نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۱:۲۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
با عرض سلام و خسته نباشید
من درسمو در مقطع کارشناسی حسابداری تموم کردم و حدودا چند ماهی میشد که در اتش نشانی پرند مشغول به کار بودم ولی متاسفانه پیمانکار مارو بیرون انداخت و الان زندگی من دچار مشکلات زیادی شده.من بخاطر علاقه زیادی که به اتش نشانی داشتم وارد این شغل شدم و کلی هزینه کردم وتمام مدارکی که نیاز یه اتش نشان بود رو تا حد توانم گرفتم. چون واقا زندگی خیلی ها بهم ریخته.

با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی ب
۰۱:۱۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
لطفا راجع به فارغ التحصیلای مهندسی تکنولوژی معماری پرس و جو کنید که چرا به اونا پروانه اشتغال مستقیم معماری نمیدن و پروانه اشتغال اونا با نام (پروانه اشتغال "مرتبط" با معماری) ...بابا کلی درس خوندیم از زمان هنرستان تا الان به امید مهندسی الان بهمون پروانه اشتغال نمیدن ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۱۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
با سلام

علیرغم اطلاع رسانی انجمن خودروسازان و نیروی انتظامی در مورد صدور سند 93 در انتهای سال 92، متاسفانه ایران خودرو زیر بار این مساله نرفته و مدام بهانه تراشی می کند. مشخص نیست چرا ایران خودرو تمایلی به صدور سند 93 ندارد.

لطفا پیگیری فرمایید.
با تشکر
Canada
ناشناس
۰۳:۰۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
پس کی می خوان شماره گذاری رو شروع کنن بابا مردم کار دارن علاف که نیستن
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۰۱:۱۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
باوجود تخریب دبیرستان ابوذر که یک اثر تاریخی بوده به بهانه حفض بازار وکیل وهمچنین باز شدن درب این بازار که پشت مدرسه بوده و توسعه محوطه زندیه در شیراز اما با گذشت 4 سال از تخریب این بنا هنوز هیچ کدام از این وعده ها انجام نشده است.ودرب این بازار باشکوه به دلایلی بسته مانده واز رفت امد راحت تر توریست وگردشگران و همچنین کسبه بازار جلوگیری به عمل امده.
همچنین گزارش تخریب این مدرسه در سایت فارس نیوز در تاریخ23/11/89 امده.اکنون مشکل باز نشدن این درب تاریخی است.لطفا پیگیری کنید.ممنون
-
نا شناس
۰۰:۱۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
با سلام وعرض ادب.چرادر استان گلستان -شهرستان بندر تركمن كارمندي در يك اداره از مزاياي حق نوار مرزي برخوردار با اينكه كارمنداان در ادارات ديگر در ان شهرستان از حق نوار مرزي بهره مند نميباشند .پيگيري كنيد متشكرم
Iran (Islamic Republic of)
دانشجویان دوره کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
۲۲:۴۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و عرض احترام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم صدا و سیما بویژه تلاشگران در حوزه سایت خبرنگاران جوان.
امروز مورخ 92/11/26 از طرف دانشگاه ما (دانشگاه علوم پزشکی سبزوار) اعلام شد که دانشجویان کارآموز از این پس نمی توانند در بیمارستان غذا رزرو کنند و باید حتما از سلف دانشگاه غذا بگیرند. با توجه به اینکه دانشگاه ما در بیرون از شهر قرار دارد و خوابگاه دانشجویان در داخل شهر و اینکه یک تا دو ساعت طول می کشد تا ما دانشجویان کارآموزی با خستگی ناشی از فعالیتهای بیمارستانی از سلف دانشگاه نهار تهیه کنیم و همچنین بی توجهی مسئولین به دانشجویان و به مجموعه امور صنفی متشکل از دانشجویان لازم دانستیم این گلایه و اعتراض را به اطلاع شما برسانیم. همچنین این دانشگاه در موارد مشابهی چنین اقدامات ضربتی را انجام داده است که ضربه آن متحمل ما دانشجویان گردیده؛ اقداماتی چون حذف کردن ژتون صبحانه دانشجویان، برداشتن میوه از وعده غذایی دانشجویان، توبیخ دانشجویان معترض و تهدید به تشکیل پرونده برای ایشان، اعمال سلیقه و روابط در تخصیص خوابگاه به دانشجویان، مشکلات مربوط به سرویس دانشگاه.
امیدواریم با پیگیری های شما عزیزان این اطلاع رسانی نتیجه لازم را داشته باشد تا دیگر شاهد چنین بدرفتاری هایی از سوی مسئولین دانشگاه ما و دیگر دانشگاه ها نباشیم.

