نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۰۸:۰۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سلام
کسانی که سال سوم هستند میتوانند امسال ازمایشی در سراسری شرکت کنند؟
Germany
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
خير
-
زهرا
۰۷:۵۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سوالم در مورد اینکه چرا فقط سال اخذ دیپلم که از سال 60 است می توانند نام نویسی کنند قبل از آن نمی توانند من سال 56 دیپلم گرفتم آیا نمی توانم در آزمون شرکت کنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۰۱:۳۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سلام ببخشيد من پارسال پيش دانشگاهي بودم ولي بخاطر يه درس من معدل كل پيش دانشگاهي رو در دي ماه ميگيرم ميخواستم ببينم بايد چي كار كنم. معدل پيش هم برا ثبت نام بايد باشه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۱:۳۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم تکلیف کنکور ازاد امسال چی میشه یعنی مثل سالهای قبل ازمون جداگانست یا انتخاب رشتش جداگانست؟لطفا بپرسین؟
Iran (Islamic Republic of)
کیارش
۰۱:۲۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سلام التماس و خواهش میکنم از دکتر خدایی ببرسید حالا که تاثیر معدل قطعی شده داوطلبانی که معدل بایینی مثل من دارند دیگه میتونن امیدی به قبولی در رشته تاب کنکور داشته باشند؟لطفا از ایشون بخواین توضیح بدن کسی که معدل 11 داره چطور میتونه با این شرایط بزشکی قبول شه؟این سوال اکثر دانش آموزاس خواهش میکنم رسیدگی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۰۰:۵۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
اگر دانشجوی اخراجی کاردانی فنی باشیم با مدرک پیش انسانی می توانیم در کنکور ثبت نام کنیم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۰:۵۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سلام خواهشمندم به سوال پاسخ دهید
دیپلم من ریاضی است وگروه ازمایشی که می خواهم شرکت کنم تجربی است با توجه به تاثیر سوابق تحصیلی مثلا اگر من در کنکور زیست را 100 بزنم برای من 75 حساب می شود؟
نمیشه نمره ی زیست تغییر رشته ی مرا به عنوان سوابق تحصیلی حساب کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۰۰:۲۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سلام , بنده لیسانس از یک دانشگاه غیر انتفاعی دارم ,آیا می توانم در کنکور سراسری در رشته دیگری شرکت کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
از امسال تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان از حالت تاثیر مثبت خارج شد و گفته شد که تاثیر قطعی خواهد داشت و این یعنی اینکه دانش آموزانی که به هر دلیل نتونستند امتحانات نهایی رو با نمره ی بالا پشت سر بذارند از همین الان قید رتبه های خوب و رفتن به دانشگاه خوب کشور رو از فکرشون خارج کنند چون از اون 25 درصدی که مربوط به نمرات کتبی هست سهم کمی رو بدست میارند که اصلا عادلانه نیست چون هیچ راه جبرانی هم گذاشته نشده تا بتونند دوباره امتحان بدن . به عنوان مثال کسانی رو میشناسم که در روز امتحانات با مشکلات مهمی مواجه شدن و علیرغم شایستگی نتونستند نمره ی خوبی بدست بیارن و با کمترین نمرات قبول شدند. تکلیف این دانش آموزان که کم هم نیستند چیه؟ حتی خیلی از دانش آموزان متوسط هم که به دلایلی نتونستند در روز امتحان نمره ی دلخواه رو کسب کنند از این تاثیر قطعی نمرات در کنکور راضی نیستند چون راه جبران بسته شده و این حذف تاثیر مثبت نمرات برعکس باعث استرس و نگرانی بیشتر خیلی از دانش آموزان شده که برخلاف هدف طرح حذف تدریجی کنکور هستش. در سالهای پیش بودند دانش آموزانی که با معدل و نمراه های بسیار پایین تونستند تلاششون رو بیشتر کنند و رتبه های تک رقمی در کنکور بدست بیارن.
الان بسیاری از دانش آموزان هستن که میخوان این طرح جدید کاملتر و بی نقصتر اجرا بشه تا حقشون پایمال نشه. با این توضیحاتی که دادم این طرح حتما در سالهای آینده اصلاح خواهد شد ولی ای کاش امسال اجرا بشه که حق بسیاری از دانش آموزان از بین نره و راهش اینه که یا دانش آموزان دوباره بتونند امتحانات کتبی بدن و نمرشون رو اصلاح کنند یا اینکه این تاثیر معدل همچنان مثبت باقی بمونه
ازتون بسیار ممنونم این امکان رو گذاشتید و اینکه خواهشاً این قضیه رو حتماً پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
آیا کسانی که کارشناسی ارشد دارند چه روزانه و چه شبانه نمیتوانند در رشته های دندان دارو و پزشکی شبانه شرکت کنند؟؟ فقط بین الملل؟ اخه خیلی هزینش زیاده. پارسال در دفترچه قید شد که در کارشناسی رشته های پزشکی هم نمیتوانند شرکت کنند اما امسال این شرط رو فقط برای پزشکی دندان و دارو گذاشتند پس می تونیم با مدرک ارشد در کارشناسی رشته های پزشکی شبانه شرکت کنیم؟ ( یا روزانه ولی طبق تصمیم دانشگاه مبلغی رو پرداخت کنیم؟)
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عزیزی
۲۳:۵۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
آیا تاثیر 25 درصدی معدل درکنکور 93 به صورت مستقیم خواهد بود؟
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۳:۴۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام , بنده لیسانس از یک دانشگاه غیر انتفاعی دارم ,آیا می توانم در کنکور سراسری در رشته دیگری شرکت کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۳۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من فارغ التحصیل ریاضی هستم و چون نیمه دومی هستم یکسال دیرتر به مدرسه رفتم و خیلی ها مثل من هستم می خواهم بدانم ایا مشکلی برای سربازی و ثبت نام دارم از هرکی می پرسم یه جواب می ده خواهش می کنم این موضوع رو پیگیری کنید ازتون بسیار مچکرم
Iraq
راضیه
۲۳:۲۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید.میخواستم ببینم امسال تأثیر معدل چقدره؟
Germany
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۲
25 درصد قطعي
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۱۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
دانشگاه ازاد هم سوابق تحصیلی به طور مستقیم تاثیر داره؟
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۲۳:۲۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
باسلام وخسته نباشید من که معدلم16.88است ایاتاثیرمنفی دارددرکنکور؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۲۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام ممنون از اینکه به فکر ما کنکوریها هستید میشه از مسولان سنجش بپرسید که انتخاب رشته آزمون آزاد با توجه به ادغام آزاد و سراسری چطوریه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
چرا باید معدل کل سال چهارم (پیش دانشگاهی )به جای معدل کتبی نهایی در تقاضانامه نوشته شود در صورتی که فقط نمرات کتبی این دروس جز سوابق تحصیلی محسوب می شود؟
Ireland
نگار
۲۳:۰۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام خداقوت!میخواستم بدونم کدوم معدل درکنکورموثراست؟معدل کل دیپلم یامعدل کتبی نهایی دیپلم؟‎ ‎
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۵۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
معدل کتبی سال سوم دبیرستان تا ثیر داره معدل پیش دانشگاهی اصلا تاثیر نداره
Iran (Islamic Republic of)
رضی
۱۶:۲۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
معدل کتبی نهایی دیبلم .
