نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۴ دی ۱۳۹۹
واقعا براتون متاسفم که آدم هایی بدتر از خرس هستید
آخه چرا بهش نزدیک میشید و مجبورش میکنین به شما حمله کنه
United States of America
حسین
۰۲:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
سوال بزرگ اینجاس این همه آدم + یک عضو محیط بانی دقیقا اونجا چه کاری میکنن؟ به چه دلیل به اون خرس انقد نزدیک شدن
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۷:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
این ما انسان ها هستیم که به حریم حیوانات تجاوز کردیم... پس اون حیوانات هم حق دارن که در محیط زندگی خودشون هر کاری بکنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
.
۲۳:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
ظاهرا بدون دامپزشک زنده گیری اش کردند،سرنگ بیهوشی زدند بهش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
اگر جای اون مرد پدر یا برادر شما بود بازم از کشتن اون خرس انتقاد میکردین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
راست میگن باید آدم میکشت جون خرس از آدم غزیزتره واقعا تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۰۵ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
مدافعان خاله خرسه،اگ. همین خرس یکی از اعضای خانوادتونو میگرفت تو اون فشار و شوک عصبی راهی جز فراری دادن خرس نهایت کشتنش نیست .تو این قضایا استسنا باید قاعل شد،جان انسان در اولویت چون اشرف مخلوقات ارجهیت داره،محیطبان دوستت دا یم.
Canada
رضا کاشی
۱۹:۲۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
جای تاسف
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۲۳:۴۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
باسلام.
بانظرمن خرس یک حیوان وحشی ودرنده هست .اگه منم جای اون هم بودم خرسو میکشتم چون جان یک انسان مهمتره تایک حیوان از مسئولان خواهش میکنم بیشتر به داده مردم خومون برسید تا حیوان.من سئوالم ازمسئولین اینه جون من مهمه یا این حیوان.لطفا پاسخ دهید.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
اقا یا خانوم محترم شما شخصیت ندارید جون انسان یا حیوان هیچ فرقی نداره چون هردو آفریده خدا هستن چون ما اشرف مخلوباتیم یعنی در اولویتم این چه طرز فکر مسخرهای که ما داریم ما انسان ها انقدر گاه هستیم که نمی گیم ما وارد هریم اون حیوان شدیم تازه طرف ادم ها رو هم میگیریم که وارد قلم رو خرس شده اند خجالت دارم تا وقتی ما برای شکار حیوان ها دست بر نداریم همین میشه امدوارم هرکسی که حیوان ها رو ازیت یا می کشه توسط حیوان های دیگر خورده بشه
Iran (Islamic Republic of)
خیبر
۱۶:۳۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
جان انسان مهم تر از حیوانات وحشی هست. به نظرم باید محیط بانان به جای کشتن خرس از تجهیزات بیهوشی. مثل اسلحه بی هوشی استفاده کنن. متاسفانه همون تجهیزاتم در اختیار ندارن. و چاره ای جز کشتن خرس نداشتن.
اگه یک انسان مییره یک خانواده داغ دار و بی سر پرست میشه. ولی اگه یک خرس کشته شده چیزی خاصی نشده چند وقت دیگه یکی عین همون حیوان به دنیا میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
واقعا نظرات بعضیا مسخره ست جون اون وحشی هلیی که زدن این خرس بیچاره رو با میله کشتن اهمیت داره یا خود خرسه یه مشت نفهم میان نظر میدن
Iran (Islamic Republic of)
حثین
۱۵:۵۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
نمیتونم دوباره کامنت ندم،،من یه مشت حیوون دیدم توو این صحنه ،،نه ادم ،،
Iran (Islamic Republic of)
حثین
۱۵:۵۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
منم گرگانی هستم،واقعا متاسف واقعا متاسفم ینی این ا ح م ق ها راهی دیگه بلد نبودند که اون حیونی رو با تیر از پا در بیارن،بخدا که اونا حیون تر بودند از این حیونه بیچاره که بنا به غریزش حمله میکنه،..متاسفم واقعن متاسفم درد اوره ،،یه عده ادمه نفهم و حیون تر از اون حیون،خاهش میکنم کامنتمو انتشار بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
این خرس کوچیک بود .....اصلا تو محل زندگی خرس ادم چکار میکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
اون شخصی که دستش توسط خرس گاز گرفته میشه از پرسنل محیط زیست نبوده ونباید اصلا اونجا میبود و به خاطر اون شخص و محیط بانان خرس تلف شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
اینکه یکسری افراد در نحوه گرفتن خرس کوتاهی کردن و بایستی جوابگو باشند شکی نیست لیکن کاری که از بابت نجات جان یک نفر انجام دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
همه دوستان درست میگین، واقعاً ممنون
ولی ما ایرانیان نه بی غیرتیم، نه بی ارزه..
