نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهورز رشت
۲۱:۳۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مابهورزان بیش از33هزارکارمند دردورافتاده ترین نقاط باهمه مردم سروکارداریم ازاموزش هاری گرفته تا وضیعت مغازه اموزش کشاورز ودامدار گرفته تا....بقول یکی ازمسولین محترم که گفته بود بجا ی این همه هزینه بیمارستانی بهتربود به خانه های بهداشت میرسیدیم ایامیدانند من بهورز بدون وسیله نقلیه وبنزین هزارتومانی به دهگردشی بروم موقع اضافه کارمیگویندجز شغل شمامیباشد اگریک بهورز ادامه تحصیل بدهد برای تبدیل ان باید ازهفت خان رستم بگذرد اماکارکنان ستادی حتی خدماتی راحت تغیرپست میدهند چرا بابحساب اوردن طرح 2ساله اموزش بهورزی مخالفت کردندلطفامارادریابیداززحمات همه پرستاران محترم که یارهمیشگی شان زخم ودردو رنج بی خوابی هست تشکرمیکنیم بهورزان را هم دریابیید
Iran (Islamic Republic of)
بهداشت محیط
۱۷:۵۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام چرابه بهداشت که مقدم بردرمان است هیچکس بها نمی دهد حتی یکبار هم دررسانه های جمعی حتی اسمی از بهداشوپیشگیری بکاربرده نمی شود به خداروزی کتک این سهل انکاری مسولین نسبت به عرصه بهداشت راخواهیم خورد چراکه درمقوله باروری می خوریم
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۷:۵۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا کنه راست نباشه. پس بقیه رشته ها مثل علوم آزمایشگاهی چی
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۲:۴۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
من پرستار نیستم اما کاش راست میبود وحسودا دق میکردن
حیف که دروغ بود
چرا حق خودتون رو نیگیرید
چرا به حقوق حقه دیگران اعتراض دارید؟همینه که کلا هی درجا میزنیم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۴:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
من در بیمارستان ارتوپدی کار میکنم حجم کاری ما اصلا قابل مقایسه با پرستارا نیست بماند که همه کار مریض رو هراهش انجام میده واقعا پرستارا نسبت به رادیولوزی در بیمارستان ما کاری انجام نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۴:۱۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
واسه مسیولین بهداشت متاسفم که همیشه با ندانم کاری به سلامت جامعه ضربه میزنن این تبعیض افزایش حقوق هم یکی از این اشتباهاته.اما واسه همکارانی که سر رشته و سختی کار دعوا میکنن هم متاسفم همه بپذیریم که کار در بیمارستان بدترین شغله هم از نظر جسمی و هم روحی افزایش حقوق باید برای همه اعمال بشه همه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام
افزايش حقوق براي همه ست نهفقط براي يك قشر
پرستارا به اندازه اي كه لازمه بهشون توجه شده وميشه ودرحال حاضرنسبت به سختي كارشون مزايا دارن
لطفا به بقيه كادر درمان هم توجه كنيد به خصوص راديولوژي وازمايشگاه كه سخت ترين شغل هاي بيمارستان هستن
كار بااشعه وموادشيمياي تاريكخانه وشيفت هاي تك نفره عصروشب بدون اعمال قانون بهره وري سخت نيس؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
رادیولوژی=صبح تا شب اشعه خوردن(دلشون خوشه ماهی 100 تومن حق اشعه میدن) و با مریض بد حال و تصادفی سرو کله زدن و هزار تا کوفت و زهر مار دیگه=ماهی 1 تومن حقوق(یه کیلو سیب زمینی 5 تومن!)
اون وقت همش به فکر افزایش حقوق پزشکان هستن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
اول تشخیص ........ بعد درمان ‌‍‍‍‍‍‍
و قطب تشخیصی تمامی مراکز درمانی آزمایشگاهه٬
مسئول محترم لطفأ عدالت و انصاف را رعایت کن.!
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۲:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
ناشناس عزیز اگه اینجوریه اول پیشگیری بعد تشخیص و در آخر درمان ...پس بدون که کار بهداشتی ها خیلی سخت تره.اما متاسفانه همیشه قشر ضعیف و مظلوم وزارت بهداشت بوده هستن و خواهند بود و این مسئله ریشه در کوته نظری مسئولین دارد.خدا حق مارو بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۰:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام من یک کارشناس پرستاری هستم از وزیر محترم واقعا قدر دانی میکنم کسانیکه جبهه گرفتین اولا ما خیلی زحمتکشیم و ضمنا ما قشر پرستاران پشت سرمون نظام داریم و از ما حمایت میکنند و یک شبی که کشیک میکشیم شما خونتون تو خواب ناز هستین و عیدها که بیمارستان با بیماران هستیم شما تو خوشگزرانی هستین قابل توجه بعضیها
Iran (Islamic Republic of)
بهناز
۱۹:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلا من یک کارشناس پرستاری هستم اولا از اقای وزیر بسیار تشکر و قدر دانی میکنم در ضمن چرا بجون هم افتادین خودتونم بکشید این طرح اجرا میشه و عملی میشه لطفا حسادت نفرمایید چون یه شبی که. شیفت میکشیم علاوه بر اختلال خواب عوارض بعدی در پیری رخ خواهد داد پس این هم واسه ما نرسهای زحمتکش خیلی خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
كارشناس آزمايشگاه
۱۷:۱۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خانم پرستار بچهاي آزمايشگاه با ويروس خالص هپاتيت و ايدز بطور مستقيم سر وكار دارن و روش آزمايش انجام مي دن ميدوني چه حسي اگه خون يه مريض اچ آوي مثبت بره زير ناخنت يا لوله آزمايشش بشكنه و بريزه رو لباست صورتت . اما اكثر پرستار هابا فاصله با مريض در تماسن شايد يه خوني هم بگيرن سرمي وصل كنن البته اگه بهيار بيچاره نباشه چون خودتونم خوب مي دونيد كه فقط داريد گزارش مي نويسيد و بيشتر از نظر ظاهري با مريض در گير هتستيد البته شماها حققتون رو مي گيريد و برشما نبايد خرده گرفت نوش جونتون . اما دوستاي آزمايشگاهي من توكلتون به خدا من كه انقدر شرايط كار تو آزمايشگاهها رو نامناسب ديدم كه با كارداني شهيد بهشتي و بعد كارشناسي شهيد بهشتي و حالام ترم 4دانشگاه تهرانم و هرگز تو اين مقطع نمي مونم البته اگه خدا كمكم كنه (راستي كيبوردم مشكل داشت وگرنه بنده خدا من اسم تمام آنزيم هاي اچ آي وي 1و2رو مي دونم مي دوني به ويروس اچ تي ال وي اچ آي وي مشهد ميگفتند ميتوني تفسير كني آزمايش سرخجه تو بارداري رو ويا ..... )
Iran (Islamic Republic of)
پرستار
۱۰:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
اگر روزی بستری شدی می بینی این کارایی که گفتی فقط پرستار انجام می ده
Iran (Islamic Republic of)
هوشبر
۱۵:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
چ اتاق خوبی!
