من یه تیر ماهی هستم
به همه کمک میکنم همرو دوست دارم یکی طوریش میشه میرم پیشش دل داریش میدم اما من در هالتی نیستم این اتفاقا واسم بیو فته هر خواست از میتونه از من بپرسه تنها آرزوهات چیه?
من خودم یه تیر ماهیم خوش اخلاق همیشه خوش خنده .برای کسایی که دوست شون دارم فداکاری های زیادی کردم .ولی کسی که از چشمم افتاد دیگه برام نیست بودن یا نبودنشون کینه ایی ام. برای عشق زندگیم خیلی علاقه نشون میدم ولی اگه اون استقبال نکنه دیگه عشقی نیست ?
من اردیبهشت ماهی هستم انقدربه من ازطرف خردادماهی صدمه رسیده که نگو ولی انصافا وقتی خصوصیات اخلاقی تیرماهی هارو دیدم فهمیدم خیلی شبیه اخلاق ما اردیبهشت ماهی هاست خلاصه عاشق این ماه شدم☺️❤️❤️❤️
در پاسخ به النا ، متولدای پاییز زودتر میرن مدرسه ؟!
هر سال متولدین نیمه ی دوم هر سال و نیمه ی اول سال بعد هم کلاس هستند. مثلا امسال متولدین نیمه ی دوم ۸۲ و نیمه ی اول (بهار و تابستون )۸۳ در کنکور ۱۴۰۱ شرکت کردن ، در حالی که متولدین نیمه ی دوم (پاییز و اسفند) ۸۳ کلاس یازدهم هستند . پس متولدین نیمه ی دوم هر سال نسبت به نیمه ی اول یک سال عقب هستن از نظر تحصیلی !
جالبه که شما برعکس شو گفتین و تازه نشونه ی باهوش بودن شون هم دونستین!!
خصوصیات تیرماهی ها:
حساس و عاطفی
به شدت زودرنج
یکمی جدی و اخمو
دمدمی مزاج
صرفه جو و کمی خسیس
یکمی ترسو
محتاط، دانا و هوشیار
درون گرا و خلاق
حسود، کینه ای هستن به شدتتتتتتت
انتقام جویی خطرناک
بعضیاشون به شدت سیاستمدار و موزمار
دلسوز اما گاهی وقتا بداخلاق
دیر اعتماد میکنن چون میترسن صدمه ببینن
رمانتیک اما شاید در ظاهر سرد و بی روح به نظر برسن
و همین دیگه
خیلی ا متولد این ماه نیستن در واقع چون زودتر یا دیرتر به دنیا اومدن اینم در نظر بگیرید که ۹ ماه تکمیل ت باید باشه تا متولد ماهی محسوب بشی از نظر اینا ، نه اینکه تولدت تو ماه بوده
اتفاقا این یکیو داری اشتباه میگی من خودم تیر ماهی ام تیر ماهیا همیشه بهترینا رو برای همه می خوان و هیچوقت حسودی نمیکنن اگرم بکنن به چیزایی حسودی میکنن که جزو هدفون میشه و بهش میرسن!!!
....
۱۷:۵۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
مشکل اینه که تو هر کدوم از این متنا تقریبا یه خصوصیاتن
از نظر خودم درست بود و منم یه تیر ماهی هستم و دخترم ......یکم طمع کار هستم اما خسیس نیستم یعنی یه چیز رو از با رضایت اهن کس ازش بگیرم اگر لازم داشته باشه اونو به او برمیگردانم و عاشق تابستان هستم و مهتاب هم دوست دارم و محتاج به دیگران هستم اما خیلی کم چون هر وقت تنهام با خدا حرف میزنم و درد و دل هامو به او میگم و اینکه من اگر مورد مسخره شدم قرار بگیرم اگر شوخی باشه ناراحت نمیشم اما اگر واقعی گفته باشه کمی ناراحت میشم و ممحل نمیدم اون کس رو و خوش اخلاق هم هستم نه بد اخلاق و اگر کسی بخاطر گریه زیاد کردنم مسخرم کنه و بعدن ببینم اون داره گریه میکنه اون رو مسخره نمیکنم و میرم ارومش میکنم و اینکه بعدی این ماه اینکه زیاد گریه میکنی و زیاد احساسی هستی ....من از اینکه تو تیر به دنیا ادم بسیار خوشحالم چون هم خصوصیات خوبی داره هم اینکه همیشه با خدا راز و نیاز میکنی.....تیر ماهی بگین من بهترین ماه هستم چون همیشه خدا بهت زیاد اهمیت میده♥️
من تیر ماهی هستم
و از این بابت خوشحالم
چونکه با خصوصیاتی که دارم
بالاتر از بقیه ماها هستم و این خیلی
