خدا گرفتار ابدی شون بکنه ماشینی از ایران خودرو خریدم 2سال پیش گردنم بشکنه یکدفعه موتورش راشستم از اون روز به بعد هر روز یه دردیش میشه می گی اسید روش ریختی باور کنید می ترسم تا مشهد باهاش برم می ترسم تو راه بزارتم رییسی کهنوج
نگران نباشيد مردم اگر هم بخوان نمي تونند بخرن
شما فكر ميكنيد تهيه 29ميليون تومان براي خريد پژو405 آنهم با موتور 30سال قبل فرانسه كار راحتيه
تا حالا هم بزور دلال بازي سرپا موندن فقط نخريد
مجبور شديد دست دوم بخريد
بابا یه پراید دست دوم می خریم مدل 84 و 3 میلیون خرجش می کنم از یک پراید صفرم بهتره . چون می دونم چه قطعاتی روش انداختیم . تا یک پراید صفر که بیشتر قطعاتش چینی شده.
حسین
۱۶:۳۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
درودبرشرف شما.دقیقاموافقم.
milad
۱۱:۲۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
خودرو صفر نميخريممممممممممممممم. توي دبي الان يه ماشين اوپتيما اتومات با اپشن معمولي 12 هزار دلار هست با دلار 3340 ميشه 40 ميليون حالا خودتون حساب كنيد اين ماشين هاي سايپا ايرانخودرو چقدر سود ميكنن در مقابل اون ماشين ها بايد پرشيا ال نود بشه 15 ميليون خواهشا نظر بدين .....
مردم شریف ایران ازتولید ملی حمایت میکنن ولی تاجایی که به شعورشون توهین نشه.
تاثیر شگرف کمپین ها داره خودشونشون میده.
ملت شریف ایران به وقتش میدونه چکارکنه.
یاعلی
من به احترام مردم عزیزم خودزوی صفر نمیخرم و تحریم نخریدن را تا بهار 1395 ادامه میدهیم و اینقدر این کمپین خرید خودروی صفر ممنوع تحریم خودروی داخلی را ادامه میدهیم تا خودروهای تولیدی در انبارها بپوسد و مجبور شوند تا قیمتها را نصف کنند . چرا باید خودروی مدل 1990 را در سال 2015 با منت به ایرانی بفروشند ؟؟؟ برای خود ارزش قائل باشید سوار ماشینهای بیکیفیت داخلی نشین . تحریم تا نتیجه نهایی ادامه دهید . شما مدیر عزی هم خواستین پژوی 30 میلیون را 100 میلیون قیمت بزار ببین کسی خریدار هست آیا ؟؟؟
سوار همین ماشینهای قبلی خود میشویم و هیچ اتفاقی هم نمی افتد
جناب آقای بابایی
با سلام
این کمپین به این دلیل تشکیل شده چون تا کی باید خودرویی با تکنولوژی حداقل 10 سال قبل را با قیمتهای سرسام آور برای مردم ایران به ارمغان آورد. خودروهایی که هنوز ترمز ABSرا به عنوان یک آپشن در خود دارند یا کیسه هوا آنهم فقط برای راننده و یا سرنشین جلو در صورتی که این قبیل به اصطلاح آپشنها در خودروهای روز یکی از ملزومات است.
آیا این درست نیست که خودروسازان ما توانایی خودرو به طورت بهینه را دارا نیستند و ضرر خود را از جیب مردم جبران میکنند با قیمتهایی بعضا چند برابر قیمت تمام شده خودرو؟
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پرایدی که مربوط به 20سال گذشته است سر کنیم
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 405 ..........................................................
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 206 ..........................................................
تا کی ؟
هر دو سال یکبار یا داشبوردش عوض میشه 5میلیون قیمتش میره بالا یا آیینه بغلش یا جلو پنجره اش یا غیره و غیره
آخه این هم شد تولید و تنوع محصول؟؟؟!!!!!!!!
تازه در بهترین حالت کیفیت قبلی خودرو حفظ می شود و در بدترین حالت کیفیت به مراتب پایین می آید برای مثال به اصطلاح داشبورد سوناتایی پژو پارس که از پلاستیک بی کیفیت و خشک ساخته شده در صورتی که داشبورد قبلی از فوم بوده و به مراتب کیفیت بهتری داشته!!!!!!
