بنام خدااستدلال اصلی ادیان واسلام برای حجاب پیشنهادی فلسفه اش زیباتر شدن انسان درلباس ومطلوبیت زن برای مرد وجلوگیری از فساد اخلاقی دراثر تحریک چشمی ودرنتیجه جنسی برای بشر است ازاین لباس بالاتر وفاخرتر لباس تقوی است یعنی ایمان وپرهیر قوی وخود مراقبتی خداوند عالم به نقاط ضعف انسان درشهوات وپیروی از شیطان از همه عالمتر است شیطان دوراه نفوذ قوی درانسان دارد۱شهوت جنسی حرام۲میل به کسب مال حراموپس از اینها میل به تکبر حسادت وقدرت قرار داردهرجامعه ای خود را ازشهوت حرام ومال حرام دور داشت واز حسادت وچشم هم چشمی ورقابت قدرت ناسالم حذر کرد واز کبر ودروغ دوری نمود رستگار میشودغربیها در بعضی امور شهرنشینی وپیشرفت علمی ممکن است از ما سرامدتر باشندولی در اخلاقیات واحترام به مبانی پاکی جسم وروح ونفس بشدت از ما شرقیها عقب هستند زوال اخلاقی انها بسرعت انها را به چاه ویل تباهی در خواهد افکندوتمدن مهدوی اخرالزمانی با محوریت مومنین مسلمان جهان را فرا خواهد گرفت اللهم عجل لولیک الفرج
انسان لخت دنیا میاد وبخاطر مصون ماندن از شرایط جوی سرما وگرما مجبور شد پوشش داشته باشه که خرافات ودین وارد جامعه شد و لباس را زندان انسان نمود زمان پیغمبر اسلام تمام طواف کنندگان کعبه لخت بودند و حتی اکنون در مناطق گرم ومعتدل جهان پوشش معنا ندارد این حجاب بهانهای برای مشغول کردن به مسائل جزئی و چاپیدن مردم است
با سلام-از خواندن این خبر متاءسف شدم.از کشوری مثل فرانسه که قرنهاست به سرزمین فرهنگ وتمدن ورنسانس-در جوامع اروپایی معروف شده است(درست یا نادرست-بحث جداگانه دیگری است-کاری بدان ندارم) بسیار بعید -وغیر اخلاقی (سقوط اخلاق انسانی وشرم وحیا!) بود بخاطر درامد وپول!از این راه-خودرا بد نام کند.
من مسلمان نیستم و زرتشتیم ولی با اینکه مسلمون نیستم قبول ندارم همه لخت باشن تو یه شهر چون واقعا خوب نیست بالاخره باید یه فرقی بین انسان های اولیه و انسان های پیشرفته وجود داشته باشه اونجا لخت بودن اجباریه تو ایران حجاب اجباریه...
واقعا وقتی آدم اینجوری لخت زندگی کنه دیگه فرق بین آدمیزاد و حیوان چیه ؟
اگه خداوند انسا را برتر از تمام موجوادت زمین نمیدونست هیچوقت همه ی فرشته ها رو مجبور نمیکرد که پیش انسان سحده کنه به انسان عقل داده شعور داده تا خودش را از جاهلیت دور کنه اونوقت این دیوونه های خارجی که واقعا کمبود دارن اینکارارو میکنن حالا برفرض کن هیچی هم نباشه آخه چجور میتونن اینطور زندگی کنن لباس یعنیشخصیت آدمها
خیلی هم موضوع داغی نیست اگر انسان خودش راحتی یک بار لخت ببیند ان وقت متوجه میشه که این کار چقدر زشت وزننده است اونهایی که دوست دارن اینجور جاهایی برن یک نوع کمبود روانی دارن والا ادم لخت خودش هم از خودش بدش میاد
این حجم نظرات نشان دهنده تاثیر گذاری و جذابیت موضوع داره، انسان رو دچار تناقض می کنه،به نظرم تنها توجیه برای چنین جاهایی نرفتن،عشق و ایمان قویه،وگرنه که چرا باید زشت باشه
قابل توجه دوستان بگویم که این قدر از اهالی این شهر ایراد میگیرید یک سر به کشورهای آمریکای لاتین مخصوصا برزیل بزنید خواهید دید اگر در فرانسه یک شهر ساحلی اینگونه است در برزیل تمامی کشورشان اینگونه است و اصلا حیا وشرمی وجود ندارد و اکثر زنها در تمام طول سال نیمه برهنه هستند ودلیل آنها هم آب و هوای شرجی برزیل است به غیر از برزیل میتوان از کشورهای آفریقایی نیز میتوان نام برد که همین گونه هستند .