خوبه ،من از این بابت خوشحالم و میگم که
تیر ماهی های عزیز از این که توی ماه تیر بدنیا اومدید
خوشحال باشید من توی سال ببر به دنیا اومدم
و خصوصیات سال ببر اینکه از هیچ کس فرمانبر نیستن
و همیشه خودشون به دیگران دستور میدن
و از همه بالاتر هستن ،و همه به اونها احترام میزارن
من از این بابت خیلی خوشحالم و به خودم افتخار میکنم
که در این سال و ماه به دنیا اومدم
ای بابا الان عصر تکنولوژیه نه این بچه بازیا؛اینگد بدم میاد از این کارا؛متنفرم
یاسینا
۱۱:۵۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
من از حرفتون که گفتین تیر ماهی ها شمر هستن ما اصلا شمر نیستیم من به خودم افتخار می کنم که هر کاری که کردن رو بخشیدم ما شمر نیستیم لطفاً توهین نکنین چون ما تیر ما تیر ماهی ها ناراحت می شویم
پیشاپیش تولد دخترای تیر ماهی مبارک به اینکه دختر تیر ماهی هستم افتخار می کنم
من به اینکه توی تر ماه به دنیا آمدم افتخار می کنم چون که هیچ کس مثل من کارای همکلاسی هام رو نبخشیده من هر کاری می کنم تا دوستام از دستم ناراحت نشن لطفاً دل ما تیر ماهی ها رو نشکنین من از حرفتون که گفتین تیر ماهی ها شمر هستن لطفاً قضاوت بی جا نکنین
چرا اینقدر به ما تیر ماهی ها چیزای بی خودی می گیم ما تیر ماهی قشنگ تر از متولدین بقیه ماه ها هستیم تازه ما خدای احساسیم اصلا خسیس نیستیم ترسناک هم نیستیم ولی اگه بهمون توهین کنین خوب بلدیم تلافی کنیم تازه ما دخترای تیر ماهی خنگ نیستیم خیلیم باهوشیم
منم تیرماهی ام ولی اهل شیطنت نیستم دیدم تیرماهی هایی که شیطنت دارن و همینطور تیرماهی ها بیشترشون شیطنت ندارن خودم نظر شخصیم شیطنت رو پایین آورنده شخصیت میدونم چون بخاطر رفتاری که تیرماهی ها دارن بیشتر ازشون سواستفاده میشه به قول معروف (سادگی شما گرگ درون دیگران را بیدار میکند)
اگه بخوان ۱۰۰ تا خصلت از خوصصیات تیرماهی ها بگن مطمينا ده تاش مربوط به حساس و احساسی بودنه.
زودرنج
حساس
نازک نارنجی
حساس در مقابل انتقاد
حساس در مقابل مادر
حساس در مقابل خانواده
حساس در مقابل دستپخت
احساساتی
کینه توزی به شدت بخاطر احساسی بودن
حتی حسودیشون هم واسه حساس بودن
بچه ها. من بعضی پست ها رو تو سایت ها خودم نوشتم.
ولی خودمم در اصل ننوشتم.
تو سایت های مختلف کپی کردم با نام کاربری خودشون
البته واقعا این و بدونید هر کسی اومد اینجا من نیستم!
الان استرس ابنو دارم هر کی پست میذاره فکر میکنید منم ولی واقعا اینجوری نیست
فقط گاهی.
مثلا کاربر اخری که توسایت مرداد پیام گذاشت واقعا من نبودم ولی لحنش شبیه من بود..ـ
امیدوارم اون و با من اشتباه نگیرید. چون لحن ش شبیه من بود.
مرد متولد تیر یه سرسخت مامانیه . به معنای واقعی مادر دوستن. شاید بقیه بگن همه مادر و خانواده شون و دوست دارن ولی این عشق تیرماهیا به خانواده یه جور خاصیه.
! امّا ابدا اشاره ای نمی کنند که چرا و چگونه به این نتیجه رسیده اند و منبع و استدلال شان برای این ادعا چیست : دقیقا مثل ما که میخوایم به بقیه بفهمونیم که ماه تولد رو اخلاق و ظاهر تاثیر داره و تاثیرشم تا حدودی ثابت شده است ولی خب قبول کنیم ما دلیل علمی واسه ماه تولد و تاثیر اون بر شخصیت و خصوصا ظاهر نداریم)))... هر چی خواستم پیدا کنم دلیلی برای این موضوع پیدا نکردم... ولی خداییش چرا انقدر ماه تولد تو ادما تاثیر گذاره؟ دلیل علمی خاصی نداره اخه ..،.
