دوست عزیز اشتباه نکن طب اسلامی با طب سنتی کاملا متفاوت هست .در طب اسلامی دستورات از اهل بیت علیهم السلام گرفتن که آنها هم این علم و دیگر علوم از پروردگار عالم دریافت نمودند ولی طب سنتی تجربه انسان هست که همیشه دچار اشتباه و خطا هست ...
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
محض اطلاع یکی از دوستام پدرشوهرش سرطان پانکراس گرفته همزمان با ایشون یکی از اقوامشون هم همین سرطان رو گرفت ولی متاسفانه بعد از شش ماه با وجود شیمی درمانی فوت کردن ولی پدرشوهر دوستم از دستورات پزشکی ایت الله تبریزیان استفاده میکنن و بیماریشون درمان شده الان هم درمان رو دارن ادامه میدن وحالشون خوبه .چند سال پیش با طب ایرانی وسنتی هم همین برخورد رو کردین وقتی مردم استقبالشون بیشتر شد از طب سنتی،وزارت بهداشت مجبور شد اونو بپذیره الانم با طب اسلامی مخالفت میکنن .خب البته طبیعیه چون مراجعه به پزشکان کمتر میشه
سلام خدمت دوستان . یکی از نزدیکان من سرطان پیشرفته معده و کبد دارد و تنها راه درمان انجام شیمی درمانی می باشد که اون هم به نظر خود پزشکان معلوم نیست که تاثیری داشته باشد . لطفا اگر کسی تجربه استفاده از روش طب اسلامی را در این زمینه داشته راهنماییم کنه . هنوز شیمی درمانی را شروع نکردیم.
باسلام دوست عزیز . برای درمان سرطان از هرنوع که باشه میتونید به طبیبان اسلامی که در شهرهای مختلف از طرف آیت الله تبریزیان در سایت تلگرامی ایشون اسامی شون اعلام شده مراجعه کنید و درمان نمایید.
من خیلی از اطرافیان رو سراغ دارم که برای درمان انواع بیماری هاشون از این طب استفاده کرده و درمان شدن. به امید خدا
مهسا
۱۹:۰۵ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
نمی دونم ولی ما ماه رمضان رفتیم مطب آیت الله تبریزیان در قم یه حسینیه بود بسته بود گفتن رفته مشهد در نظر داریم بریم مشهد خیلی تصمیم خوبی برای خواهرت گرفتی امیدوارم که حالشون خوبه خوب بشه
ممنون.انشاالله
چه خوب.مشهد واسمون نزدیکتره
خوب مشهد کجا پیداشون کنم کسی میدونه؟؟چطوری نوبت بگیرم؟شماره مطب رو کسی داره؟
طب مدرنی که نمیتونه یه آلرژی ساده زانو درد ساده دیسک کمر مشکلات پوستی مثل کک و مک و جوش و... رو درمان کنه چه حرفی برا گفتن داره تا یه جایی بیمار میشه میگه عمل و دراوردن عضو مثل آپاندیس و رحم و قطع پا و...
بهترین وآسانترین وبی ضررترین روش درمان فقط طب اسلامی ...برادرم مریض شدید داشت پیش چندتا فوق تخصص بردیمش دکترا فقط گفت ما وطب ما کارش کنترل بیماریه وراه درمان نداریم اما طب اسلامی فقط راه درمان داره ومن ب عینه دیدم ...
سلام
ب نظر میاد خیلی تند رفتید
من قبول دارم ک گاهی تندروی در رد علم نوین از طرف طبیبان طب اسلامی صورت میگیره ولی شما نمیتونید ب این رتحتی طب اسلامی رو زیر سوال ببرید چون ی اجتهاد علمی روش صورت گرفته، کتابهای فراوانی از اهل بیت در این باب وجود داره و پدیذه ی نوظهوری نیس و قبل از طب نوین وجود داشته.
هم طب اسلامی هم طب سنتی تجربه های بسیار موفقی در درمان داره
باسلام
بنده اعتقادم براینه که با استفاده از تجربیات طب اسلامی میتوان بر بیشتر مشکلات غلبه کرد.در چندین مورد خودم تجربه کردم.خواهشا بدون بررسی طب اسلامی رو انکار نکنید.
با سلام.میشه آدرس مطب آیت الله تبریزیان در قم رو بدین..
خواهرم از 6سالگی دچار مریضی کلیه شده و 15 ساله تحت نظر فوق تخصصه.