Iran (Islamic Republic of)
شهرام سپهوند
۲۲:۵۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من دیپلمم کامل نیست ولی همزمان دارم هم دیپلمم رو کامل میکنم وهم پیش رو میگیرم. چطور میتونم واسه کنکور 93 شرکت کنم؟ آیا میتونم معدل دیپلم تقریبی نزدیک به معدلم بزنم وبعد بهمن واسفند تصحیح کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۲:۵۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
ثبت نام کنکور کارشناسی فنی و حرفه ای چه زمانی است
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۴۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
ايا مدرك دانشگاهي در استخدام طرف تاثير داره؟؟مثلا مدرك دانشگاه ازاد با دولتي فرق ميكنه؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۳۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
لطف کنید به این سوال پاسخ بدهید 25درصد در کنکور چگونه محاسبه میشود.متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۳۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
باسلام خدمت شما...سوالی که من دارم سوال اکثرکنکوری هاست ..؟؟
سوال من اینه که تاثیر مثبت چه جوریه امسال ؟؟یعنی من که معدل کتبی 13است به دلایلی اون سال اینجوری شد ...والان من پشت کنکوری هستم وحسابی دارم درس میخونم تا بتونم دردانشگاه امیرکبیرقبول شم ... اگه من تمام تست های کنکوررابالای 50درصدبزنم معدل من درصدهای مرا پایین می اورداونوقت این ظلمه برامن ونمی تونم دردانشگاه موردعلاقه ام قبول شم
Iran (Islamic Republic of)
مالک
۲۲:۲۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام. شرایط سنی تربیت معلم 93؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
حداكثر22
Iran (Islamic Republic of)
حميد رضا
۲۲:۱۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
ايا درسته که فقط معدل بالا۱۶كتبی سوم دبيرستان,ميتوانند پزشکی قبول شوند حالا شخصی نتوانسته به هردليلی معدلش بالا بشودايا درسته راه جبران کردن را ازاوبگيريم .ازتون خواهش ميكنم يک تبصرهی برای ان بگذاريد
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۲۲:۰۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
باسلام.میشه راهنمایی کنید کسانی که دارندگان مدرک کاردانی وکارشناسی هستند ومیخواهند در کنکور سراسری شرکت کنند چه قسمت هایی از تقاضانامه ثبت نام را باید حتماپر کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
nazanin
۲۱:۵۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
در تاریخ 92/6/10 طرحی با عنوان "قانون سنجش و پذیرش دانشجو" در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و بر اساس آن مقرر شد از سال تحصیلی 93-94 به تدریج و طی یک دوره 5 ساله ، شیوه جدیدی در کنکور سراسری اعمال شود.
بر اساس ماده 2 و ماده 10 قانون سنجش و پذیرش دانشجو ، می بایست از سال تحصیلی 93-94 شورایی تحت عنوان شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل شود و در مورد میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری تصمیم گیری کند.
همچنین طبق ماده 11 این قانون ، مقرر شد تا قبل از تاریخ اجرای این قانون ، یعنی قبل از شروع سال تحصیلی 93-94 شیوه برگزاری کنکور همچنان بر اساس قانون مصوب مجلس به تاریخ 86/8/9 باشد و بعد از آن این قانون لغو شود و قانون جدید اجرا گردد.

از آنجایی که کنکور 93 نیز در سال تحصیلی جاری (سال تحصییلی 92-93) برگزار می شود ، می بایست بر اساس آخرین رای کارگروه ماده 4 قانون مصوب سال 86 ، سوابق تحصیلی در کنکور سراسری به صورت تاثیر مثبت اعمال شود.

اما در کمال شگفتی و تعجب بنده و سایر داوطلبان ، وزارت علوم و سازمان سنجش با تخطی آشکار از ماده 10 و 11 قانون سنجش و پذیرش ، در تاریخ 6 آذر ماه سال 92 ، یعنی یک سال قبل از زمانی که در قانون مصوب شده ، با گرد آوری چند تن از وزرا ، اقدام به برگزاری شورای سنجش و پذیرش دانشجو کرد و اعلام کرد که این شورا رای به تاثیر مستقیم سوایق تحصیلی در کنکور 93 داده است. این در حالیست که طبق ماده 10 و 11 قانون سنجش و پذیرش ، این شورا باید برای تصمیم گیری در مورد کنکور 94 که در سال تحصیلی 93-94 برگزار می شود ایجاد شود و قبل از آن باید طبق آخرین رای کارگروه ماده 4 قانون سال 86 ، تاثیر سوابق تحصیلی بصورت مثبت باشد.

