نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
در زندگی زخمهایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می خورد و میتراشد. این دردها را نمیشود به کسی اظهار کرد، چون عموما عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیش آمدهای نادر و عجیب بشمارندو اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم بر سبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می کنند آنرا با لبخند شکاک و تمسخر آمیز تلقی بکنند.....

زیرا بشر هنوز چاره و دوائی برایش پیدا نکرده و تنها داروی آن فراموشی بتوسط شراب و خواب مصنوعی بوسیله افیون و مواد مخدره است- ولی افسوس که تاثیر این گونه دارو ها موقت است و بجا ی تسکین پس از مدتی بر شدت درد میافزاید.
Germany
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
مرحبا،آفرین،احسنت شما صادقانه حرف زدید ومردم هم صادقانه به شما افتخار می کنند ومرحبا به شما که ازآن وضعیت بسیار سخت فردی آبرومند وسالم وهنرمندی شجاع بیرون آمده اید.من برای شما آرزوی آرامش وسلامتی وموفقیت های بزرگ وراحتی از عذاب وجدان میکنم من همچون بقیه به وجود این چنین هنرمندانی افتخار می کنم وازخداوند متعال برای پدر شما مغفرت وآرامش طلب می کنم وبرای ایشان حمد وسوره ای نثار می کنم.درپایان می خواهم بگویم که واقعا از این حرکت شما به وجد آمدم آفرین برشما ،آفرین برشما وبرادر محترمتان،آفرین بر شماوبرادر محترمتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
واقعا غمگین بود من تا نیم ساعت بعد برنامه اشک ریختم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
شاید باورتون نشه ولی صحبتهای خانم صالحی روزهای زندگی خودمو برام زنده میکرد. پدر تحصیلکرده، ورزش، پولدار، خوشگل و ...و بعد ...ولی من برادرمو تو این مصیبتها از دست دادم. خیلی سخته واقعا خانمان سوزه. از برنامه ماه عسل و خانم صالحی عزیز واقعا ممنونم که با شجاعت تمام از این مسئله گفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
باتشکرازخانم صالحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
با احترام به احساسات پاک هموطنان عزیز
متاسفانه ما مردم فقط یاد گرفتیم همدردی کنیم ؟ هیچکس نمی پرسد چرا اینخانواده این همه سال به حال خود رها شده اند ؟ چرا از حمایت مالی دولتی برخوردار نبوده اند ؟؟
چرا خدمات مددکاری رایگان در اختیارشان نبوده ؟
با احترام به خانم صالحی به نظر حقیر ، فقط صبر کردن و تحمل شخص معتاد چاره کار نیست ، مگر خانواده فرد معتاد چه گناهی کرده اند که به تنهایی محکوم به تحمل مرارتها و حقارتهای فرد معتاد باشد پس نقش نهاد های دولتی و اجتماعی چیست؟
از طرف دیگر فرد معتاد در صورت عدم توانایی ترک اعتیاد راهی ندارد جز اینکه یا راهی اماکن وحشتناکی به نام ترک اعتیاد شود ویا در کوچه و خیابان از خماری بمیرد و یک عمر عذاب وجدان را برای خانواده اش به ارث بگذارد......
درک و حمایت از این خانواده ها جزء حقوق مردم است امیدوارم مسئولین به فکر بیفتند و مردم نیز علاوه بر همدردی خواهان حقوق همنوعان خود باشند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
می خواستم از دست اندر کاران ماه عسل خواهش کنم که از آقای مهندس دژاکام ، بنیانگذار کنکره 60 که در زمینه درمان اعتیاد ،که رایگان فعالیت دارند دعوت کنید . راه درمان اعتیاد توسط ایشان پیدا شده است ، فقط کافی است مسئولین حمایت معنوی داشته باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی عزیز باید آفرین گفت به شما که اینگونه بدون ترس از برخوردهای آینده واقعیت زندگیتونو بیان کردید.تمام مدت برنامه رو با شما گریستم شاید همه اشکهایم بخاطر شمانبود بیشتر بخاطر دردهای خودم بود چون من همسرم اعتیاد داشت و بارنجهای فراوان بادوبچه زندگیمو ادامه دادم تااینکه شش سال پیش بالاخره تونستم ترکشون بدم و الان شش ساله که بدون نگاههای خاص و بدون شنیدن حرفهای خاص زندگی میکنم. هرچندکه هنوز نتونستیم مشکلات مالی آنزمان را هموارکنیم و همچنان در فقر دست و پنجه نرم میکنیم اما خوشحالم که بالاخره تموم شد آن دوران ...که هیچ اسمی نمیشه روش گذاشت. برای شما صبوری و برای پدرتان آرامش آرزومندم.