درودبرشما.(خریدصفرتاکاهش یک چهارمی قیمت کنونی ممنوع)
محمد کارشناس مدیریت بازرگانی
۰۹:۴۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
جناب آقای بابایی
با سلام
این کمپین به این دلیل تشکیل شده چون تا کی باید خودرویی با تکنولوژی حداقل 10 سال قبل را با قیمتهای سرسام آور برای مردم ایران به ارمغان آورد. خودروهایی که هنوز ترمز ABSرا به عنوان یک آپشن در خود دارند یا کیسه هوا آنهم فقط برای راننده و یا سرنشین جلو در صورتی که این قبیل به اصطلاح آپشنها در خودروهای روز یکی از ملزومات است.
آیا این درست نیست که خودروسازان ما توانایی خودرو به طورت بهینه را دارا نیستند و ضرر خود را از جیب مردم جبران میکنند با قیمتهایی بعضا چند برابر قیمت تمام شده خودرو؟
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پرایدی که مربوط به 20سال گذشته است سر کنیم
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 405 ..........................................................
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 206 ..........................................................
تا کی ؟
هر دو سال یکبار یا داشبوردش عوض میشه 5میلیون قیمتش میره بالا یا آیینه بغلش یا جلو پنجره اش یا غیره و غیره
آخه این هم شد تولید و تنوع محصول؟؟؟!!!!!!!!
تازه در بهترین حالت کیفیت قبلی خودرو حفظ می شود و در بدترین حالت کیفیت به مراتب پایین می آید برای مثال به اصطلاح داشبورد سوناتایی پژو پارس که از پلاستیک بی کیفیت و خشک ساخته شده در صورتی که داشبورد قبلی از فوم بوده و به مراتب کیفیت بهتری داشته!!!!!!
جالبه که همچنان حاضر به یه عذرخواهی خشک و خالی هم نیستند. نخیر آقایون محترم ضد ملی مردم نیستند. مردم عین ملت هستند. ضد ملی کسانی هستند که به خاطر اشتباهاتشون حاضر نیستند عذرخواهی کنند. ضد ملی کسانی هستند که خودشون سوار ماشین ملی نمی شن.
تا غرور دارید حتی برفرض فروش میلیاردی بدونید سودی نکردید چون ماها زیاد زیادش 70 یا 80 سال مهمون این دنیاییم. حساب و کتابی هم هست.
تا پراید نشه هفت میلیون هرگز نمی خریم . حق داریم چون قیمت واقعی خودروها یک سوم قیمت فعلی آنها هم نیست . من اگه بمیرم بی ماشینی هرگز بیست میلیون پول بی زبون را برای یه دله نمیدم . هرگزززززززززززززززز
7 میلیون بی زبون؟!!!!!!!!!!!!!!!! تا پراید نشه 3 میلیون نمی خریممممممممممممممممممممممممم
حسین کربلاِئی علی گل
۰۹:۲۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
اول که ما اصلا راضی به این همه مشکل بر سر خودرو ساز ها نیستیم!
بعد نمیدونم چرا خودرو ملی که این همه به ملی بودنش مینازن چه ربطی به ارز داره!
بعد هم چه قیمت منطقی وجود داره با حقوق 712 هزار تومن آدم یک ماشین 40 میلیونی بگیرن؟حدودا 4 سالو نیم طول میکشه یک ماشین خرید اونم اگه هوا خرد و لباس نخرید جایی نرفت!
مگه میشه مگه داریم منطقت منو کشته
تو را خدا دست بردارید به جای افزایش قیمت کیفیت خودرو را بالا ببریید با مدل های خارجی رقابت کنید مطمئن باش دیگه مردم اگاه شدند کسی این اشغال ها را نمی خره
دوست عزیز برشکستگی ایران خودرو و سایپا هیچ نتیجه ای جز بیکاری تعداد بیشتری از هموطنانمون نداره .
باید بگیم به امید این که مدیران ایران خودرو وسایپا راه درست تجارت را یاد بگیرن .
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
هیچ ظلمی پا بر جا نمیمونه انشالا
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
الهی امین
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
انشالله
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
البته افرادی که بیکار میشن می تونند در نمایندگی های خدمات پس از فروش تولیدات با کیفیت مشغول به کار شوند چون وقتی محصولی با کیفیت فروش زیاد داشته باشه ، افراد به دنبال ایجاد نمایندگی خدمات پس از فروش اونها می رن
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
به امید آن روز
امین
۰۹:۰۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
در ایران خودرو صفر خریدن مثل خریدت تخم مرغ شانسی،چرا که معلوم نیشت ایراد داره یا نداره.بهچه گرونی می خری بعد هم ایراد داره کلی باید دوندگی کنی آخرش هم خدمات مناسبی دریافت نمی کنی.
از همین رسانه ملی چند سال پیش پخش شد.