اما تخلف و بی عدالتی بزرگتری که در اجرای این قانون مشهود است ، مربوط به ماده یک می شود.

طبق ماده 1 قانون سنجش و پذیرش دانشجو ، سوابق تحصیلی اینگونه تعریف شده است: نمرات دروس 3 سال آخر دوره متوسطه که بصورت سراسری ، نهایی و استاندارد برگزار می شود.

اما در حال حاضر در کشور ما ، فقط در یک سال یعنی فقط در سال سوم متوسطه امتحانات بصورت نهایی برگزار می شود و بیش از دو سوم سوابق تحصیلی که در این قانون مصوب شده برای بنده و سایر دانش آموزان موجود نیست. در حالی که طبق این قانون ، تاثیر سوابق تحصیلی ، فارغ از میزان تاثیر آن باید شامل نمرات هر 3 سال باشد و نه تنها سال سوم ، اما با این حال سازمان سنجش قصد دارد فقط نمرات سال سوم را تحت عنوان سوابق تحصیلی در کنکور تاثیر مستقیم بدهد.

اجرایی کردن این امر ، تا زمانی که دولت و آموزش و پرورش زیر ساخت های لازم را ایجاد نکرده اند و امتحانات نهایی در هر 3 سال برگزار نمی شود ، ظلمی بس بزرگ در حق دانش آموزان است. کما اینکه امکان جبران سوابق تحصیلی هم به هیچ وجه پیش بینی نشده. در کنکور هر فرد میتواند چندین بار امتحان بدهد و شانس خود را برای ورود به دانشگاه بیازماید ، اما با تاثیر دادن مستقیم سوابق تحصیلی که قابل جبران هم نیست ، اگر کسی به هر دلیلی در زمان امتحانات دچار مشکلی شد و نتوانست امتحانات را به خوبی سپری کند ، دیگر هیچ فرصتی برای جبران نتایج آن ندارد.

تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی بر خلاف عدالت سنجشی است ، حتی اگر این امر بر خلاف قانون تشخیص داده نشود ، یک بی عدالتی بزرگ است چرا که در زمان امتحانات ، هیچ اطلاعی از تاثیر مستقیم آنها در کنکور به من و سایر داوطلبان داده نشده و اساسا بنا بر تاثیر مستقیم نبوده. همچنین در سال سوم اغلب داوطلبان با این استدلال که نمرات امتحان نهایی تاثیر مستقیم در کنکور ندارد ، به شیوه ی کنکوری درس خوانده اند و در امتحانات نهایی به دنبال کسب نمرات بالا نبوده اند. اما به یکباره و پس از گذشت چندین ماه شورای سنجش و پذیرش شیوه دیگری اتخاذ کرده. اگر این شیوه برای دانش آموزانی که در آینده امتحان میدهند اجرا شود ، تا حدودی قابل پذیرش خواهد بود ، چرا که حداقل آنها از قبل از امتحانات مطلع خواهند بود که نتایج این امتحانات در کنکور تاثیر مستقیم خواهد داشت و فکری برای خود خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۲۱:۵۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام در صورت عدم ثبتنام در کنکور در مهلت تعیین شده ایا زمان دیگری این فرصت داده خواهد شد؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۵۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
باسلام.اگر کسی سال دوم دبیرستان خود را در منطقه1گذرانده باشد وسال سوم دبیرستان وپیش دانشگاهی خود رادرمنطقه 2گذرانده باشد در سهمیه منطقه چند به حساب میاد؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۵۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با توجه به اینکه امکان جبران نمرات امتحان نهایی وجود نداره ، اگه احیانا دانش آموزی در موقع امتحان نهایی با مشکل یا بیماری مواجه شد و نتونست نمرات خوبی بگیره تکلیفش چیه؟ آیا باید آیندش به خاطر همین تباه بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
شهبازی
۲۱:۵۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام و تشکر
با توجه به قطعی شدن تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 93 حدود 90% داوطلبای کنکور پر از ترس و اضطراب شدن، چرا که اکثرا بعد از سال سوم با این امید درس میخونن که سوابق تحصیلی در کنکور با تاثیر مثبت اعمال خواهد شد، ولی متاسفانه یک دفعه نظریه سازمان سنجش عوض شده و تاثیر به صورت قطعی در نظر گرفته شده، این شیوه به ضرر تقریبا تمامی داوطلبای کنکور هس علی الخصوص داوطلبایی مثل من که انتحانات سال سوم افتادم بیمارستان و اصلا نتونستم درسام رو کلا بخونم و زیست هم که مهمترین درسم بود رو با نهایت تاسف 8.5 بشم و این تصمیم سازمان هم یعنی بدبخت شدن من و امثال من!!!!، این تصمیم فقط واسه کسایی خوبه که تونستن شاهکارانه تقلب بکنن و نمره شون خوب بشه، همه داوطلبا از این تصمیم ناراضین، خداییش الان، هم خودم و هم بیش از 95% دوستام کلا نا امیدیم، چرا که شرایط واسه جبران گذشته مون خیلی خیلی سخت شد. از شما عاجزانه درخواست میکنیم که از سازمان سنجش بخواین حداقل واسه سال بعد این برنامه رو داشته باشن که دانش آموزایی که الان سوم میخونن روش برنامه ریزی کنن، نه واسه ما که دیگه از وقتمون گذشته و نمیتونیم به عقب برگردیم!!. واقعا یعنی چی که شب خوابیدن و صبح بلند شدن و یه فکری کردن که مارو بدبخت کنن!!!!!!!!!! خواهشانه و عاجزانه استدعا میکنیم که مسئولین سنجش رو راضی کنین حداقل واسه امسال تاثیر رو دوباره مثبت بکنن. خواهشاااااا.
