من تا حالا درباره هیچ برنامه ایی نظر ندادم اما انقدر فکرم را بهم ریخته که در باره این برنامه دارم دوباره نظر میدم من همه برنامه را دیدم با مجری که کاری ندارم و داشت وظیفش رو اجرا می کرد بیچاره یدر و مادرش ]چنین بچه بی ادبی دارن. چرا تهیه کننده دیدن این برنامه را قطع نکردن؟؟ کی میگه ما برنامه را ندیدیم ؟؟ دیدیم که داریم نظر میدیم .
این آقای تهیه کننده هنوز نمی دونن که نقد با توهین فرق داره...
ایشون مدعی هستن: «چرا آقای فراستی که همه عالم و آدم رو نقد می کنه صحنه برنامه رو ترک کرد...!؟ »
قندی جان تکرار می کنم؛ نقد با توهین متفاوته جیگر...؛
این مثلا عذرخواهی بود ....!؟
متاسفم که چنین عوامل بی ادب و پررو رو به قاب تلویزیون راه داده؛ اینها قراره الگوی جوانان ما باشن!
من اگر جای مدیر «شبکه شما» بودم علاوه بر توبیخ جدی و عملی این مجری، شخصا در همان برنامه حاضر می شدم و به خاطر این بی حرمتی که در شبکه شما انجام شده رسما از مردم عذرخواهی می کردم.
کسی زندگی شخصی شمارو وسط برنامه زنده بزنه تو صورتتون و بهتون توهین کنه دستش رو میبیوسین؟ آقای وراستی خیلی بزرگواری کردند
مهدی
۰۷:۱۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
من خودم شاید همه نقدهای آقای فراستی رو قبول ندارم. اما او فردی است که چهارچوب های رفتاری و علایق مشخصی دارد و برای همه مشخص شده. اما در یک برنامه غیر تخصوصی در یک روز تعطیل، یک مجری تازه کار و بی ادب با به چالش کشیدن افراد خیلی بزرگتر از نظر سنی و حرفه ای چه هدفی میتونه داشته باشه؟خود مجری هم بعد از ترک بجای آقای فراستی تاکید میکنه که ما سوالاتمون هماهنگ شده بوده.
ا زقدیم گفتن دو تا راه برای بزرگ شدن وجود داره:
اول سعی و تلاش تا پله پله بزرگ بشی
دوم توهین و به چالش کشیدن افراد بزرگ و مطرح تا به زبون ها بیوفتی
بهتون قول میدم بایک معذرت خواهی زورکی و حمایت طرفداری سینماییش از دو هفته بعد دوباره میاد تلویزیون.
حالااین مجری دهه پنجاهی بود ولی دهه شصتی ها وهفتادی ها وهشتادیها هم بی ادبی می کنند
ناشناس
۰۶:۳۶ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
نمی دانم هر کجا که افرادی با چاشنی خوش زبانی وجوانی وبه برکت پشتیبانی قوی در جایگاهی قرار میگیرند گمان می کنند حق انجام وبیان هر مطلبی رادارند برادر عزیز اولا احترام بزرگتری را حفظ کن والگوی شایسته ای برای نسل خودت وبعدی ها باش واگر خدای ناکرده غرورت زیاد است از قاب تلویزیون بیرون بیا بدان انها یی جاودانه شدند که مردمی و بااخلاق بودند نه حراف و......
من کاری به حرف زدن مجری ندارم
کاری به مهمان هم ندارم
اما
استایل مجری و طرز نشستنش واسه گفتگو
انگار نشسته پای میز محاکمه
از اون طرف این اقای مجری وقتی جلو این ادم سن بالا این طور رفتار میکنه شک نکن پدرش هم همچین رفتاری داره
واقعا جای تاسف است مجری بسیار بی ادب زندگی خصوصی افراد به تو چه ربطی داره من بودم اول تو دهنت می زدم بعد می رفتم تااخر عمر یادت نره ابروی هرچی مجری را بردی
واقعا جای تاسف است مجری بسیار بی ادب زندگی خصوصی افراد به تو چه ربطی داره من بودم اول تو دهنت می زدم بعد می رفتم تااخر عمر یادت نره ابروی هرچی مجری را بردی
واقعاً تاسف باره اینکه یک نفر آدم سر شناس را به برنامه ات دعوت کنی اونم بلندشه بیاد توی برنامت بعد او را به بدترین نحو بی احترام کنی آقای مجری شما با پدرتون هم این طوری برخورد میکنی؟
در برنامه زنده در رسانه ملی با آبروی افراد بازی می کنید..هر چی از ذهنتون در میاد میگید...به لباسش ساعتش و همه چیش گیر میدید بعد میگید چرا برنامه رو ترک کرد؟ .حداقل حرمت مهمون رو نگه میداشتید.