ولی ب نظر بزرگان!بین کارای درمانی فقط پرستارا باید حقوقشون بیشتر بشه؟؟؟؟با کدوم منطق این تصمیم گرفته شده؟؟؟چرا سختی و استرس کار هوشبری و اتاق عمل و... دیده نمیشه؟مگه ماها شیفت شب نداریم؟ماهام داشتیم شبایی رو ک 3صب بیدارمون کردن تا 10تا تصادفی رو را بندازیم
اتازه پرستارا 40% پزشکا80%!!!!!!
این انصافه؟عجب عدالتی!
Kazakhstan
ف ن
۱۳:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام و خسته نباشید آقای دکتر هاشمی پس ما پرسنل خدماتی چکار کنیم نه مزایای پرستاری را می گیریم ونه اداری بعد از 26 سال کار ماهی 750 هزار تومان می گیریم اگر پرسنل ما نباشند وضعیت بیمارستان چه میشه به نظر شما کار ما خیلی راحته وجز خدمت به مریض نیست چرا هیچوقت حرفی از ما گفته نمیشه اکثر کار بخشها و مریضها با ماست اما هیچ مزایای نداریم خواهشن یه خورده به ما هم توجه کنید متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
کسایی که دم ازسختی کار پرستارامیزنن،چقدربه جوزایشگاه اشنایی دارن؟اینهمه سختی کار،آلودگی صوتی،استرس جون مادروجنین...
Singapore
حسین
۰۱:۴۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
پرسنل 115 هم آدم هستن به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
ازمایشگاهیان را دریابید
Iran (Islamic Republic of)
طاهرخانی
۱۷:۰۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام عزیزان باید پیراپزشکان هم اعتراص خودشونا به صورت اعتصاب نشون بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سختی کار هم برای ازمایشگاه اجرا نشد قانون ارتقا هم برای ازمایشگاه اجرا نشدوحالا حقوق پرستاران افرایش پیدا میکنه باز ازمایشگاه نیست ازمایشگاه فرزند ناتنی وزارته فکری به این زحمتکشان کنید
Iran (Islamic Republic of)
پرستار
۱۱:۵۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
تکنسین های رادیولوژی ساعات کاریشون خیلی کمه حق اشعه می گیرن و هر سال دو ماه حق استفاده از مرخصی دارند و این در حالیه که سختی کارشون اصلاً قابل مقایسه با پرستارها نیست.
Iran (Islamic Republic of)
پرستار
۰۹:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
همکار آزمایشگاهی که با رتبه 3000 از دانشگاه شهید بهشتی فارغ اتحصیل شدید خواستم خدمتتون عرض کنم که پرستاران هم با اون ویروسی ایجاد بیماری ایدز می کنه سرو کار دارند در ضمن اون بیماری ایدز نه ویروس ایدذ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
چند بار سرمو و خون مریض ایدزی رو تو دستت میگیری عزیز جان که باهاش سروکار داری؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
بیایید قدری منصف باشیم.من کارشناس رادیولوژی هستم و میبینم که همین الانم چقدر تبعیض هست بین پرستار با بقیه.حق اشعه ما خیلی پایینوحق مشاغل سخت و زیان آور نداریم و قانون بهره وری هم شامل ما نمیشه.مگه همه ما یک تیم نیستیم برای کمک به بیمار پس این همه تبعیض چرا ؟ ؟ ؟ ؟
Iran (Islamic Republic of)
اقبال
۲۳:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
خوب همه به جون هم افتادن اسانترین کار هم اینه که این چندر غاز افزایش حقوق پرستارها را هم قطع کنن همه راحت می شوند
Iran (Islamic Republic of)
بهورز گیلان
۲۰:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
چراصدای بهورزان درمورد طرح 2ساله سابقه اموزشی به علت عدم اطلاع از کارسخت انها به تصویب نرسید ؟پرستارها قشر زحمت کشی هستد اما کارماهم بسیا رسخت است اماچون کسی حرف مارا نمیشنود حقوق ما پایمال میشود
Iran (Islamic Republic of)
سولماز
۱۳:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
پس بگو چرا حقوق پرستاران افزایش نمی یافت .این همه اعتراض از خودی ها(ماما- آزمایشگاه- رادیولوژی و کادر اداری ) مگه میذارند. خوبه که پزشکان هنوز اعتراض نکرده اند . بابا ملت هنوز نه به دار نه به بار..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی جالبه رادیولوژی و ازمایشگاه دگه انگار نه شیفت میدن نه با مریض سروکار دارن نه جزو کادر بیمارستاننو....