Saudi Arabia
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی منم زمانی مشکل شما رو داشتم. آنقد سختی کشیدم همبشه آرزوی مرگ فرد معناد را داشتم. بعد از چندین سال بلاخره خوشبحتانه آنفرد فون شد.. شما نمیدونید چقد خانواده راحت شد هنوز بعد از سالها کابوس کارهای آن فرد من رو اذیت میکنه.... منم دلم برای فرد معتاد هنوزم مبسوزه ولی ازاون بیشتر برای خودم و مادرم ودیگر افراد خانواده که داشتن زیر دست و پای این فرد نابود میشدن. معتادی که بارها برنگشته بهتره نباشه.... با همه علافه ای که به آن فرد معتاد تو حانواده داشتم مرگش رو لطف الهی میدونستم.
شما نباید احساسی برخورد کنید زندگی با یک معتاد خشن غبر ممکنه... زچرهای مادرتون یادتون نره... یک نفر وقتی باعث نابودی دیگران بشه، بودنش چه سودی داره.
البته شاید در اون زمانیکه شما به موفقیت رسیده ودر اوج بودید و پدرتون هم آرومتر و بی ازارتر، میشد متعارفتر رفنار کرد.
ولی شما کار اشتباهی نکردین و وجدانتان راحت باشه.
چرا از زجرهای مادرتان، اصولا از ایشون کمتر گفتید. طوری شد که مجرم اصلی بیگناه جلوه داده شد. وقربانی اصلی ماجرا قلمداد شد.. نمیفهمم چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانواده محترم صالجی درود بر وجدان پاک تان. عذاب وجدان نداشته باشید.
مطمئن باشید روح پدرتان از شما راضی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
امشب برنامتون یادمون داد به آدم ها فرصت بدیم سعی کنیم براشون وقت بذاریم به جای اینکه ازشون دور بشیم حالا این آدم یا به خاطر اعتیاد بد اخلاق باشه یا هر چیز دیگه خدا خیرتون بده. فک کنم یه نمونه واقعی از خوب باشیم باشه اینکه قدر هم رو با هر خصلتی کا داریم بدونیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستو جان آرزوی ازدواجی موفق برات دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی ای کاش دست پدرت را درزمان بیماری می گرفتی
چون پدرت بچه که بودی خیلی برات زحمت کشیده بود
خدا پدرت را رحمت کند
Kazakhstan
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
افرین به دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
وقتی خانم صالحی داشت حرف میزد انگار داشت زندگی منو روایت می کرد با این تفاوت که پدرم هنوز در قید حیاط است.
محکم و استوار کنار پدرم می ایستم. ممنون با حرفات من متولد شدم و چشمم به حقیقت باز شد.
پدر من تمام زندگیمه. تنها ایراش اعتیادشه. درسته ایراد کمی نیست ولی من کمبود دیگه ای ندارم.
