نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۱۶:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام خواهشمندم در مورد بیست هزار فرهنگی پیمانی با سابقه 4 سال تدریس که هنوز هم پیمانی باقی ماندند گزارش تهیه کنید. شما رو قسم میدم به امام رضا (ع) از وزیر یک سوالی درمورد فرهنگیان که در ازمون 750 هزار نفری استخدام شده اند و هنوز هم پیمانی باقی ماندند گبپرسید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفا بنویسید که چرا کمیته امداد امام در سطح کشور وقتی برای استخدام نیروهای قراردادی آزمون برگزار میکند زمان گزینش انهایی که باید پارتی داشته باشند همیشه قبول میشوند درخواست میشود مناع انسانی رئیس جمهور و استانداران بر این عملکرد ضعیف امداد نظارت نمایند .
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۱۲:۵۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام
ممنون از برنامه های خوبتون
نمیدونم چرا با این اوضاع که خیلی از جوانهای ما بیکار هستن بازنشسته ها باید برن سرکار و چرا قیمت خودرو پایین نمیاد و چرا خودرو های گاز سوز تو بازار کم شده یا چرا شرکت های سازنده خودرو مثل قدیم 30 روزه خودرو نمیدن یا چرا خودرویی برای نوشتن وجود نداره ویا...
Iran (Islamic Republic of)
قبولی استانداری
۱۱:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید خدمت دستندرکاران محترم 20:30
یکشنبه شب اقای نوبخت در مورد استخدامهای دولتی با بخش گفتگوی ویژه خبری سیما مصاحبه داشتند

۰-ایشون مدعی وجود فقط ۲میلیون بیکار در کشور بودند منبع اصلیشون هم موسسات کاریابی عنوان کردند.
۱- استخدام ما را مهرافرین تلقی کرده و ان را بر خلاف قانون ارزیابی کردند.
۲- اصل رو بر عدم استخدام ما گذاشتند،و تاکید بر چابک سازی دولت و نظام اداری داشتند.
۳- مدعی عدم توانایی دولت در تامین بودجه ما شدند و اب پاکی رو رو دست ما ریختند.
۴-به طور محترمانه ماروتهدید به دادن لایحه به مجلس جهت لغو ازمونها کردند.
۵- درباره یک قسمت از پذیرفته شدگان ازمونها یه روزنه امیدی دادن برای اینده(معلوم نیست)و اون اشخاص کسانی بودن که اولاً تمام مراحل استخدام از ازمون کتبی تا گزینش و بعد ازن(مهم)که صدور کد مستخدمی بود و ۳بار هم تاکید داشتن کسانیکه کد مستخدمیشون صادر شده،وثانیا به شرط داشتن منبع مالی دستگاه استخدام کننده.


مجوز استخدامی استانداری ها مجوز ----- مجوز 4550/ 110/دم میباشد که مربوط به 6 ماه قبل از تصویب مهر افرین است
ماده ۴ قانون مدنی
اشاره دارد،(اثر قانون نسبت به آتیه است و قانون نسبت به ماقبل خود اثری ندارد مگر اینکه در خود قانون مقررات خاصی نسبت به این موضوع اتخاذ شده باشد) حال انکه مصوبه ازمون استخدامی ما خرداد ۹۱ و قبل از ان بوده است و طرح مهر افرین اذر ۹۱…سوال اینجاست مگر می شود خود قانون(مهر افرین اذر۹۱) تصویب شده باشد ولی اثرش(آرمون خرداد۹۱) قبل از وجود خود بوجود آمده باشد؟یا مگر در مصوب نامه مهر افرین نسبت به این موضوع برابر ماده ۴ قانون مدنی مقررات خاصی اتخاذ شده است؟؟

از 20:30 عاجزانه خواهشمندیم این موضوع را به جد پیگیری بفرمایند
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
به آقای نوبخت بگید آزمون استانداری قزوین اصلا جزو مهرآفرین نبوده و مصوبه مجلس بوده و تاریخ ابلاغش قبل از تصویب مهرآفرین بوده وشرایط 3نفر بازنشسته در اون قبل نشر آگهی رعایت شده و کاملا قانونی بوده
ولی متاسفانه ما بلاتکلیفیمم
Iran (Islamic Republic of)
hossin
۰۸:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام.لطفا د مورد استخدامی دسگاه های اجرایی مورخ 26خرداد91 که با مجوز مجلس بوده وقبل از طرح مهر افرین بوده وامتحانش برگزار شده از اقای نوبخت جویا شوید که چرا در بخش خبری شبکه دو این دروغ بزرگ با بی شرمی تمام گفت وباعث ناامیدی 30000نفر در سراسر کشور شد. خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
با التماس پیگیری فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مهندس قبول شده و بیکار فولاد میانه
۰۴:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقای 2030 لطفا فقط به مشکلات شهر های بزرگ نپردازید و بی عدالتی های که در شهر های کوچک مثل میانه رخ می دهد را پیگیری کنید آقا به خاطر خدا به وضعیت 250 نفر قبول شده فولاد میانه که الان سه سال است که منتظرند رسیدگی کنید و از مسئولین جواب بخواهید تا ما هم تکلیفمان را بدانیم ..
Iran (Islamic Republic of)
کارکنان شرکتی
۰۴:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام ما کارکنان شرکتی هستیم در بیمارستانهای همدان به عنوان کمک بهیار یا بیماربر که با ماهی 192 ساعت کارکرد بدون اضافه کاری یا مزایای دیگه دیگر حقوق چهارصد تومان ما چکار کنیم با این وضع گرانی اجاره خانه نه عیدی هیچی فقط به امید تبدیل وضعیت اونم که ؟کی میخواد به داد ما ها برسه بعد چند سال جان کندن خواهش میکنیم پیگیری کنید صدای ما رو به گوش مسعولین برسانید زندگی برایمان سخت شده اخه چرا جوانی ما باید فنا بشه اقای وزیر چرا تا کی میخواین چشماتون رو حقایق ببندید فقط به نفع شرکت شده دیگران به چه قیمت ما باید جوانیمان فدا بشه فقط امیدمان شمایید پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
بدشانس روزگار
۰۴:۱۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
ما در تارخ 13 اسفند 92 اقدام به جداسازی یارانه از خانوادمون کردیم خبر مرگمون ازدواج کردیم بعد که برنامه فاز 2 هدفمندی شروع شد در 21 فروردین حساب ثبت کردیم برای دریافت یارانه-واریز نشد یک ماه رفت به جیب دولت خدمتگذار.
در سایت رفاهی هم واقعیت را اعلام کردیم حقوق وبقیه اطلاعات اعلام شد با موفقیت ثبت نام شدید. اما اس ام اس نیومد ......
امشب باز هم یارانه نریختن به حساب
آخه ما چرا اینقدر بدشانسیم
از کجا این دو ماه رو باید پی گیری کنیم
شما را به خدا پیگیری کنید شما را به خدا پیام من را حذف نکنید
Iran (Islamic Republic of)
lمهدی
۰۴:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
تو را به خدا پیگیری کنید چرا کسی به فکر ما شرکتی ها نیست با ماهی 4تومان چکار کنیم اجاره خانه یا خرج زندگی بدیم ما کارکنان بیمارستان به امید تبدیل وضعیت چرا کسی به فکر ما نیست باید عمرمون بذاریم براب
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۳:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام پی گیری شوید پرا مجری شبکه 3 سیما نجم الدین شریعتی مجری برنامه « سمت خدا استعفا داد چرا بعضی از مسولین با چلوگیری نکردن از ماهواره تیشه به ریشه خانوادهها میزنند و عده ای با مجری دوست داشتنی سمت خدا اینجوری رفتار میکنند مگه شما دین ندارید چرا از امر معروف و نهی از منکر بدتان میاید
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۲۲:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام بیست وسی، آخه من پیام ندادم که فقط تو سایتتون منتشر کنید تو رو خدا یه کاری کنید چرا آموزش و پرورش فقط از دانشگاه فرهنگیان استخدامی داره ؟ الان 4ساله نیرو نگرفته ما تا کی باید بیکار باشیم؟ وقتی 40هزار نفر نیرو میخوان چرا استخدامی ندارن ؟ خواهش میکنم به گوش وزیر برسونید
Iran (Islamic Republic of)
یک غریب بی پارتی
۲۱:۳۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام لطفا پیگیری کنید نقل و انتقالات زوجهای فرهنگی رو ، به خدا فسیل شدیم بیش از 10 سال دور از همسر و خانواده و تو مناطق محروم همه پارتی دارهای بومی منتقل شدند ما موندیم که تو مناطق محروم خدمت کنیم آقای فانی تو رو خدا یک تسهیلاتی برای زوجهای فرهنگی که بچه کوچک دارند و محل کارشون بیش از 200 کیلومتر با هم قاصله داره بذارید با این گرونی بنزین و وضعیت راهها نمیشه که هر روز رفت و آمد کنیم بابا فرسوده شدیم
ذره بین جان تو رو خدااااااااااا شما پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید
میخواستم از آقای فانی تشکر کنم ا اینکه اینقدر به فکر شان و منزلت معلمان هستند!!!!!!!! میگن وزیر نیرو روز زن به نیروهاش 300 تومن هدیه داده ! روز کارگر به کارگران هدیه دادند از آقای فانی بپرسید شما چه کردید آقای فانی؟ ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۱ ۱۶ تير ۱۳۹۳
برو خدا رو شکر کن در بیشتر ادارات از چیزهایی که تو آموزش وپرورش هست وما هم میبینیم خبری نیست.وضعیت آموزش وپرورش از بیشتر ادارات این مملکت بهتره
Iran (Islamic Republic of)
saman
۱۷:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام در خصوص مقایسه حقوق ومزایای فرهنگیان وپاداشهایی که در روز معلم به معلمان داده می شود ومقایسه ا پاداشهایی که به کارمندان سایر ادارات در مناسبتهای مختلف داده می شود ودر خصوص اینکه هیچ ازرش وقدر در این مملکت برای معلم قائل نیستند ومقایسه وضعیت معلمین سایر کشور ها با معلمین ایران عزیز خواهشا اقدامی انجام دهید تا بیش از این ارزش وقدر معلم زیر پای بی عدالتی له نشود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
دست مریزاد
۱۷:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
بالاخره دیشب بعد از هزاران درخواست و خواهش و تقاضای مردم برنامه گفتگوی ویژه خبری مصاحبه ای را با دکتر نوبخت ترتیب داد و وضعیت آزمونهای استخدامی سالهای اخیر را پیگیری کرد.
در ابتدای این گفتگو مجری برنامه (عمدا یا از روی بی تجربگی) بحث را به سمت موضوع اشتغال در کشور کشاند و بیشتر وقت برنامه را هدر داد و آقای نوبخت با یکسری صحبت های کلی و شعار گونه به ارایه چندین آمار پرداخت که هر کدام از آنها به نوبه خود جای بحث دارد.