راستی به ی مجری چه ربطی داره مهمان چه لباسی می پوشه یا لباسای مهمان مال سی سال پیشه خیلی وقیحانه است این سوال یعنی سوالات مجری قبل از برنامه بررسی نمیشه؟؟جناب تهیه گننده پاسخگو باش
برای مجریان باید یک کلاس آموزشی بگذارند تا فرق نقد و توهین و اجرا و بی ادبی رو متوجه بشوند... چرا که همشون فکر میکنن چون چهره شدند حق دارند از هر موضعی و با هر ادبیاتی صحبت کنند... افسوس که فرزندان ما پای این برنامه ها مینشینند و از اینها ادب میآموزند... اگر روزی فرزندم با من همچین برخوردی کرد نباید گله مند باشم... از ماست که بر ماست
با سلام و احترام
اینکه جناب فراستی فردی منتقد سینماست شکی نیست اما نکته قایل توجه اینه که تهیه کننده یک برنامه باید در مقابل استادی که حق آب و گل داره از مجری استفاده کنه که حد اقل ادب کلام را رعایت کند متاسفم از دیدن این برنامه که فرقی بین کوچیک و بزرگ نیست و حرمت بزرگتر رعایت نشده اول سطح ادب مجری رو بسنجید بعد ببرید جلوی دوربین
با سلام
از آقای قندی تعجب میکنم ایشون به جای قبول اشتباه بزرگشون دلیل تراشی میکنن و عذر بد تر از گناه برای مجری می آورند
جناب قندی رعایت ادب و حفظ شان پیشکسوتان بزرگترین ارزش و ملاک برای شما باید باشد وگرنه تهیه برنامه ارزشی نخواهد داشت
من اگر جای شما بودم به جای دلیل تراشی جلوی دوربین خم میشدم و دست مرد بزرگی مثل جناب فراستی را میبوسیدم که در کمال رعایت ادب در مقابل بی ادبی مجری از ادامه صحبت در برنا مه ای که دیگر صلاحیت ادامه نداشت بیرون رفت و این عین ادب است درحالی که شما از این کار ایشان گلگی میکنید
در آخر یک سوال از شما دارم که اگر کسی در مقابل دوربین با شما چنین بی ادبی میکرد چه میکردید؟
آقایون عزیز برنامه من وشما ،کاملا از نوع سوال ها مشخص بود قصدتان راضی نگاه داشتن مخاطب نبوده بلکه احتمالا شانتاژهای برخی عوامل سینمایی بوده که نقدهای اخیر در مورد فیلم های بی محتوا و ضد اخلاقی ساخته شده ( برخی از فیلم های کمدی که ....) را مثبت جلوه دهند و چه بهتر که اول اقای فراستی عزیز را بکوبید واقعا کارتان دور از جوانمردی بود و توهین به مخاطبین
مغرضانه بودن اجرای این برنامه رو می شود از روی دیدن آرشیو برنامه در برخورد با سایر مهمان ها دید، این لحن اجرا جای تاسف دارد. حتی تاپ ترین مجری ها به خودشان اجازه نمی دهند با ترشرویی و اخم و لحن بد از مهمانشان سوال بپرسند هر چند که عقیده ای مخالف با مهمانشان داشته باشند. جای تاسف داره برای این به اصطلاح مجری و عوامل سازنده برنامه.