من میگم تاثیر سیاراته ولی واقعا چجوری؟ چیزای جزيی که کار سیاره ها نیست
،،،،
وای من باورم نمیشه رفتم طالع بینی بچه های متولد هر ماهو خوندم با اطرافیان در دوران بچگیشون مو نمیزد این واقعا عجیبه اخه میتونن ویژگی های کلی و از امار گیری ها به دست بیارن ولی چیزای جزیی رو چجور فکم افتاده پایین از درست بودنش طالع بینی بچه متولد ابانو خوندم تا حدود زیادی خودم بودم فقط اینجا که گفته رفتاری خشن با غریبهدها داردو قبول ندارم من که خیلی اجتماعی با بقیه رفتار میکنم. ولی بجز خودم در مورد اطرافیانمم کاملا درست بود خصوصا در مورد بچه متولد تیر و مرداد من چند تا تیری ماهی در بچگی میشناختم باور کنید دقیقا همین چیزین که توی طالع بینی بچه های تیرماهی نوشته باهاشون مو نمیزنه
ماه رو برای چی بوجود آوردن الکی که نیست؛
ومثلا چرا یکی اول ماه بدنیا میاد ویکی دیگه آخر ماه ؛چون ماهها تعیین کننده خصوصیات هر ماهی هستن ؛حالا نمیگیم صددر صد ؛چون علم ژنتیک و وراثت و محیطی هم که انسان درش بزرگ میشه هم دخیل هست : کاملا درسته چون اگر این چیزا الکی بود اینقدر تو ادما درست نبود . خیلی عجیبه
من حس ششم فوق العاده دارم ؛میدونم همشون ؛خودتی؛
من اینگد از همه چی خبر دارم
فقط از لحظه مرگم بیخبرم؛چون اونم خدا فقط نمیخاد ؛
یعنی تا این حد آگاهم ؛که دور و برم چه خبره ؛
تا حدی که از کوچکترین حس در کنارم خبر دارم حتی اگه نبینمش؛و حتی از تک تک کارهاشون ؛انگار حس ششم فوق العاده دارم ؛☺️
با احترام اصلا و ابدا اعتقاد ندارم تو این طالع بینیام تمام خصوصیاتو تا یه حدی میذارن برای هر کسی یه ده تاش درست در میاد مثلا برای همه ماه های سال زده باهوش.
برادر
آخه این چه ربطی به موضوع ۱۲ماه داره ؛
یعنی شما میگید باید خداوند تبارک وتعالی
برای هر انسانی یه ماه بخصوص خلق میکرد
تا شبیه هم نشن ؛
خوب حاااجی؛
این که معلومه همه انسانها هیچ کدوم شبیه هم نیستن ؛
بخاطر اثر انگشت؛
پس این موضوع که همه انسانها شبیه هم باشن نقض میشه ؛
چون اگر انسانها از نظر ظاهر شبیه هم باشن
از لحاظ اثر انگشت کاملا باهم فرق دارن ؛
حالا این موضوع ماه ؛منظور یه سری خصوصیات کلی و برجسته
انسانها هستش ؛نه ریز به ریز ؛
خوب معلومه قیافه فرزند بر اساس ژنتیک واین حرفها هست ؛
ولی خوب میدونید چیه
بحث اینه که خدا انسانها رو طوری خلق میکنه
از اولش که به خصوصیات اون ماه بخوره
میدونی یعنی چی ؟
یعنی اینکه درسته ما ۱۲ماه داریم ؛ولی هیچ دخالتی در بوجود
اومدن یه انسان نداریم بلکه خداوند
که خالق همه انسانها در روی زمین هست
طوری یه انسان رو خلق میکنه که هم به ویژگی چهره ای
پدر ومادر بخوره
و هم به خصوصیات همون ماه که درش متولد میشه ؛
بخاطر همین هست که یه انسان در تولدش هیچ انتخاب و اختیاری نداره؛
واینکه من دقت کردم در اطرافیان
وحتی دیدم که مثلا الان سایت اومده بیان کرده که فلان ماه با فلان ماه ازدواج خوبی دارن یا بد ؛
خودم به شخصه دیدم که آدمهایی که باهم ازدواج کردن و هیچ اطلاعی از ماهها نداشتن ؛
انگار طبیعت این دوماه که ازدواج خوبی رو با هم دارن
رو در مقابل هم قرار داده و ازدواج کردن حالا یه سری استثنا هستش
ولی تقریبا ۷۰درصد
ماههایی که باهم خوب بودن در مقابل هم قرار گرفتن؛
واصن یه موضوع جالب دیگه اینکه ؛
دیدید که وقتی مثلا دانشگاه میرید و توی محیط دانشگاه میبینید که با چند تا دوستی که رفیق هستید ؛
رابطه تون با بعضیاشون عالیه وبا بعضیا معمولی وبا بعضیا بد
دقیقا این بخاطر همین موضوع هست
من بررسی کردم ؛
این بخاطر اینه که شما مثلا متولد یه ماه هستید با متولدین یه سری از ماهها خیلی خوب وبا بعضیا متوسط و با بعضیا بدید
این دقیقا بخاطر همین موضوع هست
چون شما وقتی که در مقابل ماهی که باهاش خوب هستید دقیقا ارتباطتون عالیه
و وقتی با ماهی بد هستید ؛دقیقا همدیگرو دفع میکنید ؛
من این موضوع رو بررسی دقیق کردم و واقعا صدق میکنه؛ بخاطر همین موضوع هس که شما میبینید یه نفر یه دفعه یه نفر رو توی خیابون میبینه
خیلی باهم صمیمی میشن وگرم میگیرن
ولی یه نفر دیگه تعجب میکنه که چرا خودش باهاش این طور نیست ؛
این دقیقا بخاطر همون سازگاری یه ماه با ماه دیگه هست؛
یوسف
۲۲:۵۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
درمورد تیر ماهیا هر چی گفته درسته.فقط محتاج کمک دیگران درست نیست.