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام لطفا مد نظر داشته باشيد كه تو هر قسمت از درمان باشيد موقعي كه سر شيفت حاضر ميشيد وقت ميزاريد و انرژي!اتنها فرقش اينه كه اگه كار كنيد زود تر و اگه نه دير تر ميگذره غير از اين فرقي نداره لطفا فكر نيروهاي اورژانس فوريت( 115) نيز باشيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقاي دكتربه خدا مددكاران كه واقعا ازنظر روحي داغون ميشوندوكارشون با آسيب هاي اجتماعي دربيمارستان ها وافراد محروم جامعه است حقوقشان اضافه نميشود به خدا ماهم آدميم!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مامای نیازمند به پول برای جهیزیه دختر
۲۰:۲۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
پس ماماها چی ما حتی سختی کار هم نداریم در حالی که کارمون بسیار پر استرسه.
Iran (Islamic Republic of)
سونیا
۱۷:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام
فرهنگیان عزیز به شما توهین نمی کنیم ولی واقعا کارشما حتی با کار پرسنل اداری بیمارستانها هم فابل مقایسه نیست شما که آخر هفته ها تعطیلید، عید تعطیل تابستان تعطیل برف تعطیل طوفان تعطیل. همیشه به خانه و بچه هایتان می رسید در حایکه اگر زلزله 12 ریشتری هم بیاید باید یک بیمارستان صحرایی دایر شود کادر درمان بیچاره شبانه روز سرکار باشند نه زندگی اشان معلوم است نه وضعیت بچه هایشان ، با این همه فرق مزایای ما اصلا رقمی نیست نهایتا 50-60 هزار تومان درحالیکه فرق ساعت کاری و ارامشمان اسمان تا زمین.
در مورد پرستاران عزیز کارشان سخت است شیفت عصر و شب دارند با بیماران سرو کار دارند با داد و فریاد برخی بیماران و توهین ها سرو کار دارند اما ایا بقیه پرسنل درمان شیفت عصر و شب ندارند با بیماران و دادو فریادها و توهین ها سرو کار ندارند بیمار در ابتدا که وارد بیمارستان شود در هر اوقات شبانه روز ابتدا وارد پذیرش بیمارستان بعد اورژانس بعد بخش های درمانی بعد آزمایشگاه ، رادیولوژی بنا به نیاز اتاق عمل و ... می شود ایا در همه این مکانها پرستاران فقط هستند بیماری که ناراحت است با همه این افراد برخورد دارد اگر توهینی است برای همه است اگر شیفت عصرو شب است برای همه است آنوقت وزیر محترم فقط بهره وری پرستاران، افزایش حقوق پرستاران... در موقعیت شغلی پرستاران نیروی پرستاری به عناوین قراردادی طرحی و... جذب می شود اما با افزایش بار کاری بقیه کادر درمان نیرو فقط به اندازه چارت تشکیلاتی ، طرحی برخی رشته ها هم که حذف. حال این بار کاری باید باهمان تعداد پرسنل جبران شود گاهی حتی وقت خوردن یک لیوان اب راهم نداریم درحالیکه هرسال به تعداد پرستاران بیمارستانها اضافه می شود البته به انها معترض نیستیم چون زحمات و سختی کار انها را هم می بینیم و این که وزیر محترم بقیه کادر درمان را نمی بیند تقصیر انها نیست. اما به حقوق پزشکان معترضم من و همه کادر درمان غیر پزشک به حقوق پزشکان معترضیمفشار کاری زیاد روی ماهاست درحالیکه پزشکان در شیفت انکالیشان هم در منزل یا مطب تشریف دارند و اگر در بیمارستان هم باشند خوابند و هیچکس جرعت ندارد در صورت مراجعه بیمار بیدار کند باید همه کارها روتین انجام شود اگر بیمار دارد می میرد انوقت با ترس و اضطراب از مورد ناسزای پزشک قرار نگرفتن پزشک را بیدار می نمایند انها حقوق چند میلیونی مال انهاست اگر به مدرک است یک پزشک عمومی نهایتا 7 سال درس خوانده من کارشناسی ارشد درمانی 6 سال 0 اختلاف حقوق تاکجا...