قابل توجه کسانی که فکر می کنند تو این شهرهای عریان گناه و تجاوز وجود نداره...
کافی یه سرچ فیلم بزنی تا ببینی چطور مثل حیوان دسته جمعی... . مجازات برای کسانی هست که شکایت بکنند!!!! نه وقتی با رضایت طرفین انجام میشه به اصطلاح...
اوج حقارت زن و بدبختی...
دوستان گرامی ونجیب ایران زمین وقتی عده ای ازماهابه کسانی رای میدهیم که دوست دارندکارهایی راکه غرب میکندانجام دهیم مثل مجلس شیشم که همگی میدانید..اگرماملت ایران گفته های رهبرعزیزمان راگوش کنیم وپشتیبان رهبرمان باشیم هیچ وقت گرفتارچنین رفتارهای کثیف غرب نمیشویم واین راهم بدانیم که دشمن ازهرنقشه ای برای براندازی اسلام ناب محمدی استفاده میکنداینکه چیزی نیست .فقط مواظب باشیدوپشتیبان رهبرعزیزمان .اینطورفیلمهاوعکسهابرای ان دسته ازعزیزانی که همیشه به فکرغرب ورفتن به غرب هستندخوبه میدونندکه این غربیهاچطوردارندزندگی میکنندکه آدم وقتی می بینه حالش بهم میخوره چه برسه که سفرکند
ما که نمی تونیم در مورد وضعیت ظاهری غربیهیا نظر بدیم چون کلا جهان بینیشون با ما فرق داره ولی ما که ادعای مسلمانی می کنیم و اینقدر هم در اسلام به حجاب و عفاف برای زن و مرد تاکید شده رعایت میکنیم. ؟
آیا حجاب جمعیتی از خانمهای ایرانی که متاسفانه هر روز هم به تعداشون اضافه میشه قابل قبول برای امام زمانی که ادعا می کنیم ناظر اعمال ما هست و حی و حاضر می باشند هست؟
اگه حرفامو قبول ندارین یه نگاهی به وضعیت خیابونهای شهر، مهمونی ها، دانشگاهها، مجالس مختلط عروسی بندازید.
کتاب سینوحه را اگه بخونین می بینین که اون موقع لباس پوشیدن بد بوده. اعتقاد داشتن که انسان عریان خلق شده و نباید اندام خود را بپوشاند.
هر کسی از دید خودش به دنیا نگاه می کنه.
بدبختی ما همین جاست،به من وشما چه ربطی داره اونا چطور زندگی میکنند ،معزلی که ما گرفتارش هستیم بیکاری و گرانی و مشکلات بزرگ جوانان برای ازدواج از همه مهمتر مسکن
اگه ربطی نداشت پس چرا اومدی اینجا خبر را خوندی
بروعمو بادست پس میزنی باپاپیش میکشی
رک بگو باهاشون موافقم اینهمه اسمون ریسمون گرانی و..رو وسط نکش
علی
۱۵:۳۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
عالی، موافقم
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
خواهران و برادران ارجمند هموطن:
خوبه این مطلب هم یادآوری بشه که درجات فساد و گناه صرفا آن چیزی نیست که یک جامعه یا یک ملت رتبه بندی کرده باشند! همانقدر که من و شما به مسائل جنسی حساس هستیم که مقداری هم ریشه در سنت و فرهنگ ما دارد که از کودکی در ذهن و مغزمان جا گرفته است! چه بسا همان جامعه لخت نسبت به موضوعات دیگری که از نظر ما عادی شده حساسیت نشان بدهند و برایشان خیلی گران تمام بشه مثل : دروغ، دزدی، غیبت و ...