فقط مسئولان ما اگه هرکسیرو سر کارش بزارن، هم بیکاری کمتر میشه ،هم اون متخصص میدونه که باید بجای چوب چماق و صلاح جنگی، آخه صلاح جنگی چرا!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
والا خرس گریزلی شب میاد تو شهر تو کانادا با بچه هاش مردم این وحشی بازی رو در نمیارن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
چرا دروغ می گی؟؟؟در کانادا بارها خرس به مردم حمله کرده و ادم کشته و مردم هم خرسهایی که بهشون حمله کردن رو کشتن..نمونش خرس گریزیلی که در یوکان کانادا یک مادر و دختر ۱۰ ماهه رو کشت..شوهر این خانم خرس رو نزدیک کابین محل کمپشون می بینه و میکشتش و بعد که نزدیک میشه میبینه خرس قبلا دختر و همسرش رو کشته..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
کریمی باید اخراج شود با تمام نیروهای حاضر در صحنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
جون انسان در این صحنه بالاتر از حیوان بوده
در خبر هم اومده مسولان محیط زیست خرس رو از پای دراوردند
دقت کنید " مسولان محیط زیست "
خوب مسئول محیط زیست که کارش حفاظت از حیواناته آزار نداره که
قطعا امکانات کافی یا در اختیارشون نبوده یا همراهشون نبوده
منظور از امکانات کافی همون تفنگ بیهوشی هست
پس نمیشه اونارو هم مقصر دونست
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۹:۴۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
پتو رو بیار دیگه....پتو رو دیر آوردن
Iran (Islamic Republic of)
محمد از استان گلستان
۱۹:۴۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
با سلام به تمام دوستان حامی حیوانات بی پناه .خیلی خوشحال شدم از نظرهای مختلفی که داده اید.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۴۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
دوستان عزیزی که میگید چرا خرس رو کشتن...اگه پدر یا برادر یا خانواده خودتون زیر دست خرس بود انتظار داشتید چیکار کنن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
خاک تو سرتون.
Iran (Islamic Republic of)
hfvh
۱۹:۰۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
یعینی خاک بر سرتون با این حقوقی که از بیت المال میگیرید و هیچی نمیدونید از طرز رفتار با حیوانات و ادعای اینو دارید که حفاظت محیط زیست هستید...شما نابودگر محیط زیست هستید نه حمایت محیط زیست...