شرکت تویوتا بعضی از ماشین هاش ایراد داشت فراخوان تعمیر داد با ماشین جایگزین
از همه جالب تر اینکه زمانی که یکی از مدیران ارشد برا بازدید به یک نمایندگی سر زده بود تا کمر جلوی مشتری خم میشد و عذر خواهی میکرد برای ایراد پیش آمده
حال در ایران.........
آقا تو ایران مری نمایندگی میگی ماشین فلان ایراد رو داره میگه این ایراد رو همه این مدل ماشین ها دارن ، ایراد از خط تولید هاست قطعه ها کلا مشکل داره ما هم قطعه رو عوض کنیم همینه هر وقت قطعه سالم اومد فراخوان میکنیم ، هیچ وقت هم فراخوان نمیکنن ، معمولا مردم مجبورن بیرون ببرن درست کنن
تازه برای هر ایراد چند روز باید ماشین نمایندگی بخوابه و بدون ماشین بمونی ،
من تا زمانی که ماشین ایرانی سوار میشدم چند بار ماشین صفر خریدم یکسال اول کلا باید درگیر رفع اشکال های کار خونه باشی حداقل خداقل ماهی یکبار بری نمایندگی تا خورد خورد ماشین درست بشه البته اگه درست بشه ولی الان یکسال و نیم هست ماشین خارجی خریدم فقط روغن عوض میکنم و بنزین میزنم والسلام
جنازه ماشین های خارجی به این ماشین های صفر تولید داخل میارزه
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
آقا گل گفتی جنازشم می ارزه
بیب
۰۹:۰۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
آری نمیخریم تا پراید 5 میلیونی به 22 میلیون فروخته نشه یا 405 6 میلیونی به 30 میلیون و ........................
ما هم میخوایم از همین تولید ملی حمایت کنیم و ماشین داخلی بخریم، چون پولمون بیشتر از این نیست!حتی پولمون به خرید پراید هم نمی رسه چه برسه به ماشین خارجی!
با سلام
از مسولین محترم تقاضا داریم هر چه سریعتر تکلیف وضعیت بازار خودرو را مشخص کنند.عده ای از اقشار متوسط جامعه به دلیل نیاز مالی مجبور به فروش خودروی خود هستند ولی به دلیل اینکه وضعیت بازار خودرو هنوز مشخص نشده باعث به رکود کشیده بازار و از طرفی شاهد گرم شدن بازار دلال جماعت شده ایم که به خرید خودرو از این افراد باقیمتی زیر قیمت بازار ( میلیونی)که به ناچار مجبور به فروش خودروی خود هستند میکنند
آقای بابایی افزایش قیمت مواد اولیه و نرخ ارز پس نتیجه می گیریم که خودروی ملی نداریم یعنی قطعات مواد اولیه خارج کشور وارد می شود و خروج ارز داریم مساوی 15000000000میلیارد دلار خارج و فقط 1000000000 دلار تفاوت خرید خودروی خارجی و وطنی است که نتیجه میگیریم که آقای بابایی خودشون هم از طرفدارها و دوستان این دو خودرو ساز کشور هستند که اینطور سر سختانه از اونا طرفداری می کنند
ما امیدواریم نه سیخ بسوزه و نه کباب.حداقل طوری باشه که کارمندی مثل من حداقل قادر باشه مثل پنج سال پیش راحت یه پراید بخره نه اینکه نتونه قیمت یک پراید مدل پایین تر رو هم جور کنه!!
ما نمی خوایم یک کارمند پراید سوار شه ما می خوایم یک خودرو با کیفیت تر سوار شه با یک قیمت درست .
اگه دست از این حمایت های بی جا وردارند و گمرک رو حذف کرده و اجازه رقابت بدن خودرو های خیلی بهتری سوار میشم.
حمید
۰۸:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
مردم اگر بخرند در حق خودشان ظلم کرده اند. همین خودروها به قیمت 4/1 از افغانستان برگشت خورده است
آقا مواد اولیه که میگید گران شده اینا همش تو این مملکت هست چه ربطی به دلا روتحریم داره.ملت نجیب ایرانا یه عمره که فریب دادین با این ماشینای بونجول واقعا عجب رویی دارید
ما هم نمی خریم به هیچ قیمتی (خرید خودرو صفر ممنوع)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
ممنون از گزارشتون
یه سوال داشتم از محضرتون ...
اگه مردم بخواهند خودرو سازها رو تحریم کنند ونخرند...و اگر دولت با مردم قدم بردار چه اتفاقی خواهد افتاد ...؟؟؟
ایا خودرو سازها همچنان برلجبازی خود اصرار خواهند داشت؟؟؟
کافیست چند ماه از خریدن خودرو منصرف شویم ....نخریم ..خودرو بی کیفیت با قیمت های بالا نخریم
بحث کمپین نیست بلکه مردم هوشیار گردیده اند و میدانند که چنین تولیداتی با چنین قیمتی همخوانی ندارند.