عجیب درد دلت با من یکی بود پرستوی عزیز

از خدا می خوام قلبت آرام شه، شدی الگوی من زنده باشی خانم صالحی تا آخر عمر دعاگوی شما نازنینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
مرگ شیرینه برای کسی که مرده و اصلان حاضر به برگشتن نیست مگر اینکه بخواهد برگردد به بازماندگانش بگوید اینقدر با گریه ها و غصه هایتان مرا ناراحت نکنید و بگذارید در جهان تازه یافته خودم لذت ببرم .این را میگم چون خودم مردم و زنده شدم تا به مادرم بگم ساکت باش چه خبرته که برگشتن همان و زنده شده همان .اینها را گفتم که بگویم اعتیاد مثل یک مرگ میماند شیرین ولی تفاوتی که دارد در برزخ است . و کسی که ترک میکند چه اراده و روح بزرگی دارد درود به قدرت و شرفشان . اینها قدرتمند ترین افراد روی زمین هستند . آنهایی هم که مردند نتوانستند لذت ملکوتی البته کاذب این مواد را از خودشان دور کنند تا به لذت واقعی آن دست پیدا کردن . زندگی فقط محبت است اگر هم با کسی رو به رو شدید که احساس کردید نمیگذارد بهش محبت کنید اول از خودتان محافظت کنید و دورا دور به او از هر راهی که میتوانید محبت کنید . زندگی بر همه ما پر از صلح و محبت باد . من هم با افراد عزیز و معتاد و حتی از دست رفته روبرو بودم . دم همتان گرم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
باسلام من برنامه را ندیدم اما صحبت های خانم صالحی را خوندم بسیار اشک ریختم چون من هم یک معتادم لعنت براین اعتیاد که زندگی را نابود میکنه بخاطر خدماتی که برای وطن انجام داده بودم خیلی محبوب بودم اما از موقعی که گرفتار اعتیاد شدم دیگر خانه نشین شدم دیگران که هیچ خودم از خودم نفرت دارم من که نابودشدم اما دلم برای این جوانان وطنم میسوزه که در اعتیاد غرق شدن وهیچکس بفکر انها نیست پرستو خانم ایکاش پدرت را تنها نمی گذاشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
دوستتون داریم خانوم صالحی .چقدر پاک و مظلومی .من برا اولین بار بعد از دیدن ماه عسل گریه کردم.مخصوصا وقتی عکس پدر خدا بیامرزتونو دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
امیدوارم اعتیاد ریشه کن شه.ولی با وجود تمام این حرفا تقریبا غیر ممکن که یه معتاد برگرده.و باید به سرنوشت اون خونواده هم نگاه کرد که ممکنه سرنوشتی خیلی بدتر از پدر معتادشون گریبانگیرشون بهش اگه خیلی فرصت به فرد معتاد داده بشه اخه مواد مخدر جدید روی فکر و ذهن افراد تاثیر میزاره و ممکنه اتفاق غیرقابل جبران ببار بیاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
حالت رو می فهمم... ما 6 تا بچه بودیم با ی پدر معتاد و بی مسئولیت حتی اگر سعی هم میکردی درست نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
آدم با این هم غم . این نشان می دهد که هنرمان هم می تواند و هم دارد . دیشب قلبم شکست و اشکم سرزیر شد . خانم صالحی روح آن محرم از این که شما با این هم شجاعت در یک برنامه زند از آن سختی ها سخن می گوید خرسند می با شد . دوستتار شما . احمدیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستو جان.زندگی غم انگیزی داشتی.با مضاحبه ای ی که داشتی محبوبیتت بین اقشار جامعه بیشتر و بیشتر شد.مطمنم پدرت تو رو بخشیده چون اینقدری جراتشو داشتی که بیاییتو برنامه زندهجلوی٨٠میلمیلیون ایرانی به عشق پدر مرحومت اظهار ندامت کنی.خیلی خیلی دوست دارم.امیدوارم خودتو خانوادت موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی عالی بود من فکر میکردم بازیگرا تو پر قو بزرگ شدند.کلی گریه کردم.. به نظر من 90 درصد افراد همین کاررو با پدرشون میکنند پدری که قهرمان زندگی بچه هاش بویژه دخترش باشه و معتاد بشه و با کلنگ وسایل خونه رو بشکنه و مادر رو در حد مرگ بزنه حقشه که از زندگی حذفش کنی و بگی چنین پدری ندارمِ.