از طرف دانشجویان کارآموز دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
تلفن 09384855
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۷:۵۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
لطفه به اموزش پرورش منطقه 11 شهر تهران سربزنید رسیدگی ضعیف
Iran (Islamic Republic of)
تعدادی از پزشکان طرحی
۱۵:۳۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام.یکی برا رضای خداهم که شده به فکر حل مشکلات این پزشکان طرحی باشه حالا دیگه میگن عیدی هم شاملمون نمیشه؟آخه کجای دنیا اینجوریه؟گناه کردیم داریم برادولت کار میکنیم؟حتی حقوق درست وحسابی که نمیدن هیچ میگن به خاطر طرحی بودن عیدی هم شاملتون نمیشه!تورو جون مادرتون رسیدگی کنین لطفا"
Netherlands
رحیم
۱۳:۴۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
با عرض سلام وخسته نباشید
چرا جابجایی مسافران حمل ونقل ریلی دارای آشفتگی وبی برنامه میباشدو دود اختلافات شرکتهای خصوصی ورجاء به چشم مردم برودو اینطورمسافران را سرگردان کنند(بلیط فروشی شرکتهای دیگر توسط شرکت رجاء) ماجرا از این قرار است در مورخ 25/11/92 در هنگام سوار شدن به قطار در ایستگاه مشهدبمقصد تهران با بلیطی یکماه قبل تهیه کرده بودم مامور کنترل ایستگاه بعد از کنترل بلیط فرمود که میبایست به باجه استرداد مراجعه وپس از باطل کردن بلیط؛ بلیط جدید بگیرم چرا که قطاربلیط شما(شرکت مارال) کنسل شده و قطار فعلی مربوط به شرکت مهتاب میباشد .با مراجعه به باجه ومشاهده ازدحام جمعیت و اعتراضات بقیه مسافران گردید در صورتی که 10 دقیقه به حرکت قطار بوده با هماهنگی با رئیس قطارومسئولین خدمات مسافرین قرار شد باهمان بلیطها سوار شده تا بعد از حرکت وضعیت مسافران مشخص شودبگذریم ازاینکه چه بر سر مسافران بعلت سوار کردن بیش از ظرفیت قطار آمده در نهایت با صدور قبض جدیدبرای مسافران قطار کنسل شده بمبلغ 370000ریال برای قطار 6تخته در صورتی که بلیهای در دستمان برای قطار 4تخته بمبلغ 390000 ریال بوده آیا این است تدبیر که هر روز یک شرکت خصوصی حمل ونقل بوجود آید و خون مردم را بمیکن بدون اینکه نظارت دقیقی در کار آنها انجام گیرد.و تنها خاصیت این شرکتها رقابت در افزایش قیمت بلیتها می باشد بدون اینکه ارتقایی در کیفیت یا سرویس دهی بهتری ارائه شودبعنوان نمونه چندی قبل یکی از مدیران صنعت حمل ونقل علت افزایش نرخ بلیطها را کاهش مدت سفربمدت 3 ساعت مطرح کردند ولی این امر نه تنها تحقق نیافته بلکه گاها با تاخیر قطارها هم مواجه میشویم.
ضمنا با برنامه ریزی بهتر با توجه به اینکه بلیطها از یکماه قبل پیش فروش شده بود میتوانستند از بروز این مشکل جلوگیری کنند که توجه بیشتر به موارد زیر ضروری بنظر میرسد . اطلاع رسانی به موقع – جایگزین کردین یک سرویس فوق العاده – افزایش واگن به قطار با توجه باینکه تعداد سالنها 6 عدد بوده – نفروختن بلیط به مسافران لیست انتظار (تعدادی از مسافران بلیط خود را دریک روزمانده به حرکت قطارتهیه کرده بودند)-نظارت بیشتر در خصوص کیفیت وسرویس دهی بهتربا توجه به قیمت بلیط(حتی اگربصورت کنترل نامحسوس باشد)
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از دانشجویان دکتری
۱۲:۵۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
لطفا در ارتباط با عدم پرداخت وام های صندوق رفاه دانشجویان دکتری واحد علوم تحقیقات تهران پیگیری بفرمائید. از ابتدای ترم 91 اقدام کردیم، خبری نشده هنوز! گمونم برای ترک تحصیل باید آماده بشیم!
-
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
باسلام اینجانب یکی از متقاضیان مسکن مهر تاکسیرانی در شهرستان ایلام هستم حدود بیش از سه سال است که ثبت نام کردهایم ولی تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است استدعامندم برای رضای خدارسیدگی فرمائید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
بلاتکلیف بانک قرض الحسنه مهر
۱۱:۱۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
کار من از گریه گذشته به آن میخندم...دیگه جایی برای گلایه و شکایت نمونده چون گوش همه مسئولین پر شده از این حرف ها....منم یه بدبختی هستم مثل بقیه که منتظر هستم تکلیفم مشخص شه که بعد از یک سال و نیم هنوز خبری نشده..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
با سلام من براي چندمين بار است كه براي استخدامهاي الكي و بي اصل و اساس در تامين اجتماعي شعبه شهركرد استان چهارمحال و بختياري براي شما مي نويسم ولي انگار هيچ كس جرات نمي كند راجع به اين موضوع چيزي بنويسد واي به حال مان چقدر ما بدبختيم از بهترين دانشگاه مديريت بيمه ار گرفته ايم و حالا خانم با مدرك زمين شناسي استخدام بيمه شده واقعا زور...........
Germany
فرشته
۰۹:۱۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام
بیش از یک ماه هست که وضعیت بازار بورس به شدت دچار افت شده و شاهد روند منفی مستمر هستیم و مثل گذشته رسانه ملی اطلاع رسانی نمیکند ، لطف کنید پیگیری و اطلاع رسانی کنید.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام در شهر کیلان شهرستان دماوند زمین خواری و ساخت و ساز های غیر مجاز بیداد میکند ولی شهرداری و شورای شهر چشم هايشان را نسبت به این موضوع بسته اند اینجا حتی وضعیت از بومهن که شهردار و شورای شهرش به خاطر این موضوع از استاندار اخطار گرفتند هم بدتره!
Spain
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام تنها بیمارستان دولتی شهرستان کاشان به دلیل مشکلی مالی تصمیم گرفته که قسمت های از بیمارستان را خصوصی کنند که البته داروخانه بیمارستان کاملا خصوصی شده بهش اکو و اندوسکوپی نیز در حال واگذاری است آیا بیمارستان دولتی را میتوان خصوصی کرد همچنین اضافه کار و پرکیس پرسنل 6 ماه عقب افتاده و نمیدهند ؟ لطفا پیگیری کنید ( همچنین بیمارانی که به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدنشون باید در اتاق ایزوله باشند بیمارستان از این بیماران پول اتاق خصوصی یعنی شبی 50 هزار تومان میگیرد که کاری غیر قانونی است )
Iran (Islamic Republic of)
عابدی
۱۴:۱۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام، درمورد آزمون مربیان پیش دبستانی که انقدر مخالف داره توروخدا حرف مارو به گوش آقای فانی برسونید. بعد این همه پارتی بازی که قبلا تو آموزش و پرورش بود حالا دلمون خوش بود آزمون میگیرند که عدالت برقرار بشه ولی کووووو؟ همین امسال مهر سال 92 تو روستای ما کسی مربی پیش دبستانی شده که خودش هنوز لیسانس نداره و دانشجووه چرا چون باباش چندساله معلمه و پارتی داره!! سال بعد هم آزمون میده و استخدام میشه!! در حالی که تو روستا خیلی افرادهستند که چند ساله فارغ التحصیل شدند.این چه وضعیه؟ مملکت ما صاحب نداره بیاد رسیدگی کنه؟؟؟