با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
زهراداشاب
۲۱:۵۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
باسلام.من فوق دیپلم حسابداری دارم که دیپلم خود را از هنرستان دریافت کرده ام ایا میتوانم در کنکور تجربی شرکت کنم؟هدف من رشته های پیراپزشکی میباشد.واحد مشاوره اموزش وپرورش میگفتند که همه ی دارندگان مدرک فوق دیپلم نمیتوانندرشته های پیراپزشکی را بیاورند ایا حقیقت دارد؟
در ضمن من بسیجی فعال دارم که تنها در کنکور آزاد تاثیردارد حالا چجوری میتونم از ان استفاده کنم؟دفترچه آزاد بهداز کنکور میاید؟
ترخداااااااا جواب دقیق بهم بدبداز سازمان سنجش هم پرسیدم چیز دقیقی دستگیرم نشد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۴۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
برگزاری آزمون سراسری در مقطع سوم دبیرستان، فقط مختص دانش آموزان مقطع نظام جدید است و حال با این شرایط این پرسش پیش می آید که مثلا تکلیف داوطلبی که 50 سال دارد و هیچ آزمون نهایی هم در دوره دانش آموزی او برگزار نشده است، چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi Sh
۲۱:۴۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من دیپلم ریاضی دارم و الان پیش دانشگاهی تجربی می خونم.برای ثبت نام در کنکور 93 باید عنوان دیپلم را چی بزنم؟اگر آن را تجربی بزنم مشکلی پیش می آد؟باتشکر لطفا بگید
Iran (Islamic Republic of)
elnaz
۲۱:۳۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
من دیپلم ریاضی دارم و فقط میخوام کنکورتجربی بدم میتونم؟
ٍٍ
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۵۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
مگه ازاد شرکت کنی که بتونی تجربی شرکت کنی
Iran (Islamic Republic of)
lkh
۱۱:۰۷ ۲۱ دی ۱۳۹۲
بله میتونی
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۲۱:۳۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید من دارای مدرک کارشناسی هستم و میخوام دوباره کنکور بدم واسه دندانپزشکی،میخواستم شهریه دانشگاه های تهران رو بدونم ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۲۱:۳۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام می خواستم بپرسم که من دیپلم فنی هستمودر حال حاضر در دانشکده فنی مشغول تحصیل هستم در کنکور امسال با مدرک پیش انسانی قصد شرکت دارم ایا من باید از دانشگاه انصراف بدم تا بتونم در کنکور شرکت کنم دانشجوی دوره شبانه هستم و برای شرکت کد نظام وظیفه کدوم مورد باید انتخاب کنم
Iran (Islamic Republic of)
کاردانی
۲۱:۲۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
در قسمت وارد کردن معدل کاردانی، در صورتی که فارغ التحصیل نشده باشیم چه چیزی باید وارد کنیم؟ آیا امکان تصحیح اطلاعات پس از فارغ التحصیلی (اواخر بهمن) وجود دارد؟
برای افرادی که کاردانی فنی و حرفه ای دارند شرط معدل کاردانی وجود دارد؟
برای این افراد شرکت در هر گروه آزمایشی مجاز است؟
Iran (Islamic Republic of)
tara
۰۱:۲۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
nemidonam
Iran (Islamic Republic of)
Peyman
۲۱:۲۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام . با توجـــه به تاثیـــر 25درصدی معدل ایا اون دسته از داوطلبانی که معدل پایینی دارند از دور گردونه رقایت کنار گذاشته میشن ؟یعنی اگه کسی معدلش زیر 15 یا 14 هستش دیگه نباید به رتبه برتر فکر کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۸:۵۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
منم همین سوالو داشتــــــــــم !!
Iran (Islamic Republic of)
تارا
۰۱:۲۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
منم همین سوالو داشتم لطفا از سخنگو سازمان سنجش بپرسین .
Iran (Islamic Republic of)
javad
۱۸:۴۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
age Mishe Pasokh Bedin
Iran (Islamic Republic of)
kosha
۱۷:۱۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۲
فک کنم میشه ولی باید درصدات عالی باشن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۱۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
اگه دانشگاه فرهنگیان از این به بعد ثبت نام و پذیرش داره اون کسانی که کنکور سراسری را ثبت نام کرده اند چطوری باید ثبت نام کنند
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۲۱:۰۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
وضعیت دانشگاه فرهنگیان کی معلوم میشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
negar19
۲۰:۵۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام من امسال در دوره ی روزانه دانشگاه سراسری پذیرفته شدم ولی قصد دارم در کنکور دانشگاه آزاد سال 1393 هم شرکت کنم ایا با توجه به یکی شدن کنکور سراسری و آزاد من میتوانم در کنکور 1393 شرکت کنم؟لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم.
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۰:۵۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
من دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی پیام نورهستم ایاحق شرکت درکنکور 93رودارم وازمعافیت تحصیلی استفاده میکنم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
پذیرش و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان از چه تاریخی شروع میشود ؟ اصلا سال 93 پذیرش داره اگه داره با چه معدلی و رتبه ای ؟
Iran (Islamic Republic of)
حنانه موسوی
۲۰:۵۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
من پذیرفته شده 91 روزانه هستم میخواستم دانشگاه آزاد شرکت کنم و فقط آزاد انتخاب رشته کنم . میتونم تو آزمون شرکت کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۵۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من دیپلم و پیش دانشگاهیم در رشته ریاضی و فیزیک می باشد.
آیا می توانم با دانش آموزان رشته علوم انسانی کنکور شرکت بکنم؟
Singapore
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام. آيا بعداز حذف كنكور معدل نهايى سال سوم مورد نظر است يا معدل ديپلم مورد نظر خواهد بود. باتشكر
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۴۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
ازکجادفترچه های آزمون رابگیریم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۴۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام.دانشجوی ترم اخر کارشناسی پیوسته دوره روزانه هستم ورودی بهمن.الان 4ماهه واسه دانشگاه ازاد دارم میخونم .تو دفترچه کنکور سراسری خوندم تا 28 اذر باید فارغ التحصیل بشم یا انصراف بدم.من اخرای دی فارغ التحصیل میشم.واسه این چند روز باقی مانده دانشگاهم که نمیتونم انصراف بدم.