یعنی چی تیرماهیا بنده خدا ها وقتی گیر آدم های مارموز میوفتن اینجوری میشن یعنی موقعی که سیاره رو به نفر تابش میکرده گفته کاری کن تیرماهیا وقتی گیر آدمای مارموز بیفتن زود فاز بردارن .
نکاه کنید منم یه تیر ماهی هستم و هیچ کدوم از این خصوصیاتی که نوشتین اصلا نیستم فقط یکیشو درست گفتین اونم احساسی اصلا شما از کجا میدونید که حرف های المی در مورد تیری ها مینویسین
تیر ماهی ها صفت بارزچشون این که از انتقاد به شدت فراری اند و انتقاد پذیر نیستن و خوششون نمیاد کسی ازشون انتقاد کنه. و خیلی زود بهشون بر میخوره زودم فاز بر میدارن زودرنجن.
ببین کسی نگفته که حرف شما غلطه برادر دینی من؛
ببین خداوند بزرگ وتبارک وتعالی؛
۱۳ماه رو برای چی بوجود آوردن الکی که نیست؛
ومثلا چرا یکی اول ماه بدنیا میاد ویکی دیگه آخر ماه ؛چون ماهها تعیین کننده خصوصیات هر ماهی هستن ؛حالا نمیگیم صددر صد ؛چون علم ژنتیک و وراثت و محیطی هم که انسان درش بزرگ میشه هم دخیل هست
خوب
من توی اطرافیانم خیلی دقت کردم ودیدم مثلا متولدین یه ماه خصوصیاتی شبیه هم دارن
مثلا خردادیها ؛اکثرا دوشخصیته هستن ؛وثبات اخلاقی ورفتاری ندارن زیاد
دقیقا توی اکثر خردادیها این صدق میکنه ؛در حالیکه این موضوع توی یه ماه
دیگه یا کمتر هست یا دیده نمیشه ؛
این یه مثال کلی بود که زدم ؛اینو همه میدونن که پنج تا انگشت یکی نمیشه
کیه که ندونه ؛ولی ما منظورمون اینه که
خصوصیات کلی شون شبیه همه ؛یعنی تا ۶۰درصد شبیه هم هستن ؛
بقیه ۴۰درصد رو
۱)ژنتیک
۲)ارث
۳)محیطی که درش بزرگ میشین ؛
حالا این نظر منه ؛هر کس میتونه نظری داشته باشه ؛مرسی
هیچ کدوم از نظر هایی که گفته شده پایه و اساس ندارند ودروغ هستند چون انسان ها باهم برابر و برادر هستند و شما اگر فکر می کنید آدم ها با سال و ماه می توانند خوب یا بد باشد شما در اشتباه هستید و فقط باور به این موضوعات باعث انتخاب های شما می شود.
برادر دینی من ؛
کسی نگفته که انسانها با هم برابر وبرادر نیستن ؛
اتفاقا در قرآن کریم ؛گفته شده هم زنها وهم مردها دارای حقوق برابر ویکسان هستن ؛وهیچ تفاوتی بین هیچ انسانی از هر نژادی
هیچ تفاوتی وجود نداره ؛
اینو همه میدونن؛ولی خوب خودخواهی وزیاده خواهی ما انسانها ؛باعث این تفاوتها شده؛
منم حرف شما رو قبول دارم ؛
وکی گفته ما خوب و بدی انسانها رو از طریق ماه تولدشون
محک میزنیم ؛
اصن اینطور نیست ؛به ذات طرف هست ؛ما داریم یه سری خصوصیات کلی رو از هر ماهی رو میگیم ومنظورمون این هست ؛
واینکه همه ما انسانها از هر ماه تولدی
که باشیم ؛همه خوب هستیم وذاتمون خوب آفریده شده
چون خدا کفته من از روح خودم در شما دمیده ام ؛یعنی همه ما انسانها ؛
بخشی از وجود خداییم ؛بخاطر همین هست که خدا فرموده از
رگ گردن به شما نزدیکتر هستم ؛منظور رگ نیست ؛منظور روحی از خودش است که در ما دمیده است ؛
بنابراین ما انسانها همه ذاتن خوب هستیم
ولی بر اساس شرایط زندگی
وشیطان
به سمت خوبی بیشتر ویا بدی بیشتر کشیده میشویم ؛
ممنون
النا
۱۵:۱۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
سلام. اون نشناس که گفت تیرماهی منفعت طلب من نبودم. اما تیرماهی ها یکم سیاستمدارن راست میگه تا حدودی.