تاسف ترین کلیپی بود که دیدمم..اینقدر احمقانهه..یعنی واقعا متاسفم...یعنی این حقوقی رو که میگیرید حرامتون بشه...بازم متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
خرسه اومده بوده تو زمین اینا یا اینا رفتن تو منابع طبیعی ضمنا چرا اینقد زدنش که بمیره میذاشتن فرار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
حمله خرس طبیعیه داره از خودش دفاع میکنه روش به دام انداختنش درست نیست هر کاری اصول و قواعدی داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
نجات إنسان مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
P-Star 7
۰۰:۰۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
به شرطی که برای گرفتن خرس تله نزاشته باشن خوبه خرسم برای ادم ها تله بزاره اونا رو اسیر کنه حیف که نمیشه چون ترس عقل نداره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۴۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
درفیلم ابتدا مشخص است که تعداد زیادی آدم قصد گرفتن خرس قهوه ای را دارند بیچاره خرس باید با این همه آدم که محاصره اش کرده اند چه عکس العملی انجام دهد طبیعتا باید به اونها حمله کند غیر از این است ؟
Iran (Islamic Republic of)
پونه
۱۷:۱۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
اسم اينكارو چي ميگذاريد آيا پيامبر فرموده شاخه درخت را نشكنيد اف برشما اف برشما اميدوارم ناله بچه ات را بشنوي بي دين و بي مذهب نتوستي مهارش كني اونكه داشت فرارميكرد شرم برتوباد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
واقعا که خیلی کار زشتیه
به این خرسه نمیشه گفت حیوان
حیوان همونهایی هستند که با تفنگ و چوب دارند به این خرس ظلم کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
خیلی جالبه خرس اومده نزدیک روستا عوامل محیط زیست رفتن برای گرفتن خرس. خوب خرسم به طور طبیعی و زاتی برای دفاع از خودش حمله میکنه و بجای اینکه مانند تمام دنیا از ابزارهایهای خاص خودش برای گرفتن خرس استفاده کنن اوفتادن دنبالش وخرس مجبور به حمله کردن و بعد زدن کشتنش بعد ای سری میان خرس مقصر میدونن نه مامورین بیکفایتو که وسایل تجربه اموزش وجدان کاری رو نداشتن
Canada
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
کل متن اشتباه نوشته .باید مینوشت حمله وحشیانه ۲۰ انسان به یک خرس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
ایول داره
همه ما می دونیم جان انسان مهم تر از حیوان هست و شاید ما جای اون فرد بودیم.
ولی ما یاد گرفتیم مقصر رو سر زنش کنیم نه بی تقصیر رو .
ایا مقصر خرس بوده یا افرادی که بی فکر به خرس نزدیک شدند
باید مقصران بازخواست یا بر کنار شوند
Seychelles
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
به نظر من چاره ای نداشتند،باید خرس رو می کشتند. جان انسان مهم تر بود از حیوان؟ اونایی که هم میگن مأموران مقصرند هنوز با یک حیوان وحشی روبه رو نشده اند، لطفا کمی واقع گرا باشید نه احساسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
فیلم چنتا گاو بود با یه بچه خرس!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
مقصر اون توله خرسه است که به حرف ننه باباش گوش نکرده اومده میون ادما،مقصر جنگل گلستانه که هنوز حیوون داره،مقصر اون تیر بیهوشیه که به موقع اثر نمیکنه،بازم بگم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۲۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
نامردا تو کشور خارجی آدم تصادف میکنه کشته میشه ناراحت نمیشین یه خرس مرده این قدر ناله میکنن یه بار کفتار به من تو بیابان حمله کرد من با اسلحه زدمش اگر من نمیزدمش اون منو میخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
بحث اصلی امکاناته که تو ایران هیچ اداره ای متناسب با ماموریتاش تجهیزات کافی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
چرا بیهوشش نکردن حیوان بیگناه رو .واقعا جای تاسف داره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
محیط بانان باید به هلی کوپترو ماشین های تقویت شده و تفنگ بیهوشی و دیگر امکانات مجهز باشند.تو یه همچین شرایطی که بیهوش کننده نداری و بین جان انسان و خرس باید یکی را انتخاب کنی بهترین کار نجات جان انسان بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
یادم باشه تو جنگل با چماق برم
Netherlands
arman
۱۴:۵۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
آخه تو قرن 21 ایرانی که میتونه موشک هوا کنه یک تفنگ بیهوشی ساده نمیتونه بسازه ؟؟؟؟ واقعا نمیتونه ؟؟؟؟
ایران مگه چقدر جنگل و حیوون داره ؟؟؟؟؟؟
از کشور های فقیر و بی پول کمی یاد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۵۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
برای مسئولین محیط زیست متاسفم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
پ تفنگ بیهوش کننده کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
یه عده نظرکارشناسانه عمیقی دارن!!!!!!!!!فقط یک سوال:اگه خودتون زیر چنگال خرس مهربون!!!!بودین همینجوری قضاوت می کردین؟؟!!!!!
