سلام من ی پراید مدل 85دارم توی کارت ماشین دوگانه سوز ثبت شده ولی کارخونه کپسول روی ماشین نصب کرده در حال حاضر هم مراکز مجازی جهت نصب گپسول نیست معاینه فنی هم تاگپسول نصب وتست نشه اقدام نمیکنه باتوجه به توضیحاتی که دادم تکلیف چیست
به نظر من اولا قیمت سوخت گاز باید بیاد پایین دوما مسئولان باید روی قطعات سیستم گاز سوبسید بده همین بحث معاینه فنی وتست هیدرواستاتیک حالا اگه کسی مخزنش تایید نشد از کجا بیاره مخزن بخره ؟
به نظر من اولا قیمت سوخت گاز باید بیاد پایین دوما مسئولان باید روی قطعات سیستم گاز سوبسید بده همین بحث معاینه فنی وتست هیدرواستاتیک حالا اگه کسی مخزنش تایید نشد از کجا بیاره مخزن بخره ؟
بعد از سه روز رفتن و نوبت نشدن برای معاینه دو گانه سوز امروز یازدهم ابان ماه برای معاینه به سراج رفتم مبلغ 22 هزار بابت معاینه گرفتند و 22 هزار هم برای دیدن ماشین فقط نگاه کرد گفت چون 206 است همه چیزش خوبه فقط بره تست هیدرواستاتیک و مردم بیچاره از زن و مرد که با ماشین کار میکردند مستاصل مانده بودند همین طور بنده . از کجا بیاوریم
سلام،
پدر بنده برای معاینه فنی به یکی از مراکز مراجعه. کرد و سپس به مرکز تست مخزن ارجاع دادن، و مخزن رو باز کردن وبعد دوهفته مراجعه. کردن گفتن که مخزن شما فرسوده شده وبا گرفتن مبلغ هفتصد هزار تومان مخزن دیگری رو رو ماشین سوار کردن..
ی معاینه فنی یک میلیون. تومان تمام شد،..
در آخر هم نه رسید. دادن و نه مخزن فرسوده. رو
اگه خدا رو خوش مياد.
لطفا. جواب بدهید
تو کشورهایی که حتی ما دین و ایمونوشونو قبول نداریم،یه نقصی تو خودروهاشون پیش میاد،هم اون شرکت خودروساز عذرخواهی میکنه هم مشکلشو برطرف میکنه.
ولی تو کشور ما اون شرکت اصلاً ککشم نمیگزه!!!
خدا ازتون نگذره این چه کاریه خوب از مردم باج میگیرید این پولا حرامه باز معلوم نیسته با کدوم شرکت لج کردن دارن مردم میسوزونن مشکلتونو با خودتون حل کنید ن مردم بدبخت ایشالله از گلوتون بیاد
واقعا شکه شدم.
پراید من گازسوز کارخانه هست. اما گفتن الا و بلا باید نشانگر میزان گاز داخل مخزن بزاری!!
شک نکنین که افزودن این قطعه جز اینکه میزان ایمنی خودرو رو کم میکنه هیچ خاصیت دیگه ای نداره!
یعنی عملا یک اتصال تبدیل میشه به ۴ اتصال
برادر گرامی مسئول خبر گزاری اگه میتونی این مطلب رو به گوش مسیولین برسان. مخزنهایی که توسط کارخانه نصب شده دو تا پارامتر عمر دارد یکی تعداد پر شدن ویکی برحسب سال که اولی با توجه به کیلومتر و کامپیوتر گاز ماشین راحت قابل بررسی است ودومی ام رو هر کپسول تاریخ زدن بیشتر این ماشینها نیاز به تست مخزن ندارند فقط اتصالات مهم هست.مگر اینکه تو بازار گرمی کپسولهای قلابی رو ماشینها گذاشته باشین.این نظر یه مهندسه که با تحقیق وعلمی خدمتان عرض میکنم
ما دارندگان خودرو های گاز سوز از باشگاه خبرنگاران تقاضا داریم موضوع را پیگیری کنه، بالاخره یه فکری برامون بکنن. با هرجایی که تماس می گیریم کسی صدامون و نمیشنوه.
ضمنا بگین در کنار معاینه فنی و تست مخزن خودرو و ..... چه چیزی لازمه که انجام بدیم خدای نکرده به خودرو سازای محترم که زحمت میکشن کپسولای غیر استاندارد رو خودرو نصب میکنن دچار تضرر نشن.
لطفا یه گزارش از این بلایی که بر دارندگان خودروهای گاز سوز وارد شده تهیه کنید.