در دقایق پایانی این برنامه و در لحظاتی که هزاران جوان بلاتکلیف منتظر شنیدن خبرهای جدیدی از زبان آقای سخنگو بودند. بالاخره انتظارها به سر رسید و موضوع اصلی برنامه مطرح شد.
در ابتدای این بحث دکتر نوبخت با زیرکی هرچه بیشتر پذیرفته شدگان استخدامی را به دو دسته تقسیم کرد.گروه اول ناظران کشاورزی و گروه دوم طرح مهرآفرین.

با این تقسیم بندی دکتر نوبخت سعی کرد که آزمون استانداری ها را که چند ماه قبل از تصویب طرح مهر آفرین برگزار شده را زیر سوال برده و اصطلاحا همه را به یک چوب براند.
البته جوانان بلاتکلیف استخدامی با این حربه آقای سخنگو مدت هاست که آشنا هستند و بارها اعلام کرده اند که آزمون ما جزو این طرح نبوده است ولی به خاطر نداشتن انسجام و وحدت رویه در عمل هیچ وقت نتوانسته اند با یکدیگر همصدا شده و سخن خود را به گوش دستگاههای نظارتی برسانند.

صحبت های دکتر نوبخت حرف تازه ای برای جوانان نداشت و قبل از برنامه قابل پیش بینی بود.و طبق معمول شرط استخدام را توانایی دستگاه ها برای پرداخت حقوق اعلام کردند آن هم از راه صرفه جویی در هزینه ها. شرطی که بیشتر به طنز شبیه است تا یک راهکار عملی.این در حالی است که اکثر استانداری ها اعلام کرده اند که با بودجه موجود توانایی بکارگیری افراد را ندارند.

در این میان آن چیزی که تعجب کارشناسان را برمی انگیزد کارشکنی دولت در این مسئله نیست بلکه کوتاهی افراد پذیرفته شده در آزمون است که علیرغم دو سال انتظار برای تعیین تکلیف و پیمودن مراحل دشوار هنوز هم نیدانند که باید از چه طریق وارد عمل شوند.

دیشب وقتی دکتر نوبخت با صراحت اعلام می کرد که ناظران کشاورزی هیچ مشکلی برای استخدام ندارند و دستگاهای مربوطه باید آنها را بکار گیرند و بودجه آن تامیین شده است و این یک قانون است.شاید بسیاری از ناظران کشاورزی به خودشان خسته نباشید میگفتند و این موفقیت را حاصل تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی میدانستند.

اما به راستی چرا بعد از دوسال هنوز بچه های استانداری نتوانسته اند با هم منسجم شوند و اقدامی موثر انجام دهند؟مگر نه اینکه تعدادشان در حدود ۳۰ هزار نفر است؟مگر نه اینکه آزمونشان کاملا قانونی بوده است؟
شاید دلیل این کوتاهی اقدام بعضی افراد است که خود را فردی با نفوذ جلوه میدهند و مدعی رابطه با مسولان هستند و با اخبار کذب و دروغ سعی دارند که به افراد امید واهی بدهند و آنها را از پیگیری منصرف نمایند.
دلیل دیگر این کوتاهی ترس و واهمه بعضی از جوانان برای پیگیری حقوق حقه خود است. آنهایی که فکر میکنند تجمع مقابل مجلس در گزینش آنها تاثیر دارد.شاید استخدام ناظران کشاورزی بهترین مثال برای نقض این مطلب باشد.

بعضی افراد دیگر هم خود را فردی با هوش و ذکاوت تلقی میکنند و بیشتر در فکر تحریک افراد برای اقدام هستند و خود را از این کار معاف میدارند.
به هر حال صحبت های دیشب دکتر نوبخت علاوه بر آنکه نکته مثبتی نداشت حاوی نکات منفی هم بود که با کمی دقت میتوان به آن پی برد.
اول اینکه با چسباندن آرم مهر آفرین به همه آزمونها عملا این آزمون ها را زیر سوال برد و به نوعی دست خود را برای هر اقدامی باز گذاشت.و لغو نکردن آزمون تا این لحظه را نوعی دست و دلبازی دولت حساب کرد که هر لحظه ممکن است ادامه نیابد.

دوم اینکه تکلیف کسانی را که نتوانسته اند همه مراحل استخدام را طی کنند را مشخص کرد.به گفته نوبخت افرادی که در سال گذشته همه مراحل استخدام شامل مصاحبه و گزینش را طی کرده اند و حتی کد مستخدمی هم گرفته باشند میتوانند امیدوار باشند که اگر دستگاه مربوطه بتواند در هزینه های خود صرفه جویی کند ممکن است بکارگیری شوند.

البته شرط دیگری هم وجود دارد و آن اینکه دستگاه مربوطه باید افرادی را بازنشسته کند تا جا برای استخدام فرزندانمان باز شود.

به عبارت ساده تر عده بسیار کثیری از افراد به دلیل طی نکردن همه مراحل استخدام(مصاحبه گزینش سوء پیشینه اخذ کد مستخدمی و …) کنار میروند.عده دیگر به دلیل نداشتن اعتبار از سوی دستگاههای مربوطه که این عده هم تعدادشان کم نیست.عده ای دیگر هم به دلیل اینکه هنوز فردی بازنشسته یا بازخرید نشده کنار میروند.