به صورت کوچولوی تیر ماهی خود دقت کنید. شاید زیبا نباشد و برعکس کمی هم خندهدار به نظر برسد اما شما عاشق این چهره هستید و نمیتوانید چشم از آن بردارید! نه فقط شما به عنوان والدین بلکه هر فرد دیگری هم همین حس را به بچههای تیر ماهی خواهد داشت. چشمان درشت آنها شما را به خنده میاندازد اما در عین حال موجی از احساسات را درونتان بیدار میکند. خب! این طبیعت یک کودک تیر ماهی است که همه را جذب خود میکند
این چه ترز تفکریه ؟ من خودم سیاست مدارم اون هم برای کسایی که دوسشون دارم سیاست به خرج میدم یعنی مصلحتیه اصلا هم پولکی نیستم و به کم ها قانع هستم و خسیس هم نیستم و به شما دوست عزیز توصیه میکنم که همیشه درست قضاوت کنین و همیشه نیمه پره لیوان رو ببینین
النا
۱۰:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ناشناس خیلی خنده دار پیام میذاری چیزی بهت کاش نگن دوباره پیام بذاری تو سایتا.
آنها بر این باورند که خصوصیات جسمانی و روانی انسان از موقعیت خاص ستارگان و سیارات به هنگام تولد افراد نشات می گیرد. مثلا اظهار می دارند که انسان های زاده شده تحت تاثیر یک سیاره یا یک صورت فلکی به خصوص؛ خصلت های انسانی، الهه ای یا جانوری برگرفته از نام آن سیاره یا صورت فلکی یا سیاره را کسب می کنند. مثلا می گویند متولدین تحت نشان آریس (حَمَل) قوچ وَش هستند. بی باک ، بی تاب، و پرانرژی، حال آنکه متولدین تحت نشان تارووس (ثور) ورزاووَش هستند – بردبار، سرسخت و لجباز! امّا ابدا اشاره ای نمی کنند که چرا و چگونه به این نتیجه رسیده اند و منبع و استدلال شان برای این ادعا چیست.
صورت: خصوصیات صورت آنها معمولا جذاب ولی کوچک است استخوان گونه آنها قابل توجهو برجسته است. چشمانشان روی صورت دور از هم هستند. معمولاچشم هایشان دارای طیف خاکستری و یا در رنگ خاکستری یا آبیست و کمان ابروهای آنهانیز رو به پایین است. لب های آنها اغلب درشت و با لبخند بزرگ است. معمولا نوک بینیآنها به سمت پایین گرایش دارد و موهایشان نیز قهوه ای و رنگ پوست به زرد نزدیک می شود
من زدم تو اینترنت خوشگل ترین ماه سال بعد زشت تیرماهی ها زشت ترین ماه سالن و خرچنگ به عنوان زشت ترین شناخته شده اما کلا اون مطلب غلط بود دلم برای تیرماهی ها سوخت.
من یک تیر ماهی ام . خسیس هستم در صورتی که مثلا پول کمی داشته باشم ولی من آگه ثروتمند بودم کلی زکات میدادم . به قیافه هم ربطی نداره
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
هیچ ربطی ندارد دختر مرداد عزیز این دسته بندی ها چرت و پرت است و کاملا تلقینی وقتی شما مطلبی را میخوانی از ماه تولدت به زور ربطش میدی به خودت همه ی کسانی که این ها را جدی میگیرند دلقک هستند و برای خنده خوبند حداقل به دید سرگرمی بهش نگاه کنید نه جدی گرفتن فقط فال گیران و رمال ها به این چیز ها اعتقاد دارند.
خوب ربط داره دیگگگه!!!!
چرا قبول نمیکنی؟؟؟؟؟
اگه ربط نداشت رتبه بندی نمیکردن ؛
اگه ربط نداشت ماهها رو براساس خصوصیات اخلاقی رتبه بندی نمیکردن
البته خوب وبد همه جا هست !!!
ولی خوب این رتبه بندی یه چیز کلیه ؛
نه اینکه بگی صددر صد همینه؛
مثلا شاید تا ۷۰یا ۶۵درصد واقعی باشه؛
میشه لطفا ربط ماه تولد با قیافه رو به من توضیح بدید. با اخلاق از روز ماه تولد زیاد کنار نمیام. ولی بازم اونو میشه توجیهش کرد بازم من میگم آدمای اینجوری که به ماه تولد اعتقاد دارن خرافاتی و رمال هستند ولی ماه تولد و ربطش به قیافه را نمیتونم درک کنم!!! دختر مرداد عزیز چه ربطی داره که تیرماهی ها خوشگلن؟؟ خواهشا شما به من بگو ماه تولد چه ربطی به قیافه داره .