و حتی در شرع خودمان هم میتوان به این موضوع پی برد که خیلی از اعمال که ممکنه ما به آن بی توجه باشیم فسادش بیشتر از فساد جنسی میباشد ولی ما از الفاظ و واژگان "وای عجب افتضاحی"، "دوره آخرالزمانه"، "خیلی میترسم"، "عجب آدمهایی که از حیوان پستتر هستند" و... استفاده نکنیم.
شما که میگی دروغ ازلحاظ اونا بده ایا دین ما دروغ ودزدی و..راخوب میدانه
حرفت خیلی مفت بود
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
همه اینا که گفتی بده ولی اینجا مسئله درمورد این عمل بد انهاس
درهمون فرانسه دزدی نیست؟قتل نیست؟غیبت نیست؟
چرا بااین حرفای قشنگ میخواهید قبح همین چیزای بد رو هم بشکونید
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
شما مشکلات داخلی رو براش گزارش تهیه کن اون ها عشق و حالشون رو می کنند ما اینجا جوشش رو بزنیم وای چرا اونطور شد به ما چه فرهنگشون آنگونه هست خبرنگار عزیز بهتره به داخل کشور تمرکز کنید
اتفاقا نیت کار به داخل هم بر میگردد کسی با مکان کاری نداره بلکه بد بودن عملی را عنوان میکنه که برای همه در هرجای از دنیا باید درس اموزباشه
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
اینم یه خبر دیگه واین خبر گزاری رسالت خودشو انجام داده
توهم نترس با این خبر اونجا تعطیل نمیشه
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
اینا مینویسین که هر کی میخواد بره اروپا یه سری هم اونجا بزنه؟ فقط تحریک میکنی که آدم یه سرچ توی اینترنت کنه....بنده خدا تا زمانی که نگفته بودی منم نمیدونستم...مریضی این اخبار رو مینویسی ...که چی...
کاسه های داغتر از آش که اگه میتونستین کمتر از داعشیها نبودین،هیچ دقت کردین این خبر چقدر بازدیدکننده داشته و نظردهنده؟میبینین چقدر واستون جذاب بوده با اینکه همتون منتقداشین!کافیه یکم دقت کنین یه منطقه کاملا ایزوله از جامعشون رو برای چنین سبک زندگی تدارک دیدن،نه کسی رو به زور میبرن اونجا و نه از کسی دعوت میکنن.افراد کاملا دلخواه حتی هزینه پرداخت میکنن که تو اون شرایط باشن.اگه با دید شما به مسائل نگاه کنیم همیشه موردی برای زرد کردن خبر پیدا میشه.
عربهای بربر هم در ابتدا لخت بودند و لخت افریده شده اند. البته پوست بدن خودش نوعی پوشش است. ای کاش خداوند یک حجابی قرار میداد تا اینهمه کشمکش به میان نمیامد.
شك نفرماييد شما دوستان با انتشار اسم دهكده و آدرس و مشخصات آن مكان فساد خودتان هم در انتشار فساد شريك ديد ژس ژيشنهاد مي كنم هر چه زودتر متن خبر را به نحو مناسب تغيير دهيد.
باشگاه یه فکری واسه مثبت و منفی بکن که تو گوشی همراه هر چی میزنیم امتیاز مثبت یا منفی نمیده حتما باید از طریق مرورگر رایانه وارد بشویم که بتوان امتیاز داد.دستت درد نکنه باشگاه خبرنگاران جوان.