France
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
درسته ناراحت کننده بود اما خانم صالحی نباید عذاب وجدان داشته باشن چون بهترین کار ممکنو کردن. اگر پدرشونو رها نمی کردن زندگی همشونو نابود می کرد. نگه داشتن یه عکس یادگاری و جمع کردن فیلمهای آرشیوی دلیلی برای ترحم نیست. پدرشون (که خدا رحمتش کنه) میتونست تاکسیشو بفروشه و ترک کنه و توبه کنه و بره پیش خانم صالحی و خانوادش. اما مشکل اینه که معتادها از کشیدن مواد لذت میبرن و حاضر نیستن با هیچ چیز عوضش کنن (مابقی فیلمشونه). البته حداکثر باید دو سه بار بهشون فرصت ترک و بازگشت به جامعه را داد اما نه بیشتر. اون دسته ای را هم که پرخاشگر و خطرناک هستن باید حتماً (و در صورت ممکن) و تا زمان بهبودی ترک کرد و از دستشون فرار کرد. امیدوارم این برنامه توجیهی برای لم دادن و حق به جانب گیری معتادها نشه و البته آرزومندم که شر افیون از سر مردم این سرزمین کم بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خدا رحمتش کنه.. ولی میشه نتیجه گرفت خانوم صالحی بخاطر این اتفاقات استقلالی شدن.. اشکالننداره توبه کن خانوم صالحی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی غم انگیزبود...امیدوارم خداپدرخانم صالحی روبیامرزه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
موندم چي بگم!!!! قاصره زبونم
خيلي خانومي، خيلي بزرگي، خيلي متفاوتي، خيلي گلي، اصلا يه فرشته اي خانوم صالحي
خيلي گريه كردم، وقتي داداشتون گفت اگه ميبود يه اتاق بعش ميدادم... قلبم سوخت.. بردار گلتون جاي خاليه پدر رو قطعا واستون پر كرده...
جرأتت ستودنيست، آرامش روح پدرتون قطعا ربط عجيبي به شاديه امروز شما و داداشتون داره، پس شاد باشين..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی عزیز مرسی از شجاعتتون که این موضوع عنوان کردید من تمام حرف های شما رو درک کردم پا به پاتون اشک ریختم احساس کردم شما حرفای دل منو که هیچ وقت جسارت گفتنشو نداشتنم پدرم 20 ساله که اعتیاد داره یعنی از 3 سالگی من ما خیلی بهش فرصت دادیم ولی این اواخر دیگه واقعا کارد رسیده به استخوان منو خانواده ام جوری که من با همه ی عشقی که به بابام داشتم آرزوی مرگشو می کردم ولی حرفای شما امروز یه تلنگر شد برام می خوام یه فرصت بدم بهش امید دارم همه ی کسایی که با این مشکل دست به گریبانند خدا بهشون اراده ترکشو بده .روح پدر خانواده صالحی هم شاد باشه
United States of America
ناشناس
۰۵:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلام خسته نباشیدواقعا,خانم صالحی براتون آرزوی سلامتی وموفقیت میکنم,من وخانوادم دقیقا همین اوضاروبابرادرم داریم,بارهاازخداخواستم اون روازروزمین برداره تاهمه راحت شن...اماامشب شمابه من درسی دادین که هرگزفراموش نمی کنم خداهمه روبه راه راست هدایت کنه.
United States of America
ناشناس
۰۵:۴۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلام من هم وضعیتم مثل شماست و هم سن شما هستم با این تفاوت که پدرم هنوز زنده است ولی دوباره ازدواج کرد و حدود بیست ساله که همسرش نمی گذاره ما با پدرمون ارتباط داشته باشیم من هم موندم که چطوری با پدرم ارتباط برقرار کنم پدری که اعتیادش زنگیمون رو متلاشی کرد ولی از صمیم قلب دوستش دارم من هم مثل شما شهرت دارم اما جرات شما رو ندارم شما که دلت پاکه دعایم کن این اولین باره که توی فضای مجازی مطلب مینویسم فقط به خاطر شباهتهای زیادی که با شما دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
عزیزم خانم صالحی چرا اداب وجدان گرفتید شما و برادر جوان بودید وقتی کاری از دست بزرگتر ها بر نیومد از شما دیگه. چه توقعی بود برایش دعا بخوانید مطمئن باشید از شما راضی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
ما خودمون کم مشکل داریم ک بیایم برای مشکلات مردم غصه بخوریم بس کن دیگه اقای علیخانی این برنامه ای ک فقط اشک مردم رو درمیاره تاکی میخوای اشک مردمو با برنامه های تکراری دربیاری همه توزندگیشون مشکل دارن کسی بی مشکل نیس
United States of America
ناشناس
۰۵:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
برنامه امشب خیلی تلخ بود اما کاش به همه یه درس بزرگ داده باشه و سمت اعتیاد نرن.خانم صالحی و برادرشون تحسین برانگیزن بخاطر شجاعت و استقامتشون..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی متاثر شدم وخیلی ناراحت....واقعا شجاعتتون تحسین برانگیز ایشالله که بهشت فردوس نصیب باباهای درگذشتمون بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
همه ی حرفای دلمو دوستان گفتن.خیییییلی غیرت داشتید پرستوجان ک اومدید...قضاوت نشدن خیلی مهمه و من اینو امشب فهمیدم همچنین فرصت دادن به هرکسی ک نیاز به فرصت داره.خدابهتون آرامش بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
ااهم عجل الولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
درود بر شجاعت شما سرکار خانم صالحی
روح پدرتون شاد و زندگیتون همیشه سبز.