مهدی صاحب زمون برس به فریادمون...
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۱:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
باسلام
ضمن تشکر از پیگیری شما عزیزان چندی پیش من ایمیلی در خصوص عدم صدور مجوز ساخت برای شهرک امیریه شهرستان ارومیه به شما زدم واز طرف اهالی این شهرک از شما خواهش کردم تا پیگیر مشکلات اهالی این شهرک بشید اقای شهردار مجوز وامکانات به این منطقه نداد هیچ بازار کهنه فروشان رو به این شهرک انتقال داد تا کل اراذل شهربه این شهرک رفت وامد کنند واهالی بیشتر دعاگوی شما باشند.
-
علی
۰۳:۵۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام نمیدونم میتونید یک گزارش در مورد طرحهای دولت قبل که دولت جدید له اشون کرد تهیه کنید مخصوصا اونهایی که ملت و جوونا را سرکار میزارند با طرحهای استخدام و ... من کارگر قراردادکارمعینم سر سبد کالا زیرنظر تامین اجتماعی ام سر مسئله عیدی کارمندم !!!!! میترسیم با بهانه های همیشگی کمبود بوجه و مازاد بودن و ... عذرمون رو بخوان چرا چون دولت قبل مارو از شرکتی به قراردادی تبدیل وضعیت کرده البته قراردادی با تفسیرجدید(کارمعین)!!!
United States of America
ابوالفضل
۰۰:۰۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
جدیدا هر ماه که قبض گاز میاد دم در خونه هر ماه یک بدهی متفرقه میزنند 2000 خورده ای و عوارض گاز رسانی 3000 خورده ای . خواهشا پیگیری کنید. نمیدونم همه جای کشور اینجوریه یا گرگان فقط اینجوریه
Iran (Islamic Republic of)
کاظم امیر خانی
۲۲:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
کیفیت سبد کالا در شهرستان ها رو بررسی کنید از نامرغوب ترین مارک ها استفاده می کنن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
با سلام. مدتی پیش آموزش و پرورش تو بوق و کرنا کرد که اضافه کاری و هزینه امتحانات معلمان رو پرداخت می کنه. ولی فقط هزینه اضافه کاری خرداد و مهر رو پرداخت کرده و هنوز از هزینه امتحانات خبری نیست. بعد میگن چرا معلمان برای تصحیح اوراق همکاری نمی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۰:۴۳ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
لطفا یه گزارش از کارکنان قرارداد مستقیم شرکت نفت میزان دریافتی و مبلغ عیدی تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
حاجت پور
۰۸:۳۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید
فیلم سرزمین کهن سر تا سر توهین به قوم بزرگ و باشرافت بختیاری است. ما از دیدن این فیلم واقعا بر خودمان تاسف میخوریم. ما هر چه داریم از قوم بزرگ و اصیل بختیاری داریم.
ما از آقای ضرغامی و کمال تبریزی گله مندیم و خواستار توقف نمایش این سریال هستیم. لطفا پیگیری نمائید.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام.1-هنوز نمیدانم دلیل وجود شرکتهای واسطه که فقط واسطه مالی هستند چیست ما که چند سال است در وزارت نیرو حقوقمان را با شرکتی که دلیل وجودش را نمیدانیم تقسیم میکنیم و بخش اعظم را تقدیم ایشان مینماییم..هم به ضرر ما و هم به ضرر دولت است.پس به نفع کیست؟شما بگید! 2-اختلاف حقوق و مزایای دریافتی بین کارمندان دولتی و کارمندان خصوصی بسیار زیاد است که باعث اختلاف طبقاتی شدید و رو به فزونی شده است و عدم امنیت شغلی خصوصیها شادابی را از جوانان ربوده، جوانان هم مدام در رویای کارمند دولت شدن هستند و عدم موفقیت باعث سرخوردگی و غمگینی جوانان شده.نمیگویم دولتیها زیاد میگیرند بلکه خصوصیها کم میگیرندو دولت باید بر بخش خصوصی نظارت کندو چاره اساسی برای امنیت شغلی.مهندس برق-دانشگاه دولتی-31ساله-مجرد و در آرزوی شغل پایدار و سپس ازدواج-شرکتی وزارت نیرو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام
بابای من هفته ای سه بار دیالیز میشه.منم دانشجو هستم ی داداش دارم متاهله و دانشجو. دستش به دهن خودش نمیرسه.بعدش اگه بابای یکی فوت کنه یکی از بچه هاش از سربازی معاف میشه.
حالا بابای ما مریض نیاز به یه مراقب همیشگی داره.چون نفس میکشه ما دو نفر باید بریم سرباز. حالا کی خرجشو بده؟ این کجاش عدالته؟
Iran (Islamic Republic of)
شهروند خرم ابادی
۱۹:۱۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام. من یکی از شهروندان خرم اباد هستم. میخواستم بدونم ایا ما حق نداریم حداقل آب تصفیه شده بخوریم. بیاید یه سر اینجا بزنید و بپرسید چرا ابی که داریم می خوریم پر از سنگریزه است؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
لطفا پیگیر مصوبات دولت نهم و دهم در راستای خروج از کلانشهرها شوید ،کارمندان انتقال پیدا کرده اند ،ولی هیچ یک از تعهدات دولت از قبیل مسکن مهر ، زمین ، وام های خرید مسکن و سایر تعهدات در وزارت آموزش وپرورش اجرایی نگردیده لطفا به جهت جلو گیری از تضعیع حقوق این افراد حتما پیگیری نمایید .باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام ذره بین عزیز خواهش میکنم در باره تبدیل وضعیت نگهبانان شرکت ارتباط زیرساخت گزارش تهیه کنید به خدا نگهبان لیسانس ، فوق لیسانس داریم. فکر کن برادر شها هستند با 12 ، 13 سال سابقه کاری
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۳:۰۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام میخواستم ببنیم اگه نوشابه ضرر داره پس چرا از منوی غذا دانشگاه حذف نمشه
Iran (Islamic Republic of)
سید محسن موسوی
۱۱:۳۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
مدت یک سال پیش ایران خودرو اعلام پیش فروش خودروی پیکاپ را با قیمت زیر چهل میلیون تومان را از طریق رسانه ها انجام داد
حال پس از گذشت یک سال از موعد تحویل قیمت را نود میلیون اعلام کرده اند
آیا هیچ قانونی وجود ندارد که حق ما را از این شرکت بگیرد؟
ای که دستت میرسد کاری بکن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
من روز 29 مرداد 92 براي خريد خودرو پرايد 111 se فروش نقدي 45 روزه ثبت نام كردم ولي با پيگيري هاي كه كردم تا به امروز ماشين خود را دريافت نكرده ام جالبي موضوع اينجاست كه تو سايت سايپا نوشته خودرو من 9 بهمن فاكتور شده و كارت ماشن هم 16 بهمن به دستم رسيده ولي امروز كه 23 بهمن ماه هست ماشيني تحويل نشده و سايپا نيز جريمه تاخير تحويل خودرو را تا تاريخ فاكتور ميدهد واقعاً من بايد چكار كنم تا ماشينم را تحويل بگيرم؟ خواهش مي كنم اگه ميشه پيگيري كنيد تا مردم انقدر علاف يه خودروساز نشن.