شایان ذکر است که دلیل سوم به خاطر اطمینان از عدم قبولی حتی یک نفر از افراد است.و این نشان از تدبیر دولت در ارائه یک راهکار صدرصد مطمئن و غیر قابل نفوذ است.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۷:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام وخسته نباشید به 2030 جان خواستم هم به نوعی ازتون تشکر کرده باشم درمورد پیگیری ازمونهای استخدامی و همچنین یک مطلبی را بعنوان اطلاع شما عرض کرده باشم . جناب اقای دکتر دیشب در مورد مهر افرین وناظرین کشاورزی صحبت نمودند که استخدامی استانداریها اصلا ربطی به صحبتهای ایشان نداشت بقول خودشان مهرافرین که لغو شده ولی استخدام استانداریها درسال 91ودرخرداد ماه انجام شده درحالیکه مهر آفرین در 30آذرماه همون سال یعنی 91 تصویب شده پس استخدام استانداریها اصلا وبه هیچ عنوان ربطی به مهر افرین نداردخواهشا از این نکته غفلت نکنید خواستید متن اگهی روبراتون میزارم وقتیکه مهرافرین هنوز 6ماه مونده بود تصویب بشه ما ثبت نام کردیم براازمون استخدامی ومجوزش براساس همان اگهی طبق قانون پنجم برنامه وتوسعه بود لطفا بازم پیگیرباشید تاحصول نتیجه نهایی . موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۹:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
عزیزم ما الان 4 ساله منتظریم سال 89 قانون استخدام مهندسین ناظر تصویب شده سال 90 قاندن دوباره تصویب شده هنوز بجز 301 نفر در کرمانشاه هیچ کس سر کار نرفته
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۰:۴۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
در مورد استخدام یک شبه طرح مهر آفرین آموزش و پرورش پیگیرس فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۲:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام کرمان شهرک صنعتی شماره 2 لج ولجبازی اداره راه با شرکت شهرکها باعت شده که روزانه حدود 500تا600 خودرو مسافت 11کیلومتر به راهشان را اضافه طی کنند تا به محل کارشان برسند که حدود 1تا1.5 ایتر بنزین وگازوییل برای هر خودرو می شود 15 کیلومتر گارد ریل در کنار جاده زده شده و شانه خاکی جاده را گرفته و باعث می شود روزانه ماشینها با گارد ریل برخورد نمایید این صدای چند هزار کارگری است که در این شهرک کار می کنند خواهش می کنم پیگیری نمایید تا دور برگردانی احداث شود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام دربرنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دومورخ 21/2/93آقای نوبخت گفت تمام آزمونهای استخدامی دردولت قبل ازجمله آزمون استانداریها جزءطرح مهرآفرین است این درحالی است که طرح مهرآفرین مصوب آذرماه سال 91است وآزمون استانداریها براساس مجوز 4550/110/دم معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری دراسفندماه سال 90 میباشد وبراساس ماده 4 قانون مدنی اثرقانون نسبت به آتیه است نه گذشته پس تمامی آزمونهای استخدامی استانداریها براساس قانون ورعایت تمامی شرایط لازم برگزارشده وهیچ ربطی به طرح مهرآفرین ندارد تورابه خدا به دادمابرسیدبعدازدوسال انتظار دارن آزمون مارالغومیکنن ومیگن سه نفربازنشست شوندتایک نفرکه تمام شرایط استخدام وگزینش راطی کرده وکداستخدام گرفته بتوانداستخدام شوداین درحالی است که هیچ یک ازقبول شدگان آزمون استانداریها کداستخدام دریافت نکردند.
-
مرتضی
۰۸:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام. شما را به خدا یک فکری برای این افرادی که تو خونه سگ نگهداری می کنند و معتادند و ... بکنید. چکار کنید؟ خوبنون معلومه از مجلس بخواهید که با وضع قانون اونا را جمع کنند.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۲:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام 20:30
کلاردشت(بهشت گمشده ایران) طبیعت بکرش هم داره کلا ساخنمون و ودلا ساخته میشه و هم شهردار لطف میکنه زباله های شهرو میریزه تو جنگل های تکرار نشودنیش خواهش میکنم پیگیری کنید بخدا ما دستمون به جایی بند نیست
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۰۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
شماره تلفن های پیام نورهای استان تهران هیشکی جواب نمی ده.شماره فکس ثبت شده در سایت پیام نور استان تهران شماره تلفن بانک شهره!!!
لطفن پیگیری کنین.
Iran (Islamic Republic of)
مورچه کارگر
۰۹:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با عرض سلام و خسته نباشید وتشکر از روشنگری ها ، احقاق حق ها ، و گزارش گری های بجا و شایسته شما ؛ اینجانب یکی از کارمندان رسمی وزارت بهداشت هستم متاسفانه شاهد تبعیض های نابجا و بیش از حد نرمال دولت بین کارمندان وزارت بهداشت (بخش درمان و اداری )و سایر ارگانهای دولتی همچون دارایی و بویژه دادگستری می باشیم.
-در بخش درمان افزایش حقوق های میلیونی با درصد های بالا برای پزشکان که به عنوان مثال فردی در ماه 2 میلیون تومان دریافتی داشته و به یکباره حقوقش تا 12 میلیون تومان افزایش پیدا کرده که بسته به شغل و سمت متفاوت است.
- باز در بخش درمان افزایش حقوق پرستاران ، کمک بهیار و ... که علاوه بر دریافتیهای مازادی از جمله ( پرکیس ، کارانه و ...) که دارند با افزایش حقوق 60 % آنها روبه رو هستیم ( این درست است که بخش درمان سختی شرایط کار دارد ) اما تبعض تا کجا و تا چه حد
- از طرفی در افزایش حقوق 70 % کارکنان دادگستری اخه مگه یک کارمند معمولی دادگستری چقدر توانمنده و صلاحیت داره که باید بیشتر از یک هیئت علمی دانشگاه ، یک رئیس بخش دولتی و ...... حقوق دریافت کنه
به راستی تبعیض تا کجا و تا چه حد
(((آیا در دولت تدبیر و امید ، امید فقط مخصوص یک سری افراده ، آیا کلید دست این افراده)))

ممنون از لطف شما
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۳۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
با توجه به شعار امسال مبنی بر سل حماسه جهاد اقتصادی و تبلیغات به منظور کاهش مصرف سوخت چطور برای مدیران بعضی از شرکتها با توجه به وجود سرویس برای پرسنل به مدیران و روسا خود هزینه ایاب و ذهاب داده میشود و همچنین پارکینگ در اختیار آنها قرار میگیرد تا از خودروی شخصی استفاده کنند که هم باعث افزایش مصرف سوخت و شلوغی خیابانها میشود و همچنین اینگونه شرکتها شعار کاهش هزینه میدهند در عمل با آن منافات دارد
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا خودروهای با پلاک دولتی در ساعات غیر ادارای و روزهای تعطیل در اختیار گروهی از افراد برای استفاده شخصی قرار می گیرد مگر این جز اموال بیت المال نیست پس چرا از آن استفاده شخصی میشود در گذشته بر روی این خودروها نوشته میشود که استفاده شخصی ممنوع ولی الان این شعار حذف شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام.خواهشا بگید کی وام های بانک ملی آزاد میشه؟الان دو سال تو نوبت وام ازدواجبم ولی هنوز خبری نشد؟همینجوری میخواین جمعیت افزایش پیدا کنه؟چرا وام ازدواج و راحت ب جونها نمیدین؟تورو خدا پیگیری کنید
United States of America
رضا
۱۶:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
همراه اول در طرح 200 میلیونی طی 4 هفته فقط 8 کد قرعه کشی برای من ارسال کرده و لی در پایان ماه برای من 36000 تومان قبض اومده .
مگه هر 1000 تومان کارکرد یه امتیاز نیست ؟
پس یا 26 امتیاز من را خورده یا 26000 تومان قبض زیاد واسه من صادر کرده .
Iran (Islamic Republic of)
کمیجان
۱۵:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام پیرودرخواست قبلی چرا شرکت های باطری سازی قیمت را نمی زنند دوم چرا فروشندگان با طری باطری را به قیمت های دلخواه می فروشند وباطری های فرسوده را رایگان بر می دارند و سرب کیلویی 2000تومان می فروشند فقط در هر باطری 50000هزار تومان در باطری فرسوده از مردم مگیرند تا بماند سود باطری نو چه کسی گفته باید موقع خرید کهنه ان را بدهیم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۱۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید در مورد مشکلات تلفن های ثابت منازل استان زنجان شهرستان خدابنده که همه ی شماره های سه رقمی ازجمله 110و 115و125و112و118 بامشکل برخورد کرده و قادر به تماس با این شماره ها نمی باشیم و حتی شماره 118 هم خراب بوده وامکان دریافت شماره های پلیس اورژانس و آتش نشانی راهم نداریم و چند بار هم به صورت حضوری با خود رئیس اداره مخابرات شهرستان مشکلات شماره های امدادی رامطرح کردیم اما با جواب های چند روز بعد درست می شود مواجه شدیم ومشکلات شماره تلفن ها به همین صورت باقی مانده استو حتی شماره 118 باشش ماه خرابی هنوز درست نشده و باز هم دفعاتی این مشکل درست نشده خواهشمند پیگیری این مشکل را در استان زنجان شهرستان خدابنده و اداره مخابرات باشید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۳۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید درمورد مشکل تلفن های استان زنجان شهرستان خدابنده شهر کرسف میخواستم لطف کنید این مشکل را از طریق خبر2030یاحداقل ازشبکه استان زنجان پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۲:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا آزمون استخدامي استانداريها را پيگير نمي كنيد؟علت چيست؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگیان 89
۱۰:۱۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام بخدا خسته شدیم انقدر با این نماینده ها تماس گرفتیم جواب ندادن خواهشا در مورد تبدیل وضعیت فرهنیگان پیمانی که در ازمون 750 هزار نفری 89 استخدام شده و اکنون 4 سال سابقه تدریس دارند اما هنوز رسمی نشده اند گزارش تهیه کنید خواهش میکنم به حرمت مقام معلم این کا را را انجام دهید.
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۶:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام
تو رو به خدا قسمتون میدم یک گزارش از 30هزار فرهنگی که در بزرگترین آزمون امورش و پرورش89 قبول شده اند و بعد از 4 سال تدریس هنوز پیمانی باقی ماندند تهیه کنید .
بیست و سی عزیز:(به حرمت تمام دبیرای دلسوزت ای کار رو انجام بده لطفا)
Germany
بی نام
۲۳:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدا را شکر که بالا خره یه وزیری فهمید که معلما نون ندارن که بخورن همکاران عزیزم آقای فانی به این دلیل زیر بار حذف هزینه ندان از بیمه طلایی رفت چون فهمیده معلماش معاش خوبی ندارن و بالتبع دندونهاشون هم وقتی زیاد کار نکنن خراب نمیشن!!!!!!!!
Germany
مصطفوی
۲۲:۴۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام. بی زحمت یه گزارش راجع به بیمه طلایی تهیه کنید ما معلما چه گناهی کردیم والا به خدا بیمه طلایی مثل صنعت خودرو انحصاری شده هرسال قیمتش بالاتر میره و خدماتش
هم کمتر. بگید آقای فانی بیمه خودرو با بیمه ایران اوایل تخفیف هم میدادن کارشون که گرفت تخفیف حذف شد بیمه طلایی هم داره به اون سمت میره نزار نفرین معلما دامنتو بگیره ها
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
عذر میخوام میشه از یه عاقل بپرسید چرا باید هنوز دانشگاه آزاد وجود داشته باشه ؟
بعلت
1-نبود شغل برای فارغ التحصیلان
2-گرفتن مبالغ سنگین از خانواده ها و باز خورد آن تحمیل آن مبلغ به چند شغلی شدن در جامعه
3-سطح بسیار پایین اموزش در اکثر شهرستان ها
4-کاهش جمعیت جوان و دزدیدن 4یا 5 سال از عمر مفید کارگر
5-افزایش سن ازدواج ناخودآگاه