از جناب علیخانی میخوام که رییس سازمان مبارزه با مواد مخدر رو دعوت کنن به برنامه ی ماه عسل که بدونم دقیقا کارش چیه ؟!!!!!
بخداوندی خدا و همین ماه عزیز اگه بخوان یک گرم مواد نمیاد داخل ایران,
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی سخته خیلی گریه کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی دعا میکنم که خدای مهربون به وسعت تموم مهربونیش دل دردمندتو آروم کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلام پرستو جان ممنون از اومدنتون برنامه خوبه ماه عسل.خدا بهتون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
برنامه خیلی قشنگ بود این مشکلات این اعتیاد سرمنشاش از یه جاست که اونم متاسفانه رسیدگی نمیشه میگن مهم نیست همین چند وقت پیش تو زمستون بود که اومدن کارتون خواب هارو ریختن بیرون حتی پتو هاشونم سوزوندن اقا بجای که کار ناشایست میکردن کمک میکردن ببخشیدا اما حقیقتی بیش نیست من بیشتر بخوام بگم دردسر میشه شماهم خیلی شجاعی پرستو جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی ناراحت شدم خدا پدرشونو رحمت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
با اينكه ميگن ماه عسل أشك مردم رو در مياره من چندين ساله كه فقط امشب گريه كردم با ديدن برنامه و حالم گرفتست خيلي دركش ميكنم انشاءالله ازين به بعد تو زندگيش سختي نبينه من زياد دوسش نداشتم اشتباه راجبش فكر ميكردم ولي الان خيلي دوسش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی اشک ریختم و امشب خوابم نبرد با اینکه چنین چیزی را درک نکردم ولی این باعث شد بفهم که پدرم عزیزتر فرد زندگی من هست. ممنون از حضورتون خانم صالحی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
عالی بود همین که ساده و بی ریا بدون هيچ شعاري حرف زديد
همين که خودتونو مقصر ميدونسيد درحالي که تحمل شرايطتون خيلي سخت بودخيلي خوب بود
فک ميکنم ی چیز خيلي بزرگي و به مردم ياد داديد خيلي ممنون خانم صالحی فک ميکنم الان پدرتونم از این کارتون راضين و ب شما افتخار ميکنه.
خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستو جان خیلی زیبا تموم اتفاقات زندگیتو شرح دادی....با قطره قطره اشکای جاری شدت اشک ریختم....فقط ی لحظه خودمو جای شما گذاشتم و سختی ها رو درک کردم...خداوند پدرتونو بیامرزد...و ارزوی موفقیت وکامیابی برا خودتون و خانواده محترمتون.♥
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلامخانم صالحیمنشما رو هیچ وقت قضاوتنمی کنممی دونم رنج وعذاب چند ساله تو صحبت های یک ساعت نمی گنجه شما با پوست و استخوانتون ناراحتی وبد بختی رو احساس کردین این قدر خودتونو عذاب ندین پدرتون تاوان اشتباهات خودشو داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستو جان خيلي از آدمها همون زندگي شما رو داشتن ولي حتي جرأت نقل اون رو براي يك نفر هم نداشتند. جرأت شما ستودني است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
بسیار تحسین برانگیز ...
چقدر حرف های صادقانه به دل میشینه...