Iran (Islamic Republic of)
باران اذربایجان
۱۵:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
امید وارم دیروز برنامه نود رو دیدیده باشید!!بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کرده بودند به خاطر طلبشون . درشرایطی که بسیاری از این بازیکنان بالای هفتصد و هشتصد میلیون تومان گرفتند اونهم از بیت المال . و حالا برای استخدام ماها که از طریق ازمون سراسری که اکثرا از طریق سازمان سنجش بود بودجه چیزی موجود نیست اما واسه این فوتبالیست های بی خاصیت میلیاردها دلار پول هست . واقعا متاسفم حداقل برای خودم
-
حزب الله
۰۷:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
متاسفانه در روستای امامزاده دهچال از توابع بخش مرکزی شهرستان خنداب استان مرکزی امامزاده محمد(ع) منتسب به امام موسی کاظم علیه السلام مدفون گردیده است که به دلیل قدیمی بودن بنا نیاز به باز سازی کامل دارد ولی متاسفانه چند سالی است که بصورت خرابه تبدیل گردیده است بطوری که درب قدیمی آن به سرقت رفته و حتی داخل امامزاده نیز برای پیدا کردن گنج تخریب شده است بطوری که حیوانات به دخل امامزده رفت و آمد می کنند و در این بین نه از طریق اوقاف و امور خیریه که مافقط اسمی از آن در شهرستان می شنویم اقدامی صورت گرفته و نه از طریق سازمان میراث فرهنگی که اوقاف مدعی است بودجه کافی نداریم و میراث فرهنگی هم می گوید که بنا چون تاریخی است باید حفظ گردد و در این بین مزار مطهر شهید بزرگوار علی اکبر بارانی در ایوان این امامزاده مدفون هست که باطرح بازسازی قبور مطهرشهداء در کشور می بایست باز سازی می شد ولی متاسفانه آن هم اقدامی صورت نگرفته است می خواستم بگویم آیا این هست احترام به اهلبیت (ع) و احترام به شهداء ؟چگونه می خواهیم در آن دنیا پاسخ آنان را بدهیم؟لطفا رسیدگی شود
ضمنا قبلا فیلمی هم تهیه شد و به صداوسیمای ااراک ارسال شده و قرار بود برای تهیه گزارش بیایند ولی هنوز خبری نیست؟
با تشکر09183609 بارانی
Iran (Islamic Republic of)
بيات
۰۱:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام من از يكي از شهرهاي خوزستان تماس مي گيرم . حدود 6 ماه است كه دو تن از شهيدان گمنام والامقام در شهر ما تدفين شده اند ولي متاسفانه جهت ساخت آرامگاه برايشان هيچگونه بودجه اي اختصاص نيافته و فقط با چند عدد ني آلاچيقي بالاي مزارشان بسته شده كه موجب تاسف است . اگر صلاح بدانيد فيلم و عكسهاي اين مكان را برايتان ارسال كنم تا از برنامه تان پخش شود شايد انشاا... فكري شد براي زيباسازي اطراف مزار اين شهيدان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
با سلام.جوانان را دریابید.گزارشی در مورد ازدواج .کار برای جوانان فارغ التحصیل تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
منتظر استخدام
۱۶:۳۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
دولت تدبیر و امید،فکر نکنم یه نفر پیدا بشه که از این شعار بدش بیایید. ولی هزاران نفر از جوانان نخبه کشور را در انتظار و نا امیدی مانده اند.مگر گناه ما چیست که در دولت قبل در ازمون استخدامی دولت قبل شرکت کردیم ! شاید دولت میخواهد نیروهای همسو با خودش را جذب کند که به ازمون دولت قبل اعتماد ندارد!!! من به نمایندگی از خودم و هزاران منتظر دیگر به دولت جدید اعلام میکنم ما در هر دولتی که شاغل باشیم خدمتگزار مردم و کشور عزیزمان هستیم چه این دولت چه دولت دیگری، چون هدف ما خدمت به کشور است.درضمن فکر نکنم کسی بین دوستان باشد که که از شعار دولت جدید بدش بیاید ، ما همگی در خدمت دولت و نظام هستیم و فرزندان این کشوریم. پس خواهش میکنیم تکلیف ما را سریعتر مشخص کنید چون ما هم تدبیرهایی برای کمک به دولت جدید داریم.
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۱۴:۴۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
2030 ما منتظریم
میدونیم دارید پیگیری میکنید تو را خدا سریعتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
جالبه!!!
این پولی که هر چند ماه به حساب بازنشستگان بعنوان طلبشون با کلی منت واریز میشه بخشی از طلب میلیونی بازنشستگانه که از چند سال پیش دارند بطور اقساطی بهشون پس میدهند.
اگه سود بانکی پول اولیشون رو حساب میکردند خیلی خیلی بیشتر از این مبلغ اقساط میشد.
اگه چند سال پیش طلبشون رو بهشون میدادند گره خیلی از مشکلاتشون حل میشد اما بعد از کاهش ارزش پول ملی، بازنشستگان کلی ضرر کردند.
خواهشا یکی این موضوع رو پیگیری کنه و نگذاره حق بازنشستگان پایمال بشه.
Spain
هموطن
۱۲:۱۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
پدر من بازنشسته 32 سال کارخانه بوده و کارگر بوده ایا اینی که بعضی ها با 13 سال سابقه کار و پرداخت حق بیمه از همان حقوق بازنشستگی32 سال کار(حدود 600 تومان ) برخوردار شوند بی انصافی نیست؟نه خداییش شما جای من بودی چی میگفتی؟
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۲۲:۲۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و احترام
کمیته امداد امام خمینی استان یزد در سال 85 چند قطعه زمین در بلوار استقلال یزد را به کارکنان این اداره در شهرستان بهاباد به عنوان ارائه تسهیلات به کارکنان مناطق محروم این اداره و به نام زمین تجاری و مسکونی به کارکنان به مبلغ تقریبی 17 میلیون فروخته است.کارکنان شهرستان بهاباد با اطمینان به این اداره اقدام به خرید زمین های مسکونی کرده اند و قرارداد ها بسته اند.پس از پیگیری متوجه شدیم زمین ها صنعتی هستند و ارزش آن کمتر از این مبلغ است.و بقیه مبلغ زمین را (نزدیک به سه میلیون تومان) را پرداخت نکردیم.اکنون پس از هفت سال نه از پول ما(14میلیون سال 85)خبری است و نه از زمین.مسئولین کمیته امداد یزد هم پاسخگو نیستند و از شخصی که با او قرارداد ها بسته شده اطلاعی در دست نیست.لطفا پیگیری کنید.با تشکر 09133573
Iran (Islamic Republic of)
محمد زکریا رحمانی
۱۹:۳۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
من از همه همکاران و دست اندرکاران صداوسیما که به من و چهارصد خانوار دیگر کمک کردند تا مشکلمون حل بشه تشکر میکنم و قدردان هستم
موضوع راجع به مسکن مهر بنیاد مسکن سنندج در جاده ساحلی بود
Iran (Islamic Republic of)
مجيد رزاقي
۱۵:۲۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
معني جديد گارانتي خودرو در ايران !!!!!