1- ما ماشینامون و از سایپا با فرض استاندارد بودن خریدم و پول کپسول رو هم با هامون حساب کردن، اینکه الان آقایون فهمیدن استاندارد نیست، تاوانشو ما باید بدیم؟
2-آیا تو تهران یا حتی بگم تو ایران با این ججم زیاد خودرو گازسوز باید یکی دو تا مرکز محدود برای تایید وجود داشته باشه که مردم اینجوری تو درد بیفتن.
3-از اینکه این تاییدیه فقط برای خودرو های دو گانه سوزه کارخونه ای وجود داره، معلوم میشه که چه قدر به امنیت خورو های گاز سوز اهمیت داده میشه.
من دانشجو هستم ن پول این کارو دارم ن وقت ، هر روز تاسفم بیشتر میشه ازینکه توی همچین کشوری زندگی میکنم ، یه داعشی بیاد وضع معاینه فنی رو ببینیه به حال ما گریه میکنه
یادتونه که میگفتن cng سوخت پاک و سوخت ارزان !!!!!!!
معلوم شد که نه پاکه و نه ارزون!!
الانم که منبع در امدی برا یه سریا و فقیر تر شدن قشر زحمت کش
اونی که پول داره خیالش هم راحته و ماشین لوکس خارجی بی منت و بی عیب میخره!!
اما کسی که در امدش کارمندی و کارگریه باید خودرو ایرانی بخره واسه حمایت از تولید ملی و سرش روز به روز کلاه بره
واقعا چرا؟من معاینه فنی برج 4دارم ولی هنوز موفق نشدم کارت معاینه فنی بگیرم بخدا چقد جریمه شدم تو این سه ماه چقد هزینه کردم واسه تست گاز رفتم چقد پول های مختلفی ازمون گرفتن ولی در نهایتم تایید ندادن واقعا چرا
سلام.من ده روزه از کار وزندگی افتادم.اطلاع رسانی در مورد تست مخزن انجام نشده.برنامه ریزی مطلقا وجود نداره.مردم هیچ جایگاهی ندارند.البته هم طبقه من که مجبورند ماشین دوگانه سوز سوار شوند.راستی کسی می تونه بگه چندتا از ماشین شاسی بلند آقازاده ها دوگانه سوز هست؟آنقدر به فکر دو زار پول مردم بدبخت که گذاشته بودند بانک وسود می گرفتند بودند که هم سود رو به نفع بانکها کم کردن.تا ربا نشه.ربا از دزدی بدتر شده.اگردزدیدی مشکل نداره ولی سود بانکی رباست ومشکل دار.
خدا لعنتتون کنه
این چه وضعیتی درست کردی
بیچاره کردید مارک ماشین من نیسانه حداقل ۳۰۰ هزار تومن میگیرن اتاقشو بزارن پایین و بالا
و بعد از اراک باید برم قم برا تست
اقا ما پولو میدیم دیگه انقد اذیتت نکنیین مردمو
حداقل ۵۰۰ خرجم میشه
سلام
الان دقیقا مشکل شما با جریمست؟؟
حدود 4 میلیون ماشین دوگانه توئ کشور داریم. از هر ماشین تقریبا سالی 200 هزار تومن برای معاینه بگیرن میشه ماهی تقریبا 800 میلیارد تومن
کجای این کشور میتونن یه همچین درامد خوبی برا خودشون درست کنن؟؟؟
لطفا یه نفر پیگیری کنه درامد این طرح به کجا و کی میرسه؟؟؟
سلام تاکسی دارم این هزینه تست گاز چیه به ما تحمیل کردید 300000 تومان دادم بعد از 10 روز میگه گپسولت مردود است برو 350000دیگه کپسول بخر. برم دزدی کنن ندارم یااز دیوار مردم بالا برم درد مونه به کی بکیم
سلام دوستان خبر نگار لطفا در مورد مراحل تست هیدرواستاتیک ومبلغ انجام این تست و اینکه هر کسی میتونه خودش به مراکز تست هیدرواستاتیک بره یا این کار از طریق مراکز معاینه فنی باید انجام بشه حداقل پول حمل ونقل و نصب و وصل نمی دهیم
سلام جیبشون از پول کارت ملی شناسنامه پایان خدمت پر نشده این جوری دارن پول جمع میکند عمر ی کپسول دست کم ده ساله ماشین دو گانه رابفرشین بنزین بزنید به الودگی کم کرده باشیم تا این مسئولین بی لیاقت هستند وضیعت مردم همینه