من یه دختر تیرماهیم و متولد یک تیرم . زیاد کاری به نظرات ندارم فقط میخوام بگم که خود من از بچگی تا نوجوانی اونقدر مهربون و صبور بودم که هیچکسی نه عصبانیتمو نه هم اخلاق بدمو دیده بود حتی خودم هم ندیده بودم ولی یه سری اتفاقا تو زندگیم افتاد یه سری بدی ها و خیان ها دیدم که دیگه حرفای ناگفته تو دلم زیاد شد و لبریز شدم و الان با اینکه مهربون و احساساتی و صبورم و رازدار و وفادارم ولی گاهی زود عصبی میشم و زود یادم میره دلیلشم اینه که دیگه طاقت قضاوت و دروغ و ندارم :)
نه خیرررررم؛اتفاقا
تیر ماهیا بخاطر برون گرایی شون هس که پرحرفن ؛چون انسانهای برون گرا کلا همینطوری هستن ؛
انسانهای برون گرا انرژیشون رو از صحبت با دیگران میگیرن؛بخاطر همینه که حرف میزنن؛برعکس درون گراها؛
حسودم که نیستن ؛
خودشیفته هم که نیستن ؛کلا چون خوشکلن از خودشون خوششون میاد
به همه کمک میکنم همرو دوست دارم یکی طوریش میشه میرم پیشش دل داریش میدم اما من در هالتی نیستم این اتفاقا واسم بیو فته هر خواست از میتونه از من بپرسه تنها آرزوهات چیه?
خودمم تیر ماهی ام
تیرماهی ها زود آشتی نمی کنن
هر سال متولدین نیمه ی دوم هر سال و نیمه ی اول سال بعد هم کلاس هستند. مثلا امسال متولدین نیمه ی دوم ۸۲ و نیمه ی اول (بهار و تابستون )۸۳ در کنکور ۱۴۰۱ شرکت کردن ، در حالی که متولدین نیمه ی دوم (پاییز و اسفند) ۸۳ کلاس یازدهم هستند . پس متولدین نیمه ی دوم هر سال نسبت به نیمه ی اول یک سال عقب هستن از نظر تحصیلی !
جالبه که شما برعکس شو گفتین و تازه نشونه ی باهوش بودن شون هم دونستین!!
فقط انتقام جوهای خوبی هستند.......
حساس و عاطفی
به شدت زودرنج
یکمی جدی و اخمو
دمدمی مزاج
صرفه جو و کمی خسیس
یکمی ترسو
محتاط، دانا و هوشیار
درون گرا و خلاق
حسود، کینه ای هستن به شدتتتتتتت
انتقام جویی خطرناک
بعضیاشون به شدت سیاستمدار و موزمار
دلسوز اما گاهی وقتا بداخلاق
دیر اعتماد میکنن چون میترسن صدمه ببینن
رمانتیک اما شاید در ظاهر سرد و بی روح به نظر برسن
و همین دیگه
عاشق مهتاب نیسم رفیق بازیم نمیکنم!آشپز خوبی نیستم به کشاورزی گل گیا علاقه ندارم
خداانشالا یه تیرماه نصیب مابکنه
تیرماهی نیسم ولی تیرماهیاذره ای حسادت ندارند.تیرماهیاانسانهایی دوست داشتنی ووفادارند.
اما خسیس نیستم ☹️ و عاشق تابستان هستم
و از این بابت خوشحالم
چونکه با خصوصیاتی که دارم
بالاتر از بقیه ماها هستم و این خیلی
خوبه ،من از این بابت خوشحالم و میگم که
تیر ماهی های عزیز از این که توی ماه تیر بدنیا اومدید
خوشحال باشید من توی سال ببر به دنیا اومدم
و خصوصیات سال ببر اینکه از هیچ کس فرمانبر نیستن
و همیشه خودشون به دیگران دستور میدن
و از همه بالاتر هستن ،و همه به اونها احترام میزارن
من از این بابت خیلی خوشحالم و به خودم افتخار میکنم
که در این سال و ماه به دنیا اومدم
پیشاپیش تولد دخترای تیر ماهی مبارک به اینکه دختر تیر ماهی هستم افتخار می کنم
خ
زودرنج
حساس
نازک نارنجی
حساس در مقابل انتقاد
حساس در مقابل مادر
حساس در مقابل خانواده
حساس در مقابل دستپخت
احساساتی
کینه توزی به شدت بخاطر احساسی بودن
حتی حسودیشون هم واسه حساس بودن
ولی خودمم در اصل ننوشتم.