جهت روغن ريزي ماشين صفر امروز پس از كلي پيگيري تلفني در مورخه 20/11/1392 به نمايندگي مركزي شماره دو ايران خودرو مراجعه كردم در فرم پذيرش خودرو جمله اي نوشته شده بود كه برايم خيلي جالب بود """"قابل توجه مشتري: در بازه گارانتي هرگونه اقدام اصلاحي يا تعميرات بر روي خودرو صورت پذيرد ، در صورت عدم تعويض قطعه كليه هزينه بر عهده مشتري ميباشد """" لذا خواستم مسئولي در ايران خودرو گارانتي و معني آنرا برايم توضيح بدهد ؟!!! كليه مدارك هم موجود ميباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
باسلام لطفا ازمدرسه هایی که به اجبار پول آب.برق.گاز.تلفن وغیره راازدانش آموزان طلب میکنند پیگیری به عمل بیایدمنطقه18 باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۵۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
تشکر.....
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۵۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
باسلام ...لطفا سری به استان مازندران شهرستان نکا بزنید الان 25روزه پرونده فساد مالی در شهرداری نکا در رابطه با گاز cng رخ داده حدودا 7میلیارد تومان میشه هیچکس هم پیگیری نمیکنه شاه لوله گاز شهری رو پیمان کار به گاز cngوصل کرده و هزینه رو قبض میامده و شهردار عوض شده و میگه به من ربط نداره ........خواهشا پیگیری کنین.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۱:۱۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
سلام لطفا از جاده استان مازندران محور قائمشهر به سوادکوه یه گزارش تهیه کنید این پروژه قرار بود امسال تحویل داده بشه درصورتی که 50درصد هم کار نشده چند وقت پیش هم به علت کار بی کیفیت سد کنار جاده بروی قطاری ریزش کرد .به خدا با این وضعیت گرانی لوازم یدکی ماشین خسته شدیم از دست چاله ها ودست انداز های این جاده لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۲۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید. من فارغ التحصیل رشته فیزیک، بخدا خرج تحصیلم رو مادرم با کارگری داد که بشم روزی معلم. اما الان دانشگاه فرهنگیان اومده همون قضیه نو که اومد به بازار ه!!! نمیدونم. رشته فیزیک فقط در آموزش وپرورش می تواند کار کند بخدا در جنوب کرمان دبیر فیزیک کم هست اما میگن مقامات بالا اجازه آزمون نمی دهند. آقایان مسئول شما را به قرآن از ما هم آزمون بگیرید قبول شدیم که خوب . اگر قبول نشدیم که میگیم قبول نشدیم . با تشکر از شما
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۱:۲۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
سلام
اين موضوع در حال پيگيري مي باشد
متشكرم
United States of America
باقری
۰۰:۵۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
ممنون. اجرتان با خدا
Iran (Islamic Republic of)
فیزیک
۰۹:۴۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
سلام،واقعا ممنون.باور کنید فکر میکنم هیچ کس نمیدونه ما دهه شصتی ها وجود داریم.دست شما درد نکنه اگر یه کاری کنید بفهمن ماهم هستیم با کلی مشکل...
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۸:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
سلام ممنون از پیگیریتون این مشکل هزاران فارغ التحصیل علوم پایه هستش زمان ما دانشگاه فرهنگیان نبود تربیت معلم هم تعهدی در برابر قبولیاش نمیداد.ممنون صدای مارو به گوش مسولین میرسانید اجرتون با خدا
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۲۰:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۲
از اینکه به فکر فارغ التحصیلان علوم پایه هستین متشکریم،امیدواریم با پیگیریهای شما سایه ناامیدی رخت بربندد.دعای هزاران فارغ التحصیل جویای کار بدرقه راهتان
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۲۲:۰۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۲
سلام، بخدا انصاف نیست من در یک خانواده فرهنگی بزرگ شدم که تمامی 5 فرزند این خانواده همگی فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس هستند. پدر و مادرم با تمام سختی و مشقت خود و با هزار امید و آرزو مارو به اینجا رسوندن اما با شرایط استخدامی که پیش آوردن و امکانش رو از ما گرفتن نمیدونیم چطور و با چه رویی جوابگوی زحماتشون باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۸:۵۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
سلام،از اینکه شما به فکر جوانان این مرز و بوم هستید سپاسگزاریم.امیدوارم با پیگیریهای مجدانه شما این مشکل جوانان برطرف گردد.
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۲۲:۲۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
با سلام،لطفا در صورت امکان موضوع فوق را در اولویت پیگیریهای خود قرار دهید.خیلی از فارغ التحصیلان چشم امیدشان به دوربین ذره بین 20:30.فشار روحی و روانی زیادی بر روی ما بواسطه بیکاری وجود داره.از همراهی شما با جوانان تحصیلکرده ای که به دنبال یک لقمه نان حلال میباشند متشکریم.خدا اجرتان دهد
-
مهسا
۱۳:۴۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
سلام . اكه پيگيري كنيد ممنون ميشم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
باسلام.این شاید آخرین فرصت برای ما رشته های مثل علوم پایه است.لطفا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۰:۴۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
دستتان درد نکند واقعا شما جوانان بیست وسی مشکل خیلی هارا حل کرده اید امیدوارم مشکل مانیز به دست شما حل شود اجرتان با اقا امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۰۸:۲۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
با عرض سلام و خسته نباشید
خواهشا زودتر این موضوع رو پیگیری کنید ، چون بعد از عید آموزش و پرورش از مربیان پیش دبستانی آزمون میگیره و ما دهه شصتی هم دیگه هیچی!!!!! باید واسه همیشه خونه نشین باشیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین فلاح
۲۰:۱۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
آنقدر علاقه به تدریس دارم فقط خدا می داند.
رشته مهندسی برق-قدرت
تو رو خدا کاری کنین آموزش پرورش آزمون بذاره.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
با سلام.ممنون که پیگیری می کنید، فقط توروخدا جواب قانع کننده از مسیولین بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۰:۴۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
سلام توروخداپی گیری کنید منم مثل فاطمه به سختی شهریه دانشگاهم دادم به امید استخدام درآموزش و پرورش اما الان میگن نمیشه من کارشناس روانشناسیم تحت پوشش ..............
United States of America
دانشجو معلم
۱۵:۵۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
سلام لطفا این همهنگین دانشگا فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان
کسی چه میدونه ما چ بدبختی هایی می کشیم و آرش هم معلوم نیست چه جوری استخدام میشیم
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۳:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
البته به غیر از رشته های علوم پایه این مشکل اکثر فارغ التحصیلای رشته های علوم انسانی هم هست...
Iran (Islamic Republic of)
ارشد
۲۳:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
سلام
خیلی ممنون حتما پیگیری کنید. بخدا خیلی از جوونا مثل بنده با جون کندن و فقر درس خوندن اگه آموزش و پرورش رو هم انحصاری کنن ما چه خاکی بر سرمون بریزیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۱۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
سلام
یک روغن مایع به نام ... خریدم که ظرف ان زردرنگ میباشد ومخصوص سرخ کردن است خلاصه هرکاری کردیم نتوانستیم روغن ان را خارج کنیم مجبورشدیم ان ظرف راببریم این چه روغن مایعی است این که ازجامدهم حامدتربود پس به همین خاطر ان رادر ظرف هایی میگذارند که محتویات ان دیده نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
سلام دوستان...لطفا به استان خوزستان -شهرستان شوش -منطقه شاوور-شهر الوان-دانشگاه پیام نور الوان بیاید وببینید که کلاسهای دانشگاه الوان در کانکس برگزار میشه-بیاید ببینید کهدانشجوها واساتید کجا دارن درس میخونند...لطفا بیاید-چون ما هم دوست داریم یه بار هم که شده به مشکلاتمون هم توجه کنید شاید هم برای شما بهترین سوژه باشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
با عرض سلام و خسته نباشید اینجانب حجی محمد پورعرب حدود چهار ماه پیش از طریق لیزینگ فرهنگیان خراسان شمالی ثبت نام خودرو 405 یورو چهار انجام داده ام که طبق بخشنامه قرار بر تحویل یکماهه بوده اما با گذشت چهار ماه از ثبت نام از طرف شرکت لیزینگ و شرکت ایران خودرو با بنده تماس میگیرند و از بنده درخواست میکنند که یا اعلام انصراف نمایید یا اینکه خودرو 405 یورو دو را تحویل بگیرم در صورتی که این خودرو پلاک نمیشود و مشکل آلایندگی و مصرف بالای سوخت دارد و بنده با توجه به شرایطم که فرهنگی بازنشسته و جانباز میباشم در حال حاصر بدون وسیله میباشم و نیاز شدید به اتومبیل دارم و از شما خواهشمندم در صورت امکان این موضوع را بررسی و پیگیری نمایید .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
سلام .لطفا درباره ی قیمت اینترنت که قرار بود چند درصد کاهش قیمت داشته باشه گزارش تهیه کنید چون هیچ تغییری نداشته.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
پسر شجاع
۰۹:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید. من اکثر نظرات خوندم همه دنبال کار اینجور چیزا هستند ولی من یه چیز بگم پیگیری،کنید مثل توپ صدا بده.
حتما نون بربری می خوری تا به حال فکر کردید اون که رو خمیر می مالند چیه. جوش شیرین . اره جوش شیرین همون ماده ای که باعث شد امار سرطان تو تهران بیشتر از همه پایتخت باشه. جالبتر اینجاست میشه. بدون استفاده از جوش شیرین میشه همون نون درست کرد فقط نانوا برا راحتی کار خودش از جوش شیرین استفاد می کنه. در تهران بازرس بهداشت سلیقه ای عمل می کنند اتحادیه به تعزیرات نامه میده میگه جایگزین نداره در حالی که میشه بدون جوش نان درست کرد. ما خودم به شخصه حاضریم نشون بدیم ببینیم که میشه بدون جوش نان درست کرد. اگه خواستید زبونم لال، ، خدای ناکرده پیگیری کنید با بازرس بهداشت هماهنگی کنید اونا قطره ای مخصوص دارند که بزنی رو نون معلوم می کنه.. سلامتی مردم خیلی مهم. در ضمن نان لواشی و تافتون از ماده ای به نام جوهر قند استفاده می کنند که بهداشت هیچ راهی برای تشخیض اون نداره. تو رو خدا به سلامتی مردم اهمیت بدید
Iran (Islamic Republic of)
داراب
۰۸:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
در شهرستان داراب استان فارس یک سد در حال احداث می باشد و من که یک شهروند دارابی هستم از پایان این پروژه و همچنین پیشرفت این سد اطلاعات درستی ندارم.
خواهشمندم پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۴۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
گناه بفیه افرادی که توی دانشگاه دولتی درس حوندن چیه که نمی تونند تو آزمون شرکت کنند/اگه ملاگ دانشگاه دولتی خوندنه ما هم از اون مدرک داریم اونم مرتبط وبالاتر از سطح لیسانس--چرا اینقدر حق کشی--وجدا کردن یک عده خاص-تربیت معلم ودانشجو//در این جامعه اسلامی عدالت دارد فراموش می شود//.
United States of America
فرهاد بیغم
۱۹:۰۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
باسلام خدمت اعضای محترم20:30 لطفا دو مورد را بررسی کنید اول برداشت غیر قانونی ماسه از سواحل دریای خزر دوم قیمت خرید تاکسی شهری در بندر انزلی بدون درنظر گرفتن سال ساخت وظاهر ماشین بین 35000000 تا 40000000 میلیون تومان بفروش میرسد. البته این فقط در مورد پراید است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی دولت اباد
۱۷:۱۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
سلام و خسته نباشید خدمت شما
محمد علی دولت ابادی هستم جانباز 65درصد قطع پای چپ به طور کامل وشیمیایی با 6سال خدمت داوطلبانه در 8 سال دفاع
بنده بازنشسته تامین اجتماعی میباشم
پای چپم که مصنوعی میباشد شکسته
حال وقتی به بنیاد شهید میروم در مورد پای مصنوعی انها میگویند به ما مربوط نیست باید به تامین اجتماعی روم وقتی هم به انجا میروم انها هم همین حرف را میگویند
بنده به صورت داوطلبانه رفتم حرفی نیست ولی این انصاف نیست پایی که در راه خاک ایران دادم خودم برم بگیرم
حال ما مانده ایم که این هزینه ها به کی ربط داره
در ضمن مدارک موجود است
شماره تماسم 0914491
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۶:۴۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
سازمانی داریم تو مملکتمون به نام سازمان آموزش فنی و حرفه ای که زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است. کار این سازمان آموزش مهارت های عملی به هنرآموزان مختلف از رشته های متنوع فنی و غیره است.