Iran (Islamic Republic of)
یه کارشناس نرس
۲۰:۲۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سونیا خانم لطفا رمان ننویس به اصل مطلب اشاره کن خانم کارشناس ارشد ما هم انداز ه ی پزشک درس خواندیم و پزشکان هم واقعا واحدهای درسی سختی گزراندن و زحمتکشن ماها انها را درکشان میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا به تکنیسینهای فوریت هیچکس توجه نمیکنه؟میدونین چرا؟آخه تو این دنیا هرکس به فکر خودشه،این کمال نامردیه.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
ببخشيد آقا يا خانم علوم آزمايشگاهي كه با مدرك فوق ديپلم توي آزمايشگاه نشستيد و فقط تماس ميگيريد كه فلان نمونه شكسته دوباره بگيريد خيلي بهتون برخورد؟
Iran (Islamic Republic of)
پرستار
۱۳:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
ای وای افزایش حقوق پنج برابری پزشکان رو نمی بینید و 40 درصد افزایش پرستاران رو می بینید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
من با رتبه 3000سال 81کاردانی علوم آذمایشکاهی دانشکاه شعید بهشتی رو انتخاب کردم آخرین رتبه کلاسمون 4000بود پرستار با 8000هم قبول شده بود اما حالا حق با تو پرستار منم منکر سختی کار پرستار نیستم اما تو اکه با سر وصدای مریض اذیت می شی بنظرت من با ویروس ایدذ اذیت نمی شم من با بوی ادرار و مدفوع اذیت نمی شم انصاف م خوبه آدم داشته باشه
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
حالا که ماما ها گوی میدونو بردن و افزایش 3 میلیونی حقوق داشتن.ما پرستارای مظلومیم که میسوزیم و دم نمیزنیم. ما برای همین افزایش 40 درصدی خون دل خوردیم.میدونین خون دل چیه؟؟؟معلومه که نمیدونین...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
فکر کنم بد نیست از محرومترین کادر درمان یعنی فیزیوتراپیست هم یاد کنیم کسانی که فقط چون اجازه دارند خصوصی کار کنند دیگه هیچ حقی تو بیمارستان براشون قایل نیستند آقایون موقع تصویب بخشنامه چه در مورد پزشکان وچه در مورد پرستاران این قشر رو از قلم میاندازند آیا هر فیزیوتراپیست با شرایط فعلی میتونه مطب بزنه واقعا با اون کار سنگین که باید در تمام بخشهای بیمارستان فعالانه حضور داشته باشند جزو کدام دسته اند پزشک یا پر ستار اگر پز شک پس حق محرومیت از مطب کو واگر پرستار پس افزایش حقوق کو چرا یک فیزیوتراپیست که ناچار است در تمام بخشها ی عفونی حضور داشته باشد ودر معرض همان آلودگیهای باشد که پر ستار است زمان افزایش حقوق از قلم میافتد؟
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۱۶:۵۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
مسلما همون قدر که یه پرستار زحمت میکشه،یه رادیولوژیست هم زحمت میکشه و شاید هم بییییییشتر...
انصاف نیست این رادیولوژیستان که اشعه می خورن و شبا یه نفری شیفت می ایستن اونوقت به حقوقشون چیزی اضافه نشه ******اعتراااااااااض*******
Germany
ayda
۱۴:۲۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام ایا اینطرح شامل کمک بهیاران هم می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
تهمینه
۰۹:۱۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی بی انصافیه ....همین
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۰۲:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اهاي اقا و خانوم معلم كه الان خوابي شما جاي اعتراض نداري.من پرستارم واقعا هيچ شغلي به سختيه پرستاري نيس.از مسعولين محترم ممنونيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
یه هفته بیا سر کلاس سي نفری معلمی کن تا بفهمی . معلمی یعنی چی. مردم با یه بچه خودشون در خونه نمی تونن کنار بیان. معلم باید ...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
کاری سخت تر از اورژانس 115 هم مگه داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
پیشگیری بهتر از درمان
فقط یک شعار است.
کو توجه به بخش بهداشت؟
Iran (Islamic Republic of)
فرنام
۱۰:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام
هر کی مخالفه بخدا اصلا نمیدونه پرستاری یعنی چی.
مقایسه ها خیلی جالب بوووووود
Iran (Islamic Republic of)
حسيني
۱۰:۳۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
كار پرستارها دربسياري از موارد از بقيه كادر پيراپزكي راحت تراست با دوشيفت شب همه مو ظفي شان پوشش مي دهند درحاليكه همين هراجعه كننده ها وهمين شب كاري هم پرسنل مدارك پزشكي درپذيرش دارند .
Kazakhstan
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۸ تير ۱۳۹۳
حسادت... حسادت
Iran (Islamic Republic of)
عباسي
۱۰:۳۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام
بقيه رشته ها متل مدارك پزشكي و راديولو‍‍‍‍ژيو . . .هم مد نظر قرار دهيد به خدا بيمارستان فقط پرستاري نيست بيشتر رشته هاي پاراكلينيكي مثل مدارك پزشكي كارشان از پرستاري خيلي سخت تر است ولي مورد توجه قرارنمي گيرد
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۹:۴۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
من پرستار نيستم ولي بيچاره ها حق دارند حقوقشثن زياد بشه چون واقعا سختي كارشثن زياده .
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
انصاف را واسه ی همه ی بخشهای درمانی رعایت کنید رادیولوژیستها هم با اشعه سرکار دارن کسی به فکرشون هست؟
Iran (Islamic Republic of)
عبداله جباري
۲۱:۳۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
اقاي وزير اي كاش امار ديسك كمر ارتروز ...... مشكلات جسمي را كه براي كمك بهياران در حين كار با بيمارن رخ مدهد در نظر بگيريد ان در امد نا چيز صرف دارو دكتر مي شود فقط به فكر نرسها نباشيد
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۱:۱۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
به شخصه برای وزیر بهداشت ودرمان متاسفم که فقط یه دسته از گروه درمان رو میبینه
بنده تو گروه رادیولوژی هستم وسختی که بامواد شیمیایی سرطان زای داروهای ظهور وثبوت و همچنین با اشعه ایکس میکشیم یعنی همش کشک...!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
دوستان محترم رتبه علمی آزمایشگاه از پرستاری بالاتر...چه حرفها....خوبه تازگیها بارتون لیسانس آوردن تا همین چند سال پیش فوق دیپلم بودین....سختی شیفتهای درگردش برا تمام کادر بالین هست ولی برا پرستار از همه سختتر چون هم با جون بیمار وهم گستاخی همراهان و هم غر زدنهای پزشکان در ارتباط هستیم...وقتی آزمایش اشتباه چک میشود بجای اینکه با پرسنل ازمایشگاه دعوا بگیرن سر پرستار داد میکشن..وقتی کیفیت گرافی ها پایین سر پرستار داد میکشن...دیگه چی بگم...که شما ها حسادت میکنیین با این افزایش حقوق
Kazakhstan
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۸ تير ۱۳۹۳
دوست عزیز ناراحت نباش تنها مشکل همکاران عزیز آزمایشگاهی یه سوزن دست گرفتنه که نکنه مریض بشن...آخی
Iran (Islamic Republic of)
سه روک
۱۸:۵۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
خواهشا مسوولبن در این افزایش گروه پیرا پرشکی را فراموس نکنند بیشتربن بار زحمت بیمارستانها بر دوش گروه پیراپرشکی است
Iraq
نوید
۱۶:۵۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام من کارشناس رادیولوژِهستم در بیمارستانی در تهران کار میکنم از 7صبح تا7شب حتی نهار رو هم پای دستگاه mri میخورم.ولی خدا رو خوش نمیاد دولت عدالت محور فقط پرستارها و پزشکان رو توی تصمیم گیریهاش مهم بدون ایا اگر تشخیص بیماری صورت نگیره اصلاا درمانی هست لطفا تبعیض قایل نشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
حق با شماس آی عبدالکریمی
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۴:۵۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام لطفا هرقانونی قبلا تصویب شده رو اجرا کنید بعد قانونای جدید در بیارید حق اشعه بچه های رادیولوژی چی شد مگه قانون نمیگه 50درصد حقوق و مزایا ؟!!!