مجری بسیار بی ادبی هست و هرچی دهنش میاد میگه اصلا فکر نمیکنه ک بیننده داره اینا را میشنوه بهتره مدتی توبیخ کنن تا هواسشو بیشتر جمع کنه عذر خواهی هم ب درد خودش میخورد....
اقای مجری پر رو و گستاخ خجالت بکش لااقل از سنو سالش حق تو علاوه بر توبیخ ممنوع التصویریه
و حق مدیرای پررو تر از خودت که میخوان گناهتو کمرنگ کنن تعویضشون.
با سلام و خسته نباشید من هم این برنامه را کامل دیدم درست است که مجری دچار اشتباه در برخورد با مهمان برنامه شد ولی آقای فراستی هم بیش از حد از خود راضی بود طوری که در قسمتی از گفتگو بازیگر فقید خسرو شکیبایی را زیر سوال برد واین عمل باعث دل آزردگی بسیاری از هنر دوستانی میشود که با آثار آن مرحوم خاطره دارند آثاری نظیر روزی روزگاری و ... به هر حال نباید یکطرفه به قاضی رفت و فقط یک دقیقه پایانی برنامه دیده شود . به نظر شخصی من هر دو طرف در این حاشیه سازی مقصر بودند هم آقای ظلی پور و هم آقای فراستی .
بحث در اینجا مربوط به رعایت ادب هست. هر انسانی حق دارد حرف و نظرش را اعلام کند.مخصوصا زمانی که از او دعوت به عمل می اید.مهم این است که هر کس در هرجایگاهی معدب باشد.نقد یک نظر و بیان اشتباه یک کارشناس یا منتقد خود راهی دارد و میتوانست بارعایت ادب مثل بسیاری از مجریان حرفه ای هدف خود را نبال کند.اما بی ادبی او تعجب هر بیننده ای راجلب میکند و به تاسف وامیدارد.
ناشناس
۰۲:۱۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
عجب قضاوتی کردین شما
اصلا قضیه نقد نیست اینجا قضیه بی ادبی و بی احترامیه که باعث اصلی ش هم مجری کار نابلد برنامه هست که با اون طرز حرف ردنشون به کل ایران توهین کردن
ابوالفضل
۲۲:۲۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
من اول تا آخربرنامه حضور وخروج آقای فراستی ذو دیدم کاملا مشخص بود اینکار ازقبل برنامه ریزی شد ه بود. چرا وقتی مجری بی ادب شروع کرد به بی ادبی وهتاکی برنامه را قطع نکردن؟ ازجوانمردی ومردانگی به دور بود بعد ازخروج آقای فراستی مجری بی ادب هنوز به بی ادبی وهتاکی ادامه داد؟ تمام شواهد وقراین حاکی ازاین است که تهیه کننده ومجری ازقبل چنین برنامه ریزی کرده بودند.. لطفا مجریان شبکه و مجری بی ادب بیشتر ازاین با بهانه جویی های بی مورد خودرا بیشتر ضایع نکنند
واقعا بی ادبانه بود هم حرف های مجری و هم حرکاتش. به این مجری باید گفت تو خود شیفته هستی که اینطور لم میدی و به مهمان توهین می کنی. تو کی هستی که خودت را نماینده همه مخاصبان سینما می دونی! عذر خواهیت هم مغرورانه و بازهم بی ادبانه است. واقعا متاسفم مگر قحط ادمه برای اجرا.
مجری بسیار بی ادبانه برخورد کرد و باید برکنار بشه ، فراستی کارش رو خیلی قبول دارم ، هرچی بود از مجری با ادب تر بود، اقای فراستی ما از شما معذرت می خواهیم
مجری فردی بی طرف در پاسخ به سئوالات است در حالی که مجری بی نزاکت در حالی که هنوز پاسخ به سئوالات کامل نشده و یا شروع نشده با سئوالات جدیدی روبرو می شود که مبنای آن متونی در تخریب میهمان است. حال آقای قندی چه چیزی را توجیه می کند واقعا ابتذال سینما کم بود حالا دارید این رفتارهای ناهنجار را هم به صداو سیما می کشید.
