بعد از چند روز که سوتی کارش دراومد تکذیب شد!! حالا خوبه هم فیلمش موجوده هم پخششد و خیلی ها دیدند و شنیدند چرا راحت شعور مخاطب رو زیر سوال می برید شما که مثلا روحانی و ملبس هستی حداقل حرمت عقاید شییعه را نگه دار تا نخواهی این طور ماستمالی کنید انگار با یک مشت نفهم و چاپلوس و کر و کور مواجهید!!
بدلیل وجود جمله زیر مطلقآ منظور و مفهوم آقای رییس جمهور نمیتواند آنطورکه منتقدین بی انصاف میگویند باشد وآن اینکه وقتی ایشان میفرمایند هیچ کس در جامعه معصوم نیست مصون از انتقاد باشد معنی این جمله این است که آقای رییس جمهور معصومین سلام الله علیه فقط قابل نقد نیستند ولاغیر، والا چه دلیلی داشت بفرمایند هیچکس معصوم نیست درجامعه،ضمن اینکه منظوراصلی ایشان این است حتی در زمان حکومت معصوم سلام الله هم معصوم اجازه انتقاد درجامعه برای بهبود شرایط زندگی و اجتماع را میدهند. منظور انتقاد ازخود معصوم سلام الله نیست
داداش بسه ماست مالی بزار مردم به این ماست احتیاج دارند ( دیگه اینو برا مردم بزارین بمونه ) اینقد کارشناسی نمیخواد یه جوری میگی چون اینجا اینو گفته پس اونجا منظورش این نمیشه که نعوذ به الله داری قرآن رو تفسیر میکنی .... داداش جناب رئیس الممالک اینقد اول سخنرانیاشون یه چیز گفتند و وسطش گفته خودشون رو نقض کردند و ته سخنرانی وسطش رو رد کردند که دیگه برا ما عادی شده .... من نمیدونم کجای تاریخ نوشته که کسی به پیامبر گفته از خودت میگی یا خدا گفته و بعدش طرف قبول کرده که ایشون مثال میزنند
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۵ دی ۱۳۹۶
ماذا فازا؟
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۵ دی ۱۳۹۶
ایشون احتمالا پدر استدلال ایران هستند.
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۶ دی ۱۳۹۶
یکی این حرفو بزنه که خودش اجازه نقد بده ....دولت ...
بجای این حرف ها ، باید دانست که فرصت کم ست و باید به مشکلات مردم پرداخت ، که افسوس خوردن بی فایده هستش ، هیچ افسوسی برای مردم اعتقاد ، و نان و آب نمیشه .....
بجای این حرف ها ، باید دانست که فرصت کم ست و باید به مشکلات مردم پرداخت ، که افسوس خوردن بی فایده هستش ، هیچ افسوسی برای مردم اعتقاد ، و نان و آب نمیشه .....
باسلام دوستان خوشحالم بعضیا وقتی جوگیرمیشن یه حرفی ميزنن بعدا با فشار وعکس العمل روحانیون وفضلا شروع به عقب نشینی و توجیه میکنن. خدا به همه ما عاقبت بخيري بدهد
واقعا روحانی مردم را چی فرض کرده نوار سخنرانیهاش که هست از تلوزيون هم که پخش شد در تمام فضای مجازی هم که هست چرا به جای عذرخواهی دبه میکند واقعاً افرادی که به روحانی رای دادن پبش مردم که هیچ پیش خدا باید جوابگو باشند متاسفم برای دولت ...
اگر پای در دامن آری چو کوه
سرت ز آسمان بگذرد در شکوه
زبان درکش ای مرد بسیار دان
که فردا قلم نیست بر بی زبان
صدف وار گوهرشناسان راز
دهان جز به لؤلؤ نکردند باز
فروان سخن باشد آگنده گوش
نصیحت نگیرد مگر در خموش
چو خواهی که گویی نفس بر نفس
نخواهی شنیدن مگر گفت کس؟
نباید سخن گفت ناساخته
نشاید بریدن نینداخته
تأمل کنان در خطا و صواب
به از ژاژخایان حاضر جواب
کمال است در نفس انسان سخن
تو خود را به گفتار ناقص مکن
کم آواز هرگز نبینی خجل
جوی مشک بهتر که یک توده گل
حذر کن ز نادان ده مرده گوی
چو دانا یکی گوی و پرورده گوی
صد انداختی تیر و هر صد خطاست
اگر هوشمندی یک انداز و راست
چرا گوید آن چیز در خفیه مرد
که گر فاش گردد شود روی زرد؟
مکن پیش دیوار غیبت بسی
بود کز پسش گوش دارد کسی
درون دلت شهر بندست راز
نگر تا نبیند در شهر باز
ازان مرد دانا دهان دوختهست
که بیند که شمع از زبان سوختهست
در مقابل انتقاد اعتراض داریم، اعتراض غیر از انتقاد است و انتقاد غیر از اعتراض است. ما در انتقاد می خواهیم بسنجیم این کلام صحیح است یا نه؟ آیا کلام هر کسی را باید بگذاریم در ترازوی سنجش، کلام معصوم هم همین گونه است؟ ولو اهل انتقاد هم باشیم و لو مطابق احکام و آداب انتقاد می خواهیم انتقاد بکنیم؟ آیا کلام معصوم هم همین طور است؟ کلام امام، کلام نبی قابل انتقاد است به این معنی که سنجش بکنیم تا بفهمیم صحیح است یا نه؟
پس وَ ما يَنْطِقُ عَنِ الْهَوى إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْيٌ يُوحى کجا رفته است؟ آیه مبارکه ما آتاكُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَ ما نَهاكُمْ عَنْهُ فَانْتَهُوا کجا رفته است؟ امام و نبی و ملائکه عباد مکرمون، این قرآن است، لَا يَسْبِقُونَهُ بِالْقَوْلِ وَ هُمْ بِأَمْرِهِ يَعْمَلُون.