6-افزایش مدرک گرایی و ادامه تحصیل برای ارتقا رتبه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی صادقی
۱۰:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۳
گل گفتی علی جون
برای بعضیا منافع هست علی جون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
شرکت حمل و نقل ریلی رجا از طریق سایت modirieat.com برای جذب 50 رییس قطار در اواخر فروردین ثبت نام میکند اما بس از آن دیگر این سایت برای اگاهی از روز ازمون باز نمی شود
بطوری که من یک هفته متوجه شدم 3 روز بس از ثبت نام من آزمون برگزار شد
آیا این آزمونها فقط برای گرفتن هزینه آزمون نیست؟
چرا مبالغ آزمون انقدر بالاست ؟
از 12000 تا 48000 مگر چقد برای استخدام
باید هزینه کرد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام و عرض ادب
آقا به داد ما بچه های دکترا برسین...
معلوم نیست چه خبره!!! سال گذشته تو رشته حسابداری تا رتبه 167 مجاز برای انتخاب رشته دوره روزانه بود امسال با کمال تعجب دیدم تا 99 مجاز بود!!!
کجا داریم میریم
دانشگاهها ظرفیت وزانه را کم و به ظرفیت پردیس اضافه کردن...
بعضی از د انشگاهها هم اصلا دوره شبانه ندارن..
مثل دانشگاه شیراز
یا روزانه یا پردیس
همه چی تو پول خلاصه میشه وبس...
از وام و اینچزا هم که خبری نیست...
سال قبل قرار بوده 20تومن بهشون وام بدن اما ندادن که ندادن....
خواهشاً پیگیری کنید
تکلیف ندارهخایی مثل من چیه که فقط پردیس آوردم...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
باید خوشحال باشی که ظرفیت کم شده ،آدم حسابی اصلاً به نظر شما با داشتن 5 تا استاد تمام در رشته حسابداری که 4 تا تهران هستند و یکی اصفهان چطوری شیراز و اهواز دارن دانشجوی دکتری می گیرن
United States of America
میثم
۱۷:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام خ شهسد بهشتی نبش خ صابونچی حیاط بانک پارسیان را شهرداری تصرف کرد به بهانه فضای سبز اما الان همون ملک رو اجاره داده به نمایشگاه ماشین حتی پیاده رو هم تصرف کردن و تمام ساکینن محل متعجب هستن خواهش میکنم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقا دانشگاه آزادواحد تهران جنوب پارکینگشو بستند دانشجو ها مجبورن توخیابان ها پارک کنند رسیدگی کنید لطفا!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلاملطفا درباره طرح های نیمه کاره شهرآبدانان ازجمله تنهااستخرشهرستان که حدود12سال حالابه بهره برداری نرسیده وهم چنین تنها کانون تربیتی شهرستان که حدود8سال است نیمه کاره است گزارش تهیه کنید .باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
azim
۲۲:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام -لطفا پیگیری نمائید آیا اگر اسم فردی به اشتباه در فرم یارانه ی خانوار های نیازمند یارانه ثبت نشده آیا از یارانه مرحله دوم حذف می شود ؟ خواهشا این مشکل خیلی ها هست ، مشکل من تنها نیست ؟وچرا قابل انتشار نیست ؟لااقل شما که اطلاع دارید بفرمائید زمان دقیق ویرایش فرم ها چه زمانی است ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین زارعی
۲۱:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
من در شرکت نیوپایپ در شهر اصفهان سرمایه گذاری نموده ام ، این شرکت به دلایل زیادی از پرداخت سود و حتی اصل پول ما امتناع می کند ، از خبر هایی که در گوشه و کنا و رسانه ها به گوش میرسه دولت می خواهد 100 میلیارد تومان به این شرکت پرداخت کند تا سرمایه های ما را برگرداند ، خواهشمندم گزارشی بر مبنای این شرکت و بازگرداندن سرمایه های ما تهیه کنین ....
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۲۰:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
میخواستم از آفای وزیر آموزش و پرورش سوال کنم آیا برنامه ای برای استخدام دبیر تربیت بدنی مقاطع فوق لیسانس و بالاتردر سال 93 دارن یا نه
با تشکر از زحماتتون
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسمه تعالی
باسلام:
احتراماً ما به نمایندگی از کل دانش آموزان و دانش پژوهان شرکت کننده در جشنواره ی خوارزمی چندی از مشکلات بزرگ این جشنواره را که یقیناً مشکل بزرگی برای ما و بویژه برای پیشرفت علمی جامعه و ایجاد روحیه ی پژوهش و تحقیق در بین دانش آموزان ایجاد کرده است را به استحضار می رسانیم و از شما خواستاریم با پیگیری این مشکلات از مسئولان در صدد بر طرف نمودن ان ها برایید:
1-طبق قوانین جشنواره ی خوارزمی برگزیدگان در همه ی رشته ها عضو بنیاد ملی نخبگان خواهند شد و می توانند بدون شرکت در کنکور، در رشته ای که در آن برگریده شده اند به ادامه تحصیل بپردازند اما متاسفانه در رشته علوم زیستی و پزشکی ،برگزیدگانی که قصد ادامه تحصیل در رشته هایی که زیر نظر وزارت بهداشت و علوم پزشکی است را دارند حتماً باید کنکور دهند و در صورت پذیرفته شدن در کنکور می توانند به دانشگاه مورد نظر بروند .حال سؤال ما از شما این است چه تفاوتی بین شرکت کنندگان در رشته ی علوم زیستی و پزشکی و دیگران وجود دارد که آنها می توانند بدون کنکور در رشته ی دلخواه خود شرکت کنند اما ما نمی توانیم .مگر نه این است که التجربه فوق العلم پس چرا سالانه تعداد زیادی که در المپیاد زیست شناسی مدال طلا می گیرند می توانند بدون کنکور به دانشگاه در رشته های پزشکی و سایر رشته ها که زیر نظر وزارت بهداشت است بروند اما کسانی که علاوه بر علم آموزی علم خود را به عمل رسانده اند و حتی مشکلاتی را حل کرده اند و باعث پیشرفت جامعه شده اند نمی توانند از سهمیه ی دانشگاه بدون کنکور در رشته هایی چون پزشکی استفاده کنند حال ممکن است پاسخ شما این باشد که رشته های زیر نظر وزارت بعداشت رشته های مهمی هستند و کسانی باید در این رشته ها شرکت کنند که توانایی علمی بالایی داشته باشند و گرنه سلامت اجتماع به خطر می افتد مگر نه این است که کسی که ماه ها وقت خود را برای پژوهش و مطالعه گذاشته و دارای روحیه ی کنجکاوی و تحقیق است و توانایی و شایستگی خود را با برگزیده شدن در جشنواره ی خوارزمی به نمایش گذاشته توانایی این را دارد که در این گونه رشته ها شرکت کند و مگر نه این است که کسی که در این رشته ها پذیرفته می شود باید هرچند سال امتحاناتی چون علوم پایه،رزیدنتی و غیره را پشت سر بگذارد و شایستگی خود را نشان دهد. پس این نگرانی ها برای چیست یا حداقل برای اطمینان بیشتر نیز می توان شرط نمره ی زیست شناسی نهایی بالا را برای ان ها گذاشت.و سؤال دیگر ما این است که کسانی که دوران طلایی زندگی خود را یعنی دوران قبل از کنکور را به مطالعه و پژوهش پرداخته و برگزیده شده اند آیا اگر ما امکان شرکت بدون کنکور را در رشته های زیر نظر وزارت بهداشت را به آنها ندهیم آیا این روحیه ی پژوهش دیگر دانش آموزان را ضعیف نمی کند؟و این سوال را برای آنها بوجود نمی اورد
که چرا من باید در زمینه ی علوم زیستی و پزشکی پژوهش کنم و در دوران طلایی عمر خود به تحقیق بپردازم و مشکلات جامعه را حل کنم اما این فرصت را نخواهم داشت که مانند سایر پژوهشگران در دانشگاه بهتری پذیرفته شوم و حتی این امکان برایم وجود داشته باشد که در رشته ی مورد نظر خود نیز پذیرفته نشوم،این سؤال هایی است که در ذهن کسانی که می خواهند در رشته ی علوم زیستی و پزشکی طرحی ارائه دهند بوجود می آید و حتی چندین بار توسط استاد راهنماها و همچنین اعضای پژوهشراها به دانش آموزان رشته ی تجربی تذکر داده می شود و این یقیقاً انگیزه و روحیه ی آنها را به شدت کاهش می دهد.
2-همانطور که می دانید هدف جشنواره ی خوارزمی تحقیق، پژوهش و ایجاد روحیه ی کنجکاوی و پژوهشی در بین دانش آموزان است اما در این جشنواره امکان ارائه ی چند طرح به طور همزمان وجود ندارد و اگر کسی چند طرح ارائه دهد فقط یکی از آنها امکان برگزیده شدن را دارد و می تواند به مرحله ی نهایی راه یابد حال سؤال من این است که اگر کسی مثلاً 4 یا 5 طرح دارد و در سال سوم دبیرستان است و عملاً سال آخری است که می تواند طرح ارائه دهد ایا باید بقیه ی طرح های خود را که ممکن است مشکلاتی را برطرف کنند و راهگشا باشند رها کرده و فقط یکی از آنها را برای جشنواره ی خوارزمی که مکانی برای ارائه ی طرح ها است بفرستد و ایا این با اهداف جشنواره که تحقیق و پژوهش و گسترش این امر همخوانی دارد!!!
3-طبق قوانین جشنواره ی خوارزمی برگزیدگان در هر رشته فقط می توانند در همان رشته از سهمیه ی شرکت بدون کنکور در دانشگاه استفاده کرده و نمی توانند در سایر رشته ها از این سهمیه استفاده کنند حال سؤال ما این است که اگر کسی در رشته تجربی تحصیل می کند، طرحی در زمینه ی مکانیکی دارد و این طرح بسیار کارگشا و مفید است باید با چه هدفی در جشنواره شرکت کندو دوران طلایی زندگی خود را در راهی صرف کند که ممکن است او را از هدف اصلی خود یعنی رشته های تجربی و دانشگاهای خوب باز دارد.مثلا خود من که در سال سوم دبیرستان و رشته تجربی هستم چندین طرح در زمینه های مختلف نظیر مکانیک، کامپیوتر و هوافضا داشتم اما طبق نظر استاد راهنما آنها راکنار گذاشته ودر این دوران قبل از امتحانات نهایی به آنها نپرداختم فقط چون آنها با رشته ی تحصیلی من متفاوت بودند.شاید هدف جشنواره خوارزمی ایجاد چنین فضایی نبوده اما تصویب چنین قوانینی، باعث بوجود آمدن فضایی می شود که حتی دست اندرکاران جشنواره به خاطر آینده ی دانش آموزان آن ها را به ارائه نکردن طرح و تحقیق و پژوهش نکردن تشویق می کنند.
4-زمان بندی جشنواره ی خوارزمی به سبکی هست که اگر دانش آموزی در سال پیش دانشگاهی طرحی ارائه کند چون زمان اعلام برگزیدگان بعداز کنکور و انتخاب رشته ی دانشگاهی است عملاً ارائه ی این طرح برای او منفعتی ندارد و ممکن است آینده ی تحصیلی اورا به خطر بیندازد به همین سبب است که اکثر کارکنان پژوهشسراها سال سوم دبیرستان را سال آخر برای ارائه ی طرح می دانند و به بزرگترها توصیه ی ارائه ی طرح نمی کنند و این یقیناً روحیه ی پژوهشی را در بین دانش آموزان و بویژه دانش آموزان سال سوم و پیش دانشگاهی کاهش می دهد و حتی از بین می رود. ولی اگر زمان بندی جشنواره به گونه ای بود که با کنکور تداخل نداشت و نتایج قبل از کنکور اعلام می شد و یا قانونی وضع می شد که اگر کسی بعد از انتخاب رشته ی دانشگاهی در جشنواره برگزیده شود امکان شرکت در دانشگاه مورد نظر را دارد این مشکل برطرف می شد.
و من الله التوفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام در این طرح تحول نظام سلامت که برای راحت شدن کاره بیماران برای گرفتن دارو اجرا شده است .میخواستم بدونم که هر درمانگاه و مطبی میتونه سر خود دارو بیاره بفروشه ؟
درمانگاه شبانه روزی هست که طبقه بالای ان هم دارو خانه میباشد و صاحب هر دوی این دو یک شخص میباشد . دارو خانه مجوز شیفت شب ندارد . اما ساعت 9:30 به بعد که داروخانه تعطیل میشود در قسمتی از همان درمانگاه دارو میفروشند .
مشکل اینجاس که کسی در درمانگاه ساعت 9:30 به بعد دارو میفروشد اصلا هیچ سر رشته ای از پزشکی ندارد و خوده فرد هم نسخه میپیچه هم وارد سیستم میکند هم دارو را تحویل میدهد و هیچ گونه نظارتی بر روی تحویل دارو نیست .
به معاونت غذا و دارو گزارش داده شد اما گفتند که چون کاره مردم در شب راه میوفته مشکل نداره .اگر مشکل نداره که چرا مجوز شیفت به دارو خانش نمیدن ؟
حالا اگر دارویی اشتباه به مریض داده بشه چه کسی جواب میده ؟
نکته ی بعدی اینکه برای اینکه هم فروش دارو بیشتر شود و هم کار کرد تزریقات بیشتر شود از پزشک ها خواستند که برای اکثر مریض ها سرم تجویز بشود .
اگر نیاز به ادرس این مرکز درمانی بود , میتوانم ادرسش را در اختیارتان قرار دهم تا از نزدیک ببینید
United States of America
محمد
۰۷:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید.لطفا مورد خرید و فروش مسکن مهر را بررسی کنید چرا کنترلی روی قیمت دولت نداره چرا یک مسکن مهر باید یه شبه به قیمت صد میلیون برسه.همه ما از کیفیت مسکن مهر که خبر داریم .خواهشمندم پیگیری کنید.
United States of America
محمد
۰۷:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید.من مبخواستم در مورد نیروهای قرار داد مستقیم مدت موقت پیگیری کنید مخصوصا وزارت نفت.تکلیف ما چیه چرا به حق و حقوق ما رسیدگی نمیشه.از شما خواهش میکنم رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۲۱:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
باعرض سلام وخسته نباشید
دی ماه92 مصاحبه ای تحت عنوان تامین اجتماعی پس از24سال کارسخت وزیان اور ازکارگران دل نمیکندوپخش مجدد دربرنامه اخرسال ذربین با عنوان خسته نباشید ویژه به تامین اجتماعی که بعدازگوشزد ذربین بازهم گوششان بدهکارنبود وپنج ماه دوندگی فقط یک نفرازما موفق شد وبما گفتند چون درسیستم ما احکام شما ناقص درج شده پس شما نمی توانید بازنشسته شوید خواستیم بدانیم گناه ما چیست که 24سال درکارزیان اور ان هم دارو سازی کارکردیم.
درضمن شما هم قول داده بودید اگر تامین اجتماعی بخاطر مصاحبه نقره داغمان کرد حمایتمان بکنید مطمئن باشید بخاطر مصاحبه این بلا سرمان امد.
Iran (Islamic Republic of)
sehre
۲۰:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
نتایج ارشد چرا اینقدر دیر اعلام میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد رضا
۱۹:۱۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام حدود 2 سال هست باشگاه فوتسال در محله ما ساخته شده هنگام بارش نزورات اسمانی شبیه استخر می شود داخل سالن مشکل از سقف هست که پیمانکار کم کاری کرده به پیمانکار متخلف برخورد نشده هیچ .بلکه هنوز نتوانسته که سقف سالن را درست کند البته مشکلات زیادی دیگر هم دارد شکایت هم کردیم اما فایده ای نداشته تو رو خدا پی گیر شوید ادرس سالن اصفهان جاده اصفهان نایین محله گورت (gavart)
Iran (Islamic Republic of)
یک هم وطن
۱۶:۳۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام وعرض خسته نباشید می خواهم یک گلایی از این همه بی عدالتی بکنم بنده راننده اداره اب وفضلاب هستم اوایل سال به من گفتند که باید ماشینت را عوض کنی ویک ماشین مدل بالا بخرید من هم با هزار قرض وبدهی ماشینم وعوض کردم وقتی مدارک رو بردم از سازمان گفتن که امسال حقوقتان کمتر از سال قبل است حالا خود دانید اگر مایلید کار کنید حالا من ماندهام با این همه بدهی لطفا" من را راهنمای کنید
Iran (Islamic Republic of)
قبول شده آزمون استخدامی استانداری
۱۶:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
ما چه گناهی داریم که افتادیم توی این بازی سیاسی آقایان!آقای عسکری آزاد میگه استخدامیها شروع شده از طرف دیگه آقای نوبخت میگه بودجه نیست تا کی میخان ما رو سرکار بذارن بخدا افسرده شدم نامزدم میخاد طلاق بگیره ای خدا دردم رو به کی بگم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
اگر بودجه نیست پس چطور در برخی از مناطق با بند پ بعضی ها که کمهم نیستند در بدو ورود با عنوان نیروی خدمت گذار استخدام پیمانی آموزش و پرورش شدند
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۴۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
در خصوص اینکه در هر معامله ملکی که توسط بنگاه انجام میشود نیاز به کد رهگیری می باشد و دلیل استفاده از کد رهگیری چی می باشد و چرا بعضی از بنگاهها از دادن کد رهگیری در بعضی از قراردادها امتناع می کنند و مرجع رسیدگی به این تخلف بنگاهها کجا می باشد و چرا بنگاهها وجود دارند که بدون مجوز اتحادیه فعالیت می کنند و اتحادیه صنف املاک نظارتی بر روی این گونه مسایل ندارد