با سلام و احترام خدمت تمام زحمتکشان عرصه هنر
جناب آقای قندی حق دهید کار مجری شما در مقابل مهمان برنامه اصلا شایسته نبوده است البته ایراد اول بخود شما بر می گردد که برای مصاحبه ای به این مهمی با اینچنین مهمانی از آقای ظلی پور استفاده کردید هر چه باشد مهمان شما در برابر مجری جوان شما اصلا قابل مقایسه نیست .البته با عذر خواهی آب رفته به جوی باز نخواهد گشت
از اول هم معلوم بود لحن مجری دور از نزاکته. قضاوت منتقدان فقط مربوط به چند دقیقه آخر نیست.
امیر
۲۱:۵۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
زشت تر از رفتار مجری، توجیه این رفتار از طرف تهیه کننده است.
اتفاقا من کل برنامه رو دیدم و از دقیقه اول بی ادبی مجری و اهانتهای اون شروع شده بود. پس قضاوت بر اساس چند دقیقه بریده شده نبود.
یا تهیه کننده برنامه رو ندیده، یا همفکر با مجریه و صد البته کاملا مشخصه که چنین اتفاقی هماهنگ شده و با اطلاع همه عوامل برنامه صورت گرفته.
این حجم از وقاحتها از دیروز تا الان انقدر عصبانیام کرده که من برای اولین باره در یک وبسایت خبری نظر ارسال میکنم.
این مجری بی ادبی کرده و این برنامه آداب مهمان نوازی را رعایت نکرده و این مشهود است!
از آن بدتر که عذر خواهیشان نمایانگر پشیمانیشان نیست و عبرت نگرفتن.
تقاضا دارم جهت تنبیه این عزیزان ایتدا مدتی ممنوع کار شوند!
اینکه که کار آقای فراستی نقد کردن فیلم هست دلیلی نمیشه که هر چیزی بهشون بگیم بعد بگیم ایشون خودشون همه رو نقد میکنن ولی خودش جنبه نداره، باید با مهمان محترمانه صحبت کرد
كلا اين مجري بي ادب،اصول ابتدائي اداب معاشرت رو هم بلد نيست،اون مهمان حداقل سن پدر اون نامجري بي ادب رو داشت،حداقل به احترام ش بايد سکوت میکرد يا در زمان خروج مهمان ،به احترام ش از جاش بلند ميشد، واقعا چه كسايي در جايگاه الگو سازي براي جوانان هستن.واقعا جاي تاسف هست
به نظر من علاوه بر توهین و جبهه گیری از ابتدا، بزرگترین اشتباه مجری اجازه جواب ندادن و قطع کردن مکرر حرف اقای فراستی بود که واقعا از یک مجری سیما بعید می باشد.
بنده به عنوان یه بیننده که این گفتگو را کامل دیدم حق را به مجری می دهم ارش ظللی پور هیچ بی ادبی نکرد و درست میگوید کسی که دیگران را نقد میکند باید تاب نقد هم داشته باشد
عزیزم ما هم میگیم نقد ولی با توهین فرق داره
در صمن ارزش سواد نقد کردن نداره باید یه آدم باسواد مجری میشد
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
به نظر می رسد ادبیات و نحوه صحبت خودتون هم مثل ظلی پور است که بی ادبی نمی دانید
الیاس
۲۰:۵۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
خیلی زننده صحبت کرد و توهین آمیز. فقط اورده بودنش که تحقیرش کنند. هم مجری هم تهیه کننده توی عذر خواهی شون از کار شون دفاع کردن. یا دعوت نکنین یا اگه میخاین نقد کنین منتقد رو یک کارشناس مث خودش بیارین نه اینکه تحقیرش کنین.
