چند ده هزار نفر دیگه با این ماشین های بی کیفیت باید تو جاده ها کشته بشن تا صنعت خودروسازی شما توانایی رقابت داشته باشه؟؟خودرو سازان با این روند هیچ وقت توانایی رقابت پیدا نمیکنند به جای اینکه نو اوری کنندو سعی در افزایش کیفیت داشته باشن به فکر بازارداری هستن
عزیز دل برادر با وجود تفکرات شماست که صنعت خودروسازی کشور به این روز افتاده اگر رقابت به جای انحصار و حمایت بی چون و چرای امثال جنابعالی بود الان این صنعت جایگاه جهانی داشت همچنین خیلی از جوانهای این مملکت که قشر مولد حساب می شوند زنده بودند. الان حسرت ماشینهای خارجی را نمی خوردیم. مملکتی که با افتخار جنگنده رادار گریز می سازد ماشین توی صنعت عددی نیست؟!!!!!!!!!!
باسلام .تا زمانی که خودروسازان با تحدیدی به نام خودرو های خارجی به طور کامل روبه رو نشوند هیچوقت اقدام به بالا بردن کیفیت محصولات خود نمی کنند و مردم نباید تاوان مدیریت خودرو سازان را پس بدهند و بعضی از خودرو های تولیدی حتی با افزایش کیفیت مشکل آنها حل نمی شود بلکه باید از گردونه ی تولید خارج شوند و محصولات کاملا جدید جای آن هارا بگیرد نه این که چراغ های آنهارا عوض کنند و به جای محصول جدید بفروشند.
پس کی زمانشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تاکی باید این خودرو ساز مافیا هرکاری دوست دارن بکنن؟؟؟اتفاقزمانش همین الانه وقتش هم گذشته!!
اگه میخاین واقعا رقابت باشه تنها راهش آزادسازیه
جناب اقای بیاتیان.درود بر شمامردم چقدر منتظر باشند تا کیفیت تولیدات داخلی بالا بره.مااز شما تشکر میکنیم که حداقل قبول کردید که محصولات داخلی توان رقابت با محصولات خارجی راندارد.مسولان خودرو سازی. کیفیت خودشان را بالاتر از بنزو... میدانند.شما را بخدا خدا را در نظر بگیرید وحرف بزنید طرفدار مردم باشید نه جیب خودرو سازها . مردم ایران لیاقت بهترینها رادارند. به نظر شما چند سال دیگه ازخودروساز حمایت کنیم میتونه با خودروهای خارجی رقابت کنه وایا به نظر شما این همه کشته ها ومصدومانی که بخاطر کیفیت بد خودرو همه ساله .دایم ایا ارزش این انسانه وانسانهای که جانشان در خطر است از پولی که به خیب خودرو ساز میرود کمتر است
خب والا ما که افزایش کیفیتی نمیبینم
وقتی پراید شده 20 میلیون دیگه ماشینای خارجی چقدرن؟
یه ماشین 15 میلیونی 90 میلیون فروخته میشه
همین چند روز پیش بود که بندرعباس یه پراید با یه شتر تصادف کرد، شتر زنده موند اما پراید...
باید به فکربود ...
اقاق به ما چه ربطی کیفیت خودرو های شما در حد ماشین های وارداتی نیست . ما چه گناهی کردیم . شما کاری کردید که ما چه بخواهیم چه نخواهیم با 20 میلیون فقط حق انتخاب یک ماشین رو داریم . یا پراید یا هیچ . ما باید چیکار کنیم از دست مافیای خودرو سازی ایران ما هم ادمیم ماشین خوب دوست داریم سوار بشیم . دوست داریم در تصادفات حداقل امیدی برای زنده بودن تا بیمارستان داشته باشیم . وای بر شما که چطور با این وجدان دارید زندگی میکنید . خودرویی که الان شما داری میدیش 20 میلیون همش با 5 میلیون بسته میشه . تازه این به کنار با 20 میلیون بهترین خودرو 2014 شرکت های خارجی که در کلاس خانوادگی هستن رو میشه خرید حالا ما میگیم 30 میلیون . واردات رو ازاد کنید ببینم کسی پراید رو اصلا نگاه میکنه . یا سمند خودروی ملی یا پژو . شما واردات رو ازاد کنید خود به خود کیفیت نداشته پراید بالا میره چون مجبوره
لطفا مردم بررسی کنند تا مشخص شود کدام نماینده و به چه دلیل ؟!؟!؟! از خودروهای قاتل خاموش ایرانی ها باید دفاع کند . خودروهای کیفی با خودروهای کیفی !!! چه فرقی دارد؟؟؟