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۳۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا بانک های خصوصی از افراد بازنشسته در بانکها برای پستهای مختلف استفاده می کنند در این شرایط بیکاری کشور که جوانها بیکار هستند درست می باشد افراد بازنشسته دعوت به کار بشوند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا در این شرایط بانک مرکزی به آنها کمک می کند؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۲۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام-استخدام 250نفر درشرکت فولاد میانه باواگذاری به بخش خصوصی لغو میشه
وبعد دوسال منتظر بودن تکلیف ما معلوم نیست آخه چرا مارو بلاتکلیف گذاشند ماکه تامرحله مصاحبه تخصصی وعقیدتی رفته بودیم -به خدا دیگه نمیدونیم دردمونو به کی بگیم-توروخدا پیگیری کنین-شهرستان میانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید اگر امکان دارد پیگیر جمعیت افغان ها در ایران باشید که بیش از حد رشد بی رویه دارد و فکر کنم تا چند سال آینده بجای اینکه جمعیت ایران 2 برابر شود افغان ها دوبرابر شوند و بگویند کشور مال ماست در کوچه های ایران اینقدر که بچه های افغانی می بینیم بچه های ایرانی نمی بینیم خواهشا پیگیری نمایید این یک خطر ملی است
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۰۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
قیمت شیرخشک nutramigen که برای مصرف کودکان مبتلا به آلرژی تجویز می شود و فقط در داروخانه های هلال احمر فروخته می شود در سال جدید از 6000 تومان به 21000 تومان افزایش پیدا کرده. علت چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۰۹:۱۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید من و تعدادی از همکاران از کارمندان قراردادی تمام وقت و پاره وقت و خرید خدمت کمیته امداد هستیم و تا کنون در خصوص وضعیت تبدیل مان صحبتی نشده از طرفی آن قدر تبعیض بین نیروی قراردادی و رسمی و جود دارد که از عرش تا فرش است همه کارها بر عهده نیروی قراردادی است ، در صورت مخالفت تهدید به لغو قرارداد می شویم ، مبلغ قرارداد بسیار نا چیز است در سال 93 ، 6290000 تومان قرارداد بستیم این درحالی است که نیروی رسمی علاوه بر مزایای دیگر حتی هدیه روز زن برای مردان ، پاداش پایان سال ، انواع و اقسام تشویقی به صورت کارت هدیه و دریافت سبد کالا و ... از حقوق بالای 3 میلیون بهره مند هستند ولی ما که زن هستیم تا کنون هدیه روز زن خود را که کارت هدیه به مبلغ 240000 تومان است را دریافت نکردیم ولی همکاران رسمی مرد همان روز زن هدیه خود را دریافت کردند ! درد ما از این هم بدتر است در خصوص مرخصی زایمان نیروی قراردادی کمتر از دوماه و در خیلی از موارد کمتر از یک ماه به مرخصی زایمان رفته اند ولی یک خانم رسمی از 6 ماه مرخصی زایمان با حقوق استفاده می کنه مانده ایم که زایمان رسمی با زایمان قراردادی هم فرق داره اصلا کارمند زن قراردادی آدم به حساب نمی آید چه برسد به زن بودن ! تازه آقایون رسمی در صورتی که همسران شان زایمان کنند از یک ماه مرخصی تشویقی با حقوق بهره مند می شوند خواهش می کنم پیگیر وضعیت شرایط کاری ما زنان شاغل قراردادی در کمیته امداد باشید به طبع چنان چه شرایط اقتصادی و وضعیت مالی خوبی داشتیم قید کار در بیرون از منزل را می زدیم ولی با توجه به وضعیت مالی ضعیف و تحصیلات لیسانس و بالاتر و شایستگی های زیادی که نسبت به کارمندان رسمی داریم دچار فرسودگی جسمی و روحی شده ایم این را به گوش خانم معاون رئیس جمهور در امور زنان هم برسانید که بدانند شرایط در بسیاری از استانها بدتر از این هم برای زنان شاغل وجود دارد .
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۰۹:۵۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
بله نمونه این ریخت وپاشها در بسیاری از شهرا در کمیته امداد وجود دارد مردم با هزار نیت خیر به کمیته کمک میکنند تا به نیازمندان واقعی کمک شود ولی بساری از این پولها در جاهای دیگر خرج میشود هدیه روز زن 240000 تومان با با انصافم خوب چیزیه ادم مستمند مستحق از کار افتاده پیر بدون هیچ منبع در امد ی که مستمری ماهانش از همین کمیته امداد 70000هست . من که خودم دیگه کمک هام رو به صندوق کمیته نمیریزم به جاها وکسایی معتبر میدم .ذربین جان اگه نان به نرخ روز خور نیستی هم منتشر کن وهم حتما یه گزارش مفصل تهیه کن . خدا همراهت
Iran (Islamic Republic of)
اکبر توکلی
۱۹:۲۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفا در مورد پروژه مسکن مهر غدیر شهرک مهاجران اراک که در مورخه 1388/12/2 تفاهم نام و قرار داد پیش فروش آن به امضای طرفین رسیده وقرار بوده در تاریخ 1391/11/22 تحویل داده شود و یکبار مشمول افزایش قیمت شده و دوباره سازنده آن قرارگاه خاتم الاوصیاء در اسفند سال 92 طلب افزایش قیمت را کرده گزارش تهیه فرمایید لازم به ذکر است قرار داد پیش فروش با قیمت تعیین شده از تاریخ 91/7/11 در دست متقاضیان موجود میباشد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام . از سال گذشته زمینی به مساحت بیش از 70000 هزار متر مربع واقع در خیابان آیت الله کاشانی که بخشی از شهرک فرهنگیان بود و به شهرداری واگذار شده بود تا در آن پارک احداث کند به قرارگاه خاتم داده شده و آنان در حال احداث پروژه ایی عظیم هستند . این در حالیست که تمامی این شهرک سالها است از نداشتن سند رنج می برد . ولی این پروژه هر شب خواب را از ما اهالی گرفته و اصلا نمی دانیم که قرار است در آن چه پروژه ایی احداث شود. لطفا از شهرداری پیگیری کنید .
Iran (Islamic Republic of)
یاور از کاشمر
۱۵:۱۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
در مورد تعاونی های مسکن مهر کاشمر خصوصا مسکن بسیجیان گزارشی تهیه کنید
ما اعضا خسته شدیم دیگه هیچ کس به حرف ما نمی کند ظاهرا تمام مسئولین شهرستان با این تعاونی دستشان تویک کاسه است که فکری برنمی دارند
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۴:۳۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام چرا وزارت کار هیچ مجازات و جریمه ای برای کارفرمایانی که از بیکاری و نبودن شغل برای جوانان سو استفاده میکنن و قرار داد سفید جلوی کارمند میگذارند تا امضا کنند و در پایان قرار داد فرم سفید سنوات و عیدی و پاداش را در اختیار کارمند قرار میدهد تا امضا کند نمیکند . لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۳:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام هفتمین پیام .دانشگاه علمی کاربردی دادگستری واحد فارس شیراز چندمین ترم متوالی است که شهریه واحدهای عملی که اتفاقا از واحدهای نظری هم گرانتر است از دانشجویان دریافت میکند اما دریغ از چند دقیقه کلاس یا کارگاه عملی .خوشحال میشم رسیدگی کنید.ممنون:
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
مالیات مسکن مهر مگه 300 هزار تومان اعلام نشده؟
پس چرا تعاونی مسکن مهر فرهنگیان اندیمشک تهدید کرده اگه یک ملیون و هشتصد هزار تومان واسه مالیات به حساب شرکت نریزید سند بهتون نمیدم؟
لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۵۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام و خسته نباشید . 15 ساله قرارداد مشخص جهاد کشاورزی هستم وهنوز هیچ تصمیمی نگرفته اند که تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی انجام بشه .خواهشمندم نسبت به تبدیل وضعیت قراردادیها به پیمانی رو پیگیر باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام 20:30 عزیز سری به بطری فروشی بزنید شرکت ها قیمت نمیزنند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی درستی
۰۹:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
حقیر سال 92 جزء جوان برتر أستان ألبرز شدم، أما بیشتر از پنجاه هزار تومن هدیه از وزارت ورزش و جوانان نگرفتم، در حالی که هفته پیش در روز جهانی کارگر به هر نفر یک پراید هدیه دادند. می خواستم بگم اینطوری به فکر جوونامون هستند. با تشکر،0919806
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام
با توجه به گذشت بيش از 2 ماه از زمان صدور بخشنامه افزايش حقوقي سال 93 نيروهاي رسمي و پيماني در وزارت بهداشت تاكنون نسبت به افزايش حقوق كاركنان قراردادي اقدامي انجام نشده . خواهشمند است از مسئولين وزارت بهداشت سوال كنيد آيا نيروهاي قراردادي خانواده و خرج ندارن ؟ همچنان بايد با مبالغ سال قبل حقوق دريافت كنيم در صورتي كه همه اجناس به تناسب حقوق كاركنان رفته بالا
Iran (Islamic Republic of)
سجاد کرمی
۰۸:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام
میخواستم از وزیر آموزش و پرورش تشکر کنم بخاطر هدیه روز معلمی که به تمامی معلمان مظلوم و زحمت کش دادند و به دوبرابر کردن هزینه بیمه طلایی اکتفا نکرده و هزینه های عینک و دندانپزشکی را نیز حذف کردند.
با اینکار واقعا امنیت شغلی معلم را نابود کردند و معلمان را بیش از پیش بی انگیزه تر...
لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۵۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام لطفا در خصوص مسکن مهر اندیشه پروژه 320واحدی وهاب ابنیه گزارش تهیه کنید که چرا به کندی کار پیش میرود با توجه به این که قرار بود این پروژه در بهمن ماه سال 91 افتتاح شود ولی تا به حال هنوز هم کامل نشده و برای 320 واحد فقط با 100کارگر کار پیش میرود که این منطقی نیست و از شرکت عمران که پیگیری میکنیم میگویند مشکل مالی نداریم ولی پس چرا این پروژه پیش نمیرود با توجه به این که ما در زمان عقد قرارداد این پروژه 17میلیون تومان با شرکت عمران و پیمانکار بستیم ولی الان میگویند 40میلیون تومان باید بدهی.من و دیگر اعضاءاین پروژه مستاجر بوده و واقعا زندگی برایمان با این کرایه های گزافی که در منطقه هست خیلی سخت شده است
متشکرم
Ireland
سامان
۰۷:۲۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید محض رضای خدا یه خرده به وضعیت معلمان هم توجه داشته باشید خیلی شان ومنزلت معلم نادیده گرفته میشه در ایام هفته معلم هستیم اما دریغ از یک حرکت وپاداش برای دلگرمی معلمان میتونید مقایسه کنید با پاداشهای کارکنان دادگستری بانگ دارایی اداره زندانها وووووو
Iran (Islamic Republic of)
کارمند اداره ثبت اسناد استان تهران
۰۶:۵۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام ما کارمندان ادارات ثبت اسناد استان تهران تا امروز که 16 روز از اردیبهشت ماه گذشته هنوز حقوق فروردین ماه را نگرفته ایم در حالیکه مدیران و کارکنان ستادی سازمان ثبت پاداشهای چند میلیونی گرفتند به خاطر مسایل امنیتی نمیتوانیم تلفن بگذاریم اگر راست میگویید و پیگیر حق هستید حضوری گزارش تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
کارمند بانک اینده
۲۲:۵۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و احترام
من به عنوان نماینده بیشتر از دو هزار نفر از کارمندان بانک ادغامی آینده از شما درخواست پیگیری مطالب ذیل را مینمایم.
اگر اطلاع داشته باشید در اواخر سال 91 موسسات مالی و اعتباری صالحین و آتی و بانک تات با یکدیگر ادغام و تبدیل به بانک آینده شدند.در پی روند ادغام مدیریت دو موسسه صالحین و آتی کلیه سهام شرکا را به مدیران تات واگذار و قدرت کاملا به بانک تات سابق منتقل شد.حال پس از یکسال باا فشار مستقیم بانک مرکزی مبنی بر کاهش تعداد شعب در سطح کشور از نزدیک حدود 700 شعبه به 165 شعبه در سطح کشور بدون توجه به ریزش شدید نیرو و بیکار شدن حداقل 2000 نفر در کل کشور بانک آینده ادغام به اجرای دستور ابلاغی کرده است که تا دو ماه آینده به طور کامل اجرا میشود.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا امیدیان نیا
۲۱:۳۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام در خبر 2030 روز یکشنبه مورخ 93/2/15 مسئول بنیاد شهید در خصوص اعلام شهادت جانبازان اعلام نمودمدارک بزشکی و گزراش واحد مسئول ملاک عمل میباشد ولی پدر اینجانب که بنا به نظر بزشکی قانونی بدلیل شدت جراهات قدیمی ناشی از جسم خارجی در سر(ترکش)دار فانی را وداع گفتند از نظر پزشک بنیاد تهران بدون روئیت متوفی علت فوت سکته قلبی اعلام گردید لازم بذکر است در صورت نیاز کلیه مدارک جراهت ناشی از برخورد ترکش خمپاره به سر(که 3عدد ان در مغر نفوذ کرده و منجر به عدم کارکرد بخشی ازبدن شده بود)و مدارک جراهت گوش و دست که همگی بدلیل برخود و باقی ماندن ترکش در بدن بود جهت ارائه موجود میباشد.
در پایان اعلام میدارد درصد انبازی پدر بزرگوار اینجانب 50 و بعد ار فوت 4 درصد افزیش یافت و این در حالیست که پس از برگزاری کمیسیون پزشکی در بنیاد مقررشده بود درصد ایشان به 70 افزایش پیدا نماید که پس از فوت رای کمیسیون کان لم یکن کردد
از حسن توجه و پیگیری شما کمال تشکر خود را اعلام میدارد
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۱:۳۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
لطفا شماره تماس ارسال بفرماييد
متشكرم
Iran (Islamic Republic of)
گرگانی
۲۱:۰۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
چرا مخابرات استان گلستان اینترنت نامحدود نمیدن قیمت هارو هم بالا بردن
مثلا اینترنت 512سه ماهه 5گیگ 50هزار تومن
درصورتی که تا چندوقت پیش اینترنت نامحدود512سه ماهه75هزارتومن بود
برای ما که واسه کار و درس رشته معماری بااینترنت زیاد کارمیکنیم خیلی سخت شده
این وضعیت برای همه ی استان هاست یا فقط اینجا اینطوریه؟!
لطفا پیگیری کنید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
اسد برزگر
۲۰:۳۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
شما را به خدا از این حقوق های کارگران شاغل در شرکت های خصوصی پیمانکاری گزارش تهیه کنید که ما به حداقل حقوق کار میکنیم و چهار ماه هست که حقوق نگرفتیم.شاغل در پروژه مترو خط 1 تبریز (پیمانکار شرکت الموت)
Iran (Islamic Republic of)
اسد برزگر
۲۰:۲۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام بالاخره تکلیف مرخصی زایمان که 9 ماه است چه میشود
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۸:۵۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
یک هفته هست اینترنت پر سرعت 2020در اصفهان دچار مشکل شده متاسفانه کسی مشکل ما را حل نکرده تو رو خدا پی گیر شوید
-
محمد
۱۲:۰۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفا پیگیر استخدامی وزارت نفت بشید
الان یک سال میگذره ولی هیچ خبری نیست هیچکدوم از مسولان وزارت نفت هم جوابگو نیستن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا موتور های سنگین آزاد نیستند ؟ چرا با این همه گواهینامه و جوانان با استعداد رشته موتور سواری و ماشین های مسابقه کم رنگ هستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۲۱:۳۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
لطفا از تبدیل وضعیت فرهنگیان پیمانی(ازمون89) که بعد از 4 سال سابقه کار هنوز به رسمی تبدیل نشده اند گزارش تهیه کنید ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام

رسانه های محترم: ما گروهی از فرهنگیان آموزش وپرورش دردی از ناعدالتی در سینه داریم که از شما استدعا داریم وضعیت ما را پیگیری نمایید . ما بیست هزار معلم پیمانی آموزش وپرورش هستیم که در سال 89 در بزرگترین آزمون استخدامی تاریخ آموزش وپرورش ودر رقابت با 750هزار نفر شرکت کننده پذیرفته وطی مراحل سخت استخدام شده ایم والان دارای 4سال سابقه هستیم . واین در حالی است که در بهمن 1391ودر زمان وزارت آقای حاج بابایی بخشنامه ای مبنی بر تبدیل وضعیت معلمان پیمانی 89 به رسمی آزمایشی صادر وبه سراسر کشور ارسال شد و کارگزینی های استان ها ومناطق مدارک را ازما گرفتند وقرار شد از تاریخ1392/7/1 احکام تبدیل وضعیت ما صادر شود اما با تغییراتی که در وزارت انجام شد و آقای فانی متصدی وزارت شدند بخشنامه ی ما را لغو کردند واین امر در حالی اتفاق افتاد که در برخی مناطق واستان ها از جمله یزد احکام صادر شد وهمکارانمان تبدیل وضعیت شدند ولی در بقیه ی کشور ما بلا تکلیف ماندیم . در آستانه ی هفته ی بزرگداشت مقام معلم تمام رسانه ها را قسم می دهیم این ناعدالتی اتفاق افتاده در حق معلمان پیمانی 89 را پیگیری نمایند وحداقل وزیر جواب این کار خود را بدهد تا مرهمی باشد بر روح رنج دیده ی این جوانان فرهنگی. با تشکر