الان دیگر کسی پیدا نمیشود که نداند این قیمتها درست نیستند و قیمت واقعی خودرو کمتر از این می باشد.
وقتی پراید 000/000/6تومانی به یکباره سرازبالای 000/000/20تومان در »یآورد وهیچ کس جوابگونیست امیدوارم این کمپین آنقدر ادامه پیداکند که هرایرانی بتواند صاحب یک خودروشود/وازطرفی مگر تحریم ها وقطعات ولوازم چندرصداضاف شده بود که خودروهابالای 300درصافزایش قیمت داشته باشند ؟آیاوقت آن نرسیده که خودروسازان به قیمتها ی ناعادلانه خودوبه سود سرشارخودنگاه کنندوکمی هم به فکر مردم بخصوص کارگران وکارمندان رده پائین باشند؟وبدانند که در همیشه روی یک پاشنه وفقط به کام آنهانمی چرخد.
آنها میتوانند هر چیزی بگویند اما ارزش تولیدات شرکتهای داخلی بیشتر از این نیست.
و هیچ کس حاضر نیست که قیمتی بالاتر را برای چنین کیفیتی از خودرو بپردازد.
از اینها که بگذریم بحث آپشنها مطرح است که در ایران استاندارد خودرو را به عنوان آپشن به خریدار میفروشند.
مثل شیشه های پشت و بالشتک و آینه برقی و از این دست موارد.
در خودرو سازی ما ملاک خودرو همون پیکان هست هر چیزی اضافه تر از پیکان داشته باشه میشه آپشن و جدا جدا پولش رو باید بگیرن
شیشه برقه - آینه برقی - نمد در موتور - صندوق برقی - نمایشگر بسته بودن کمربند ایمنی - ایموبلایزر - ا
اینها شده آپشن های خودرو های داخلی ما
بعد خودرو ساز های خارجی دارن به جایی میرسن که ماشین در صورت نزدیک شدن به مانع خودش ترمز کنه و خیلی آپشن هایی که دیگه الان تو تیلیغاتشون اصلا به اونها اشاره هم نمیکنن چون به عنوان آپشن نمیبینند ، برای اونها دیگه جزو حداقل هاست
دیگه شما به ندرت ماشین خارجی که کی لس نیاشه میبینید
به ندرت ماشین خارجی که سانروف نداشته باشه میبیند
ولی هنوز ما یه خودرو که این آپشن ها رو داشته باشه نتونستیم تولید کنیم
محمد شیرازی
۱۲:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
مثلا چراغ سوم ترمز را به عنوان آپشن به مردم می دهند(به عنوان مثال رجوع شود به مشخصات تیبا 2 و شایدکاتالوگهای دیگر خودرو ها)
سیامک
۰۸:۲۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
نظر مردم اگه پای حرف حقشون وایستن همیشه کار ساز بوده و تاثیر گذار - چه در مورد قیمت خودرو و چه در بسیاری موارد مهم تر از قیمت خودرو که موارد بیشماری را می توان نام برد
مهم این است که خبرگزاری ها بنا به هر دلیلی از مردم فاصله نگرفته و به طرف صاحبان قدرت که پشت سر خودرو سازان هستند غش نکنند.
علت اصلی مشکلات خودروسازان که نبا به ادعای شما مردم عامه از آن بی خبرند چیزی نیست جز بی عرضگی مسئولین خودرو سازی و صد البته همه مردم چه عام و چه خاص همه از آن باخبرند
ما هیچ یک از خودروها را نمیخریم، درسته خودروهای خارجی با کیفیت هستن اما قیمت هاشون اصلا معقول نیستن. (خرید خودرو صفر ممنوع)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
اصرار و پافشاري مردم بركاهش قيمت ها حتما موثر است به ويژه اگر مردم كمپين هاي كاهش تعرفه راه اندازي كنند و با عنايت به نزديك بودن انتخابات مجلس كانديدها را وادار به ورود به اين كمپين ها نمايند و در اين مورد از آنها اخذ امضاء نمايند تا بعد از كسب آراي نتوانند از اين تعهد و مسئوليت فرار كنند
دولت مردم خودروساز....همه میدونن که این قیمتها خیلی خیلی بالاهستش....
همه چیز تسلیم اراده مردم بوده و هست...