اما روز به روز داره عوارض داروها حالشو بدتر میکنه.تورو خدا اگه تو طب اسلامی واسه دفع پروتئین از کلیه درمانی هست راهنماییم کنین.با خوندن مطالب اینجا امیدوار شدم...چطوری میتونم از آیت الله تبریزیان نوبت بگیرم واسه خواهرم
یه دنیا ممنون از سایت خوبتون
نمی دونم ولی ما ماه رمضان رفتیم مطب آیت الله تبریزیان در قم یه حسینیه بود بسته بود گفتن رفته مشهد در نظر داریم بریم مشهد خیلی تصمیم خوبی برای خواهرت گرفتی امیدوارم که حالشون خوبه خوب بشه
اگر منظورتون طب سرکوبگر مافیایی مدرنه، وتعریض به طب سنتی داشتید؛ من ترجیح میدم، در دفاع از طب انسانی سنتی، این شعار را بدم: درود بر زندگی، درود بر صداقت، درود بر انصاف، درود بر سادگی، درود بر مهربانی، درود برشرف... و هزاران درود بر: امید، تجربۀ موفق، آیندۀ روشن، آرامش، و مرگ بر هر گونه مافیایی که با جان انسان ها تجارت می کنند و در مقابل همۀ اون ارزش ها وخوبی ها ، روی شاهرگشون ایستاده اند و اجازۀ ظهور نمیدند
میلانی
۲۳:۳۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
سلام وقت بخیر.
توصیه های طب اسلامی چیز مبهم و عجیبی نیست که ردش میکنید. از نظر ریشه ای با تغذیه ی هماهنگ ، بی نظمی های بدن را رفع میکنن و بدن رو به حالت اولیه هدایت میکنند. درمان بر مبنای تغذیه درست ترین کار بشریت هست. بنده خودم خیلی مشکلاتم رفع شده با دستورات مشاور این طب(ضمن اینکه اصلا آدم سنتی هم نیستم)
سلام بنده بارها خودم و خانواده خودم در شهرستان خودمون زیر نظر اساتید طب سنتی ایرانی اسلامی درمان شدیم.
متاسفانه مافیای پزشکی نوین خیلی قوی هست
همه ایران مدافع طب اصیل ایرانی و اسلامی هستند
خودتون قضاوت کنید .من بعداز ده سال مراجعه به پزشک هر سال بدتر از سال قبل شدم . ولی با یه ویزیت مجانی و مصرف دارو ظرف 6 ماه خوب شدم .حالا چرا وزارت بهداشتی ها با دید تعصب و انکار به این طب می نگرند ماییه تاسف بسیار است
کاش شما و دوستان دیگه ای که چنین تجربه های موفقی دارید، موفقیتتون را با بقیه تقسیم می کردید. یعنی آدرس مطب را میدادید. فقط خدا میدونه چقدر جگرهای خسته و دل های ناامید و نگرانی های مهیبی در میان مردم موج می زنه .. چشم ها درانتظار یک روزنه ی نور و امیده
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
من خودم مشکل ناراحتی دستگاه گوارش داشتم بیشتراز ده بار به پزشک مراجعه کردم ده بار هم ازمایش دادم اثری نداشت با یک مرحله مراجعه به طب اسلامی مطب ایت الله تبریزیان روز سوم الحمدالله حالم خوب شد
سلام
من چندین سال مشکلی شبیه بیماری قلبی داشتم که چندین بار هم به فوق تخصص قلب مراجعه کردم و نتیجه هم نگرفتم در حالی که مشکل از معده بنده بود و با مصرف داروی هاضوم و زنجفیلات طب اسلامی الحمدالله بکلی درمان شدم
طب اسلامی یک حقیقت غیر قابل انکار هست
متاسفانه در کشور ما اختیار انتخاب نوع درمان وجود نداره
متاسفانه اکثریت طب نوین ققط کاسبی و ثروت اندوزی به نام سلامت مردم و در اصل با ضربه زدن به سلامت مردم است
افراد بسیار زیادی با بیماریهای ابتدایی تا صعب العلاج و غیر قابل علاج با طب اسلامی درمان شده اند ولی افسوس که مافیای طب نوین جهانی اجازه ترویج طب اسلامی رو نمیده چون اگر طب اسلامی ترویج بشه ریشه طب نوین کنده خواهد شد
و من یتق الله یخرج له مخرجا
سلام
بنده به شخصه در طول دوسال تا حالا بیشتر از دهها نفر رو با طب اسلامی آیت الله تبریزیان آشنا کرده ام و همشون بدون استثنا از این طبابت راضی بودن.
طب نوین بهتره خودشو با طب اسلامی بروز کنه
یکی از درماندگان با طب اسلامی هستم.چندماه پیش بیماری پوستی گرفتم دوماه وو آزمایشگاهی طب شیمیایی بودم کلی هزینه کردم ۳تا متخصص عوض کردم هر ۳تا دکتر فقط کورتون تجویز کردن که اصلا بهبود نیافتم.الحمدالله با کمک یکی از دوستان باب اسلامی آشنا شدم با همون ویزیت اول یکبار هم بیماریم بر نگشت.اقوام اطرافیان من با دیدن برطرف شدن بیماریم آنها هم به طب اسلامی اعتقاد پیدا کردن وبه این طب رجوع میکنند.بنظرمن بجای مناظره بکار بردن ادبیات پزشکی وتهمت و اذیت کردن عزیزانی که درطب اسلامی فعالیت دارند بیمار دراختیار طب اسلامی وشیمیایی قرار بدن ببینند کدوم زودتر و بهتر مداوا میشه.