حالا که دانشگاه ازاد رو با سراسری یکی کردن.ایا من میتونم واسه دانشگاه ازاد امتحان بدم؟؟؟
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
Arezoo
۲۰:۴۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من میتونم با دیپلم رشته ی انسانی کنکور ریاضی بدم؟
بعد سوابقم چطوری محاسبه میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۰:۳۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام ایا من که دیپلم انسانی دارم و کنکور92 انسانی شرکت کردم در تکمیل ظرفیت پیام نور میتونم رشته های ریاضی را انتخاب کنم. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حمیده
۲۰:۳۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
باسلام و خسته نباشید
میخواستم بپرسم داوطلبانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند میتونن در آزمون شرکت کنن؟
و اگه میتونن پس چرا گزینه ای به عنوان کارشناسی ناپوسته در فرم ثبت نام وجود ندارد؟
Iran (Islamic Republic of)
milad
۲۰:۳۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام من دانشجوی رشته شیمی پیام نور (ترم 3) هستم (از معافیت تحصیلی استفاده میکنم) آیا برای شرکت در کنکور 93 برای من منعی وجود ندارد؟ چه از نظر نظام وظیفه و چه از نظر سازمان سنجش
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۰:۲۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
چند وقته تو مجلات و سایت ها تبلیغ میشه که مشاوره استاد احمدی با سی دی هاش ىا جوکار یا مختومی خرید کنید فلان رتبه به دست بیارید در کمترین زمان یا فلان اشخاص زیر نظر ان ها بودن رتبه برتر کسب کرده ایا این ها صحت داره؟ از باشگاه خبرنگاران خواهش میکنم این مطلب پیگیری کنند ایا همچین مطالبی صحت داره یا نه و اگه صحت نداره در اختیار سایر پشت کنکوری ها بزارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
بقیه رو نمیدونم ولی استاد احمدی حرف نداره
Iran (Islamic Republic of)
حسین.
۱۸:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
من خودم تمام دی وی دی هاش رو دارم.ببین عزیزم خوب هستن اما معجزه نمیکنند.یعنی خودتم باید تلاش زیادی بکنی اما میتونند خیلی جلو بندازنت از بقیه که درس هاشون رو فراموش کردند و تکنیک تستی بلد نیستند.این شماره ام خواستی زنگ بزن تا راهنماییت کنم خاستی زیر قیمت خودشون بهت میفروشم 09384931304 .اگه جواب ندادم یه اس مس بده
Iran (Islamic Republic of)
omidgod
۱۹:۵۵ ۲۰ تير ۱۳۹۳
ی دوستی دارم که ی داداشی داره که خواهر دوستش گرفته این دی وی دی هارو الان داره پیام نور به تحصیل ادامه میده.
Netherlands
نیکزاد
۲۰:۲۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
برای دانش آموزی مثل من که معدلم بایین ومی خوام برای بزشکی بخونم راهی برای جبران سوابق تحصیلی من هست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۵۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
باید رتبه کنکورتا خوب کنی زیر 1000
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۲۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
ایا کارشناسی ارشد هم بدون کنکور هم در سال 93 وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۲۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام . من دانشجوی ورودی 91 یکی از دانشگاه های دولتی هستم که در دوره ی روزانه تحصیل می کنم . سوال من این است که آیا می توانم در کنکور 93 شرکت کنم یا خیر . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سلام.آره میتونی.ولی اگر دانشگاه دولتی بخوای باید اول انصراف بدی.اگرم ازاد که نیازی به انصراف نیست و حتی هم زمان میتونی دو تاشو بخونی
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۰:۲۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام. من دیپلمم ریاضی بوده. تابستان امسال تغییر رشته دادم و به رشته تجربی رفتم. شهریور زیست سال دوم دبیرستان و در آمتحان نهایی شهریور زیست سال سوم را امتحان دادم و نمرم خوب بود(19). می خواستم بدونم این نمره درس زیست در کنکور تاثیر نداره؟؟ چون امتحان نهایی بوده. سایتی که برای دیدن سوابق تحصیلی بود نمره زیست وجود نداشت. www.dipcode.medu.ir
متولد 29 بهمن 1374 هستم.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۱۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من 20 سالمه و الان دانشجوی دانشگاه آزاد هستم و میخواهم درکنکور93 شرکت کنم,و نیز در دی ماه همین سال قصد انصراف از آراد را دارم به این ترتیب آیا لازم است تا تاریخ 92/9/28 انصراف بدهم یا بعد از قبولی در کنکور سراسری باید انصراف بدم؟(لطفا راهنمایی فرمایید)
Iran (Islamic Republic of)
مهدی شیردل
۲۰:۱۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام ما دیپلم ریاضی داریم و الان پیش دانشگاهی تجربی هستیم .برای ثبت نام در کنکور 93 باید عنوان دیپلم را ریاضی بزنیم یا تجربی ؟اگر تجربی بزنیم اشکالی پیش می آد؟
Iran (Islamic Republic of)
یونس فروغی
۲۰:۱۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام. خواهش میکنم سوال من را پیگیری کنیدو بهم جواب بدید. سوال من اینه هم اکنون که تاثیر معدل کتبی 25 درصده و قراره بیشتر بشه ایا کسانی که معدل کتبی سوم را کم شدن در کنکور موفق نخواهند شد و راهی برای جبران ندارند؟ چون قبلا که معدل تاثیر نداشت ممکن بود کسی سال اول به اون رتبه ای که میخواست نرسه و سال بعدش دوباره کنکور میداد و جبران میکرد اما ایا الان اون دسته افرادی معدل کتیبیشون را به هر دلیل خوب نشدن و تعدادشون هم کم نیست راهی برای جبران دارند؟ سازمان سنجش چه پیشنهادی به این دسته دوطلبان دارد؟ چراکه این موضوع روی روحیه داوطبان هم تاثیر زیادی دارد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۱۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
کسانیکه قبل از سال 84 دیپلم گرفتن و فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته هستند باید معدل پیش دانشگاهی را در بند 43 وارد کنند یا نه؟ در صورت نیاز بودن معدل پیش دانشگاهی از کجا باید معدل را استعلام کنند چون مدارک پیش دانشگاهی تحویل دانشگاه شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
چگونه دانشگاه آزاد شرکت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سوال:کسانیکه شناسنامه ی خود را تعویض و عکس دار کرده اند و سریال شناسنامه ی آنان تغییر کرده است در بند 6 فرم ثبت نام آزمون سراسری 93 کدامیک از سریال شناسنامه ی جدید یا سریال شناسنامه ی قبلی خود را وارد کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرابینا
۱۵:۴۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
ایابادیپلم تجربی می توان درکنکورانسانی شرکت کرد
Iran (Islamic Republic of)
سوال
۲۰:۰۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سوال من دیپلمم ریاضی است و امسال قصد دارم کنکور تجربی بدم برای کد سوابق تحصیل باید چیکار کنم و25درصد معدل برای من چه طور محسوب میشه خواهشا زود جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۰:۰۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام. خسته نباشید.