الانم مردم میگن خرید خودرو صفر ممنووووووووووووع
به آقای عبدالله بابایی بگویید، مگر در این مملکت زندگی نمی کنی؟ تا کی باید این صنایع مثل نوزاد حمایت شوند و جنس آشغال به مردم بدهند؟ تا قبل سه برابر شدن دلار گفتند آقایان که 90 درصد خودرو ساخت داخل شد! بعد سه برابر شدن دلار گفتند چون بیشتر قطعات از خارج می آید باید قیمت خودرو 3 برابر شود! دروغ به مردم گفتن از رسانه ملی! خدا به حق باطن 5 تن آل عبا ما را از دست این مدیر نما های دروغ گو نجات دهد که نه مدیریت می دانند و نه صداقت و نه شرمسار میشوند و نادم! ترا به خدا این را اجازه نمایش دهید، این درد دل 30 ساله ی این مردم مسلمان هست.
با 20 میلیون که قیمت پراید است در همین کشورهای همسایه میشود بهترین ماشین خارجی که قیمت آن در ایران 200 میلیون است خرید .ملت اگر همت گمارند ماشین ایرانی را که بدون کیفیت و با قیمت های بالا میباشد نخرند شرکت های خودرو سازی مجبور به بالا بردن کیفیت و با تجهیزات کامل و قیمت های پایین خودرو تولیدی خود را به فروش میرسانند .در ضمن واردات خودرو بایستی آزاد شود تا رقابت ایجاد شود .
میشه این تنوع محصولاتتون رو نام ببرید لطفا ؟20 سال دارید یه چیز تولید میکنید فقط اسمش عوض میکنید همین ما در کمپین نگرش فنی نمیدیم سرتون از زیر برف در بیارید این حرف کل جامعه هستش نه فقط تعدادی وسلام خواهشا انتشار بدید
مردم شريف ايران نخريد.همين خردوسازهايي بودن كه زمان احمدي نژاد به بهانه تحريم و ملي نبودن مواد اوليه قيمت ها را تا ٢٠٠درصد گرون كردند.حالا كه تحريم برداشته شده چه بهانه اي جز چپاول جيب مردم ميماند كه خودرو به قيمت قبلي باز نميگردد.؟؟؟
نميخرم اين لگن ها را
چرا خودرو پراید و پژو پارس در عراق یک سوم قیمت موجود در ایران است؟ چرا آنها با یک سوم قیمت این خودروها را سوار می شوند ولی مردم عزیزمان باید با قیمت های خیلی زیاد این خودروها را سوار شوند؟
اسی
۱۲:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
باسلام معلوم این کمپین داره جواب میده دقت کنید مصاحبه های مدیران خودرو زیاد شده
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
خودرو ساز ها میگن به کشور ها همسایه هم با همین قیمت می دهند.
امیر
۱۵:۰۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
خودرو سازان دروغ میگن خودم تو عراق بودم پرایدصفر 2700تا 3000 دلار فروخته میشدفروشند میگفت این قیمت با سود100 تا 300دلار ی که فروشنده سود میکنه
افضل توکلی از جیرفت
۰۷:۲۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
با سلام از کلیه مردم ایران خواهش دارم خرید خودرو را بزارید کنار تا قیمت ها کاهش بیابند
ای مردم شریف ایران این یک فرصت طلایی است که باید ثابت کنیم خودروهای داخلی نه تنها گران هستن بلکه خیلی هم بی کیفیت هستن (خرید خودرو صفر ممنوع)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
به دلیل توهین خودروسازان به شعورمردم لطفاً نخریدکه یاقیمتها به یک چهارم قیمت فعلی کاهش یابدیاهم درش روتخته کنن خیال همه راحت بشه واینقدربااعصاب وروان وجان ومال مردم بازی نکنن.
سپهر
۱۳:۱۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
این به اصطلاح کارشناس تو این مدت 4 سال که از افزایش نرخ دلار گذشته کور بوده و ندیده که ماشین ها رو 3 برابر کردند
مگر
دنا روز اول در رونمایی تو فروردین 90 حدود 14 تا 18 میلیون قیمت گذاری نشد؟؟
حدود 14 میلیون به نظر شما میشه همین 42 میلیونی که الان دارن میگیرن ؟؟؟
آدم یاد اون ابادانیه میفته که اومد تهران تو اتوبوس بلیط اتوبوس ابادان رو داد
راننده اعتراض کرد که چرا بلیط تهران نمیدی
ابادانیه گفت : کوکا این بلیط ، بلیط تهرانه !
دقت نمیکنی...زیرش نوشته بلیط اتوبوسرانی ابادان و و و حووومه !
یعنی
حالا قضیه میشه مث همین که 42 میلیون الان حدود همون 14 میلیونه!