با سلام اگه پزشکان محترم بهشون بر نخوره فقط به فکرپرکردن جیبن .چیزی که براشون اهمیت نداره جون مردمه رفتی پیش فوق تخصص شرح حال میدی برات ازمایش عکس سیتی اسکن هزارویک داستان میتراشه که سر کیست کنه اگه شما درس خوندی اونم 20 سال با یه نگاه به چشم طرف باید دردشوتشخیص بدی نه اینکه بفرستی دنبال نخود سیاه .خودت ومدرکت به درد لای جرز میخوره درود به طب سنتی واسلامی زمان تیرکمون شاه مگه ازمایشگاه بود پس چطور اونا دردو تشخیص وبراش درمان میدادن .خلاصه همه ملت دیگه فهمیدن که چه خبره منم دارو از ایت اله تبریزیان گرفتم ودرحال استفاده هستم به امید شفای تمام مریضان بدست طب اسلامی
من بیماری داشتم چندین سال بود کم خونی شدیدی داشت که طب شیمیایی آنقدرقرص آهن تجویزکردنند.بامصرف این قرصها مشگلات معده هم دوچندان شد. ضمنا پولیب روده هم داشت که طب شیمایی نتونست درمان کنه. بدترهم شده بودبه حول قوه الهی باطب اسلامی که همان طب وحیانی است.آشنا شدیم ویک نسخه کم هزینه وبی ضررهمه مشگلات بطورکلی برطرف شد الحمدالله.......ضمنا خودم چندین مشگلات شدیدی داشتمازجمله پرستاد.پیرونی و.............خدارا شکربامصرف داروهای اسلامی برطرف شد
سلام
من عفونت مثانم و کلی مشکلات دیگ درد مثانه و پرستاتم همش با مصرف ی قوطی مرکب3 خیلی بهتر شده و طب مدرن تا یکسال هم نتونست کاری کنه...
خدا ب اساتید طب اسلامی توفیق بده..
اگه مطالب آیت الله تبریزیان باعث شده که خیلی از جامعه به خصوص پزشکان که سال ها از درمان بسیاری بیماری ها عاجز هستند ناراحت شوند.یه برنامه رسمی در شبکه تلویزیونی ترتیب دهید تا بین آیت الله تبریزیان و معالجه شدگان ایشان و پزشکان در مورد بیماری ها و مباحث مربوطه مناظره ای بدون هیچگونه تعصب و جانبداری از مافیای وزارت بهداشت برگزار شود. آمارها هم نشان میدهد که موفقیت طب اسلامی در این مدت کم نسبت به سالیان سال تلاش طب جدید واقعا چشمگیر بوده است.
با تشکر
طب اسلامی علاوه بر اینکه براحتی و خیلی ارزان همه بیماری ها رو درمان میکنه بلکه باعث میشه مردم اعتقادشون به دینشون هم بیشتر بشه .در ضمن اینو به اونایی میگم که میگن اطبای اسلامی کاسبی میکنند ، هیچ کدوم از اطبای اسلامی هیچ مبلغی برای ویزیت نمیگیرند .
طب جدید فقط یک دروغ است. کدوم علم؟ کدوم پیشرفت؟چشم بچه من نیاز به عمل نداشت . با عمل کاری کردند که دیگه با چشم میبینه... من تمام بیماریهای خودم رو با طب اسلامی درمان میکنم. هزار بار هم نتیجه گرفتم ازش
يكي از اشناهامون كيست خوني تو رحمش داشت كه دكتر گفته بود درمان نميشه فقط ميشه كنترلش كرد كه بزرگتر نشه با دستوراي طب اسلامي يك ماه نشده كيستش از بين رفت ...فوق العاده بود
من فشار چشم داشتم. دکتر ها گفتند باید تا آخر عمر قطره بریزی تو چشمت. رفتم پیش طب اسلامی یک دارو داد الان دیگه قطره نمیریزم و حالم خوبه. قبلا اگه قطره نمیریختم چشم درد شدید می گرفتم.
واقعا خدا از اقای تبریزیان راضی باشد دکترا با پول ویزیت زیاد و دارو های شیمیایی که حتی تاثیر خیلی بد روی جنین درون شکم میزاره و حتی درمان هم نمیکنه اسکیزوفرنی رو اقای تبریزیان با قرص های بدون عوارض درمان میکنه
بهداشت و استریل بودن عمل مهمه یا این ک بدون عمل و فقط با گذاشتن یک هفته یا حتی یک روز نمک روی پوست. دوستان من از وقتی با این طب اینطور عجیب درمان شدم دیدم نصبت ب اسلام عوض شد
سلام دوست عزیز
کمر درد علتهای مختلفی دارد و درمانهای مختلفی... گذاشتن ناخن در یک مورد کلی است و نوع گذاشتن هم متفاوت است... بهتر است علت صحیح درد بررسی شود و نسخه توسط قرد مجوز دار داده شود...