دمش گرم. این اقای محترم در تمام برنامه های زنده هفت به همه بازیگرا کارگردان ها وتهیه کننده ها مستقیم بی احترامی کرد ولی هیچ کدوم اونها قهر نکردند برن پس تو که طاقت نقد نداری چرا بقیه رو نقد کنی
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
عزیزم احتمالا سوادم نداری داری نظر میدی ...اون نقد میکنه نه توهین
عباس فیروزپور
۲۰:۴۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
من متخصص سینما نیستم ولی آنقدر می دانم آقای فراستی بیان منسجم وتفکر منسجم دارند فکر می کنم سینما برای این مهارت کم است ایشان می توانست از این قدرتش توی مسائل مهم استفاده کند
بین سو تفاهم و رعایت نکردن ادب و احترام خیلی فرق هست جناب ارش خان بحث چالشی با توهین و حتی فرم لباس پوشیدن فرد رو شما به سخره گرفتی شما فرق بین مباحثه با گستاخی متوجه هستید حالا ناراحت هم هستید چرا برنامه ترک کرد اینجور که شما پیش میرفتید هر شخص دیگری بود بدتر از این انجام میداد به لحاظ روانشناسی کار شما عقده خالی کردن بود مجری باید مودب و با متانت باشد
برای نمونه بگم فیلم نگاه کنید خودتون ببینید جدای از توهین ها چند بار وسط حرف ایشان پریدید ایشان یکبار حرف شما قطع نکرد
مدل عذرخواهی ایشون مث عذرخواهی بعضی خانم هاست که میگم معذرت میخوام اما تقصیر خودت بود!!
خزان
۲۲:۴۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
چقدر تو پررو تشریف داری
نمیخواد برای ماسات مالی ، دیپلماتیک صحبت کنی.
رفتارت کاملا از روی غرور، لج بازی و غرض ورزی بود
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
من شناختی از آقای فراستی و ظلی پور ندارم ولی هر کسی حق انتقاد داره البته اول باید سواد اون رشته رو داشته باشه تا بتونه مهمان برنامهشو نقد کنه در ضمن نقد با توهین و اون طرز برخورد دهه چهلی جاش تو صدا و سیمایی که برای هشتاد میلیون ایرانی فرهنگ سازی میکنه نیست این مجری بی سواد بی ادب به جای عذرخواهی داره برخورد بی ادبانشو توجیه میکنه ، از صحبت های تهیه کننده این برنامه هم کاملا مشخصه که راه و روش ظلی پور از کجا نشات گرفته
من کامل فیلم رو دیدم از ابتدا مجری سعی در عصبانی کردن آقای فراستی داشت و از ابتدا بی ادبی کرد
آقای فراستی منتقد هست و این یک مدیوم در سینمای دنیاست و نقد ایشون در برنامه زنده از جمله بد پوشی و دو زن گرفتن و ... خیلی زشت بود و اصلا نقد نبود تخریب بود
من یک شخص عامی هستم ولی بعضی مستند ها و برنامه هارو علاقه دارم ببینم چندباری برنامه هفت رو دیدم آقای فراستی واقعا مغروره و من من میگه اصلا بحث هاشون جوری بود که کلی میگفت دوست ندارم ،در حد بدی بود و.... مثل اینکه فقط میومد برنامه هفت برای حالگیری
يعني حالا اين بازيگرا هر كاري بكنن صرفا براي فروش فيلم خوبه. من كه جرات نميكنم با بچه ام برم سينما بس كه بي ادبي تو اين فيلم ها زياده. كاشكي اخلاق هم يه جايي تو ساخت فيلما داشت.
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
دمت گرم آرش اون حق نداره به بینندگان اون سبک فیلمها توهین کنه
من هم دیدم این مجری صلاحیت اجرا ندارد لطفا بیشتر از آبروی خودتون رو با این مجری بی ادب و بی نزاکت نبرید، با این مطلوم نمایی ها کسی خام نمیشه، بهتره از مجری های باسابقه و کارکشته اجرا کنید من که دیگه این مجری هر وقت اجرا داشته باشه نگاش نمیکنم
رفتار ظلی پور خیلی زشت بود ، مطرح کردن مسئله خصوصی آقای فراستی از جانب ظلی پور هم بسیار رفتار غیر حرفه ای بود ، لحن صحبت مجری هم بسیار زننده بود ، راست میگه دیگه فراستی ، فیلمای کمدی ما مستهجن شدن ، با خانواده نمیشه دید ، عقده اجرای برنامه چالشی داشت مجری این برنامه ، مجری اصلا رعایت ادب رو نکرد ، وااااای هر چی میگم دلم خنک نمیشه ، قحطی مجریه مگه به اینا آنتن میدین ، رشید پور ، علیخانی ، مدیری ، شهیدی ، احسان کرمی ، نیما کرمی رامبد جوان و کلی مجری کار بلد و با ادب و حرفه ایه دیگه .....
