای قبلی بودیم را نجات دهند وهر چه زودتر خودروی من را تحویل دهند با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۱:۵۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
من از سایپا نیسان خریدم و طبق قانون به خودرو های تحویلی قبل از بهمن 97 نباید افزایش قیمت بخورد ولی سایپا افزایش قیمت داده و بعد اعتراض دوباره هم افزایش قیمت داده و زور خدا هم بهشون نمی رسد اگر کسی راهی بلد راهنمایی بکند
France
مجید فلاحی
۲۰:۵۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام
من خودم از قربانیان خرید خودرو هاوال از بهمن موتور هستم با موعد تحویل آبان ۹۷ داریم هنوز که هنوزه خودرو رو تحویل نگرفتم و بهمن شدیدا بی احترامی هم میکنه امروز ۳شهریور ۹۸
Denmark
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
کلا کلابردارهستند تعهدات قبلی بد از یکسان نمیدن بد تند تند پیش فروش یک ماهه علام میکنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
متاسفانه هیچ کس به شکایات مشتریان پاسخ نمی دهد. پول ما رو گرفتن خودرو هم تحویل نمیدن. اعتماد مردم رو با این کارها سلب می کنید. چرااااااا؟
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۱:۲۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
اینا همش شو تبلیغاتیه ، وگه نه یه واکنش درست و حسابی انجام میدادن . سایپا ماشین های پراید و ساینای رو که مهر 97 پیش فروش کرده هنوز تحویل نداده ولی الان داره پیش فروش 30 روزه میکنه خوب این مشخصه کلاه برداری داره میکنه هرچی هم زنگ میزنیم میگن ما جریمه 12 درصد رو پرداخت میکنیم. ما ماشین هامون رو میخوایم نه جریمه 12 درصد سود رو وگه نه میتونستیم بزاریم بانک و سود بیشتری بگیریم چرا مسئولین پاسخگو نیستن
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۳:۴۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
بابا من میخام یه ماشین زیر پام باشه میرم سرکارم میام آنقدر کرایه تاکسی پرداخت نکنم
به هزار بدبختی 15 تومن پارسال مهر ریختم بحساب این ها ساینا 32 تومن بود
الان میگن 39 میلیون دیگه بعلاوه سود باید بپردازی
میگم ندارم پولمو پس بدین
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۶:۳۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
من مهر 97 یک خودرو از سایپا خریدم اون موقع خودرو توی بازار 45 تومان بود و اگه از طریق شرکت میخریدیم 30 تومن میشد و بعد از یک سال و اعلام کردن قیمت افزایش یافته و نهایتا مجبور شدم 55 تومن واریز کنم و بعدش گفتن 60 روز بعد ماشینو بهم تحویل میدن. الان بعد از 60 روز که 55 میلیون پولم خوابیده میگن فعلا تحویل خودرو نداریم و باید صبر کنید. بهشون گفتم اگه تحویل ندارید چرا هی پیش فروش میزارید ( ساینا) گفتن اون به واحد فروش ربط داره ما واحد پشتیبانی هستیم...
Iran (Islamic Republic of)
کیو
۰۹:۳۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
میدونیم کسی نیست رسدگی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام مهر ۹۷ پانزده میلیون واریزی برای تیبا۲.اونموقع تیبا ۲ صفر در بازار ازاد ۴۲ ودر کارخانه ۳۸ میلیون بود .بعد از یه سال صبر گفتن ۳۴ میلیون بریز به حساب .(لطفا به ارقام توجه کنید) با اینحساب خودرو به مبلغ ۴۹ میلیون تمام میشود .البته بجز سود که حدود ۲ میلیون تومان است.