ده درصد هم نیست ایناهش حرفه
Iran (Islamic Republic of)
فرشيد پور
۰۸:۰۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام
دربيمارستان چرا فقط به پرستارها توجه مي شود پس به رشته مثل آزمايشگاه مدارك پزشكي، راديولو‍ي كه كارشان هم از پرستاري سخت تر است توجه نمي شود به خدا اين يك تبعيض بزرگ است با عث مي شود انگيزه طيف وسيعي ازكاركنان از بين برود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۴۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
اش نخورده دهان سوخته!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
ماما بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۰:۳۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
میخوام بدونم کدومتون به اندازه ی پرستارا مسئولیت بیمار بر عهدتونه؟
تاحالا شیفته شب یه نفره با12تا بیمار روانپزشکی دادین؟؟؟
جرئتشو دارین اصلا؟
انصافتونو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۰:۲۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام دوستان
چرا حق خوذتون رو طلب نمیکنید و وقتی میبینید دارن به حقوق واقعیه قشری میپردازن حسادت میکنید؟
Kazakhstan
متاسف
۱۳:۵۱ ۱۸ تير ۱۳۹۳
بخدا من که هنوز حتی دانشگاه هم نرفتم وقتی حسادت اینا رو دیدم خجالت کشیدم. خیلی متاسفم خدا به پرستارا صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام خدمت دیگر همکاران درمانی. اکثر شما ساعت 12شب به بعد در حال استراحت هستید که پرستاران مظلوم در حال خدمت و توضیح دادن به همراهان بیمار هستند.شما همه سختی کارتان با دستگاه می باشد و پرستاران با جان انسان سرو کار دارند . اگر یکبار هم مسئله ای به درستی کارشناسی شده باور بفرمایید همین مسئله حقوق پرستاران است. دوستان عزیز اگر سری به وجدان بیدارتان بزنید بسیار خوب می شود و متوجه خواهید شد کار سخت چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۱۳:۰۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
شما ديديدي كه آزمايشگاه بتونه بخوابه.شيفت عصر و شب يك نفره مگه ميشه خوابيد.اون كيسه خوني كه توي پرستار ساعت سه شب وصل ميكني به مريض از كجا تحويل ميگيري اون آزمايشگاهي از يك ساعت قبلش داشته اون كيسه خون رو كراس مچ ميكرده و آزمايشاي ديگه مريض رو هم انجام ميداده .اگه مردي محمد خان توي همون اورژانس يه ساعت يك نفره شيفت بده ببينم چه كاره اي.آواز دهل از دور شنيدن خوش است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام
وزیر محترم چرا شما قشر ازمایشگاه را نادیده می گیرید . رایگان شدن درمان-- دادن دفترچه ای بیمه به مردم یعنی افزایش کار تمام بخش های بیمارستان امدن عده ای برای ازمایشات چکاواب - عده افرادی که بستری می شوند افزایش سرازیر شدن سیلی از نمونه های بیماران به ازمایشگاه . چند برابر شدن کار پرسنل ازمایشگاه ایا انصاف است بگوییم . فقط پرستاران سختی کار .افزایش حقوق دارند . خودتان قضاوت کنید ما که با انواع بیماری ها سروکار داریم . چرا در نظر گرفته نمی شویم.خواهشمند است بررسی کنید وبه بیمارستان ها سری بزنید. یا حق
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۵:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
کاملا موافقم وقتی میبنی کادر پرستاری بازنشته بعد از یک تا دو سال با بیماری مختلف سکته ارتروز و غیره گریبان گیرن اونوقت کسی حالشونو نمیپرسه بماند از خطراتی که موقع انجام کارشون برای یه نیدل استیک شدن کل زندیگیشون آرزوهاشون به باد میره حالا بگید حقشون نیست نمیخوام به بقیه کادر درمانی بگم کارشون سخت نیست ولی انصافم خوب چیزیه از کمبود نیرو بگم از کاغذ بازی زیاد بگم از خطراتش بگم از همراهی های همیشه عصبانی بگم از نداشتن تعطیلات درستو حسابی بگم از پزشکانی که کادر پرستاریو درک نمیکنند بگم واز همه مهم تر اینکه کدوم یک از کادر درمانی بصورت 24 ساعته با بیمار هستش ؟؟؟؟؟؟؟ حالا به نظر شما انصاف چیه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
من پرستارم به شما هیچ ربطی نداره بمونید سوزان سوزان ما رییس داریم سازمان داریم به نام نظام پرستاری بسوزید
Iran (Islamic Republic of)
محسني
۱۲:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام آيا فقط پرستارها بايد حقوقشان زياد شود وبقيه رشته هاي پيراپزشكي كه دربسياري موارد كارشان چند برابر يك پرستار است ناديده گرفته مي شوند به دليل اينكه پرستاران دروزارت خانه نظام پرستاري دارند وبقيه مدارند كه از آنها دفاع كنند
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۰:۳۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
بابا بزارید اصلا زیاد بشهههههههه........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
چند برابرِ پرستار ؟!!!!!!!!!