طبق آمار خود سازمان حدود ۶۰۰۰ نفر نیروی آموزشی حق التدریس وظیفه آموزش کارموزان را در سراسر کشور بر عهده دارند. بعد از کلی دوندگی مربیان حق التدریس به کمک نمایندگان مجلس موفق شدن تا طرح تبدیل وضعیت رو در مجلس تصویب کنند.

اما با گذشت بیش از یکسال و نیم از زمان تصویب و تائید شورای نگهبان و ابلاغ به رئیس جمهور هنوز هیچگونه خبری در رابطه با این قانون وجود ندارد. آخرین وضعیت روشن این است که قانون قابلیت اجرا نداشته چون طبق طرح مجلس دولت باید بدون بار مالی این طرح رو اجرا کنه. یعنی به مربیان حقوق ندهند؟ خب به نظر میرسه دولت حق دارد مصوبه را اجرا نکند.

اما گناه ما ۶۰۰۰ نفر چیست؟
چرا باید با ساعتی ۳۸۰۰ تومان آن هم ماهی تنها ۸۰ یا ۱۲۰ ساعت کار اینگونه چوب ندانم کاری مسئولان را بخوریم؟

۴ سال است با این وضعیت مبهم داریم زندگی می کنیم. صدامونو کسی نمی شنود.

تازه اگه بعضی ماه ها کلاس برگزار نشود، به هردلیل مثل نبود کارآموز یا کمبود بودجه سازمان ما هم نباید حقوقی بگیریم.

واقعا فرق آموزش پرورش با سازمان ما چیست؟ ما هم آموزش می دهیم، آموزشهامون عملی و مهارتی است، کاربردی و صنعتی است، اما این است وضع ما، نه مجلس پیگیر مصوبه خودش هست، نه دولت کاری میکنه، نه شورای حل اختلاف قوا تصمیمی میگیره، نه وزیر نه نماینده نه حتی خود سازمان، انگار این قشر زحمتکش از این آب و خاک نیستند، این یادداشت را نوشتم تا شاید کسی بشنود دلی بدرد آید مسئولی احساس مسئولیت کند و وضعیت بغرنج زندگی مربیان حق التدریس سازمان فنی و حرفه ای کشور را سروسامانی دهد. مارا دریابید.

*مربی حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید خواهشا درباره بخشش غیبت سربازی پیگیری بکنید من که دربرجک هنگ مرزبانی باید خدمت کنم وگه گداری یه مرخصی بدن بییام دردلی کنم .چندسالی است که بخشش های اضافه خدمت دست فرماندهان یگان داده اند اونا هم برای هرکس که دلشون بخاد اعمال می کنند.مافقیر بی چاره ها که فعل پ روخوب نمی تونیم صرف کنیم چکار کنیم .خواهشا به خاط ایام دهه ی فجر پیگییری کنید ببخشند باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
سلام.استان سمنان شهرستان شاهرود هستيم.تو گيرنده هاي ديجيتال مگه قرار نبود جهت آنتن زياد مهم نباشه بابا ما كه خسته شديم از بس اينور اونور كرديم آنتن رو.ظاهرا بعضي شبكه ها از يك سمت و بعضي از سمت ديگري ارسال ميشوند چون در يك جهت بعضيها خوب ميگيريم و در جهت ديگه بعضي ديگه رو.آنتن رو وسط هم ميزاريم شطرنجي ميگيريم .ميشه حل كنيد اين قضيه رو؟
Iran (Islamic Republic of)
نیشابور
۰۷:۵۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
سلام. خانواده من با کلی سرفه جویی در مصرف گاز که نکنه یه وقت تو این گرونی ها پول گازمون زیاد نیاد تو این دوره دیدم 25٪ مبلغ گازم عوراض گازرسانی خورده بعدش هم با وجود اینکه قبض گاز رو به موقع پرداخت کردم حدود 1000 تومان بدهی گذشته خورده ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بلاتکلیف
۰۳:۳۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
سلام.لطفا در مورد تاخیر در اعلام نتایج مصاحبه استخدامی شرکت نفت گزارش تهیه کنید.ابتدا قرار بود اواسط دی ماه اعلام بشه،بعد گفتن نیمه اول بهمن اعلام میشه.اما هنوز اعلام نشده.با دایره استخدام وزارت نفت که تماس میگیریم،میگن:نتایج آماده است،اما منتظر مجوز هستیم که اعلام کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید..میخاستم بگم کجای این کره خاکی واسه رسیدگی به کارای وامی که میخای از راه قانونی بگیری و حقته باید ساعت دو صبح با اون هوای سرد بری جلو بانک اسمتو بنویسی بعد تو همون جا بمونی تا بانک باز بشه تا اخروقت هم صبر کنی بعد بگن برو ی فرم دیگه کپی بگیر بیار برمیگردی میگن نوبتت سوخته فردا باید نوبت بگیری بازم همین اشو همین کاسه..اره تعجب نکنید ی بانک هست اونم بانک کشاورزی شعبه فاروق هست..شکایت هم نمیشه بکنی اصلا بری پیشه کی شکایت کی رو بکنی؟!؟ لطفا اگه میشه بداد مردمه روستایی این منطقه برسید که حقشون بیشتر از این ضایع نشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر فیروزپور
۱۹:۲۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
با عرض سلام و خسته نباشید
شهر تنکابن که طی این چند روز اخیر که دچار برف زدگی شده و مواد غذایی که پخش شده شامل ((نان،آب)) که نان قابل خوردن نیست، در همین ببین انواع کنسرو مشاهده و مشخص نیست که به چه کسی می رسد؟؟؟؟؟ کمک رسانی واقعا ضعیف هستش،فقط موقع پخش اقلام از مردم عکس می گیرند، فکری به حال مردم که سقف خانه شان فرو می ریزند نمی کنند خواهشمندم گزارشی تهیه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۷:۰۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
باسلام.لطفا سری هم به بازارموبایل ولپ تاپ بزنید یینید چه خبره!(لطفا)
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۷:۰۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام
لطفا كاملتر توضيح بديد
متشكرم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۶:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام
خسته نباشید چرا کسی از وضعیت بد بیکاری تو جامعه حرف نمی زنه چرا از آمار بالای بیکاری تو رسانه ها بحث نمی شه ؟ تکلیف این همه جوان که فارغ التحصیل رشته های آموزش و پرورش از دانشگاهای غیر از فرهنگیان هستند چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۱:۱۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام .هیئت کوهنوردی سمنان حدود یک ماه از فوت ریسش میگذره ولی هنوز کسی رو جایگزینش نکردن .ممنون میشم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۰۱:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید.لطفا نامه ی فارغ التحصیلان به وزیر آموزش و پرورش را که نوشته شده بررسی و جواب وزیر در خصوص این نامه را پیگیری کنید.با کمال تشکر از همکاری و پیگیری شما
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۱۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
تو رو خدا پیگیری کنید
ای که دستت میرسد کاری بکن*پیش از کز تو نیاید هیچ کار
Iran (Islamic Republic of)
همراه
۰۰:۰۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
سایت عتبات و کربلا هنوز گزینه ارسال فرم پیش ثبت نام 7 نفره کار نمیکنه ..