من مخترعی هستم که اختراعم به زودی به ثبت خواهد رسید و من در حال انجام مراحلش هستم اما می خواستم بدونم وقتی تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان قرار بگیرم آیا می تونم درصدی در کنکور بگیرم و یا تاثیری در کنکور سراسری من خواهد داشت یا نه؟من چهارم تجربی هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
کسانی که دیپلمشان را در دیماه می گیرند چگونه باید در کنکور سراسری 93 ثبت نام کنند و دفترچه هایشان را الان باید تهیه کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی م
۲۰:۰۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من متولد23/11/1372 هستم و در کنکور 92 در کارشناسی عمران دانشگاه غیر انتفاعی قبول شده ام می خواهم در کنکور 93 شرکت کنم ولی نمی دانم در قسمت کد وضعیت نظام وظیفه کدام کد را وارد کنم..
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۰۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من دیپلم ریاضی دارم و الان قصد دارم کنکور تجربی بدم برا کد سوابق تحصیل باید چیکار کنم و 25درصد معدل برای من که دیپلمم ریاضی چه طور حساب میشه خواهشا هر چه زودتر پاسخ دهید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
کلا این کارو نکن آبجی.رشته ریاضی خیلی محاسن داره.که تجربی نداره.تجربی فقط یه سری رشته هاش خوبه اونم به شرط تخصص و قبولی.ولی ریاضی همه رشته هاش خوبه.مگر اینکه خیلی درست خوب باشه.اون موقع کار خوبیه.بی گدار به آب نزن.موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
پاسخ
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
سلام.یعنی منکه سه پشت تجربی موندم خیلی پشیمونم که رشته ام ریاضی نیست وگرنه همون سال اول رفته بودم دولتی مهندسی.بخدا اشتباه میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
کسانی که دیپلمشان را در دیماه می گیرند چطور باید در کنکور سراسری ثبت نام کنند
Singapore
sheri
۲۰:۰۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام!ببخشیدتاثیر25%معدل در رشته های پزشکی دانشگاه دولتی هم هست؟؟نحوه ی تاثیرمعدل در رشته های پزشکی آزاد و دولتی مثل هم هستند؟؟؟باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
برای شناسه شناسنامه باید شناسه شناسنامه جدید وارد شه یا قدیمی
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۹:۵۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
كدنظام وظيفه براي فارغ التحصيلان چنداست
Iran (Islamic Republic of)
بهنام روح الامینی
۱۹:۵۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
ا سلام تاثیر مستقیم سوابق بسیار ناعادلانه است چون ما در سال های قبل از ان اطلاع نداشتیم و قصد داریم در کنکور جبران کنیم لطفا تورو به خدا اعتراض ما رو به مسئولین برسونید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام
مي خواستم بدانم با توجه به اينكه در كنكور ٩٢در دوره روزانه قبول شده ام ايا مي توانم در كنكور ٩٣براي كد رشته هاي دانشگاه ازاد شركت كنم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
salam tasir mosbate 25%moadele sale sevom yani chi?masaln age ye nafar ba moadele 15 kunkur bedahad dar sorat khob dadan kunkur ba tavajoh be tasir moadel sevem jaye omid baraye ghabul shodan reshte pezeshki dar daneshgah tehran ya shahid beheshti ra darad??lotfan be soale man ba mesal javab dahid ta kamel motevajeh shavam.kheili negaranam 
Iran (Islamic Republic of)
فیروزی
۱۹:۵۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام.من در کنکور سال 92 شرکت کردم و رشته های نیمه متمرکز رو انتخاب کردم الان انتخاب دانشگاه تموم شده و منتظر جواب نهایی هستم که سازمان اعلام کرده بهمن ماه نتایج رو میزنن من هم که نمیدونم قبول میشم یا نه مجبورم برای سال آینده ثبت نام کنم چرا سازمان یه فرصت برای ما نمیزاره که بعد از اعلام نتایج بتونیم ثبت نام کنیم؟ تازه من چون تغییر رشته دادم به خاطر اطلاع رسانی ضعیف سازمان خیلی ضرر کردم مثلا کنکور عملی رشته طراحی لباس با نقاشی سوالات یکسانی داشت که من نمیدونستم و بجای نقاشی طراحی لباس کار کردم یا اینکه نمیدونستم اگر دانشگاه غیر انتفاعی برم و بعد نیمه متمرکز قبول شم قبولی اونجا لغو میشه و میتونم برم نیمه متمرکز.لطفا بگید که اینا رو هم بگن تا کسایی مثل من که تغییر رشته میدن اطلاع کافی داشته باشن و بدونن که برای قبولی باید چه کارایی انجام بدن.متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۵۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با عرض سلام. من دیپلم فنی و حرفه ای و فوق دیپلم از آموزشکده فنی سنندج دارم. من با کد 13 دیپلم را ثبت کردم و اصلا ما پیش دانشگاهی نرفتیم ولی موقع ثبت نام از ما کد محل پیش دانشگاهی میخواد و پیغام خطا میده. و سوال دوم اینکه من دیپلم را سال 81 گرفتم و فوق دیپلم را سال 85 گرفتم. حالا باید در اول ثبت نام کدام یک از گزینه های مربوط به سال اخذ دیپلم قبل از 85 را تیک بزنم یا بعد از 85 را تیک بزنم. ممنون میشم که پیگیری کنید. یا علی(ع)