مرضیه
۱۲:۱۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
من خودم پرستارم سه سال پدرم افسردگی داشت ودارو میخورد در عرض دوماه باطب اسلامی خوب شد
فقط می توان گفت در مدت کوتاهی که هنوز از ترویج طب اصیل اسلامی نگذشته، شبیه معجزه در لابلای نسخه های طبی که از اهل بیت علیهم الاسلام رسیده کم مشاهده نشده است چه با چشم خودم و چه از درمان یافتگان بیماری های گوناگون و سخت.
خداوند حق استاد تبریزی را بر شیعیان حلال فرماید که شاهکاری کردند که در تاریخ انشاءالله باقی خواهد ماند و با کنکاش های جدید، منشأ ریاست طب اسلامی بر طب های دیگر خواهد شد به طوری که علوم پزشکی با همه تنوع آن یا ابزاری برای طب وحیانی خواهند شد و یا خود را با آن هماهنگ خواهند نمود به امید آن روزی که نزدیک باشد.
ما خواهان رقابت سالم بین طب اسلامی وطب شیمیایی هستیم آنوقت حق انتخاب با مردم است .
اینکه بیماران فقط حق دارند به طب شیمیایی مراجعه کنند ودر صورتی که طب شیمیایی از درمان آنها عاجز باشد حق ندارند روش درمانی دیگری را انتخاب کنند وباید بیمار باقی بمانند عادلانه نیست .
آینده متعلق به طب اسلامی است
جناب میرزایی. من طرفدار طب اسلامی ام و حتی طرفدار هم اگه نباشم اما دشمن سرسخت طب شیمیایی ام . خصوصا که دو تا عزیز را به خاطر همین سلاخی ها در جوانی از دست دادم. اما مطلبی دارم:
اولا اگر خود نظام طب سنتی ما درست عمل کنه بهترین مبلغ خواهد بود
. امیدوارم از اشتباهات طب مدرن از جمله از «طمع »که ریشه ی همه مفاسده عبرت بگیرند. این سخن مرحوم آل اسحاق را نصب العین کنند که: تاوقتی بیماران را صلواتی درمان نکنیم طب اسلامی نخواهیم داشت! فراموش نکنیم که یک علت گرایش مردم به این طب بخاطر هزینۀ کم اون بوده. گرانی دیگه بنده اینه که اگر هرچه زودتر رهبران طب سنتی همدلی و اتحاد پیدا نکنند و نظام و ساختار محکم و حساب شده ای بهش ندند، اطبای قلابی یا ناشی، بهانه های زیادتری به دست مخالفان قسم خوردۀ طب اسلامی خواهند داد. ضمنا یک مشکل دیگه برخی اختلافات میان مکاتب و رهبران طب سنتی و اسلامیه که هرچند خداراشکر کمه ، اما همین هم برای ما باعث دلسردی میشه
میرزایی
۱۱:۳۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
ما خواهان رقابت سالم بین طب اسلامی وطب شیمیایی هستیم آنوقت حق انتخاب با مردم است .
اینکه بیماران فقط حق دارند به طب شیمیایی مراجعه کنند ودر صورتی که طب شیمیایی از درمان آنها عاجز باشد حق ندارند روش درمانی دیگری را انتخاب کنند وباید بیمار باقی بمانند عادلانه نیست .
آینده متعلق به طب اسلامی است
بنده مدرس طب اسلامی هستم صدها سرطان .و انواع تیروئید و انواع بیماری هایی که طب مدرن در درمانش عاجزه با این طب درمان میشه شما از خدا نمیترسید مردم رو از خدا و دینشون نا امید میکنید ؟ در مورد سیاتیک اصلا مزحکه استدلالتون هر کم علمی هم میدونه ما چند مدل عروق داریم عروق عصبی و شریانی و ... رگ مترادف عرفی عروق هست بی سواد عزیز و در مورد تیروئید برا انواعش داروهای مختلف بیان شده در مورد فردارتون فقط بگم وای اگر از پی امروز بود فردایی... شما جلو حقیقت نمیتونید وایسید از باشگاه خبرنگاران جوان توقع نداشتم و حقیقتا متاسف شدم
طب اسلامی و سنتی قدرتش رو تو میدون به نمایش گذاشت تازه الان اساتیدش میگن این اول راهه و در آینده خیلی پیشرف میکنه
مردم باید مختار باشن که از طب اسلامی بتونن استفاده کنن
با سلام...طب اسلامی در واقع بعضی دستوراتش پیشگیری از بیماری است از جمله نوره و کم خوری و اداب غذا خوردن و ...اما اگر داروهای شیمییایی خوب بود پس چرا در کشورهای پیشرفته،برای درمان بیماری های ساده مثل سرماخوردگی،قرص نمیدهند....و کلا خیلی کم از دارو استفاده میکنند..؟!