یه بنده خدا رو دعوت کردن توی یه برنامه مجری اون برنامه برگشته به مهمان برنامه میگه
فلانی گفته که دوتا زن داری... خب این برای یه پیرمرد سنگینه جلوی ۸۰ میلیون نفر اینطور بش بگن...
کاملا واضح و روشن هست که مجری برنامه بسار زشت و بی ادبانه صحبت کرد حداقل حرمت سن و سال و مهمان بودن رو نگه میداشت اصلا مشخص بود که این کار با سوء نیت و تخریب و برنامه ریزی کامل صورت گرفته چون قبل از اینکه مهمان صحبت کنه به مهمان برنامه جناب آقای فراستی بی احترامی کردن که این باعث تاسف هست روی آنتن زنده این اتفاق بیفته
معلوم بود که مطرح کردن نوع لباس آقای فراستی و زندگی شخصیشون هم برنامه ریزی عوامل پخش بوده که عکس لباسش رو تهیه کرده و نشون میدادن! به نظرم مشکل فقط مجری برنامه نیست! این تهیه کننده بیشتر از بقیه مقصره.
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
از این رفتارشون کاملا مشخص بود که غرض ورزی شخصی دارن و از تریبون سو استفاده کردن تا اقای فراستی رو بکوبن!!!!!
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
مجری حتی به ریش سفیدی هم احترام نگذاشت غرور کاذب او را گرفته بودچه برسد یه تغییر ایده
آقای تهیه کننده هم دست کمی از آقای مجری ندارد.کار بسیار زشت و بی ادبی را که به اتفاق هم مرتکب شدند جای هیچ توجیهی نداره.این که بارها گفته اند نباید نیمه خالی لیوان را دید یعنی چه؟
محترمانه اش یعنی خوب کاری کردیم! متاسفیم !!!!!!!!!!
رفتار ظلی پور کاملا بی ادبانه و به دور از اخلاق حرفه ای و حتی اخلاق متعارف بود و نیز بی خودی پهلوان پنبه های خود ساخته ماست این تیپ آدمها صلاحیت حضور در برنامه های تلویزیون ان هم به صورت زنده را ندارند و به نظر شخص بنده حتی صلاحیت حضور در جامعه را هم ندارند
مهمان بی ادب حتما این خصلت را در نهایت به مبزبانش منتقل میکند همانطور که سابقه عصبانیت و دوری از منطق در مباحته ازایشان مسیله تازه ای نیست
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
دوست ناشناس از فرنسه ،مگر این دوستان از سوابق و نظر این منتقد باخبر نبودند و یا اولین بار بود می دیدند؟ در برخی برنامه های سینمایی و مناظره ها و در حضور ایشان بسیار مخالف ایشان صحبت شد و کسی ناراحت نشد ولی اینجا موضوع اصلا مهمان نیست که همیشه همین ادبیات و نظرات را نسبت به سینما دارد.بلکه مجری ناکار آمدی است که به جای بحث درباره موضوع به مشاجره بر سر شخصیت مهمان میرسد والا سروش صحت هم در کتاب باز با قسمتی از نظر ایشان درباره موسیقی مخالفت کرد ولی فقط با گفتن با این قسمت صحبتتون موافق نیستم ولی خوب شما اینطور می پسندید ولی من آن روش را هم دوست دارم و یا مخالفت سایرین در مجموعه برنامه 7 .
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
اگه مهمان بی منطقه چرا دعوتش کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عرفان
۱۹:۵۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
وقتی یک مجری با پارتی و بخاطر ظاهرش مجری میشه بهتر از این نمیشه.