Iran (Islamic Republic of)
کاردانی
۰۹:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
سلام من هم با چنین مشکلی روبرو هستم ولی هنوز جوابی پیدا نکردم لطفا مراهم بی خبرنگذارید
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۹:۵۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام
من معدل امتحان نهایم به دلایل مشکلاتی که داشتم 15.30 شده پارسال ...رشتم هم تجربی
ولی الان ازمون شرکت میکنم ترازم خیلی خوبه
اما این صحت داره که نمی تونم تو رشته های دندان پزشکی وپزشکی ودارو سازی ادامه تحصیل بدم ؟؟؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
رضا حاجی آقاتبار
۱۹:۵۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام ؛
درقسمت سوابق تحصیلی محل صدور شناسنامه اشتباه بود اصلاح شد به همین دلیل سوابق تحصیلیم فعال نیست
چکار باید بکنم ؟ راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من میخوام برای دانشگاه افسری ثبت نام کنم لطفا زمان ومحل ثبت نام را اطلاع دهید خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
زمانش معمولا تو بهمن هست.باید بازم سربزنی ولی مکانش در استان خودتون باید به سازمان ارتش مراجعه کنی.به این صورت هست که ابتدا در استان خودت در یکی از دانشگاه ها امتحان کتبی برگزار میکنن بعد از اون از بین امتحان دهندگان یه عده قبول میشن.امتحانشم منابع کنکور و تست هوش هست.شما سر جلسه امتحان اول برو سراغ تست هوش که بعدا تو امتیاز دهی واست کاربرد داره.بعد میفرستن شما را تهران.مرکز آموزش ارتش.اونجا میری تو سازمان،یه سری سالن هست و یکی یکی ازت تست میگرن،اول بدنت که جای چاقو نداشته باشه بعد چشم گوش کوررنگی ورزش امتحانات کتبی عقیدتی همون موقع انتخاب رشته میکنی، روز بعد مصاحبه عقیدتی سیاسی و اطلاعات میشی خیلی آسونه اصلا استرس نداشته باش.بعد میگن اگه میخوای خلبانی بری باید وایسی واگر نه میری خونه مامان.برا خلبانی امتحان بدنی جدا و اطلاعات مصاحبه تخصصی جدا داره.موفق باشی.ولی برو درستو بخون جای جالبی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۹:۴۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
کسی که معافیت تحصیلی گرفته باید کدام شماره ی نظام وظیفه رو بزنه
Iran (Islamic Republic of)
فریبرزعربنیا
۰۳:۱۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
سلام به هرکسی که اینو میخونه,لطفا جوابی که از اقای توکلی گرفتی رو اینجا بنویس,
Iran (Islamic Republic of)
سعید حسنی
۱۱:۴۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
ظرفیت رشته های متفاوته .من خودم دانشجوی فرهنگیانم .گفته شده در کنکور 93 .4000 تا انسانی .ریاضی و تجربی 2500 هر کدوم .ام مطمین باشید بیشتر می گیرند .جون سال 91 .17000 گرفتن ام تو تکمیل ظرفیت رسوندن به 25000 تا پس امیدتون به خدا باشد . فقط رتبه رو به زیر 10000 برسونید موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
tendabin
۱۹:۴۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سوال :آیا حقوق معلمها هم 18 درصد زیاد میشه! و اینکه امسال دانشگاه فرهنگیان دانشجو بر میداره یا نه
Iran (Islamic Republic of)
شهرام بزرافکن
۲۰:۱۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
آیا دانشگاه فرهنگیان امسال پذیرش دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۵:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
آره 10هزار نفر امسال پذیرش داره که باید رتبه ات حدود 2-3هزار و ترازت هم بالای 6500باشه..کلا خیلی سخت شه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۹:۴۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
متولدین سال 74 که می خواهند برای بار دوم در آزمون سراسری سال 93 شرکت کنند کد نظام وظیفه چند را باید درج کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
كد5
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۹:۴۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام.
من به دلیل ثبت نام نکردن در رشته روزانه که مجاز بودم از شرکت در آزمون های دولتی کنکور93 محروم شدم.