20000معلم پیمانی 89
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
برو خدا پدر مادرتو بيامرزه ما كه نيروي قراردادي بيشتر از پدر شما سابقه خدمت داريم خدا خدا ميكنيم دوباره دولت مارو به شركت واگزار نكنه اونوقت تو واسه چي گريه ميكني؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا کاظم نژاد
۲۱:۰۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام
لطفا راجع به تالارهاي عروسي گزارش تهيه کنيد.موقع قرارداد بستن مواردي را مجبور ميکنن قبول کنيم که قانوني نيست.به عنوان مثال اتفاقاتي براي خودم افتاده را خدمتتون عرض ميکنم.چندين تالار رفتم تا براي پنج شنبه يا جمعه تالار بگيرم.همه شون گفتن اگر چهارشنبه,پنج شنبه يا جمعه بخواهيد بايد غذايي که ما ميگيم را بايد انتخاب کنيد که غذاي پيشنهادي آنها با غذايي که عرفه مثلا جوجه کباب تفاوت قيمتي هشت تا ده هزارتومان به ازاي هر نفر دارد.مورد بعدي مثلا نورپردازي,آتش بازي,گل آرايي و...مجبورميکنن انتخاب کني.الان هم که شش ماه از تاريخ قرارداد بستنم ميگذره و رفتم براي تسويه حساب بهم گفتن بايد ٩٠٠هزارتومان بيشتربدم.چون همه چي گران شده.
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۵:۴۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
ما اهالی خیابان میرداماد گلدشت شرقی واقع در شهر خرم آباد فاقد سطل زباله وتلفن همگانی هستیم و کوچه های ما خاکی است وآسفالت نمیکنند ومسوولان پیگیری نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۵۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیابان میرداماد گلدشت شرقی دارای بیش از500 خانوار میباشد که فاقد سطل زباله و تلفن همگانی است و هرچه پیگیری کرده ایم مسوولان جوابگو نیستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن
۱۴:۳۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام قیمت اوراق مشارکت ساخت مسکن در بورس در دو هفته اخیر بر خلاف سایر شاخص های بورس که همه نزولی هستند به یکباره هر سهم از 60 هزار تومان به 90 هزار تومان رسیده و این در حالی است که با وجود این افزایش بی سابقه عملا وام مسکن به 28 میلیون کاهش یافته زیرا برای هر طبقه مسکونی 70 سهم لازم است که با این وضعیت حدود 7 میلیون از وام 35 میلیونی از دست می رود و این کاملاً به اقشار کم در آمد که چشم به این وام برای خانه دار شدن دوخته بودند و سرمایه گذاری کرده بودند ضربه مهلکی است خواهشاً علت صعود بی سابقه این اوراق در بورس را که به گفته خود کارکنان بورس به علت عدم ارائه سهام از طرف بانک مسکن است پی گیری کنید تا مردم بیش از این متضرر نشوند . با تشکر از شما دوستان عزیز
Iran (Islamic Republic of)
اپراتور 121
۱۲:۳۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام .وزیر نیرو تو سایتشون دستور داده بودن به مناسبت روز مادر به همه کارکنان بدون توجه به نوع قراردادشون 300 هزار تومان هدیه روز مادر بدن-ولی متاسفانه در شرکت توزیع برق اذربایجان شرقی به همه نیروها این هدیه رو دادن به غیر از اپراتورهای 121-که جمعا 72 نفر میباشند-لطفا پیگیری کنید این وسط 300 هزار تومان اینها کجا رفته که هیچ کس خبر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
خب معلومه-جیب مدیر عامل محترم
Iran (Islamic Republic of)
يوسف هيبتيان
۱۳:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام ، از چهارمحال و بختياري مزاحم شدم ، در منطقه سامان از توابع اين استان كه يك منطقه باغداري مي باشد از طرف اداره راه اقدام به احداث يك جاده ازبين حدود 5000 هكتار باغ شده كه هم اكنون نيز در حال انجام و احداث مي باشند و به نظر من از بين بردن اين تعداد درخت چند ساله ، يك فاجعه زيست محيطي در حد يك جنايت مي باشد. تعدادي عكس از تخريب اين باغات موجود است كه در صورت نياز ارسال مي گردد . در چند روز گذشته با باغداران معترض نيز برخورد شديد شده است لذاخواهشمندم در صورت امكان اين مورد را پيگيري و نسبت به تهيه خبر اقدام نماييد. با تشكر
Germany
مجید
۱۳:۰۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام میخواستم در مورد شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه گزارشی پخش کنید اکثر سهامداران این شرکت ضرر زیادی کردن با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۲:۲۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام. خواهشمندم موضوع عدم تحویل مسکن مهر 11 شهرری قوچ حصار را که از سال 1386 ثبت نام کردیم وتا کنون تحویل نداده اند(بیش از 500 نفر عضو دارد). خواهشمندم به دفتر بنیاد تعاون مسکن شهر ری واقع در خیابان 24 متری سر بزنید. ببینید 7 سال است که چگونه جواب بی ربط برای عدم تحویل این مسکن به ما مستضعفان می دهند. شما را به جان امام زمان قسمتون می دم پیگیری کند. این بار چندم هستش که ایمیل زدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
روز چهارشنبه در 20:30 از پلی کلینیک قدس تامین اجتماعی گزارش داشتید .در گزارش گفته شد به تازگی ریاست مرکز مشاور مدیرعامل شده در صورتی که از ابتدای شروع کار مدیر عامل تامین اجتماعی ریاست پلی کلینیک قدس در کنار ایشان بوده و حدود 7 ماه است که مرکز رئیس ندارد. یک سر به آزمایشگاه بزنید بد نیست
United States of America
مهدی صادقی
۱۴:۱۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام 20:30
ممنونم که پیگیر مسائل مردم هستید
لطفا پیگیری کنید جریان این کالباسهای که مسموم هستند چیست؟
چرا برخی افراد سود جو جان مردم براشون بی ارزش شده؟یعنی اینقدر پول به دردشون میخوره که خدا و روز آخرت رو یادشون رفته نمیدونن پس فردا هم باید حساب پس بدهند.چند تا کشته (حدودا میگن 6 تا) در بیمارستانهای یزد شنیدم.حتی دو تا بچه کوچک هم از فامیل خودمان مسموم شدند که اگر زودی به اورژانس نرسیده بودیم معلوم نبود چه اتفاقی میفتاد
ترا خدا پیگیری کنید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناظر کشاورزی
۱۲:۱۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
ذربین لطفا برنامه استخدام ناظرین رو دوباره پیگیری کن چون خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفا در مورد افزایش بی رویه قیمت سیب زمینی گز ارش تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام ذربین خواهش می کنم دوباره موضوع استخدام ناظرین کشاورزی رو پیگیری کن چون واقآ مظلوم موندیم
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا دولتخواه
۱۹:۲۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام.

