با سلام .لطفا جویا شوید چرا هواپیما ساعت 8.5 پرواز کرده ساعت 9.20 دقیقه آخرین تماس خلبان بوده؟ مگه تا یاسوج چقدر فاصله بوده؟ مدت پرواز؟
سوال دوم. اگر رادار یاسوج مشکلی نداشته چرا خلبان مجبور به فرود به روش تقرب بوده؟
احتمالا در سوال و جوابها ی کارشناسان اشتباهاتی وجود داشته .
ضمنا این ضایعه را تسلیت میگویم.
با عرض تسلیت خدمت بازماندگان حادثه سقوط دلخراش سانحه هوایی ATR .
دوستان عزیز ،
علیرغم اینکه بنده هم مانند سایر دوستان آرزوی نجات همه سرنشینان این سانحه را دارم ، متاسفانه بایستی عرض کنم که معمولا در اینگونه حوادثی که هواپیما به کوه برخورد میکند امکان زنده ماندن سرنشینان تقریبا صفر می باشد.
حال در صورتی که هوا هم به این صورت نامساعد باشد اگر کسی هم به صورت اتفاقی زنده باشد و طعمه حیوانات درنده نشود ،در اثر برودت هوا جان خود را از دست خواهد داد.
متاسفانه این واقعیت امر هست و باید این واقعیت بسیار تلخ را بپذیریم.
خداوند روح همه این عزیزان را قرین رحمت خود بگرداند و برای بازماندگان نیز صبری عظیم عطا نماید.
با سلام وعرض تسلیت نکته ی رو خواستم عرض کنم منطقه کوه دنا دارای چاله هایی هوایی بسیاری هست. طبق مشخصاتی که سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده در حال کاهش ارتفاع بوده وبا مه غلیظ که در آن شرایط بوده امکان برخورد با صخره های سخت وانفجار وریزش بهمن وجود دارد
ضعف و نبود امكانات...با گذشت 35 ساعت هنوز هييييچ سر نخي به دست نيامده پس ماهواره ها و gps ها و مسير حركتي هواپيما تا چند دقيقه قبل از سقوط اينها را نميتوان دنبال كرد؟؟
باسلام
نظر من هم این که وقتی هواپیما با کوه برخورد کرده منفجر شده و موج انفجار باعث شده بهمن فراوانی بر روی هواپیما آوار شده باشه که تجسس را سخت میکنه امیدواریم حداقل هر چه سریع تر خبری به خانواده هاشون بدن .فقط دعا کنیم
هواپیما مستقیم در یک دره سقوط کرده و بهمن و برف روی آن را پوشانده است.هواپیما و قطعات آن زیر برف است. باید جستجو از فاصله نزدیک انجام شود تا لاشه هواپیما رویت شود.
سلام
با توجه به اینکه 30 ساعت گذشته و هواپیما پیدا نشده
پیشنهاد میگردد نقاطی که خلیان بدلیل بدی وضع جوی تغییر مسیر داده را جستجو کرد که ممکن است مایلها از نقطه مورد نظر دور باشد .
شاید این احتمال وچود داشته بدلیل نقص فنی از مسیر خارج و در نقطه ای هموار فرود آمده و احتیاج به کمک داشته باشند
سوال دوم. اگر رادار یاسوج مشکلی نداشته چرا خلبان مجبور به فرود به روش تقرب بوده؟
احتمالا در سوال و جوابها ی کارشناسان اشتباهاتی وجود داشته .
ضمنا این ضایعه را تسلیت میگویم.
دوستان عزیز ،
علیرغم اینکه بنده هم مانند سایر دوستان آرزوی نجات همه سرنشینان این سانحه را دارم ، متاسفانه بایستی عرض کنم که معمولا در اینگونه حوادثی که هواپیما به کوه برخورد میکند امکان زنده ماندن سرنشینان تقریبا صفر می باشد.
حال در صورتی که هوا هم به این صورت نامساعد باشد اگر کسی هم به صورت اتفاقی زنده باشد و طعمه حیوانات درنده نشود ،در اثر برودت هوا جان خود را از دست خواهد داد.
متاسفانه این واقعیت امر هست و باید این واقعیت بسیار تلخ را بپذیریم.
خداوند روح همه این عزیزان را قرین رحمت خود بگرداند و برای بازماندگان نیز صبری عظیم عطا نماید.
انشالله زنده باشند
انشالله زنده باشند
1- استفاده از دستگاه فلز یاب جهت یافتن قطعات هواپیما
2- کمک گرفتن از تکاوران ارتش چون در انجام ماموریت در کوهستان تخصص دارند
1- استفاده از دستگاه فلز یاب جهت یافتن قطعات هواپیما
2- کمک گرفتن از تکاوران ارتش چون در انجام ماموریت در کوهستان تخصص دارند
نظر من هم این که وقتی هواپیما با کوه برخورد کرده منفجر شده و موج انفجار باعث شده بهمن فراوانی بر روی هواپیما آوار شده باشه که تجسس را سخت میکنه امیدواریم حداقل هر چه سریع تر خبری به خانواده هاشون بدن .فقط دعا کنیم
خدایا اگه خودت بخوای میشه و ممکنه...
یاارحم الراحمین...
خدایا اگه خودت بخوای میشه و ممکنه...
یاارحم الراحمین...
تسلیت به ملت ایران
سلام
با توجه به اینکه 30 ساعت گذشته و هواپیما پیدا نشده
پیشنهاد میگردد نقاطی که خلیان بدلیل بدی وضع جوی تغییر مسیر داده را جستجو کرد که ممکن است مایلها از نقطه مورد نظر دور باشد .
شاید این احتمال وچود داشته بدلیل نقص فنی از مسیر خارج و در نقطه ای هموار فرود آمده و احتیاج به کمک داشته باشند
خدا به خانواده های این عزیزان صبر بده
خدا به خانواده های این عزیزان صبر بده
انا لله و انا الیه راجعون
حادثه غمباری بود
ما را در غم خود شریک کنید
این عزیزان رنده باشن و به اغوش خانواده برگردن