احسان
۱۳:۳۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
هیچ کس نمیخرررررررررررررره.برو که دارم هواتووووووووووووووووووووووو
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
به قول حاج محمود : آخه کیلیویی چند!!!!
خودروی داخلی تا استیفای حقوق تضییع شده ی مردم تحریم می باشد . و خریدن ممنوع . مگه کسی عقلش کم باشه بره بیست میلیون بده برای یه لگن به نام پراید .
بچه اصفهون
۱۷:۵۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
ما هم هستیم
رضا
۱۸:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
من موندم ما موشکی میسازیم که از این جا می تونه اسرائیل رو بزنه یا ناو شکنی میسازه که هیچ ناوی به گرد پاش نمی رسه که همه اینها از فناوری بسیار پیچیده تری از خودرو رو دارند آن وقت نمی تونیم یک خودرویی بسازیم که حداقل از نطر کیفیت تامین کننده ی جان مردم باشه
بهزاد
۱۹:۱۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
وقتی حداقل حقوق یک ایرانی که بیکار نباشه 770هزارتومانه و حداقل حقوق کشورهای هم جوار و پیشرفته برای ادم بی سواذ از 3تا 6 میلیون تومانه چرا باید خودرو و همه چی اینقدر گران باشه مقاومت تا ارزان شدن همه چیز تا بازیابی توان خرید کارمند و معلم و نظامی و کارگر
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
بروبچ سبزوار ماهم هستیم
کرجی ها
۱۱:۴۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
بروبچ کرجی هم هستن (خریدخودرو صفر ممنوع)
reza
۱۵:۵۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
بچه های میانه هم هستن
طبس
۱۱:۵۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
ما هم هستيم
ebrahim
۱۸:۵۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
بچه های اردبیل هم هستن
به مولا پولشو دارم ولی نمیخرم
mamad
۱۳:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
تا کیفیت افزایش و قیمت ها کاهش
همه با هم متحد بشیم این دو خودرو ساز رو تا مرز ورشکستگی پیش میبریم فقط متحد بمونید
بچههای اهوازم هستن
وحید
۰۱:۱۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
پنج ساله با حقوق کارگر پول جمع ی کردم ماشین بخرم ولی حاضرم ده ساله دیگه صبر کنم ولی پراید نخرم
فکر کنم منظورش همون تنوع اسم محصولات باشه
شما فكر ميكنيد تهيه 29ميليون تومان براي خريد پژو405 آنهم با موتور 30سال قبل فرانسه كار راحتيه
تا حالا هم بزور دلال بازي سرپا موندن فقط نخريد
مجبور شديد دست دوم بخريد
حتی شده خودروی بیست سال کارکرده ی برندهای معتبر رو خریداری کنید ولی سراغ خودروهای آشغال داخلی نرید تا آدم بشن
تاثیر شگرف کمپین ها داره خودشونشون میده.
ملت شریف ایران به وقتش میدونه چکارکنه.
یاعلی
این قیمت ها نمی ارزه
سوار همین ماشینهای قبلی خود میشویم و هیچ اتفاقی هم نمی افتد
من سه ماه ميخوام ماشين بخرم ...نميخرم .تكليف بايد روشن بشود
اندک،اندک جمع گردد
پس به خاطر همین اقلیون هست که هر روز تیتر میزنید
با سلام
این کمپین به این دلیل تشکیل شده چون تا کی باید خودرویی با تکنولوژی حداقل 10 سال قبل را با قیمتهای سرسام آور برای مردم ایران به ارمغان آورد. خودروهایی که هنوز ترمز ABSرا به عنوان یک آپشن در خود دارند یا کیسه هوا آنهم فقط برای راننده و یا سرنشین جلو در صورتی که این قبیل به اصطلاح آپشنها در خودروهای روز یکی از ملزومات است.
آیا این درست نیست که خودروسازان ما توانایی خودرو به طورت بهینه را دارا نیستند و ضرر خود را از جیب مردم جبران میکنند با قیمتهایی بعضا چند برابر قیمت تمام شده خودرو؟
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پرایدی که مربوط به 20سال گذشته است سر کنیم
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 405 ..........................................................
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 206 ..........................................................
تا کی ؟
هر دو سال یکبار یا داشبوردش عوض میشه 5میلیون قیمتش میره بالا یا آیینه بغلش یا جلو پنجره اش یا غیره و غیره
آخه این هم شد تولید و تنوع محصول؟؟؟!!!!!!!!