Iran (Islamic Republic of)
حاج اس
۱۹:۱۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
باعرض سلام وادب درتاریخ 20تیرماه97باواریزمبلغ 33میلیون تومان پیش فروش یکدستگاه خودرو برلیانس اتومات تحویل مهرماه 97 بنام همسرم باقراداد قطعی ومشارکت درتولید باشرکت سایپا منعقد که تاکنون نسبت به تحویل ان هیچگونه اقدامی نگردیده ضمنآ شکوآییه دروزارت صنعت ومعدن تنظیم که بعدازمدتی طی شماره پرونده 98-16867 آن وزارت جهت رسیدگی به حوزه مدیریت فروش سایپا ارسال که متآسفانه تااین لحظه بی نتیجه بوده لدا ازمسوءلین محترم تعزیرات درخواست دارم دستورات لازم جهت بدعهدی وبیتوجهی به قرادادوعدم اجراان توسط شرکت سایپا مبذول تابیشترازاین موجب ضررمالی وروحی نشویم شماره پذیرش 9058074 وشماره درخواست 13232022 باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۰:۲۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
مگه دعوای مدرسه ای بچه هاست تا به روش رسیدگی غیر حکمی بدون محکوم کردن متخلفان رضایت بگیرین؟
شما به عنوان یک نهاد قانونی موظف هستین به طور قانونی به شکایت ملت رسیدگی کنین.پس چه کسی قرار تو این مملکت از حقوق مردم دفاع کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۰۸ ۱۶ تير ۱۳۹۸
خدایا شر دزدان خارجی و داخلی رو از سر این مملکت بردار....
Iran (Islamic Republic of)
مریم فلاحی
۱۳:۴۶ ۰۹ تير ۱۳۹۸
وانت پراید صفر خریدم ۴تا کار کرده افتاده روغن سوزی شدید.شوهرم خرجمونو با این ماشین در میاره. بردیم نمایندگی تا موتورشو عوض کنن لطفا ینفر پیگیری کنه تا زودتر این کار انجام بشه .مثلا ماشین صفر خریدیم که خرجمون کم بشه روزیمونم قط شد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۸
بايد برخورد جدي باشه با اين دو شرکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
چرا قیمت دقیق تحویل و زمان خوردو ها مشخص نیست چرا ایران خودرو سایپا هرقیمتی دلشون میخوادبه مردم تحمیل میکنن
France
فرزاد
۱۵:۵۱ ۰۱ تير ۱۳۹۸
تعزیرات! جدیدا در ثبت نام ها رخ داد این بود که تعداد زیادی از متقاضیان رقم خرید خودرو برای چند ثانیه از حسابشان خارج میشد و بعد از اعلام تراکنش ناموفق پول برگشت می کرد.بانک ها نیز جدیدا پایین ترین رقم موجودی حساب رو مبنای پرداخت سود قراردادن!!!یعنی سود ماهانه صفر میشد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
آقا شمارا بقران قسم ‌اگر کسی هست که به جایی که واقعا دلسوز ملت و مردم هست بتونه انعکاس بده حتما این کارو بکنه. ما طلای زن و بچه رو فروختیم ‌از نون شب بچمون زدیم ‌که بتونیم یه ماشین بخریم باهاش کارکنیم. اخه این درسته مال ما که مستضعفیم و بدبخت بیچاره خورده بشه؟؟ آذر ۹۷ موعد تحویلش بود الان که تیرماهه خبری نیست. اگه ما بدهکار بودیم بشرکت تاحالا سیصد بار خودرو را توقیف کرده بود و چک به اجرا گذاشته بود و کلی سود ازمون طلبکار بود. ما ضعیفیم ‌مثل شما نماینده حقوقی و مالی و وکیل و... نداریم آیا درسته ۱۰ تومن ۲۰ تومن مارو بکشید بالا هی امروز و فردا کنید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن زبرجد
۱۶:۲۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
فعلا مسئول جوابگو ودلسوز ملت نداریم همین تعزیراتی ها با این همه تخلفات واضح و آشکار این خودرو سازها چکار کردند؟ اگر واقعا دلسوز بودند تا حالا باید تمام پیش فروشهای آنها متوقف شده بود تا تعهدات قبلی انجام بشه
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۱:۰۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
با سلام
میشه بفرمایید ظلم آشکار یعنی چه؟
من دی ماه سال ۹۶ ثبت نام ساندرو کردم، بعد گفتند نمیتونیم ساندرو بدیم و بیاید از محصولات سایپا سه تا ماشین انتخاب کنید، ما هم گفتیم با توجه به تحریمهای موجود حتما راست میگند و رفتم و تبدیل کردم به سه محصول از محصولات سایپا، امروز که آخر خرداد ۹۸ میشه و بیش از پانزده ماه از ثبت نام اولیه ماشین من میگذره هنوز من ماشینی دریافت نکردم، اگر من به اونا بدهکار بودم اونا صبر میکردند؟
اگر من لیزینگی خرید کرده بودم و اقساطم عقب میفتاد از من قبول میکردند.