با توجه به استدلال شما در صدر اسلام بدون وجود پیشرفت در علوم پزشکی طب اسلامی از درمان بیماری ها چگونه خبر داشته.اخه هنوز دانشگاه علوم پزشکی تهران تاسیس نشده بوده.....
پدر بنده به علت مصرف زیاد دخانیات دچار تنگی نفس حاد بود که پس از مراجعه به چندین متخصص و خرج های میلیونی هیچ بهبودی حاصل نشد و ما در اوج ناامیدی دراوهای طب اسلامی را از شاگرد ایت ا... تبریزیان در شهر ری تهیه کردیم و با داروی جامع امام رضا طی چهار روز بهبودی چشمگیری حاصل شد.
سلام، بنده حساسیت شدید پوستی داشتم به متخصص پوست هم مراجعه کردم و کلی دارو استفاده کردم خوب نشد، با دستور طب اسلامی خدا رو شکر کاملا مشکل پوستم برطرف شد. چرا با طبی که از اهل بیت رسیده انقدر مخالفت میشه؟ مردم اختیار دارن که خودشون راه درمان بیماریشون رو انتخاب کنن.
با سلام وآرزوی سلامتی بیماران ،من چندین سال بود که از درد سینه رنج می بردم واحاس میکردم یه طرف بدنم سنگینی میکنه داروهای طب نوین هیچ تاثیری نداشت در این حال با مراجعه به نمایندگی طب اسلامی با پنچ روز استفاده از داروی گیاهی که ایشان تجویز کردن به طور کامل بهبود یافتم .شمارو به خدا اجازه ندین طب غربی با جان ومال مردم بازی کنه به خدا این دنیا به کسی وفا نمیکنه ارزش نداره برای مال دنیا مردم و رو تو بیماری ورنج نگهدارید
من از طب اسلامی تا کنون استفاده نکردم اما شدیدا ممعتقدم که طب امروز وبه اصطلاح دکتر ها هیچ کاری از دستشون بر نمیاد حتی یک سرما خوردگی ساده رو نمیتونن درمان کنن
طب اسلامی حقیقتا شفاست من معجزه رو با چشم خودم در این طب دیدم.خداوند به ایت اله تبریزیان و شاگردان ایشان عمربا عزت دهد و دشمنان انها و این طب را خوار و ذلیل کند.الهی امین.
با سلام و خدا قوت به آیت الله تبریزیان و همکارانشون
طب سنتی و اسلامی هرچی هم باشه مثل تب مدرن با مصرف یه قرص صدتا بلای دیگه به جون ادم نمیندازه
تا حالا چندتا از فامیلامون مراجعه کردن به طب اسلامی و کانلا جواب گرفتن
بهتره شماهم بدون تحقیق و بررسی مطلبی رو قرار ندین
با سلام من چندین مورد درمان با طب اسلانی را با چشم خود دیده ام وکاملا هم درمان شده اند نمونه اش دختر همکارم در ساق دستش توده زیر پوستی داشت که بنا به گفته خودشان دوبار توسط جراح متخصص جراحی کرده بود ودوباره عود کرده بود بار سوم از روی ناامیدی به حجره طب اسلامی مراجعه کرد وفقط با داروی جامع وعسل این مشکل رفع شد
نمونه دیگرش چندین میخچه درد ناک روی پای شوهرم ایجاد میشد که تاکنون دوبار هم جراحی کرده وبرداشته بود آخرین بارش حدود 9 سال پیش جراحی کرد که دوباره در اومد وبا راهنمایی طب اسلامی با با تره وسرکه وسیر پخته درمان شد ودیگه به جراحی نیاز پیدا کرد
اینقدر به طب اسلامی اعتماد پیدا کردم که به همه توصیه استفاده از اون رو میکنم
آیا می خواهید عقل تمامی انسانهای دنیا را با عقل ائمه ی معصومین بسنجید !؟؟!!
چون طب اسلامی این استاد بزرگوار برگرفته از گفته های معصومین وامامهای عزیز ماست .وجای هیچ شکی نیست .منتها ......... وجای تاسف که ما مسلمانها همچین حرفهایی بزنیم
آیا می خواهید عقل تمامی انسانهای دنیا را با عقل ائمه ی معصومین بسنجید !؟؟!!