تازه در بهترین حالت کیفیت قبلی خودرو حفظ می شود و در بدترین حالت کیفیت به مراتب پایین می آید برای مثال به اصطلاح داشبورد سوناتایی پژو پارس که از پلاستیک بی کیفیت و خشک ساخته شده در صورتی که داشبورد قبلی از فوم بوده و به مراتب کیفیت بهتری داشته!!!!!!
با سلام
این کمپین به این دلیل تشکیل شده چون تا کی باید خودرویی با تکنولوژی حداقل 10 سال قبل را با قیمتهای سرسام آور برای مردم ایران به ارمغان آورد. خودروهایی که هنوز ترمز ABSرا به عنوان یک آپشن در خود دارند یا کیسه هوا آنهم فقط برای راننده و یا سرنشین جلو در صورتی که این قبیل به اصطلاح آپشنها در خودروهای روز یکی از ملزومات است.
آیا این درست نیست که خودروسازان ما توانایی خودرو به طورت بهینه را دارا نیستند و ضرر خود را از جیب مردم جبران میکنند با قیمتهایی بعضا چند برابر قیمت تمام شده خودرو؟
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پرایدی که مربوط به 20سال گذشته است سر کنیم
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 405 ..........................................................
تا چه زمانی باید با تغییر چهره پژو 206 ..........................................................
تا کی ؟
هر دو سال یکبار یا داشبوردش عوض میشه 5میلیون قیمتش میره بالا یا آیینه بغلش یا جلو پنجره اش یا غیره و غیره
آخه این هم شد تولید و تنوع محصول؟؟؟!!!!!!!!
تازه در بهترین حالت کیفیت قبلی خودرو حفظ می شود و در بدترین حالت کیفیت به مراتب پایین می آید برای مثال به اصطلاح داشبورد سوناتایی پژو پارس که از پلاستیک بی کیفیت و خشک ساخته شده در صورتی که داشبورد قبلی از فوم بوده و به مراتب کیفیت بهتری داشته!!!!!!
همه و همه خود مردم هستند اومدن حق پایمال شدشونو بگیرن
احترام و شخصیتشونو که خوورد شده
مال و جانشان که پشیزی ارزش نداشته
تا غرور دارید حتی برفرض فروش میلیاردی بدونید سودی نکردید چون ماها زیاد زیادش 70 یا 80 سال مهمون این دنیاییم. حساب و کتابی هم هست.
ما منتظر می مونیم که اگه هم میخوایم پول بدیم یه ماشین خوب سوار بشیم نه این ...
بعد نمیدونم چرا خودرو ملی که این همه به ملی بودنش مینازن چه ربطی به ارز داره!
بعد هم چه قیمت منطقی وجود داره با حقوق 712 هزار تومن آدم یک ماشین 40 میلیونی بگیرن؟حدودا 4 سالو نیم طول میکشه یک ماشین خرید اونم اگه هوا خرد و لباس نخرید جایی نرفت!
مگه میشه مگه داریم منطقت منو کشته
هیچکس ماشین نمیخره
به امید برشکشتگی سایپا و ایران خودرو
باید بگیم به امید این که مدیران ایران خودرو وسایپا راه درست تجارت را یاد بگیرن .
از همین رسانه ملی چند سال پیش پخش شد.
شرکت تویوتا بعضی از ماشین هاش ایراد داشت فراخوان تعمیر داد با ماشین جایگزین
از همه جالب تر اینکه زمانی که یکی از مدیران ارشد برا بازدید به یک نمایندگی سر زده بود تا کمر جلوی مشتری خم میشد و عذر خواهی میکرد برای ایراد پیش آمده
حال در ایران.........
آقا تو ایران مری نمایندگی میگی ماشین فلان ایراد رو داره میگه این ایراد رو همه این مدل ماشین ها دارن ، ایراد از خط تولید هاست قطعه ها کلا مشکل داره ما هم قطعه رو عوض کنیم همینه هر وقت قطعه سالم اومد فراخوان میکنیم ، هیچ وقت هم فراخوان نمیکنن ، معمولا مردم مجبورن بیرون ببرن درست کنن
تازه برای هر ایراد چند روز باید ماشین نمایندگی بخوابه و بدون ماشین بمونی ،
من تا زمانی که ماشین ایرانی سوار میشدم چند بار ماشین صفر خریدم یکسال اول کلا باید درگیر رفع اشکال های کار خونه باشی حداقل خداقل ماهی یکبار بری نمایندگی تا خورد خورد ماشین درست بشه البته اگه درست بشه ولی الان یکسال و نیم هست ماشین خارجی خریدم فقط روغن عوض میکنم و بنزین میزنم والسلام
جنازه ماشین های خارجی به این ماشین های صفر تولید داخل میارزه
؟
يا ايا جان انسان واستون مهم نيست؟
از مسولین محترم تقاضا داریم هر چه سریعتر تکلیف وضعیت بازار خودرو را مشخص کنند.عده ای از اقشار متوسط جامعه به دلیل نیاز مالی مجبور به فروش خودروی خود هستند ولی به دلیل اینکه وضعیت بازار خودرو هنوز مشخص نشده باعث به رکود کشیده بازار و از طرفی شاهد گرم شدن بازار دلال جماعت شده ایم که به خرید خودرو از این افراد باقیمتی زیر قیمت بازار ( میلیونی)که به ناچار مجبور به فروش خودروی خود هستند میکنند
اگه دست از این حمایت های بی جا وردارند و گمرک رو حذف کرده و اجازه رقابت بدن خودرو های خیلی بهتری سوار میشم.