پس اگر کسی بیاید در یک ملأ عامی بگوید مانند آن اعرابی که آمد بر پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله) انتقاد کرد که این کلام از شماست یا از خداست، پس می شود انتقاد کرد بر پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله)؟ این حرف است؟ کسی که تحصیل کرده باشد، کسی که اهل مطالعه باشد، تمسک می کند به حرف آن اعرابی که بعد از واقعه غدیر آمد اعتراض کرد بر پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) که این کلامی که گفتید از خودتان هست یا از خدا؟ آن وقت آیه مبارکه «سأل سائل بعذاب واقع» نازل شد و این آدم همانجا به درک رفت. این اعتراض بود اولاً، ثانیاً انتقاد نسبت به کلام معصوم اعم از امام و نبی و ملائکه راه ندارد. انتقاد برای سنجش حق از باطل بود، مگر معصوم باطل میگوید؟
متاسغانه آقای روحانی گاهی کنترل خودشان را از دست می دهند اینها را نیز دلیل بیاورید= بفرموده آقای روحانی :{ لیبل دیوار کشیدن پیاده روها- تشبیه استانداران کشور به ابن زیاد عامل قتل حسین ع - منقل - .....و افاضه فیض اخیر ایشان که آخرین آن نیز نخواهد بود}
چقدر بروز هستید
حالا که دروس حوزه یادتون رفته توروخدا حرفهای سیاسی فراموشتون نشه به داد مردم برسین
وقتی فیلمش هست چی رو تکذیب کرد!!!!
برادر من روحانیون قم به شما اعتراض کردن, نکردن؟
هر حرفی رو میشه هزار جور معنا کرد چرا دنبال منفی گرایی هستین انقدر؟؟؟
سرت ز آسمان بگذرد در شکوه
زبان درکش ای مرد بسیار دان
که فردا قلم نیست بر بی زبان
صدف وار گوهرشناسان راز
دهان جز به لؤلؤ نکردند باز
فروان سخن باشد آگنده گوش
نصیحت نگیرد مگر در خموش
چو خواهی که گویی نفس بر نفس
نخواهی شنیدن مگر گفت کس؟
نباید سخن گفت ناساخته
نشاید بریدن نینداخته
تأمل کنان در خطا و صواب
به از ژاژخایان حاضر جواب
کمال است در نفس انسان سخن
تو خود را به گفتار ناقص مکن
کم آواز هرگز نبینی خجل
جوی مشک بهتر که یک توده گل
حذر کن ز نادان ده مرده گوی
چو دانا یکی گوی و پرورده گوی
صد انداختی تیر و هر صد خطاست
اگر هوشمندی یک انداز و راست
چرا گوید آن چیز در خفیه مرد
که گر فاش گردد شود روی زرد؟
مکن پیش دیوار غیبت بسی
بود کز پسش گوش دارد کسی
درون دلت شهر بندست راز
نگر تا نبیند در شهر باز
ازان مرد دانا دهان دوختهست
که بیند که شمع از زبان سوختهست
پس وَ ما يَنْطِقُ عَنِ الْهَوى إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْيٌ يُوحى کجا رفته است؟ آیه مبارکه ما آتاكُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَ ما نَهاكُمْ عَنْهُ فَانْتَهُوا کجا رفته است؟ امام و نبی و ملائکه عباد مکرمون، این قرآن است، لَا يَسْبِقُونَهُ بِالْقَوْلِ وَ هُمْ بِأَمْرِهِ يَعْمَلُون.
پس اگر کسی بیاید در یک ملأ عامی بگوید مانند آن اعرابی که آمد بر پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله) انتقاد کرد که این کلام از شماست یا از خداست، پس می شود انتقاد کرد بر پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله)؟ این حرف است؟ کسی که تحصیل کرده باشد، کسی که اهل مطالعه باشد، تمسک می کند به حرف آن اعرابی که بعد از واقعه غدیر آمد اعتراض کرد بر پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) که این کلامی که گفتید از خودتان هست یا از خدا؟ آن وقت آیه مبارکه «سأل سائل بعذاب واقع» نازل شد و این آدم همانجا به درک رفت. این اعتراض بود اولاً، ثانیاً انتقاد نسبت به کلام معصوم اعم از امام و نبی و ملائکه راه ندارد. انتقاد برای سنجش حق از باطل بود، مگر معصوم باطل میگوید؟