چون طب اسلامی این استاد بزرگوار برگرفته از گفته های معصومین وامامهای عزیز ماست .وجای هیچ شکی نیست .منتها ......... وجای تاسف که ما مسلمانها همچین حرفهایی بزنیم
خداخیر بده آقای تبریزیان رو و سلامتی بهشون بده که اینقدر زحمت کشیدن برای احیای طب رسول خداوائمه
من کسی هستم که ضررای زیادی از طب مدرن رو متحمل شدم
حمایت کنید ازاین طب
مطمئن باشید ضرر نمیبینید
فقط حمایت کنید
نفعشو میبینید
خداخیر بده آقای تبریزیان رو و سلامتی بهشون بده که اینقدر زحمت کشیدن برای احیای طب رسول خداوائمه
من کسی هستم که ضررای زیادی از طب مدرن رو متحمل شدم
حمایت کنید ازاین طب
مطمئن باشید ضرر نمیبینید
فقط حمایت کنید
نفعشو میبینید
با سلام خدمت همه دوستان،ما حدود یک سال است که با طب اسلامی آشنا شدیم و خانوادگی هر مشکلی که برایمان پیش میاد به طب اسلامی مراجعه میکنیم و خدا رو شکر جواب هم میگیریم، و این طب رو به خیلی ها معرفی کردیم و آنها هم راضی بودن،خدا آیت الله تبریزیان و همه کسانی رو که در این راه زحمت میکشد رو حفظ کنه
خب کجا مراجعه می کنید چرا هیچکس راهنمایی درستی نمیکنه؟ تمام تلفن ها را هم که توسایت ها دادند معوملا خاموشه
نگار
۰۲:۰۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
با سلام خدمت همه دوستان،ما حدود یک سال است که با طب اسلامی آشنا شدیم و خانوادگی هر مشکلی که برایمان پیش میاد به طب اسلامی مراجعه میکنیم و خدا رو شکر جواب هم میگیریم، و این طب رو به خیلی ها معرفی کردیم و آنها هم راضی بودن،خدا آیت الله تبریزیان و همه کسانی رو که در این راه زحمت میکشد رو حفظ کنه
طب اسلامی وجود دارد و مردم از آن شفا پیدا کرده اند ...طب اسلامی وجود دارد ولی باید سند آن بررسی شود ولی دلیل نمیشود که کلا طب اسلامی وجود ندارد . درقرآن میخوانیم :لا رطب ولا یابس الا فی کتاب مبین . یعنی ما در اسلاممون طب هم داریم و دین ما دین کاملیست و درمان با طب اسلامی تجربه های زیادی شده است . و امام صادق هم فرمودند به شرق و غرب بروید علم نزد ماست . طب اسلامی درست است . یاعلی
سلام طب اسلامی جون مردم رو به خطر انداخته ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! شما میدونید توی همین بیمارستان ها سالانه چند نفر به علت علم ناقص پزشکی امروزی جون خودشون رو از دست میدن؟ پزشکی ای که ازش حرف میزنید حتی نمیتونه یه میگرن ساده رو درمان کنه.
دوست عزيز اين حرف رو از روي جهل ميزني-اين طب مدرني كه شما طرفدار هستي پدر بنده با كلي آزمايش و عمل و شيمي درماني و پرتو درماني آخرش كشتن-اميدوارم خدا بهت سلامتي بده و گذرت به اين دكتر هاي مدرن نيافته كه بيچاره ميكنن آدما رو-زنده باد طب وحي اسلامي -اهل بيت (ع)
سلام من خودم وخیلی ازاطرافیانم روباهمین دستورات ساده اسلام درمان کردن درحالی که سالیان پول هزینه طب مدرن کردم ونتیجه ای حز بدبختی نداشت وهیچکس جوابگوی عوارض دارو وهزینه هایی که پزشکان به ناحق میگیرن ومریضهای بیچاره روبه هم دیگه پاس میدن برای کسب درامد بیشتر
خداروشکر که طب اسلامی روسفیده
من ایمان دارم حتی ناراحتی قلبی ودیسک کمر و حتی آب گرفتن ریه درمان چربی های دور شکم فشار خون سیاتیک خدا میداند از اول سال چقدرخرج دکترا وداروهشون کردم ولی با پاسکاری هیچ دکتری نفهمید باورتان بشه حدود هفت میلیون تومان ولی داروی سنتی صد و ده هزار تومان خدا خیرتون بده
الهی امین.