مگه داریم اصلا ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
هه ..
Iran (Islamic Republic of)
پناهی
۱۱:۴۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
حقوق پرستاران باید از حقوق پزشکان بیشتر باشد.من پرستار نیستم .ولی کسانیکه کارشان به بیمارستان افتاده بهتر می توانند منظورم رادرک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۰۹:۵۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
همکاران عزیز زیاد فکر نظر بعضی دوستان نکنید چون هیچ کس نمی تواند منکر زحمات پرستاران باشد ولی من تنها امیدوارم این افزایش فقط درحد حرف نباشد ولی از دوستان همکار درخواست پیگیری جهت عدم فراموشی دولت هستم
Iran (Islamic Republic of)
احمدي
۰۴:۰۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با توهين هاي كه شما دوستان در تاخيري كار ما پرستاران ميكني اما ما بدون بيتوجهي اما دلشكسته از شما دوستان كار باليني امان را انجام ميديم جاي هيچ اعتراضي نيست
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۳:۴۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
عجب ادمهای تنگ نظری پیدامیشن بجای این کهحق خودشونوبخوان باافزایش حقوق پرستارای بدبخت مخالفت میکنند عجب امیدوارم یک شب 5 ساعت پرستار بیمارباشن تازحمات وسختی کارپرستاری رامتوجه بشن
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۲۲:۴۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام عزیزان بیایدحس حسادت رونسبت به قشرپرستارکه درلحظات غم واندوه وبدترین شرایط زندگیمون کنارماهستن وبادیدن ناراحتی ماهاازدرون میسوزن کناربگذاریم.
Iran (Islamic Republic of)
پرستار
۱۸:۲۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا کسی در مورد افزایش حقوق پزشک ها چیزی نمی گه ولی افزایش حقوق 40 درصدی حقوق پرستاراها این همه مخالف پیدا کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
الحق که اينو درست اومدين!
United States of America
کارن
۰۱:۴۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
چون می دونن بیشتر از این حقتون نیست من خودم خیلی از دسته گلاتون رو دیدم که باعث مرگ خیلیاشده چک نکردن بیمار به موقع به جاش خوابیدن وریلکس خوابیدن موقع شیفت شب تزریق نادرست امپول طلب کارانه حرف زدن با مردم انگار ارث باباهاتون رو از ما می خواین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۴۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
عزیزان شما چرا خودتون رو فقط با پرستارا مقایسه میکنید بیایید با لیسانسهای دیگر ارگانها مثل دادگستری پالایشگاه پتروشیمی وغیره مقایسه کنید تا الان بارها ازین خبرها پخش شده که بعدا اجرا نشده ما پرستارها ازتو خودمون رو سوزوندیم از بیرون مردم رو توی تمام دنیا پرستاری به جزء مشاغل سخت هست اما تو ایران چی خدا شاهده بعد از شیفت شب حوصله بچه کوچک خودم رو هم ندارم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگه قراره چیزی افزایش پیدا کنه به فکر همه باشید خواهشا این چه کاریه....!!!!بدبختای رادیولوژِی که با خق اشعه 175تومنی سر جمع حقوقشون یه تومن میشه یا اون علوم ازمایشگاهیا که کارشون اینقدر سخته یا.......چی میشه پس....ما خواهان عدالتیم
عدااااالتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
زمانی
۱۴:۰۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام خدمت دکتر هاشمی
ما جامع آزمایشگاهی ها واقعا مظلوم واقع شدیم به خاطر نداشتن یک نظام منسجم نه از سختی کارمان خبری است نه از بهره وری نه از افزایش حقوق در حالیکه برای پرستاران و دیگر قشر وزارت درمان قانون بهره وری و افزایش حقوق اعمال شده است پس چه انگیزه ای است برای جوابدهی به پزشکان وبیماران -آزمایشگاهی ها بسیار ازاین روند کار بهداشت ودرمان دلسرد هستند لذا خواهشمندیم که نسبت به قوانین علوم آزمایشگاهی ها تجدید نظر نموده وحقوق پایمال شده آنها را برگردانید تا نتایج مثبتی ازسوی کارکنان به جامعه انعکاس پیدا کند .پیشاپیش از لطف وعنایت شما متشکریم
Germany
فهیمه
۲۳:۵۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
آخه پرستار با فرهنگی اصلا قابل مقایسه است
سه و تازه 4 ماه نیرید سر کار حقوق میگیرید.شب کاری و تعطیل کاری هم که ندارید
تمام عید هم که در کنا خانواده هستید
خداییش قابل مقایسه است سریع حرف مدرک و سابقه کاری می زنید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۲۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
فهمیه خانم یک روز برو سرکلاس با بچه های بی تربیتی که پرورش دادید بعدن خودتونو رو با معلمان مقایسه کنید
-
حمید رضا
۲۳:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
تکنسین فوریت پزشکی هم زحمات فروانی میکشن تو سرما و گرما واقعا کار سخت و طاقت فرسایی هست ولی در مقابل پرستارها حقوقشون ناچیز هست لطفا رسیدگی شود

باشکر
Iran (Islamic Republic of)
ابد
۲۲:۱۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
کمک بهیاران چی؟
-
احسان
۱۵:۲۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
کارمندان 115 چی چرا حقشون رو نادیده میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۱۴:۱۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
دوستان این افزایش حقوق شامل کادر درمانی هم می شه در واقع به نام پرستاران به کام همه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
شماهایی که 2 ساعت کم خوابی داشته باشید مریض می شوید ، حاضرید شیفت شب بیایید .