واقعا درود چرا که خیلی از خانواده ها همراه شما اشک ریختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستو جان خیلی زیبا تموم اتفاقات سخت زندگیتو شرح دادی....باقطره قطره اشکایی ک از چشمات جاری ریختم....من فقط خودم و گذاشتم جای شما و فهمیدم چقد سخته ک پدر ادم ذره ذره جلو چشممون اب شه و نتونیم کاری براش کنیم....شکرخدا ب جا میارم ک برا ما پیش نیومده هیچوقت....خداوند پدرتون بیامرزه...و ارزوی موفقیت و کامیابی برای خودت و خانواده ی محترمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
آفرین به این شیر زن آریایی
کسی که تو اوج شهرتش بازم افتخار می کنه به پدری که ترکشون کرد وحسرت میخوره چرا دستش رو نگرفت و عصایی نشد واسی بلند شدن پدر آفرین آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی صداقت و شهامت شما رو تحسین می کنم،درود
این برنامه برای من هم یک تلنگر بود چرا که ... متشکرم
United States of America
ناشناس
۰۳:۱۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
شاید اگه من جای شما بودم از ترس قضاوت نادرست و بی رحمانه خیلی ها هیچ وقت این حرفا رو جلوی دوربین نمیزدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستو جان منم مثل شما
الان فقط افسوس نداشتنشُ دارم
البته من تااخرين لحظه هم بابابام بودم
ولى دير قدرشُ دونستم
خيلى دير
اميدوارم روحش در ارامش باشه
هم بابا شما
هم باباىِ خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
درود بر شما خانم صالحی، چون این گفتگوی شما مطمئنا برای افرادی منشا خیر،دلجویی و یا حتی بازگشت به زندگی خواهد شد. درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
فقط خدا.یارب نظرتوبرنگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
برنامتون مثله همیشه عالی بود .خدا قوت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
بازیگراست و خود را خواسته یا ناخواسته در معرض قضاوت قرار داده است گرچه توقع قضاوت ندارد..
بغضهایش را می فهمم از همان دست بغض هایی ست که زنجره در زنجره می شوند چرا که پشتش ماجراهای دردآلودیست که فقط ما که دچارش هستیم درک می کنیم .. و نمی شود حتی جلوی میلیونها بیننده تلویزیونی آنرا کنترل کرد..
تنها پا به پایش می گریم و چقدر حق می دهم به او...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
حرف دل خانواده هایی رو زد که ناخواسته بدون گناهی،دارن با این مسئله دست و پنجه نرم میکنن و به نظرم بدترین قسمتش قضاوت مردم هست
بیایم زن و بچه مردم رو به خاطر گناه نکرده شون تحقیر نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی ازشما سپاسگزارم با این برنامه به خیلی از خانواده ها کمک کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی الان خیلی بیشتر دوستتون دارم.واقعا با شهامت هستین.خواهش میکنم عذاب وجدان نداشته باشین.خدا پدرتون رو رحمت کنه ان شاء الله.
اگر شما شاد باشین روح پدرتون هم آرامش پیدا میکنه.
در کل خییلییی ناراحت شدم و کلی گریه کردم.
بهترین ها رو براتون آرزو میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحي تبررريك بهتون ميگم بخاطر شجاعتتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلام، برنامه امشب ماه عسل رو هیچ وقت فراموش نمی کنم دورود بر خانم پرستو صالحی عزیز مرحبا به این میگن هنرمند واقعی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلام، برنامه امشب ماه عسل رو هیچ وقت فراموش نمی کنم دورود بر خانم پرستو صالحی عزیز مرحبا به این میگن هنرمند واقعی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
امیدوارم مشکل اعتیاد از جامعه ما بطور کلی بیرون برود و هیچ خانواده ای چنین مشکلاتی را نداشته باشه.امیدوارم اونهایی که ابتدای ورود به دنیای کثیف و فوق العاده زشت اعتیاد هستند با دیدن این برنامه عبرت گرفته باشند و به خاطر آینده خودشون و خانواده هاشون،هرگز سمت اعتیاد از هر نوعی نروند.باید با گوشت و پوست درک کنیم که اعتیاد واقعا خانمان سوز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
هیچکس نمیتونه حال پرستو صالحی و خانواده شون و درک کنه.
مگر اینکه اعتیاد و به هر شکلی تو زندگی خودش تجربه کرده باشه.