این اطلاعات نه به این خاطراست که به مخاطب اطلع رسانی کنند در فلان جا مثلا فرانسه زوال اخلاقی وجود و ... بلکه این روش و شگرد بازاریابی است که از طریق منفی تبلیغات میکنن به سود انجا بصورت رایگان از رسانه یک کشور مذهبی و گرنه خیلی کشورهای دیگه هم چنین ساحل هایی دارن از کشورهای همسایه گرفته تا... میخوان دوستان ایرانی که اصلا و اصلا و اصلا به این چیزها اهمیتی نمیدن و ندادن تا حالا ...اونجا را کمی پر ترافیک کنن
این هم خبر است؟خود خبر منبعث فحشاست شرم نمی کنید؟به قول یکی از این کامنتها رفتن به این گونه مکانها اجباری نیست .نقلش هم مسلما به ضرر مردم مومن ایران اسلامی نخواهد بود
به نظر من هر کسی خودش رو لخت کنه به خودش و عاقبتش ربط داره.بهتره رگه گردنامون رو واسه اونایی که همه چیز و همه کس و همه ثروتها رو لخت میکنن کلفت کنیم. زیاد احساساتی نشید کار دستتون میدید
اولا که هرکی دلش بخواد میره اونجا ... کسیرو مجبور نمیکن ...
به نظر من اگه یه شهری با توجه به خواست خودشون بدون پوشش زندگی کنن ... ولی قانون مجازات تعرض و تجاوزش به نحو احسن اجرا بشه و فاسدان و مختلسان و تبهکاران و دزدان در آرامش نباشن یه شهر نمونه س .... حداقل مردمش در ارامش به سلیقه خودش زندگی میکنن و بدون استرس ... فقط بابات برهنگی پیش خداوند باید پاسخگو باشن ... که گناهیست شخصی ... حداقل کسی از مردم این جهان پیش خدا ازشون شکایت نداره ... اینم خیلی خوبه که من بدونم کسیرو نرنجوندم و حق کسیرو بالا نکشیدم ...
تو الان مطمئنی جرم و تعرض در انجا پیش نمیاد تو با نص صریح قران مخالف حرف میزنی خدا خودش پوشش را برای انسان قرارداده که این تعرضات ودست درازیها وظلم وقتل کم بشه فریب این روشن فکری ها رونخور اواز دهل ازدورخوشه ازخدا که بیشتر نمیفهمن؟
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
به فضاحت کشیدن یک شهر در انظار عمومی یک گناه شخصیه؟!!!!! واقعا حالتون خوبه؟
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
به حق چیزهای ندیده و نشنیده.من که منقلب شدم مخصوصا از عکس دومی.
بااین خبر فقط حس کنجکاوی جوانان را تحریک تر کردید در صورتی که ربطی به اسلام نداره و اصلا واجب نبود که دنبال چنین خبرهایی برای انتشار در سایت باشید واسه بالابردن اطلاع عمومی مردم
غربیا با دست پس میزنن وبا پا پیش میکشن مثل رفتارشون در برجام که اونا محتاج ما هستن ولی طوری وانمود میکنن که ما محتاج غرب هستیم وما باید از اصول وعقاید خود در راه رسیدن به اونها دست بکشیم ومتاسفانه بعضی ها هم درداخل فریب میخورن ودم از غرب میزنن
با سلام، دوستان این یکی از آزمایشها و امتحان الهی است که در قرآن پیوسته به آن اشاره شده است، این عذاب استدراجی خداوند است. خدایا، از شر شیطان به تو پناه میآوریم.اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
اگه خداوند انسا را برتر از تمام موجوادت زمین نمیدونست هیچوقت همه ی فرشته ها رو مجبور نمیکرد که پیش انسان سحده کنه به انسان عقل داده شعور داده تا خودش را از جاهلیت دور کنه اونوقت این دیوونه های خارجی که واقعا کمبود دارن اینکارارو میکنن حالا برفرض کن هیچی هم نباشه آخه چجور میتونن اینطور زندگی کنن لباس یعنیشخصیت آدمها
من ميخواستم برم اينجا فقط مشكل اينو دارم پولامو كجا بزارم برم بيرون
کافی یه سرچ فیلم بزنی تا ببینی چطور مثل حیوان دسته جمعی... . مجازات برای کسانی هست که شکایت بکنند!!!! نه وقتی با رضایت طرفین انجام میشه به اصطلاح...