آقا من زورم نمیرسه، ولی واقعا تو این مملکت هیچکس نیست که داد ما رو از این قوم الطالمین بگیره.
به کی شکایت کنم؟
نزدیک دو ساله بدون ماشین موندم.
اگر من بدهکار بودم تا حالا صدبار از من گرفته بودند ولی به خودشون که میرسه...
ایشالله به زودی همشون ورشکسته میشند و شرشون از سر مردم کم میشه.
من حاضرم بی ماشین بمونم ولی اینا شرشون کم بشه.
Iran (Islamic Republic of)
بوی یاس
۱۳:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
چرا یکی نمیگه دقیق کجا شکایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
تعذیرات قاطعانه برخوردنمیکند،خودروسازها هم بهونه میارن میگن قطعه بعضی خودروهانیست،چطورماموشک نقطه زن بابرد۲۵۰۰کیلومترمیسازیم ولی یک قطعه خودرورونمیتونیم بسازیم،روزی که قراردادنوشتیدودوخودروسازروخصوصی کردیدواگرتخلفی دراین دوخودروسازصورت گرفت مجلس قدرت اینوداره که این شرکتهاروازخصوصی خارج کند
Iran (Islamic Republic of)
سید یوسف
۲۰:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام لطفا حد اقل انعکاس بدین بخدا بنده ماشینمو فروختم مثلا یکم بهترشو بگیرم روزی که فرختم سایتها بسته شد به اجبار ثبت نام یه پراید کردم سه ماهه گفتم سه ماه پیاده میچرخم میدن الان از برج شیش نزدیک ده یازده ماهه پیاده ایم شرمنده خانواده هر چیم داشتیم این ها گرفتن ماشینم نمیدن لا اقل نمیکنم کی میدیم تو کشوری که ادعا هست ولی شرکت قدرتمندی مثل سایپا علنی تو روز روشن به این گستردگی سر مردم با قلدری کلاه میزاره و بعد از یک سال من نوعی تنها امیدم شرم اوره و چاه هم نیست بریم دردمون رو بگیم اونوقت فروش اقساطی میزارن و به امثال من میخندن واقعا کسی نیست که از خدا سر سوزنی بترسه کسی نیست به درد مردم برسه دادگاه های مام رسیدگی نمیکنن لا اقل شما نشر بدین پیگیری بکنین به والله هر روز نفرین میکنم این شرکتها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
از تعزیرات ناراضی هستم چون اگردرست عمل می کردید اینگونه گرانی وجود نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
چندین ماه است این حرفها زده میشه پس کو عمل .14ماه از ثبت نامم می گذره هنوز خودرو ثبت نامی را تحویل ندادن چطوری با گذشت 14ماه ،میخوان جبران کنن . من نمی دونم چطوری وبه کجا جهت شکایت مراجعه کنم لطفا راهنمائی فرمائید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف کننده، کمیته نرخ گذاری و .... در مسئله خودرو بی کفايتی خود را کاملا به نمایش گذاشتند. حیف بودجه بیت المال که به عنوان حقوق به اینها پرداخت میشود. بود و نبودشان فرقی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
تکمیل شدن صفحه پیش فروش خودرو در مدت ۲۰ ثانیه خلاف قانون است .
Iran (Islamic Republic of)
m...n
۱۶:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
سلام واقعا تعزیرات افتضاح عمل میکنه الان ایرانخودرووسایپا خودشون دارن به اسم حواله تونمایندگیاشون خودروبه قیمتی که دوست دارن میفروشن بعد یکی نیست بگه آخه مگه شما بنگاه فروش ماشینید؟واین قیمتاروبه چه حقی روماشینا میزارید ،اصلی ترین عامل گرانی ها نمایندگی هاهستن من خودم به تعزیرات تماس گرفتم ولی میگن کاری ازدست مابرنمیادآخه این چه جوابیه که تعزیرات به مردم میده؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن زبرجد
۱۶:۲۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
بله فعلا خودروسازها و سهامداراشون گردنشون کلفته وکسی نمیتونه بهشون بگه بالای چشمشون ابرو هست این قدرتشون هم برمیگرده به حمایت مسئولین بالا رتبه مملکت که خودشون از این راه منافع دارن متاسفانه ملت فعلا جز خدا حامی نداره
۱۲