آموزش وپرورش در بخشنامه نقل وانتقالات سال 93 انتقال موقت زنان معلم دارای بچه زیر یکسال را حذف کرده است.

آنهم در سالی که رهبری تاکید زیادی بر فرزند آوری وحمایت ازخانواده ها جهت افزایش جمعیت نموده است.

لطفا" پیگیری یفرمایید.
United States of America
morteza m014
۱۶:۳۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفا در مورد دزدی هایی که در مسکن مهر بندرگز رخ می دهد گزارشی تهیه کنید شماره ام را به شما نمی توانم بدهم
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
لطفا" در مورد استخدام استانداریها که با مجوز 110/4550 دم می باشد. و طبق برنامه 5 سال است گزارش تهیه فرمایید.الان یکساله که بلاتکلیفیم و تمام مراحل طی شده است.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۰:۴۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام وعرض ادب واحترام به مجموعه خبر20:30ازشماتقاضادارم باتوجه به مصاحبه آقای عسگری آزادباخبرنگارشما وگفته ایشان مبنی براستخدام قبول شدگان آزمونهای استخدامی سالهای قبل باکمال تعجب آقای نوبخت درکرمان درمصاحبه ای عنوان داشته که دولت هیچ پولی برای استخدام افرادجدیدندارد وباید دستگاههای اجرایی خود بتوانند حقوق این افرادراپرداخت نمایند تورابه خدا پیگیری کنید معنی این صحبتها چیست بالاخره اینها کی میخان تکلیف ماراروشن کنند چراخیلی شفاف وواضح جواب نمیدن تورابه این ماه عزیز پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید
خواهشمند ام درمورد وضعیت پروژه احداث کارخانه ذوب و اسید و پالایشگاه مس سونگون که چرا بعد هزینه کردن مبالغ کلان و خرید تجهیزات به صورت بلاتکلیف مانده و همیه نفرات شاغل پروژه با استرس به کار در این پروژه ادامه میدهند هر روز شایعه تعطیلی بعد هزینه کردن 100 تا 200 میلیارد پول :!!!!!!!!!!!!!!
۱۲۳۴