2 روز دیگه مهلت ثبت نام تمومه
Iran (Islamic Republic of)
سعید خان
۲۲:۴۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
شهرستان درگز دو روزی هست که برف شدید اومده و یخ بندان و خیابون ها یخ زده و شهرداری هیچ حرکتی انجام نداده و خیابانهارو حتی تیغ نزده و به حال خود رها کرده و ما پیگیر شدیم چرا خیابانها تیغ نمیزنید جواب دادن که این گونه وسایلمون پر مصرفن و سوخت نداریم (گازوییل) و گفتیم چرا نمک نمی پاشید؟ خواهشا رسیدگی کن ذره بین
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۲۲:۳۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
ضمن عرض خسته نباشید
ذره بین 20:30
چرا از نامه فارغ التحصیلان به وزیر آموزش و پرورش که حدود شش ماه است بر روی وب سایت استخدام قرار دارد گزارش تهیه نمی کنید و از وزیر نمی پرسید که در قبال این نامه چه پاسخی خواهند داشت.
لطفا بررسی کنید چون تنها فرصت ما قبل از عید است.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
لطفا موضوع را پیگیری کنید سرنوشت خیلی لز جوانها به این مسئله بستگی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۴:۰۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
با سلام مدتي بود که بحث ادغام بيمه تامين اجتماعي با خدمات درماني مطرح بود.نتيجه ان مشخص نشد. ما کارمندان يک سازمان قبل از استخدام بينه تامين اجتماعي براي خود رد کرده ايم و بعد از استخدام سازمان خود براي ما بيمه خدمات درماني رد کرده اند که من الان 12سال بيمه تامين اجتماعي و17 سال بيمه خدمات در ماني دارم که بدليل نداستن دو بيمه شدن خود الان که موقع بازنشستگي ماست من به بيمه ها که مراجعه نمودم هر کدام حدود50ميليون تومان از بنده براي ادغام بيمه ها پول در خواست کرده اند لطفا پيگيري نماييد.09132833
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۵۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
خدا وکیلی دیگه وقتشه.ببخشید معذرت میخام ولی انگار شما هم ما روسرکار.......چقدر دیگه باید کامنت واس ام اس وپیگیری و.....داشته باشیم تا یه گزارش وپیگیری در مورد استخدامی استانداری ها ببینیم.از خرداد91 که ازمون دادیم 21ماه میگذره همه مراحل استخدامیمونم تکمیل شده حتی تاییده گزینش تهران.کاش شما خودتون رو جای ما بذارید ونگرانی وبلاتکلیفی ما رو درک کنید.ببخشید اگه جسارت کردم.تشکر
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۵۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام دوست عزيز
من نميدونم شما چرا از ما شكايت دارين!بالاخره مسئول مورد نظر يك جواب مشخصي بايد به ما بدن كه ماهم اون رو براي شما پخش كنيم..!!
متشكرم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آذربایجان غربی
۱۸:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
خب راست میگه. باید یه جواب مشخصی بهشون بدن تا پخش کنن یا نه؟ امیدوارم این جواب مشخص حل شدن مشکل ما باشه. ممنون از پیگیریتون.
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۷:۱۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
هیچ منتی و شکایتی ازشما نداریم در واقع شما لطف میکنید ولی خداوکیلی تمام تلاشتون را انجام بدهید هر چه زودتر تکلیفمون مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
نگون بخت
۱۴:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
لطفا پیگیری کنید
بخدا وضع ما خیلی بده
بخاطر این ازمون و بعد از قبولی تشکیل خانواده دادیم و الان در استانه جدایی هستیم
ما را از این وضعیت نجات بدید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
سلام
پیگیری کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
اصغری
۱۲:۲۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
با سلام من یک کشاورز از شهرستان خدابنده زنجان هستم در تاریخ 4/8/92 محصولات پاییزه ام (گندم ) را در شرکت بصر کشت آتیه خدابنده وا بسته به صندوق بیمه کشاورزی بیمه کرده اند ولی از دادن بیمه نامه خودداری می کنند واعلام می کنند برای هر هکتار 6000 تومان اضافه گرفته ایم می خواهیم آن را پس دهیم بعد از عید دنبال بیمه نامه بیایید می ترسم بیمه نامه را هم ندهند خواهشمند است کمک کنید کسی جوابگو نیست و من تنها نیستم کشاورزان زیادی این وضع را دارند .شماره تماس 09127720
Iran (Islamic Republic of)
شکیب
۱۱:۰۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
باسلام.لطفأ سریعأ پیگیری کنید امروز مورخ 15/11/92خیبان های شهر زاهدان به علت سرمای شدید وبارش برف مملو از برف ویخ شده وحدود 30الی40تصادف شهری وبرون شهری به دلیل کم کاری مسؤلین ذیربط وعدم توجه به این مسئله مهم ونبود ماشین برف روب ونپاشیدن نمک بر روی سطح آسفالت روی داده.خواهشأ در برنامه هرچه سریعتر مطرح شود تا مشکلات بیشتری پیش نیومده.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
سلام در دانشگاه سمنان غذا های بی کیفیت داد همه را در اورده ولی متاسفانه کسی پاسخ گو نیست برنج مورد طبخ برنجی است که وزارت بهداشت مدت هاست اون رو نامطلوب اعلام کرده لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مرا ازخاطرت نبر
۱۷:۰۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
سلام

سایت عتبات به نشانی http://atabat.haj.ir/Register.aspx

پس از تکمیل فرم ثبت نام برای اعزام در سال 93 گزینه ثبت و ارسال فرم به هیچ عنوان کار نمیکند و چند روز است که این مشکل وجود دارد .لطفا تا زمان ثبت نام تمام نشده پیگیری و درست کنند.

اجرتان با ضامن دلهای شکسته
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و عرض ادب
اقای دکتر نوبخت در صحن مجلس در جواب این سوال:بودجه و منابع مالی سبد کالایی از کجا تامین شده است
جناب نوبخت فرمودند از محل منابع متفرقه بودجه 92 تامین شده است


سوال من اینجاست 30 هزار جوان که در ازمون استانداریهای سراسر کشور شرکت کرده اند و با شروع به کار دولت جدید روند همه استخدامی ها که در هر مرحله ای بود را متوقف کردند و علت ان را نبودن بودجه عنوان میکنند
منتظرند بودجه تخصیص پیدا کند تا از 2سال سرگردانی وبلاتکلیفی نجات پیدا کنند

چطور میلاردها تومان به این امر اختصاص میدهند و درست هم اجرا نمیکنند و بازتاب خیلی بدیدر رسانه های خارجی پیدا میکند