واقعا انصاف هست که کادر اداری نظر هم بده که حقوق پرستاران زیاده ! وقتی کادر اداری معوقه ای ندارند و پرستاری پیدا نمیشه که معوقه نداشته باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
خانمی که از بهیاران انتقاد کرده مطمئن هستم که کار بلد نیست در بخش ها همه کارها به عهده بهیاران است انها فقط درحال نوشتن برونده هستند خودشون هم میدونند
Iran (Islamic Republic of)
علی واحدی
۰۳:۱۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
در جواب همه دوستانی که به افزایش حقوق پرستار اعتراض نموده اند با کمال احترام عرض میکنم ،منصفانه و نه از روی تعصب بی جا نظر بدهید،اخه شما چی از سختی کا ر پرستار میدونید،بهتره قضاوت در این باره رو بسپاریم به مردم...
-
امیر علی
۰۰:۴۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
تکنسین فوریت ها مظلوم واقع شدن
Iran (Islamic Republic of)
ژوان
۰۰:۱۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
حالا که بعد از مدت ها به پرستار ارزش داده میشه چرا انقدر برخورده بهتون؟ کادر اداری آی مثل ما در تماس با ایدزوهپاتیت هست؟ سوزن آلوده به انگشتش میره؟ با مریض الوده به خطرناکترین باکتری ها کار میکنه؟ یا همین طور معلمها؟!‏
 که نصف سال رو تعطیلن؟؟!‏
 شما بهیار محترم مثل ما درس خوندی؟ کنکور دادی؟ طرح گذروندی؟ دانش مارو داری که میخوای مثل ما حقوق بگیری!‏
؟ قبل از اظهار نظر کمی فکر کنید لطفا..
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۹:۵۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
دوست گرامی بقیه بخش درمان مثل ازمایشگاه با باکتری سوزن الوده ویروس ایدز هپاتیت و....که کار میکنند شیفت شب هم میدن فکر کنم درس هم میخونن کنکور هم میدن رتبه بهتری نسبت به پرستاری نیاز دارن . ولی مزایای پرسنل ازمایشگاه چقدره؟
Iran (Islamic Republic of)
rahmani
۲۳:۳۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام من پرستارم میخوام ببینم کدوم یک از همکاران کادر درمان حاضرن فقط یه هفته به جای ما شیفت بدن تا حالا حین انجام وظیفه کدوم ها بهتون توحین میشه و بدون اعتراض کار میکنین
اون عزیزی که پرستاری رو با یک فرهنگی مقایسه کرد میشه بگه یه فرهنگی ماهی چند شب چند تا تعطیلات چند تا عید کنار خانواده ش نبوده چقدر استرس شغلی داره چقدر میتونه چشم اشک آلود پدر و مادرا رو ببینه
چقدر...................
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۹:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام بقیه کادر درمان در بیمارستان ها دائم در خوشگذرانی بسر میبرند؟
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
من خودم پرستار ولی115 مشغولم کار115 خیلی سختر از بیمارستانه چون در گرما وسرما. وشرایط سخت تکنسین به تنهایی باید کارای مریض رو انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
من یک کارشناس علوم آزمایشگاهی هستم
با مطرح شدن افزایش حقوق پرستاران یک شوک در بین کادر آزمایشگاه ایجاد شده به دلیل اینکه مسئولین وزارت بهداشت خدمات این قشر زحمتکش را نادیده می گیرند و هر تصمیمی می گیرند فقط مختص پرستاران و پزشکان است.
یک توصیه به مسئولین وزارت بهداشت دارم اگر قانون افزایش حقوق فقط برای پرستارات اعمال کنید دیگه به فکر کیفیت کارآزمایشگاه نباشید چون دیگه چیزی به نام تمرکز در در بین پرسنل آزمایشگاه وجود نداره...
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۰:۴۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
آیا انصافه حقوق سایر پرسنل پیراپزشکی افزایش پیدا نکنه حتی بعضی رشته ها از جمله رادیولوژی رو که حق اشعه اونها طبق مصوبه مجلس که 50 درصد میزانحقوق و کل مزایاست رو اجرا نمیکننو
-
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
تکنسین فوریت پزشکی مظلوم واقع شدند
Iran (Islamic Republic of)
طیبه
۱۶:۵۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام من کارشناس پرستاری هستم که اول خواستم تشکر کنم از این بابت افزایش حقوق ...وبگم دوستان عزیز مخالف! من بعد 13سال کاردچارسی تی اس و ارتروز گردن شدم که هیچ پولی نمی تونه جبران صدمه جسمی من رو در سن 34سالگی بکنه 
United States of America
هادی
۱۶:۱۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام ممنونم از این وعده امیدوارم عملی بشه
فقط آیا این اضافه حقوق شامل پرستارهای ارگان های دیگه هم میشه؟
مثل پرستارهای ناجا یا شرکت نفت و غیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
پرسنل زحمت کش بهداشت خانواده چی فقط پرستاران طرح فشار خون و طرحهای دیگر به اسم پرستاران ولی به وسیله ی این گروه زحمت کش نه روزی به اسمشون است نه تشکری نه تقدیری نه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
تکنسین فوریتها چی
Iran (Islamic Republic of)
تبسم
۲۳:۰۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا خوذمونیم که نمیزاریم به جایی برسیم اول اجازه بدید ببینیم واقعیت داره بعد شروع کنید به اعتراض وحسادت
من پرستار نیستم ولی به جرات میگم هیچ شغلی حتی در کادر درمان به نصف سحتی پرستاری نیست همه ی شماها که اعتراض کردید هیجکدوم حاضر نیستید حتی یک شیفت جای یک پرستار باشید
اگه راست میگید یک نفرتون بره بررسی کنه که فقط آمار سقط جنین بین پرستارا چقد زیاده حالا بچه های مشکل داری که براشون به دنیا میاد بماندو بقیه ی مشکلات دیگه شون...