باسلام.واقعا ظلم آشکاره آخه یه وانت دوگانه سوز چراباید واسه یه معاینه فنی ساده 400_500تومان خرج کنه اونم واسه یکسال .خداروخوش نمیاد.خدایا به داد این مردم برس .... واقعاًتاسف باره .افتضاحه معلوم نیست کی این قانوناروتصویب میکنه.وقتیکه خودرو دوگانه کارخانه است چه معنی داره این بازیها .بجز خالی کردن جیب راننده بیچاره
آقایی که میگی تو شرکت تست مخزن کار میکنی.و مخزنها رو بمب متحرک میدونی.بمب متحرک رو از جیبمون در نیاوردیم که کارخانه های لگن سازیمون درست کردن.خودمون زیر فشار زندگی ترکیدیم بنده خدا نداریم دیگه جیب شمارو پر کنیم
آقایی که میگی تو شرکت تست مخزن کار میکنی.و مخزنها رو بمب متحرک میدونی.بمب متحرک رو از جیبمون در نیاوردیم که کارخانه های لگن سازیمون درست کردن.خودمون زیر فشار زندگی ترکیدیم بنده خدا نداریم دیگه جیب شمارو پر کنیم
سلام. من توی شرکتی کار میکنم ک کپسولها تست میکنم. درمورد قیمت و چرای تست اونجور ک فکر میکنین نیست. اولا شرکتهای تست هیچ ربطی به معاینه فنی ندارن و غیر از تست مخزن ماشین شما، خیلی از شرکتهای نفتی یا گازرسانی یا حتی مخزن پمپ باد هم مخازن خودشون واسه تست میارن شرکت ما. دوم اینکه تموم تجهیزات گاز cng با فشار خیلی زیاد توی مخازن شما هستش یعنی بمب متحرک ک امکان فرسایش داره و کوچکترین ترک موجب انفجار میشه. هزینه های تست واسه خود شرکت مربوطه فکر کنم حدود ۱۶۰ هزار تومان میشه مخزن سمند. فقط کاش شرکتهای تست بیشتر میشدند ک ملت اسیر نمیشدند. البته شرکتی که صلاحیت تست داشته باشه کم هستش
لطفا موضوع رو از مراجع رسمی هم پیگیری کنید مصوبه هیئت وزیران درخصوص معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز با فرآیندی که در حال حاضر در حال اجراست مغایرتهای زیادی با هم داره همچنین عدم ایجاد زیرساخت کافی برای اجرای این قانون در شهر بزرگی مانند تهران موجب اتلاف وقت و تحمیل هزینه های سنگینی به اقشاری از مردم شده لطفا موضوع رو از سازمان بازرسی کل کشور و سایر دستگاههای ذیربط پیگیری کنید تا ان شاا.. خدای ناکرده شاهد اجرای قانونی ظالمانه و غیر منطقی نباشیم
باتشکر
واقعا جالبه زورشون به ایران خودرو و سایپا نمیرسه و به جاش همه ملت رو اذیت میکنن خدا لعنت کنه دیگه خسته شدیم نمیدونم چطوری به اینا بگیم که اگه توی خونه های شما بچه هاتون راحت زندگی میکنن و کمبودی ندارن ولی ماها کلا شرمنده بچه هامون هستیم که فقط حسرت میکشن خدایا خودت رحمی کن دیگه توان مردم تموم شده
سلام من الان یک ماه است که منتظرم تا گاز ماشین من تاییدیه بگیرد واقعا رفتار مسئولین غیر قابل تحمله یک فکری به حال این وضع بکنند به سرم زده یک پیت بنزین بریزم رو ماشین دوگانه سوزم و خودمو راحت کنم.
به جای اینکه تشویق کنن مردم رو به داشتن ماشین های دوگانه و هزینه هاشون رو کم کنن. دارن بدتر میکنن اخه این چه وضعیه راه انداختید.
ما اگه پول داشتیم نمیرفتیم پراید اونم دوگانه بخریم که.
بازم کسری بودجه باید از جیب مردم تامین بشه.4 میلیون ماشین ضربدر میانگین 180000 میشه 720 میلیارد آخه به کی بریم بگیم
به جای اینکه تشویق کنن مردم رو به داشتن ماشین های دوگانه و هزینه هاشون رو کم کنن. دارن بدتر میکنن اخه این چه وضعیه راه انداختید.
ما اگه پول داشتیم نمیرفتیم پراید اونم دوگانه بخریم که.
بازم کسری بودجه باید از جیب مردم تامین بشه.4 میلیون ماشین ضربدر میانگین 180000 میشه 720 میلیارد آخه به کی بریم بگیم
به جای اینکه تشویق کنن مردم رو به داشتن ماشین های دوگانه و هزینه هاشون رو کم کنن. دارن بدتر میکنن اخه این چه وضعیه راه انداختید.