تو سایت های مختلف کپی کردم با نام کاربری خودشون
البته واقعا این و بدونید هر کسی اومد اینجا من نیستم!
الان استرس ابنو دارم هر کی پست میذاره فکر میکنید منم ولی واقعا اینجوری نیست
فقط گاهی.
مثلا کاربر اخری که توسایت مرداد پیام گذاشت واقعا من نبودم ولی لحنش شبیه من بود..ـ
امیدوارم اون و با من اشتباه نگیرید. چون لحن ش شبیه من بود.
من میگم تاثیر سیاراته ولی واقعا چجوری؟ چیزای جزيی که کار سیاره ها نیست
،،،،
اروم هستم ولی به موقش خوب شیطون میشم
ومثلا چرا یکی اول ماه بدنیا میاد ویکی دیگه آخر ماه ؛چون ماهها تعیین کننده خصوصیات هر ماهی هستن ؛حالا نمیگیم صددر صد ؛چون علم ژنتیک و وراثت و محیطی هم که انسان درش بزرگ میشه هم دخیل هست : کاملا درسته چون اگر این چیزا الکی بود اینقدر تو ادما درست نبود . خیلی عجیبه
من اینگد از همه چی خبر دارم
فقط از لحظه مرگم بیخبرم؛چون اونم خدا فقط نمیخاد ؛
یعنی تا این حد آگاهم ؛که دور و برم چه خبره ؛
تا حدی که از کوچکترین حس در کنارم خبر دارم حتی اگه نبینمش؛و حتی از تک تک کارهاشون ؛انگار حس ششم فوق العاده دارم ؛☺️
از کجا این موضوع رو فهمیدی ؟
با باوا؟؟؟؟
خخخخخ
هم احساساتین و هم نشونش میدن اما خجالتی ان یکم.
خیلیم حساس.
اما بیاید قبول کنیم یکمی خسیسن.
تازه دخترای تیرماهی حساس و زودرنجی هم دارند حسابی. ا
80 میلیون انسان تو ایران زندگی میکنن 9 میلیارد تو کل جهان ولی فقط 12 ماه داریم
آخه این چه ربطی به موضوع ۱۲ماه داره ؛
یعنی شما میگید باید خداوند تبارک وتعالی
برای هر انسانی یه ماه بخصوص خلق میکرد
تا شبیه هم نشن ؛
خوب حاااجی؛
این که معلومه همه انسانها هیچ کدوم شبیه هم نیستن ؛
بخاطر اثر انگشت؛
پس این موضوع که همه انسانها شبیه هم باشن نقض میشه ؛
چون اگر انسانها از نظر ظاهر شبیه هم باشن
از لحاظ اثر انگشت کاملا باهم فرق دارن ؛
حالا این موضوع ماه ؛منظور یه سری خصوصیات کلی و برجسته
انسانها هستش ؛نه ریز به ریز ؛
خوب معلومه قیافه فرزند بر اساس ژنتیک واین حرفها هست ؛
ولی خوب میدونید چیه
بحث اینه که خدا انسانها رو طوری خلق میکنه
از اولش که به خصوصیات اون ماه بخوره
میدونی یعنی چی ؟
یعنی اینکه درسته ما ۱۲ماه داریم ؛ولی هیچ دخالتی در بوجود
اومدن یه انسان نداریم بلکه خداوند
که خالق همه انسانها در روی زمین هست
طوری یه انسان رو خلق میکنه که هم به ویژگی چهره ای
پدر ومادر بخوره
و هم به خصوصیات همون ماه که درش متولد میشه ؛
بخاطر همین هست که یه انسان در تولدش هیچ انتخاب و اختیاری نداره؛
واینکه من دقت کردم در اطرافیان
وحتی دیدم که مثلا الان سایت اومده بیان کرده که فلان ماه با فلان ماه ازدواج خوبی دارن یا بد ؛
خودم به شخصه دیدم که آدمهایی که باهم ازدواج کردن و هیچ اطلاعی از ماهها نداشتن ؛
انگار طبیعت این دوماه که ازدواج خوبی رو با هم دارن
رو در مقابل هم قرار داده و ازدواج کردن حالا یه سری استثنا هستش
ولی تقریبا ۷۰درصد
ماههایی که باهم خوب بودن در مقابل هم قرار گرفتن؛
واصن یه موضوع جالب دیگه اینکه ؛
دیدید که وقتی مثلا دانشگاه میرید و توی محیط دانشگاه میبینید که با چند تا دوستی که رفیق هستید ؛
رابطه تون با بعضیاشون عالیه وبا بعضیا معمولی وبا بعضیا بد
دقیقا این بخاطر همین موضوع هست
من بررسی کردم ؛
این بخاطر اینه که شما مثلا متولد یه ماه هستید با متولدین یه سری از ماهها خیلی خوب وبا بعضیا متوسط و با بعضیا بدید