گناه مردم چیه که خودروسازان توان رقابت ندارند چرا باید مردم تاوان آن را پرداخت کنند پرا خون مردم را به زور تو شیشه میکنید چرا از خدا نمی ترسید در حالی که نام خدا از زبانتان نمی افتد آیا مردم چه گناهی کردند باید تاوان دوتا مدیر نالایق خدانشناس را بدهند این همه بدبختی وفقر را بر مردم تحمیل میکنید و همه چیز را به انحصار کشیدید تا مبادا مدیران مفت خور و نالایق ضرر کنند وبعد هم در مساجد جلوی انظار عمومی می نشینید و خدا خدا میکنید ما بدبختها هم خدا داریم و منتظر بمانید که چطور خدای ما ستون فقرات شما را خرد میکند
تولید بیشترو تو این وضع مصرف بالای ماشینای داخلی میخایم چکار آقا
مردم باید تصمیم بگیرند با چه قیمتی چه خودرویی رو خریداری کنن چه داخلی چه خارجی نه دیگران
آقای بیاتیان نماینده ملت هستند یا نماینده خودرو سازان ملت باید پول خودرو نامرغوب رو بدهند که متلا صنعت خودرو سازی ما بخوانید صنعت مونتاژ ضرر نکند
کمی هم به فکر مردم باشید
متاسفانه صنعت خودرو در کشور ما بصورت انحصاری است و حقوق مصرف کننده کمتر در آن لحاظ شده اگر واردات آزاد شود تولیدگنندگان داخلی جهت جذب مشتری خدمات خیلی بهتر و محصول با کیفیت تری را ارائه خواهند کرد و مشتری حق انتخاب خواهد داشت گرچه ممکن است در ابتدای آزادسازی خودروسازان کمی دچار مشکل بشوند اما بنظرم حقوق 70 میلیون نفر مصرف کننده بر حداکثر 2 میلیون نفر تولید کننده و وابستگانش اولویت دارد
بنده که متوجه نشدم چرا زمان آزاد سازی نرسیده شما متوجه شدید ؟؟؟...
یعنی شما خیلی ضرر میکنید ؟
در آمد میلیاردیتون یکم کم بشه بره تو جیب مردم بده ؟
به ما چه که خودرو سازا کیفیت رو چاشنی کارشون نمی کنن ؟؟؟
تا کی باید این ماشینای مزخرفو با پول کلان بخریم هااا ؟
چرا متوجه نیستید مردم خسته شدن ؟؟؟
خودتونو با این بهانه تراشی های کوچیک نکنید مثه مرد بگید اگه واردات آزاد بشه بعضیا ناراحت میشن ...
تا وقتی چنین مسولینی در کشور مشغول به کار هستن و چنین دیدگاهی دارن کشور به هیچ جا نخواهد رسید ...
باید واردات آزاد بشه... بعد خودروسازای خارجی بیان تو ایران برای ساخت خودرو....تا پراید حلبی رو مجبور بشن به قیمت واقعیش که 7 میلیونه بدن... نه 20 میلیون... اون موقع هست که خودروسازان انحصاری و پول مردم خور میفهمن آششون چقد روغن داره
جواد
۱۱:۰۳ ۲۹ تير ۱۳۹۳
جناب آقاي بياتيان ، تا زماني كه رقابت نباشد ، توسعه و تحقيقاتي وجود ندارد و تا زماني كه تحقيقاتي نباشد ، كيفيتي نخواهيم داشت. خواهشا با اين توجيهات و فلسفه بافي هايتان ( عمدا و يا غير عمد ) بر خلافكاري و خيانت مافياي خودروساز مملكت ، صحه نگذاريد.
آیا وضعیت فعلی خودرو در ایران حاصل حمایت های بی منطق مسئولین طی بیش از سه دهه از صنعت خودرو نیست تا کی میخواهید ادامه دهید 1سال ، 5سال ،50سال !!!!
خسته نباشید.
آقای بیاتیان نماینده ملت هستند یا نماینده خودرو سازان ملت باید پول خودرو نامرغوب رو بدهند که متلا صنعت خودرو سازی ما بخوانید صنعت مونتاژ ضرر نکند
کمی هم به فکر مردم باشید
از آقای بیاتیان باید پرسید آیا باید اجازه داد که این خودروسازان این قیمت های گزاف را برای این خودروهای بی کیفیت که باعث جان هزاران نفر در سال میشود را از این ملت نجیب بدلیل اینکه صرفاً بضررشان است را بگیرند. آیا این نمونه ای از عدالت است؟
آقای بیاتیان نماینده ملت هستند یا نماینده خودرو سازان ملت باید پول خودرو نامرغوب رو بدهند که متلا صنعت خودرو سازی ما بخوانید صنعت مونتاژ ضرر نکند
کمی هم به فکر مردم باشید
آقاي بياتيان
مردم تا كي بايد تاوان اين دو شركت ايران خودرو و سايپا را بدهند؟
تا كي بايد براي خودروهاي گرانقيمت و در عين حال بي كيفيت هزينه كنيم؟
آيا جان و مال مردم تا اين حد برايتان بي ارزش است؟؟؟!