ما اگه پول داشتیم نمیرفتیم پراید اونم دوگانه بخریم که.
بازم کسری بودجه باید از جیب مردم تامین بشه.4 میلیون ماشین ضربدر میانگین 180000 میشه 720 میلیارد آخه به کی بریم بگیم
به جای اینکه تشویق کنن مردم رو به داشتن ماشین های دوگانه و هزینه هاشون رو کم کنن. دارن بدتر میکنن اخه این چه وضعیه راه انداختید.
ما اگه پول داشتیم نمیرفتیم پراید اونم دوگانه بخریم که.
بازم کسری بودجه باید از جیب مردم تامین بشه.4 میلیون ماشین ضربدر میانگین 180000 میشه 720 میلیارد آخه به کی بریم بگیم
به جای اینکه تشویق کنن مردم رو به داشتن ماشین های دوگانه و هزینه هاشون رو کم کنن. دارن بدتر میکنن اخه این چه وضعیه راه انداختید.
ما اگه پول داشتیم نمیرفتیم پراید اونم دوگانه بخریم که.
بازم کسری بودجه باید از جیب مردم تامین بشه.4 میلیون ماشین ضربدر میانگین 180000 میشه 720 میلیارد آخه به کی بریم بگیم
خداکنه لغو بشه من امروزرفتم برای معاینه گفتند برو یافت آباد برای معاینه دوگانه سوز رفتم یه عده ای بهم گفتند نوبت بگیر تا چند ماه دیگه پیامک میدیم بهت بیایی وبا کلی هزینه که پشته شیشه زده بودندآخه این انصاف نیست چرابه این مردم بدبخت زور میگن تکلیف چیه ماشین سوار نشیم تا یه زمانی نوبتمون شد بریم معاینه بگیریم باکلی هزینه سرسام آور خودروی دوگانه خریدیم به صرفه باشه بعدبرای معاینه بایدپس بدیم واقعامتاسفم
خداکنه لغو بشه من امروزرفتم برای معاینه گفتند برو یافت آباد برای معاینه دوگانه سوز رفتم یه عده ای بهم گفتند نوبت بگیر تا چند ماه دیگه پیامک میدیم بهت بیایی وبا کلی هزینه که پشته شیشه زده بودندآخه این انصاف نیست چرابه این مردم بدبخت زور میگن تکلیف چیه ماشین سوار نشیم تا یه زمانی نوبتمون شد بریم معاینه بگیریم باکلی هزینه سرسام آور خودروی دوگانه خریدیم به صرفه باشه بعدبرای معاینه بایدپس بدیم واقعامتاسفم
من امروز مراجعه کردم معاینه فنی سبزوار گفتند که اول باید تست گاز بشه ۳۴هزار تومان و اگر اینجا ایراد داشت باید مراجعه کنی به هیدرواستاتیک اینجا مشکل در سیستم ثبت میشه و اون تایید را می دهد که گفتند مردود شد. خوب بنده خدا تو که می دونی ماشین من مدل ۸۷هست و سیستم مخزن بالای ۵سال مردود می کنه برای چی ۳۴هزار تومان گرفتی که مهلت یک ماهه داشته باشم برای هیدرواستاتیک که اونجا هم قطعا ایراد می گیرند و هزینه تراشی و حتما تعویض کپسول سایپا که تا ۲۰۲۲ میلادی اعتبار مصرف داره .من که ضرر می کنم مشکلی نیست و خدا به بندگان خدایی که ماشین فرسوده داره رحم کنه.
تخلف تو روز روشن ؟؟؟؟؟
نه جایی هست بریم برای تست مخزن
نه کسی جواب میده
یعنی اگر میتونستم ...
چرا هیشکی جوابگو نیست
پدر بنده برای معاینه فنی به یکی از مراکز مراجعه. کرد و سپس به مرکز تست مخزن ارجاع دادن، و مخزن رو باز کردن وبعد دوهفته مراجعه. کردن گفتن که مخزن شما فرسوده شده وبا گرفتن مبلغ هفتصد هزار تومان مخزن دیگری رو رو ماشین سوار کردن..
ی معاینه فنی یک میلیون. تومان تمام شد،..
در آخر هم نه رسید. دادن و نه مخزن فرسوده. رو
اگه خدا رو خوش مياد.