ولی به جوانان فرهیخته کشور که ازمون داده اند و قبول شده اند هیچ توجهی نمیشود؟
اگر دولت پول دارد ما در اولویت بودیم و هستیم از سال 91
منتظریم شغلمون درست بشود و تشکیل خانواده بدهیم
از 20:30عاجزانه خواهشمندیم صدای این جوانان رو به گوش مسئولین برسانند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
تو را خدا پیگیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۳۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
خواهش میکنم پیگیری کنید.اجرتون با امام رضا
Iran (Islamic Republic of)
یه دوست
۲۲:۰۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
20:30 اول توکلم به خداست، بعد امیدوار به لطف شما، خواهش می کنیم از آقای دکتر نوبخت سوال کنید که تا کی 30000جوان تحصیلکرده باید سردرگم و نگران باشند! آیا اینکار با شعار دولت تدبیر و امید مغایرتی ندارد؟!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۳:۰۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
ذره بین لطفا پیگیری کن ببین وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش به کجا رسید.
دو سال درس دادیم، الان هم دو ساله که بلاتکلیفیم!!
قرار بود تا پایان 92 معلوم بشه (طبق مصوبه مجلس)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
در مورد سبد کالا پیگیری کنید کسایی که حقوقاشون بالای 800 تومانه تعلق گرفته ولی به کسایی که450 ویا کمتره تعلق نگرفته، این عدالت نیست ، لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۲۲:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام.عدالت رو هم ديديم.كارمنداي دولت اول از همه سبد كالا رو بگيرين مابقي هم بماند ... .
والا ما كه نفهميديم بر چه اساسي به يكي سبد كالا ميدن به يكي نميدن.ما 3000 كارگر ايران خودرو خراسان داريم كه همه تقريبا پايه حقوقمون برابره اما از اين تعداد 300 نفر سبد كالا ميگيرن بقيه هم بماند... .
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۲۲:۰۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام.
من یکی از دانش آموزان مدرسه هیئت امنایی منطفه ی 8 تهران هستم.
با توجه به اینکه در سرویس ها هر صندلی برای 1 نفر هست.با این حال من در سرویس ونی که 10نفر ظرفیت دارد 15نفر هستیم و وقتی شکایتمان را به گوش مسئولان سرویس و حتی ناظم مدرسه می رسانیم.قول اروز و فردا می دهند و در نهایت می گویند لطفا این چند ماه آخرم تحمل کنید...
ازتون خواهش می کنم رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حخخهخح
۱۷:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
کارمند آموزش وپرورش
۱۶:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام باتوجه به اینکه از جانب دولت توزیع سبد کالابرای کلیه پرسنل دولت اعم از رسمی وپیمانی وقراردادی اعلام شده ولی من بعنوان یک کارمند آموزش وپرورش جزو گزینه های عدم تعلق می باشم خواهشمند است پیگیری نمائید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا از مرکزی
۱۴:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
آقا لطفا دست از سر فرهنگیان بردارید خجالتمان ندهید پول کجا بود بروید جاهای دیگر دنبال پول بگردید
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۴:۰۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
کمک هزینه ازدواج مستخدمین اموزش وپرورش
از سال91 به بعد هنوز پرداخت نشده پیگیری کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۴۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
در رابطه با اشتغال فرزندادن جانباز ما که تا حالا از بنیاد چیزی جز تبلیغ الکی ندیدیم اگه واقعاً نمی خوان کاری انجام بدن واسمون پس لطف کنن بیخود تو بوق و کرنا نکنن !والله شدیم آش نخورده و دهن سوخته بین مردم! مردم خبر از وضعیت ما ها ندارن فکر میکنن کیفمون کوکه! من با مدرک کارشناسی ارشد با معدل بالا دو ساله که بیکارم هیشکی نیست به دادمون برسه !مسئولین لطف کنن به جای حرف زدن عمل کنن! اگرم نمی تونن اصلاً حرفشو نزنن که تو چشم مردم خار نشیم!
-
رضا
۱۳:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام
لطفا در خصوص عدم تخصیص سبد کالای حمایتی به اقشار کم در امد و ضیعف جامعه(روستایی ،کارگران ایثارگران و... ) گزارش تهیه نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۱۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام سایت سنجش تاریخ دریافت کارت آزمون رو امروز اعلام کرده ولی تا حالا که ساعت از 12 هم گذشته هیچ خبری از کارت ورود به جلسه در سایت نیست سوژه توپی هست نه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی کمالی
۱۱:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام لطفا در مورد اجرای طرح استخدام مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گزارش تهیه کنید به خدا خیلی گرفتارند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۰۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
ترا به خدا یک سری به اداره کل وادارات آموزش و پرورش و استان قم بزنید . همه منتظر تغییر مدیر کل هستند و هیچ کاری درست انجام نمیشه . قبلی ها که می دونن باید برن . افراد جدید هم که هنوز انتخاب نشدن .معاونت آموزش ابتدایی هم که در تصدی خانم هاست معضل بزرگیه که فقط خدا می دونه این کار چه خیانتی به آموزش و پرورش بود . نمیدونم قحط الرجاله با با اینهمه آدم بدرد خور تو همین استانه.
United States of America
شرکت دان و علوفه استان خراسان جنوبی
۰۸:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
با سلام .اول از همه خدا خیرتون بده ای اهالی 20:30 بنده یه کارگر هستم که نه ماشین دارم و نه خونه ، به خدا روز شماری می کردیم که این سبد کالا اعلام بشه تا گوشه ای از این خرج و مجارج رو بگیری اما گلمندم و نخواهم گذشت این که چرا به من سبد کالا تعلق نگرفته در حالیکه به همکارم که به لحاظ حقوقی یکسان هستیم در حالیکه او ماشین و خونه و زمین دارد و به او تعلق گرفته .آخه کجای این عدالت و امید هست .شما را به خدا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
چرا به کسانیکه کارمند رسمی دولت با حقوق میلیونی سبد کالا تعلق گرفته اونوقت به کارگران که حقوقشون600 هست با خونه اجاره ای تعلق نگرفته خواهشا حتما و حتما حتما هم منتشر کنید و هم پیگیری کنید(البته میدونم منتشر نمکنید عادت کردم)
Germany
س
۱۴:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
بنده فوق لیسانسم، 18 سال هم سابقه رسمی دارم جزو مشاغل سخت هم هست اما حقوقم 800 هزار است کجاست حقوق میلیونی!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۲:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
بنده دانشجو متاهل با در امد زیر یک میلیون توامن هستم که بسته به من تعلق نگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۴۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید
بنده کارشناس ناظر کشاورزی هستم که درآمد ماهیانه ام حدود دویست هزارتومان میشه بیمه هم نیستم . افراد امثال من زیادن.
چرا سبد کالا به ما که این شرایط رو داریم تعلق نمی گیره ؟ ناتوانی دولت در شناسایی وساماندهی افراد بی بضاعت که تحت پوشش هیچگونه بیمه ای نیستند و کار دولتی هم ندارن و کارشون موقت و فصلیه باعث شده تا خیلی افراد نیازمند در این کشور دیده نشوند.آخه این کجای عدالته که در یک خانواده 2 نفره که در دستگاه دولتی شاغلن زن و شوهر بیش از دو میلیون تومان حقوق بگیرن و مشمول سبد کالا بشن اما خیلی ها با خانوادهای چند نفره با درآمد بخور و نمیر مشمول این سبد نمیشن؟!!!!!! سوال اینه که مسئولین محترم این وضعیت رو چطوری میخوان توجیه کنن؟
و اما دوستان ذره بین ؛ خواهش بنده به نمایندگی از هزاران نفر اینه که به رسالت رسانه ای خد عمل کنید و گزارشی در این خصوص تهیه کنید.
ودر آخر
فراموش نکنیم که سیره مولایمان امیر مومنان علی علیه السلام در کمک به نیازمندان و ضعیفان .
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۰:۲۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام کشته شدن 13نفر طی40روز در یک منطقه خاص قبل میدان ورودی شهر زاهدان باید مهم باشد اما این موضوع رسانه ای نشده برایجللوگیری از مرگ عزیزانمان لطفا پیگیری فرمایید خاوری زاهدان
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۸:۳۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام
لطفا مسئله توقف بیمه هنرمندان و خبرنگاران، که به دلیل بدهی 120میلیاردی ارشاد به تامین اجتماعی متوقف شده رو پیگیری کنید. نه بیمه جوابگوست نه ارشاد. ارشاد میگه حل میشه. حالا کی؟ خدا میدونه! الان حدود 3-4 ماهه.باز دیواری کوتاه تر از هنرمندان پیدا نشد؟
مسعود از مشهد 09156449
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۶:۰۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
آقایان دولت تدبیر وامید مگر خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی (با حقوق بالای پنج میلیون ریال) چه گناهی کرده اند که سبد کالای حمایتی به آنها تعلق نمیگیرد آیا جزء قشر پر درآمد جامعه محسوب میشوند .آیا این عدالت است که کارکنان دولت ونیروی های نظامی شامل لطف دولت میشوند ولی کارگر ها نه ؟ آیا خون اونها رنگینتر است .
نکته قابل تامل درتوزیع این سبد کالا این است که برخی مشمولان واقعی از سبد جا مانده‌‌اند، کارگران روزمزد، غیر بیمه‌ای و بدون قرارداد کار که بخش عظیمی در طرح حمایتی دولت تدبیر و امید از اقشار کم درآمد بودند سبد کالا نمی گیرندآیا این همان کلید است که دولت به مردم هدیه داده است ؟.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
ریس دانشگاه آزاد دوباره ساز کار جاسبی در پیش گرفته است وکسی مانند دکتر دانشجو نعمتی بزرگ برای دانشگاه آزاد بود
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
مگه نگفتن به کارمندان دولت سبد کالا میدن مگه معلمها کارمند دولت نیستند چرا به اکثر معلم ها تعلق نگرفته خواهشمند است پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
امیدوارم پیگیر باشید
اقا سبد کالا چرا اینقدر بی ضابطه تعلق گرفته؟؟
من کارمند متاهل دارای فرزند با درامد 900 هزار مستاجر بدون ماشین تعلق نگرفته به رئیس دانشکده با درامد 3 میلیون خانه دو طبقه و دو تا ماشین شخصی تعلق گرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
ببخشید لطفا در مورد سبد کالای حمایتی دولت به افرادکه واقعا عادلانه است اما چرا بین کارکنان قراردادی و کارکنان رسمی فرق گذاشته شده است در صورتی که کارکنان رسم دولت با حقوق نزدیک به دومیلیون تومان الی بالاتر تعلق می گیرد ولی به کارکنان قراردادی که با حقوق پایه هشتصد هزارتومان البته اون هم با مزایا تعلق نمیگیرد ما کارکنان قراردادی یکی از ارگانهای دولتی هستیم که به هیچ کدام از این گروه کارکنان تعلق نگرفته است لطفاً پیگیری یا مطرح شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
سلام کدوم کارمندان دولت حقوق دو تومن میگیرن ؟؟؟ چه سازمانی؟ من فکر میکردم همه کارمندان زیر یک میلیون حقوق دارن!!!