گزارش شما بسیار یک طرفه بود
یه سوال داشتم از محضرتون ...
اگه مردم بخواهند خودرو سازها رو تحریم کنند ونخرند...و اگر دولت با مردم قدم بردار چه اتفاقی خواهد افتاد ...؟؟؟
ایا خودرو سازها همچنان برلجبازی خود اصرار خواهند داشت؟؟؟
کافیست چند ماه از خریدن خودرو منصرف شویم ....نخریم ..خودرو بی کیفیت با قیمت های بالا نخریم
الان دیگر کسی پیدا نمیشود که نداند این قیمتها درست نیستند و قیمت واقعی خودرو کمتر از این می باشد.
و هیچ کس حاضر نیست که قیمتی بالاتر را برای چنین کیفیتی از خودرو بپردازد.
از اینها که بگذریم بحث آپشنها مطرح است که در ایران استاندارد خودرو را به عنوان آپشن به خریدار میفروشند.
مثل شیشه های پشت و بالشتک و آینه برقی و از این دست موارد.
شیشه برقه - آینه برقی - نمد در موتور - صندوق برقی - نمایشگر بسته بودن کمربند ایمنی - ایموبلایزر - ا
اینها شده آپشن های خودرو های داخلی ما
بعد خودرو ساز های خارجی دارن به جایی میرسن که ماشین در صورت نزدیک شدن به مانع خودش ترمز کنه و خیلی آپشن هایی که دیگه الان تو تیلیغاتشون اصلا به اونها اشاره هم نمیکنن چون به عنوان آپشن نمیبینند ، برای اونها دیگه جزو حداقل هاست
دیگه شما به ندرت ماشین خارجی که کی لس نیاشه میبینید
به ندرت ماشین خارجی که سانروف نداشته باشه میبیند
ولی هنوز ما یه خودرو که این آپشن ها رو داشته باشه نتونستیم تولید کنیم
مهم این است که خبرگزاری ها بنا به هر دلیلی از مردم فاصله نگرفته و به طرف صاحبان قدرت که پشت سر خودرو سازان هستند غش نکنند.
علت اصلی مشکلات خودروسازان که نبا به ادعای شما مردم عامه از آن بی خبرند چیزی نیست جز بی عرضگی مسئولین خودرو سازی و صد البته همه مردم چه عام و چه خاص همه از آن باخبرند
همه چیز تسلیم اراده مردم بوده و هست...
الانم مردم میگن خرید خودرو صفر ممنووووووووووووع
نميخرم اين لگن ها را
چرا پراید انقدر گران باید باشه؟ خودتون قضاوت کنید.
مگر
دنا روز اول در رونمایی تو فروردین 90 حدود 14 تا 18 میلیون قیمت گذاری نشد؟؟
حدود 14 میلیون به نظر شما میشه همین 42 میلیونی که الان دارن میگیرن ؟؟؟
آدم یاد اون ابادانیه میفته که اومد تهران تو اتوبوس بلیط اتوبوس ابادان رو داد
راننده اعتراض کرد که چرا بلیط تهران نمیدی
ابادانیه گفت : کوکا این بلیط ، بلیط تهرانه !
دقت نمیکنی...زیرش نوشته بلیط اتوبوسرانی ابادان و و و حووومه !
یعنی
حالا قضیه میشه مث همین که 42 میلیون الان حدود همون 14 میلیونه!
خودروی داخلی تا استیفای حقوق تضییع شده ی مردم تحریم می باشد . و خریدن ممنوع . مگه کسی عقلش کم باشه بره بیست میلیون بده برای یه لگن به نام پراید .
به مولا پولشو دارم ولی نمیخرم
همه با هم متحد بشیم این دو خودرو ساز رو تا مرز ورشکستگی پیش میبریم فقط متحد بمونید
بچههای اهوازم هستن