نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۵:۰۸ ۰۹ دی ۱۳۹۶
باسلام،
من چندماهی است(ازماه رمضان) که یبوست دارم ومدفوعم به سختی دفع می شود ،بصورت تیکه تیکه ....باد شکم هم دارم هم دارم.
ممنون
Japan
سینا
۱۴:۵۱ ۰۹ دی ۱۳۹۶
با سلام و احترام.مدتی است دفع من مشکل شده و هر از گاهی انتهای خروجی از محل مقعد بیرون میزند و باعث فشار زیاد بر من میشود و بر بیضه های من نیز اثر گذاشته است . نفخ زیاد دارم .ضمنا " چند وقت پیش یک وزنه سنگین بلند کردم که پس از آن در قسمتی از شکمم دردی شدید احساس کردم و اکنون باز هم بعد از مدتی چند ماهه آن درد هر از گاهی به سراغم می آید چون ورزش بدنسازی هم انجام می دهم.آیا مشکلی خاص دارم؟ چه داروهایی برای دفع راحت تر باید مصرف کنم؟ لطفا" راهنمایی بفرمایید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علیپور
۱۴:۴۴ ۰۹ دی ۱۳۹۶
سلام
ضمن عرض معذرت چنانچه امکان دارد علت نفخ زیاد و طولانی شدن زمان قضای حاجت یا به عبارتی طولانی شدن زمان تخلیه را توضیح دهید.
Iran (Islamic Republic of)
صیدمراد جاوید
۱۴:۲۸ ۰۹ دی ۱۳۹۶
چند ساله خانم من هنگام مدفوع سوزش و درد دارد روش درمان چگونه است. البته عادت ماهیانه تغییر کرده و ... ممنون
Iran (Islamic Republic of)
mehrad
۱۴:۱۶ ۰۹ دی ۱۳۹۶
سلام
وقت شما بخیر
بنده یه چند وقتی هست حدود چند ماه که دچار یبوست شدم
دفع مدفوع سخت شده
و حتی خونریزی داشتم
در حال حاضر هم سوزش دارم
ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
sara
۱۳:۵۵ ۰۹ دی ۱۳۹۶
باسلام واحترام
من چندسالی است که یبوست دارم و هنگام دفع مدفوع باید خودم کمک کنم به دفع
Iran (Islamic Republic of)
آقائی
۱۳:۳۸ ۰۹ دی ۱۳۹۶
دختر 9 ساله ای دارم که دو سه ماه یکبار از روده درد شدید حالت تهوع شکایت میکنه به نظر شما علت چیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۶
باسلام:یبوست شدید دارم که بعداز ازدواج ایجادشده وتبدیل به شقاق خفیف شده است دردوران حاملگی بسیار خوب بودم ولی بعداز وضع حمل مجدداً یبوست ایجادشد!!!حدود 5 سال است که مبتلا هستم وروزبه روزحاد تر می شود.لطفاًراهنمایی بفرمایید.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۹ دی ۱۳۹۶
با سلام. فرزند من حدود 3 دارد كه مدتيست به يبوست مبتلا شده است كه متاسفانه بابت تجويز نادرست باعث بيرون زدگي خفيفي شد و پس از تجويز جديد داروي پيدرولاكس بهش دادن.آيا راهكار ديگري هست كه پيشنهاد بديد كه بتوان وابستگي به اين دارو را كم كرد.؟
با تشكر
France
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۹ دی ۱۳۹۶
داروهای گیاهی برای رفع یبوست مفیدن؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۰ ۰۹ دی ۱۳۹۶
با سلام و احترام
پسری 3 ساله دارم که به یبوست شدید مبتلاست.اینقدر که برای هر بار دفع مدفوع اینقدر گریه و بی تابی میکنه که از حال میره.دکتر متخصص گوارش بردم شربت انجیر داده و گفت اینقدر باید طریقه مصرفشو کم و زیاد کنین تا مدفوعش خمیری شکل بشه ولی متاسفانه اسهال شدید گرفته و اکنون دوباره یبوست شدید گرفته.
لطفا راهنمایی کنین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۴۹ ۰۹ دی ۱۳۹۶
سلام
خسته نباشید
مادر من 65 سالشه که بیماری دیابت نوع 1 و تازگی دچار پرکاری پاراتیروئید شده که به دلیل ناراحتی قلبی که دارد امکان عمل جراحی نیست و به تازگی هم برای قلبش باتری سه حفره ای گذاشتیم و قرص های که مصرف میکنه سینا کلسیت 30 میلی گرم - قرص فروزماید - لوزار25 - آترواستاتین20 - قرص کونکور 2.5 میلی گرم میباشد. سوال من درباره یبوست شدیدی است که هر از گاهی به سراغش میاد و به صورت همورئید میشه و درد زیادی رو تحمل میکنه الان مادر من برای درمان یبوست شدیدش چکار باید بکنه آب هم به اندازه کافی میخوره و روغن زیتون هم که میگن خوبه میخوره و آزمایش هم داده روده هاش مشکلی ندارد . فقط یبوست زیاد دارد.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم نجفی
۱۲:۴۲ ۰۹ دی ۱۳۹۶
با سلام ، نزدیک به 8 سال است اگزما دارم و هر دکتری که رفتم نتیجه نگرفتم ، تنها چیزی که باعث کنترل آن شده دستکش های نخی است . فعلا عمده مشکلم خارش بیش از حد آن است.
لطفا راهنمائی بفرمائید ، متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۹ دی ۱۳۹۶
با سلام- عوامل ایجاد یبوست چیست و چه غذاهایی مصرف کنیم که به یبوست مبتلا نشویم و همچنین بهترین و سریعترین راه درمان یبوست را بفرمایید
۱۲