اوج حقارت زن و بدبختی...
آیا حجاب جمعیتی از خانمهای ایرانی که متاسفانه هر روز هم به تعداشون اضافه میشه قابل قبول برای امام زمانی که ادعا می کنیم ناظر اعمال ما هست و حی و حاضر می باشند هست؟
اگه حرفامو قبول ندارین یه نگاهی به وضعیت خیابونهای شهر، مهمونی ها، دانشگاهها، مجالس مختلط عروسی بندازید.
هر کسی از دید خودش به دنیا نگاه می کنه.
بروعمو بادست پس میزنی باپاپیش میکشی
رک بگو باهاشون موافقم اینهمه اسمون ریسمون گرانی و..رو وسط نکش
خوبه این مطلب هم یادآوری بشه که درجات فساد و گناه صرفا آن چیزی نیست که یک جامعه یا یک ملت رتبه بندی کرده باشند! همانقدر که من و شما به مسائل جنسی حساس هستیم که مقداری هم ریشه در سنت و فرهنگ ما دارد که از کودکی در ذهن و مغزمان جا گرفته است! چه بسا همان جامعه لخت نسبت به موضوعات دیگری که از نظر ما عادی شده حساسیت نشان بدهند و برایشان خیلی گران تمام بشه مثل : دروغ، دزدی، غیبت و ...
و حتی در شرع خودمان هم میتوان به این موضوع پی برد که خیلی از اعمال که ممکنه ما به آن بی توجه باشیم فسادش بیشتر از فساد جنسی میباشد ولی ما از الفاظ و واژگان "وای عجب افتضاحی"، "دوره آخرالزمانه"، "خیلی میترسم"، "عجب آدمهایی که از حیوان پستتر هستند" و... استفاده نکنیم.
حرفت خیلی مفت بود
درهمون فرانسه دزدی نیست؟قتل نیست؟غیبت نیست؟
چرا بااین حرفای قشنگ میخواهید قبح همین چیزای بد رو هم بشکونید
توهم نترس با این خبر اونجا تعطیل نمیشه
توباهمسرت میری اونجا یا فضایی حرف میزنی
غصه اونم ما باید بخوریم؟
من تو دخل و خرج روزانه ام موندم
چندنفری الان راه افتادن ازایران برن ایرانیاهم جو گیر ندیدبد
چه ارزش افزوده ای برای مخاطب دارد.
یعنی اینقد فشار بهتون میاد,
خداوند همه ی انسانها رو از شر شیاطین حفظ نماید.
به نظر من اگه یه شهری با توجه به خواست خودشون بدون پوشش زندگی کنن ... ولی قانون مجازات تعرض و تجاوزش به نحو احسن اجرا بشه و فاسدان و مختلسان و تبهکاران و دزدان در آرامش نباشن یه شهر نمونه س .... حداقل مردمش در ارامش به سلیقه خودش زندگی میکنن و بدون استرس ... فقط بابات برهنگی پیش خداوند باید پاسخگو باشن ... که گناهیست شخصی ... حداقل کسی از مردم این جهان پیش خدا ازشون شکایت نداره ... اینم خیلی خوبه که من بدونم کسیرو نرنجوندم و حق کسیرو بالا نکشیدم ...
همینطوری تفریحی بریمو بیایم.
اما به نظر من کاری که ترکیه کرد و برای به دست آوردن پول بیشتر آواره ها رو برگردوند از این هم بد تره.
با خوردن طعام حرام ، بتدریج از قبح آن کاسته شده و انسانیت را به قههرا سوق میدهد.
بنازم به قوانین انسان ساز اسلام که هر حکمش ، همراه با دنیائی معناست.
خدایا شکرت که درکشور اسلامی متولد شده و مسلمان هستم ، الحمد لله رب العالمین
آدم های خاص و مغرور هستن