واقعا این آقای مجری پر رو هستن و هنوزم تفاوت بی احترامی های صورت گرفته را با نقد نمیدونه .این متن نه عذر خواهی بود نه حتی احساس پشیمانی فقط طرفداری کرده از رفتار بی ادبانه خودش
این مجری خیلی بی ادب بود واقعا آقای فراستی سعه صدر داشت من فیلم هزار پا رو به همراه خانواده دیدیم ولی کاش نمی دیدیم پیش بچه هامون خجالت کشیدم چون شوخی ها خیلی زشت بود رفتیم فیلم طنز ببینیم که شاد بشیم نه اینکه با دلخوری برگردیم کارگردان فیلم هزارپا ابتدا به خودش وجامعه سینما توهین کرد بعد به فرهنگ ایرانی متاسفم برای کسانی که اجازه اکران به این فیلم دادند ادبیات مجری ها وشومن ها به نسبت فرهنگ خانواده ایرانی پایین است لطفا نگویید بچه ها نگاه نکنند در این برنامه کودکان شرکت کننده هستند
سلام نوع حرکات و نحوه صحبت ظلی پور حتی پس از خروج مهمان برنامه آقای فراستی واقعا افتضاح بود اقای ظلی پور این اعتماد به نفس نیست این اوج بی ادبی و بی احترامی است که شما به نمایش گذاشتید
مشکل اینکه 4تا ادم بی ادب مجری میشن و نظارتی روشون نیست طرف از اول داره به بنده خدا توهین میکنه بعد میگن ظرفیت نداره من اگه جای فراستی بودم چپ و راستش میکردم
با سلام
جناب اقای تهیه کننده اولین اشتباهی ک شما میکنید این ک میگید افراد کاملا این فیلم ندیدند ...من کامل این برنامه دیدم
جای بسیارتاسف برا شما تیمتون و مجری برنامه ....وتاسف برای مردم ایران ک این طور باید بی احترامی بشه ....
این یک متن عذرخواهی اصلا نیست
بهت یاد ندادن محترمانه سوال و پرسش کنی .
ایشون مدعی هستن: «چرا آقای فراستی که همه عالم و آدم رو نقد می کنه صحنه برنامه رو ترک کرد...!؟ »
قندی جان تکرار می کنم؛ نقد با توهین متفاوته جیگر...؛
متاسفم که چنین عوامل بی ادب و پررو رو به قاب تلویزیون راه داده؛ اینها قراره الگوی جوانان ما باشن!
من اگر جای مدیر «شبکه شما» بودم علاوه بر توبیخ جدی و عملی این مجری، شخصا در همان برنامه حاضر می شدم و به خاطر این بی حرمتی که در شبکه شما انجام شده رسما از مردم عذرخواهی می کردم.
ا زقدیم گفتن دو تا راه برای بزرگ شدن وجود داره:
اول سعی و تلاش تا پله پله بزرگ بشی
دوم توهین و به چالش کشیدن افراد بزرگ و مطرح تا به زبون ها بیوفتی
بهتون قول میدم بایک معذرت خواهی زورکی و حمایت طرفداری سینماییش از دو هفته بعد دوباره میاد تلویزیون.
کاری به مهمان هم ندارم
اما
استایل مجری و طرز نشستنش واسه گفتگو
انگار نشسته پای میز محاکمه
از اون طرف این اقای مجری وقتی جلو این ادم سن بالا این طور رفتار میکنه شک نکن پدرش هم همچین رفتاری داره
د
اینکه جناب فراستی فردی منتقد سینماست شکی نیست اما نکته قایل توجه اینه که تهیه کننده یک برنامه باید در مقابل استادی که حق آب و گل داره از مجری استفاده کنه که حد اقل ادب کلام را رعایت کند متاسفم از دیدن این برنامه که فرقی بین کوچیک و بزرگ نیست و حرمت بزرگتر رعایت نشده اول سطح ادب مجری رو بسنجید بعد ببرید جلوی دوربین
از آقای قندی تعجب میکنم ایشون به جای قبول اشتباه بزرگشون دلیل تراشی میکنن و عذر بد تر از گناه برای مجری می آورند
جناب قندی رعایت ادب و حفظ شان پیشکسوتان بزرگترین ارزش و ملاک برای شما باید باشد وگرنه تهیه برنامه ارزشی نخواهد داشت
من اگر جای شما بودم به جای دلیل تراشی جلوی دوربین خم میشدم و دست مرد بزرگی مثل جناب فراستی را میبوسیدم که در کمال رعایت ادب در مقابل بی ادبی مجری از ادامه صحبت در برنا مه ای که دیگر صلاحیت ادامه نداشت بیرون رفت و این عین ادب است درحالی که شما از این کار ایشان گلگی میکنید
در آخر یک سوال از شما دارم که اگر کسی در مقابل دوربین با شما چنین بی ادبی میکرد چه میکردید؟
و حق مدیرای پررو تر از خودت که میخوان گناهتو کمرنگ کنن تعویضشون.