یکی همسرش دچاره اعتیاد شده
یکی پدرش
یکی برادرش
فقط میدونم خیلی سخته
میدونم زندگی با کسی که نمیخواد اعتیادش و ترک کنه خیلی سخته
امیدوارم خدا به خانم صالحی و خانواده اش صبر و قدرت و سلامتی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
ممنون خانوم صالحی من واقعا شمارودرک میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی الان که دارم نظرمو می نویسم ساعت 2و نیم بامداده و من هنوز بیدارم و دارم اشک میریزم.تمام بچگیتون به سختی گذشت.شما گناهی نداشتید مشکل از جامعه اون روز بود.شما بچه بودین و درک نمیکردین.عذاب وجدان رو بزرگترایی باید داشته باشن که شما رو راهنمایی نکردن و بهتون نگفتن که اگه به پدرتون فرصت ندین بعدا دچار چه حس بدی میشید.اونا مسبب رنج دیروز و امروز شما هستند.دیروزی رو که میتونستند به پدرتون کمک کنند و امروزی رو که باعث یک عمر فراق و عذاب وجدانن.شما و برادر محترم و شجاعتون حق دارین بعد از این یه زندگی خوب داشته باشید.مطمئن باشید در اینصورت پدر شما هم به آرامش خواهد رسید.با کاری هم که امروز کردید چشم خیلی ها رو باز کردید و یقینا اثرات کار خیر شما به پدر مرحومتون خواهد رسید و روحشان شاد خواهد شد.بیش از پیش برای شما آرزوی موفقیت و شادکامی از خداوند دارم.التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
بسیار برنامه ی ناراحت کننده ای بود شاید حرف دل خیلی از خانواد هایی که قربانی اعتیاد شده بودن والان دیگه در بینمون نیستن خانم صالحی فرمودن.ان شاالله این برنامه امشب خیلی خانوادهارو بتونه تکون بده ممنون از برنامه ی خیلی خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
با شجاعتش به محبوبیت خود در بین مردم افزود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
عالی کاری شایشته و قابل ستایش/ واقعا شجاعت می خواهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خدا لعنت کنه کسایی که اعتیاد رو توی این سرزمین گسترش میدن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
واقعن بایدتبریک گفت به خانم صالحی هنرمندگرامی که بااین سرگذشت تلخ تونست خودش روبه موفقیت بروسونه چراکه ازجایی که داخل زندگی رویایی بودبه به زندگی مصیبت بارتبدیل شده بودودرداعتیادخوشبختی روگرفت ازاونا...درودپرستوجان که صادقانه گفتی وشجاعانه.به امیدموفقیت وبازی های بهتردرآینده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
واقعا به خانم صالحی میشه گفت هنرمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
برنامه همیشه عالیه!
امشب برا همه چیز خدا شکر کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
سلام خانم صالحی من واقعا شما رو درک میکنم اعتیاد درخانواده واقعا سخته گاهی وقتها واقعا ادم تو زندگی کم میاره .حرف هاتون برای ما باعث ارامش بود ممنون که دیدمون روعوض کردین......اجرتون باخدا*******
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
بیچاره چطوری بازیگر شده
Germany
مهدی
۱۱:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
به شما چه باید گفت نمیدانم؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
از خانم صالحی باید تشکر کرد که جلوی دوربین حرف دلش زد و سرگذشت گف تا شاید عبرت دیگران باشه
از آقای علیخانی تشکر میکنم و از اجرای برنامه خوب باشبم که امسال گذاشتن سپاسگزاریم ...
به امید اینکه برنامه ماه عسل 50سابه بشه الهی امین...
من با وجود اینکه سر تدریسم ولی سعی میکنم خودم برسونم خونه احسان خان اجرتون با سیدالشهدا...