لطفا. جواب بدهید
میگن فعلا واسه ماشیندوگانه سوز نمیدیم
معاینه ندارم هیجا نمیتونم برم لطفا راهنمایی کنین
ولی تو کشور ما اون شرکت اصلاً ککشم نمیگزه!!!
فقط تک سوز باشه
فوری
پراید من گازسوز کارخانه هست. اما گفتن الا و بلا باید نشانگر میزان گاز داخل مخزن بزاری!!
شک نکنین که افزودن این قطعه جز اینکه میزان ایمنی خودرو رو کم میکنه هیچ خاصیت دیگه ای نداره!
یعنی عملا یک اتصال تبدیل میشه به ۴ اتصال
خواهشا این سوال هارو از یه مسئول بپرسین
ضمنا بگین در کنار معاینه فنی و تست مخزن خودرو و ..... چه چیزی لازمه که انجام بدیم خدای نکرده به خودرو سازای محترم که زحمت میکشن کپسولای غیر استاندارد رو خودرو نصب میکنن دچار تضرر نشن.
1- ما ماشینامون و از سایپا با فرض استاندارد بودن خریدم و پول کپسول رو هم با هامون حساب کردن، اینکه الان آقایون فهمیدن استاندارد نیست، تاوانشو ما باید بدیم؟
2-آیا تو تهران یا حتی بگم تو ایران با این ججم زیاد خودرو گازسوز باید یکی دو تا مرکز محدود برای تایید وجود داشته باشه که مردم اینجوری تو درد بیفتن.
3-از اینکه این تاییدیه فقط برای خودرو های دو گانه سوزه کارخونه ای وجود داره، معلوم میشه که چه قدر به امنیت خورو های گاز سوز اهمیت داده میشه.
معلوم شد که نه پاکه و نه ارزون!!
الانم که منبع در امدی برا یه سریا و فقیر تر شدن قشر زحمت کش
اونی که پول داره خیالش هم راحته و ماشین لوکس خارجی بی منت و بی عیب میخره!!
اما کسی که در امدش کارمندی و کارگریه باید خودرو ایرانی بخره واسه حمایت از تولید ملی و سرش روز به روز کلاه بره
خاک برسر این مدیریت !!!!
خاک تو سر ایران خودرو و سایپا
این چه وضعیتی درست کردی
بیچاره کردید مارک ماشین من نیسانه حداقل ۳۰۰ هزار تومن میگیرن اتاقشو بزارن پایین و بالا
و بعد از اراک باید برم قم برا تست
اقا ما پولو میدیم دیگه انقد اذیتت نکنیین مردمو
حداقل ۵۰۰ خرجم میشه
الان دقیقا مشکل شما با جریمست؟؟
حدود 4 میلیون ماشین دوگانه توئ کشور داریم. از هر ماشین تقریبا سالی 200 هزار تومن برای معاینه بگیرن میشه ماهی تقریبا 800 میلیارد تومن
کجای این کشور میتونن یه همچین درامد خوبی برا خودشون درست کنن؟؟؟
لطفا یه نفر پیگیری کنه درامد این طرح به کجا و کی میرسه؟؟؟
فوری فروشی
بالاترین پیشنهاد
باتشکر
چقدر پول بدین
چقدر الاف بشیم
دگ بریدیم اینجا
ما اگه پول داشتیم نمیرفتیم پراید اونم دوگانه بخریم که.
بازم کسری بودجه باید از جیب مردم تامین بشه.4 میلیون ماشین ضربدر میانگین 180000 میشه 720 میلیارد آخه به کی بریم بگیم
ما اگه پول داشتیم نمیرفتیم پراید اونم دوگانه بخریم که.
بازم کسری بودجه باید از جیب مردم تامین بشه.4 میلیون ماشین ضربدر میانگین 180000 میشه 720 میلیارد آخه به کی بریم بگیم
ما اگه پول داشتیم نمیرفتیم پراید اونم دوگانه بخریم که.
بازم کسری بودجه باید از جیب مردم تامین بشه.4 میلیون ماشین ضربدر میانگین 180000 میشه 720 میلیارد آخه به کی بریم بگیم
ما اگه پول داشتیم نمیرفتیم پراید اونم دوگانه بخریم که.
بازم کسری بودجه باید از جیب مردم تامین بشه.4 میلیون ماشین ضربدر میانگین 180000 میشه 720 میلیارد آخه به کی بریم بگیم
ما اگه پول داشتیم نمیرفتیم پراید اونم دوگانه بخریم که.
بازم کسری بودجه باید از جیب مردم تامین بشه.4 میلیون ماشین ضربدر میانگین 180000 میشه 720 میلیارد آخه به کی بریم بگیم