به نظر من هر شغلی یک مهارت خاصی می خواهد و باید اتحادیه تلاش کنند تمام شغلها را سازماندهی کنند و موجاب کنند که صاحبان مشاغل و اندسته از عوامل که مستقیم در صف اول کار قرار دارند به دانشکده ها رفته و چند واحد را پاس کنند بعدا بیایند سرکار ما در هر حوزه ای شغلی خیای مشکلات داریم طرز برخورد و بیان و اگاهی به خریداران و داشتن تامل درست ولی متاسفانه اینطوری نیست و نتیجه اش همین عصبانیت و درگیری و فوت می شود .
تقصیر اون تعاوی ها هم هست که مشتری مداری حالیشون نیست پول بلیطش مگه چقدر بود ؟ بالا تر از خون اون بدبختی بود که ریخته شده واقعا این پول ارزشش رو داشت خوب پولش رو می دادید بهش دیگه بخاطر چند ده هزار تومان واقعا که
این کار همش تقصیر تعاونی هاست چون واقغا مردم توی حرکت اتوبوس ها اذیت مسشن
وقتی میگن اتوبوس ساعت فلان حرکت میکنه بایدراه بیافته همیشه با تاخیر میرن
هیچ کس هم رسیدیگی نمیکنه
تجربه من:
چندسال پیش باچندنفر از بچه های نمازخون رفتیم مشهد.
وقتی برمیگشتیم 4ساعت باقطار به سمت طهران که اومدیم توی ایستگاه که قطار ایستاد دیگه حرکت نکرد که نکرد.
4ساعت بلاتکلیف توی ایستگاه باهر سختی که بود توی قطار منتظر بودیم،
نمیخوام کار این مرد رو تائید کنم اما واقعا کارکنان تعاونی هم در این قضیه مقصرند.برای خود من هم پیش اومد و قید پول رو زدم.نباید یک طرفه به این ماجرا نگاه کرد
من نمیخوام به هیچ وجه از کار این آقا دفاع کرده باشم نه .
اما خداوکیلی تو همه ادارت و ارگان ها همینه اینقد آدمو الکی پاس میدن به این اتاق و اون اتاق که خون آدم به جوش میاد
این یارو بلیط فروش گفت اصلا ندیدمش. احسنت به ضارب هزار باریکلا . من خودم اینجوری گیروفتادم وقتی از اتوبوس پیاده شدم زدم شیشه اتوبوس شکستم با موتور فرار کردم.
هرچند این گونه مسایل در تعاونی ها بسیار دیده میشه ولی باید فرهنگ سازی شه ولی چاقوکشی و عربده کشی مال دوره جاهلیت اعراب هست اصلا با فرهنگ ایرانی تناسب نداره.
هرچند این گونه مسایل در تعاونی ها بسیار دیده میشه ولی باید فرهنگ سازی شه ولی چاقوکشی و عربده کشی مال دوره جاهلیت اعراب هست اصلا با فرهنگ ایرانی تناسب نداره.
شرکت های مسافربری حقوق مسافران را رعایت نمی کنن.باید سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور ، کلاس اموزش حقوق مسافران برای شرکت های مسافربری برگزار کند.کاری که سالها پیش باید صورت می گرفت .
حق داشت عصبانی بشه،ولی نه بادر گیری وخون ریزی،اتفاقا چندسال پیش برای خودم این اتفاق افتاد تعاونیها بعضی وقتها درقبال بلیطی که میفروشن مسولیت پذیر نیستن باید جای باشه توترمینال که به همچین مشکلاتی رسیدگی بشه
من چندبار برام اتفاق افتاده هم ترمینالها وهم رانندگان آزار میدن مسافرین روولی مسافربر خوب ومودبرهم زیاده خدا هدایتمون کنه مخصوصاکسانی که با شخصیت مردم بازی میکنن
من چندبار برام اتفاق افتاده هم ترمینالها وهم رانندگان آزار میدن مسافرین روولی مسافربر خوب ومودبرهم زیاده خدا هدایتمون کنه مخصوصاکسانی که با شخصیت مردم بازی میکنن
وقتی میگن اتوبوس ساعت فلان حرکت میکنه بایدراه بیافته همیشه با تاخیر میرن
هیچ کس هم رسیدیگی نمیکنه
چندسال پیش باچندنفر از بچه های نمازخون رفتیم مشهد.
وقتی برمیگشتیم 4ساعت باقطار به سمت طهران که اومدیم توی ایستگاه که قطار ایستاد دیگه حرکت نکرد که نکرد.
4ساعت بلاتکلیف توی ایستگاه باهر سختی که بود توی قطار منتظر بودیم،
اما خداوکیلی تو همه ادارت و ارگان ها همینه اینقد آدمو الکی پاس میدن به این اتاق و اون اتاق که خون آدم به جوش میاد
کار تعاونی مسافربری هم توجیه نداره
خوب پولشو میدادن
خوبه تجربه بشه برای دفعات بعد
تعاونیها با مردم بد رفتاری می کنند
اگر یک همچنین جایی بود کار به اینجا نمی کشید.
راست میگه واسه منم همین اتفاق افتاد و پولمو ندادن.