سوالم این بود که با ادغام شدن کنکور دولتی و آزاد من چطور میتونم دوباره کنکور بدم؟آیا این محرومیت شانس قبولی در رشته های پیام نور و آزاد را هم از من گرفته؟
ممنون میشم جواب بدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
خیر.دوست عزیز واسه دولتی 1 سال محروم میشی و دوباره میتونی کنکور بدی.در کنکور آزاد هیچ مانعی نیست.کنکور پیام نور هم یکی هست که با دولتیه.یکی هم هست که میگن فراگیر ولی همون بدون آزمون منظورشون هست.میتونی ثبت نام کنی.اگر وضع مالی خوبی داری آزاد ثبت نام کن و اگر رشته ات ریاضی هست فقط کلاس های ریاضی و فیزیک را شرکت کن خیلی خیلی بهت کمک میکنه.باعث میشه ریاضی و فیزیکت را بالاتر بزنی.سال بعد انصراف بده برو دولتی شرکت کن.موفق میشی
Iran (Islamic Republic of)
شیرین صدیق
۱۹:۴۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام.من در سال تحصیلی 91-92 سوم تجربی را می خوندم ولی در سه درس فیزیک شیمی و ریاضی مردود شدم و به دبیرستان بزرگسالان رفتم.قراره تا دیماه این سه درس رو پاس کنم و دیماه پیش دانشگاهی ثبت نام کنم.در نتیجه معدل نهایی من دی ماه به دستم می رسه.من حالا چجوری تو کنکور ثبت نام کنم.یه سری میگن الان ثبتنامم کنم فعلا همین معدلی که دستمه وارد کنم و اسفند معدل اصلیمو ویرایش کنم،یه عده هم میگن بایه الان فقط اون 106000 ریال رو واریز کنم و فقط کد رهگیری بگیرم و اسفند ثبت نام کنم،آخه اسفند که فقط ماله ویرایشه ثبت نام که نداره.من واقعا موندم نمی دونم چیکار کنم؟لطفا به زودی به دادم برسین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
دوست عزیز یه تماس با سازمان سنجش بگیر. فکر میکنم بهتر راهنماییت کنن.تلفنشم تو سایت sanjesh.org هست.موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
پشت کنکورها در قسمت نظام وظفیه کدام کد را باید انتخاب کنند
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
اگه از تاریخ فراغت از تحصیل کمتر از یه سال گذشته کد 5
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۹:۴۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام. خسته نباشید.
من مخترعی هستم که اختراعم به زودی به ثبت خواهد رسید و من در حال انجام مراحلش هستم اما می خواستم بدونم وقتی تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان قرار بگیرم آیا می تونم درصدی در کنکور بگیرم و یا تاثیری در کنکور سراسری من خواهد داشت یا نه؟من چهارم تجربی هستم.
Iran (Islamic Republic of)
sana
۱۹:۴۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من کدسوابقم رو گم کردم بازم میتونم از سایت بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۴۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
من دانشجو ازادم میتونم کنکور شرکت کنم
بعد درسای پاس شده چی میشن
با تشکر از لطف شما
United States of America
ghazale
۲۱:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگر کنکور قبول بشید واحدای پاس شدتون منتقل میشن.
Iran (Islamic Republic of)
arash
۱۹:۳۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
باسلام درحق مابچه های تجربی ظلم میشه خواهش می کنم به این موضوع رسیدگی کنیدکه هرکه تورشته خودش شرکت کنه مثل بچه های ریاضی که میان تجربی شرکت می کنن؟ یاحداقل برای چنین کسایی سوابق تحصیلی راحساب نکنید تاماهم امیدوارباشیم چون همه انهاریاضی.فیزیک.شیمی راخوب می زنن می مونه یه زیست باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
شما کاری به دیگران نداشته باش درست خوب بخون کسی که ریاضی خونده زیست که نخونده
Iran (Islamic Republic of)
javad
۱۹:۳۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام میخواستم ببینم که من میتونم تو رشته علوم انسانی شرکت کنم
دیپلم برق فنی دارم و پیش دانشگاهی علوم انسانی
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۱۹:۳۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم من که دیپلمو دی ماه میگیرم الان باید کارت اعتباری کنکورو بگیرم یا همون زمان ثبت نام در 3اسفند؟؟؟لطفا جوابمو بدین خیلی نگرانم جا بمونم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۳۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
لطفا درمورد نحوه ی پذیرش و قبولی در دانشگاه امام صادق توضیح دهید
Iran (Islamic Republic of)
mahmood
۱۹:۳۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام شرایط پذیرش دانشجو در مراکز تربیت معلم چیه؟
امسال توی دفترچه کنکور ذکر نشده.

تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
بابا جا نداره ! تو خوابگاه دانشجوها رو سر و کله هم می خوابن!!!شاید شاید امسال برنداره البته شاید!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام من دانشجوی سال آخر هستم و صرفا قصدم از شرکت در آزمون سراسری، انتخاب رشته در آزمون دانشگاه آزاد هست
آیا لزومی دارد که من تا 28 آذر انصراف بدهم
با تشکر
لطفا جوابمو بدین که بدونم چکار باید کنم
Iran (Islamic Republic of)
حسن دلباز
۱۹:۳۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
من تا الان سه دفعه از دانشگاههای مختلف انصراف داده ام . با قبولی در آزمون 93 برای ادامه ی تحصیل مشکلی که ندارم؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نازنین فرد
۱۹:۳۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
سلام.میخواستم بپرسم تربیت معلم چطور باید رفت؟یعنی در زمان ثبت نام جایی درمورد دانشگاه تربیت معلم چیزی نگفته بود.ممنون میشم راهنمایی کنید .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشی میخواستم بپرسم ایا دانش اموز سوم دبیرستان می تواند در کنکور دولتی شرکت کند
با تشکر لطفا پاسخ دهید
Germany
ميثم شهبازي
۱۹:۳۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
ببخشيد مي خواستم بپرسم من كه معدلم خيلي كمه تا اخر عمرم بد بخت مي شوم ونمي توانم هرگز ازپزشكي قبول شوم من درسته كه در سوم درس نخواندم بنا به دليلي مريض وافسردگي داشتم ولي معدل من درسا ل هاي گذشته خيلي عالي بود اگر معدل خيلي تاثير نكنه مي توانم به خواست خداوند از پزشكي قبول شوم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
سلام آقا میثم.خیر بدبخت نمیشی به شرطی که تلاش کنی.باورت میشه شرایطم بدتر از شما بود.من در دبیرستان اصلا درس نمیخوندم.فقط موقع کنکور خوندم و نیوردم.بعد رفتم دانشگاه آزاد و در کنکور آزاد اول شدم.همین واسم نیرومحرکه شد.تلاش کردم و تونستم مقالات زیادی در کنفرانس های داخلی و خارجی ارائه کنم.خداراشکر معدلم خوبه و به لطف خدا دارم از خیلی بچه های دولتی جلو میزنم.پس میشه دوست عزیز.هروقت شروع کنی خدا کمک میکنه اونم طوری که نفهمی چی شد.