اصلا قضیه نقد نیست اینجا قضیه بی ادبی و بی احترامیه که باعث اصلی ش هم مجری کار نابلد برنامه هست که با اون طرز حرف ردنشون به کل ایران توهین کردن
این دسته از آدم های از خود راضی باید کنار گذاشته بشن تا عبرتی باشه برای بقیه
فراستی جای پدرش بود
جناب آقای قندی حق دهید کار مجری شما در مقابل مهمان برنامه اصلا شایسته نبوده است البته ایراد اول بخود شما بر می گردد که برای مصاحبه ای به این مهمی با اینچنین مهمانی از آقای ظلی پور استفاده کردید هر چه باشد مهمان شما در برابر مجری جوان شما اصلا قابل مقایسه نیست .البته با عذر خواهی آب رفته به جوی باز نخواهد گشت
اتفاقا من کل برنامه رو دیدم و از دقیقه اول بی ادبی مجری و اهانتهای اون شروع شده بود. پس قضاوت بر اساس چند دقیقه بریده شده نبود.
یا تهیه کننده برنامه رو ندیده، یا همفکر با مجریه و صد البته کاملا مشخصه که چنین اتفاقی هماهنگ شده و با اطلاع همه عوامل برنامه صورت گرفته.
این حجم از وقاحتها از دیروز تا الان انقدر عصبانیام کرده که من برای اولین باره در یک وبسایت خبری نظر ارسال میکنم.
از آن بدتر که عذر خواهیشان نمایانگر پشیمانیشان نیست و عبرت نگرفتن.
تقاضا دارم جهت تنبیه این عزیزان ایتدا مدتی ممنوع کار شوند!
در صمن ارزش سواد نقد کردن نداره باید یه آدم باسواد مجری میشد
برای نمونه بگم فیلم نگاه کنید خودتون ببینید جدای از توهین ها چند بار وسط حرف ایشان پریدید ایشان یکبار حرف شما قطع نکرد
کم تحملی شما!؟ اگر میزبان خوبی نبودیم!؟
خوب است ما هم این ادبیات عذر خواهی جدید ایشان را یاد بگیریم.
نمیخواد برای ماسات مالی ، دیپلماتیک صحبت کنی.
رفتارت کاملا از روی غرور، لج بازی و غرض ورزی بود
آقای فراستی منتقد هست و این یک مدیوم در سینمای دنیاست و نقد ایشون در برنامه زنده از جمله بد پوشی و دو زن گرفتن و ... خیلی زشت بود و اصلا نقد نبود تخریب بود
نقد یا توهین
سخنان مجری آمیخته با توهین بود این رو هر بیننده ای می تونه بفهمه ولی شما اسمش رو گذاشتین نقد؟
اگر به مخاطب خود احترام می گذارند دیگر از این مجری استفاده نکنند.
با تشکر از مدیر شبکه
فلانی گفته که دوتا زن داری... خب این برای یه پیرمرد سنگینه جلوی ۸۰ میلیون نفر اینطور بش بگن...
این هم نمونه اش....
محترمانه اش یعنی خوب کاری کردیم! متاسفیم !!!!!!!!!!
جناب اقای تهیه کننده اولین اشتباهی ک شما میکنید این ک میگید افراد کاملا این فیلم ندیدند ...من کامل این برنامه دیدم
جای بسیارتاسف برا شما تیمتون و مجری برنامه ....وتاسف برای مردم ایران ک این طور باید بی احترامی بشه ....
این یک متن عذرخواهی اصلا نیست