Germany
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
حداقل بیهوشش میکردی نامرد
مسئول بی لیاقت اخراج باید گردد
Spain
سید مرتضی
۱۴:۳۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
اولا این خرس زبون بسته رو چرا محاصره رده بودید که مجبور بشه بر اساس ذاتش حمله کنه بهتون. دوما خاک وای بر اون محیط زیستی کنن که یک تفنگ بیهوشی نداره و مجبور بشن از تیر جنگی استفاده کنن. سوما بازم وای بر اون محیط زیستی کنن که یک تیر بیهوشی نداره و چهارما و چنجما و ... هم همینو تکرار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۴:۳۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
اون اولین کامنت که گذاشتی هر کی هستی چی میگی
اخه تو تو اون شرایط بودی چی کار میکردی دیوث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
بایک تیر خلاص میکردن زبون بسته رو چرا وحشی بازی در آوردن،بیچاره حیوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
بایک تیر خلاص میکردن زبون بسته رو چرا وحشی بازی در آوردن،بیچاره حیوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
الان اینا مسئول محیط زیست بودن وای وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
اخه این روش به دام انداختن خرس و انتقال به باغ وحش نیست!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۲۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
صد در صد مقصر حفاظت محیط زیست بوده که با عمل مبتدیانه خودش حیون بیچاره رو ترسونده اول بهش بیهوشی میزنن هنوز کاملا بیهوش نشده میرن بگیرنش معلومه حیون هنوز به هوش بوده از خودش دفاع کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
من نمی دونم صحنه اتفاق چه طور بوده طبیعت با ارزشه ولی اگر یک حیوان وحشی به انسان حمله کرد باید از خودش به هر شکل دفاع کنه موجودات را ما انسان ها فدا میکنیم برای آن که نیاز مونو برآورده کنیم مثلا مار روغنش برای سر خوبه یا از زهر عقرب دارو درست میشه همه مخلوقات بدرد میخورن ولی اگر به انسان حمله کنن باید آدم از خودش دفاع کنه پس وقتی گرگ به گله گوسفند حضرت یعقوب حمله کرد برادرای یوسف کار گرگ رو یکسره کردن یعقوب هم ناراحت نشد بعدشم اگر حیوان به خون انسان تشنه بشه باید کشتش چون تهدید برای انسان های دیگست مثلا شیری که تو آفریقا عادت کرده بود آدم میخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
واقعا برای محیط زیست متاسفم که بدون تجهیزات مامورای خودشو میفرسته تو مناطق حفاظت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
من نمیفهمم چرا باید اینطور بی‌برنامگی میشد!¿
ما ایرانیا همه‌ی کارامون همینطور اشتباه و خطاست!
یه تیکه غذاشو آغشته به داروی خواب آور میکردن یا از کارشناسای آمریکا و اروپا کمک میگرفتن!
متأسفم برای دست‌اندر کاران محیط زیست!
Iran (Islamic Republic of)
وحید نگهداری
۱۳:۵۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
حالا اگه اون آدم زنو بچه دار کشته میشد بهتر بود به نظر شما؟لابد میگفتید باید خرس رو میکشتند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
واقعا که خیلی کار زشتیه
به این خرسه نمیشه گفت حیوان
حیوان همونهایی هستند که با تفنگ و چوب دارند به این خرس ظلم کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
متساسفم برای مسولین که تیر بی حسی ندارن بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
متاسفم واسه بعضیا که فقط منتظرن واسه هر اتفاقی به مردم و کشورشون توهین کنن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۱۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
سلام والله من برای شما متاسفم.شنیده بودم اخرالزمان مردم الویتهاشون فراموش میشه اما دیگه نه اینجور
کشتن هیچ موجود زنده ای صحیح نیست این مطلب کاملا درسته منم موافقم اما دوستای عزیز ک نظر دادن شده هیچ کس بپرسن حال اون بنده خدا ک زیر دندون وپنجه خرس اسیر بود چطوره.میدونید اگه با دندونش یه لحظه شاهرگشو با دندون پاره کنه در عرض دقیقه ای میمیره؟؟
انتظار دارید ریسک کنن و خرسو اصولی دور کنن.بابا اول جون ادمیزاد مهمه.طرف زن داره بچه داره اصلا به اینا فک کردین؟؟
اومدین فقط بگین ما ایرانی ها بی عرضه ایم؟؟
این فرهنگ بده ک هر جا هرچی شد میگیم ما بی عرضه ایم
نه عزیزان ایران و ایرانی پرچمش همیشه بالاس.
بدرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
اگر دست کسی رو شیشه اتفاقی ببره و دستش قطع بشه دلسوزی می کنیم. ولی اگر خودش دست خودشو با شیشه قطع کنه هیچ کس دلسوزی نمی کنه
اگر مرد از جایی رد می شد و خرس حمله می کرد همه دلسوزی می کردیم. نه این مردم بی فکر برای گرفتن خرس رفتند.
هیچ کس برای این افراد بی فکر دلسوزی نمی کنه.در عوض باید بازخواست بشن که دوباره مثل شیشه اینبار دست کسی رو نبرند
فقط کمی روی حرفم فکر کن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۱۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
شما برید خارج مسولان محیط زیستشون خرس رو نمیکشن بلکه گلوله بیهوشی میزنن همین کار میکنین که همه حیوانات ایرانی منقرض شدن
Iran (Islamic Republic of)
سید جون
۱۳:۰۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
بعضیا فقط میخوان دلسوزی کنند اونم بی مورد
شما یه لحظه خودتو اونجا تصور کن که خرس داره یکی از هموطناتو میخوره ،مردد میشی به کدوم کمک کنی؟
اتفاق اتفاقه ممکنه پیش بیاد مثل همین‌مورد و با همین یه مورد نمیشه گفت باعرضه هستن یا بی عرضه
-
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
جان انسان مهمتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
کار خوبی کردند خرس وحشی بی فرهنگ خر نفهم.
Iran (Islamic Republic of)
M.B
۲۰:۵۱ ۱۸ تير ۱۳۹۸
بی فرهنگ شما هایید که قدر حیات وحش و وحوش طبیعی کشور خودتونو نمی‌دونید بی فرهنگ اون مردی هست که بدون هیچ اطلاعاتی وارد زیستگاه وحوش میشه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۵۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
زنده گیری حیوانات یک تخصص است. چه بیهوش کردن چه استفاده از تله و ... یک لشگر ادم ریختن با تور خرس بگیرن. خب حیوان وحشت کرده از خودش دفاع میکنه. این چندمین خرس طی ماه های گذشته است که با دخالت مستقیم محیط زیست و اشتباهاتشان تلف می شود. ما که ارشد محیط زیستیم بیکاریم نمیدونم کیا رو میفرستن با پارتی داخل سازمان محیط زیست که اینهمه اوضاعمون خرابه
United States of America
علی
۱۲:۴۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۲:۴۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
ملت آنقدر صحنه سربریدن آدم دیدن که میگن میگذارند خرسه انسان راست بخوره .اما برای خرس ماتم میگیرند .حفظ جان انسانا واجب تره .آدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
دادش همه می گن مقصر این اتفاق خرسه بود یا اشتباه کسانی که بی فکر به خرس نزدیک شدن .
مطمئنن انسانها مقصر بودند نه خرس ،همه میگه باید مقصران این اتفاق باز خواست و بر کنار بشن
اگرم خرس کسی رو کشته بود مقصر رو خرس نمی بایست بدونیم بلکه انسان بازم مقصر بود.