-
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
ممنونم از خانم صالحى چون من هم درد ايشون هستم. و تصميم گرفتم به پدرم فرصت بدم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
این خیلی کاره برای یه هنرمند که اینطور جسورانه و بدون هیچ ترسی در مورد حریم شخصی خودشون صحبت کنن و اینگونه عذاب وجدان خودشون رو با دنیا بگن فقط به این دلیل که نکند یکی مثل ما دچار اشتباهی که اون کرد بشیم. وقتی آدم اینطوردر برابر یک ملت ببیننده اعتراف مبکنه اونم به چیزی که فقط به خودش ربط داشته و شاید هر کدام از ما هم جای اون بودیم مثل اون یا بدتر بودیم.خیلی شجاعت میخواد
واقعا تبریک میگم به خودمون که حداقل کسی رو دیدیم که اینقدر بزرگن شاید این سال های تلخ که به اون گذشته اونو اینقد بزرگ کرده که بیاد حرف وجدانشو بگه وبه ما بگه مثل من نباشید . آفرین به این حرکت آفرین به اون پیام که به همه دادین آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
واقعن خیلی بایدتبریک گفت به خانم صالحی که بااین زندگینامه تلخ ازکودکی هدف خودش روترک نکردوباموفقیت ادامه داد..شجاعت خودتونشون دادی پرستوجان خیلی هادرداعتیادروکشیدن توزندگی داستان زندگی شمابیان گرواقعیت درد بهم پاشیدن زندگی بود...زندگی رویاایی بازندگی مصیبت بار..باامیدموفقیت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
واقعا خیلی ناراحت شدم اصن بدجور.خانومه صالحی خیلی متاسفم امیدوارم حالتون خوب باشه همیشه.موفق به
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستو جان واقعا برات متاسف شدم وبراین شهامتت تبریک میگم امیدوارم خداوند روح پدرت را شاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
واقعا چقدر آموزنده بود که پدر ومادر چی هم باشن.بازم پدرومادرن.خانم صالحی ممنون از ظما که اومدید به ماه عسل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
موقع پخش برنامه اشک امان نمیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۴ تير ۱۳۹۵
برنامه امشب واقعا عالی بود من لذت بردم و خیلی هم متاثر شدم و اینم بخشی از زندگیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
من هم با خانم صالحی اشک ریختم... خیلی سخته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی تکان دهنده بوده.....هییییییییییی شکرت خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
بازیگر مردمی به این میگن،خودشو تار جدا بافته نمی دونه،از مردم.خیلی از چهرها مشکلات بدتر از خانم صالحی داشتن ودارن.اما طوری از بالا به پایین نگاه مردم می کنن.انگار ارث پدرشون از مردم می خوان.دمت گرم خانم صالحی فکر نکنم کسی که انسانیت بدانه چیه ،قصاوت نادرست بکنه.موفق باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی ناراحت کننده بود من تمام مدت با خانم صالحی گریه کردم ، خدا لعنت کند کسانی که این مواد را وارد کشور میکنند و باعث فروپاشی خانواده ها میشوند.
خانم صالحی عذاب وجدان نداشته باش ، تمام بچه ها از این موضوع میترسن ، واقعا مادر شما چقدر صبور بودند خیلی قدرشو بدونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
با دیدن برنامه خانم صالحی خیلی گریه کردم دمشون گرم دمشون گرم جربزه میخواهد که چهره های شاخص منیتشونو بشکنن و بیان اینجور مسائل رو عنوان کنن خداوند به حق مولا علی علیه السلام به زندگیشون آرامش بده و پدرشونو بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
بلی منهم الان دقیقا وضعیت خانوم صالحی را دارم اما فرقش اینه که پدرم هنوز زنده است ولی باور کنید تقریبا محاله یه معتاد برگرده به زندگی معمولی و من منتظرم و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
باور داشته باش که از اعتیاد بر میگرده و از خدا بخواه و توکل کن به خدا, انشالله که بر میگرده, ما هم دعا می کنیم, صبور باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خانم صالحی واقعا درود بر تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
من هم همین الان هم مشکل خانم پرستو صالحی را دارم وخیلی درد میکشم .من و برادرم ومادرم داریم درد میکشیم هر کا ری کردیم نشد.آخه من فقط 12 سالم .لطفا دعا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
به نظرم بسیار تاثیر گذار صحبت کردند و مسایل مهمی رو تشریح کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی مصاحبه ی دردناکی بود.خصوصا اونجا که پدر،با همه ی بدبختی هاش،مصاحبه های پرستو خانم رو جمع آوری کرده بود.خیلی گریه کردم.امیدوارم اعتیاد ریشه کن بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۴ تير ۱۳۹۵
حال امروز خانم صالحی حالمو امروز عوض کردخیلی دلم گرفت با آرزوی کامیابی واسه همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی متاثر شدم امیدوارم خانواه هابیشتر توجه کنندوحواسشون به همدیگه باشه وبرای خانم صالحی عزیز آرزوی خوشبختی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
پرستو جان حرفات عالی بود،مطمئنم پدرت بخشیده من به داشتن بازیگری مثل تو افتخار میکنم،موفق باشی
۱۲۳