بدون چشم داشت اساتید طب اسلامی که واقعا این احادیث و علوم رو شناختند و خدمت بی منت میکنن.. خدا مقامشان را بلند گرداند
علی اسدی
۱۵:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
به نظر بنده طب شیمیایی درمان نمی کند حتی در درمان یک سرماخوردگی ساده هم عاجز است و آنتی بیوتیک ها دیگه جواب نمیده، آینده از آن طب اسلامی هست خیلی ها را دیدم که بعد از ناتوانی طب شیمیایی با داروهای طب اسلامی درمان شدند با هزینه بسیار کم
من خیلی از اطرافیان رو سراغ دارم که برای درمان انواع بیماری هاشون از این طب استفاده کرده و درمان شدن. به امید خدا
ممنون.انشاالله
چه خوب.مشهد واسمون نزدیکتره
خوب مشهد کجا پیداشون کنم کسی میدونه؟؟چطوری نوبت بگیرم؟شماره مطب رو کسی داره؟
ب نظر میاد خیلی تند رفتید
من قبول دارم ک گاهی تندروی در رد علم نوین از طرف طبیبان طب اسلامی صورت میگیره ولی شما نمیتونید ب این رتحتی طب اسلامی رو زیر سوال ببرید چون ی اجتهاد علمی روش صورت گرفته، کتابهای فراوانی از اهل بیت در این باب وجود داره و پدیذه ی نوظهوری نیس و قبل از طب نوین وجود داشته.
هم طب اسلامی هم طب سنتی تجربه های بسیار موفقی در درمان داره
درود بر طب اسلامی
وای بر طب جیب مردم خالی کن
بنده اعتقادم براینه که با استفاده از تجربیات طب اسلامی میتوان بر بیشتر مشکلات غلبه کرد.در چندین مورد خودم تجربه کردم.خواهشا بدون بررسی طب اسلامی رو انکار نکنید.
خواهرم از 6سالگی دچار مریضی کلیه شده و 15 ساله تحت نظر فوق تخصصه.
اما روز به روز داره عوارض داروها حالشو بدتر میکنه.تورو خدا اگه تو طب اسلامی واسه دفع پروتئین از کلیه درمانی هست راهنماییم کنین.با خوندن مطالب اینجا امیدوار شدم...چطوری میتونم از آیت الله تبریزیان نوبت بگیرم واسه خواهرم
یه دنیا ممنون از سایت خوبتون
توصیه های طب اسلامی چیز مبهم و عجیبی نیست که ردش میکنید. از نظر ریشه ای با تغذیه ی هماهنگ ، بی نظمی های بدن را رفع میکنن و بدن رو به حالت اولیه هدایت میکنند. درمان بر مبنای تغذیه درست ترین کار بشریت هست. بنده خودم خیلی مشکلاتم رفع شده با دستورات مشاور این طب(ضمن اینکه اصلا آدم سنتی هم نیستم)
متاسفانه مافیای پزشکی نوین خیلی قوی هست
همه ایران مدافع طب اصیل ایرانی و اسلامی هستند
من چندین سال مشکلی شبیه بیماری قلبی داشتم که چندین بار هم به فوق تخصص قلب مراجعه کردم و نتیجه هم نگرفتم در حالی که مشکل از معده بنده بود و با مصرف داروی هاضوم و زنجفیلات طب اسلامی الحمدالله بکلی درمان شدم
طب اسلامی یک حقیقت غیر قابل انکار هست
متاسفانه در کشور ما اختیار انتخاب نوع درمان وجود نداره
متاسفانه اکثریت طب نوین ققط کاسبی و ثروت اندوزی به نام سلامت مردم و در اصل با ضربه زدن به سلامت مردم است
افراد بسیار زیادی با بیماریهای ابتدایی تا صعب العلاج و غیر قابل علاج با طب اسلامی درمان شده اند ولی افسوس که مافیای طب نوین جهانی اجازه ترویج طب اسلامی رو نمیده چون اگر طب اسلامی ترویج بشه ریشه طب نوین کنده خواهد شد
و من یتق الله یخرج له مخرجا
بنده به شخصه در طول دوسال تا حالا بیشتر از دهها نفر رو با طب اسلامی آیت الله تبریزیان آشنا کرده ام و همشون بدون استثنا از این طبابت راضی بودن.
طب نوین بهتره خودشو با طب اسلامی بروز کنه
من عفونت مثانم و کلی مشکلات دیگ درد مثانه و پرستاتم همش با مصرف ی قوطی مرکب3 خیلی بهتر شده و طب مدرن تا یکسال هم نتونست کاری کنه...
خدا ب اساتید طب اسلامی توفیق بده..
با تشکر
کمر درد علتهای مختلفی دارد و درمانهای مختلفی... گذاشتن ناخن در یک مورد کلی است و نوع گذاشتن هم متفاوت است... بهتر است علت صحیح درد بررسی شود و نسخه توسط قرد مجوز دار داده شود...
خداوند حق استاد تبریزی را بر شیعیان حلال فرماید که شاهکاری کردند که در تاریخ انشاءالله باقی خواهد ماند و با کنکاش های جدید، منشأ ریاست طب اسلامی بر طب های دیگر خواهد شد به طوری که علوم پزشکی با همه تنوع آن یا ابزاری برای طب وحیانی خواهند شد و یا خود را با آن هماهنگ خواهند نمود به امید آن روزی که نزدیک باشد.