الان باید همه حتی کسی که مجروح شده باز خواست شوند تا بدینوسیله اشتباه های انسانی کمتر کمتر شوند
فقط لازم پیش خودت مقصر رو پیدا کنی .هر کس مقصر رو سر زنش می کنه نه بی تقصیر رو .پس خواهی فهمید مردم بی راه هم نمی گن
Iran (Islamic Republic of)
M.B
۲۱:۰۰ ۱۸ تير ۱۳۹۸
واقعا شرم به این هایی که تقصیر رو به گردن خرس بیچاره میندازن . یعنی این ادم تا ابتدایی درس بخونه می فهمه که وحوش بی علت به انسان حمله نمی کنند . مهلت نزدیک شدن وحوش به روستا ها نابودی زیستگاه های طبیعی انها به دست موجود دوپا است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
عرضه نداشتن بیهوشش کنن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
اول اینکه باید ادمهای باتخصص و اموزش دیده رو وارد این حرفه کنند دوما تجهیزات لازم رو اداره مربوطه تهیه ودر اختیار پرسنل خود قرار دهد مثل دروهای بیهوشی و اسپری گاز فلفل و...اگه یه اسپری داشتن راحت میتونستن از حمله خرس جلوگیری کنن
United States of America
majid
۱۲:۳۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
باید به این مسولا تجهیزات لازم بدن ، و الا وقتی به یک انسان حمله بکنه ، ارجح انسانه ، نه حیوان
Netherlands
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۷
غیب گفتی؟خوب هرکی میدونه ارجح انسانه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۲۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
بازم کارو دانش جای خودشنو به پول وپارتی دادن، حاضرم شرط بندم حتی مسئولاش نمیدون!؟سر چه کاری اومدن!!!
فقط اومدن مثل بقیه خودمون،سرکار،حالا چه بنایی باشه، چه محیط زیست.
فقط هرچی پارتیت بیشتر،کارت بهتر
مهم، هیچکدوم ازموجودات خدا نیستن، مهم......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
چرا تیر بیهوشی نمیزنند
Iran (Islamic Republic of)
نعیم
۱۲:۲۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
به نظر من نجات جان انسان مهمتر بود
Netherlands
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۷
افرین به تو که فهمیدی
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۱۲:۲۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
جان یک انسان درخطربوده شاید چنتا خانواده وهمسرش وبچه هاش یتیم میشدن بعدازاین اتفاق آن موقه ناراحت تلف شدن خرس هستن واقعا جای تاسف داره .ایا گشتن یک حیوان ارزش داره یا یامرگ یک انسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
کار زشتی انجام دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
چن نفر به یه نفر. یاد قوم مغول افتادم به این دییدن صحنه. صدرحمت به مغول
Iran (Islamic Republic of)
رجب زاده
۱۲:۰۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
وای به روزی که بگندد نمک!!
آخر این خبر نیومد که با افراد مقصر در این جرم چه برخوردی شده؟نکنه که هیچ تنبیهی صورت نگرفته باشه!کسی که باید مراقب حیوانات باشه خودش حیوانو کشته؟؟!اونم حیوون به این نادری رو؟ بعد از انقراض ببر مازندران و شیر ایران اینبارم خرس اونم به دست خود مسوولین حفاظت! محیط زیست...
اشد مجازات واسشون باید انجام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
یاخدا .