آقای بیاتیان شما نماینده مردم هستید یا نماینده خودروساز؟ اینکه ماشیناشون شده آش کشک خاله که مردم تو این وضعیت اقتصادی دشوار مجبورن بخرن و گناه ما چیه؟ هنوز ماشین سال 1990 فرانسه رو ی ذره دکورشو عوض میکنن و قالب میکنن به مردم یا پراید بی در و پیکر و چراغشو عوض میکنن ی اسم روش میزارن یا سپر رنگ میکنن ی مدل اسم میزارن.اسم اینو میزارید صنعت خودروسازی؟ تا کی این ملت باید ظلم ببینن و صداشون در نیاد؟
وقتی محصولی که کیفیت نداره پس چرا قیمتشو هر چند ماه به چند ماه بالا می برند. پس این مردم چکار باید بکنند؟مردم هم میخواند خودروی با کیفیت بالا و با قیمت واقعی بخرند نه خودرویی بی کیفیت و گران
این که اجحاف به حق مردم است برادر عزیز مردم چه تقصیری دارند که باید چوب بی تدبیری خودرو سازان را بخورند که در طی این سالها بجای اینکه به فکر افزایش کیفیت وتوانایی رقابت باشند به فکر بنگاه داری و سود شخصی خودشان بوده اند تاکی مردم باید سوار این ارابه های گران قیمت مرگ شوند؟؟؟
من چندتا سوال از آقای بیاتیان دارم.اینکه میشه بگید کی وقت آزاد سازی واردات خودرو فرا میرسه؟میشه بگید تا کی باید منتظر بمونیم که خودرو سازی انحصاری ما کیفیت محصولاتشو بالا ببره؟اصلا چرا همیشه حرف از سود و زیان خودرو ساز میزنید؟پس مردم چی که باید جان و مالشون را در راه سود خودروسازها فدا کنن؟لطفا جواب سوالاتمو بدید؟؟؟
آقای محترم اون بالا نشستی اوردر هم میدی ؟
توان مقابله نداره به کناری میره ، عمر ما هم داره تموم میشه ، با این فرغون های داخلی و این قیمت گزاف ، تا اونجا که میشد حمایتش کردیم و حالا نوبت آزاد کردن وارداته ، نسلهای بعد به شما نفرین خواهند فرستاد هر چند این نفرینها از الان شروع شده شماها گوش شنوا ندارید
پس چرا مدیرعامل سایپا اعلام میکنه که هیچ خودروی خارجی نمتواند با محصولات x100 ما رقابت کند چرا مردم به زور باید چیزی را بخرند که به کشورهای دیگر با یک سوم قیمت فروخته می شود پس رقابت یعنی چی یعنی 35 سال فرصت کم بود
مقصر خودمونیم که داریم این چیزا رو به اسم خودرو میخریم.
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۹ تير ۱۳۹۳
تحریم ظاهرا برا بعضی ها خوب نون داره!!!! صنعت خودرو دست هر چی تحریمه از پشت بسته به جای عودت پولهای بلوکه شده خارجی بهتر نیست پول گران فروشی خودرو بی کیفیت داخلی به جیب مردم برگردد؟؟
پس کی هست این زمان؟
چند دهه فرصت کافی نبود؟
جمع کنید این دکان آلوده به خون مردم را !!
همه ما مردم لعنت کردیم کسانی را که از این صنعت بخاطر جیب خود حمایت میکنند
عزیزجان مردم چه گناهی دارن که با پول تویوتا کمری باید پراید غیر ایمن سوار بشن و جوونشون رو از دست بدهن ! سرپا نگه داشتن دوتا شرکت پیزوری به اصطلاح خودرو ساز به قمیت جوون مردم واقعا ارزش داره !!؟؟
ضمنا شما غصه شرکت های خودرو سازمون رو نخورین مسولین این صنایع خیلی راحت میتونن شرکتشون رو به فرغون سازی تبدیل کنن چون خط تولیدشون بیشتر از اینکه به خط تولید خودرو شبیه باشه شبیه خط تولید فرغون هستش !!
جووون هر کی که دوسش دارید نظرم رو بذارین و حذفش نکنید
وقتی محصولی که کیفیت نداره پس چرا قیمتشو هر چند ماه به چند ماه بالا می برند. پس این مردم چکار باید بکنند؟مردم هم میخواند خودروی با کیفیت بالا و با قیمت واقعی بخرند نه خودرویی بی کیفیت و گران
میشه لطف کنید بگید کی توان رقابت رو دارن با خودروهای خارجی
یعنی تا کی باید ما از جان و مال خودمون بگذریم که صنعت خودرو مستقل بشه
35 سال کافی نبوده برای این تغییر
اگه 100 سال دیگه هم حمایت بشن به نظر من این صنعت توان رقابت رو نداره
اقای سیدمحمد بیاتیان شرمنده میخواستم بدونم شما نماینده مردم هستید یا نماینده خودروسازان که از آنها دفاع میکنید اگه کیفیت خودرو پایین ایت پس چرا قیمتش روز به روز گرانتر میشود.