این دقیقا بخاطر همین موضوع هست
چون شما وقتی که در مقابل ماهی که باهاش خوب هستید دقیقا ارتباطتون عالیه
و وقتی با ماهی بد هستید ؛دقیقا همدیگرو دفع میکنید ؛
من این موضوع رو بررسی دقیق کردم و واقعا صدق میکنه؛ بخاطر همین موضوع هس که شما میبینید یه نفر یه دفعه یه نفر رو توی خیابون میبینه
خیلی باهم صمیمی میشن وگرم میگیرن
ولی یه نفر دیگه تعجب میکنه که چرا خودش باهاش این طور نیست ؛
این دقیقا بخاطر همون سازگاری یه ماه با ماه دیگه هست؛
گیر آدمهای مارموز میوفتن ؛
اینطور میشن ؛
ببین خداوند بزرگ وتبارک وتعالی؛
۱۳ماه رو برای چی بوجود آوردن الکی که نیست؛
ومثلا چرا یکی اول ماه بدنیا میاد ویکی دیگه آخر ماه ؛چون ماهها تعیین کننده خصوصیات هر ماهی هستن ؛حالا نمیگیم صددر صد ؛چون علم ژنتیک و وراثت و محیطی هم که انسان درش بزرگ میشه هم دخیل هست
خوب
من توی اطرافیانم خیلی دقت کردم ودیدم مثلا متولدین یه ماه خصوصیاتی شبیه هم دارن
مثلا خردادیها ؛اکثرا دوشخصیته هستن ؛وثبات اخلاقی ورفتاری ندارن زیاد
دقیقا توی اکثر خردادیها این صدق میکنه ؛در حالیکه این موضوع توی یه ماه
دیگه یا کمتر هست یا دیده نمیشه ؛
این یه مثال کلی بود که زدم ؛اینو همه میدونن که پنج تا انگشت یکی نمیشه
کیه که ندونه ؛ولی ما منظورمون اینه که
خصوصیات کلی شون شبیه همه ؛یعنی تا ۶۰درصد شبیه هم هستن ؛
بقیه ۴۰درصد رو
۱)ژنتیک
۲)ارث
۳)محیطی که درش بزرگ میشین ؛
حالا این نظر منه ؛هر کس میتونه نظری داشته باشه ؛مرسی
کسی نگفته که انسانها با هم برابر وبرادر نیستن ؛
اتفاقا در قرآن کریم ؛گفته شده هم زنها وهم مردها دارای حقوق برابر ویکسان هستن ؛وهیچ تفاوتی بین هیچ انسانی از هر نژادی
هیچ تفاوتی وجود نداره ؛
اینو همه میدونن؛ولی خوب خودخواهی وزیاده خواهی ما انسانها ؛باعث این تفاوتها شده؛
منم حرف شما رو قبول دارم ؛
وکی گفته ما خوب و بدی انسانها رو از طریق ماه تولدشون
محک میزنیم ؛
اصن اینطور نیست ؛به ذات طرف هست ؛ما داریم یه سری خصوصیات کلی رو از هر ماهی رو میگیم ومنظورمون این هست ؛
واینکه همه ما انسانها از هر ماه تولدی
که باشیم ؛همه خوب هستیم وذاتمون خوب آفریده شده
چون خدا کفته من از روح خودم در شما دمیده ام ؛یعنی همه ما انسانها ؛
بخشی از وجود خداییم ؛بخاطر همین هست که خدا فرموده از
رگ گردن به شما نزدیکتر هستم ؛منظور رگ نیست ؛منظور روحی از خودش است که در ما دمیده است ؛
بنابراین ما انسانها همه ذاتن خوب هستیم
ولی بر اساس شرایط زندگی
وشیطان
به سمت خوبی بیشتر ویا بدی بیشتر کشیده میشویم ؛
ممنون
من گیر یه تیر ماهی خسیس پول پرست افتادم چرا واقعاً چرا
های چه بختی دارم
چرا قبول نمیکنی؟؟؟؟؟
اگه ربط نداشت رتبه بندی نمیکردن ؛
اگه ربط نداشت ماهها رو براساس خصوصیات اخلاقی رتبه بندی نمیکردن
البته خوب وبد همه جا هست !!!
ولی خوب این رتبه بندی یه چیز کلیه ؛
نه اینکه بگی صددر صد همینه؛
مثلا شاید تا ۷۰یا ۶۵درصد واقعی باشه؛
تیر ماهیا بخاطر برون گرایی شون هس که پرحرفن ؛چون انسانهای برون گرا کلا همینطوری هستن ؛
انسانهای برون گرا انرژیشون رو از صحبت با دیگران میگیرن؛بخاطر همینه که حرف میزنن؛برعکس درون گراها؛
حسودم که نیستن ؛
خودشیفته هم که نیستن ؛کلا چون خوشکلن از خودشون خوششون میاد
چون چشماشون خشکله!!!