اون زبون بسته رو با بیگناهی کشتین. متاسفم برای مسئولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
چرا کشتین. اون زبون بسته ترسیده . حق داره از خودش دفاع کنه . شماها از حیوان وحشی بدترین. شماها که تخصصی ندارین چرا وارده این کار شدید. خدا ازتون نگذره اون زبون بسته رو با نامردی کشتین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
لطفا برید پلنگ ایرانی از رو پیراهن تیم ملی فوتبال پاک کنید.وقتی خودشون باعث بانی از بین رفتن حیات وحش کشور مون میشن دیگه عکسش میخوان چیکار.فکر کنم دوزوز دبگه باید عکس خرس بزنن روپیراهنشون فقط ادعا کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
اینا را باید انداخت جلو خرس بخوردشون هم محیط زیست پاک میشه هم خرس از گرسنگی در میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
دستاتون بشکنه بحق امیرالمومنین این حیون بیگناه و اینجوری میزنید . وقتی بلد نیستید زنده گیری کنید بیجا میکنید سرخود کاری رو انجام میدید.همتون خودتونو علامه دهر میدونید ولی به والله هیچی بلد نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
گناه اون بچه خرس چی بود ؟ واقعا نیاز به کشتن بود ؟ آیا سواد و شعور محیط بانان مت باید ایبن باشه ؟ که جلوب یه حیوونی که ذاتش وحشیه اینزوری برن ؟
من اهل استان گلستانم ولی واقعا تأسف می خورم که همچین انسانهای سنگ دلی در خاکمون داریم . حالا همین اساتید نسبتاً محترم دو روز دیگه تو بوق و کرنا فریاد می زنن آی نژاد خرس داره کم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
حیوانات هم آفریده خدا هستند...این مسئول بی وجدان و باید محاکمه کرد
United States of America
محمد
۱۱:۴۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
حرفی برای گفتن نیست چه برسر این مملکت آمد یک وزارتخانه نمی تونه نمره قبولی رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۰:۵۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
چرا خودمونو گول میزنیمو و میگیم ما با فرهنگیم..این تصاویر عین بی فرهنگیه...متاسفم برا مسئولین امر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
حالا اگه اینکارو یه شکارچی انجام میداد پدر و پدرجدشو در میاوردن
انصافا حتی اگه از گرسنگی هم بمیره باید اخراجش کنن و جریمه قانونی را هم پرداخت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
چه کار احمقانه ای
کاملا غیر حرفه ای
مردم اونجا چیکار میکنند
با چوب اون حیوون رو کشتند چرا
داروی بیهوشی یا خواب آور میزدند و راحت بیچاره رو جا به جا میکردند
نادانان
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
نادانی کردن و دارویه بیهوشی نبردن . هیچ امکاناتی هم باخودشون ندادن جای اونها بودی تو اون وضعیت مینشستی با خرسه مذاکره میکردی که اون بیچاره رو نخوره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
کار بدون کارشناسی یعنی همین! کار را به جایی رسوندند که چاره ای جز کشتن خرسه نبود و گرنه اون هموطنمون ناهار خرسه میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
عجب آخه کی ما تونستیم یه حیوان در معرض انقراض رو حفظ کنیم که حالا بخواهیم اونو جابجا کنیم، تازه تکنولوژی و امکانات محیط زیست ما هم در حد عهد تیرکمون سنگیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
باید عاملان آن مجازات شوند.بی رحمهای نامرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
جناب قاضی دلیل مجازات شدنشون چیه ؟ چونکه جون یه انسان رو از یه حیوان وحشی نجات دادن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
مشکل اینه که هر کسی بدون تخصص و آموزش و اصولا بدون اینکه اعتقادی به آموزش و تخصص داشته باشد اقدام به هر کاری که دوست داشته باشد می کند .این مورد فقط یک نمونه است و فراوان از این موارد موجود است .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
دادا از بحث تخصصی بیا بیرون . تو اون لحظه همه به فکر کمک به هم نوع خودشون بودن . بهترین کار رو انجام دادن وگرنه کشته شدن انسان گردن خودشون بود
Iran (Islamic Republic of)
Lor
۱۰:۱۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
هر که بگندد نمکش میزنند،وای به روزی که بگندد نمک...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
آقا مشکل ما همین است . ندانسته همه چیز می دانیم و می توانیم .خیلی متاسفیم انگار رفته اند پاچه بزغاله و مرغ بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
مقصر فقط شخصی است که به توله نزدیک شده وگرنه بقیه فقط برای نجات جان اون مجبور به کشتنش شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
خب خاک بر سرتون چرا حیونو کشتین. گناهی نکرده بود.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
داشت طرف رو تیکه پاره میکرد باز گناهی نکرده بود ؟
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۰:۰۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
ميذاشتين خرسه اون يكي حيوونو بخوره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
اون یکی اگه خودت بودی باز همینو میگفتی ؟
۱۲