و اگه شما دلسوز مردم هستید تا کی باید چشم به روی همه چیز ببندید به قول معروف مرگ یه بار شیون هم یه بار ، تعرفه واردات خودرو را حذف کنید اونوقت خود به خود کیفیت خودرو داخلی هم بالا میرود . افتاد...........
آقای محترم توان رقابت ندارد اینقدر خون مردم را م مکند وای به روزی که توانش را داشته باشند آن وقت مردم را درسته کباب می کنند.عاقلانه وبا کیفیت تولید کنند ومنصفانه وسربلند بفروشند . شما هم کمی کلاهت را قاضی کن
تاکی باید این خودرو ساز مافیا هرکاری دوست دارن بکنن؟؟؟اتفاقزمانش همین الانه وقتش هم گذشته!!
اگه میخاین واقعا رقابت باشه تنها راهش آزادسازیه
وقتی پراید شده 20 میلیون دیگه ماشینای خارجی چقدرن؟
یه ماشین 15 میلیونی 90 میلیون فروخته میشه
همین چند روز پیش بود که بندرعباس یه پراید با یه شتر تصادف کرد، شتر زنده موند اما پراید...
باید به فکربود ...
مردم باید تصمیم بگیرند با چه قیمتی چه خودرویی رو خریداری کنن چه داخلی چه خارجی نه دیگران
کمی هم به فکر مردم باشید
یعنی شما خیلی ضرر میکنید ؟
در آمد میلیاردیتون یکم کم بشه بره تو جیب مردم بده ؟
به ما چه که خودرو سازا کیفیت رو چاشنی کارشون نمی کنن ؟؟؟
تا کی باید این ماشینای مزخرفو با پول کلان بخریم هااا ؟
چرا متوجه نیستید مردم خسته شدن ؟؟؟
خودتونو با این بهانه تراشی های کوچیک نکنید مثه مرد بگید اگه واردات آزاد بشه بعضیا ناراحت میشن ...
تا وقتی چنین مسولینی در کشور مشغول به کار هستن و چنین دیدگاهی دارن کشور به هیچ جا نخواهد رسید ...
بترسید از خشم مردم ...
خسته نباشید.
صنعت خودروي ايران چيزي جز ضايع كردن حق الناس نيست
کمی هم به فکر مردم باشید
کمی هم به فکر مردم باشید
عزیز کی میخواهی از خواب غفلت بیدار شی دست از تمسخر مردم بردارید !!!
مردم تا كي بايد تاوان اين دو شركت ايران خودرو و سايپا را بدهند؟
تا كي بايد براي خودروهاي گرانقيمت و در عين حال بي كيفيت هزينه كنيم؟
آيا جان و مال مردم تا اين حد برايتان بي ارزش است؟؟؟!
توان مقابله نداره به کناری میره ، عمر ما هم داره تموم میشه ، با این فرغون های داخلی و این قیمت گزاف ، تا اونجا که میشد حمایتش کردیم و حالا نوبت آزاد کردن وارداته ، نسلهای بعد به شما نفرین خواهند فرستاد هر چند این نفرینها از الان شروع شده شماها گوش شنوا ندارید
چند دهه فرصت کافی نبود؟
جمع کنید این دکان آلوده به خون مردم را !!
همه ما مردم لعنت کردیم کسانی را که از این صنعت بخاطر جیب خود حمایت میکنند
ضمنا شما غصه شرکت های خودرو سازمون رو نخورین مسولین این صنایع خیلی راحت میتونن شرکتشون رو به فرغون سازی تبدیل کنن چون خط تولیدشون بیشتر از اینکه به خط تولید خودرو شبیه باشه شبیه خط تولید فرغون هستش !!
جووون هر کی که دوسش دارید نظرم رو بذارین و حذفش نکنید
یعنی تا کی باید ما از جان و مال خودمون بگذریم که صنعت خودرو مستقل بشه
35 سال کافی نبوده برای این تغییر
اگه 100 سال دیگه هم حمایت بشن به نظر من این صنعت توان رقابت رو نداره
و اگه شما دلسوز مردم هستید تا کی باید چشم به روی همه چیز ببندید به قول معروف مرگ یه بار شیون هم یه بار ، تعرفه واردات خودرو را حذف کنید اونوقت خود به خود کیفیت خودرو داخلی هم بالا میرود . افتاد...........
این عین فکرشونه