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۹:۲۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفا شما که فقط بخش اتفاقات بیمارستان ها را دیدید در مورد بقیه بخش ها نضر ندهید . آیا اطلاعاتی از خطرات و سختی کار در ازمایشگاهها دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۹:۴۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
ایا شما از سختی بخش های دیگر بیمارستا اطلاعات دارید؟ این مشکگلات برای همه بخش در مان وجود دارد بیمارستان فقط بخش اتفاقات نیست ؟
Kazakhstan
طاهر
۱۳:۳۱ ۱۸ تير ۱۳۹۳
آقا احسان تمام مشاغل قابل احترام هستن ولی هیچ شغلی در پیراپزشکی به اندازه ی پرستاری سختی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
بهورزا چی?
Iran (Islamic Republic of)
شكوفه
۰۲:۴۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
اول ساعت موظفي رو نگاه كنيد وقتي پرستار 192 ساعت در ماه و در تمام فصول سال با تابستان و عيدها كار مي منه بي شك بايد دريافتي بيش از چند برابر نسبت به معلم كه موظفي اش به 100 ساعت هم نمي رسه باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
هرسال به حقوق پرستاران به بهانه های مختلف اضافه میشود تفاوت حقوقی بایک مدرک ویک سابقه کار حداقل یک میلیون تومان پرستار ازیک فرهنگی بیشتر میگیرد حالا خودتان با این رسیدگی های جالب دربیمارستانهای دولتی چه توجیهی دارد...بازده را بالا ببرید نه حقوق ..
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۲:۱۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
اگه میدونستین موظفی کاری 1 پرسنل کادر درمان در سال 10 برابر بیشتر از یک فرهنگی هست و حقوقش هم به اندازه شماست احتمالا این حرف رو نمیزدید
همه پرسنل کادر درمان 1 عمر حسرت این و میخورن که چون تو 18 سالگی نمیدونستن معلم بودن اینقدر مزایا داره باید 1 عمر پشیمونی بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
تا آنجايي كه ما سواد داريم اول پيشگيري بعد درمان است ولي متاسفانه تاكنون وزير بهداشت در رسانه هاي گروهي ،از بهداشت اسمي به زبان نياورد چه برسه به اينكه به حقوق آنها توجه بكنه،پرسنل زحمت كش بهورزان خانه هاي بهداشت كه در خط مقدم عرصه سلامت فعاليت مي كنند و كاردانها و كارشناسان بهداشت محيط و حرفه اي ،ماما،بهداشت خانواده و پيشگيري و مبارزه با بيماريها و...
Iran (Islamic Republic of)
مريم
۱۱:۴۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
من كاملا با نظر شما موافقم هفته سلامت شعار ميدن كه اول بهداشت و بعد درمان ولي عملا خودشون هم به حرفشون معتقد نيستند
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۴:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سختی کار آزمایشگاهیارو می بینید اصلا؟
شغل ما جز مشاغل سخت طبقه بندی شده و وزارت بهداشت مصوبه رو اجرا نمی کنه؟این انصافه؟
France
مجتبی
۱۲:۱۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
اورژانس جزء مشاغل سخت حساب نشده ...اونوقت میخوای ازمایشگایی هارو چز مشاغل سخت حساب کنن.....دل خوشی داری ها
-
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
جناب حریرچی لطفا سایر کارکنان کادر درمانی را در نظر بگیرید. الان همه چیز شده پرستاری. پس ما چي؟؟؟؟؟؟؟؟ مثلا کار بقیه کادر درمانی سخت و زیان آور نیست؟ آخه شماها چجور کارشناسی هستین؟ عدالت کجا رفته؟ بخدا انگیزه کار کردن نداریم؟ هر جا که میریم فقط صحبت از پرستاریه. گناه کردیم پرستار نشدیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
کادر اداری چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
کادر اداری به حد کافی اضافه کار دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
ماماها چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
پرستار ها چون نظام دارن به حقشان ميرسن اما بقيه چون ندارن حقشان خورده ميشه......
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۱:۲۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
جناب حریرچی شما که چشمانتان فقط پزشکان رو میبیند چه عجب پرستاران رو هم مورد عنایت خود قرار دادید!!!

واقعا پرستاری کار سختی هست ولی یه سئوال تکلیف مابقی کادر درمان که آنها هم با اکثر ناملایمات درمانی و خطرات بیماریها در تماسند چی میشه؟؟؟؟؟؟
مثل آزمایشگاهیها ، رادیولوژی ، اتاق عمل و هوشبری و.....!
نکند فکر میکنید سایر عزیزن کادر درمانی جهت تفریح و خوش گذرانی به سر شیفت می آیند که آنها را مورد عنایت خود قرار نمیدهید!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
نباید ناراضی باشین و خدارا شکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
کوکب
۱۰:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سایر پرسنل آدم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
بقیه پرسنل بهداشت درمان آدم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۲:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
همکارای عزیز خبر سرکاری بوده اگه فقط تو یه بیمارستان اجرا شده بگید ما هم خوشحال بشیم!چرا انقدر جوگیر هستید؟ما کادر درمانی ها رو آدم حساب نمیکنن که بخاد حق و حقوقمونو بدن
اینجا فقط پزشکا آدمن
۱۲۳۴