کارشون قابل تقدیره.
به تنهایی مثل یک کمپانی خودروسازی میمونه
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۲ تير ۱۳۹۴
این آقا کارش عالی بود
محمدرضا
۰۱:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۹۴
150میلیون واسه همچین بد قواره ای به من اگه 300میلیون بدن حاضر نیستم سوار این ماشین بشم با 150میلیون میرفتی یه سانتافه میخریدی 1.5 سال از عمرتم روش نمیزاشتی . به جای ساختن لامبور گینی یه پراید ارزون تر میساختی تا مردم پراید 5 میلیونی رو 25 میلیون نخرن.
فرق یه نابغه با مردم عادی همینه ، نابغه ها همه چی رو با هوش و عقل میسنجن مردم عادی با پول......
300میلیون داری ودنبال پراید 5میلیونی میگردی خخخخخخ
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۲ تير ۱۳۹۴
متن رو با دقت بخون اگه سواد داری
مهدی
۱۸:۳۰ ۲۲ تير ۱۳۹۴
خاک تو سر بی مغز و بی احساست کنن، تو برو بشین تو اون سانتافه بی ارزشت.
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
هزینه ساخت پراید با تمامی خرج های مواد پول کارگر و غیره و غیره به 4/5 میلیون هم نمیرسه!
یکم سطح فکریتون رو بالا ببرین!!!
توی کشور هایی مثل چین همه از تولید کشور خودشون استفاده میکنن! اونوقت شما هنوز سنگه ماشین های غربیو به سینه میزنی! 100% الان اینا از ما سر تر هستند اما اگه از محصول ایرانی حمایت بشه (همچنین محصولاتی مثل پراید و 206) تحریم بشه و خودرو ساز ها مجبور بشن نو اوری کنن میتونیم شاهد تحول عظیمی حتی در سطح جهان باشم اما حیف که ....
hossein
۱۱:۵۶ ۲۳ تير ۱۳۹۴
هزینه ی ساخت پراید 3/800/000 تومنه ولی این ماشین صد و پنجاه میلیون !!! میفهمی ؟
محمد
۱۲:۰۱ ۲۳ تير ۱۳۹۴
بجای تشویقته اخه بی فکر ادمایی مثل تو فقط بلدن ایراد بگیرن به تو پول بدن فورقانم نمیتونی درست کنی
محمد
۱۸:۳۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
شما ها انگار خیلی دلتون به حال مردم نمی سوزه . یه پراید 5 میلیونی 20 میلیون شده به جای ساخت لامبورگینی کپی شده برید یه ماشین ارزون و خوب بسازید نه اسباب بازی . اخه من به اینا چی بگم .
محمد
۱۸:۴۸ ۲۳ تير ۱۳۹۴
واقعا متاسفم واسه اونایی که تحلیل نکرده و بی محتوا دست به نظر میشن اگه این مهندس سعی میکرد یه ماشین تولید داخل رو بهتر بسازه و ارزون تر اون وقت بهتر از لامبور گینی نبود لازم به ذکره که من یه ایده پرداز و یک مخترع هستم
شینوز از لرستان
۰۰:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۴
ضمن خسته نباشی به این هموطن گرامی امیدوارم که بتونه یه خودروی بسازه که بنام ایران ثبت بشه
هنر تقلید کردن نیست ,هنر خلاقیته!
برای شروع خوبه اما یکم کوتاه بیاییم ازین شعار های پوچ! کاش یکم عمل کنیم :/
علی
۰۰:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۹۴
انگیزش این بوده که خواسته بگه من خواستم و تونستم و مثل تو نبودم و تو خونه بشینم و از عالم و آدم انتظار داشته باشم جز خودم که باید بشینم تو خونه آب خونک بخورم ولی باید یکی دیگه بره رحمت بکشه و خون دل بخوره تا من تو رفاه باشم.
واقعا متاسفم برای کسانی که تو خونه نشستن و فقط نظر میدن که راه میره ، موتور پیکانه ، و فلان و فلان . اون کسی که نظر میده اول به خودش نگاه کنه ببینه میتونه آچار به دست بگیره و یه دونه پیچ باز و بسته کنه . باید به این مهندس عزیز خسته نباشید گفت دمش گرم ایران خودرو و سایپا یاد بگیره
milad
۱۳:۱۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
این ماشین بدنش از فایبرکلاس موتور 8 سیلند تقویت شده ی بیوک روشه که شتاب گیریش از ماشینای داخل ایران خیلی قدرتی تره.درضمن این ماشین با تمام محدودیتهای که تو تهیه وسایل مورد نیازبوده در داخل ایران نه از کشور دیگه ای تهیه شده. دو دیفرانسیل میباشد و از ماشین پاترول کمک گرفته شده است
hossein1362
۰۰:۵۸ ۲۴ تير ۱۳۹۴
برای ایرانی جماعت همیشه مرغ همسایه غازه پرفسور سمیعی و امثال ایشون هم ایران بودند هزار ایراد ازشون می گرفتند چون به ما یاد داده اند تو هر کاری با هر سطح سوادی صاحب نظر باشیم . فقط بلدیم داشته هامونو مسخره کنیم.
به تنهایی مثل یک کمپانی خودروسازی میمونه
300میلیون داری ودنبال پراید 5میلیونی میگردی خخخخخخ
یکم سطح فکریتون رو بالا ببرین!!!
توی کشور هایی مثل چین همه از تولید کشور خودشون استفاده میکنن! اونوقت شما هنوز سنگه ماشین های غربیو به سینه میزنی! 100% الان اینا از ما سر تر هستند اما اگه از محصول ایرانی حمایت بشه (همچنین محصولاتی مثل پراید و 206) تحریم بشه و خودرو ساز ها مجبور بشن نو اوری کنن میتونیم شاهد تحول عظیمی حتی در سطح جهان باشم اما حیف که ....
هنر نزد ایرانیان هست و بس
برای شروع خوبه اما یکم کوتاه بیاییم ازین شعار های پوچ! کاش یکم عمل کنیم :/
خخخخ