خدا همه بیماران را شفا بده
اینکه بیماران فقط حق دارند به طب شیمیایی مراجعه کنند ودر صورتی که طب شیمیایی از درمان آنها عاجز باشد حق ندارند روش درمانی دیگری را انتخاب کنند وباید بیمار باقی بمانند عادلانه نیست .
آینده متعلق به طب اسلامی است
اولا اگر خود نظام طب سنتی ما درست عمل کنه بهترین مبلغ خواهد بود
. امیدوارم از اشتباهات طب مدرن از جمله از «طمع »که ریشه ی همه مفاسده عبرت بگیرند. این سخن مرحوم آل اسحاق را نصب العین کنند که: تاوقتی بیماران را صلواتی درمان نکنیم طب اسلامی نخواهیم داشت! فراموش نکنیم که یک علت گرایش مردم به این طب بخاطر هزینۀ کم اون بوده. گرانی دیگه بنده اینه که اگر هرچه زودتر رهبران طب سنتی همدلی و اتحاد پیدا نکنند و نظام و ساختار محکم و حساب شده ای بهش ندند، اطبای قلابی یا ناشی، بهانه های زیادتری به دست مخالفان قسم خوردۀ طب اسلامی خواهند داد. ضمنا یک مشکل دیگه برخی اختلافات میان مکاتب و رهبران طب سنتی و اسلامیه که هرچند خداراشکر کمه ، اما همین هم برای ما باعث دلسردی میشه
اینکه بیماران فقط حق دارند به طب شیمیایی مراجعه کنند ودر صورتی که طب شیمیایی از درمان آنها عاجز باشد حق ندارند روش درمانی دیگری را انتخاب کنند وباید بیمار باقی بمانند عادلانه نیست .
آینده متعلق به طب اسلامی است
حدود چهار سال است که با طب اسلامی آشنا شدم بیماریهایی که طب نوین از علاج آن عاجز بودطب اسلانی درمان کرد،طب اسلامی کوچکترین عوارضی ندارد،الحمدلله
مردم باید مختار باشن که از طب اسلامی بتونن استفاده کنن
پدر بنده به علت مصرف زیاد دخانیات دچار تنگی نفس حاد بود که پس از مراجعه به چندین متخصص و خرج های میلیونی هیچ بهبودی حاصل نشد و ما در اوج ناامیدی دراوهای طب اسلامی را از شاگرد ایت ا... تبریزیان در شهر ری تهیه کردیم و با داروی جامع امام رضا طی چهار روز بهبودی چشمگیری حاصل شد.
به امید روزی که طب اسلامی جهانی بشه
من از طب مدرن ضربه ی زیاد خوردم
به امید روزی که طب اسلامی جهانی بشه
من از طب مدرن ضربه ی زیاد خوردم
طب سنتی و اسلامی هرچی هم باشه مثل تب مدرن با مصرف یه قرص صدتا بلای دیگه به جون ادم نمیندازه
تا حالا چندتا از فامیلامون مراجعه کردن به طب اسلامی و کانلا جواب گرفتن
بهتره شماهم بدون تحقیق و بررسی مطلبی رو قرار ندین
نمونه دیگرش چندین میخچه درد ناک روی پای شوهرم ایجاد میشد که تاکنون دوبار هم جراحی کرده وبرداشته بود آخرین بارش حدود 9 سال پیش جراحی کرد که دوباره در اومد وبا راهنمایی طب اسلامی با با تره وسرکه وسیر پخته درمان شد ودیگه به جراحی نیاز پیدا کرد
اینقدر به طب اسلامی اعتماد پیدا کردم که به همه توصیه استفاده از اون رو میکنم
چون طب اسلامی این استاد بزرگوار برگرفته از گفته های معصومین وامامهای عزیز ماست .وجای هیچ شکی نیست .منتها ......... وجای تاسف که ما مسلمانها همچین حرفهایی بزنیم
چون طب اسلامی این استاد بزرگوار برگرفته از گفته های معصومین وامامهای عزیز ماست .وجای هیچ شکی نیست .منتها ......... وجای تاسف که ما مسلمانها همچین حرفهایی بزنیم
من کسی هستم که ضررای زیادی از طب مدرن رو متحمل شدم
حمایت کنید ازاین طب
مطمئن باشید ضرر نمیبینید
فقط حمایت کنید
نفعشو میبینید
من کسی هستم که ضررای زیادی از طب مدرن رو متحمل شدم
حمایت کنید ازاین طب
مطمئن باشید ضرر نمیبینید
فقط حمایت کنید
نفعشو میبینید
طب اسلامی چیزی نیست که با چند خط خبر نوشتن تضعیف بشه.
خدا رو چه دیدی ؟!
شاید این خودش یه تبلیغ باشه
خداروشکر که طب اسلامی روسفیده
بدون چشم داشت اساتید طب اسلامی که واقعا این احادیث و علوم رو شناختند و خدمت بی منت میکنن.. خدا مقامشان را بلند گرداند